Tiedän, etten koskaan enää tule kuulemaan sinusta. Ei koskaan enää mitään. Viimeiset kuusi vuotta ovat yrittäneet kertoa sitä minulle puolestasi mutta en ole halunnut kuunnella.
Olen kuunnellut muuta; omaa rikkinäistä sydäntäni, palelevaa sieluani. Kipua, joka särkee rintaa.
Ja minä olen ajatellut sinua, ajatellut meitä, kaikkea. Kaivannut kuin kuihtuva kukka mennyttä kesää. Kaipaanhan ensi kesääkin, mutta talvi pitää elää ensin. Nähdä se ensin, sitten vasta kesä tuntuu taas kesältä.
Mutta sinusta minun pitää luopua. Rakkaudesta, joka oli haavetta vain. Meille molemmille.
En koskaan enää näe sinua, ja vaikka näkisin, et enää halaisi minua. Ja vaikka halaisit, olisi sydämesi muualla. Minun sydän -mitä sen väliä.
Rakas, et koskaan voi ymmärtää.
P.
Vanhemmalle miehelle
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 34232723
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632593Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien882124- 2071797
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731702- 581544
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991284- 361093
- 1221088
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1071057