Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Caviera Suomi (J&O FUTURES LLP) kokemuksia?

Anonyymi-ap

Hei,

Onko kukaan tilannut Caviera.fi verkkokaupasta tuotteita?

Itse nyt kokeilin Klarnan ”30 päivää maksuaikaa” maksutavalla tilata tuolta eli mitään ei vielä tarvinnut maksaa etukäteen. Katsotaan tuleeko tuotteet.

En viitsinyt ennakkoon maksaa, vaikka verkkokaupassa lukeekin asiakkaiden positiivisia arvioita, kun he ovat voineet lisätä ne itse sinne, että näyttää luotettavammalta sivstolta 🤔

76

7936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ÄLÄ OSTA!
        Onneton laatu. Ei vastaa kokoa!
        Palautus ei onnistu!!!
        Rahat mennyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ OSTA!
        Onneton laatu. Ei vastaa kokoa!
        Palautus ei onnistu!!!
        Rahat mennyt!

        Laukku tuli. Täyttä huijausta. Aivan erinäköinen kuin luvattu.
        Ruskea pikkulaukku. 34.70 meni kaivoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ OSTA!
        Onneton laatu. Ei vastaa kokoa!
        Palautus ei onnistu!!!
        Rahat mennyt!

        Aivan surkeat kengät tilasin. Piti olla ortopedinen 40€ maksoin tossuista
        Koko ei pitänyt paikkaansa. Roskiin meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ OSTA!
        Onneton laatu. Ei vastaa kokoa!
        Palautus ei onnistu!!!
        Rahat mennyt!

        Sama kokemus!😡😡😡😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan surkeat kengät tilasin. Piti olla ortopedinen 40€ maksoin tossuista
        Koko ei pitänyt paikkaansa. Roskiin meni

        Minäkin ostin ja sama tulos, mutta valitin ja ilmoitin klarnalle niin ei tarvinnut maksaa kuin puolet ja varmaan ei sitäkään jos olisin jatkanut valitusta. En viitsinyt kun palautuskustannukset olisi kuitenkin pitänyt itse maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan surkeat kengät tilasin. Piti olla ortopedinen 40€ maksoin tossuista
        Koko ei pitänyt paikkaansa. Roskiin meni

        Mulle kävi samoin. Ei todellakaan ole ortopediset noi muoviset feikkitossut eikä koot pidä paikkaansa. Otin yhteyttä niin lupasivat lähettää osoitteen minne saa palauttaa. Eipä oo kuulunut. Huijarifirma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan surkeat kengät tilasin. Piti olla ortopedinen 40€ maksoin tossuista
        Koko ei pitänyt paikkaansa. Roskiin meni

        Ihan huijari firma!
        Älkää ihmeessä tilatko mitään.
        Kiinasta tulee ihan mitä sattuu. Palauttaminen mahdotonta.
        Tuntuu , että sähköpostikeskustelua käyn tekoälyn kanssa, koska vastaukset ovat niin kummallisia ja kysymyksiini ei vastata.
        Minäkin luulin, että kun maksu on Klarnan kautta, kyseessä oli rehellinen liike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan surkeat kengät tilasin. Piti olla ortopedinen 40€ maksoin tossuista
        Koko ei pitänyt paikkaansa. Roskiin meni

        Aivan sama kävi minulle. Luulin rehelliseksi firmaksi, kun maksu Klarnan kautta. Enää en luota Klarnaankaan. En tilaa mitään niin, että maksaisin Klarnan kautta. Caviera ihan huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan huijari firma!
        Älkää ihmeessä tilatko mitään.
        Kiinasta tulee ihan mitä sattuu. Palauttaminen mahdotonta.
        Tuntuu , että sähköpostikeskustelua käyn tekoälyn kanssa, koska vastaukset ovat niin kummallisia ja kysymyksiini ei vastata.
        Minäkin luulin, että kun maksu on Klarnan kautta, kyseessä oli rehellinen liike.

        Aivan samoin ajattelin, että sähköpostikeskustelut kävin tekoälyn kanssa. Ne olivat ihan outoja. Asiaa ei puhuttu ollenkaan.
        Täyttä huijausta koko Caviera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan surkeat kengät tilasin. Piti olla ortopedinen 40€ maksoin tossuista
        Koko ei pitänyt paikkaansa. Roskiin meni

        Jep. Ihan täyttä skeidaa oli kengät. Tilasin kahdet yhden hinnalla. Piti olla nahkaa. Samankokoiset tilasin erivärisinä. Pari kertaa tuli vastaus viesteihin.Sit loppu. Palautuskoodia ei tule. Olin yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun jonotettuani sinne puoli tuntia. Asian käsittely kesken. En todellakaan maksa pas.a tuotteesta. !


    • Anonyymi

      Käytin Klarnan laskua maksutapana ja jotain sieltä on tulossa nyt. Kerron miten kävi jos ja kun paketti tulee :)

      Tilaus lähti tulemaan seuraavana päivänä tilauksesta.

      • Anonyymi

        Lähetyksen seurannassa lukee:

        Country Distributor
        CN-FI

        Ja kuljetus firman nimi on: YunExpress

        Tuleeko tuotteet siis Kiinasta, vaikka verkkosivuilla lukee Caviera Helsinki 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyksen seurannassa lukee:

        Country Distributor
        CN-FI

        Ja kuljetus firman nimi on: YunExpress

        Tuleeko tuotteet siis Kiinasta, vaikka verkkosivuilla lukee Caviera Helsinki 🤔

        Outoa 🤔


      • Anonyymi

        7.12 asti lukenut Matkahuollon seurannassa "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi"

        Ilmeisesti sitten tulee Kiinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyksen seurannassa lukee:

        Country Distributor
        CN-FI

        Ja kuljetus firman nimi on: YunExpress

        Tuleeko tuotteet siis Kiinasta, vaikka verkkosivuilla lukee Caviera Helsinki 🤔

        Näyttöä tulevan Kiinasta, itse petyin, koska uskoin kotimaiseen tuotteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyksen seurannassa lukee:

        Country Distributor
        CN-FI

        Ja kuljetus firman nimi on: YunExpress

        Tuleeko tuotteet siis Kiinasta, vaikka verkkosivuilla lukee Caviera Helsinki 🤔

        Kiinasta tulee, Caviera helsinki,kiinassa Lavenza helsinki kiinassa,vellana helsinki kiinassa
        Ei kan ata näistä tilata ,tuote ei ollenkaan sellainen kuin mainoskuvissa.
        Luin lavenzan tilauskokemuksia,99 kpl ei yhtään onnistunutta ostoa minä eräs heistä.
        Ennenkuin tilaat,tutki tarkkaan mistä tuote tulee,joss tulee kiinasta jätä tilaamatta,vältyt harmeilta.
        En ymmärrä miksi klarna on rahoittamassa näissä kaikissa kiinalaisissa firmoissa
        Minä meinaan kirjoittaa yleisön osastoihin kokemuksia,että mahdollisimman moni säästyisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinasta tulee, Caviera helsinki,kiinassa Lavenza helsinki kiinassa,vellana helsinki kiinassa
        Ei kan ata näistä tilata ,tuote ei ollenkaan sellainen kuin mainoskuvissa.
        Luin lavenzan tilauskokemuksia,99 kpl ei yhtään onnistunutta ostoa minä eräs heistä.
        Ennenkuin tilaat,tutki tarkkaan mistä tuote tulee,joss tulee kiinasta jätä tilaamatta,vältyt harmeilta.
        En ymmärrä miksi klarna on rahoittamassa näissä kaikissa kiinalaisissa firmoissa
        Minä meinaan kirjoittaa yleisön osastoihin kokemuksia,että mahdollisimman moni säästyisi

        Kyllä, kannattaa kirjoittaa huonoista kokemuksista. Myyjä ei yleensä ota mitään vastuuta laadusta ja jos palautat niin omalla kustannuksella Kiinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyksen seurannassa lukee:

        Country Distributor
        CN-FI

        Ja kuljetus firman nimi on: YunExpress

        Tuleeko tuotteet siis Kiinasta, vaikka verkkosivuilla lukee Caviera Helsinki 🤔

        Kyllä. Kiinalaista halpatuontia. Laadukasta laukkua mainostettiin. Ei vastaa kuvia.
        ÄLÄ TILAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa 🤔

        Kiinalaista paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyksen seurannassa lukee:

        Country Distributor
        CN-FI

        Ja kuljetus firman nimi on: YunExpress

        Tuleeko tuotteet siis Kiinasta, vaikka verkkosivuilla lukee Caviera Helsinki 🤔

        Kiinasta tulee ihan roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kannattaa kirjoittaa huonoista kokemuksista. Myyjä ei yleensä ota mitään vastuuta laadusta ja jos palautat niin omalla kustannuksella Kiinaan.

        Palautus maksaa ihan hirveästi.


    • Anonyymi

      Arvostelut näyttää kuin olisi käännetty suoraan Google kääntäjällä 😏

    • Anonyymi

      Ku*etus vai ei???

    • Anonyymi

      Ilmeisesti kukaan ei ole edes tilannut...

    • Anonyymi

      Hep

    • Anonyymi

      Minä tilasin talvikengät ja maksoin ne vasta kun paketti tuli. Aika nopea toimitus ja kengät ovat juuri semmoiset kun mainostavat. Olen tyytyväinen ja varmaan tilaan jatkossakin.
      Eva

      • Anonyymi

        Joo, minullakin olivat tilatut tuotteet kuvatunlaiset :)

        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, minullakin olivat tilatut tuotteet kuvatunlaiset :)

        T. Aloittaja

        Nää positiiviset kommentit ovat huijausta.


    • Anonyymi

      Tilasin käsitehdyn Waldorf nuken ja sain postissa pienen muovinuken. En luota tähän firman ollenkaan! Mustalle listalle!

    • Anonyymi

      Tilasin Cavieralta marraskuussa Klarna-maksulla. Luulin, että tilaus tulee Suomesta. Unohdin jo koko asian, kunnes Klarnalta tuli karhu joulukuun lopulla. Pakettia ei ollut näkynyt eikä kuulunut, joten maksua siirrettiin. Cavieran selvityksen mukaan paketti on tullut joulukuun loppupuolella Turkuun Kiinasta. Paketti ei ole edelleenkään saapunut ja tällä viikolla tuli Klarnalta taas karhu korkojen kera. Klarna hoitaa yhtä asiaa vain yhden kerran, joten sieltä ei apua enää saa. Varmaan lasku on pakko maksaa ja paketti jää saamatta. Onneksi en ostanut 30e kalliimpaa, mutta oli viimeinen kerta Cavieraa.

      • Anonyymi

        Tilasin "ortopediset" kengät. Tulivat kyllä melko nopeasti. Ortopediset kengät olivat täysin lättänät sisältä, ei mitään muotoilua, ei pohjallisia. Minulla liian kapea lesti. Haisivat voimakkaasti jollekin hyönteismyrkylle?
        Firma oli (olevinaan? ) kohta lopettava perheyritys joka on taloudellisissa vaikeuksissa ja nyt myyvät kaiken alennuksella. Alkaakohan maa polttaa muustakin syystä.... Pelkäänpä että se häviää kohta taivaan tuuliin ennen kuin pääsen palauttamaan minulle sopimattomat kengät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin "ortopediset" kengät. Tulivat kyllä melko nopeasti. Ortopediset kengät olivat täysin lättänät sisältä, ei mitään muotoilua, ei pohjallisia. Minulla liian kapea lesti. Haisivat voimakkaasti jollekin hyönteismyrkylle?
        Firma oli (olevinaan? ) kohta lopettava perheyritys joka on taloudellisissa vaikeuksissa ja nyt myyvät kaiken alennuksella. Alkaakohan maa polttaa muustakin syystä.... Pelkäänpä että se häviää kohta taivaan tuuliin ennen kuin pääsen palauttamaan minulle sopimattomat kengät.

        Juuri samoin kävi minulle. Olen yrittänyt saada palautusosoitetta, mutta turhalta tuntuu.
        Tosiaankin luulin että ortopediset kengät olisivat hyvät.Kiinasta tulivat,
        39,95e taisi olla ns alehinta, kun firma muka lopettamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin "ortopediset" kengät. Tulivat kyllä melko nopeasti. Ortopediset kengät olivat täysin lättänät sisältä, ei mitään muotoilua, ei pohjallisia. Minulla liian kapea lesti. Haisivat voimakkaasti jollekin hyönteismyrkylle?
        Firma oli (olevinaan? ) kohta lopettava perheyritys joka on taloudellisissa vaikeuksissa ja nyt myyvät kaiken alennuksella. Alkaakohan maa polttaa muustakin syystä.... Pelkäänpä että se häviää kohta taivaan tuuliin ennen kuin pääsen palauttamaan minulle sopimattomat kengät.

        Sama juttu täällä. Facebookissa msinos, että firma joutuu lopettamaan ja kaikki ale 50 %. Kengillä ei tee mitään, ohutta kangasta ja ihan tasapohjat. Yritän palauttaa, en ole maksanutkaan, toivottavasti onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin "ortopediset" kengät. Tulivat kyllä melko nopeasti. Ortopediset kengät olivat täysin lättänät sisältä, ei mitään muotoilua, ei pohjallisia. Minulla liian kapea lesti. Haisivat voimakkaasti jollekin hyönteismyrkylle?
        Firma oli (olevinaan? ) kohta lopettava perheyritys joka on taloudellisissa vaikeuksissa ja nyt myyvät kaiken alennuksella. Alkaakohan maa polttaa muustakin syystä.... Pelkäänpä että se häviää kohta taivaan tuuliin ennen kuin pääsen palauttamaan minulle sopimattomat kengät.

        €ivät ota vastaan palautuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin "ortopediset" kengät. Tulivat kyllä melko nopeasti. Ortopediset kengät olivat täysin lättänät sisältä, ei mitään muotoilua, ei pohjallisia. Minulla liian kapea lesti. Haisivat voimakkaasti jollekin hyönteismyrkylle?
        Firma oli (olevinaan? ) kohta lopettava perheyritys joka on taloudellisissa vaikeuksissa ja nyt myyvät kaiken alennuksella. Alkaakohan maa polttaa muustakin syystä.... Pelkäänpä että se häviää kohta taivaan tuuliin ennen kuin pääsen palauttamaan minulle sopimattomat kengät.

        Minullekin kävi samoin Luulin olevan Helsingissä. Nyt yritän saada palautettua.
        Hankalaa kun ei oikein saa yhteyttä,muuta
        kuin sähköpostilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu täällä. Facebookissa msinos, että firma joutuu lopettamaan ja kaikki ale 50 %. Kengillä ei tee mitään, ohutta kangasta ja ihan tasapohjat. Yritän palauttaa, en ole maksanutkaan, toivottavasti onnistuu.

        Palauttamisen hinta kalliimpi kuin kengät.


      • Anonyymi

        Samoin kävi itelle. Mulla on yli 100€ laskua tyhjästä. Ei ikinä enää cavieralta mitään , eikä muutenkaan mistään , jossa on Kiina takana.
        Myös klarnaa en suosittele, kun pesee kätensä asioista .


    • Anonyymi

      Nyt vasta lueskelin Cavieran sivuja tarkemmin kohdasta Usein kysytyt kysymykset. Tilaukset ja toimitus -osiossa opastetaan asiakkaita "Mistä löydän itselleni parhaan tilaisuuden? Yleisin laina-aika on 7-15 päivää. Tämä tarkoittaa, että tuotteet lähetetään suoraan viemäriin." Eikun tilausta vetämään. 😁

    • Anonyymi

      Tilasin marraskuussa eikä ikinä tuotetta tullut yritin sähköpostia laittaa että peruvat klarnasta laskun aina vain joku valmis viesti tuli ja eräpäivä tuli maksoin vaikka tuotetta en ole saanu.Älkää tilatko täältä.

    • Anonyymi

      Tilasin. Tuotteet tulivat Kiinasta. Eivät todellakaan vastaa tilausta. Laatu huono, ei hintansa arvoinen.

    • Anonyymi

      Sain tuotteet Cavieralta, mutta niitä ei voi palauttaa. (liian löysät kengät) Mukana ei ole palautuslomaketta, pyysin sitä sähköpostitse, mutta tarjoavat vain uusia pienempiä tilalle. En halunnut pitää jo saapuneita, enkä halua myöskään uusia. Mitään palautusosoitetta en saanut. Otin yhteyttä Klarnalle, jos sieltä saisivat palautusosoitteen. Olen kiistänyt laskun. En voi suositella Caveriaa :(

      • Anonyymi

        Sama kokemus.


    • Anonyymi

      Hujarit. Facebookissa oli tarinaa, että lopetamme yrityksen ja kaikki tuotteet on puoleen hintaan. Onneton, kun menin tilaamaan nahkalaukun. Maksoin Klarnan kautta. Tilauksesta ei kuulu mitään. Olen ottanut yhteyttä ja jopa äkäisenä. Yksi vastaus tuli ja siinä luki, että kärsivällisyyttä, tilauksenne toimitetaan pian. Kärsivällisyys on nyt loppu. ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN!!!!!

      • Anonyymi

        Näin mullekkin kävi, ikinä en tuotteita saanut. Mutta laskun joudun maksamaan, vaikka sanoin, ettei tuotetta ole tullut. Ihan soopaa koko caviera. Älkää ikinä, koskaan, kukaan tilatko tuolta mitään.


    • Anonyymi

      Tilasin kengät firmasta ja maksoin klarnalla. Yllätyin että tämä olikin kiinalainen juttu. Kengät tuli ihmeen nopeasti, mutta ne oli minulle reilusti pienet. Paketissa ei ole palautus osoitetta tai minkäänlaista lippusta mitä olen paketissa saanut, joten laitoin sp. firmaan...mitään ei ole kuulunut.

      • Anonyymi

        Tullasitko paketin ja maksoit alv:n?


    • Anonyymi

      Uskomatonta että vielä nykyään ihmiset ostavat netistä mitä ja mistä vaan kun saa halvalla. Ettekö te ikinä opi?

    • Anonyymi

      Tilasin kans pari somimatonta kenkäparia ja nyt en saa palautusosoitetta. Automaatti vain vastaA.
      Huijausta!

    • Anonyymi

      Tilasin "ortopediset" kengät, nätit päältä, mutta kovat ja huonot jalassa. Ei ollut palautusohjetta, joten taitavat päätyä johonkin kierrätyslaatikkoon 🤔

    • Anonyymi

      Tilasin ortopediset lenkkarit ja sandaalit. Tuotteet tulivat ja olivat ihan roskaa. Tosi pienet koot mistään ortopedisuudesta puhumattakaan. Olen pyytänyt palautusosoitetta miljoonaan kertaan ja sitä ei vaan saa. Tarjoavat alennusta ym. Mutta en tee mitään sopimattomilla kengillä. Vaikuttaa huijaukselta.

    • Anonyymi

      Paska firma, palautus tehty tosi hankalaksi ja maksettava, maksusta saa takaisin vain puolet lisäksi alennnus seuraavasta tilauksesta, jota en kyllä tuista firmasta tee.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät. Ne tulivat. Mutta laatu huono ja koko aivan liian pieni. Yritän nyt palauttaa, saa nähdä onnistuuko. Sivuilta ei löydy suoraan palautuskaavaketta. Odottelen sähköpostivastausta miten palautus toimii?

