Painajaiselle selitys

Anonyymi-ap

Muutin viime vuoden syksynä uudelle paikkakunnalle, ja aloin nähdä tosi usein unta, jossa mies, jonka kasvoja ei näytetty, ajoi mua takaa ja koetin juosta mutta en päässyt millään juoksemaan, jalat oli kuin puurossa olis rämpinyt. Sen jälkeen uni muuttui aina tosi sekavaksi, ja heräsin lopulta ihan yltä päältä hiessä, en osannut yhdistää tuota mihinkään.

Yks mun tuttu vinkkasi sitten että kysyisin selvännäkijä Naomilta unitulkinataa. Oli käynyt hällä selvänäkö -sessiossa, ja sen yhteydessä kysyny jostain omasta unestaan. Lykkäsin kuiteski asiaa, kun ne unet hetkeks loppu, ja mietin oliko ne liittynyt siihen mun muuttoon ja kaikkeen uuteen.

Kesällä ne alkoi taas, tosi usein, ja alko haitata jo nukkumista, koska en meinannu uskaltaa nukahtaa, ko pelkäsin että taas se uni tulee.

Nyt kuukaus sitten, sen ajan sitten otin. Naomi katsoi mulle mun asioita ja alkoi sitten kysellä tarkennuksia, mitä puhuin mun lapsuudesta. Sanoi mitä hälle nousi, tapahtumia niiltä ajoin kun olin jotain noin viiden vanha. Siihen liittyi muitakin asioita, joita olen nyt koittanut selvittää, ja mulle on noussut muutamia hämäriä muistikuvia.
Naomi sanoi, että mun mieli on sulkenut tapahtuneet pois, että joskus kun kokee jotain oikein pelottavia, mieli ei suostu muistamaaan, mutta että ne kaikki koetut on silti ihmisessä, ja pyrkii usein juuri unien kautta ulos.

Sain tosi suuren avun. Olis oikeestaan pitänyt mennä jo paljon aikaisemmin. Tajusin että mulla on sellainen blacout, aika, jolta on tosi vähän mitään muistikuvia. Onneks on alkanut hahmottua, että mistään tosi kauheesta ei ollut kysymys, pelkäsin jo sellastakin, että mulle oli tehty jotain.
Oltiin ilmeisesti vaan naapurin tytön kanssa salaa menty paikkaan, mistä oli kielletty, muistan hämärästi, miten juostiin sieltä karkuun, ja kaaduin maahan. Olen tosi herkkä, enkä uskaltanut silloin kertoa äidille. Siihen samaan aikaan liittyy paljon muutoksia mun elämässsä, että kai se kaikki on vaan jotenkin kietoutunu yhteen ja tullu vasta nyt jollekin käsittelyn tasolle.

1

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen saanut häneltä selvänäkökatselmuksen lisäksi unitulkinnan ja myös auratulkinnan, koska epäilin miesystäväni olevan narsisti. Alkoi tuntua että energiat hupeni hänen seurassaan.

Siskolleni tilasin viime jouluksi häneltä enkeliviestin. Ja nyt aion antaa sellaisen joululahjaksi myös äidilleni.

Se enkeliviesti oli pakattu kauniiseen puiseen rasiaan, ja sisko kertoi että kun oli lukenut sen, oli purskahtanut itkuun, koska se viesti oli juuri siitä asiasta, mitä hän kävi läpi. Hän antoi minunkin lukea sen ja se oli ihan todella lohdullinen ja kaunis.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2846
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      30
      2469
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2418
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      20
      2263
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1772
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1315
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1197
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe