evoluution perustuvan psykiatrian rehellisempi historia

Anonyymi-ap

freud istui Darvinin evoluutio saarnoja kuuntelemassa.
syntyi sosiaali darvinismi eli evoluutiossa kehitys kellvottomien ihmisten leimaaminen mielisairaaksi ja tuhottavaksi.
freud leimasi heitä mistä tahansa kapinoinninsta ja etenkin eriävistä mielipiteistä, jotka kritisoi evoluutioon perustuvaa psykiatriaa, heille tehtiin skitsofrenia diakniosit ja , heitä varten hankittiin vangitsemis -ja pakko lääkitys oikeus ja kukaan ei tiedä kuinka monta miljionaa kuoli evoluutiossa kehitys kelvottomaksi skitsofreenikoksi merkattuna opioidien yli-annostukseen, kuolemia ei rekisteröity, koska sosiaali darvinismi perustettiin evoluutiossa kehitys kelvottomien tappamiseksi erilaisin kemikaalein,
sillä mistä leimattiin ei ollut myöskään merkitystå, tappavien tautien oireet oli merkki kehitys kelvottomuudeta, koska kehittyvät ei saa ympäristö viruksia eikä muita tappavia tauteja, tämä sama teoria kulkee yhä psykosomatian nimellä ja perustuu yksinomaan evoluutioon.

silmäväristä ja kallon muodosta leimaaminen aloitettiin varastelemalla haudoista kalloja 1880 joista evoluutio psykiatrit, (eli eugenistit) päätteli oliko kuollut ollut evokuutiossa kehitys kelvoton, silmäväri kartta otettiin mukaan skitsofrenian löytämiseksi, ja 6 milkoinaa kaasutettiin ja sitä ennen auton pakokaasulla murhattiin muutama miljoona.
(suomlaisten påäsy USA han kiellettiin psykiatrien painostuksesta 1921 koska suomalaisilla on pyöreä eboluutiossa kehitys kelvoton kallon muoto, joita sitten muualla maailmassa kaasutettiin ja meillä steriloitiin ettei kehitys kelvottomuus jatku jälkekäisissä eli pyöreä kallon muoto.)

kun kaasutus ja kalloharppi kiellettiin skitsofrenia diaknoosin teko välineenä, ecoluutiossa kehitys kelvottomat leimattiin kehon kivuista, joita tappavat ympäristöstå tulleet virukset teki kuten aivokalvon tulehdus niin silloin kuin tänään merkataan mielisairaudeksi, ainakin minun aivokalvon tulehdus ja tuhansien muiden koska evoluutiossa kehityskelpoinen ei sairastu ympäristö viruksiin.

kaasutuksen jälkeen ihmisiä myrhattiin antamalla insuliini ruiskeita normaali sokeri potilaille 1980 luvun alkuun asti.
sitten ihmiset pakotettiin syömään neuroleptejä, jotka tekevät

-kemiallisen AIDS sin eli laskee valiosolut HIV potilaan tasolle varmistaen että evoluutiossa kehitys kelvottomat saa tappamattomia ja lopulta tappavan haima tai muun tulehduksen ja kuolevat ennen aikojaan.

-kemiallisen parkinsonismin.
-kemiallisen kroonisen depresdion ja kaiken fyysisen ja psyykkisen ja älyllisen toiminnan kemiallisen hidastumisen.
-kemiallisen hyper prolaktonemian, josta seuraa
-kemiallinen tahallan thety steroidi hormoonien puute, jonka seuraus on ankara väsymys ja suoritus kyvyn lasku, koska kliininen lihasmassa muuttuu rasvamassaksi myös maksassa ja sydämessä ja työkyvyn lopullinen menetys on varmaa.

evoluutiossa kehitys kelvottomia on tuhottu darvinista ja freudista alkain ja tullaan tuhoamaan, siksi evoluutio on kiellettävä ja psykiatrien ei enää tarvitse toimia vara jumalina ja tehdä noin järkyttäviå kemiallisia epätasapainoja joita he nyt tekevät ja tuhoavat henkisen ja kehon hyvinvoinnin ja pitkän iän johon meillä kaikilla tulee olla oikeus.

jos psykiatrit edes epäilisi että yksilöllä on kemiallinen epätsasa paino he mittaisi sen labrassa ja lääkitsisi viite arvoon.
psykiatrit valehtelevat ilman labra testiä että yksilöllä on kemiallinen epätasapaino, kuten kaasutettaville valehdeltiin että he menee suikuun.

evoluutiossa kehitys kelvottomille saa laillisesti valehdella, valtio ei puutu eikä rankaise valeheista, koska valheilla varmistetaan evoluutiossa kehitys kelvottomien tuhoaminen kemikaalein, ennen kaikkea vanhukset, vangit, orpo ja huostaan otetut lapset on tuhon kohteina, koska heillå ei ole puolustajaa.
minun silmissä eka natsi oli darvin, toinen natsi oli freud ja kaikki sen jälkeiset leimarit ovat natseja.
hitler ei leimannut ketään, eikä ollut kalloharpien kanssa kaasuleirillä, mutta psykiattit oli ja tarkkaan kirjoitti kirjaan silmävärit kaasutettavilta,
ja kirjoittivat perinnöllistä parantumatonta skitsofreniaa sairsastava, geeni testinä psykiatreilla oli kartonki pahvi, jossa silloisilla värikynillä piirretty skitsofreenikon silmäväri.

ateisti evoluutionararit muutti sielu sanan psyche sanaksi,
koska sielun voi tuomita vain jumala joka yksin tuntee sen.

ateistien mukaan sielun tuomio kuuluu ihmisille ja he koulutti vara-jumalat, psykiatrit jotka milloin karvahatun väristä tai kahvin poroista ovat ennustaneet kuka on evoluutiossa kehitys kelvoton ja kemikaaleilla tuhottava, ja jos poistat tämän kirjoituksen niin sinun omat lapsesi ja lapsen lapsesikin joutuvat evoluutiossa kehitys kelvottomina tuhottsvaksi, jota valtio valehtelee auttamiseksi.

evoluutio on kiellettävä ja vara jumalat sielun tuomarina kuolee samalla, silä psycheä ei ole olemassakaan, on ylösnouseva ikuinen sielu ja vara juamalakin tajuaa sen viimeistään rajan tuolla puolen että hän oli huijattu evoluutiossa kehitys kelvottomien kemiallinen tappaja.
-

33

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Evoluutiossa vahvat, eli kehitys kelpoiset ei saa ympäristöstä aivokalvon tulehdus viruksia, kilpirauhas vajaa toimintaa, epilepsiaa, helicobakteeria ,tai maidon käsittely menetelmistä vatsakipuja eli laktoosi intotleranssia,

      Eiköhän juuri tästä syystä psykiatrit ole juuri kaikkien noiden ja muiden tautien oireet merkanneet psykosomatian nimellä mielisairaudeksi.
      Psykiatria kuuluu evoluutio tieteisiin ( ei lääketiteeseen)
      Ja maailma tulisi vapauttaa molemmista, sillä totalitarsmi ja vallan käyttö psykiatrien toimesta tuo valtavat kärsimykset, suoraan sanottuna kaikki herkemmät ja sielun sivistystä omaavat pitää moista vallan käyttöä barbarismina.

      Ne jotka uskovat että heidän näkymötön sisin on juuri sellainen kymmeniä pillereitä tarvitseva lääketehtaan raha koneisto, saavat mennä psykiatrille,

