Hyvää yötä ja kauniita unia, kun yöpuu kutsuu. 👑🤵🔥
Mukavaa talvista iltaa
27
72
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä. :)
https://youtu.be/ju_A-T4ZjUo - Anonyymi
Hei Palstarinssi! Minkä ikäinen olet, mistä päin Suomea?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen viiskyt ja KS.
Ja ikävöit täällä jotain muutaman kerran nähtyä parikymppistä?
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikävöit täällä jotain muutaman kerran nähtyä parikymppistä?
Siitä on jo aikaa ja useaan kertaan nähtiin, koska sama työpaikka silloin. Kyllä se oli molemminpuolista silmiin katselua alkuun.
- Anonyymi
Siihen ei pidä ripustautua.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
Talvelta tuntunutkin ja jatkoa seuraa. Söpöjä ja kauniita unia sinnekin.- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinpä. Kiitos ja kivoja unia sinnekin. 😊
Thanks.😊
- Anonyymi
🔥😠
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
🤵💁♂️🔥👀⚡👀➡️😍🤩➡️🗣️❤️😳➡️🏃♀️ 😟❔
Mitä toi nyt tarkoittaa?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on tarina lyhyesti.
Kerro tarinasi sanoin
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarinasi sanoin
Olen sen kertonut täällä ihan liian monesti aiemmin...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen sen kertonut täällä ihan liian monesti aiemmin...
Kerro mulle iltasatu 😻
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mulle iltasatu 😻
Olipa kerran 🤴 joka katseli silmiin 👸... Sitten prinssin pää meni sekaisin 😍, eikä ole siitä toipunut sen jälkeen... Sen pituinen se. 💁♂️
- Anonyymi
Minäkin menen nyt syömään iltapalaa ja sitten nukkumaan. .)
Toivottavasti kaikilla on asiat hyvin, vaikka vaistoni sanoo ettei ole. :-(
En kuitenkaan voi tilanteeseen vaikuttaa kuin ajatuksen tasolla. Lähetän täältä kannustavia ja rakastavia ajatuksia kaikille! <3Ei tarvitse olla kummoinen ennustaja, että sen arvaa, ettei jollain ole kaikki hyvin. Aina se joku on...
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Kohta täytyy mennä iltapesuille ja jonkin ajan päästä nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220