Haaveiden prinsessa neidolle. đđ„đ€”â€ïž
Kauniita unia
64
119
Vastaukset
đđ„â€ïž
- Anonyymi
Jokos Honda on hitsattu.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole vielÀ.
HyvÀÀ yötĂ€ đ€đ
- Anonyymi
Prinsessan luokse kÀy tiesi, haavemaa unessa muuksi vaihtuu.
Kauniita unia lempein sĂ€velinâïžKiitos. VĂ€syneenĂ€ rankan pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen, prinsessan kutsulaulu unimaalimaan jo heleĂ€nĂ€ soi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos. VÀsyneenÀ rankan pÀivÀn jÀlkeen, prinsessan kutsulaulu unimaalimaan jo heleÀnÀ soi.
Niin soi ja nÀkyy:)
Anonyymi kirjoitti:
Niin soi ja nÀkyy:)
NÀkyy unissani. Onnellinen olet jos nÀet livenÀ siinÀ vierellÀsi nyt.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
NÀkyy unissani. Onnellinen olet jos nÀet livenÀ siinÀ vierellÀsi nyt.
Et nÀe, mutta haluaisin ettÀ nÀkisit. Ja huomisesta en osaa sanoa.
Anonyymi kirjoitti:
Et nÀe, mutta haluaisin ettÀ nÀkisit. Ja huomisesta en osaa sanoa.
Ai, minÀ tulkitsin tuon vÀÀrin mitÀ tarkoitit. Ei olisi ollut ensimmÀinen kerta, kun joku tulee tÀnne ketjuun pusuttelemaan jonkun oman rakkaansa kanssa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ai, minÀ tulkitsin tuon vÀÀrin mitÀ tarkoitit. Ei olisi ollut ensimmÀinen kerta, kun joku tulee tÀnne ketjuun pusuttelemaan jonkun oman rakkaansa kanssa.
Ei kai mistÀÀn pusuttelusta oo kyse ellei painopeittoa lasketa:) HyvÀÀ yötÀ teitsille.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai mistÀÀn pusuttelusta oo kyse ellei painopeittoa lasketa:) HyvÀÀ yötÀ teitsille.
HyvÀÀ yötÀ sinulle. :)
- Anonyymi
Pahoja unia sinulle ilkeÀ rinssi, itke itsesi uneen...
- Anonyymi
Olet paha đ€Ž
- Anonyymi
Jaa, mietihĂ€n sitĂ€ đ„
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olet ymmÀrtÀnyt vÀÀrin, jos luulet ettÀ olen paha.
Oletko jo unohtanut kaikki aiemmat kirjoituksesi
- Anonyymi
đđđđ„
- Anonyymi
đ Ei ole hassu, vaan sihisee ettĂ€ sinĂ€ olet đ€
Se vasta hassua onkin, kun sihisee ja sÀhisee. MikÀ se onkin nyt mennyt tÀhÀn tyttöön?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se vasta hassua onkin, kun sihisee ja sÀhisee. MikÀ se onkin nyt mennyt tÀhÀn tyttöön?
đ„ Hermostutti sihisevÀÀ đ
Anonyymi kirjoitti:
đ„ Hermostutti sihisevÀÀ đ
Liekki hermostutti? MitÀ se tarkoittaa? Haluan ettÀ sihisevÀ nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittÀisi minulle, mistÀ on kysymys? :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Liekki hermostutti? MitÀ se tarkoittaa? Haluan ettÀ sihisevÀ nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittÀisi minulle, mistÀ on kysymys? :)
đ„đđ€Žđđ€
Anonyymi kirjoitti:
đ„đđ€Žđđ€
Liekki sydÀn rinssi kÀÀrme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta tÀÀllÀ?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Liekki sydÀn rinssi kÀÀrme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta tÀÀllÀ?
đžđȘ
Anonyymi kirjoitti:
đžđȘ
Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elÀmÀssÀ ja kokenut sitÀ. No, en minÀkÀÀn enÀÀ tiedÀ mikÀ on totta ja mikÀ ei...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elÀmÀssÀ ja kokenut sitÀ. No, en minÀkÀÀn enÀÀ tiedÀ mikÀ on totta ja mikÀ ei...
Oleks jossai kohti si tiennytkin
- Anonyymi
MikĂ€s đ€Ž on kiinalaiselta horoskoopilta
- Anonyymi
Millainen on rotta? Pureva vai mitÀ
Ei pureva ollenkaan... Luin siitÀ itse juuri tÀÀltÀ.
https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-rotta
"Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epÀonniset rakkaustarinatkin."- Anonyymi
Rotta on kai rotta varastaa kaiken eikÀ sille kai voi selkÀÀnsÀ kÀÀntÀÀ kun ei siihen voi luottaa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei pureva ollenkaan... Luin siitÀ itse juuri tÀÀltÀ.
https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-rotta
"Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epÀonniset rakkaustarinatkin."Erityis huomio tuohon sanaan voivat ihan yhtÀ lailla nu samat asiat voivat varjostaa kenenkÀ tahansa aikuisen elÀmÀÀ
- Anonyymi
Onko sulla raha tai rakkaus ongelmia? Millainen luonteeltaan?
On molempia ongelmia. Luonne...
"Rotta tunnistaa hyvÀn tilaisuuden sellaisen nÀhdessÀÀn eikÀ epÀröi tarttua siihen. Rotta sopeutuu uusiin ympÀristöihin kuin kameleontti. TÀmÀ tekee Rotasta myös nokkelan ongelmanratkaisijan, joka keksii luovia ideoita kinkkisissÀkin tilanteissa.
Rotan kunnianhimo voi ajaa hÀnet kÀyttÀytymÀÀn itsekkÀÀsti ja jopa juonittelevasti. HÀn on altis stressille ja huolille, ja tarvitsee paljon ymmÀrrystÀ ja rakkautta ympÀrilleen pysyÀkseen tasapainossa. Rotalla ei kuitenkaan ole ongelmia löytÀÀ seuraa, sillÀ hÀnen persoonansa on valloittava. HÀn kerÀÀ ihailijoita, missÀ tahansa kulkeekin.
HyvÀn huumorintajun ja ulospÀinsuuntautuneen luonteensa vuoksi Rotan seuraa arvostetaan, vaikkakin hÀnen kÀrsimÀttömyytensÀ voi kostautua ihmissuhteissa. Rotta nauttii luksuselÀmÀstÀ, varsinkin jos se tarjoillaan hÀnen eteensÀ hopeatarjottimella. PitkÀjÀnteinen uurastaminen asioiden eteen ei sovi Rotan luonteelle, vaan hÀn tyytyy mieluummin helppoihin ratkaisuihin. Lapsuus on Rotan elÀmÀn parasta aikaa. HÀn törmÀÀ ongelmiin vasta, kun hÀnen tÀytyy huolehtia itse itsestÀÀn. Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epÀonniset rakkaustarinatkin. Erityisesti Rotan tulisi varoa uhkapeleihin sortumista."
"HyviÀ ominaisuuksia KekseliÀisyys, rehellisyys, joustavuus
Huonoja ominaisuuksia PÀÀttÀmÀttömyys, taipumus manipulointiin, ahneus"
"Rotta on syntynyt viehÀtysvoiman merkin alla. Rotat ovat tyylikkÀitÀ, fiksuja, aktiivisia ja sosiaalisia luonteita, jotka sopeutuvat uusissa tilanteissa helposti muutoksiin ja ovat syntyneet viehÀtysvoiman merkin alla. He selviytyvÀt viekkaina ja nopeaÀlyisinÀ kriiseistÀ. Rotta on todellinen selviytyjÀ luonne. Rotta on lojaali, antelias ja intohimoinen persoona. Rotta viihtyy eturivissÀ tai johtajana kaikkien edessÀ. Rotta on seikkalija."
- Anonyymi
Onko tÀmÀ rinssi rotta sitten rahaton uhkapeluri, paljon kavereita omaava seurapiiri hurmuri , johtaja ammatiltaan vai mitÀ?
En allekirjoita ihan kaikkea mitÀ tuossa, esim tuo ettÀ kavereita olisi paljon. Nuorempana niitÀ ehkÀ oli, vaan nykyisin on vain muutama hyvÀ ystÀvÀ. Tuosta saa rotasta kovin ekstrovertin kuvan. Olen kuitenkin introvertti ja viihdyn vÀhÀn liikaakin yksinÀni. Uhkapeluri en ole sanan varsinaisessa merkityksessÀ. En myöskÀÀn ole minkÀÀn firman pomo. En tunnusta itseÀni hurmuriksikaan.
- Anonyymi
Onko keski-ikĂ€ kriisi iskenyt? Onko exÀÀ tai lapsosia đđđ
- Anonyymi
MitĂ€s đ€Žtyökseen puuhailee?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
SitÀ en voi tÀssÀ kertoa.
TyhjÀntoimittamisesta kai kun ei oikein hyvin makseta voisin olettaa
- Anonyymi
Huorailee salaa Rinssi
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tsot tsot nyt, menee pikkuisen yli...
MinkÀ yli menee osuiko arkaan paikkaan
- Anonyymi
VÀhÀn voi paljastaa mitÀ puuhailee, myöhÀÀn työskentelee?
En just tÀllÀ hetkellÀ ole töissÀ. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedÀ minusta juurikaan... Olen tÀÀllÀ viime vuoden syksystÀ asti kirjoitellut. Tosin en tÀllÀ nikillÀ silloin vielÀ. Olen paljastanut itsestÀni aikaisemmin vÀhÀn liikaakin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En just tÀllÀ hetkellÀ ole töissÀ. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedÀ minusta juurikaan... Olen tÀÀllÀ viime vuoden syksystÀ asti kirjoitellut. Tosin en tÀllÀ nikillÀ silloin vielÀ. Olen paljastanut itsestÀni aikaisemmin vÀhÀn liikaakin.
MistÀ sÀ sit ajelet myöhÀÀn aina kotiin
Anonyymi kirjoitti:
MistÀ sÀ sit ajelet myöhÀÀn aina kotiin
TöistÀ aina vÀlillÀ, silloin kun olen iltavuorossa ja erÀÀstÀ harrastuksesta joka loppuu myöhÀÀn myös. kuten tÀnÀÀn.
- Anonyymi
Konnat ne kai myöhÀÀn yöllÀ liikuskelee pÀivÀsaikaan kun voi jÀÀdÀ varastelusta kiinni kun useimmiten ne polkupyörÀt kai yöaikaan pihoilta katoaa
- Anonyymi
OotsĂ€ kuullu sellasest ku kaksivuoro- tai jopa kolmivuorotyö? Siis oikeesti, ihan pimeetĂ€, jengi tekee duunii sillon ku sĂ€ vedĂ€t sikeitĂ€, jotta tÀÀ yhteiskunta pyörii đ±
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konnat ne kai myöhÀÀn yöllÀ liikuskelee pÀivÀsaikaan kun voi jÀÀdÀ varastelusta kiinni kun useimmiten ne polkupyörÀt kai yöaikaan pihoilta katoaa
Juuri nÀin, konnat yrittÀÀ konnailla ja koukkuilla öiseen aikaan, vaan jÀljet jÀÀ ja kÀnsÀt konnien kÀteen. EhkÀ konnat on vaan hieman hidasjÀrkistÀ porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri nÀin, konnat yrittÀÀ konnailla ja koukkuilla öiseen aikaan, vaan jÀljet jÀÀ ja kÀnsÀt konnien kÀteen. EhkÀ konnat on vaan hieman hidasjÀrkistÀ porukkaa
Mutta jaksamisesta tsemppiÀ tietenkin, yöllÀ öllötellÀÀn ja aamusta heti toimittamaan muuta sekundauutista joka tosin kumotaan tarpeen tullen nimitellÀÀn vimmatusti, etkö sinÀ tajua, ettÀ tÀmÀ on miehen monologi, ihmeen nopeaa se unohtuu aamuisin katkeruuden kourissa
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jaksamisesta tsemppiÀ tietenkin, yöllÀ öllötellÀÀn ja aamusta heti toimittamaan muuta sekundauutista joka tosin kumotaan tarpeen tullen nimitellÀÀn vimmatusti, etkö sinÀ tajua, ettÀ tÀmÀ on miehen monologi, ihmeen nopeaa se unohtuu aamuisin katkeruuden kourissa
Kiitos aamun nauruista... đ
- Anonyymi
đŠđđžĂitĂ€ rinssille
Ketjusta on poistettu 4 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs531545- 1701305
- 81152
- 611127
JÀttimÀÀrÀ alokkaita keskeyttÀÀ asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellÀ enÀÀ"
JĂ€ttimÀÀrĂ€ alokkaita keskeyttÀÀ asepalveluksen melkein heti â "En pystynyt olemaan siellĂ€ enÀÀ" Ennen sotavĂ€ki oli2561096- 141030
Unelmoin pÀivÀstÀ, jolloin voimme olla yhdessÀ.
Niin pieni kuin sydĂ€n onkin, sĂ€ oot siellĂ€ ja ne mun isot tunteet sua kohtaan â€ïžSydĂ€meni sykĂ€htÀÀ joka kerta kun sut nÀÀ33893Ollaanko me tyhmiĂ€ mies?
Miten ihmeessÀ me onnistuttiin saamaan tÀstÀ nÀin pitkÀllinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkÀÀ, nÀinhÀ55872Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistÀ ja iltamenoista nauttien. SÀpinÀÀ riittÀÀ. Aitolehti95868- 347795