Kuinka monesti esim viikossa pitää eturauhasta hieroa että siitä olisi hyötyä, itselläni hyvänlaatuista eturauhasen liikakasvua. Lääkärini sanoi että hieronnasta olisi hyötyä lääkkeiden lisäksi paljonkin .
Eturauhasen hieronta.
1
905
Vastaukset
- Anonyymi00003
Minulla myös sama ongelma. Olen syönyt lääkkeitä hyvänlaatuisen liikakasvun hoitoon jo yli kymmenen vuotta. Nyt olen huomannut kuluneen talven aikana, että mukaan on tullut myös tiputtelua, joten päätin hankkiutua tutkimuksiin. Peräaukon kautta on tutkittu ja nyt myös tehtiin ultraäänitutkimus. Piti olla kolme tuntia virtsaamatta ennen tutkimusta ja tutkittiin ultralla virtsarakko ja eturauhanen ennen ja jälkeen virtsauksen ja niinhän siinä kävi, että jäännösvirtsaa jäi. Saa varmaan nyt viikkoja odottaa ennen kuin lähettävä lääkäri kommentoi tutkimuksen tuloksista. Ultrassa sanoi tutkija, että tähän vaivaan on hoitona kaksi vaihtoehtoa. Joko lääkehoito tai höyläys. Tuo lääkehoito ei mitenkään vakuuta. Olenhan syönyt jo yli 12 vuotta tamsulosiinihydrokloridia ja ei ole paljoo auttanut. Olin jo muutamia päiviä miettinyt tuohon vaivaan eturauhashierontaa ja kävinkin tutkimuspäivänä tutkimuksen jälkeen erotiikkaliikkessä hakemassa eturauhasvibraattorin ja kolme anustappia. Nyt olen kolmena päivänä näitä kokeillut ja huomannut, että virtsaamistarve ei enää ole niin tiheä. Siemensyöksyä ei ole tullut, mutta koko kehossa tuntuvia aaltoilevia hyvän olon tuntemuksia on ollut. Aion jatkaa tällaista itsehoitoa. Jotenkin tulee sellainen eufoorinen olotila. Varmaan tuo eturauhanen vapauttaa elimistöön jotain hormoonia. Ikää minulla on 62 vuotta ja en ole koskaan aiemmin kokeillut tällaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709