Haavemaan ihmiset

Anonyymi-ap

Mitä jos näkisitte toisenne, keskutelisitte... Yks asia johtaisi toiseen ja 💕💕

60

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkautta ilmassa

    • Anonyymi

      Huomiohuo-at tarvitsee julkisen foorumin.

      • Anonyymi

        Ei kannattais olla niistä miehen monologeista kroonisesti noin katkera


    • Anonyymi

      En halua jatkaa tätä enää ja toivon, että et sinäkään. Tämä on jo kauheaa vaan. Eikö ikinä lopu vai loppuuko vasta sitten, kun minulla on avioliitto mennyt. Haluan jo olla onnellinen minäkin.

      • Anonyymi

        Kenelle tarkoitettu. Ei näistä ymmärrä paljoakaan.


      • Anonyymi

        Kaikki voi ylipäätään alkaa vasta kun sinun avioliittosi on ohitse.


      • Anonyymi

        Miksi pysyt liitossasi jos et ole nyt onnellinen?


    • Anonyymi

      Antakaa minun jo olla onnellinen🙏🏻

    • Anonyymi

      Lähden pois mutta kehittymisen jatkuu vielä. Kunnes koen riittäväni.

    • Anonyymi

      Minä en halua erota, ei ole pelkästään minä, vaan lapset. Minä vaan tykkään miehestäni ja me olemme tottuneet olemaan yhdessä koko perhe. Mietin tietenkin myös sinua. En voi uskoa, että et löytäisi sopivaa. Olet niin hieno mies.

      • Anonyymi

        Kenelleköhän tämä mahtaa olla ja keneltä ja miksi


    • Anonyymi

      Tehkäämme jonkinlainen sopuratkaisu.

      • Anonyymi

        Minkä suhteen


    • Anonyymi

      Tule vastaan. En minä avioeroa pelkää.

    • Anonyymi

      Onko se sitä, että minun pitäisi saada rangaistus?

      • Anonyymi

        Kenenkä


    • Anonyymi

      Minä en aio erota. Minä en halua. Sinä löydät varmasti jonkun muun, jos vaan haluat. Hyvää jatkoa sinulle.

    • Anonyymi

      ... lentelisitte ihan Peter Panina MikäMikäMaahan ettekä koskaan kasvaisi aikuiseksi.

    • Anonyymi

      Minä olen nyt kasvanut aikuiseksi enkä tällaista ikinä enää tee. Ei ole ollut enää ihastuksia. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa. Olisipa tullut jo aikaisemmin tämä tunne.

    • Anonyymi

      Hyvästi hyvä mies, toivon sinulle kaikkea hyvää. Emme luultavasti enää kohtaa, ehkä nuo aikaisemmat spekulaatiot olivat vähän narsistiminää. En roikota sinua enää millään tavalla.

    • Anonyymi

      Minä tässä se huono olin, tietenkin ymmärrän sen. Nyt pitää mennä tekemään muita asioita, tämä ei ole oikeaa elämää.

      • Anonyymi

        Ei tämä elämää ole hyvä kanava purkaa turhautumista ja muistella mitä elämän varrella on sattunut


    • Anonyymi

      Nyt lopetan tämän palstan seuraamisen.

      • Anonyymi

        Ja hetken päästä palaat kuitenkin taas seuraamaan kun jotain lopulta kai kaipaat kuitenkin muutakin


    • Anonyymi

      Olisipa se niin helppoa kun haaveissa elää. Kaipaan niin kovasti miestä viime vuodelta eikä enää nähdä. Siksi täytyy elää haaveissa.

      • Anonyymi

        Niin mut etkö näe et se mies joka sulle juttelee haluis enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut etkö näe et se mies joka sulle juttelee haluis enemmän?

        En minä palstalta hae ketään tai mitään. Ne keille täällä puhun tietää sen myös. Kaipaan vain irl tapaamaani miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä palstalta hae ketään tai mitään. Ne keille täällä puhun tietää sen myös. Kaipaan vain irl tapaamaani miestä.

        Miks se juttelis siulle jos ei haluis enemmän ku jutteluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks se juttelis siulle jos ei haluis enemmän ku jutteluu?

        No miksi ei? Miksi mekin tässä jutellaan täällä etkä halua minusta enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ei? Miksi mekin tässä jutellaan täällä etkä halua minusta enemmän?

        Minä oon vaa satunnainen, se palaa aina jutteleen sulle. Ei se väärin oo myöntää et teil synkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon vaa satunnainen, se palaa aina jutteleen sulle. Ei se väärin oo myöntää et teil synkkaa.

        Ihan samalla tavalla tässäkin synkkaa. Voisin alkaa sinunkin kanssa keskustelemaan samalla tavalla. Kuulostat järkevältä ihmiseltä niin se riittää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon vaa satunnainen, se palaa aina jutteleen sulle. Ei se väärin oo myöntää et teil synkkaa.

        Ketäs sinä sitten kaipailet täällä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs sinä sitten kaipailet täällä? :)

        Yht miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yht miestä

        Niin minäkin. :) kauanko olet kaivannut ja miksi juuri palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. :) kauanko olet kaivannut ja miksi juuri palstalla?

        Missäs muualkaa enkä täällä enää kauaa jaksa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs muualkaa enkä täällä enää kauaa jaksa olla.

        Höh miten silleen? :( onpa harmi. Miksi ihastuit siihen mieheen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh miten silleen? :( onpa harmi. Miksi ihastuit siihen mieheen?

        No miks yleensä ihastutaa? Onpa outo kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks yleensä ihastutaa? Onpa outo kysymys.

        Mikä hänessä sai sinut ihastumaan? Minulla miehessä oli tietty katse ja olemus. Siihen ihastuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hänessä sai sinut ihastumaan? Minulla miehessä oli tietty katse ja olemus. Siihen ihastuin.

        No hän oli pitkä ja komea. Ja niin kiltti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän oli pitkä ja komea. Ja niin kiltti.

        Näettekö te enää? Jos on mahdollisuus nähdä niin kannattaa tehdä jotakin. Minäkin täällä jo vuoden kaipaillut eikä vieläkään unohdu. En tehnyt mitään silloin kun vielä nähtiin. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näettekö te enää? Jos on mahdollisuus nähdä niin kannattaa tehdä jotakin. Minäkin täällä jo vuoden kaipaillut eikä vieläkään unohdu. En tehnyt mitään silloin kun vielä nähtiin. :/

        Ei kai me nähdä ja kyl me silloin jotaa puhuttii. Sillä oli niin lempeät silmät että ja kiltti käytös että ihastuin kai siihen. Kiltit miehet ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut etkö näe et se mies joka sulle juttelee haluis enemmän?

        Kannattaa sanoo jos haluaa enemmän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai me nähdä ja kyl me silloin jotaa puhuttii. Sillä oli niin lempeät silmät että ja kiltti käytös että ihastuin kai siihen. Kiltit miehet ♥️

        Tietäisinpä minäkin minkälainen se kaivattuni on. Hänelläkin oli lempeät silmät ja käytös oli kohteliasta. Kiltit miehet ovat minunkin mieleeni. :) muistelen kaihoisasti aikoja kun vielä näin sitä miestä. Se tunne oli parasta hänen katsoessa. :) ei vain enää nähdä joten yritän unohtaa vaikka kaipaus on vielä läsnä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sanoo jos haluaa enemmän...

        Yleensä ilmaisen mitä haluan ja palstalta en muuta kuin mukavaa jutteluseuraa.


      • Anonyymi

        No sitä kai kaikki miehet haluaa kuinka vitussa luulet lisääntymisen muutoin tapahtuvan ja ihan yhtä lailla ne naiset munaa haluaa jos ne saa vähänkään kiihottumaan et Eipä ny viittitä vai niitä miehiä siellä taas soimata ja ihan yhtä suurella todennäköisyydellä nainenkin on se osapuoli joka pettää jos parisuhde ei toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks se juttelis siulle jos ei haluis enemmän ku jutteluu?

        Ajankuluksi kenties ehkä pitääkö aina hakea jotain vai eikö vai ihan muuten vai keskustella ihmisten kanssa vittu keskiajallako sitä vielä eletään vai kivikaudella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän oli pitkä ja komea. Ja niin kiltti.

        Onneks oon lyhyt ja ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai me nähdä ja kyl me silloin jotaa puhuttii. Sillä oli niin lempeät silmät että ja kiltti käytös että ihastuin kai siihen. Kiltit miehet ♥️

        Kiltit miehet saattaa hyvinkin olla petollisia tai si alistuvia ja harva nainen kai lopulta pitää liian alistuvasta miehestä kun ei koe olevansa turvassa tämän seurassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ilmaisen mitä haluan ja palstalta en muuta kuin mukavaa jutteluseuraa.

        Tääl on yllättävänkin asiallista juttuseuraa muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta hetkittäin toki saattaa olla et itsekin tulee kiukuteltua kun jokin asia vain vituttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajankuluksi kenties ehkä pitääkö aina hakea jotain vai eikö vai ihan muuten vai keskustella ihmisten kanssa vittu keskiajallako sitä vielä eletään vai kivikaudella

        Siis tämä. Ajankuluksikin voi jutella toisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl on yllättävänkin asiallista juttuseuraa muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta hetkittäin toki saattaa olla et itsekin tulee kiukuteltua kun jokin asia vain vituttaa

        Niin onkin yllättävänkin asiallista. Tietysti riippuu henkilöstä on mukavia ja ei niin mukavia. :)


    • Anonyymi

      Päädyttäisiin lopulta kuitee saman peiton alle

      • Anonyymi

        Hehe hehe tuskin päädytte palstalta mihinkään. Korkeintaan hoitoon hehe hehe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe hehe tuskin päädytte palstalta mihinkään. Korkeintaan hoitoon hehe hehe.

        Mä käyn jo säännöllisesti keskustelemassa kerran kuussa psykiatrisen hoitajan kanssa kun työterveys lääkäri on sitä mieltä etten ole kyvykäs tekemään työtäni vaikka hän itse minulle tunnusti että hän ei ole psykiatrian erikois lääkäri niin silti hän yhä yrittää vedota että mielenterveydessäni on ongelmia ja viimeisin saikku minkä hän laittoi on vuoden mittainen ja olisin hänen mielestään voinu hakea sairaseläkettä mu jäi muutama vaihe vai ny välistä Kela tuskin olisi edes sitä vielä suostunut myöntämään kun ensi pitäs sillä osasairaspäivärahalla kokeilla se työsä jaksaminen selviäminen mu sitä odotellessa että hän työnantajani kanssa selvittelee kuinka tämä toteutetaan työterveyden erikois lääkärin kun ei ymmärtääkseni pitäisi pystyä kirjoittamaan näin pitkiä sairaslomia mitä tämä ny on mulle kirjoitellu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe hehe tuskin päädytte palstalta mihinkään. Korkeintaan hoitoon hehe hehe.

        Sä taidat olla jo hoidossa tai si se on sun kohdalla jo myöhästäkin jos et vielä ole


    • Anonyymi

      Haavemaa on pelkkää petturuutta.....

      • Anonyymi

        Ei se ole petturuutta se ei vain ole todellista koska on mielen tuotos


    • Niinhän se viisainta olisi aina pyrkiä IRL hoitamaan asiat joko kuntoon tai alta pois pyörimästä. 👍

      Tiedä sitten onko monikin jo täällä kaipailevista haaveilevista jo jotain yrittänytkin ja jäänyt suremaan lopputulosta. 🤷🏼‍♂️

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Unohda tuo mies ja anna itsellesi mahdollisuus rakastua minuun. 💘

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe