Hyvää keskipäivää

Kello 12, ei huolen häivää. ☕🤵

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paitsi että viesti ei näy, jollei tee näin. On tämä kökkö sivusto.

    • Anonyymi

      Ei ehkä sinulla, ihan tarpeeksi on huolia.

      • Ikävä kuulla. Toivottavasti huolesi häviävät.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ikävä kuulla. Toivottavasti huolesi häviävät.

        Minne ne itsestään häviää jos ei asialle itse mitään tee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minne ne itsestään häviää jos ei asialle itse mitään tee

        Ei kaikille huolille ole aina mitään tehtävissä. Tosin jos ei ole tehtävissä mitään, niin silloin on myös turha stressata.


    • Siperiassa on tällä hetkellä -46 astetta pakkasta. 🧊

      • Anonyymi

        Siperia kuulemma opetta siellä ei taitas näillä suomalaisilla talvivaatteilla pystyä kävelemään paria metriä enempää talviaikaan paleltumatta


    • Anonyymi

      Ihan on kuin kanelia ja sokeria joulupuuron päällä ja mantelikin löytyi

    • Anonyymi

      Ihanaa täältä sut ainakin löytää. Oot niin ihanan virallinen jos viestitän toisaalla. Toki niin taidan olla myös minäkin :) ei mun mieleeni mahdu nyt muita kuin ja ainoastaan sinä. Ihan vaan ajattelin kertoa tämän sinulle.🔥🔥🔥 ps:oot muuten tosi kuuma. Tai sit mulla on vaan kuuma sun seurassa. ;)

      • Milloin ollaan viestitelty viimeksi? Ja milloin olet viimeksi ollut mun seurassa? Ettei tässä nyt ole taas jokin erehdys? 🤵


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Milloin ollaan viestitelty viimeksi? Ja milloin olet viimeksi ollut mun seurassa? Ettei tässä nyt ole taas jokin erehdys? 🤵

        Tänään viestiteltiin :) siitä kun viimeksi nähtiin on aikaa reilu viikko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään viestiteltiin :) siitä kun viimeksi nähtiin on aikaa reilu viikko.

        No sitten ei osu, ja olen pahoillani... Kunpa olisikin ollut totta tuo. 😔


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sitten ei osu, ja olen pahoillani... Kunpa olisikin ollut totta tuo. 😔

        Voi harmi.. no mutta olet varmasti silti kuuma kun urheilet niin kovin. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi.. no mutta olet varmasti silti kuuma kun urheilet niin kovin. ;)

        Kiitos, kyllä olen aika hyvässä kunnossa. :)


      • Anonyymi

        Oot ihana kulta🔥🔥🔥❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihana kulta🔥🔥🔥❤

        Nyt syttyi tuleen koko paikka. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihana kulta🔥🔥🔥❤

        Pus pus pus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pus pus pus

        .❤❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        .❤❤

        Täällä rakkaus leiskuu ihan joillakin muilla, kuin minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .❤❤

        ❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️

        Tehkää oma ketju missä nussuttelette.


      • Anonyymi

        No sit et ainakaan mua tarkoittanut viettänyt pääosin aikaa yssissei ny jo muutaman kuukauden kohta jo puoli vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihana kulta🔥🔥🔥❤

        Samoin sinä suloinen😘


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nyt syttyi tuleen koko paikka. 😆

        Tippuko palava tikku karvalanka matolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää oma ketju missä nussuttelette.

        Miks turhaan näin voi hekin käydä helpommin kateellisten hermoon kiusaa se on kuulemma pienikin kiusa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinä suloinen😘

        Mitähän tämäkin pariskunta saa tuosta minun ketjussa muhinoinnista? Luulevatko että kiinnostaa puupennin vertaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks turhaan näin voi hekin käydä helpommin kateellisten hermoon kiusaa se on kuulemma pienikin kiusa

        No siihen on sellainen lääke kyllä, että poistan tämän profiilin, enkä saa yhtäkään ilmoitusta näistä enää. Sitten katoan muutenkin täältä.


    • Anonyymi

      Iltapäivää ☕👱‍♀️ kahvit menossa mitä kuuluu?

      • Iltapäivää, ihan hyvää kuuluu. Vapaita vietän. Kuika siellä? 🤵 :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Iltapäivää, ihan hyvää kuuluu. Vapaita vietän. Kuika siellä? 🤵 :)

        Mulla sama☕kahvia juon tylsää on👱‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama☕kahvia juon tylsää on👱‍♀️

        Missä olet? Töissä vaiko kotona? Minä istun kotona. 🤵 :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Missä olet? Töissä vaiko kotona? Minä istun kotona. 🤵 :)

        Mulla on vapaa tänään booriing☕👱‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vapaa tänään booriing☕👱‍♀️

        Niin mullakin on vähä booring. Kuuntelen vaan musaa ja kirjoittelen tänne. 🤵
        Minkäs niminen tyttö sinä olet?


      • Hassu. Ollaanko nähty joskus? 🤵


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hassu. Ollaanko nähty joskus? 🤵

        Ja tästä katosi vastaus. Ollaan siinä nähty? Ok... Kiva jos ollaan. Milloin viimeksi? 🤵


    • Anonyymi

      Hyvää ipäivää 👑
      Huolet vaihtuu...kun rahat haihtuu 😄
      Onneksi on kohta ruoka valmista...😋
      Iloisesti jatketaan...oli sitten mitä vaan.💭🐔

      • Se on totta. Tässä juuri sitä itsekin tuskailen, että kun posti vain laskuja kuskaillen, postilaatikkooni niitä puotellen ja ei ole millä makselen. 😄
        Ruokaa voisi kohta laittaa, ja sitten maistaa, hyvän tuulen se tuottaa.
        Joo ei ne murheet murehtimallakaan katoa. 🤵


    • Täältä häviää viestejä... Ihan pimeetä. Menee ihan sekavaksi täällä kaikki nyt.

    • Täällä katoaa viestit, ja sitten ne ponnahtelee takaisin. Mitä täällä tapahtuu? XD

    • Sille joka väitti nähneensä minut jossain joskus. Olisi kiva nähdä taas jossain piakkoin. Ihan juttelun merkeissä. :)

    • Alkaa lääke, aika ja kaikki voittaa. Ei enää ole sellainen ikävä olo kuin oli vielä joku aika sitten. Alan hyväksymään tosiasiat. Taikka jotain? Jos hän on liekki niin nähdään vielä. Jos ei ole niin ei silläkään sitten väliä. Meitä ei ollut tarkoitettu toisillemme, hän ei halua minua tuntea, ja sen on pakko olla ok minulle... On hän edelleen ajatuksissa...🤵

    • Anonyymi

      Kyllä sulle oma prinsessa hommataan ;)

      • Anonyymi

        Ei sitä kukaan muu osaa hommata. Aina valitaan sellainen josta en kiinnostu kuitenkaan. Eli, yksin jatkuu tämä elämän kulku kohti seuraavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kukaan muu osaa hommata. Aina valitaan sellainen josta en kiinnostu kuitenkaan. Eli, yksin jatkuu tämä elämän kulku kohti seuraavaa.

        Ja aika käy vähiin vuosi vuodelta. En minä enää kuusikymppisenä etsi ketään. Sitten on game over.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aika käy vähiin vuosi vuodelta. En minä enää kuusikymppisenä etsi ketään. Sitten on game over.

        Harmi 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi 😔

        Harmi? Mitä sellaisena pappana enää tarttee? Kun ei näytä nykyisinkään kelpaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aika käy vähiin vuosi vuodelta. En minä enää kuusikymppisenä etsi ketään. Sitten on game over.

        Mä en ole koskaan ehtiny mitään muuta kui korkeintaan juttu kaveria naisesta mieluiten ni pysyy yleensä keskustelu aiheet kasvotusten ainakin siveinä


    • Anonyymi

      Edelleen blokattuna somessa hänen toimestaan. Turha kuvitella häntä tännekään.

    • Anonyymi

      Niinkö meinasit ei mullakaan poliisikin soitteli joskus puolen päivän aikoissa oli kai yks idiootti yrittäny tehdä ilmoitusta laittomasta uhkauksesta mu Eipä kai häntä voi siitä syyttää jos hänellä ei aivotoiminta pelaa mu ompa ainakin poliisilla hänen tietonsa joita verrata niihin rikosilmoituksiin kun kai joutuu jättämään myös henkilötietonsa puhelinnumeron ja jopa kai osoitteensakin ne tiedot tokikin poliisilla musta on täällä Kuopiossa ollu jo ainakin vuoden verran ellei ylikin kun itkonniemen tiellä ylinopeus sakon sain ja poliisin vanhatuttu olen liikennerikkomusten takia muutoinkin

    • Anonyymi

      Lennokasta alkuiltaa. Nyt saatava kahvii☕️

      • No sitä samaa sinnekin. Kahvia tässä hörpin minäkin, taas. Kohta täyty lähteä käymään jossakin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sitä samaa sinnekin. Kahvia tässä hörpin minäkin, taas. Kohta täyty lähteä käymään jossakin.

        Kiitos ja. Mulla kahvii vasta aamun, vihta paree, ei. Mee johkin vaan ihan vapaasti. Omaa aikaahan se on sulla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3601
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      233
      2203
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1454
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      996
    Aihe