Aikuisten kalliit leikkikalut?

Naisellinen11

Nyt tämä täti on täysin pudonnut kelkasta :) Kun on näitä pelimiehiä, hoitoja, pelinaisia yms. niin: a) mistä näissä jutuissa oikeastaan on kysymys? b) mitä muuta ne antaa kuin hetkellisen, ruumiillisen tyydytyksen c) onko varmaa, että leikissä on mukana kaksi tasa-arvoista leikkikaverusta vai kenties jonkunlainen "kerho"?

Kun on tyhmä, niin on tyhmä, mutta eikö petissä puuhastelu - ilman minkäänlaisia- tuntemuksia toista kohtaan, ole aika tavalla "kylmää"? Ja näissä peleissä ei tunteita kai tohtine ottaa mukaan?

Totta kai, sinkku-ihminen kaipaa hellyyttä ja läheistyyttä, mutta jos tietää olevansa "torstain tapaus klo 14 - 16" niin jotenkin kyllä arveluttaa...

6

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aleksi40

Kirjoitat asiaa. Jostain syystä tuntuu siltä ihmissuhteet ovat menemässä samalle kaupallisuuden alttarille kuin kaikki muukin. Pikaruokaa (pikaseksiä) tyydyttämään nälkä. Nälkä tyydyttyy hetkeksi, mutta ruoka ei anna mitään ja jäät koukkuun. Mainokset tuputtavat nuoruutta ja pinnallisia arvoja, oiskohan tämä sitä. Ehkä se on aina ollut pinnan alla samalla tavalla? Nyt vain ihmiset helpommin sitä uskaltavat toteuttaa. Kertokoon joku viisaampi. Itse ajattelin kokata ihan reseptin mukaan, pikaruoka ei kiinnosta. Ai niin, naisethan tykkää kaikesta eksoottisesta ruoasta ja miehet perinteisestä kotiruoasta. ;-)

Menikö liian symboliseksi?

• jansu

Kyllä se tavallinen ja turvallinen kotiruoka ja -seksi on parasta.

Itseäni ärsyttää mielettömästi, kun seksistä on tullut arkipäiväinen juttelun aihe. Kyllähän siitä keskustella saa, ja pitääkin, mutta kun kaikki keskustelu on vain seksiä ja siinäkin ainoastaan erikoisuuden tavoittelua. Yleinen keskustelu antaa kuvan, että kaikki on mahdollista ja kaikkea pitää kokeilla.

Itse toivoisin eläväni sellaisessa yhteiskunnassa, jossa rakastellaan rauhassa, mutta siitä ei juurikaan kavereille huudella.

• kirsikka

Vaikuttaa aika sairaalta touhulta
      Ei kukaan itsään vähänkin kunnioittava halvenna itseään edes tasa-arvon nimissä.
      Rakkaus ja tunteet ovat mailman kauniinpia asioita
      mielestäni nämä tarvitaan aina mukana seksisuhteessa jotta se olisi kaunis kokemus molemmille osapuolille. Rakkaus ja luottamus ovat perusta jolle on hyvä rakentaa lämmin ihmissuhed. usko että sitä kaikki ihmiset kaipaavat. Pikasuhteista en usko että kukaan saa mitään muuta kun tyhjän olon kun eroavat vai voiko jäädä kauniit ja lämpimät muistot en usko.

• Pekka 7

Minä aina ajattelen vaimoa nuorena, kun jätkät juoksi sen perässä, minä muiden mukana. Tulee mahtavat orkut.

• tyllilintu

pieni, arka tyllilintu, enkä edes innosta ketään 'ahdistelemaan' itseäni yhden yön seksikumppaniksi, mutta ajatuksenakin sellainen on erittäin vastenmielinen.
      Kuitenkin olen huomannut, että helposti vikiteltävistä tytöistä tulee aikanaan kunnon vaimoja, uskollisia, sekä kelpo perheenäitejä.
      Kuuluisikohan ihmisen sitten elää joku hurja nuoruutensa seksiseikkailukausi ja rauhoittua iän karttuessa?

• Ei ole kokemuksia yhden yön pikasuhteista. Olen niin tunneihminen että tuo pedissä puuhastelu tarvitsee omalla kohdallani ehdottomasti myös sitä tunnepuolta. Kun tunteet on molemmilla mukana kuinka ihanaa onkaan heittäytyä täysillä rakastelun huumaan. Uskon että suudelmat, kosketukset, hyväilyt, ihan kaiken, aistii silloin paljon voimakkaammin.

En moiti enkä moralisoi heitäkään jotka pitävät niitä yhdenillan pika-annoksia parempina vaihtoehtoina. Mikä ei sovi yhdelle sopiikin toiselle. Jokainen elää ja tekee niin kuin itselle hyvältä tuntuu. Asiat mutkistuu niissä tilanteissa kun yhdenyön jutuissa vastapuoli ihastuukin. Yritä siinä sitten selvitä 'palovammoitta'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe