Kauniita unia

Haaveiden prinsessa neidolle. đŸ‘‘đŸ”„đŸ€”â€ïž

64

119

ÄÀnestĂ€

Vastaukset

5000
    • đŸ‘‘đŸ”„â€ïž

• Anonyymi

Jokos Honda on hitsattu.

• Ei ole vielĂ€.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei ole vielÀ.

HyvÀÀ yötĂ€ đŸ€ŸđŸ†—

• Anonyymi kirjoitti:

HyvÀÀ yötĂ€ đŸ€ŸđŸ†—

ÖitĂ€.

• Anonyymi

Prinsessan luokse kÀy tiesi, haavemaa unessa muuksi vaihtuu.
      Kauniita unia lempein sĂ€velin⭐

• Kiitos. VĂ€syneenĂ€ rankan pĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen, prinsessan kutsulaulu unimaalimaan jo heleĂ€nĂ€ soi.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kiitos. VÀsyneenÀ rankan pÀivÀn jÀlkeen, prinsessan kutsulaulu unimaalimaan jo heleÀnÀ soi.

Niin soi ja nÀkyy:)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin soi ja nÀkyy:)

NÀkyy unissani. Onnellinen olet jos nÀet livenÀ siinÀ vierellÀsi nyt.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

NÀkyy unissani. Onnellinen olet jos nÀet livenÀ siinÀ vierellÀsi nyt.

Et nÀe, mutta haluaisin ettÀ nÀkisit. Ja huomisesta en osaa sanoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Et nÀe, mutta haluaisin ettÀ nÀkisit. Ja huomisesta en osaa sanoa.

Ai, minÀ tulkitsin tuon vÀÀrin mitÀ tarkoitit. Ei olisi ollut ensimmÀinen kerta, kun joku tulee tÀnne ketjuun pusuttelemaan jonkun oman rakkaansa kanssa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ai, minÀ tulkitsin tuon vÀÀrin mitÀ tarkoitit. Ei olisi ollut ensimmÀinen kerta, kun joku tulee tÀnne ketjuun pusuttelemaan jonkun oman rakkaansa kanssa.

Ei kai mistÀÀn pusuttelusta oo kyse ellei painopeittoa lasketa:) HyvÀÀ yötÀ teitsille.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai mistÀÀn pusuttelusta oo kyse ellei painopeittoa lasketa:) HyvÀÀ yötÀ teitsille.

HyvÀÀ yötÀ sinulle. :)

• Anonyymi

Pahoja unia sinulle ilkeÀ rinssi, itke itsesi uneen...

• En tiedĂ€ mistĂ€ olet noin kÀÀrmeissĂ€si? MitĂ€ olen sinulle tehnyt? Kauniita unia.

• Anonyymi

Olet paha đŸ€Ž

• En ole yhtÀÀn paha. Miksi luulet sellaista?

• Anonyymi

Jaa, mietihĂ€n sitĂ€ đŸ”„

• Olet ymmĂ€rtĂ€nyt vÀÀrin, jos luulet ettĂ€ olen paha.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Olet ymmÀrtÀnyt vÀÀrin, jos luulet ettÀ olen paha.

Oletko jo unohtanut kaikki aiemmat kirjoituksesi

• Anonyymi

đŸđŸđŸđŸ”„

• Olet aika hassu ja höpönassu. đŸ”„

• Anonyymi

🐍 Ei ole hassu, vaan sihisee ettĂ€ sinĂ€ olet đŸ˜€

• Se vasta hassua onkin, kun sihisee ja sĂ€hisee. MikĂ€ se onkin nyt mennyt tĂ€hĂ€n tyttöön?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Se vasta hassua onkin, kun sihisee ja sÀhisee. MikÀ se onkin nyt mennyt tÀhÀn tyttöön?

đŸ”„ Hermostutti sihisevÀÀ 🐍

• Anonyymi kirjoitti:

đŸ”„ Hermostutti sihisevÀÀ 🐍

Liekki hermostutti? MitÀ se tarkoittaa? Haluan ettÀ sihisevÀ nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittÀisi minulle, mistÀ on kysymys? :)

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Liekki hermostutti? MitÀ se tarkoittaa? Haluan ettÀ sihisevÀ nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittÀisi minulle, mistÀ on kysymys? :)

đŸ”„đŸ’—đŸ€ŽđŸđŸ˜€

• Anonyymi kirjoitti:

đŸ”„đŸ’—đŸ€ŽđŸđŸ˜€

Liekki sydÀn rinssi kÀÀrme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta tÀÀllÀ?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Liekki sydÀn rinssi kÀÀrme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta tÀÀllÀ?

👾đŸ˜Ș

• Anonyymi kirjoitti:

👾đŸ˜Ș

Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elÀmÀssÀ ja kokenut sitÀ. No, en minÀkÀÀn enÀÀ tiedÀ mikÀ on totta ja mikÀ ei...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elÀmÀssÀ ja kokenut sitÀ. No, en minÀkÀÀn enÀÀ tiedÀ mikÀ on totta ja mikÀ ei...

Oleks jossai kohti si tiennytkin

• Anonyymi

MikĂ€s đŸ€Ž on kiinalaiselta horoskoopilta

• Olen rotta kiinalaisessa.

• Anonyymi

Millainen on rotta? Pureva vai mitÀ

• Anonyymi

Rotta on kai rotta varastaa kaiken eikÀ sille kai voi selkÀÀnsÀ kÀÀntÀÀ kun ei siihen voi luottaa

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei pureva ollenkaan... Luin siitÀ itse juuri tÀÀltÀ.

https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-rotta

"Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epÀonniset rakkaustarinatkin."

Erityis huomio tuohon sanaan voivat ihan yhtÀ lailla nu samat asiat voivat varjostaa kenenkÀ tahansa aikuisen elÀmÀÀ

• Anonyymi

Onko sulla raha tai rakkaus ongelmia? Millainen luonteeltaan?

• On molempia ongelmia. Luonne...

"Rotta tunnistaa hyvÀn tilaisuuden sellaisen nÀhdessÀÀn eikÀ epÀröi tarttua siihen. Rotta sopeutuu uusiin ympÀristöihin kuin kameleontti. TÀmÀ tekee Rotasta myös nokkelan ongelmanratkaisijan, joka keksii luovia ideoita kinkkisissÀkin tilanteissa.

Rotan kunnianhimo voi ajaa hÀnet kÀyttÀytymÀÀn itsekkÀÀsti ja jopa juonittelevasti. HÀn on altis stressille ja huolille, ja tarvitsee paljon ymmÀrrystÀ ja rakkautta ympÀrilleen pysyÀkseen tasapainossa. Rotalla ei kuitenkaan ole ongelmia löytÀÀ seuraa, sillÀ hÀnen persoonansa on valloittava. HÀn kerÀÀ ihailijoita, missÀ tahansa kulkeekin.

HyvÀn huumorintajun ja ulospÀinsuuntautuneen luonteensa vuoksi Rotan seuraa arvostetaan, vaikkakin hÀnen kÀrsimÀttömyytensÀ voi kostautua ihmissuhteissa. Rotta nauttii luksuselÀmÀstÀ, varsinkin jos se tarjoillaan hÀnen eteensÀ hopeatarjottimella. PitkÀjÀnteinen uurastaminen asioiden eteen ei sovi Rotan luonteelle, vaan hÀn tyytyy mieluummin helppoihin ratkaisuihin. Lapsuus on Rotan elÀmÀn parasta aikaa. HÀn törmÀÀ ongelmiin vasta, kun hÀnen tÀytyy huolehtia itse itsestÀÀn. Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epÀonniset rakkaustarinatkin. Erityisesti Rotan tulisi varoa uhkapeleihin sortumista."

"HyviÀ ominaisuuksia KekseliÀisyys, rehellisyys, joustavuus

Huonoja ominaisuuksia PÀÀttÀmÀttömyys, taipumus manipulointiin, ahneus"

"Rotta on syntynyt viehÀtysvoiman merkin alla. Rotat ovat tyylikkÀitÀ, fiksuja, aktiivisia ja sosiaalisia luonteita, jotka sopeutuvat uusissa tilanteissa helposti muutoksiin ja ovat syntyneet viehÀtysvoiman merkin alla. He selviytyvÀt viekkaina ja nopeaÀlyisinÀ kriiseistÀ. Rotta on todellinen selviytyjÀ luonne. Rotta on lojaali, antelias ja intohimoinen persoona. Rotta viihtyy eturivissÀ tai johtajana kaikkien edessÀ. Rotta on seikkalija."

• Anonyymi

Onko tÀmÀ rinssi rotta sitten rahaton uhkapeluri, paljon kavereita omaava seurapiiri hurmuri , johtaja ammatiltaan vai mitÀ?

• En allekirjoita ihan kaikkea mitĂ€ tuossa, esim tuo ettĂ€ kavereita olisi paljon. Nuorempana niitĂ€ ehkĂ€ oli, vaan nykyisin on vain muutama hyvĂ€ ystĂ€vĂ€. Tuosta saa rotasta kovin ekstrovertin kuvan. Olen kuitenkin introvertti ja viihdyn vĂ€hĂ€n liikaakin yksinĂ€ni. Uhkapeluri en ole sanan varsinaisessa merkityksessĂ€. En myöskÀÀn ole minkÀÀn firman pomo. En tunnusta itseĂ€ni hurmuriksikaan.

• Anonyymi

Onko keski-ikĂ€ kriisi iskenyt? Onko exÀÀ tai lapsosia 🐁🐭🐀

• Anonyymi

MitĂ€s đŸ€Žtyökseen puuhailee?

• SitĂ€ en voi tĂ€ssĂ€ kertoa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

SitÀ en voi tÀssÀ kertoa.

TyhjÀntoimittamisesta kai kun ei oikein hyvin makseta voisin olettaa

• Anonyymi

Huorailee salaa Rinssi

• Tsot tsot nyt, menee pikkuisen yli...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tsot tsot nyt, menee pikkuisen yli...

MinkÀ yli menee osuiko arkaan paikkaan

• Anonyymi

VÀhÀn voi paljastaa mitÀ puuhailee, myöhÀÀn työskentelee?

• En just tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ ole töissĂ€. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedĂ€ minusta juurikaan... Olen tÀÀllĂ€ viime vuoden syksystĂ€ asti kirjoitellut. Tosin en tĂ€llĂ€ nikillĂ€ silloin vielĂ€. Olen paljastanut itsestĂ€ni aikaisemmin vĂ€hĂ€n liikaakin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En just tÀllÀ hetkellÀ ole töissÀ. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedÀ minusta juurikaan... Olen tÀÀllÀ viime vuoden syksystÀ asti kirjoitellut. Tosin en tÀllÀ nikillÀ silloin vielÀ. Olen paljastanut itsestÀni aikaisemmin vÀhÀn liikaakin.

MistÀ sÀ sit ajelet myöhÀÀn aina kotiin

• Anonyymi kirjoitti:

MistÀ sÀ sit ajelet myöhÀÀn aina kotiin

TöistÀ aina vÀlillÀ, silloin kun olen iltavuorossa ja erÀÀstÀ harrastuksesta joka loppuu myöhÀÀn myös. kuten tÀnÀÀn.

• Anonyymi

Konnat ne kai myöhÀÀn yöllÀ liikuskelee pÀivÀsaikaan kun voi jÀÀdÀ varastelusta kiinni kun useimmiten ne polkupyörÀt kai yöaikaan pihoilta katoaa

• Anonyymi

OotsĂ€ kuullu sellasest ku kaksivuoro- tai jopa kolmivuorotyö? Siis oikeesti, ihan pimeetĂ€, jengi tekee duunii sillon ku sĂ€ vedĂ€t sikeitĂ€, jotta tÀÀ yhteiskunta pyörii đŸ˜±

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konnat ne kai myöhÀÀn yöllÀ liikuskelee pÀivÀsaikaan kun voi jÀÀdÀ varastelusta kiinni kun useimmiten ne polkupyörÀt kai yöaikaan pihoilta katoaa

Juuri nÀin, konnat yrittÀÀ konnailla ja koukkuilla öiseen aikaan, vaan jÀljet jÀÀ ja kÀnsÀt konnien kÀteen. EhkÀ konnat on vaan hieman hidasjÀrkistÀ porukkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri nÀin, konnat yrittÀÀ konnailla ja koukkuilla öiseen aikaan, vaan jÀljet jÀÀ ja kÀnsÀt konnien kÀteen. EhkÀ konnat on vaan hieman hidasjÀrkistÀ porukkaa

Mutta jaksamisesta tsemppiÀ tietenkin, yöllÀ öllötellÀÀn ja aamusta heti toimittamaan muuta sekundauutista joka tosin kumotaan tarpeen tullen nimitellÀÀn vimmatusti, etkö sinÀ tajua, ettÀ tÀmÀ on miehen monologi, ihmeen nopeaa se unohtuu aamuisin katkeruuden kourissa

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta jaksamisesta tsemppiÀ tietenkin, yöllÀ öllötellÀÀn ja aamusta heti toimittamaan muuta sekundauutista joka tosin kumotaan tarpeen tullen nimitellÀÀn vimmatusti, etkö sinÀ tajua, ettÀ tÀmÀ on miehen monologi, ihmeen nopeaa se unohtuu aamuisin katkeruuden kourissa

Kiitos aamun nauruista... 😆

• Anonyymi

🩁🐍👾ÖitĂ€ rinssille

• HyvÀÀ yötĂ€ leijona rinsessalle. 😊

Ketjusta on poistettu 4 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs
      IkÀvÀ
      53
      1545
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌾
      IkÀvÀ
      170
      1305
    3. Kiinni on siekkilÀn yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tÀmÀ henkilö.
      Mikkeli
      8
      1152
    4. Oletko valmis? MeidÀn tarinaan

Rakastan sinua ❀
      IkÀvÀ
      61
      1127
    5. JÀttimÀÀrÀ alokkaita keskeyttÀÀ asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellÀ enÀÀ"

JĂ€ttimÀÀrĂ€ alokkaita keskeyttÀÀ asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellĂ€ enÀÀ" Ennen sotavĂ€ki oli
      Maailman menoa
      256
      1096
    6. NÀyttÀvin pariskunta

KetkÀ lie tÀllÀ kylÀllÀ kÀÀntÀÀ pÀÀt?
      Suomussalmi
      14
      1030
    7. Unelmoin pÀivÀstÀ, jolloin voimme olla yhdessÀ.

Niin pieni kuin sydĂ€n onkin, sĂ€ oot siellĂ€ ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❀SydĂ€meni sykĂ€htÀÀ joka kerta kun sut nÀÀ
      IkÀvÀ
      33
      893
    8. Ollaanko me tyhmiÀ mies?

Miten ihmeessÀ me onnistuttiin saamaan tÀstÀ nÀin pitkÀllinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkÀÀ, nÀinhÀ
      Tunteet
      55
      872
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistÀ ja iltamenoista nauttien. SÀpinÀÀ riittÀÀ. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      868
    10. 347
      795
    Aihe