      Ne jotka uskoat että heidän näkymätön sisin on ylösnouseva sielu, heitä ei saa pakottaa psykiatrille, koska he ei ole yhteistyöhalusia teorian kanssa, johon he ei usko, eikä heille saa pakkotuputtaa, koska he ei usko yhtä ainutta evokuutiosta lähetenyttä teoriaa, ja ihnisellä tulee olla oikeus uskomatta pakko syötettyjä teorioita, sillä vain äärimmäisyuksiin menevä vallan humo pakottaa ecoluutiion perustuvaa psykiatriaa tuputtamaan pakko oppejaan joka kulmassa, eikö he itse tajua että se on sivistymöttämyyttä, ja johtaa äärimmäiseen inhoon psykiatreja kohtaan, jos he tuputtavat teoroita, jotka ovat vain ja ainoastaaan teorioita, vailla pieninintä näyttöä psychen olemasaa olosta , eli vaatii tosi paljon uskoa, ja pitåä olla maipuloitava persoona (vailla omaa loogista päättelyä) jos uskoo psyvhe teoriaan,
      Ja ei huomaa, se on vain lääkteollisuuden busibess, jonka ohessa tuhotaan evoluutiossa kehityskelvottomia psyykke pillerein,
      Eli koko psyykk satu on tehty vain ja ainoastaan rahan keruuta varten valtiolta (kela maksaa) lääketehtaille, josta apteekkarit saa oman ja tohtorit oman osan välityspalkkioina ja osakeantina.

      • Anonyymi

        EVOLUUTIO = KEHITYS-OPPI

        Tuollaisten epäsuomalaisten sanojen käyttö on myös satanismia ja psykiatria-rikollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EVOLUUTIO = KEHITYS-OPPI

        Tuollaisten epäsuomalaisten sanojen käyttö on myös satanismia ja psykiatria-rikollisuutta.

        Mutta muutoin tosi upee kirjoitus ja tieto-pläjäys.

        Mielenhallinta eli mind control tuottaa myös psykopaatteja ? Joten satanistinen maailman-eliitti tuottaa silleen tätä valtakoneiston sotamielipuolia virkoihinsa?

        Suomessa koko miesväestö armeijassa tunnevammautettu tottelemaan aivopestynä herrasvaltaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EVOLUUTIO = KEHITYS-OPPI

        Tuollaisten epäsuomalaisten sanojen käyttö on myös satanismia ja psykiatria-rikollisuutta.

        noin se toimii:

        OTSIKKO ON VÄÄRÄ:

        pitäisi olla:

        EVOLUUTIOON perustuvan psykiatrian rehellisempi historia.

        = Kehitys-oppiin perustuvan psykiatrian rehellisempi historia.


      • Anonyymi

        ja Freudko siis poisti hengen ja henkisyyden ihmiskäsityksestä- ja loi siis aineelliseen maailmankuvaan perustuvan ihmiskäsityksen jossa ihminen on vain keho ja mieli?-

        ... ajatteleva liharobotti?


    • Anonyymi

      Armeijoissa nimenomaan suositaan narsismia,sosiopatiaa ja psykopatiaa koska he on tehokkaimpia sotilaita mitä on sekä erittäin lihaksikkaita yksilöitä ja ovat älykkyydessä ylivertaisia verrattuna muihin ja joilla ei mitään tunteita.
      He voittaa kaikki muut sotilaat taisteluissa ja saavat lopulta maailmankaikkeuden vallan. Nuo psykopaatit saa yleensä käyttöön aina myös tehokkaimmat aseet mitä maailmankaikkeudesta löytyy.

      Tämä periaate on ollut kaikissa armeijoissa jo vuosituhannet,pelkästään rauhaan tähtääviä armeijoita ei ole olemassakaan koska ne aina häviää taistelut vahvempiaan vastaan.
      Elämän epämukavia tosiasioita mutta totta kuin kuolema.
      Elämä on yksi big shit.

      • Anonyymi

        linkkejä tietoijihin?

        persuthan nuota kalloja taitaa kaivaa haudoista vieläkin mittaillakseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        linkkejä tietoijihin?

        persuthan nuota kalloja taitaa kaivaa haudoista vieläkin mittaillakseen?

        Sulla on aivan selvästi psykiatrinen evoluutioteorian aiheuttama kaksinaamainen aivokurjistuma.


      • Anonyymi

        Homma siis toimii myös niipäin että armeija tekee miehestä psykopaatin- = hyvän sotilaan.

        Eli tunteettoman- esim elokuva Full Metal Jacket kertoo tavallaan tuon.

        USAn armeijan "mainoslaúse"- kuvaa tätä että " hajotamme sinut ja kokoamme uudelleen "- tarkoittaa mielen hajottamista ja kokoamista uudelleen- sotilaaksi- eli psykopaatiksi?-

        Preussilainen kuri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma siis toimii myös niipäin että armeija tekee miehestä psykopaatin- = hyvän sotilaan.

        Eli tunteettoman- esim elokuva Full Metal Jacket kertoo tavallaan tuon.

        USAn armeijan "mainoslaúse"- kuvaa tätä että " hajotamme sinut ja kokoamme uudelleen "- tarkoittaa mielen hajottamista ja kokoamista uudelleen- sotilaaksi- eli psykopaatiksi?-

        Preussilainen kuri?

        tässä eräs ilmentymä aiheesta?
        lyhyet videot:
        https://www.youtube.com/watch?v=mHMPPbmNwmE

        https://www.youtube.com/watch?v=JixeZ2idpzg

        https://www.youtube.com/watch?v=-Qg6j_tUmSs

        https://www.youtube.com/watch?v=mse5NvozQUU

        https://www.youtube.com/watch?v=U0yICFu6LEk


        varoitus- ei heikkohermoisille
        https://www.
        youtube.com/watch?v=RQN5dnSKH6Y


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        linkkejä tietoijihin?

        persuthan nuota kalloja taitaa kaivaa haudoista vieläkin mittaillakseen?

        Rkp on kallinmittaajien puolue, mutta ethän sinä teini sitä tiedä, vasemmisto äitisi ei ole känniltään kerennyt sinulle sitä selittämään.
        Isääsi et edes tiedä, on varmaankin persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rkp on kallinmittaajien puolue, mutta ethän sinä teini sitä tiedä, vasemmisto äitisi ei ole känniltään kerennyt sinulle sitä selittämään.
        Isääsi et edes tiedä, on varmaankin persu.

        kallonmittaajien puolue- ruotsalaisen rotu-opin mukaan - johon mm natsi-kokoomus-persut uskoo yhä??


    • Anonyymi

      lue Anna Freudin kirja.

    • Anonyymi

      Näin on. Jos kaikki suomalaiset ymmärtäisivät asian saataisiin aikaan muutos.
      Mutta kenenkään puolueen asialistalla ei ole psykiatrian lopettamista Suomesta.

    • Anonyymi

      Olin urheilullinen ja ennen lihaksikas ja jaksava yhtäkkiä aloin saada kouristuksia ja muutuin zombiksi kirjaimellisesti ja lihas nahaksi ja kädet ja jalat täristä etc. Kaikki mitä kuvasit kuulostaa tutulta.minä olen saanut diagnooseja jotka ovat puuta heinää ja oireet johtui ja suurimmalta osalta elämäntilanteesta

      kemiallisen parkinsonismin.
      -kemiallisen kroonisen depresdion ja kaiken fyysisen ja psyykkisen ja älyllisen toiminnan kemiallisen hidastumisen.
      -kemiallisen hyper prolaktonemian, josta seuraa
      -kemiallinen tahallan thety steroidi hormoonien puute, jonka seuraus on ankara väsymys ja suoritus kyvyn lasku, koska kliininen lihasmassa muuttuu rasvamassaksi myös maksassa ja sydämessä ja työkyvyn lopullinen menetys on varmaa.

      Yritetäänkö minut tappaa siis valtion toimesta?

    • Anonyymi

      Sellaisia on ateismin saavutukset, jota myös Mengele harrasti ahkerasti keskitysleirien vangeilla.
      Punavihreät ovat myös ateisteja ja levittävät evoluutiosatuja ja vihaavat Raamatun sanomaa.

      • Anonyymi

        psykiatria kieltää uskonnon eli on uskonnonvastainen.


    • Anonyymi

      Ei sinua yritetä myrkyttää. Sinua yritetään hoitaa.

      Ei se, että joskus ollaan oltu aivan kujalla psyykkisten sairauksien hoidosta tai ylipäätään niiden määrittelyistä, tarkoita, että nykyisin haluttaisiin myrkyttää tai tappaa ihmisiä, joilla on mielisairauksia. Yrität nyt syyttää peiliä siitä, että oma naamasi on vino. Ei se ole hoitojen ja yhteiskunnan syy, että sinulla on mielisairaus. Eikä tuo sairautesi tullut mistään aivokalvontulehduksesta. Kirjoituksesi on jo hyvin selkeä merkki sairaudestasi: enkä edes tarkoita kirjoitusvirheitä vaan ihan vaan ajattelusi aivan valtavaa kummallisuutta. Tuo on selkeästi sairaan ihmisen kirjoitusta.

      Kaltaisiasi skitsofreenikoita (?) näkee täällä silloin tällöin. Vähän niin kuin jokainen teistä on kuitenkin sitä mieltä, ettei mitään oikeaa sairautta ole - vaikka muut ihmiset näkevät kirjoituksestasi asian varsin selvästi.

      • Anonyymi

        Näät harhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näät harhoja.

        Ja olet tyhmä kuin saapas, siksi olet suojatyöpaikassasi kiduttamassa puolustuskyvyttömiä ihmisiä. Helvetti odottaa sinua.


      • Anonyymi

        Minulla ei ole skitsofreniaa vaikka se onkin hyvä keino viedä ihmiseltä itsemääräämisoikeus ja ihmisoikeudet.

        Minulla on vaikeista elämäntilanteesta johtuvaa traumaa, traumaperäinen tressireaktio, arkinen huoli ,tressi, uupumus, mahdollinen narkolepsia tai väsymysoireyhtymä, vammasta johtuvia kipuja, ahdistusta ja väsymystä. Lisäksi kiusaaminen on tehnyt minusta varautuneen eli en luota ihmisiin tai päästä lähelle helposti. En ole epäsosiaalinen vaan oikeastaan tykkään ihmisistä, minä olen kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja haluan ymmärtää erilaisia näkökulmia.

        En ole itsetuhoinen vaan kunnioitan elämää, sairauksien vuoksi osaan arvostaa sitä elämää joka on meillä kullakin kerran. Minulla on ihmisiä jotka ovat tärkeitä ja joita rakastan lapseni, vanhempani, jotkut entiset kumppanit jotka ovat aina rakkaita vaikka yhdessä olo ei onnistunut.

        Annan toisten olla rauhassa ja toivoisin että minunkin kiusaaminen loppuisi.

        En ymmärrä miten joku kokee näin suurta vaivaa ainoastaan minun vuoksi. En ole uhka kelleen. Minulla on myös oikeus mielipiteisiin ja sananvapaus kun en ketään täällä hauku. Ei ketään saa hiljentää jos totta puhuu ja minulla on oikeus kertoa mitä minun elämässäni minulle on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole skitsofreniaa vaikka se onkin hyvä keino viedä ihmiseltä itsemääräämisoikeus ja ihmisoikeudet.

        Minulla on vaikeista elämäntilanteesta johtuvaa traumaa, traumaperäinen tressireaktio, arkinen huoli ,tressi, uupumus, mahdollinen narkolepsia tai väsymysoireyhtymä, vammasta johtuvia kipuja, ahdistusta ja väsymystä. Lisäksi kiusaaminen on tehnyt minusta varautuneen eli en luota ihmisiin tai päästä lähelle helposti. En ole epäsosiaalinen vaan oikeastaan tykkään ihmisistä, minä olen kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja haluan ymmärtää erilaisia näkökulmia.

        En ole itsetuhoinen vaan kunnioitan elämää, sairauksien vuoksi osaan arvostaa sitä elämää joka on meillä kullakin kerran. Minulla on ihmisiä jotka ovat tärkeitä ja joita rakastan lapseni, vanhempani, jotkut entiset kumppanit jotka ovat aina rakkaita vaikka yhdessä olo ei onnistunut.

        Annan toisten olla rauhassa ja toivoisin että minunkin kiusaaminen loppuisi.

        En ymmärrä miten joku kokee näin suurta vaivaa ainoastaan minun vuoksi. En ole uhka kelleen. Minulla on myös oikeus mielipiteisiin ja sananvapaus kun en ketään täällä hauku. Ei ketään saa hiljentää jos totta puhuu ja minulla on oikeus kertoa mitä minun elämässäni minulle on tehty.

        Hei, mietipäs hetki tuota ulostuloasi: esitit aloituksessa, että tietäisit tieteenalaa enemmän psykiatriasta ja tietäisit, että se olisi kokonaan jotain fuulaa ja aivan toista kuin mielisairaiden hoitamiseen tähtäävää tieteeseen perustuvaa hoitamista. Kyllä sinä siinä menet heti sinne omien kuvitelmiesi maailmaan. Ei voi mitään. Ei tuollaisen jälkeen paljon kannata ihmetellä, jos muut pitävät sekopäänä.

        Ehkä siis sinunkin olisi vaan syytä tunnustaa ne tosiasiat eikä yrittää valehdella itsellesi tuollaisia. Siitä se paraneminen (tai ainakin hoidon onnistuminen) lähtee käyntiin kun tajuat, ettei sinulla ole kaikki kunnossa - ja sitä yritetään hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, mietipäs hetki tuota ulostuloasi: esitit aloituksessa, että tietäisit tieteenalaa enemmän psykiatriasta ja tietäisit, että se olisi kokonaan jotain fuulaa ja aivan toista kuin mielisairaiden hoitamiseen tähtäävää tieteeseen perustuvaa hoitamista. Kyllä sinä siinä menet heti sinne omien kuvitelmiesi maailmaan. Ei voi mitään. Ei tuollaisen jälkeen paljon kannata ihmetellä, jos muut pitävät sekopäänä.

        Ehkä siis sinunkin olisi vaan syytä tunnustaa ne tosiasiat eikä yrittää valehdella itsellesi tuollaisia. Siitä se paraneminen (tai ainakin hoidon onnistuminen) lähtee käyntiin kun tajuat, ettei sinulla ole kaikki kunnossa - ja sitä yritetään hoitaa.

        Et kai itse usko tuohon sepustukseesi?

        Kuulostat ympäristöllesi vaaralliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole skitsofreniaa vaikka se onkin hyvä keino viedä ihmiseltä itsemääräämisoikeus ja ihmisoikeudet.

        Minulla on vaikeista elämäntilanteesta johtuvaa traumaa, traumaperäinen tressireaktio, arkinen huoli ,tressi, uupumus, mahdollinen narkolepsia tai väsymysoireyhtymä, vammasta johtuvia kipuja, ahdistusta ja väsymystä. Lisäksi kiusaaminen on tehnyt minusta varautuneen eli en luota ihmisiin tai päästä lähelle helposti. En ole epäsosiaalinen vaan oikeastaan tykkään ihmisistä, minä olen kiinnostunut erilaisista ihmisistä ja haluan ymmärtää erilaisia näkökulmia.

        En ole itsetuhoinen vaan kunnioitan elämää, sairauksien vuoksi osaan arvostaa sitä elämää joka on meillä kullakin kerran. Minulla on ihmisiä jotka ovat tärkeitä ja joita rakastan lapseni, vanhempani, jotkut entiset kumppanit jotka ovat aina rakkaita vaikka yhdessä olo ei onnistunut.

        Annan toisten olla rauhassa ja toivoisin että minunkin kiusaaminen loppuisi.

        En ymmärrä miten joku kokee näin suurta vaivaa ainoastaan minun vuoksi. En ole uhka kelleen. Minulla on myös oikeus mielipiteisiin ja sananvapaus kun en ketään täällä hauku. Ei ketään saa hiljentää jos totta puhuu ja minulla on oikeus kertoa mitä minun elämässäni minulle on tehty.

        Oikeassa olet, jos tuo on totta.

        Monet täällä kirjottelee myös esittäen muuta kuin on- eikä siinäkään mitään vikaa.


      • Anonyymi

        joidenkin mielestä oma sepustuksesi on mielipuolinen- eikä alottajan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joidenkin mielestä oma sepustuksesi on mielipuolinen- eikä alottajan .

        alotus ja kommenttinsa ehkä patasata mitä suomi24ssä on pitkään aikaan ollut...

        ps.

        https://www.youtube.com/watch?v=geVK-A72A1M


    • Anonyymi

      Darwin oli väärässä, se on selvää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sotakin on eräs evoluution muoto. Älykkäät jäävät helpommin henkiin koska osaavat suojautua ja roskasakki kuolee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe