Millä konstilla saa tummuneet valkoiset muovituolit puhtaaksi, ei lähde millään, raaputin veitsenterällä, no sillä lähti kyllä lika, mutta tuli rumaa jälkeä, joutuuko heittää kaatopaikalle koko kauluston, vai on ko jollain tietoa miten ne sais puhtaaksi, varsinainen kaupasta ostettu puhdistusaine oli yhtä tyhjän kanssa.
muoviset puutarhakalusteet
8
4138
Vastaukset
- Shiri
Veneiden ja asuntovaunujen puhdistukseen tarkoitetut muovinpuhdistusaineet on tehokkaita, sekä esimerkiksi ihan vaikka Aholaidasta saatava "Muovikaluste Bemina" toimii. Suihkuttaa, antaa vaikuttaa ja jynssää rätillä puhtaaksi.
- Kalle
Osta puiset!
- vaan
No mun mielestä puiset ne vastaa huoltoa tarvii, ei ne menesty lainkaan taivasalla, on jo yksistä kokemusta, aivan meni pilalle sateessa ja paisteessa. Kalliita niiden hoitoöljytkin on ostaa.
- Kokemusta on
Moi !!
Meillä on ollut jo n. 10 vuotta muoviset puutarhakalusteet ja ovat kylläkin talven ajan sisällä. Olen pessyt ne nestevimillä ja karhealla
sienellä. Olen sen jälkeen vahannut ne autovahalla
ja hyvin on säilyneet. KOKEIKE JOS TÄLLÄ OHJEELLA SAAT KALUSTOSI PUHTAAKSI. - akrylimaali
Olen maalannut valkoiset puutarhakalusteet vaaleankeltaisella värillä, kyllä tuli nätit, ei ne tarvi olla valkoisia eikä myrkynvihreitä, onhan niitä värejä, täytyy nyt sitten katsoa miten se maali pysyy ja käyttäytyy ulkoilman saasteita vastaan. No ei ollut kallis investointi ja sillä sai vanha kalusto vielä jatkoaikaa.
- pipsa
onko maali pysynyt??
- peloton
pipsa kirjoitti:
onko maali pysynyt??
Joo kyllä on pysynyt, on ollut sateessa ja paisteessa. Kannattaa kokeilla, akryylimaalilla onnistuu hyvin. Aina se on kotiinpäin kun saa vanhasta uutta, eikä tule kaatopaikkajätettä.
- pipsa
peloton kirjoitti:
Joo kyllä on pysynyt, on ollut sateessa ja paisteessa. Kannattaa kokeilla, akryylimaalilla onnistuu hyvin. Aina se on kotiinpäin kun saa vanhasta uutta, eikä tule kaatopaikkajätettä.
vois harkita itsekkin,,ovat kalusteet jo siinä kunnossa että tarttis tehdä jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887