Kyllä minä sen myönnän

Anonyymi-ap

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus miettimään. Hyvää sinulle toivon :)

47

1339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä

• Anonyymi

Fuk juu (hänelle naiselle ellet ole hän)

• Anonyymi

(naiselle) Eikö sinun pitäisi nyt olla onnellinen siellä elämässäsi minkä valitsit sen sijaan että minä olen mielessäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

(naiselle) Eikö sinun pitäisi nyt olla onnellinen siellä elämässäsi minkä valitsit sen sijaan että minä olen mielessäsi

Niin sanopa tuolle miehelle ehkä itselles? Kun jätit yksin, sivusta!
        N-M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sanopa tuolle miehelle ehkä itselles? Kun jätit yksin, sivusta!
        N-M

Olin tyhmä enkä ymmärränyt mistään mitään. En halunnut jättää sinua yksin

• Anonyymi

Minua ei harmita se että hänellä on joku tärkeä.

Ihanaahan se on että joku pystyy tarjoamaan sen mihin minä en pystynyt. Upeinta olisi jos hän voisi toteutua sellaisena kuin hän parhaimmillaan voisi olla.

• Anonyymi

olet looseri ei voi mitään

• Anonyymi

Miksi aina pitää olla " joku " ja olla vapaa nauttia elämästä, eikä olla jonkun alaisena? Olen huomannut, että kiinnostun liikaakin vastakkaisesta sukupuolesta., eikä oikea suhde oikein käy:)

• Anonyymi

tarkoitatko työntekijänä on yhtä kuin alaisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoitatko työntekijänä on yhtä kuin alaisena

Ainahan se toinen ihminen on vaivana ja hidasteena sekä esteenä itsensä toteuttamiselle ja aidosti oman näköisensä elämän elämiselle. Jollain on pakkomielle olla aina kahlittuna ja vajaana, koska ei uskalla elää täyttä elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan se toinen ihminen on vaivana ja hidasteena sekä esteenä itsensä toteuttamiselle ja aidosti oman näköisensä elämän elämiselle. Jollain on pakkomielle olla aina kahlittuna ja vajaana, koska ei uskalla elää täyttä elämää.

Se on just näin. Tässä mihinkään kaavoihin kallistuta, että kun nuo niin minunkin pitää ja paskat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On oltava samaa mieltä, ei voi mitään.. onko tosi rakkaus silti eri asia.. siinä kysymys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On oltava samaa mieltä, ei voi mitään.. onko tosi rakkaus silti eri asia.. siinä kysymys

Toisten elämä on kai sitten niin helppoa. Saa vaan toteuttaa itseään. Selviää aina kaikesta itsekseen vai onko mamma ja pappa aina saatavilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisten elämä on kai sitten niin helppoa. Saa vaan toteuttaa itseään. Selviää aina kaikesta itsekseen vai onko mamma ja pappa aina saatavilla.

Eikö jokaisella olekin oikeus toteuttaa itseään?

Terveisin läheisriippuvaisuudesta poispäin päässyt.

Minulla kristilliset arvot mutta jokaisella on oikeus omaan elämään. Yksineläjällä se voi olla helpompaa kuin pienen lapsen yksinhuoltajalla, yksi esimerkki tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö jokaisella olekin oikeus toteuttaa itseään?

Terveisin läheisriippuvaisuudesta poispäin päässyt.

Minulla kristilliset arvot mutta jokaisella on oikeus omaan elämään. Yksineläjällä se voi olla helpompaa kuin pienen lapsen yksinhuoltajalla, yksi esimerkki tämä

Väitinkö että ei ole oikeutta toteuttaa itseään? Kummastelen sitä että ei tarvetta tarvita ketään. On myös sallittua tarvita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitinkö että ei ole oikeutta toteuttaa itseään? Kummastelen sitä että ei tarvetta tarvita ketään. On myös sallittua tarvita ihmisiä.

En tiedä. Usein ajatellaan että kaikilla on tarve toiselle ihmiselle. Voi olla niinkin että sen tarpeen kestää syystä tai toisesta ja on yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Usein ajatellaan että kaikilla on tarve toiselle ihmiselle. Voi olla niinkin että sen tarpeen kestää syystä tai toisesta ja on yksin.

Kestää kestää. Paitsi mitäs vaikeat ajat... no, toisten elämä on kai sitten yhtä juhlaa ja aina kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on tottunut lapsesta, pikkupienestä asti, yksin olemaan, ei osaa. En vain osaa. Yrittänyt olen.
        Parhaimmillaan 17 vuotta pelkkänä äitinä.
        Ammatillisesti sosiaalisesti pärjännyt hyvin, jopa erinomaisesti.
        Lähisuhde tuntuu olevan haaste (inhoan termiä).
        Menee tämä elämän loppuliuku näinkin.

Kiitolliinen osaan olla rakastavasta (?) tai ainakin rinnallakulkijasta, elämänkumppanista, arjenjakajasta. Ei tätä suhdetta enää pysty mitenkään määrittelemään. Olkoon sitten, mitä onkin.
        Kiitollinen tästä päivästä.

Katson avoimin silmin elämääni.
        Tulkoon, mitä tulee.

Pettymys kai olen monin muodoin.
        En ole surullinen enkä pelkää.

• Anonyymi

Vaikka minulla olisi kuka tahansa muu niin ei se korvaa sinua. Sinä vain mies mielessäni vaikka hautaan asti.

• Anonyymi

Älä ole tyhmä.
        On muitakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole tyhmä.
        On muitakin!

Älä itse ole tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole tyhmä.
        On muitakin!

No kun ei ole. :( vain hänet haluan. Hänen kanssaan olisin onnellinen.

• Anonyymi

Aaws älä nyy mies kyllä sulle viel oma pikkupllu löyetää:)

• Anonyymi

Haluat varmaan että vastaan tähän, että en voi tavata enää ketään. Tyytyväinen? Täytyy keskittyä ihan muihin asioihin.

• Anonyymi

Sairasta olisi tilanne jossa narsisti pääsisi vapaasti toteuttamaan itseään

• Anonyymi

Ei ole kiireiltä ehtinyt mutta et tarttumut mahdollisuuteen, tarkoittaa että ehkä joskus jotain, ei kyllä muut kiinnosta..on vain mentävä eteenpäin ellet vedä hätäjarrua ja oikeasti kysy.

• Anonyymi

En nyt taida vetää mutta jos joskus vielä tulee eteen sellainen tilanne, että on yksin, niin silloin vain sinä olet mahdollinen. Kyse on vain siitä, huolitko ja oletko itse vapaa. Kävin äsken vähän ulkona ja tuuletin ajatuksia. Se teki hyvää. Elämä jatkuu meillä molemmilla. Minulla päivä kerrallaan mutta sinulla pidemmällä perspektiivillä. Ei tämä elämä niin vakavaa ole, vaikka välillä vakavaksi vetää. Toivoo, että lapsilla on kuitenkin helpompaa, ei tarvitsisi pohjia käydä. Tekisi parempia valintoja.

• Anonyymi

Tarkoitin tuossa alussa lähinnä sitä, jos mies kuolee eikä ole mitenkään kuolemassa. Joten ei suurta vaaraa sinulla. Vapaa olet tekemään, mitä haluat😊

• Anonyymi

Miten joku ihminen voi olla näin tyhmä vastuuton ja itsekäs?

• Anonyymi

En ole kahlehdittuna kehenkään. Mies ja minä annamme kyllä tilaa toisillemme. Ei ole siitä kiinni. Meillä on vakiintunut elämä ja piintyneet tavat😀. Luulen, että elämme tätä elämää seuraavat 20 vuotta vielä. Mutta jos ero tulisi, niin sitten kysyisin sinulta, en keneltäkään muulta. Olet vapaa kuitenkin tietenkin ja teet mitä tahdot.

• Anonyymi

Anna sinä elämän yllättää. Käyttäydyt jotenkin, kun et saisi ketään. Olet valtavan hieno mies, saat kenet haluat.

• Anonyymi

Eiköhän me kuitenkin olla tästä samaa mieltä, että näillä mennään eteenpäin. Kumpikaan ei kysy. Kumpikaan ei halua kuitenkaan. On muita suunnitelmia.

• Anonyymi

Näin on.
        Kumpikaan meistä ei rakasta.
        Ollaan vain kavereita. Iha jees.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.
        Kumpikaan meistä ei rakasta.
        Ollaan vain kavereita. Iha jees.

Aika vähä-älyistä

• Anonyymi

Minulla on oikeasti hyvä elämä tässä enkä haluaisi sitä muuttaa. Tämä riittää minulle. Jos kuitenkin haluat kysyä, niin kysy. Minä ennhalua kysyä.

• Anonyymi

Kysy sitten IRL, jos kysyt. Muuten asia on loppuunkäsitelty.

• Anonyymi

Turhaan kurjoitat.
        Ei se pysty pugumaan irl. Asutte yhdessä, ho vuosia...

• Anonyymi

Et vastaa mitään ja ei kai täällä netissä voi tällaista päättää. Minä en aio tehdä mitään ja ilmeisesti et sinäkään. Meillä on yhteinennpäätös. Avioeroa sinänsä en mitenkään pelkää mutta minä ihan oikeasti viihdyn mieheni kanssa vaan.

• Anonyymi

Et kommentoi, joten asia loppuunkäsitelty. Hieman pettynyt olen ja tämä vahvistaa tunnettani siitä, että en enää kenellekään kelpaa. Mies onnkuitenkin rinnalla ja arvostan häntä entistä enemmän.

• Anonyymi

Älä aukaise tätä enää ja minäkään en.

• Anonyymi

Todennäköisesti pilaaan elämäni. En ehkä kokonaan, mutta osittain. Aikaa menee hukkaan, mutta on vaikea nyt lähteä. Joskus kun lähden, niin en enää ikinä muuta kenenkään kanssa saman katon alle. En edes sen miehen kanssa joka minun ajatukset valtaa.

• Anonyymi

Pidät toista tyhmänä.

• Anonyymi

J
      0
      0

• Anonyymi

Sun ei kannata tuollaista miettiä, koska se ei tule olemaan mahdollista. En ole noin sinisilmänen .

• Anonyymi

Turhaa oli kaikki. Vedätystä.

• Anonyymi

Se on palstalehmän kohtalo.

• Anonyymi

En siedä itsepäisiä ja itsekkäitä miehiä, sori. Ne satuttaa liikaa, ego pilvissä aina etsitään jotain uutta ja koskaan et riitä. Riität, jos tyydyt omaan osaasi, keittään kahvia ja tekee ruokaa. Mies avaa laskut, sekään ei kuulu naiselle? Tällaisia ennakkoluuloja..
      Maaseudulla asuu kylmää ja epätasa- arvoista porukkaa. Parhaat naiset vie parhaat miehet, lääkärit ja muut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      271
      2327
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      313
      1411
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      51
      1315
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1244
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1217
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      270
      1098
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      988
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      976
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      820
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      793
    Aihe