Mies, olen tullut siihen tulokseen

Anonyymi-ap

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.

134

1575

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä on..ehkä ei..

• Anonyymi

Minulla on aikamoinen monumentti ;)

• Anonyymi

Mihin kaupunkiin sun monumentti on si pystytetty

• Anonyymi

Kummastakin ny si lopulta olet kotosin nnykyistä vai täältä kotosuomesta koevapaus mistä jos niuvasta syytä toimittaa takasin ei taida inkkarit olla kanootissa ihan kaikki ainakaan vieläkään

• Oletko siis helposti lämpenevä vai tuuliviiri?

• Anonyymi

Molempia.

• Anonyymi kirjoitti:

Molempia.

Eli nopealiikkeinen, jopa yllättävänkin, ehkä myös jossain määrin tunne-elämän osalta?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Eli nopealiikkeinen, jopa yllättävänkin, ehkä myös jossain määrin tunne-elämän osalta?

Tunne-elämän osalta hän mahtanee olla sietämätön

• Anonyymi kirjoitti:

Tunne-elämän osalta hän mahtanee olla sietämätön

Ei voi tietää ellei tutustu, mutta ainahan se on yksi mahdollisuus.

• Anonyymi

sita mina vaan sinussa ihmettelen etta mita ihmetta sina soubat ja huopaat joka paiva huomenna on taas jokin uusi vika

• Anonyymi

Siksi laitoinkin ehkä

• Anonyymi

Mahtanee siis sanatarkasti mu tarkoittaa vähä samaa kui ehkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sita mina vaan sinussa ihmettelen etta mita ihmetta sina soubat ja huopaat joka paiva huomenna on taas jokin uusi vika

Kaikissa meissä jotain pientä vikaa on päivittäin toisissa vähän suurempaakin

• Anonyymi

Sun faijas oli sun mutsiis yhteistyössä helposti, lämpenevä tuuliviiri, oli onnitteluteksti, mikä luki sun yksi,vuotis-synttärikortissas, etkö muista?
        Ei mitään hätää, moimoi......
        https://m.youtube.com/watch?v=UWMLRKiijtE

• Anonyymi

missa sinun uusi hieno rakkautesi nyt on

• Anonyymi

en osaa tuohon sanoa vielä mitaan enka sano

• Anonyymi

koita sitten kanssa kayttaytya sen mukaisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ikaan tuuliviirillenikaan en voi mitaan taiban olla liian rasittava luonteeltani sen myönnan

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä uusi hieno rakkaus?

• Anonyymi

Kyllä kestän:)

• Anonyymi

Jos tarkoitat sitä että sinua täytyy lepytellä aikansa, niin olet oikeassa. En oikein pidä pitkävihaisista ihmisistä. Itse en jaksa kantaa turhaa taakkaa harteillani.

• Anonyymi

Etpä tietenkään

• Anonyymi

Ei se liikaa ole. Osaat kyllä hillitä sen.

• Anonyymi

Oot hyvä rauhoittava❤

• Anonyymi

Kyllä sinusta löytyy sitä myös.. 😄

• Anonyymi

Olette oikeassa neiti suzy richstenstein, sillä itse eric forrester lausui näin, tää jätkä saa lähteä, etä mikä jätkä, no lähempänä jätkä sitten, etäjätkä....?
      T.brooke loganin orpo veli?
      ?
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=ECiUDkQk-6U

• Anonyymi

vain hassuu jos naaki tama uni ☝️🤣

• Anonyymi

🥰😘😘😘

• Anonyymi

Kaltaiseni supermies osaa käsitellä hankalaa luonnetta. Auktoriteettini tekee sen, että tilanne on kuin itsestään hallussa.

• Anonyymi

Niin se kuuluisikin mennä. Miehellä pitäisi olla auktoriteettiä, vähän viilentäisi naisen paloa. Ainakin minun :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se kuuluisikin mennä. Miehellä pitäisi olla auktoriteettiä, vähän viilentäisi naisen paloa. Ainakin minun :)

Sitten silittäsin ja taputtaisin häntä kun hän on hyvä tyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras palkinto!😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras palkinto!😇

Sitten veisin sohvalle istumaan ja antaisin avata joulukalenterin luukun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paloahan taas ei viilentäisi mikään muu kuin hellä hetki makkaran puolella 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paloahan taas ei viilentäisi mikään muu kuin hellä hetki makkaran puolella 😘

Makkarin ei makkaran

• Anonyymi

Supermies joka kirjoittelee aloituksia itselleen, jotta voi korostaa itseään monologeissaan. Jotenkin ei stemmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja rankaiset miten, kun ei mielestäsi ole ollut hyvä tyttö? Kyllä ihmisen pitäisi saada olla ihan vapaasti oma itsensä. Silloin tulisi myös ne parhaat ominaisuudet esiin. Mutta toiset haluavat toimia alistamalla muita ihmisiä käskyvaltaansa. Surullistahan se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja rankaiset miten, kun ei mielestäsi ole ollut hyvä tyttö? Kyllä ihmisen pitäisi saada olla ihan vapaasti oma itsensä. Silloin tulisi myös ne parhaat ominaisuudet esiin. Mutta toiset haluavat toimia alistamalla muita ihmisiä käskyvaltaansa. Surullistahan se.

Mutta on sellaisia naisia jotka haluavat silitystä ja taputusta :) ei mitään väkivaltaa, siitä on auktoriteetti kaukana, sellaiset miehet ovat koiria ja säälittäviä. Vaan sellaista hallittua, rauhallista, päättäväistä.. ah olisin sulaa vahaa. Ja vois vähän sattuakkin mut sekin voi tapahtua hyvällä tavalla. Ihmiskeho on ihmeellinen, herkkä aistillinen nainen minä ainakin tykkäisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta on sellaisia naisia jotka haluavat silitystä ja taputusta :) ei mitään väkivaltaa, siitä on auktoriteetti kaukana, sellaiset miehet ovat koiria ja säälittäviä. Vaan sellaista hallittua, rauhallista, päättäväistä.. ah olisin sulaa vahaa. Ja vois vähän sattuakkin mut sekin voi tapahtua hyvällä tavalla. Ihmiskeho on ihmeellinen, herkkä aistillinen nainen minä ainakin tykkäisin.

No niin aistikas mies, pistähän se tuttipullo pöydälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI KIITOS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos tarvitset itsellesi tekemistä niin minussa sita riitta joten muista se

• Anonyymi

No sitten vaan sovitaan heti että sinä viet ja minä vikisen?

• Anonyymi

Saa sitäkin olla jos on hyvä syy. Vanhemmiten vähenee kyllä.

• Anonyymi

Temperamentti, ei tempperamentti. Opetelkaahan oikeinkirjoitus.

• Anonyymi

Kahdella P - kirjaimella, se kuulostaa P a i n o k k a a m m a l t a.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin joo tosiaan. Epävakaasta persoonallisuushäiriöstä kärsivä vaatii pitämään itsestään hulluna ja vaarallisena. Sen sijaan että hoitaisi päätään, niin kuin vastuuntuntoiset ihmiset tekevät ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin joo tosiaan. Epävakaasta persoonallisuushäiriöstä kärsivä vaatii pitämään itsestään hulluna ja vaarallisena. Sen sijaan että hoitaisi päätään, niin kuin vastuuntuntoiset ihmiset tekevät ☺️

En viitsi edes kommentoida näin halpamaiseen kommenttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit aloittaa sen pääsi hoitamisen jollain muulla kuin yrittämällä valehdella jostain ihmisestä eeppisen sekavin sanankääntein eri provoissa läyhäämällä anonyymipalstalla. Jossain vaiheessa kannattaa luovuttaa ja ymmärtää olevansa narri, joka on saanut muut seuraamaan omia edesottamuksiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit aloittaa sen pääsi hoitamisen jollain muulla kuin yrittämällä valehdella jostain ihmisestä eeppisen sekavin sanankääntein eri provoissa läyhäämällä anonyymipalstalla. Jossain vaiheessa kannattaa luovuttaa ja ymmärtää olevansa narri, joka on saanut muut seuraamaan omia edesottamuksiaan.

Tämä ei ole muuten edes mikään ainutlaatuinen tapaus, kaikille on käynyt enemmän ja vähemmän samalla tavalla, yleensä enemmän. Ensin houkutellaan paikalle kunnes psykoottinen on itse se naurun kohde. Tulee mieleen jo neljä vastaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja suuhun sopivammalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viitsi edes kommentoida näin halpamaiseen kommenttiin.

Johan sä kommentoit

• Anonyymi

Turha äksyily ei ole temperamenttia vaan pentumaista ättäröintiä.

• Anonyymi

Täsmälleen noin. Aloittaja vaan ei olevinaan tajua sitä.

• Anonyymi

True story

• Anonyymi

Äksyäminen on ihan naisten etuoikeus, miesten ongelma on se miten tulisieluisen naisen lepyttelet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmälleen noin. Aloittaja vaan ei olevinaan tajua sitä.

Sinulla on sen verran kiihkeä mustamaalaushimo taas päällä, ettet tiedä mitä veistelisit ja missä järjestyksessä näihin provoihin, mitkä varsin hyvin tiedät sellaisiksi ja varsin hyvin tiedät, ettei lapsellisen kateutesi kohde ole niiden takana, mutta ehkä et voi itsellesi enää mitään kun kerran olet polkkasi aloittanut. Tsemppiä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on sen verran kiihkeä mustamaalaushimo taas päällä, ettet tiedä mitä veistelisit ja missä järjestyksessä näihin provoihin, mitkä varsin hyvin tiedät sellaisiksi ja varsin hyvin tiedät, ettei lapsellisen kateutesi kohde ole niiden takana, mutta ehkä et voi itsellesi enää mitään kun kerran olet polkkasi aloittanut. Tsemppiä👍

Paras kysymys noihin on yleensä et mistäs tällä kertaa haluat yrittää mua syyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras kysymys noihin on yleensä et mistäs tällä kertaa haluat yrittää mua syyttää

En varmaan mistään, päinvastoin osoitan suurta kiitollisuutta näitä kielioppisulkeisiasi kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En varmaan mistään, päinvastoin osoitan suurta kiitollisuutta näitä kielioppisulkeisiasi kohtaan

Ei voi pitää noita kielioppi sulkeisia kun paras numero äikänkokeesta koskaan oli vitonen peruskouluasteikolla ainekirjoituksella ja vilkkaallamielikuvituksella sain äikästä totariin seiskan muistaakseni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kylla me parjataan toivottavasti

• Anonyymi

Kerro nimesi aloittaja ensin .

• Anonyymi

Kerro omasi.

• Anonyymi

Aloittaja ei varmaan uskalla mun nimi on Jari

• Anonyymi

Kyllä, sillä mainitsemasi tempperamentti ajaa itsesi täysin harhaan, johonkin mahdottomaan, että silliä, mitä ei ollutkaan, niin siinähän miestelet.
      T.katos mies, lähe perrääs, älä lähe, pusu.
      Hali.
      https://m.youtube.com/watch?v=IStlBOX9F4o

• Anonyymi

Kultaa Kalle

• Anonyymi

Mää taidan ol liian kiltti helvettihin ja liian vallaton si taas taivaaseen ni ei taida jumala jaksaa vaivautua mun suhteen joten joku muu kai sitä si joutus yrittään jos musta eroon tahtos päästä

• Anonyymi

Rauman paska murretta ,Herra kansaa

• Anonyymi

Se voi olla tosiaan vähä liikaa! On sussa luonnetta huomasin sen 🙂 meidän horoskoopitki taitaa olla toisille siitä epäsopivimmista päästä pariksi. Hyvä että myönsit niin helpottaa ja voi siirtyä eteenpäin eikä tarvi pohti enää.. No heippa kiva oot silti!

• Anonyymi

Vaistosinkin että olet luovuttaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä et tiedä mitä sinä haluat. Jos olen etäisempi tulet lähemmäs ja jos tulen lähemmäs peräännyt. Mitä oikein haluat??? Loukata minua niinkö? En tiedä ehkä en ymmärrä naisia mutta oot niin erikoinen luonteeltasi ettei sinusta ota selvää mikä on totta... Tykkään sinusta mutta et päästä lähellesi jos yritän lähempää tuttavuutta!

T. " luovuttaja" muka??? Ainakin yritin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auta epävarmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko vähä kärkkäästi sanottu anteeksi? Tää on mun kolmas vastaus sun viestiin jos mulle tää oli

T. Jiimies keskisuomesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko vähä kärkkäästi sanottu anteeksi? Tää on mun kolmas vastaus sun viestiin jos mulle tää oli

T. Jiimies keskisuomesta

En tiedä ketä oli sanonut noin. -Luovuttaja.. en minä ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä et tiedä mitä sinä haluat. Jos olen etäisempi tulet lähemmäs ja jos tulen lähemmäs peräännyt. Mitä oikein haluat??? Loukata minua niinkö? En tiedä ehkä en ymmärrä naisia mutta oot niin erikoinen luonteeltasi ettei sinusta ota selvää mikä on totta... Tykkään sinusta mutta et päästä lähellesi jos yritän lähempää tuttavuutta!

No hyvä et edes yritit ei tarvitse ainakaan jälkee päiten katua ettet edes yrittäny sille si taas ei voi kai minkään jos et onnistunu tai saanu vastakaikua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auta epävarmaa.

Minkä suhteen olet epävarma kahtotaan pystyykö auttamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Jiimies keskisuomesta

Eipä noista tointa ihteesä ottaa kun tiedä edes kelle nuo on joku mahdollisesti haluaa yrittää muita soimata kun kenties on itse luovuttaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no siita pisteet sinulle etta sina edes yritit ja monta kertaa myös

• Anonyymi

minä näen joskus itse jotain hassuja unia niin että jo aamulla herätessä eli ylösnoustessakin huvittaa joku uni joka jäi mieleen.

• Anonyymi

aika jännittävä uni ollut jos jäänyt mieleen vielä ylösnouseksen jälkeenkin mielessä vielä.

• Anonyymi

Olen taas sitä mieltä, että yksi mies osaisi käsitellä minua oikein vaikka välillä hieman kiehuu tai menee lujaa.

Sivusta

• Anonyymi

Miksi et si vai ottas kyseiseen mieheen yhteyttä ja yritä hänen kanssaan tiedä kuinka hyvin sopisitte yhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et si vai ottas kyseiseen mieheen yhteyttä ja yritä hänen kanssaan tiedä kuinka hyvin sopisitte yhteen

Aikaa on kulunut liikaa. Enkä silloin joskus ollut ehkä ihan reilukaan häntä kohtaan. Ehkä joskus saan pyytää anteeksi typerää käytöstäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siihen sanon sinulle sen etta sita ei tieda kukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaa on kulunut liikaa. Enkä silloin joskus ollut ehkä ihan reilukaan häntä kohtaan. Ehkä joskus saan pyytää anteeksi typerää käytöstäni.

Toivotaan parasta ehkä anteeksi pyyntöä on jopa enempi kui mitä hän sulta tarvitsisi tai edes haluaisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siihen sanon sinulle sen etta sita ei tieda kukaan

Ei kai sitä voi tietää jos ei uskalla edes yrittää

• Anonyymi

Saattaa hyvinkin olla ei voi tietää ellei kokeilekkaan mun temperamentti on useimmille naisille mahdoton et

• Anonyymi

tuollaisesta ei kannata valittaa mitaan antaa sen kirjoitella

• Anonyymi

Niitotta, ja permis.

• Anonyymi

Voihan spermis :))

• Anonyymi

Kuinka äkäpussi kesytetään 🤔

• Anonyymi

Hyvä kysymys🧐

• Anonyymi

Jotkut ei koskaan kasva aikuiseksi (henkisesti) koskaan. Roolipeliä temperamentti pahimmillaan.

• Anonyymi

Ai pelkästään sekö. Ehkä siinä on muutakin.

• Anonyymi

Mitä muuta?

• Anonyymi

Rakkaus roihuaa 💗💗💗

• Anonyymi

Kun roihuausinkin.

• Anonyymi

Minä ainakin tykkään. Kalastus ja mm. Mökkeily on mukavaa puuhaa

• Anonyymi

ei multa tosi passiivinen olo otatko mies korppua vai tykkäätkö enempi pullasta olen monotoninen ja hidas hidas hidas kuin paikalleen jämähtänyt levy levy levy levy levy,,

• Anonyymi

Et ole nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole nainen

Ei se ole nainen kuten ei ole aloittajakaan, sama ukko horisee ketjunsa täyteen ja pari höhlää ei jää hopealle tässä asiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole nainen kuten ei ole aloittajakaan, sama ukko horisee ketjunsa täyteen ja pari höhlää ei jää hopealle tässä asiassa.

Mutta suurta viihdettä kyllä nämä kun sama ulkopuolinen kettuuntunut yksilö kokee, että jankuttamalla lisää muutkin vakuuttuu. Sellaisten ihmisten kohtalo on ollut loruilla ja briljeerata omilla fantasioillaan ja jäädä jumiin siihen kun löperöillä puheilla ei ole ollutkaan katetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta suurta viihdettä kyllä nämä kun sama ulkopuolinen kettuuntunut yksilö kokee, että jankuttamalla lisää muutkin vakuuttuu. Sellaisten ihmisten kohtalo on ollut loruilla ja briljeerata omilla fantasioillaan ja jäädä jumiin siihen kun löperöillä puheilla ei ole ollutkaan katetta.

Tai siis näitähän on kaksi mies ja nainen, joita ei erota tyylin puolesta toisistaan, molempien kielenkäyttö muuttuu tietyissä kommunikaatiotilanteissa joko täysin ruokottomaksi tai sitten vastaavasti tulee jotain elämänkatsomuksellista prognoosipuppua, jonka tarkoitus on latistaa henkisesti.

• Anonyymi

Korppua on kiva kastaa kaffes ja toisinaan menee iha vai puldekin riippuu vähä kai enämpi siittä kuinka rahat milloinkin mihinkin riittää harvoin se kai levy jämähtää paikoilleen eiköhän se yleensä ole se neula mikä jumittuu yhrelle ja samalle raidalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🙃🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis näitähän on kaksi mies ja nainen, joita ei erota tyylin puolesta toisistaan, molempien kielenkäyttö muuttuu tietyissä kommunikaatiotilanteissa joko täysin ruokottomaksi tai sitten vastaavasti tulee jotain elämänkatsomuksellista prognoosipuppua, jonka tarkoitus on latistaa henkisesti.

Josko ne on samasta puusta veistetty kenties sisaruksia keskenään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole nainen

00:15 kommentti oli naiselta. Muut tässä haarassa ei ole minulta enkä niitä lukenut. Huomasin vaan että jopas olen taas suosittu poissaollessani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu.

Sivusta huomannut, että sinäkin - kuka ikinä olet, en muuten yhtään tiedä, tämä kun on Anonyymi Keskustelupalsta enkä edes harrasta enkä hyväksy trendirikollisuutta eli Hakkerointia - sinäkin olet joutunut tuon "briljeerauksen" kohteeksi, missä joku pyrkii taas sinussakin näkemään sairaalloisen fiksaationsa ainoan kohteen.

Kestopeukutus trollinjäljittäjälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Josko ne on samasta puusta veistetty kenties sisaruksia keskenään

Sielunsisaruksia kenties, jotakin sellaista kuin same difference eli sama päänvika

You ain't nothin' but a hound dog
        Cryin' all the time...

• Anonyymi

Tulit torjutuksi ja tarvitset siihen jonkun syyn. Syy ei ollut se että et ollut tarpeeksi kiinnostava(koska se satuttaisi sinua liikaa), vaan se että olit liian tempperamenttinen.

• Anonyymi

Valetta, ajattelet aloittajan olevan mies tai nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä tämä öinen psykologisointi koittaa kertoa. Vähän katkeilee kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jompikumpihan se on joka tapauksessa

• Anonyymi

joo olet vähän liian seesteinen mun makuun, sitä kuitenkin toivoisi jotain heijastetta omille myräköilleen

• Anonyymi

En sano, että täällä olisi yksi parempi toistaan, mutta kyllähän se on niin että oikean luonteinen saa tuntemaan olonsa rauhalliseksi, ja maailma näyttäytyy paremmalta paikalta elää. Että jos kovin hankala ihminen on niin mihin se sitten vetoaisi.

• Anonyymi

Millainen maailmankuva sulla on kun tuollaista?

• Anonyymi

Mahdollisestikin toiseen hankalaan ihmiseen

• Anonyymi

Ritva olet varastanut minulta neljä takkia, viidet toppahousut jne...

• Anonyymi

Luuletko Ritva että saat tehä mun huushollissa mitä vaan sulla mieleen juolahtaa, varastaa, tehdä ilkivaltaa..ei se kuule niin mene.

• Anonyymi

Ja Ritva vielä salakuuntelu ja tirkistely.

• Anonyymi

Itseasiassa tulin yön jälkeen toisiin aatoksiin - olen koko pakkaus sinulle ihan liikaa. Kunnioitat aivan liikaa tätä tilannetta, minä kun olisin valmis hyppäämään syvään päätyyn.. - ap

• Anonyymi

Puhukaa asianne selviksi livenä. Täällä tulee vaan sekaannuksia.

• Anonyymi

Olen mies ja tuon kuulin vaimoltani että oon liian tuliluontoinen 10v sitte.Heitin samantien ulos ja otin eron.

• Anonyymi

sulje sibut ja nyt se on sitten moro

• Anonyymi

sulla on kuule super hyvä laskutaito

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sulla on kuule super hyvä laskutaito

Välttävä mulla on kai ainakin olen.pärjänny kohtalaisesti tähän ikään ihan peruskoulu matikalla amiksessa kun se ei ole sen kummempaa muutoinkaan

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

joo

• Anonyymi

Kannattaa yrittää hillitä temperamenttiä ettei se olisi liikaa mahdolliselle kumppanille.

FAKTA TIETO!

• Anonyymi

Sä olet säälittävä ihminen.

• Anonyymi

Niin on mies. Olet epävakaa.

• Anonyymi

kuule joku vaan jaksaa ei kannata valittaa silla tallaisia tulee aina valilla vastaan eika sille voi yhtaan mitaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuule joku vaan jaksaa ei kannata valittaa silla tallaisia tulee aina valilla vastaan eika sille voi yhtaan mitaan

mina menen syömaan joten palataan taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mina menen syömaan joten palataan taas

no ei voi mutta niista on vaan paastava irti

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      273
      2514
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      346
      1646
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      53
      1395
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1330
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1311
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      299
      1179
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1068
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1046
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      839
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      828
    Aihe