Mukavaa joulukuun ensimmäistä. 🤵❤️
Talvi on alkanut
26
53
Vastaukset
🤴🔥❤️
- Anonyymi
Oikein hyvää joulukuuta!syksymies
- Anonyymi
Kiitos samoin Sinulle♥️
🖼️👀😍❤️👱♀️😘
- Anonyymi
👏🤨
- Anonyymi
Mitä näillä nykyajan hieroglyfeillä halutaan oikein sanoa?
- Anonyymi
Blondi ottaa selffieitä, loudaa nettiin ja mies stalkkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Blondi ottaa selffieitä, loudaa nettiin ja mies stalkkaa.
Hän taitaa sittenkin olla enemmän brunette... 🧐
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No ihan normaalia nykypäivänä.
Ei ole. Ei varmana kattelis hyvällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ei varmana kattelis hyvällä.
Aika tiukkapipo olet. Jos ei saa edes kuvaa katsoa. Onhan niitä monilla julkisina. Miksi ovat, jos ei tahdo, että kukaan katsoo?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Aika tiukkapipo olet. Jos ei saa edes kuvaa katsoa. Onhan niitä monilla julkisina. Miksi ovat, jos ei tahdo, että kukaan katsoo?
Koska lapset on daijui, ne tekee kaikkee urpoo.
Anonyymi kirjoitti:
Koska lapset on daijui, ne tekee kaikkee urpoo.
Tuossapa kun ei ole mitään urpoa. Ihan kilttejä kuvia. Niitä on itsestänikin olemassa vaikka kuinka. Kuka vaan saa katella jos huvittaa.💁♂️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tuossapa kun ei ole mitään urpoa. Ihan kilttejä kuvia. Niitä on itsestänikin olemassa vaikka kuinka. Kuka vaan saa katella jos huvittaa.💁♂️
Tiedetään, ehkä 80 vuotiaat mummot kuolaa sit niit.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään, ehkä 80 vuotiaat mummot kuolaa sit niit.
Onneksi en tiedä siitä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onneksi en tiedä siitä.
Se o iha hyvä mis o harmaa paita.
Hyvää kuuluu❤️. Töissä kiirettä 😁
- Anonyymi
Nro.1. On hyvä numero me.like 👱♀️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345718Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81791Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291478En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194825