Eli jälleen tulee se vuoden kovin karessikuukausi :) eli joulukuu, se perustuu siihen et kun ankeutetaan työttömän jo muutenkin ankeaa ruuatonta ja köyhää jouluaikaa viel sillä et viedään rahat kokonaan, nii se kannustaisi kuulema ^^
Se on taas vuoden kovin karessikuukausi tulossa
23
69
Vastaukset
- Anonyymi
Disinformaatiota ! kyllä köyhistä pidetään huolta . AY- Liikkeen pitää nyt vaan unohtaa Sannan Markkina- Rako .... kuten Martti- Servo & Napanders on jo monta vuotta sitten todennut !!!!
- Anonyymi
Joka vuosi sama joulukuussa. Yleensä olen saanut aina perusteettomat potkut, ilman omaa syytä olevan koeaikapurun ja ”yhtäkkiä ei maksetakaan asumistukea jollakin tekosyyllä” aina siis AINA joukukuussa. Toinen sesonkiaika on keväällä katsos kun pitää kesäksi saada töihin ”just sinne minne MINÄ määrään sinut” töihin.
- Anonyymi
Minulle kävi niin kerran että työttömyyrahat piti tulla 2 päivää ennen joulua mutta työkkäri katkaisi ne tahallaan. Mitään syytä ei löytynyt että työttömyysrahojen olis pitänyt katkaista eli tekivät ainoastaan kiusaa.
- Anonyymi
EU-ruokakassit vaihtuvat maksukorteiksi kauppoihin.
- Anonyymi
Puutteessa oleville EU-kihoille pitää saada jouluksi ”pehmeä joululahja”, suomalainen paritettava…
- Anonyymi
Kilinkalin keikat kokoomuslaisten kämppiin tuovat onneksi mukavaa lisätuloa.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan prostituutiota. Myös kokoomuslaisten omistamat pikavipit mahdollisia. Itse ajattelen, että puutteessa olevia kokoomuslaisia, odottavat kieli pitkällä uusia prostituoituja kaduille, mökeillensä heidän kanssaan viettämään viikonloppua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan prostituutiota. Myös kokoomuslaisten omistamat pikavipit mahdollisia. Itse ajattelen, että puutteessa olevia kokoomuslaisia, odottavat kieli pitkällä uusia prostituoituja kaduille, mökeillensä heidän kanssaan viettämään viikonloppua..
Ketkä rahoittavat pikavippifirmoja, eli ottavat pikavippejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä omistavat pikavippifirmoja, kokoomuslaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttaisitko kadulle kun MINÄ haluan?
- Anonyymi
...kyllähän se karenssi, tottakai, todellakin kansainväliset sopimukset sitovat.....lait ja asetukset.....MUUNLAISET SOPIMUKSET OVAT MITÄTTÖMIÄ.... .........ha....haaaa....he...heee
- Anonyymi
talousapu menee viidakkoon, huumekuninkaille se taas rahotetaan antamalla työttömille karensseja
- Anonyymi
niin ja nyt kun sähkölaskutkin viisinkertaistui/tuu, niin se on varmaan päättäjien mielestä erinomainen kannustin viedä se päälle 500e/kk pikkuraha jakamalla karesseja ^^
- Anonyymi
Tilalle toimeentulotuki hehee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilalle toimeentulotuki hehee
Kun tilalle hakee toimeentulotukea niin yhtäkkiä tuleekin myönteinen päätös työttömyystuesta.
- Anonyymi
kuinka moni sai joululahjaksi karessin? ittelle tuli ilmo että en muka ois noudattanut suunitelmaa ja tietysti olen
- Anonyymi
Vuoden päästä sama: viedään matto jalkojen alta olitpa sitten työtön tai töissä. Jos olet töissä niin viedään työt alta, jos olet työtön niin lakkautetaan asumistuki, työttömyystuki, toimee tulotuki. Toistuu joka ikinen vuosi samaan aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden päästä sama: viedään matto jalkojen alta olitpa sitten työtön tai töissä. Jos olet töissä niin viedään työt alta, jos olet työtön niin lakkautetaan asumistuki, työttömyystuki, toimee tulotuki. Toistuu joka ikinen vuosi samaan aikaan.
Parempi olisi, jos asumistuki lakkautettaisiin. Tulonsiirto asuntosijoittajille.
- Anonyymi
Joo pilasivat sitten joulun ja uudenvuoden kun ilmoittivat tammikuun ehdonalaisvalvontakuulustelupäivän oma- valmentajalle. Ja sanovat tätä sopimiseksi. He ovat sopineet itse itsensä kanssa minulle kuulusteluajan, että onko eletty nuhteettomasti ja suoritettu lainvastaiset velvoitteet kunnolla. Asiakkaalta ei tietenkään kysytty mitään, hänelle vain ilmoitettiin asiasta, koska tämä on työllisyyspalveluiden käsityksen mukaan "sopimista".
Ei pysty enää kestään noita tilanteita. Joulu ja Uusivuosi pilalla kun pitää vittu stressata debiilin valmentajan velvoittavaa ristikuulustelusessiota taas.
Yök. - Anonyymi
Ne katsos tuolla julkisen vallan duuneissa ajattelevat että hedän työnkuvansa on kasvatustehtävä. Työttömien tukiorjien joulun ja uudenvuoden pilaaminen on kasvatustoimenpide jonka ajatellaan kannustavan työttömiä menemään töihin.
Pilaavat työttömien joulun ja aiheuttavat paniikkia toimeentulosta viimeisenä työtehtävänään ennen joululomaansa. Sitten marssivat tyytyväisinä sinne omiin mukaviin koteihinsa rauhallista joulua viettämään syömään hyvin ja nautiskelemaan munatoteja hyvällä omallatunnolla kun on itte ainakin kaikki kiva ansaittu rehellisellä työllä.- Anonyymi
Pitäisi tehdä lapsia tusinoittain ihan vain rahantekokoneiksi.
- Anonyymi
Plankkia naamaan ja sanoo minä ei ymmärrä 1500€ jos olet yksin tullut ja voit hivin tartuttaa sossu emakolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647