Painajaiselle selitys

Anonyymi-ap

Muutin viime vuoden syksynä uudelle paikkakunnalle, ja aloin nähdä tosi usein unta, jossa mies, jonka kasvoja ei näytetty, ajoi mua takaa ja koetin juosta mutta en päässyt millään juoksemaan, jalat oli kuin puurossa olis rämpinyt. Sen jälkeen uni muuttui aina tosi sekavaksi, ja heräsin lopulta ihan yltä päältä hiessä, en osannut yhdistää tuota mihinkään.

Yks mun tuttu vinkkasi sitten että kysyisin selvännäkijä Naomilta unitulkinataa. Oli käynyt hällä selvänäkö -sessiossa, ja sen yhteydessä kysyny jostain omasta unestaan. Lykkäsin kuiteski asiaa, kun ne unet hetkeks loppu, ja mietin oliko ne liittynyt siihen mun muuttoon ja kaikkeen uuteen.

Kesällä ne alkoi taas, tosi usein, ja alko haitata jo nukkumista, koska en meinannu uskaltaa nukahtaa, ko pelkäsin että taas se uni tulee.

Nyt kuukaus sitten, sen ajan sitten otin. Naomi katsoi mulle mun asioita ja alkoi sitten kysellä tarkennuksia, mitä puhuin mun lapsuudesta. Sanoi mitä hälle nousi, tapahtumia niiltä ajoin kun olin jotain noin viiden vanha. Siihen liittyi muitakin asioita, joita olen nyt koittanut selvittää, ja mulle on noussut muutamia hämäriä muistikuvia.
Naomi sanoi, että mun mieli on sulkenut tapahtuneet pois, että joskus kun kokee jotain oikein pelottavia, mieli ei suostu muistamaaan, mutta että ne kaikki koetut on silti ihmisessä, ja pyrkii usein juuri unien kautta ulos.

Sain tosi suuren avun. Olis oikeestaan pitänyt mennä jo paljon aikaisemmin. Tajusin että mulla on sellainen blacout, aika, jolta on tosi vähän mitään muistikuvia. Onneks on alkanut hahmottua, että mistään tosi kauheesta ei ollut kysymys, pelkäsin jo sellastakin, että mulle oli tehty jotain.
Oltiin ilmeisesti vaan naapurin tytön kanssa salaa menty paikkaan, mistä oli kielletty, muistan hämärästi, miten juostiin sieltä karkuun, ja kaaduin maahan. Olen tosi herkkä, enkä uskaltanut silloin kertoa äidille. Siihen samaan aikaan liittyy paljon muutoksia mun elämässsä, että kai se kaikki on vaan jotenkin kietoutunu yhteen ja tullu vasta nyt jollekin käsittelyn tasolle.

1

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen saanut häneltä selvänäkökatselmuksen lisäksi unitulkinnan ja myös auratulkinnan, koska epäilin miesystäväni olevan narsisti. Alkoi tuntua että energiat hupeni hänen seurassaan.

      Siskolleni tilasin viime jouluksi häneltä enkeliviestin. Ja nyt aion antaa sellaisen joululahjaksi myös äidilleni.

      Se enkeliviesti oli pakattu kauniiseen puiseen rasiaan, ja sisko kertoi että kun oli lukenut sen, oli purskahtanut itkuun, koska se viesti oli juuri siitä asiasta, mitä hän kävi läpi. Hän antoi minunkin lukea sen ja se oli ihan todella lohdullinen ja kaunis.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe