pikavippi 50e

Anonyymi-ap

Hei, onko kokemuksia iraha.fi kanssa? Kuun loppu, mutta tarvittaisiin 50€ 😞
Osaako joku sanoa, mikä yhtiö tämä on?

26

8281

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pysykää kaukana kyseisestä puljusta. älkää todella lainatko sieltä mitään. piinaa ikuisuuden eikä lopeta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin yhteydessä iRahan asiakaspalveluun ja sain selville, että iRaha on yksinkertaisesti brändinimi, www.Iraha.fi. Yritys on muuttanut nimensä EPFOK Oy:ksi, mutta AVI ei ole vielä muuttanut sen nimeä rekisteriinsä.

    • Anonyymi

      Tuolta saa pikavipin kun suomalaiset firmat ei myönnä. Suosittelen

    • Anonyymi

      Kierrä A-Vippi kaukaa. Olet kusessa koko loppuelämän. Laskutus ei lopu ikinä 50 e on pian 1500 e kun keksivät kaikkia kuluja niihin.

      • Anonyymi

        Todellakin, aivan järkyttävä sumutus, ota 30 euroa ja maksat 90 euroa takaisin. Olis Karpolle asiaa tämän firman toiminnasta. Liettuassa pankkitilit yms. Pysykää kaukana tästä.


    • Anonyymi

      Höh! ”Osaako joku sanoa mikä firma tämä on”

    • Anonyymi

      Viidenkympin vipissä ei ole mitään järkeä. Siitä on firmalle enemmän kulua kuin tuo pääoma! Sinulla on kaksi vaihtoehtoa! Helpompi on oppia pitämään puskuria eli säästämään. Toinen vaihtoehto on kaverilaina. Mutta kaverilainaan ei saa jäädä koukkuun. Kaveri voi lainata just sen verran kun on valmis häviämään ja 50€ on sillä rajalla.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa entiseltä P2P Finland Oy:ltä.

      Laskujen maksupalvelu, sopimusehdot ym. täysin samanlaisia.

      • Anonyymi

        Juu, niin näyttää. Vaihtelevat vaan nimeä, niin ei ehdi viranomaiset puuttua asiaan. Uhkailevat myös että kielteisestä luottopäätöksestä tulee laskua perään. Taitaa olla lainvastaista.


    • Anonyymi

      Hassu oot! Tässä sitä tulee!

      ”Mikä yhtiö tämä yhtiö on”

    • Laina 50

    • Anonyymi

      Sain tänään laskun kyseiseltä firmalta Vaikka Hylkäsivät Anomuksen VAROKAA !!!

      • Anonyymi

        Hinnastossa lukee ”Hylätyn lainahakemuksen käsittely, mikäli hylkääminen johtuu lainanhakijan antamista virheellisistä tiedoista: 5 €”.

        Todennäköisesti olit valehdellut lainahakemuksessasi joko kaunistelemalla tulojasi tai vähättelemällä aiempia velkojasi tai sitten kumpaakin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämähän on kopio P2P yrityksestä. He eivät saisi lainoja enää edes myöntää. Aville tästä laitettu jo vinkki.

    • Anonyymi

      taitaa nuo 50€ luotot olla kaikkein pahimpia hakioilleen! Kun se 50€ on saatu, niin huomataan ettei se riitä ja tarvitaan lisää! Nykyää on kait laki jossa alle 2000€ "tilejä" ei saa antaa ja jos saat sen 2000€ niin sekin on pian tapissa ja siitä tulee kusinen paikka!

      Nyt olisi kyllä aika palata 1990 luvulle ja kaikki velkatoiminta pankkien hallintaan. Pankit tuntee omat asiakkaansa ja sieltä ei kahden kilon tai 50€ karkkipapereita anneta. Ja niille jotka kirjoittaa aina, että joku pankki parempi tai jonkun palvelu huonoa. Kaikki pankit on yhtä hyviä tai huonoja. Tässä mielipiteeni kahdesta suomen suurimmasta pankista. Olen maininnut tämän täällä jo aiemmin ja perustelen sen ilman nimiä! Aina se asiointi on jossain oltava! Ongelmat voi olla myös sellaisia joita et itse ole tehnyt, mutta ne vaan kolahtaa omaan nilkkaan ja elämäsi on siinä. Koska asiointi on oltava jossain, niin se on oltava jossain. Suoman isoissa pankeissa on pankki johon en menisi vessaan vaikka saisin siltä "miljoonan", ja se toinen on se pakko koska ne hieman pienemmät on eri juttua!

    • Anonyymi

      Ilmeisesti samaa kuin Capitum ym. laina?

    • Anonyymi

      Pysykää kaukana tästä. Täysi huijarifirma. Muistutuksia ja korkojen korkoja tulee jatkuvalla syötöllä vaikka kaikki maksettu kerralla.

    • Anonyymi

      Älkää koskeko tähän yritykseen! Otin 2kk sitten 25€ kun oli iso tarve, sitten he pommittivat ihme laskuja, laskuja oli tullut sähköpostiin yli 20kappaletta 2kuukauden aikana joten en maksanut kun oli ihan sekalaista, no 25euroa muuttui aika isoksi, 25 laina muuttui 36€ = 25€ + 2x 5€ huomautuslaskut ja korot, ja 5euron hakemusmaksu muuttui 35euroksi, 5€ + 2x5€ huomautuslasku ja perintälasku ja muita ihme kuluja. eli 25euron laina muuttui 71euroksi.. 2kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Ei helvetti!!! Mä otin pari viikkoa sitten 25€ tolta Epfok Oy:ltä, no maksoin tänään takas sen about 50€. Enkai mä nyt menetä mun luottotietoja sen takia et ne sieltä lähettelee mulle jotain laskuja vielä😭😭😭.. tää oli eka kerta, oon just täyttäny 18 en mä tiedä näistä mitään

    • Anonyymi

      Mitä helvettiä mä olen mennyt tekemään? Miksi en hädässä vautunut tutkimaan. sitten piti tulla jo tilille se 30 euroa. En ole saanut vielä mitään. Luin olevinaan kyllä ehdot hyvin, että se olisi päivän päästä joku 39&

    • Anonyymi

      Aivan karsea otin 30e lainan 5e korolla kuukauden maksu ajalla olivat lätkineet mulle lisä maksuja ihan tyhjästä joten takasin jouduin maksaa 50e...

    • Anonyymi

      Rikkauden houkutukset

      Jeesus tahtoo antaa syntisi anteeksi. Jumalalla on paljon hyvää annettavana. Hän on rikas antaja kaikille, jotka huutavat häntä avuksi. ”Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.” Room. 10:13

      Maailmallisten rikkauksien petolliset houkutukset ja kaikenlaiset himot vievät ihmisen turmioon ja kärsimykseen. Usein tiedämme jo etukäteen, että maallinen omaisuus ei tee autuaaksi. ”Mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omakseen koko maailman mutta saisi sielulleen vahingon?” Markus 8:36

      Rahanhimo on kaiken pahan juuri. Mitä Jeesus sanoi mammonan palvelemisesta? ”Ei kukaan voi palvella kahta herraa, sillä hän joko vihaa toista ja rakastaa toista tai on uskollinen toiselle ja halveksii toista. Ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.” Matteus 6:24

      Jeesus sanoi, että joka uskoo Häneen, sillä on iankaikkinen elämä. Jeesus kantoi syntivelkamme, kun hän kuoli syntiemme tähden ristillä ja sen jälkeen Hän nousi ylös kuolleista ja myöhemmin Taivaaseen.

      Johannes 3:16 ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

      Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon. Älä siis menetä toivoasi, vaan lähesty Herraa rukoillen niin saat varmasti avun oikeaan aikaan.

      Joel 2:13 “Repäiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, palatkaa Herran, teidän Jumalanne, luo. Hän on armahtava ja laupias, pitkämielinen ja hyvin armollinen, ja hän katuu pahaa.”

      Tässä on lyhyt rukous.

      ”Herra Jeesus, ole minulle syntiselle armollinen. Auta uskomaan ja luottamaan Sinuun. Kiitos kaikesta mitä olet tehnyt minun ja perheeni hyväksi. Aamen. ”


      www.Jeesus-on-Herra.com

    • Anonyymi

      50€ on niin pieni määrä rahaa ettei sen takia kannata vippipoikia alkaa vaivaamaan. Mutta yks asia kannattaa muistaa. Älä kuvittele, että kukaan alkaa sitä lainaamaan. Jos joku onneton menee vipuun, niin älä kuvittele, että se lainahana on aina auki. Joku voi lainata sen rahan kerran ja se pitää maksaa lainajan ehdoilla takaisin. Jos lainaa on maksettu takaisin vaikka puolet, niin älä kuvittele, että saat käyttää takaisin veto oikeutta heti maksun jälkeen.

      Itse en ole mukana arpaisissa. Jos olisin mukana, niin tiedän kyllä rajat paljonko voi lainata. Mutta vippipoikia ei kannata tälläiseen käyttää...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      583
      4252
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3479
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      144
      3126
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2407
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2260
    6. 235
      1748
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1437
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1320
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1120
    Aihe