      En suosittele tätä nettikauppaa.

      • Anonyymi

        Minulla sama juttu, tilasin ortopediset kengät kokoa 40, olen laittanut viestiä että haluan palauttaa niin tuli ehdotus että lähettävät pienemmät ja että voin pitää ne toiset. Sitten kysyin että oikeasti pitää toiset ja entä jos pienemmät eivät sovi ja haluan palauttaa ne, sieltä vastattiin että ei voi palauttaa sen jälkeen . Ilmoitin että haluan palauttaa isot ja pyysin palautusosoitetta ja ohjeita miten menetellä . Tämän jälkeen firmasta ei ole oltu yhteydessä .


    • Anonyymi

      Näitä kiinalaisia firmoja on tullut useita,vellana,lavenza ja nyt tämä,kaikki samanlaisia huijareita,ei kannata,tuote ei vastaa mainosta palautus kallista eikä rahoja palauteta ,varokaa

      • Anonyymi

        Taas Instagram täynnä näiden mainoksia. Erehdyin tilaamaan yhdestä firmasta tunikan. Ei ollut ollenkaan sellainen, mitä mainostivat. Ihan erimallinen, erilaista kangasta eli täysin käyttökelvoton. Maksu oli Klarnan kautta. Soitin Klarnaan ja sieltä ottivat yhteyttä lähettäjään.
        Lopuksi tuli Klarnalta kirje: asia käsitelty, ei tarvitse maksaa.
        Tunika lähdössä kierrätykseen.


    • Anonyymi

      Minäkin olen taistellut firman kanssa. Tilasin kaksi tuotetta, pyysin palautusosoitetta. tarjosivat sähköpostitse hyvityustä, mutta sanoin vain haluavani palauttaa. Lopulta lupasivat tilaukseni kokonaiskustannuksesta 70% alennuksen, eikä minun tarvitsisi palauttaa tuotteita. Katsoin, että se on edullisempi, kuin palautus ulkomaille. Hyväksyin siis sen. Firma teki Klarnaan uuden laskun, mutta siinä on alennus nyt vain 60% luvatun 70% sijaan. Laitoin firmalle sähköpostia, että korjaisivat Klarnan laskun. Jos eivät tee sitä, niin olen yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun ja Kuluttajasuojaan.

      Mutta ihanh ihme firma,. kun nettisivuilla puhuvat myymälästä ja sen aukioploajoista, mutta eivät anna myymälän osoitetaa eikä sähköposteissa Asiakastiimillä ole ilmeisesti puhelinnumeroakaan. Toisaalta on hyvä, että kaikki keskustelut on käyty sähköpostilla, niin on sitten mustaa valkoisella.

    • Anonyymi

      Meillä vastaavia hankaluuksia, eivät anna palautusosoitetta että voisimme palauttaa tuotteen. Jos jollakulla on osoite, niin voisiko laittaa sen tänne...

    • Anonyymi

      Minusta tätä yritystä kannattaa välttää. Esittävät olevansa Suomesta (Caviera Helsinki). Tuotteet on Kiinasta. Eivät suostuneet ala-arvoisten kenkien palautukseen, ensin tarjotaan alennusta, alennusprosentti nousi meili meililtä. Sitten tuli vaatimus lähettää kengät omalla kustannuksella Alankomaihin. Jep. Myydään tunteisiin vetoavalla ilmeisesti keksityllä "tarinalla" kuinka jonkun sairastumisen tms muun syyn vuoksi joutuvat valitettavasti lopettamaan ja sen vuoksi myyvät mm nämä ortopediset kengät puoleen hintaan. Näin samanlaisen tarinan käsilaukusta. Siis älkää ostako heiltä mitään! Vielä kesken tämä, Klarnalta olen apua pyytänyt.

      • Anonyymi

        Täysin sama tilanne. Harmittaa, että menin lankaan ”ortopedisistä kengistä” ja Helsingin varaston tyhjentämisestä.. olisi pitänyt tehdä taustatyötä ennen tilaamista. Paketti tulikin sitten Kiinasta - en periaatteesta tilaa sieltä mitään - ja kengät halpiskrääsää ja vielä 2 nroa liian pienet. Ei palautusohjeita, vaikka pitäisi aina olla. Lupasivat ensin 50% alennusta, nyt 70%. Luulen, että annan tässä vaiheessa periksi, olipahan opetus itselle. Mutta tiedoksi muille: Älkää ostako, huijausfirma!


    • Anonyymi

      Tilasin "nahkaisen"olkalaukun.joka ei todellakaan ole nahkaa.ilmoitus oli ,että lopetamme liikkeen,alennuksella myymme loput laukut pois.maksoi n.37€ en vaivaudu palauttamaan.varmaan hajoaa ekan käytön jälkeen😡

      • Anonyymi

        Tilasinn myös nahkalaukun kun ilmoitus oli, että lopettaa ja jatkajaa ei löydy. Luulin käsityöksi suomesta. Laukku on aitoa muovia ja mistään ei löydy palautusositetta.


    • Anonyymi

      Kauan kesti tossut tulla ja tilaamani koko 41 ei ollut sinne päinkään. Olisiko ollut 37-38. Todella pettynyt tuotteeseen.

    • Anonyymi

      Kiinalaista paskaa

    • Anonyymi

      Sandaalit tilasin: mitä lie muovia olleet, surkeimmat koskaan näkemäni. Heitin parkkipaikalla jo roskiin.

    • Anonyymi

      En suosittele. Tavara ei tullut minulle koskaan. Sanottiin, että en hakenut sitä postin pisteestä. En ole saanut mitään ilmoitusta mistään. Piti maksaa yli 40€. Olin yhteydessä useaan kertaan Cavieraan. Ei mitään apua. Vieläkin mietin, otanko yhteyden kuluttajasuoja- asiamieheen yhteyden. Tapaus ei ole vanha.

    • Anonyymi

      Ikinä en tilaa. Menettää vaan rahansa

    • Anonyymi

      Mielestäni täyttä huuhaata koko lafka.

    • Anonyymi

      Huijarifirma. Minäkin luulin, että voisi luottavaisin mielin tilata, kun maksu Klarnan kautta.
      Ihan vääränlaiset kengät sain ja aivan liian pienetkin. Laatu myös tosi huono.
      Palautus ei onnistu, kun ei mistään saa osoitetta , mihin palauttaisi.
      Olen laittanut useamman sähköpostin cavieran sähköpostiosoitteeseen ja liittänyt siihen kuvan, jonka mukaan tilasin kengät ja sitten kuvan niistä mitkä sain.
      Ei mitään vastausta.

    • Anonyymi

      Tänään meinasin, mutta onneksi en tilannut mitään. Tavarat Kiinasta. Kesällä tilasin vastaavaiselta sivustolta mekon, tuotetta ei koskaan tullut, kuitenkin jouduin maksamaan tuotteen Klarnan uhkailujen jälkeen. Enään en mene halpaan.

    • Anonyymi

      Älkää tilatko mitään, tilasin ja tuli aivan erilainen tuote kun tilattu, kovan sählingin jälkeen sain puolet takaisin ja tuote roskiin.

    • Anonyymi

      Älä osta! Tilaus ei tullut perille, kun en ollut kotona, kun yrittivät toimittaa. Paketti on kuulemma hävitetty, koska en ole ollut vastaanottamassa. En saanut mitään viestiä tai soittoa toimituksen ajankohdasta. Lisäksi asun kerrostalossa, jossa ovikoodi. Jouduin silti maksamaan hinnan Klarnalle. Huijausta!!!

    • Anonyymi

      Täysin huijari firma. Mitään ei kannata tilata. Ei tule muuta kuin harmia.

    • Anonyymi

      Tilasin kesäkuussa , ja ikinä en tuotteita saanut. Kuitenkin joudun maksamaan koko summan. Eli en suosittele koko firmaa. Klarna pesi kätensä koko jutusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe