Parvekkeella runkkaamimen

Anonyymi-ap

Oletko runkannut kesällä parvekkeella.

13

483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen

      • Anonyymi

        olen myös useasti,rajatonta ottamassa


    • Anonyymi

      Voin kertoa että asuin vuonna -95 pienehköllä paikkakunnalla, kaupunki kumminkin. Kerrostalon toinen kerros ja parveke oli sellainen että yhdessä parvekkeen kulmassa oli seinämä verkkoa.
      Vastapäinen talo oli aika lähellä. Vastapäisessä talossa asui myös toisessa kerroksessa nuori pariskunta, reilu parikymppinen niin kuin olin itsekin. Nainen on nykyään julkkis.
      Mies kun lähti todennäköisesti aina töihin niin aluksi oleskelun olohuoneessa vai poxerit yllä, silloin kun oli hämärää niin pidin valot olohuoneessa ja pitkät verhot oli avattu niin että vain tämä nuori tyttö näki minun olohuoneeseen.
      Yllätyksekseni tämä tyttökin alkoi oleskella pienissä vaatteissa, ihan selvä signaali joka toistui aina kun mies lähti töihin. Tyttö meni suihkuun, riisuutui eteisessä jonne oli suora näköyhteys, ehdin nähdä vilauksen alastomasta vartalosta ja pakarat. Suihkusta tuli myös kuivaamaan eteiseen. Tässä vaiheessa aloin liikkua olohuoneessa itsekin nakuna. Kävin pikaisesti suihkussa saman aikaan ja kuivailin vartaloani pyyhkeeellä ja tyttö teki samaa. Kaluni kyllä seisoi aina kovana ja taatusti tyttö sen näki.
      Myös makuuhuoneet oli vastakkain ja suora näköyhteys.
      Suihkun jälkeen kerran tyttö meni makuuhuoneeseen ja nousu tuolille aivan alasti ja kirjoitteli vaatekaapin ylähyllyille, heitteli vaatteita sängylle ja vilkaisi samalla minun makuuhuoneeseen. Silloin aloin runkkaamaan alasti. Olin polvillani sängyssä että tyttö näki minut ainakin puoleen reiteen saakka. Näin kivan paljaan pepun ja terhakat rinnat. Estottomasti runkkasin orgasmiin saakka.
      Oli kuuma kesäpäivä, tyttö oli taas yksin ja sama teatteri jatkui. Silloin menin parvekkeelle siihen nurkkaan parveketta jossa oli vain verkkoseinä. Laitoin aurinkotuolin puolimakaavaan asentoon. Riisuuduin alasti ja tuolilla hetken katselin. Tyttö oli sisällä pyyhe vyötäisillä. Aloin levittämään aurinkovoidetta, kalu lepäsi puolijäykkänä reiällä mutta sykkien kohosi vähän kerrallaan pystyyn. Tyttö hieroo olohuoneen ikkunaverhon vierellä rintoja, tartuin kaluuni ja aurinkovoiteesta liukasta kalua runkaten katselin kuinka tytönkin käsi meni jalkojen väliin ja toinen käsi jäi puristamaan rintaa, olin niin kiihottunut tilanteessa että laukesin heti kun näin että tyttökin sormettaa. Runkkasin hitaasti kaluuni niin kauan kunnes tyttö häipyi ikkunasta.
      Kerran tapasin tämän tytön kun kävelin häntä vastaan. Nikotellen sanoin moi ja tyttö vastasi vaisusti ja nyökkäsi.
      Sitten syksyn koittaessa jouduin muuttamaan pois.

    • Anonyymi

      No empä ole tuota sillai harrastanu et tarkoituksena olis et sen joku näkis nääs sitä kun pidetään jot mies joutuu runkkaan ni epäonnistuneena luuserina rehellisesti vielä tänäkään päivänä yksikään nainen ei jaksas naida niin paljon kun minä haluaisin et tuota teidän on ihan turha miettiä että siitä edes joku nainen pystys suoriutuun vaikka väitetysti pitäs ol naiselle helpompaa kun miehelle ei nääs naisen tartti saada seisoon ja liukkaria saa jo nykyään ruokakaupastakin

      • Anonyymi

        Menkääs spedet muualle satuilemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkääs spedet muualle satuilemaan

        Tai satuilkaa uskottavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkääs spedet muualle satuilemaan

        Mitäs olet spede hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai satuilkaa uskottavasti

        Delaa hönö


      • Anonyymi

        Ei ollut tuo paljastelurunkkaus viimeinen kerta. Muuton jälkeen koin vielä kaksi muutakin tapausta joissa sain runkata niin että viereisessä talossa nainen katseli.


    • Anonyymi

      En ole , mutta omalla pihalla kyllä kun otan alasti aurinkoa , niin alkaa mun posliini kulli kovettuu ja tuntuu hyvältä runkkaa itseään
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        M64cd ois kiihottava nähdä sut ottamassa aurinkoa. Onko sulla isokin posliini kulli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M64cd ois kiihottava nähdä sut ottamassa aurinkoa. Onko sulla isokin posliini kulli.

        Katso omakuva.org paras trans laitoin eilen
        kuva punaiset sukkanauhaliivit.


      • Anonyymi

        Upea kyrpä sulla. Erektio tosi hyvä. Terska paisunut seisokissa ihan täyteen mittaan. Pääsiskö kesän aikana hyväilemään kaluasi ja imemään terskaasi. Laukesin kuvillesi. 49m


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe