Äänestän kannabis

Anonyymi-ap

mielistä puoluetta. Olen ollut vannoutunut demari,mutta nyt on puolueen vaihto paikallaan. Mikä siinä on niin kirotun paha aihe joillekkin,viinaa vedetään jä oksennellaan kulmilla ja se on sallittua, mutta jointti vkl. saunomisen perään on niinkuin rikoksista pahimpia. Rentouttaa ja ei tule krapulaa mitä pitäisi korjailla aamuisin niinkuin viinan kanssa tulee tehtyä. AJATELKAA IHMISET.

22

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HUUMEILLE NOLLA TOLERANSSI. HUUMEMYYJÄT VANKILAAN JA AVAIMET AURAJOKEEN.. KÄYTTÄJÄT KADUILTA POIS PAKKOHOITOON.

    • Anonyymi

      Käy katsomassa jossain vieroitusklinikalla touhua? Ja jos haluat kuolla niin ota heti kovia etttet jää riesaksi yhteiskunnalle.

    • Anonyymi

      Jos kannabis olisi laillista ei olisi sotia eikä väkivaltaa

    • Anonyymi

      Maailma juuri soditaan huumeiden avulla, ei kukaan uskalla sotia, jollei ole pää sekaisin. Itse en ainakaan halua huumekuskeja lisää..

      • Anonyymi

        Kuka edes haluaa pikkupössyssä ajella autolla, mieluummin istun kotona ja kuuntelen musiikkia. Ja kokemuksesta voin kertoa,että kaikenlainen musiikki yltää aivan eri sfääreihin pikku pilvessä kuin ilman. Se että kotonaan rauhassa nauttii elostaan ja olostaan pitäisi olla sallittua. Hieman sama kuin joillekin se viikonlopun konjakki ja sikari iltasella auttaa taas jaksamaan seuraavan viikon arkea. Ei se tarkoita että narkataan jossain puistossa piikkikamaa jos piipullisen kotonaan nauttii ja nukkuu yönsä todella rentoutuen ja värikkäiden mukavien unien kera. Pilvi sallituksi kotioloissa, se ei ole pois keneltäkään muilta kuin alkolta ja jakeluketjulta. Pilven kanssa sopii juomaksi ihan vaikka vishy. Holistit on se pahin porukka,kun viina vie niin se vie.


    • Anonyymi

      Huumekuskit tappavat vuosittain useita ajellessaan huumepäissään. Lisäksi tulee uhreja, kun saavat vapaasti liikkua kaupungilla. Huumeilla ei pidä kenenkään sekoittaa päätään.

    • Anonyymi

      Pelkäätkö kuolla selvinpäin?

    • Anonyymi

      Ihminen sekoaa huumeista ja viinasta, lähes kaikki väkivalta tapahtuu aineiden vaikutuksen alaisena. Peli on menetetty, jos puolustaa huumeiden käyttöä.

      • Anonyymi

        Joillekkin ei tunnu uppoavan että alkoholi on huumausaine, ja pahimmastapäästä ellei peräti pahin-porttihuume ainakin. Minä ainakin huumaannun holista ja toisinaan vieroitusoireet aamuisin ovat sitäluokkaa että lisää on saatava. Ja holia saa vaikka naapurista pahimpiin tärinöihin aamusella ja sitten onkin taas kunnossa huumemyymälä kierrokselle,ja taas koittaa aamu, etc... Mutta kun pääministerikin airueineen on niin mieltynyt muunmuassa holiin niin eihän sitä voi kieltää eikä kriminalisoida. Jauhojengi rulaa !!!


      • Anonyymi

        Tappelut alkaa siitä kun ei mistään saa. Jos virallisia myyntipaikkoja olisi, niin rötöstelyt,rähinät ja ryöstelyt loppuisivat. Paitsi viinapäissään suomipoika uhoaa vaikka saakin viinaa,mutta kun viina on se joka aiheuttaa rähinät,sillä viinanvoimalla suomipoika on voittamaton...sopii kokeilla.


    • Anonyymi

      Suurin osa junttisuomalaisista ymmärrä tajuntaa laajentavista huumausaineista mitään..Alkoholilla liuotatte aivojanne vaan..Niin ja nikotiinia ja kofeiinia on myös pakko saada kun elämä niin stressaa

      • Anonyymi

        Totta tuo, happo ja ganja laajentaa ajatusmaailamaa ja näkemyksiä.Happo tosin enemmän,mutta kyllä hyvällä ruohollakin tripin saa. Mutta ei, suomipoika ottaa viinaa ja oksentelee,rähiseeja tappelee,raiskaa ja ajelee kovassa kännisssä. Ajtelkaa nyt hallitus ja lääketiede ja muut asiaan vihkiytyneet, mikä parantaa luontaisesti ihmisiä ilman opioideja ym. kemikaaleja.


    • Anonyymi

      HUUMEKUSKI TAPPOI KAKSI, KUN AUTO AJAUTUI VASTAANTULIJOIDEN KAISTALLE..

      • Anonyymi

        KUINKAMONTA VIINARATTIJUOPOT OVATKAAN TAPPANEET, MAHDOTON EDES LASKEA,MUTTA UHREJA TULEE LISÄÄ !!!


    • Anonyymi

      Jos viina kiellettäisiin ja kaikki psykedeelit laillistettaisiin, persut, kokoomus, kepu ja kristilliset häviäisivät puoluekartalta

      • Anonyymi

        maksa ja sydänsaiaraudet puolittuisivat.
        Rasismi ja perhesurmat vähenisivät myös


    • Anonyymi

      HUUMEISTA PSYKOOSIIN MENNYT PUUKOTTI TUNTEMATTOMAN VASTAANTULIJAN KUOLIAAKSI..

      • Anonyymi

        kympin viinavelka-kaksi kuollutta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe