muoviset puutarhakalusteet

valkoiset

Millä konstilla saa tummuneet valkoiset muovituolit puhtaaksi, ei lähde millään, raaputin veitsenterällä, no sillä lähti kyllä lika, mutta tuli rumaa jälkeä, joutuuko heittää kaatopaikalle koko kauluston, vai on ko jollain tietoa miten ne sais puhtaaksi, varsinainen kaupasta ostettu puhdistusaine oli yhtä tyhjän kanssa.

8

4300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shiri

Veneiden ja asuntovaunujen puhdistukseen tarkoitetut muovinpuhdistusaineet on tehokkaita, sekä esimerkiksi ihan vaikka Aholaidasta saatava "Muovikaluste Bemina" toimii. Suihkuttaa, antaa vaikuttaa ja jynssää rätillä puhtaaksi.

• Kalle

Osta puiset!

• vaan

No mun mielestä puiset ne vastaa huoltoa tarvii, ei ne menesty lainkaan taivasalla, on jo yksistä kokemusta, aivan meni pilalle sateessa ja paisteessa. Kalliita niiden hoitoöljytkin on ostaa.

• Kokemusta on

Moi !!
      Meillä on ollut jo n. 10 vuotta muoviset puutarhakalusteet ja ovat kylläkin talven ajan sisällä. Olen pessyt ne nestevimillä ja karhealla
      sienellä. Olen sen jälkeen vahannut ne autovahalla
      ja hyvin on säilyneet. KOKEIKE JOS TÄLLÄ OHJEELLA SAAT KALUSTOSI PUHTAAKSI.

• akrylimaali

Olen maalannut valkoiset puutarhakalusteet vaaleankeltaisella värillä, kyllä tuli nätit, ei ne tarvi olla valkoisia eikä myrkynvihreitä, onhan niitä värejä, täytyy nyt sitten katsoa miten se maali pysyy ja käyttäytyy ulkoilman saasteita vastaan. No ei ollut kallis investointi ja sillä sai vanha kalusto vielä jatkoaikaa.

• pipsa

onko maali pysynyt??

• peloton
        pipsa kirjoitti:

onko maali pysynyt??

Joo kyllä on pysynyt, on ollut sateessa ja paisteessa. Kannattaa kokeilla, akryylimaalilla onnistuu hyvin. Aina se on kotiinpäin kun saa vanhasta uutta, eikä tule kaatopaikkajätettä.

• pipsa
        peloton kirjoitti:

Joo kyllä on pysynyt, on ollut sateessa ja paisteessa. Kannattaa kokeilla, akryylimaalilla onnistuu hyvin. Aina se on kotiinpäin kun saa vanhasta uutta, eikä tule kaatopaikkajätettä.

vois harkita itsekkin,,ovat kalusteet jo siinä kunnossa että tarttis tehdä jotain...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      95
      3761
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      44
      3091
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2997
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2795
    5. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2714
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2422
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2177
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      60
      2088
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1886
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1838
    Aihe