Kauniita unia

Haaveiden prinsessa neidolle. 👑🔥🤵❤️

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 👑🔥❤️

    • Anonyymi

      Jokos Honda on hitsattu.

      • Ei ole vielä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole vielä.

        Hyvää yötä 🤟🆗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä 🤟🆗

        Öitä.


    • Anonyymi

      Prinsessan luokse käy tiesi, haavemaa unessa muuksi vaihtuu.
      Kauniita unia lempein sävelin⭐️

      • Kiitos. Väsyneenä rankan päivän jälkeen, prinsessan kutsulaulu unimaalimaan jo heleänä soi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos. Väsyneenä rankan päivän jälkeen, prinsessan kutsulaulu unimaalimaan jo heleänä soi.

        Niin soi ja näkyy:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin soi ja näkyy:)

        Näkyy unissani. Onnellinen olet jos näet livenä siinä vierelläsi nyt.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näkyy unissani. Onnellinen olet jos näet livenä siinä vierelläsi nyt.

        Et näe, mutta haluaisin että näkisit. Ja huomisesta en osaa sanoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et näe, mutta haluaisin että näkisit. Ja huomisesta en osaa sanoa.

        Ai, minä tulkitsin tuon väärin mitä tarkoitit. Ei olisi ollut ensimmäinen kerta, kun joku tulee tänne ketjuun pusuttelemaan jonkun oman rakkaansa kanssa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai, minä tulkitsin tuon väärin mitä tarkoitit. Ei olisi ollut ensimmäinen kerta, kun joku tulee tänne ketjuun pusuttelemaan jonkun oman rakkaansa kanssa.

        Ei kai mistään pusuttelusta oo kyse ellei painopeittoa lasketa:) Hyvää yötä teitsille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai mistään pusuttelusta oo kyse ellei painopeittoa lasketa:) Hyvää yötä teitsille.

        Hyvää yötä sinulle. :)


    • Anonyymi

      Pahoja unia sinulle ilkeä rinssi, itke itsesi uneen...

      • En tiedä mistä olet noin käärmeissäsi? Mitä olen sinulle tehnyt? Kauniita unia.


    • Anonyymi

      Olet paha 🤴

      • En ole yhtään paha. Miksi luulet sellaista?


    • Anonyymi

      Jaa, mietihän sitä 🔥

      • Olet ymmärtänyt väärin, jos luulet että olen paha.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin, jos luulet että olen paha.

        Oletko jo unohtanut kaikki aiemmat kirjoituksesi


    • Anonyymi

      🐍🐍🐍🔥

      • Olet aika hassu ja höpönassu. 🔥


    • Anonyymi

      🐍 Ei ole hassu, vaan sihisee että sinä olet 😤

      • Se vasta hassua onkin, kun sihisee ja sähisee. Mikä se onkin nyt mennyt tähän tyttöön?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se vasta hassua onkin, kun sihisee ja sähisee. Mikä se onkin nyt mennyt tähän tyttöön?

        🔥 Hermostutti sihisevää 🐍


      • Anonyymi kirjoitti:

        🔥 Hermostutti sihisevää 🐍

        Liekki hermostutti? Mitä se tarkoittaa? Haluan että sihisevä nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittäisi minulle, mistä on kysymys? :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Liekki hermostutti? Mitä se tarkoittaa? Haluan että sihisevä nyt rauhoittuisi ja vaikka selvittäisi minulle, mistä on kysymys? :)

        🔥💗🤴🐍😤


      • Anonyymi kirjoitti:

        🔥💗🤴🐍😤

        Liekki sydän rinssi käärme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta täällä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Liekki sydän rinssi käärme vihainen... Niin siis, suutuit minulle liekki jutusta täällä?

        👸😪


      • Anonyymi kirjoitti:

        👸😪

        Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elämässä ja kokenut sitä. No, en minäkään enää tiedä mikä on totta ja mikä ei...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kun liekki ei voi olla, jollei ole kohdannut oikeasti oikeassa elämässä ja kokenut sitä. No, en minäkään enää tiedä mikä on totta ja mikä ei...

        Oleks jossai kohti si tiennytkin


    • Anonyymi

      Mikäs 🤴 on kiinalaiselta horoskoopilta

    • Anonyymi

      Millainen on rotta? Pureva vai mitä


      • Anonyymi

        Rotta on kai rotta varastaa kaiken eikä sille kai voi selkäänsä kääntää kun ei siihen voi luottaa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei pureva ollenkaan... Luin siitä itse juuri täältä.

        https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-rotta

        "Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epäonniset rakkaustarinatkin."

        Erityis huomio tuohon sanaan voivat ihan yhtä lailla nu samat asiat voivat varjostaa kenenkä tahansa aikuisen elämää


    • Anonyymi

      Onko sulla raha tai rakkaus ongelmia? Millainen luonteeltaan?

      • On molempia ongelmia. Luonne...

        "Rotta tunnistaa hyvän tilaisuuden sellaisen nähdessään eikä epäröi tarttua siihen. Rotta sopeutuu uusiin ympäristöihin kuin kameleontti. Tämä tekee Rotasta myös nokkelan ongelmanratkaisijan, joka keksii luovia ideoita kinkkisissäkin tilanteissa.

        Rotan kunnianhimo voi ajaa hänet käyttäytymään itsekkäästi ja jopa juonittelevasti. Hän on altis stressille ja huolille, ja tarvitsee paljon ymmärrystä ja rakkautta ympärilleen pysyäkseen tasapainossa. Rotalla ei kuitenkaan ole ongelmia löytää seuraa, sillä hänen persoonansa on valloittava. Hän kerää ihailijoita, missä tahansa kulkeekin.

        Hyvän huumorintajun ja ulospäinsuuntautuneen luonteensa vuoksi Rotan seuraa arvostetaan, vaikkakin hänen kärsimättömyytensä voi kostautua ihmissuhteissa. Rotta nauttii luksuselämästä, varsinkin jos se tarjoillaan hänen eteensä hopeatarjottimella. Pitkäjänteinen uurastaminen asioiden eteen ei sovi Rotan luonteelle, vaan hän tyytyy mieluummin helppoihin ratkaisuihin. Lapsuus on Rotan elämän parasta aikaa. Hän törmää ongelmiin vasta, kun hänen täytyy huolehtia itse itsestään. Rotan aikuisuutta voivat varjostaa niin rahaongelmat kuin epäonniset rakkaustarinatkin. Erityisesti Rotan tulisi varoa uhkapeleihin sortumista."

        "Hyviä ominaisuuksia Kekseliäisyys, rehellisyys, joustavuus

        Huonoja ominaisuuksia Päättämättömyys, taipumus manipulointiin, ahneus"

        "Rotta on syntynyt viehätysvoiman merkin alla. Rotat ovat tyylikkäitä, fiksuja, aktiivisia ja sosiaalisia luonteita, jotka sopeutuvat uusissa tilanteissa helposti muutoksiin ja ovat syntyneet viehätysvoiman merkin alla. He selviytyvät viekkaina ja nopeaälyisinä kriiseistä. Rotta on todellinen selviytyjä luonne. Rotta on lojaali, antelias ja intohimoinen persoona. Rotta viihtyy eturivissä tai johtajana kaikkien edessä. Rotta on seikkalija."


    • Anonyymi

      Onko tämä rinssi rotta sitten rahaton uhkapeluri, paljon kavereita omaava seurapiiri hurmuri , johtaja ammatiltaan vai mitä?

      • En allekirjoita ihan kaikkea mitä tuossa, esim tuo että kavereita olisi paljon. Nuorempana niitä ehkä oli, vaan nykyisin on vain muutama hyvä ystävä. Tuosta saa rotasta kovin ekstrovertin kuvan. Olen kuitenkin introvertti ja viihdyn vähän liikaakin yksinäni. Uhkapeluri en ole sanan varsinaisessa merkityksessä. En myöskään ole minkään firman pomo. En tunnusta itseäni hurmuriksikaan.


    • Anonyymi

      Onko keski-ikä kriisi iskenyt? Onko exää tai lapsosia 🐁🐭🐀

    • Anonyymi

      Mitäs 🤴työkseen puuhailee?

      • Sitä en voi tässä kertoa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitä en voi tässä kertoa.

        Tyhjäntoimittamisesta kai kun ei oikein hyvin makseta voisin olettaa


    • Anonyymi

      Huorailee salaa Rinssi

      • Tsot tsot nyt, menee pikkuisen yli...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tsot tsot nyt, menee pikkuisen yli...

        Minkä yli menee osuiko arkaan paikkaan


    • Anonyymi

      Vähän voi paljastaa mitä puuhailee, myöhään työskentelee?

      • En just tällä hetkellä ole töissä. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedä minusta juurikaan... Olen täällä viime vuoden syksystä asti kirjoitellut. Tosin en tällä nikillä silloin vielä. Olen paljastanut itsestäni aikaisemmin vähän liikaakin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En just tällä hetkellä ole töissä. Et ilmeisesti ole palstaa lukenut kovin kauan kun et tiedä minusta juurikaan... Olen täällä viime vuoden syksystä asti kirjoitellut. Tosin en tällä nikillä silloin vielä. Olen paljastanut itsestäni aikaisemmin vähän liikaakin.

        Mistä sä sit ajelet myöhään aina kotiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä sit ajelet myöhään aina kotiin

        Töistä aina välillä, silloin kun olen iltavuorossa ja eräästä harrastuksesta joka loppuu myöhään myös. kuten tänään.


      • Anonyymi

        Konnat ne kai myöhään yöllä liikuskelee päiväsaikaan kun voi jäädä varastelusta kiinni kun useimmiten ne polkupyörät kai yöaikaan pihoilta katoaa


      • Anonyymi

        Ootsä kuullu sellasest ku kaksivuoro- tai jopa kolmivuorotyö? Siis oikeesti, ihan pimeetä, jengi tekee duunii sillon ku sä vedät sikeitä, jotta tää yhteiskunta pyörii 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konnat ne kai myöhään yöllä liikuskelee päiväsaikaan kun voi jäädä varastelusta kiinni kun useimmiten ne polkupyörät kai yöaikaan pihoilta katoaa

        Juuri näin, konnat yrittää konnailla ja koukkuilla öiseen aikaan, vaan jäljet jää ja känsät konnien käteen. Ehkä konnat on vaan hieman hidasjärkistä porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, konnat yrittää konnailla ja koukkuilla öiseen aikaan, vaan jäljet jää ja känsät konnien käteen. Ehkä konnat on vaan hieman hidasjärkistä porukkaa

        Mutta jaksamisesta tsemppiä tietenkin, yöllä öllötellään ja aamusta heti toimittamaan muuta sekundauutista joka tosin kumotaan tarpeen tullen nimitellään vimmatusti, etkö sinä tajua, että tämä on miehen monologi, ihmeen nopeaa se unohtuu aamuisin katkeruuden kourissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jaksamisesta tsemppiä tietenkin, yöllä öllötellään ja aamusta heti toimittamaan muuta sekundauutista joka tosin kumotaan tarpeen tullen nimitellään vimmatusti, etkö sinä tajua, että tämä on miehen monologi, ihmeen nopeaa se unohtuu aamuisin katkeruuden kourissa

        Kiitos aamun nauruista... 😆


    • Anonyymi

      🦁🐍👸Öitä rinssille

      • Hyvää yötä leijona rinsessalle. 😊


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      200
      2214
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1731
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      85
      1287
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1136
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1062
    8. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      31
      1059
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1019
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe