Koirat ovat, söpöjä eix vaan, kerätäänkö tähän ketjuun kiukut tekemättä ja, kilpailematta, mukavia kuvia koiruuksista, tässä muutama linkki kuviin joita, täällä thaimaassa jo on ollut:
Sipuli https://ibb.co/wLFdcCP
Cola https://imgbb.com/jDp1hCB
Pepsi https://aijaa.com/Ypyucg
Laittakaahan lisää :-)))
Kivojen koiruuksien kuvia ketju
29
99
Vastaukset
- Anonyymi
kiukutelematta
- Anonyymi
Sipuli https://ibb.co/wLFdcCP - tuossahan ollen hassun hauska sanaleikki.
Sipuli = Hua Hom
Hom = tuoksua
Hua = pää
Hua Hin = ? ?
Hua Hom of Hua Hin
- Anonyymi
Todella hyvä idea, eli koiramaisuuksia.
Ohessa Martan sanoja lainatakseni rakkikoiran oireilut.
Johan taasen tuli elämänkertaa Neitoselta.
Kun Tyttö pemahtaa pöytään niin pöytäseurueesta alkaa muilla olemaan aika poistua erinäisin syin.
Ei kukaan tuollaista tahdo kuunnella.
Minä olen varmuudella komeampi 👦,
vahvempi 🏋🏋,
nopeampi 🏃,
varakkaampi 💰💲,
sosiaalisempi ⚰⚰,
fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
seurallisempi 🍻,
mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸
minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja
ennen kaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.
Minä näin kaikki Tony Halmeen matsit livenä ja Heleniuksen ensimmäisen Suomessa käydyn, ammattilaisottelun, Sami Elovaaraa sparrailin, Jukka Järvinen on kaverini, Jomhodin kanssa on paiskattu juttua.
Minä näin konsertit Anastacia, ZZ Top, Red hot chili peppers, Nightwish, Bruce Springsteen, Eros Ramazzotti, Rihanna.. kotimaisista kaikki isot nimet kuten Juice ainakin kolmasti, Popeda saman verran, Eput kahdesti, Mamba kolmasti, muita kotimaisia ehkä tusinan verran.
Minä olin pelipaikalla kun Popeda ja Mamba esiintyi Lahden Sibeliustalolla, Mamba klassisen orkesterin säestämänä.
Minä itse olen spesialisti, mutta olen nähnyt Standup- komiikka keikkoja oli pikkujoulujen aikaan ja firmani pikkujouluissa esiintyi yleensä kaksi paikallista bändiä. Marko Haavisto ja Poutahaukat, Irwinin lapset, Ismo Haavisto blues band, Yölintu.
Minä olen ollut kiihdytyskisoissa ja muissa moottoritapahtumissa tuli käytyä ainakin kerran kesässä. Jopa raveihinkin eksyttiin.
Minä olen käynyt kylpylöissä, huvipuistoissa, sirkuksissa, tivoleissa, elokuvissa yms.
Minä, minä, minäää, minäääääää, MINÄÄÄÄääääääÄÄÄÄÄÄÄ.- Anonyymi
Saaripunkerolta hukkui taas asian pointti. Pointti oli se että se on ihan sama missä aktiivinen ihminen asuu, hän löytää aina tekemistä kokemista nähtävää.
Köyhä ja ihmisarka sohvaperuna Saaripunkero ei tee ikinä mitään eikä käy missään, mutta arvelee että Buriramissa ei ole tekemistä.
Saaripunkerolta kun kysyi miksi hän asui Hua Hinissa, hän vastasi että sieltä saa lakritsia ja Fazerin suklaata.
Siinäpä vasta aktiviteetit norsun kokoiselle sohvaperunalle.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaripunkerolta hukkui taas asian pointti. Pointti oli se että se on ihan sama missä aktiivinen ihminen asuu, hän löytää aina tekemistä kokemista nähtävää.
Köyhä ja ihmisarka sohvaperuna Saaripunkero ei tee ikinä mitään eikä käy missään, mutta arvelee että Buriramissa ei ole tekemistä.
Saaripunkerolta kun kysyi miksi hän asui Hua Hinissa, hän vastasi että sieltä saa lakritsia ja Fazerin suklaata.
2010Sun pointtis herra aktiivinen on minä ja sitten minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Tuo Saaripunkero on tehnyt metrikaupalla villalankaa 2010 aivoihin, jos siellä edes moisia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Sopiiko tämä หมาหวงก้าง sananlasku häneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Saaripunkero on tehnyt metrikaupalla villalankaa 2010 aivoihin, jos siellä edes moisia on.
On se joo ihan käsittämättömän nokkela ja ovela se Saaripunkero! Se huomattiin jo esikoulussa, jota hän kävi viiskymppisenä https://imgbb.com/ZgmZn0n
Hän ratkaisi ämpärin salaisuuden puolessa vuodessa, vaikka pakkauksessa luki että 3-6 vuotta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi, että laittaapi omia rakkejaan julkaisuun, niin ei tarvitse orkuttaa itseään tuolla alituisella, joka on varsin kuivaa.
- Anonyymi
Aloittajahan en tietenkään ole, mutta sovitaanko sensukka, että sinä laitat ensin kuvan kuksasta Chiang Maissa?
- Anonyymi
Aloittajahan en tietenkään ole, mutta sovitaanko sensukka, että sinä laitat ensin kuvan kuksasta Chiang Maissa?
Onnistuuko?
- Anonyymi
Sipuli https://ibb.co/wLFdcCP - tuossahan ollen hassun hauska sanaleikki.
Sipuli = Hua Hom
Hom = tuoksua
Hua = pää
Hua Hin = ? ?
Hua Hom of Hua Hin- Anonyymi
Koira haudattuna (alkuperäiseltä nimeltä Onion and the Fatman) oli vuosina 1987–1992 esitetty yhdysvaltalainen 106-osainen rikosdraamasarja.
- Anonyymi
Koira haudattuna (alkuperäiseltä nimeltä Onion and the Fatman) on vuosina 1987–1992 esitetty yhdysvaltalainen 106-osainen rikosdraamasarja.
- Anonyymi
Kovin on nerokasta kirjoittelua, kuin lastentarhassa.
- Anonyymi
Minun iskä on tyhmempi kuin sinun iskä.
- Anonyymi
Näinkö ollen hyvä läheiskasvattaja Sensei BigBall´s ?
https://www.youtube.com/watch?v=K8Lb_mmJOks
Kerrotko Majuri pahapoliisi mitä tuossa laulettiin? - Anonyymi
käännettäväksi tai väännettäväksi.
- Anonyymi
Minun koirallani on ehdottomasti suurimmat ja pelottavimmat kirput.
- Anonyymi
Minun koirallani on suurimmat kirput.
- Anonyymi
Akka ketrala pitää koiriensa kirppuja arvokkaampana kuin minua. Kyllä ketuttaa.
- Anonyymi
Missä viipyy koirakirpun kuva?
- Anonyymi
Piski kusi kintuille kun minulla ei ollut rahaa taskussa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185043MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1052575- 101984
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151634Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja681240Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s371198Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009