Mikä on ehdokastilanne kevään vaaleihin ?
Onko järkeviä ehdokkaita Keski-Suomesta
9
349
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustan listoilta löytyy hyviä ehdokkaita, jotka kehittää maaseutua ja valvoo meidän etuja.
- Anonyymi
Nii se voa o että Kepu pittää moan tasasesti asuttuna .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii se voa o että Kepu pittää moan tasasesti asuttuna .
Tarkoitit varmaan, että kepu pitää maan tasaisesti asumattomana, missä kepu siellä virhe.
- Anonyymi
Kepulaiset on venäläisten ystäviä
- Anonyymi
Kepu , Kokoomus tai Perussuomalaiset ovat oikeistopuolueita . Joita kannattaa äänestää.
Sdp , Vasemmistoliitto ja Vihreät ovat punikkeja joita kannattaa varroa ku ruttoa . Kaikki vasemmistoon kuuluvat on samoja kommunisteja . - Anonyymi
Äänet Teuvo Hakkaraiselle, sitoutumattomalle metsien puolustajalle. Samalla isket nauloja persujen arkkuun, eikä äänesi mene punikeille!
- Anonyymi
Demareilta löytyy arvattavasti ahneimmat oman edun tavoittelijat.
- Anonyymi
Sanot vähä mutta asiata.Sdp on se pahin maaseuvun syöpäläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot vähä mutta asiata.Sdp on se pahin maaseuvun syöpäläinen.
Kyllä ne kepulilaisista löytyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119