Hyvää sunnuntai

Huomenta päivää. Vietetään rento sundagen. 👑☕

59

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palsta sekoilee taas. Ei näy uudet aloitukset.

      • Anonyymi

        No huh, tunkkaista oli. Kiitos uudesta raikkaasta aloituksesta, ehdin tätä jo kaivata 🌻:) En kovin usein tee itse mitään aloituksia, joten tilanne oli hankala minulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        No huh, tunkkaista oli. Kiitos uudesta raikkaasta aloituksesta, ehdin tätä jo kaivata 🌻:) En kovin usein tee itse mitään aloituksia, joten tilanne oli hankala minulle

        Kiva, että sain raikkaan aloitukseni näkyviin. Raikkautta päivään. 🪷


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiva, että sain raikkaan aloitukseni näkyviin. Raikkautta päivään. 🪷

        Kiitos :) Joku sana on aamuisin mukava jonkun kanssa vaihtaa, ennen kuin siirtyy päivän askareisiin. Tuntuu että palsta ajautunut kaaokseen ja solmuun. Onko tämä ollut aina tällainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Joku sana on aamuisin mukava jonkun kanssa vaihtaa, ennen kuin siirtyy päivän askareisiin. Tuntuu että palsta ajautunut kaaokseen ja solmuun. Onko tämä ollut aina tällainen?

        Eiköhän se ole juuri niin kauan ollut tälläinen kuin sinä täällä olet häiriöinesi psykoillut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Joku sana on aamuisin mukava jonkun kanssa vaihtaa, ennen kuin siirtyy päivän askareisiin. Tuntuu että palsta ajautunut kaaokseen ja solmuun. Onko tämä ollut aina tällainen?

        Kyllä kai enemmän ja vähemmän. Minä en ole täällä ollut kuin viime vuodesta saakka. Monenlaisia juttuja on nähty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole juuri niin kauan ollut tälläinen kuin sinä täällä olet häiriöinesi psykoillut

        Sinulta ei kukaan tainnut kysyä mitään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä kai enemmän ja vähemmän. Minä en ole täällä ollut kuin viime vuodesta saakka. Monenlaisia juttuja on nähty.

        Minä kuukauden tai vähän enemmän. Tämä on kuin joku tehosekoitin ja mylly. Välillä joku asia tuntuu tutulta ja yhtäkkiä koko asia onkin yhtä puuroa. Tulin tulokseen, ettei täällä kannata paljon tunteilla :) toisin kuin ehkä luulisi. Mitä odotuksia itselläsi tältä palstalta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuukauden tai vähän enemmän. Tämä on kuin joku tehosekoitin ja mylly. Välillä joku asia tuntuu tutulta ja yhtäkkiä koko asia onkin yhtä puuroa. Tulin tulokseen, ettei täällä kannata paljon tunteilla :) toisin kuin ehkä luulisi. Mitä odotuksia itselläsi tältä palstalta?

        Minut toi tänne kohtalo. Eräs ihana ihminen pysyy elämässäni tämän kautta. Mietin kuinka tämän nyt muotoilisin kauniisti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minut toi tänne kohtalo. Eräs ihana ihminen pysyy elämässäni tämän kautta. Mietin kuinka tämän nyt muotoilisin kauniisti.

        Sehän oli kauniisti muotoiltu. Eihän tuossa mitään moittimisen sijaa. Kohtalo on kummallinen asia. Kun annoin vapauden sattumalle, se läimäyttikin kasvoille, tässä olen kohtalosi. Melko uskomatonta. Sillä perusteella uskalla väittää, että kohtaat kohtalosi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli kauniisti muotoiltu. Eihän tuossa mitään moittimisen sijaa. Kohtalo on kummallinen asia. Kun annoin vapauden sattumalle, se läimäyttikin kasvoille, tässä olen kohtalosi. Melko uskomatonta. Sillä perusteella uskalla väittää, että kohtaat kohtalosi :)

        Niin tapahtuu kuin on tarkoitettu. 🤵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos :) Joku sana on aamuisin mukava jonkun kanssa vaihtaa, ennen kuin siirtyy päivän askareisiin. Tuntuu että palsta ajautunut kaaokseen ja solmuun. Onko tämä ollut aina tällainen?

        Sekasempi vielä joskus muinoin viittiny vaivautua edes kirjottaan kun ollu joskus aikoinaan täynnä niitä syrjäytyneitä mielenvikasia ny tääl on sentään ihan asiallista keskustelua kun tuo keskikänen rinssi vielä hoitaa itsensä ja sivupersoonansa hoitoon ni kaikki on hyvin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinulta ei kukaan tainnut kysyä mitään.

        Vedikkö herneen palkoineen päivineen nenuun tuliko joku taas sun apajille häiriköimään


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minut toi tänne kohtalo. Eräs ihana ihminen pysyy elämässäni tämän kautta. Mietin kuinka tämän nyt muotoilisin kauniisti.

        Kuvitelmissasi varmaankin tarkoitat mistä vitusta voit tietää kenkä kanssa täällä kirjoittelet oletko ottanut selville kuinka poliisi käyttä tätä ja muita tämän kaltaisia kanavia rikosten selvittämiseen netti kun on tätä nykyä jo myös osa poliisinkin käytössä olevista työvälineistä


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin tapahtuu kuin on tarkoitettu. 🤵

        Mikä on ihmis elämän tarkoitus mikä on tarkoitettu eikö tarkoitus luoda itse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vedikkö herneen palkoineen päivineen nenuun tuliko joku taas sun apajille häiriköimään

        Sinä se vaan jaksat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitelmissasi varmaankin tarkoitat mistä vitusta voit tietää kenkä kanssa täällä kirjoittelet oletko ottanut selville kuinka poliisi käyttä tätä ja muita tämän kaltaisia kanavia rikosten selvittämiseen netti kun on tätä nykyä jo myös osa poliisinkin käytössä olevista työvälineistä

        No, minä vain tiedän ja se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekasempi vielä joskus muinoin viittiny vaivautua edes kirjottaan kun ollu joskus aikoinaan täynnä niitä syrjäytyneitä mielenvikasia ny tääl on sentään ihan asiallista keskustelua kun tuo keskikänen rinssi vielä hoitaa itsensä ja sivupersoonansa hoitoon ni kaikki on hyvin

        Sen huomasin, että palstalls "huutelut" on vaihtuneet vahvemmin keskusteluihin. Se on hyvä.

        Ei rinssillä sivupersoonaa täällä ole nähdäkseni. Ihan joku muu sivullinen ja mukava juttukaveri.. siis tuollainen kevyt chat, jos sitä tarkoitit.


    • Anonyymi

      Huomenta🔥

      • Hyvää huomenta 🔥


      • Anonyymi

        Huomenta oliko hikinen herätys


    • Anonyymi

      Myöhäistä huomenta. Sunnuntai. Syksyksi mies.

      • Myöhäiset sunnuntain huomenet. Edelleen kahvia siemaillen. ☕🤵


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Myöhäiset sunnuntain huomenet. Edelleen kahvia siemaillen. ☕🤵

        Okei.Aamukahvia vai päiväkahvit?
        Aamukahvit juotu ajat sitten. Tässä ihan vaan oleskelua.Syksyksi mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei.Aamukahvia vai päiväkahvit?
        Aamukahvit juotu ajat sitten. Tässä ihan vaan oleskelua.Syksyksi mies.

        Onko se brunssi sitten? 🤵☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Onko se brunssi sitten? 🤵☕

        Taitaa olla. Sksimies.


    • Anonyymi

      Syvää Hunnuntaita 👑 puomenta häivään 🐔
      Tuntuu kuin olisin jotenkin sekaisin 🤔

      • Kyllä se vähän siltä kuulosti. 😅 Huomenet sinnekin. ☕🤵


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä se vähän siltä kuulosti. 😅 Huomenet sinnekin. ☕🤵

        Kiitos 👑
        Yllättäen löysin valon, otsalampun laatikosta.🐔


    • Anonyymi

      Päivää🔥🔥🔥

      • Hyvää päivää 🔥🔥🔥 kuuma tulee näiden liekkien kanssa. 😅


    • Anonyymi

      Pitäisi varmankin syödä jotain?😻🔥

      • Karjalanpiirakoita aamupalaksi munavoilla söin. Hyviä olivat. 🔥🥰🤵


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Karjalanpiirakoita aamupalaksi munavoilla söin. Hyviä olivat. 🔥🥰🤵

        No joo😻🔥


    • 🔥❤️🔥

    • Anonyymi

      Hyvää iiiitapäivää kaikille!
      Päivää on hörpitty ja töllätty, mutta vielä pyöritään koukuttavan pyörylän parissa.
      ☕️&🍎

      • Hyvää ja rentouttavaa iltapäivää 🤵


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää ja rentouttavaa iltapäivää 🤵

        Kiitän.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää ja rentouttavaa iltapäivää 🤵

        Thank youu😻🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Thank youu😻🔥

        🔥🥰


    • Miten joku arvasi, että söin äsken banaanin 🍌? 😅

    • Tulipa hyvää riiaipuuroa, kun itse tein. 😋🥣

      • *Riisipuuro


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        *Riisipuuro

        Kivaa iltaa kulta😘😻🔥nähdään myöhemmin jooko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa kulta😘😻🔥nähdään myöhemmin jooko?

        Mukavaa iltaa sinullekin ihana. Nähdään myöhemmin 😘🥰🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa kulta😘😻🔥nähdään myöhemmin jooko?

        👬👨‍❤️‍👨 Näin.


    • Voi harmia, kun sun Saludon osto viesti on täältä poistunut. Näin sen kuitenkin osittain. Mitähän siinä oli?🔥🥰

      • Keitin juuri kahvia ja nyt juomaan 🔥🥰☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Keitin juuri kahvia ja nyt juomaan 🔥🥰☕

        Älä polta suuta 🔥👑
        Saludo oli tarjouksessa 2.95e prismassa 🐔


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Keitin juuri kahvia ja nyt juomaan 🔥🥰☕

        Eikö kahvin juominen illalla pilaa yöuniasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kahvin juominen illalla pilaa yöuniasi.

        Mulla voi joskus mennä🔥🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kahvin juominen illalla pilaa yöuniasi.

        Kyllä se sen tekee, mutta onneksi ei huomennakaan tarvitse herätä aikaisin. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä polta suuta 🔥👑
        Saludo oli tarjouksessa 2.95e prismassa 🐔

        Niinoä onkin. Se on kyllä jo halpaa. Olipas hyvät kahvit kakun kanssa. 😊


    • Anonyymi

      Saludo oli nyt 2.50e kävin hakemassa 😻😅

      • Anonyymi

        Totta, muistin väärin...🐔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, muistin väärin...🐔

        Vähissä oli😻


      • Aivan 😊🔥


    • Kohta täytyy lähteä ajelemaan kotia kohti. Siksi oli hyvä juoda kahvia että jaksaa tuolla pimeydessä ajella. 🤵

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      102
      3195
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3106
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      322
      1959
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1459
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1246
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      888
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      125
      817
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      757
    Aihe