Syöksykierre

Anonyymi-ap

Varsinainen lama ei ole vielä edes alkanut ja kaikki hommat sössitty jo valmiiksi.

https://www.hs.fi/talous/art-2000009230404.html

90-luvun tulee vaikuttamaan kansanjuhlalta ja joululta tulevaan katastrofiin verrattuna.

Ovat poliitikot huumeiden vaikutuksen alaisina vai mikä siellä mättää?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Nauttikaa pakotemarin saavutuksesta!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kriisitilanteessa pääministeri pakenee Uuteen-Seelantiin riitaisen hallituksen oloja. Pääsee vähemmällä, kun muut tappelevat.

• Anonyymi

Naurattaa tämä neiti orpo kunhan alkaa ottamaan työläisiltä viimeisetkin ansio sidonnaiset ,taikka ei kyllä meille on pesiytynyt oikeesti kunnon kokoomus nuoriso ,sitä saa at vielä nauttia mutta kun nämä apinat ei edes tajua että se kokoomus on tämän takana ,antaapa pulla mössö kokomukselaisten nauttia hyvinvoinnista😄😄😄😄😄😄

• Anonyymi

Sähkökatkoja ja nälkiintymistä...

Eikä kukaan ei ole edes hyökännyt.

Äärimmäisen huolestuttavaa!!!

• Anonyymi

Marinin hallituksen munaukset alkavat pian realisoitumaan, viikate heiluu yrityksissä.

• Anonyymi

Kyllä olisi ollut maamme jo jenkkien hallussa jos tämä neiti orpo RUKKA olis ollut vallassa,mutta niin näyttää käyvän nytkin,maamme lahjoitetaan USAn haltuun

• Anonyymi

Kusipää orpon hallitus olisi jo antanut koko maamme valtion omaisuudet Jenkin haltuun ,tämä äärioikeistolainen NATOn nuolija on täys katastrofi maallemme ja jopa työläisetkin jopa äänestää tälläistä katastrofi puoluetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olisi ollut maamme jo jenkkien hallussa jos tämä neiti orpo RUKKA olis ollut vallassa,mutta niin näyttää käyvän nytkin,maamme lahjoitetaan USAn haltuun

Mieluummin USA:n haltuun kuin Venäjän liittolaiseksi.

• Anonyymi

Kokoomus on tuhonnut koko maan!

• Anonyymi

Vappusatanen, huijattu vaalivoitto, Antti Rinteen muodostama vihervasemmistohallitus ja Sanna Marin, siinäpä tiivistettynä kylvetyt tuhon siemenet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2346
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1353
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      54
      1174
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1094
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      1044
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      24
      1028
    7. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      997
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      940
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      936
    10. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      928
    Aihe