Rikoin sun sydämen.

Anonyymi-ap

Se oli silti sulle oikein.

82

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ei. Ihan muusta kyse. Ei kinastella 🙃

• Anonyymi

Pahalta kuulostaa 😲

• Anonyymi

Miksi se oli oikein?

• Anonyymi

Tuollainen aloitus vaatii jo perusteluja.

• Anonyymi

Kuka esiintyy toisena henkilönä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka esiintyy toisena henkilönä?

Mitä jos joku tekninen tuki vaikka selvittäisi tämän asian lakonisesti todeten

• Anonyymi

Kerro toki, miksi.

Aloitus kertoo sinusta paljon ihmisenä.

• Anonyymi

Kiitos. Sattuu.

• Anonyymi

Pysyttävä susta kaukana päiväsaikaan.

• Anonyymi

Ja öisin vedät jonkun supersankariasun päälle ja…? Häiritsevä ja uhkaavan oloinen viesti jollekin. Ehkei kannata larppailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja öisin vedät jonkun supersankariasun päälle ja…? Häiritsevä ja uhkaavan oloinen viesti jollekin. Ehkei kannata larppailla

Mitähän uhkaavaa tuossa viestissä oli

• Anonyymi

Tarkoitat omia sydäntenmurskajaisiani, ja siihenhän sydän taitaa olla tehty.

• Anonyymi

Ensirakkaus jäi mieleen onko normaalia?

• Anonyymi

Eiköhän se ole ehkä olisi oudompaa jos ei ensirakkaudestaan mitään muistaisi

• Anonyymi

Ei ole normaalia ota lääkkeet

• Anonyymi

Ehdottomasti

• Anonyymi

Huvittavaa, kuinka lapsellinen olet.

• Anonyymi

Niin...niin sä teit. Miksi se oli minulle oikein? Oonko mä jotenki niin arvotonnettä mun sydämen saaki rikkoa. ;(

• Anonyymi

Näin Vakava uhkailu , on Erittäin vakava!

Soittaa 112 Poliisi ! On Vaaraksi muille ihmisille !

• Anonyymi

No lopeta hyvä mies niiden uhkailujen kirjoittelu, sillä siitä särystä pääsee. Tai sitten ei aivan, mutta tässä hetkessä ainakin. Mites sinun kiesi voi onko tankki täynnä jne?

• Anonyymi

LAITON UHKAILU :

Se, joka uhkaa toisen henkeä aseella tai muulla keinolla,

Häntä Rangaistaan sakoilla tai Törkeästä uhkailusta saa Ehdotonta Vankeutta !

Kaksi vuotta!

• Anonyymi

Samaan piikkiin menee valehtelut ja muina henkilöinä esiintymiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaan piikkiin menee valehtelut ja muina henkilöinä esiintymiset.

Kyllä, mun mielestä valehtelun ja erehdyttämisen pitäisi olla rangaistavaa ja kenties nämä syyttäjänlaitosten riippumattomuuteen liittyvät tekijät vähemmän kosmeettisia. Jos esimerkiksi rikosepäily tapahtuu Pirkanmaalla ja se menee tutkittavaksi Lounais-Suomeen, mutta alueen osoite on kelloportinkatu 5, niin sehän on pelkkä vitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mun mielestä valehtelun ja erehdyttämisen pitäisi olla rangaistavaa ja kenties nämä syyttäjänlaitosten riippumattomuuteen liittyvät tekijät vähemmän kosmeettisia. Jos esimerkiksi rikosepäily tapahtuu Pirkanmaalla ja se menee tutkittavaksi Lounais-Suomeen, mutta alueen osoite on kelloportinkatu 5, niin sehän on pelkkä vitsi.

Ja muu puoli suomea saman aluehallinnon alla…

• Anonyymi

Otan aloituksen lämmöllä, siltä vain tuntuu. Mieheltä.

• Anonyymi

Eipä sitä kukaan pysty rikkomaan sit on ihan turha kuvitella ettäkö siihen joku pystyisi

• Anonyymi

Oma valintahan se on. Päättää luovuttaa tai pitää kiinni. Särkeä sydämensä. Reagoida tai tuntea epävarmuutta. Toivoa ja olla naiivi. Sivuuttaa intuitionsa. Päättää katsoa läpi sormien. Tai juuttua menneeseen. Päättää valita pelinsä kaikkine seurauksineen.

• Anonyymi

Sinä rikot, joku muu korjaa. Joku, joka osaa rakastaa. Sinä et osannut.

• Anonyymi

Mä en enään tähän ikään jaksa edes yrittää korjata muiden rikkomaan ei ole minun vikani jos on itse antanut jonkun toisen rikkoa itsensä välittämättä siitä kuinka tämä oli on häntä kohdellut ja kuinka yrittänyt pitää otteessaan

• Anonyymi

Se että leikkii vaikeasti tavoiteltavaa kun tietää varsin hyvin miten vaikeaa on jo pelkkä elämä on tietenkin hieman typerää. Kun ihmiset pelaavat arpineen niin mikä on voitto ja mikä häviö, kun se särkynyt sydän saattaa olla tie sinne taivaaseen.

• Anonyymi

Valmiiksi sirpaleista ei voi kukaan koskaan rikkoa. Varalta tämän tähän kirjoitan.
      -inhorealisti sivusta

• Anonyymi

Mutta ehkä joku voi auttaa korjaamisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ehkä joku voi auttaa korjaamisessa.

Suojamuuri. Vaikeasti lähestyttävä siipirikko.
        Pakenee ajatustakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suojamuuri. Vaikeasti lähestyttävä siipirikko.
        Pakenee ajatustakin

Jos suojamuuri on korkea niin voi olla vaikeaa auttaa.

• Anonyymi

Tiedän, etten ole tarpeeksi kenellekään. Yritän elää sen tosiasian kanssa

• Anonyymi

Miksi ajattelet noin, oletko jumiutunut tiettyyn ajatuskaavaan?

• Anonyymi

Minuun sattuu, elämä.
      Kaikki, mitä en ole.

• Anonyymi

Kauniisti sanottu

• Anonyymi

Minulle tämä ei ole, mutta vastaan silti, että minun sydäntä ei ole kukaan rikkonut. Sellainen ei ole mahdollista, koska en koe tarvitsevani rakkaussuhdetta kenenkään kanssa. Näin on ollut jo reilusti yli kymmenen vuoden ajan.

• Anonyymi

Se on kai sun murhe

• Anonyymi

Olet nyt siis tyytyväinen itseesi? Voittajafiilis?

• Anonyymi

En tiedä voittajafiiliksestä, mutta olen sellainen kuin olen ja pidän itsestäni sellaisena kuin olen. Ehkä voittajafiilis tulee sellaisesta, kun saa olla oma itsensä juuri sellaisena kuin on. Sinut hyväksytään omana itsenäsi. Ja myös siitä, että saa elää ja olla toisten kanssa omana itsenään.

• Anonyymi

Aika merkillinen assosiaatio minne saakka pääsit tätä provovastausta tulkitessa ja siihen eläytyessä eli jopa rikollispiireihin saakka. Minusta tämä trässäys kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta valkokaulus. Sivusta. Ps pälkähästä jos pääsee kannattaa tukkia se suu eikä kaivaa verta nenästään.

• Anonyymi

Saat olla ihan rauhassa siinä seurassa kuin olet.

• Anonyymi

Seuran rauha auttaa jaksamaan uuteen päivään.

• Anonyymi

Hahahaa 🤣🤣🤣 Kipeet on luulot tyypillä itestään 😂

• Anonyymi

Kyllä tämä miespuolinen trolli tietää mistä narusta vetää jutuillaan, saihan hän sinutkin mukaan luulottelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä miespuolinen trolli tietää mistä narusta vetää jutuillaan, saihan hän sinutkin mukaan luulottelemaan.

Meinaatko itseäsi vai

• Anonyymi

Näin oli. Se on totta. Ja kasvoin ihmisenä. Läheinen sanoi, että olen kuin eri ihminen tänään.

Kääntöpuoli on, että olin jo valmiiksi todella rikki… tapa selviytyä siitä oli kestämätön. Piti mennä vielä enemmän rikki, ettei jäljelle jäänyt vanhoja suojauksia.

Kiitos vaan hänelle.

• Anonyymi

Se oli rakkauden hinta.

• Anonyymi

Uusavutyomalla uusi kiikari🔭

• Anonyymi

Ai että pääsee katsomaan tosielämän possuveljeä toisten ikkunoista sisään tiiraamalla?🤭

• Anonyymi

Ehkä joku rikkoo vielä sinunkin sydämesi. Kenties sekin on ok sinulle?

• Anonyymi

Ei se ole oikein. Se on pahuutta.

• Anonyymi

Kyllä. Mutta minä osasin rakastaa. Siihen et tule ikinä pystymään

• Anonyymi

Aika erikoinen tulkinta jos toisen rikkomista kutsut rakkaudeksi. Se on kaukana rakkaudesta. Jos toista rakastaa niin ei ikinä leiki toisen tunteilla eikä varsinkaan riko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika erikoinen tulkinta jos toisen rikkomista kutsut rakkaudeksi. Se on kaukana rakkaudesta. Jos toista rakastaa niin ei ikinä leiki toisen tunteilla eikä varsinkaan riko.

Ehkä voisit käyttää aikasi johonkin muuhun pohdiskeluun kuin itselleen vastailevan trollimiehen sielunmaisemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän sitä voisi luulla mutta tuntuu olevan enempi sääntö kui poikkeus leikkiä niillä toisen tunteilla

• Anonyymi

Oikein teit...

• Anonyymi

Luulet rikkoneesi, mutta oikeasti iloitsen🤭hihii

• Anonyymi

Ei ole tähän mennessä rikkoutunut, eikä tule särkymäänkään, että äläs yhtään yritä siellä.

• Anonyymi

Jo rikkinäistä on mahdotonta rikkoa. Numb.

• Anonyymi

Niinkö oli
      Oletko aivam varma että oli oikein rikkoa.
      Miksi teit niinkuin teit 🤔

Mitä se nainen teki sinulle?

• Anonyymi

Vai näin haluat asian esittää. Että toinen näki sun lävitse etkä kelvannut tekojesi jälkeen mies.

• Anonyymi

Jo lapsena rikkoutunut ei ole aikuisena juuri moksiskaan juuri mistään.
      Tämä kermaperseille.

• Anonyymi

Tämäkin on kai totta jos ja kun on jo lapsena sattunut tarpeeksi ei aikuisena enään mikään satuta niin ettäkö siitä särkyisi mitenkään

• Anonyymi

Mitä horiset, pahvi?
      Sydän ei ole rikkoutunut.

Sinulla on mies- tai "mies"vauva?

• Anonyymi

Häivyn, kun mahdollista.
      Sinä et halua enää mitään selvitellä. Et osaa.
      Et osaa puhua. Sinulla ei ole tunteita.
      Tee ja mee.
      Minulla on velvollisuuksi ja tosi kusinen tilanne. Pistin kaiken, koko elämäni ja luottamukseni varaasi.
      Käytit törkeästi tilaisuutta korjataaksesi oman elämäsi ryssimisen pelastuksen hetkeksi, mm. asunto.

• Anonyymi

Ja pyh. Joku väsyny vuokrakämppä ja siellä sinä. Joka valehtelit etkä osannut pitää edes itsestäsi huolta. Ikinä ei tule olemaan mitään asiaa sinulle. Ja ikävä ei ole ollut hetkeäkään. Mene eteenpäin jo. Toi roikkuminen alkaa olla jo aika creepyä. Mut jos lähestyt, hommaan sulle HETI lähestymiskiellon. Ja siihen löytyy tavaraa, ja tietysti kunninloukkaus-syytteet. Maksuja tuollaiselta sossupummilta turha odottaa.

• Anonyymi

Saa ne valtionkonttorista ja se sossupummi saa lisää maksettavaa sinne ulosottoon ainoa lasku mikä menee Valtionkonttorin perinnän edelle on elatusmaksu ja tätä nykyä oikeudessa määrätytistä korvauksista ei tietoni mukaan pääse eroon ennen kuin ne maksanut pennilleen tai kyseinen velallinen maksaja potkasee tyhjää tämän tiedän siksi että minulle aina satunnaisesti tulee maksu ulosotosta kun isäni tappaja sai oikeudessa korvaus vaatimukset eikä niitä edes tänä päivänä tarvitse erikseen uusia vaan ne on perinnässä niin kauan kunnes summa on maksettu tai maksaja menehtynyt

• Anonyymi

Eipä ole siinä kukaan onnistunu vaikka sitäkin on kai yritetty tehdä kohdallani monesti

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näin siinä saattoi päästä käymään. En ole huolissani, mulla on aikaa toipua rauhassa ja eristysteippiä kilometritolkulla.

Kyllä tästä vielä joskus jotain hyvää tulee meille molemmille

• Anonyymi

Niin kenen sydämmen nyt rikoit?

• Anonyymi

Ajan sun yli 😃

• Anonyymi

Iha sama ! 🐤

• Anonyymi

Siinäs yrität.. mä kipitän aina 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

• Anonyymi

Hello, hello, hello...

• Anonyymi

Miltä se tuntuu olla noin pieni mies?

• Anonyymi

Oikeesti, en olis koskaan koskenutkaan suhun jos et olis yllyttänyt vetään päihteitä niin. Oot ihan vitun ruma ylimielinen besserwisser. Onneks onnistuin selittään nyksälle, et mitä helvettiä oon tehnyt tuollaisen kaatopaikan kanssa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      271
      2431
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      340
      1556
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      52
      1361
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1285
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1265
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      281
      1146
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1021
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1010
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      832
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      813
    Aihe