Se oli silti sulle oikein.
Rikoin sun sydämen.
82
1171
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ei. Ihan muusta kyse. Ei kinastella 🙃
- Anonyymi
Pahalta kuulostaa 😲
- Anonyymi
Miksi se oli oikein?
- Anonyymi
Tuollainen aloitus vaatii jo perusteluja.
- Anonyymi
Kuka esiintyy toisena henkilönä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka esiintyy toisena henkilönä?
Mitä jos joku tekninen tuki vaikka selvittäisi tämän asian lakonisesti todeten
- Anonyymi
Kerro toki, miksi.
Aloitus kertoo sinusta paljon ihmisenä. - Anonyymi
Kiitos. Sattuu.
- Anonyymi
Pysyttävä susta kaukana päiväsaikaan.
- Anonyymi
Ja öisin vedät jonkun supersankariasun päälle ja…? Häiritsevä ja uhkaavan oloinen viesti jollekin. Ehkei kannata larppailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja öisin vedät jonkun supersankariasun päälle ja…? Häiritsevä ja uhkaavan oloinen viesti jollekin. Ehkei kannata larppailla
Mitähän uhkaavaa tuossa viestissä oli
- Anonyymi
Tarkoitat omia sydäntenmurskajaisiani, ja siihenhän sydän taitaa olla tehty.
- Anonyymi
Ensirakkaus jäi mieleen onko normaalia?
- Anonyymi
Eiköhän se ole ehkä olisi oudompaa jos ei ensirakkaudestaan mitään muistaisi
- Anonyymi
Ei ole normaalia ota lääkkeet
- Anonyymi
Ehdottomasti
- Anonyymi
Huvittavaa, kuinka lapsellinen olet.
- Anonyymi
Niin...niin sä teit. Miksi se oli minulle oikein? Oonko mä jotenki niin arvotonnettä mun sydämen saaki rikkoa. ;(
- Anonyymi
Näin Vakava uhkailu , on Erittäin vakava!
Soittaa 112 Poliisi ! On Vaaraksi muille ihmisille !- Anonyymi
No lopeta hyvä mies niiden uhkailujen kirjoittelu, sillä siitä särystä pääsee. Tai sitten ei aivan, mutta tässä hetkessä ainakin. Mites sinun kiesi voi onko tankki täynnä jne?
- Anonyymi
LAITON UHKAILU :
Se, joka uhkaa toisen henkeä aseella tai muulla keinolla,
Häntä Rangaistaan sakoilla tai Törkeästä uhkailusta saa Ehdotonta Vankeutta !
Kaksi vuotta!- Anonyymi
Samaan piikkiin menee valehtelut ja muina henkilöinä esiintymiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan piikkiin menee valehtelut ja muina henkilöinä esiintymiset.
Kyllä, mun mielestä valehtelun ja erehdyttämisen pitäisi olla rangaistavaa ja kenties nämä syyttäjänlaitosten riippumattomuuteen liittyvät tekijät vähemmän kosmeettisia. Jos esimerkiksi rikosepäily tapahtuu Pirkanmaalla ja se menee tutkittavaksi Lounais-Suomeen, mutta alueen osoite on kelloportinkatu 5, niin sehän on pelkkä vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mun mielestä valehtelun ja erehdyttämisen pitäisi olla rangaistavaa ja kenties nämä syyttäjänlaitosten riippumattomuuteen liittyvät tekijät vähemmän kosmeettisia. Jos esimerkiksi rikosepäily tapahtuu Pirkanmaalla ja se menee tutkittavaksi Lounais-Suomeen, mutta alueen osoite on kelloportinkatu 5, niin sehän on pelkkä vitsi.
Ja muu puoli suomea saman aluehallinnon alla…
- Anonyymi
Otan aloituksen lämmöllä, siltä vain tuntuu. Mieheltä.
- Anonyymi
Eipä sitä kukaan pysty rikkomaan sit on ihan turha kuvitella ettäkö siihen joku pystyisi
- Anonyymi
Oma valintahan se on. Päättää luovuttaa tai pitää kiinni. Särkeä sydämensä. Reagoida tai tuntea epävarmuutta. Toivoa ja olla naiivi. Sivuuttaa intuitionsa. Päättää katsoa läpi sormien. Tai juuttua menneeseen. Päättää valita pelinsä kaikkine seurauksineen.
- Anonyymi
Sinä rikot, joku muu korjaa. Joku, joka osaa rakastaa. Sinä et osannut.
- Anonyymi
Mä en enään tähän ikään jaksa edes yrittää korjata muiden rikkomaan ei ole minun vikani jos on itse antanut jonkun toisen rikkoa itsensä välittämättä siitä kuinka tämä oli on häntä kohdellut ja kuinka yrittänyt pitää otteessaan
- Anonyymi
Se että leikkii vaikeasti tavoiteltavaa kun tietää varsin hyvin miten vaikeaa on jo pelkkä elämä on tietenkin hieman typerää. Kun ihmiset pelaavat arpineen niin mikä on voitto ja mikä häviö, kun se särkynyt sydän saattaa olla tie sinne taivaaseen.
- Anonyymi
Valmiiksi sirpaleista ei voi kukaan koskaan rikkoa. Varalta tämän tähän kirjoitan.
-inhorealisti sivusta- Anonyymi
Mutta ehkä joku voi auttaa korjaamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ehkä joku voi auttaa korjaamisessa.
Suojamuuri. Vaikeasti lähestyttävä siipirikko.
Pakenee ajatustakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojamuuri. Vaikeasti lähestyttävä siipirikko.
Pakenee ajatustakinJos suojamuuri on korkea niin voi olla vaikeaa auttaa.
- Anonyymi
Tiedän, etten ole tarpeeksi kenellekään. Yritän elää sen tosiasian kanssa
- Anonyymi
Miksi ajattelet noin, oletko jumiutunut tiettyyn ajatuskaavaan?
- Anonyymi
Minuun sattuu, elämä.
Kaikki, mitä en ole.- Anonyymi
Kauniisti sanottu
- Anonyymi
Minulle tämä ei ole, mutta vastaan silti, että minun sydäntä ei ole kukaan rikkonut. Sellainen ei ole mahdollista, koska en koe tarvitsevani rakkaussuhdetta kenenkään kanssa. Näin on ollut jo reilusti yli kymmenen vuoden ajan.
- Anonyymi
Se on kai sun murhe
- Anonyymi
Olet nyt siis tyytyväinen itseesi? Voittajafiilis?
- Anonyymi
En tiedä voittajafiiliksestä, mutta olen sellainen kuin olen ja pidän itsestäni sellaisena kuin olen. Ehkä voittajafiilis tulee sellaisesta, kun saa olla oma itsensä juuri sellaisena kuin on. Sinut hyväksytään omana itsenäsi. Ja myös siitä, että saa elää ja olla toisten kanssa omana itsenään.
- Anonyymi
Aika merkillinen assosiaatio minne saakka pääsit tätä provovastausta tulkitessa ja siihen eläytyessä eli jopa rikollispiireihin saakka. Minusta tämä trässäys kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta valkokaulus. Sivusta. Ps pälkähästä jos pääsee kannattaa tukkia se suu eikä kaivaa verta nenästään.
- Anonyymi
Saat olla ihan rauhassa siinä seurassa kuin olet.
- Anonyymi
Seuran rauha auttaa jaksamaan uuteen päivään.
- Anonyymi
Hahahaa 🤣🤣🤣 Kipeet on luulot tyypillä itestään 😂
- Anonyymi
Kyllä tämä miespuolinen trolli tietää mistä narusta vetää jutuillaan, saihan hän sinutkin mukaan luulottelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä miespuolinen trolli tietää mistä narusta vetää jutuillaan, saihan hän sinutkin mukaan luulottelemaan.
Meinaatko itseäsi vai
- Anonyymi
Näin oli. Se on totta. Ja kasvoin ihmisenä. Läheinen sanoi, että olen kuin eri ihminen tänään.
Kääntöpuoli on, että olin jo valmiiksi todella rikki… tapa selviytyä siitä oli kestämätön. Piti mennä vielä enemmän rikki, ettei jäljelle jäänyt vanhoja suojauksia.
Kiitos vaan hänelle. - Anonyymi
Se oli rakkauden hinta.
- Anonyymi
Uusavutyomalla uusi kiikari🔭
- Anonyymi
Ai että pääsee katsomaan tosielämän possuveljeä toisten ikkunoista sisään tiiraamalla?🤭
- Anonyymi
Ehkä joku rikkoo vielä sinunkin sydämesi. Kenties sekin on ok sinulle?
- Anonyymi
Ei se ole oikein. Se on pahuutta.
- Anonyymi
Kyllä. Mutta minä osasin rakastaa. Siihen et tule ikinä pystymään
- Anonyymi
Aika erikoinen tulkinta jos toisen rikkomista kutsut rakkaudeksi. Se on kaukana rakkaudesta. Jos toista rakastaa niin ei ikinä leiki toisen tunteilla eikä varsinkaan riko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen tulkinta jos toisen rikkomista kutsut rakkaudeksi. Se on kaukana rakkaudesta. Jos toista rakastaa niin ei ikinä leiki toisen tunteilla eikä varsinkaan riko.
Ehkä voisit käyttää aikasi johonkin muuhun pohdiskeluun kuin itselleen vastailevan trollimiehen sielunmaisemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän sitä voisi luulla mutta tuntuu olevan enempi sääntö kui poikkeus leikkiä niillä toisen tunteilla
- Anonyymi
Oikein teit...
- Anonyymi
Luulet rikkoneesi, mutta oikeasti iloitsen🤭hihii
- Anonyymi
Ei ole tähän mennessä rikkoutunut, eikä tule särkymäänkään, että äläs yhtään yritä siellä.
- Anonyymi
Jo rikkinäistä on mahdotonta rikkoa. Numb.
- Anonyymi
Niinkö oli
Oletko aivam varma että oli oikein rikkoa.
Miksi teit niinkuin teit 🤔
Mitä se nainen teki sinulle? - Anonyymi
Vai näin haluat asian esittää. Että toinen näki sun lävitse etkä kelvannut tekojesi jälkeen mies.
- Anonyymi
Jo lapsena rikkoutunut ei ole aikuisena juuri moksiskaan juuri mistään.
Tämä kermaperseille.- Anonyymi
Tämäkin on kai totta jos ja kun on jo lapsena sattunut tarpeeksi ei aikuisena enään mikään satuta niin ettäkö siitä särkyisi mitenkään
- Anonyymi
Mitä horiset, pahvi?
Sydän ei ole rikkoutunut.
Sinulla on mies- tai "mies"vauva? - Anonyymi
Häivyn, kun mahdollista.
Sinä et halua enää mitään selvitellä. Et osaa.
Et osaa puhua. Sinulla ei ole tunteita.
Tee ja mee.
Minulla on velvollisuuksi ja tosi kusinen tilanne. Pistin kaiken, koko elämäni ja luottamukseni varaasi.
Käytit törkeästi tilaisuutta korjataaksesi oman elämäsi ryssimisen pelastuksen hetkeksi, mm. asunto. - Anonyymi
Ja pyh. Joku väsyny vuokrakämppä ja siellä sinä. Joka valehtelit etkä osannut pitää edes itsestäsi huolta. Ikinä ei tule olemaan mitään asiaa sinulle. Ja ikävä ei ole ollut hetkeäkään. Mene eteenpäin jo. Toi roikkuminen alkaa olla jo aika creepyä. Mut jos lähestyt, hommaan sulle HETI lähestymiskiellon. Ja siihen löytyy tavaraa, ja tietysti kunninloukkaus-syytteet. Maksuja tuollaiselta sossupummilta turha odottaa.
- Anonyymi
Saa ne valtionkonttorista ja se sossupummi saa lisää maksettavaa sinne ulosottoon ainoa lasku mikä menee Valtionkonttorin perinnän edelle on elatusmaksu ja tätä nykyä oikeudessa määrätytistä korvauksista ei tietoni mukaan pääse eroon ennen kuin ne maksanut pennilleen tai kyseinen velallinen maksaja potkasee tyhjää tämän tiedän siksi että minulle aina satunnaisesti tulee maksu ulosotosta kun isäni tappaja sai oikeudessa korvaus vaatimukset eikä niitä edes tänä päivänä tarvitse erikseen uusia vaan ne on perinnässä niin kauan kunnes summa on maksettu tai maksaja menehtynyt
- Anonyymi
Eipä ole siinä kukaan onnistunu vaikka sitäkin on kai yritetty tehdä kohdallani monesti
- Anonyymi
Se pitäisi ympärileikata https://youtu.be/Zi6zi-b4oVg
- Anonyymi
Näin siinä saattoi päästä käymään. En ole huolissani, mulla on aikaa toipua rauhassa ja eristysteippiä kilometritolkulla.
Kyllä tästä vielä joskus jotain hyvää tulee meille molemmille - Anonyymi
Niin kenen sydämmen nyt rikoit?
- Anonyymi
Ajan sun yli 😃
- Anonyymi
Iha sama ! 🐤
- Anonyymi
Siinäs yrität.. mä kipitän aina 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤
- Anonyymi
Hello, hello, hello...
- Anonyymi
Miltä se tuntuu olla noin pieni mies?
- Anonyymi
Oikeesti, en olis koskaan koskenutkaan suhun jos et olis yllyttänyt vetään päihteitä niin. Oot ihan vitun ruma ylimielinen besserwisser. Onneks onnistuin selittään nyksälle, et mitä helvettiä oon tehnyt tuollaisen kaatopaikan kanssa.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Syöksit minut syvälle masennukseen
Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline2712431Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania
Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe0073401556- 521361
Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...
Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion161285Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä
No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.201265PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA
On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh2811146Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."
Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-141021Martina ei viihdy kotona!
Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet3241010- 47832
Mitä jos...
Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit60813