Siihen ei voi vastata

Anonyymi-ap

Mutta luin sen.

Erittäin ihana kirjoitus, kiitos 🥺. En omi. Olen tuntenut kauan sitten samalla tavalla. Se on pitkä tarina jota en kirjoita tähän. Mitä olen vuosien varrella oppinut itsestäni: kun on kohdannut puuttuvan puoliskon, kukaan toinen ei oikein enää tunnu miltään. Tai korvikkeelta. En voi olla kenenkään elämän puuttuva pala, että antaisin osan itsestäni, saisin osan ja jatkaisin loputonta etsimistä. Minun täytyy saada olla se kaikki.

39

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ❤❤❤

    • Anonyymi

      Missä on päätä seinään hymiö?

      • Anonyymi

        Hannatuomolta Tuomohannalle pus


    • Anonyymi

      Samoin, ei mulle. Hyperventilaatiota aiheuttava kirjoitus. Tunnen hänet sielussani, kokonaan en vaadi, tyydyn ja voin hyvin murusistakin. Tai ei voi sanoa että voi hyvin, mutta selviän jotenkin päivään seuraavaan. En voi vaatia kokonaan. On muitakin ihmisiä jotka häntä tarvitsee.


      Jos olemme toisilleme joskus se mitä maailmankaikkeus tarkoittaa, puristan joskus tuon pienen metallisen esineen suureen käteesi, katson silmiin ja sanon pidä se aina tallessa. Se odottaa tuossa, näen sen.

      • Anonyymi

        🔥🔥🔥❤️ ihan sanattomaksi vetää.. oli niin kauniisti kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🔥🔥🔥❤️ ihan sanattomaksi vetää.. oli niin kauniisti kirjoitettu.

        Kiitos, tämä jälkiaalto vain tuohon miehen kirjoitukseen, ajatuksia naisen .


    • Anonyymi

      Tämäkö?


      Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas luoja sentään kuinka kaunis nainen olitkaan sielultasi. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa. Joka ikinen solu ja solun väli kehossani tietää, että mikään asia ei ikinä ole sinua kauniimpaa. Tunsimme selittämätöntä sielujen yhteenkuuluvuutta. Olet erityinen juuri sellaisena kuin olet. Mitään poistamatta, mitään lisäämättä.

      Jo keskustelu kanssasi tuntui taivaalliselta. Suuteleminen tuntuisi jo rakastelulta. Jätimme hyvästit tietämättä täysin kuinka se tehdään. Kaikki on hyvin, vaikka sydämeni huutaakin sinua joka sekunti. Miten voisinkaan unohtaa sinut, kun tuntuu, että olet toinen puolikkaani. Todellisuus ilman sinua on harmaata, mikään ei enää tunnu miltään sinun jälkeesi. Olen kuin koira, joka makaa naulan päällä eikä liiku, koska ei satu vielä tarpeeksi.

      Haluan uskoa, että kohtaamisemme tarkoituksena on valmistaa meitä uuteen. Sinä olet se ihana muutos, jota kaipaan ja sinä olet minun suuri muutosvoima. Jos kaksi ihmistä on aidosti tarkoitettu toisilleen, se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin. Mahdoton on vain asia, jota ei ole vielä tehty. Kaikkeen löytyy ratkaisu. Aina.

      Hei kaunis, en unohda sinua koskaan, olet erityinen ❤

      • Anonyymi

        Jos tähän kerta voi kommentoida vain tässä niin haluaisin kysyä kirjoittajalta kenelle naiselle? Se varmasti kaikkia kiinnostaa. En ole aloittaja vaan sivusta naiselta. Kaunis on kirjoitus. <3


      • Anonyymi

        Kyllä sinä Matti vielä huoriin pääset uudestaan, elä huoli.


      • Anonyymi

        🔥🔥🔥❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tähän kerta voi kommentoida vain tässä niin haluaisin kysyä kirjoittajalta kenelle naiselle? Se varmasti kaikkia kiinnostaa. En ole aloittaja vaan sivusta naiselta. Kaunis on kirjoitus. <3

        Vaalea hiuksiselle naiselle tietenkin ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea hiuksiselle naiselle tietenkin ❤

        Heitä ei onneksi Suomesta löydy.


      • Anonyymi

        Kiitos...Toivon että saat hänet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä ei onneksi Suomesta löydy.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä ei onneksi Suomesta löydy.

        Sen verran paljon että ehkä kyseinen nainen tarvitsisi vähän muitakin tunnisteita tunnistaakseen itsensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran paljon että ehkä kyseinen nainen tarvitsisi vähän muitakin tunnisteita tunnistaakseen itsensä

        Kyllä toinen toisensa tunnistaa. Se onkin sitten toinen juttu kuka näitä lukee.


    • Anonyymi

      Kopsasin aloituksen että halukkaat voi kommentoida. Taisi kyllä olla ikävä osastolla . Mutta olkaapa hyvät!

      • Anonyymi

        Ei tuohon kommentointi ole nyt enää sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuohon kommentointi ole nyt enää sama asia.

        Kopioin koko jutun uuteen aloitukseen. Ei sitäkään voi kommentoida.
        Jos ois joku naisten haukkumisviesti ei varmasti olisi ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopioin koko jutun uuteen aloitukseen. Ei sitäkään voi kommentoida.
        Jos ois joku naisten haukkumisviesti ei varmasti olisi ongelmia

        Ei voi kommentoida mitään. Sinäkö tuon kirjoitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kommentoida mitään. Sinäkö tuon kirjoitit?

        En ole minä. Halusin vain tuoda kauniin kirjoituksen esille.
        Tosin eihän täällä saa olla mitään kaunista, mode poistelee. Vain rumia sanoja ja haukkumista sallitaan


    • Anonyymi

      Vastasin siihen lopulta, mutta viesti katosi.

      Vastasin, etten voi vastata, kun en halua palstalla kaikkien edessä hajoilla.

      Kun näin, niin pysähdyin siihen kuin seinään ja kopsasin sen kuiten itselleni talteen, että voin siihen palata huonoina hetkinä ♥️ eli Itselleni toivon tähän lisää voimia, lukea sitä rivi riviltä, tuntematta hajoilevansa samalla.

    • Anonyymi

      Siihen alkuperäiseen viestiin: tuossa on kaikuja siitä, mitä olen erään miehenJ kanssa kirjoitellut. Voimallinen, jopa vähän pelottava teksti. Tiedän että hän pystyy noin kirjoittamaan. Olisi keskystelun paikka, toisaalla, jos tällainen olisi häneltä T.T

    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus jollekin

    • Anonyymi

      Jotain positiivista siinäkin että koko ikänsä muistutettu et ole mitenkään erityinen ainakaan hyvällä tavalla. Niin tietää varmasti ettei tuollaiset itselle ole.

      • Anonyymi

        Kyllä meissä kaikissa jotain hyvääkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meissä kaikissa jotain hyvääkin on.

        Eli sinun mielestäsi jos en ole kenenkään silmissä mitenkään erityinen niin minussa ei voisi olla mitään hyvääkin. Nehän ovat ihan eri asioita. Voihan sitä olla mukava ihminen joka nyt ei vaan jää kenenkään mieleen millään tavalla.


    • Anonyymi

      Oli kyllä järisyttävän hyvä teksti. Toivotaan että kirjoittaja löytää joskus kirjoituksen kohteensa vierestään :) jäin vaan miettimään onko heillä suuria ratkaisuja ja esteitä tehtävänä ennen sitä.

    • Anonyymi

      Huimaavan ihana julistus.

    • Anonyymi

      T mies tulee kesäksi meille vois ottaa vaikka uusinta kierroksen kirjoituspöytä sohva sektorilla

    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus kelle sitten kuuluukaan olen varma, että tietää olevansa toinen puolisko❤️

      • Anonyymi

        Minä olen kyllä löytänyt… ja tiedän kyllä..🧩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kyllä löytänyt… ja tiedän kyllä..🧩

        Kiitos 🐇 ja hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 🐇 ja hyvää yötä.

        🐇🐇 hyvää yötä🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🐇🐇 hyvää yötä🔥

        Joku pupu yritti soittaa, mutta jänisti. Oikein hyvää ja rakkaudellista yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku pupu yritti soittaa, mutta jänisti. Oikein hyvää ja rakkaudellista yötä.

        Voi oot kyl niin ihana🔥🔥


    • Anonyymi

      Siis olla toisen koko elämä, eikö se olisi vähän liikaa vaadittu ettei olisi mitään muuta

    • Anonyymi

      Ja ikääkin viittä vaille 60 v.
      Elämä on ihmeellistä.
      Joskus valheellista.

      • Anonyymi

        Jaa kenellä?
        Totta, ihmeellistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe