Luin, että Kelaan ja eläkeyhtiöille verokortit siirtyvät automaattisesti.
Poikkeuksen tekevät uusien eläkeläisten verokortti, jotka asiakkaiden täytyy toimittaa eläkkeen maksajalle.
Jäin eläkkeelle 1.11.2022 ja olen uusi eläkeläinen.Kysynkin että koskeeko tuo 2023 eläkkeelle jääviä eläkeläisiä joiden on toimitettava uusi verokortti eläkkeen maksajalle.
En ymmärrä
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17653034I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞- Anonyymi
Ei sulta ole mitään kysytty, lähde meneen…
- Anonyymi
Itse jäin hiljattain eläkkeelle, ja piti tehdä verokortit erikseen sekä kansan, työ, ja takuueläkkeelle. Ne menevät kyllä automaattisesti eläkkeen maksajalle, joten ei niitä tarvitse itse lähettää. Kansan, työ, ja takuueläkkeestäni oli mennyt kaikista 40% veroa, vaikka veroprosenttini on tasan 0. Ilmarinen palautti välittömästi aiheettomasti perityn veron, mutta Kela ei vieläkään. Hitaasti näyttää pyörivän Kelan rattaat...
- Anonyymi
.?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 251627
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis37975Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔13875- 60768
- 47713
- 49710
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28709Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai43691- 68684
- 42674