Haaveiden prinsessa neidolle. 👑🔥🤵❤️
Kauniita unia
64
75
Vastaukset
👑🔥❤️
- Anonyymi
Jokos Honda on hitsattu.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole vielä.
Hyvää yötä 🤟🆗
- Anonyymi
Prinsessan luokse käy tiesi, haavemaa unessa muuksi vaihtuu.
Kauniita unia lempein sävelin⭐️Kiitos. Väsyneenä rankan päivän jälkeen, prinsessan kutsulaulu unimaalimaan jo heleänä soi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. Väsyneenä rankan päivän jälkeen, prinsessan kutsulaulu unimaalimaan jo heleänä soi.
Niin soi ja näkyy:)
Anonyymi kirjoitti:
Niin soi ja näkyy:)
Näkyy unissani. Onnellinen olet jos näet livenä siinä vierelläsi nyt.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Näkyy unissani. Onnellinen olet jos näet livenä siinä vierelläsi nyt.
Et näe, mutta haluaisin että näkisit. Ja huomisesta en osaa sanoa.
Anonyymi kirjoitti:
Et näe, mutta haluaisin että näkisit. Ja huomisesta en osaa sanoa.
Ai, minä tulkitsin tuon väärin mitä tarkoitit. Ei olisi ollut ensimmäinen kerta, kun joku tulee tänne ketjuun pusuttelemaan jonkun oman rakkaansa kanssa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ai, minä tulkitsin tuon väärin mitä tarkoitit. Ei olisi ollut ensimmäinen kerta, kun joku tulee tänne ketjuun pusuttelemaan jonkun oman rakkaansa kanssa.
Ei kai mistään pusuttelusta oo kyse ellei painopeittoa lasketa:) Hyvää yötä teitsille.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai mistään pusuttelusta oo kyse ellei painopeittoa lasketa:) Hyvää yötä teitsille.
Hyvää yötä sinulle. :)
- Anonyymi
Pahoja unia sinulle ilkeä rinssi, itke itsesi uneen...
- Anonyymi
Olet paha 🤴
- Anonyymi
Jaa, mietihän sitä 🔥
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin, jos luulet että olen paha.
Oletko jo unohtanut kaikki aiemmat kirjoituksesi
- Anonyymi
🐍🐍🐍🔥
- Anonyymi
🐍 Ei ole hassu, vaan sihisee että sinä olet 😤
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se vasta hassua onkin, kun sihisee ja sähisee. Mikä se onkin nyt mennyt tähän tyttöön?
🔥 Hermostutti sihisevää 🐍
Anonyymi kirjoitti:
🔥 Hermostutti sihisevää 🐍
Liekki hermostutti? Mitä se tarkoittaa? Haluan että sihisevä nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittäisi minulle, mistä on kysymys? :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Liekki hermostutti? Mitä se tarkoittaa? Haluan että sihisevä nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittäisi minulle, mistä on kysymys? :)
🔥💗🤴🐍😤
Anonyymi kirjoitti:
🔥💗🤴🐍😤
Liekki sydän rinssi käärme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta täällä?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Liekki sydän rinssi käärme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta täällä?
👸😪
Anonyymi kirjoitti:
👸😪
Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elämässä ja kokenut sitä. No, en minäkään enää tiedä mikä on totta ja mikä ei...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elämässä ja kokenut sitä. No, en minäkään enää tiedä mikä on totta ja mikä ei...
Oleks jossai kohti si tiennytkin
- Anonyymi
Mikäs 🤴 on kiinalaiselta horoskoopilta
- Anonyymi
Millainen on rotta? Pureva vai mitä
Ei pureva ollenkaan... Luin siitä itse juuri täältä.
https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-rotta
"Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epäonniset rakkaustarinatkin."- Anonyymi
Rotta on kai rotta varastaa kaiken eikä sille kai voi selkäänsä kääntää kun ei siihen voi luottaa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei pureva ollenkaan... Luin siitä itse juuri täältä.
https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-rotta
"Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epäonniset rakkaustarinatkin."Erityis huomio tuohon sanaan voivat ihan yhtä lailla nu samat asiat voivat varjostaa kenenkä tahansa aikuisen elämää
- Anonyymi
Onko sulla raha tai rakkaus ongelmia? Millainen luonteeltaan?
On molempia ongelmia. Luonne...
"Rotta tunnistaa hyvän tilaisuuden sellaisen nähdessään eikä epäröi tarttua siihen. Rotta sopeutuu uusiin ympäristöihin kuin kameleontti. Tämä tekee Rotasta myös nokkelan ongelmanratkaisijan, joka keksii luovia ideoita kinkkisissäkin tilanteissa.
Rotan kunnianhimo voi ajaa hänet käyttäytymään itsekkäästi ja jopa juonittelevasti. Hän on altis stressille ja huolille, ja tarvitsee paljon ymmärrystä ja rakkautta ympärilleen pysyäkseen tasapainossa. Rotalla ei kuitenkaan ole ongelmia löytää seuraa, sillä hänen persoonansa on valloittava. Hän kerää ihailijoita, missä tahansa kulkeekin.
Hyvän huumorintajun ja ulospäinsuuntautuneen luonteensa vuoksi Rotan seuraa arvostetaan, vaikkakin hänen kärsimättömyytensä voi kostautua ihmissuhteissa. Rotta nauttii luksuselämästä, varsinkin jos se tarjoillaan hänen eteensä hopeatarjottimella. Pitkäjänteinen uurastaminen asioiden eteen ei sovi Rotan luonteelle, vaan hän tyytyy mieluummin helppoihin ratkaisuihin. Lapsuus on Rotan elämän parasta aikaa. Hän törmää ongelmiin vasta, kun hänen täytyy huolehtia itse itsestään. Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epäonniset rakkaustarinatkin. Erityisesti Rotan tulisi varoa uhkapeleihin sortumista."
"Hyviä ominaisuuksia Kekseliäisyys, rehellisyys, joustavuus
Huonoja ominaisuuksia Päättämättömyys, taipumus manipulointiin, ahneus"
"Rotta on syntynyt viehätysvoiman merkin alla. Rotat ovat tyylikkäitä, fiksuja, aktiivisia ja sosiaalisia luonteita, jotka sopeutuvat uusissa tilanteissa helposti muutoksiin ja ovat syntyneet viehätysvoiman merkin alla. He selviytyvät viekkaina ja nopeaälyisinä kriiseistä. Rotta on todellinen selviytyjä luonne. Rotta on lojaali, antelias ja intohimoinen persoona. Rotta viihtyy eturivissä tai johtajana kaikkien edessä. Rotta on seikkalija."
- Anonyymi
Onko tämä rinssi rotta sitten rahaton uhkapeluri, paljon kavereita omaava seurapiiri hurmuri , johtaja ammatiltaan vai mitä?
En allekirjoita ihan kaikkea mitä tuossa, esim tuo että kavereita olisi paljon. Nuorempana niitä ehkä oli, vaan nykyisin on vain muutama hyvä ystävä. Tuosta saa rotasta kovin ekstrovertin kuvan. Olen kuitenkin introvertti ja viihdyn vähän liikaakin yksinäni. Uhkapeluri en ole sanan varsinaisessa merkityksessä. En myöskään ole minkään firman pomo. En tunnusta itseäni hurmuriksikaan.
- Anonyymi
Onko keski-ikä kriisi iskenyt? Onko exää tai lapsosia 🐁🐭🐀
- Anonyymi
Mitäs 🤴työkseen puuhailee?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sitä en voi tässä kertoa.
Tyhjäntoimittamisesta kai kun ei oikein hyvin makseta voisin olettaa
- Anonyymi
Huorailee salaa Rinssi
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tsot tsot nyt, menee pikkuisen yli...
Minkä yli menee osuiko arkaan paikkaan
- Anonyymi
Vähän voi paljastaa mitä puuhailee, myöhään työskentelee?
En just tällä hetkellä ole töissä. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedä minusta juurikaan... Olen täällä viime vuoden syksystä asti kirjoitellut. Tosin en tällä nikillä silloin vielä. Olen paljastanut itsestäni aikaisemmin vähän liikaakin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En just tällä hetkellä ole töissä. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedä minusta juurikaan... Olen täällä viime vuoden syksystä asti kirjoitellut. Tosin en tällä nikillä silloin vielä. Olen paljastanut itsestäni aikaisemmin vähän liikaakin.
Mistä sä sit ajelet myöhään aina kotiin
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä sit ajelet myöhään aina kotiin
Töistä aina välillä, silloin kun olen iltavuorossa ja eräästä harrastuksesta joka loppuu myöhään myös. kuten tänään.
- Anonyymi
Konnat ne kai myöhään yöllä liikuskelee päiväsaikaan kun voi jäädä varastelusta kiinni kun useimmiten ne polkupyörät kai yöaikaan pihoilta katoaa
- Anonyymi
Ootsä kuullu sellasest ku kaksivuoro- tai jopa kolmivuorotyö? Siis oikeesti, ihan pimeetä, jengi tekee duunii sillon ku sä vedät sikeitä, jotta tää yhteiskunta pyörii 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konnat ne kai myöhään yöllä liikuskelee päiväsaikaan kun voi jäädä varastelusta kiinni kun useimmiten ne polkupyörät kai yöaikaan pihoilta katoaa
Juuri näin, konnat yrittää konnailla ja koukkuilla öiseen aikaan, vaan jäljet jää ja känsät konnien käteen. Ehkä konnat on vaan hieman hidasjärkistä porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, konnat yrittää konnailla ja koukkuilla öiseen aikaan, vaan jäljet jää ja känsät konnien käteen. Ehkä konnat on vaan hieman hidasjärkistä porukkaa
Mutta jaksamisesta tsemppiä tietenkin, yöllä öllötellään ja aamusta heti toimittamaan muuta sekundauutista joka tosin kumotaan tarpeen tullen nimitellään vimmatusti, etkö sinä tajua, että tämä on miehen monologi, ihmeen nopeaa se unohtuu aamuisin katkeruuden kourissa
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jaksamisesta tsemppiä tietenkin, yöllä öllötellään ja aamusta heti toimittamaan muuta sekundauutista joka tosin kumotaan tarpeen tullen nimitellään vimmatusti, etkö sinä tajua, että tämä on miehen monologi, ihmeen nopeaa se unohtuu aamuisin katkeruuden kourissa
Kiitos aamun nauruista... 😆
- Anonyymi
🦁🐍👸Öitä rinssille
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230