olen niin masentunut etten jaksa tehdä enää muuta, nukun nukun ja nukun enkä jaksa tehdä enää muuta..llääkeitä syön mutta ne eivät enää auta, syön abilifly,venlafaxin, leponex..enää en tiedä mitä tehdä, tekisi mieli kuolla koko ajan....mikään ei auta enää..
töissä em jaksa käydä, kohta saan varmaan loparit mutta en jaksa sielläkään käydä, mutta jos tappaisin itseni niin se olisi varmaan parempi kaikillle...
en enää tiedä mitään..
lääkkeet eivät auta...
8
375
Vastaukset
- Anonyymi
Vakavia terveysongelmia itsellä. Ne ei parane. Elämäni on pelkkää kärsimystä. Juu. Ei auta lääkkeet.
- Anonyymi
Kyllä tää elämä on ollut pelkkää kärsimystä jo ainakin 5 vuotta. Tämä elämä mitään hyvää ennen sitään ollut. Tuntuu kuitenkin että aina vain pahemmaksi menee vuosi vuodelta. Itselläkään edessä ole muuta kuin loputon yksinäisyys ja ehkä vielä fyysiset sairaidetkin kun ikää alkaa tulla. Olen nyt 35-vuotias mutta miettinyt jo muutaman vuoden että elämä alkaa olla jo ohi mun osalta. Jokainen päivä jonka elän vain vahvistaa tuota uskomusta entisestään.
- Anonyymi
Sama täällä. En vaan jaksa .
- Anonyymi
Niin masenunnut ei jaksaisi tänne edes kirjoitaa.Masenuksesi on korvien välissä.Osta herätyskello.Noset joka aamu kello 6. Vaikka olisit mennyt nukkumaan kello 5 aamullaa.Suihku aamiainen ja ulos kävelemän.Kotia kaupan kautta tee itse lounas.Päiväunet 15 minsaa.Ulos takaisin kävelemäänPoikea paluu kirjastossa.hanki sietä paperi kirja,jossa teksti kertoo hyvin voinnista. Siivoa kotisi ,vie roska ulos,Tee päivälinen itse. Tiskaa astiat ja uudellen ulos,Kai osaat yksin kävellä jos et,Opetelle.Samaa kun teet joka päivä 3kk,on loulta masennus pois.Unirytmi ja ruoka rytmikin,samalla vyötärös kaventunnut.
- Anonyymi
Tukehdu ohjeisiisi. Ei auta. Kokeiltu on.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17193234/psykoosilaakkeet
Kannattaapa perehtyä noihin juttuihin ennen typeriä kokeiluja.
Yksikin pilleri on liikaa.- Anonyymi
Vaikka lääkkeisiinkin liittyy joskus ikäviä epäonnistumisia, niin alle kymmenen ihmisen kokemukset tuskin antaa kattavaa kuvaa siitä mitkä voi olla lääkkeiden hyödyt tai haitat.
- Anonyymi
Rukoile Jeesusta avuksi. Hän kuulee, jos olet tosissasi.Sitten voit ottaa aina yhden jutun päivässä. Siivoa joku paikka, mene lenkille. Tee itse ruokaa. kuuntele musiikkia. Minä kuuntelin paljon klassista- ja oopperamusiikkia, kun oli vaikeaa. Se vaatii hiljaisuutta, että on aikaa musiikille.
Kuuntelen vieläkin oopperamusiikkia ja joulun aikaan Bethovenia, vaikka , Luojan kiitos, vaikeimmat ajat on jo ohitse.
Siunausta sinulle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015