Onko seksi kivaa?

keiju-helina

Olen vasta vähän aikaa seurannut palstaa.
En ole huomannut montakaan sellaista juttua, missä joku kertoisi tekevänsä seksityötä siksi, että se on yksinkertaisesti kivaa? Vai voiko sellaista kertoa? Useinhan sanotaan, että vain miehet käyttävät naista tarpeidensa tyydyttämiseen.
Onko minun lisäkseni muita joille ei yksi mies riitä? Kehtaako sitä tunnustaa?

30

4134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jossu

      Helina sinä vaikutat ihan kivalta tytöltä. Voitaisiinko tehdä hieman läheisempää tutttavuutta. Miten olisi vaikka koko yön seura. Se olis mahtavaa. Sori vielä ne mun aikaisemmat jutut. Ne oli pelkkää provoilua. Oikeasti mä pidän teistä tytöistä. Toisin kuin tuo "mies" joka taitaa olla "perämies" ja takaportin tomppa.

      • keiju-helina

        Mahtaisikohan se minustakin olla mahtavaa? En minä tässä treffejä sovi, käy galleriasivulla.
        Ja rekisteröi oma nimimerkki, niin tiedän aina kenelle kirjoitan, jos tässä palstalla jatketaan jutustelua.


    • Wanda

      Talvella kerroin, että mulla on joskus ihan kivaakin asiakkaiden kanssa. Joillakin kanta-asiakkailla ja minulla on "eräänlaista" ystävyyttäkin.
      Pojat ovat muistaneet minua esim. jouluna ja olen saanut välillä kukkia tai jonkun muun kivan huomionosoituksen.
      Säännöt ovat muuten selvät eli en kuvittelekaan kiintyväni tai rakastuvani kehenkään "pokaan" silloin se olisi minun kannaltani lopun alkua.
      Mutta herrasmiehet ovat vieneet mua vaikkapa syömään ja jotkut ovat vieneet risteilylle.
      Ja muutenkin on ollut myös ihan hienojakin hetkiä.
      Tämän kun kerroin niin johan nousi rähäkkä.Minut haukuttiin jonninjoutavaksi paskanjauhajaksi sain kaikki ns. "miehet" ja muut intomieliset prostituution vastustajat silmilleni.
      Mutta olen tähdentänyt, että prostituoidun työssä on paljon karikoita ja että elävänä ja selväjärkisenä säilyisi, niin työ vaatii vahvaa psyykkeä.
      Mua on syytetty, että minä mainostan prostituoidun työtä. Mielestäni en ole mainostanut, vaan olen yrittänyt tuoda prostituoidun kannan esille.
      Kivat ja hienot asiat pidän muistoissani .
      Herrasmiehet ovat olleet vuosien varrella tyytyväisiä ja ovat säänöllisesti pitäneet asiakassuhdetta yllä.
      Minä annan asiakkailleni seksuaalista tyydytystä, hyvää oloa ja rentoutumista.
      En koe olevani kauppatavara, koska mulla ei ole sutenööriä.
      VIELÄ KERRAN MINÄ EN MYY ITSEÄNI! MINÄ MYYN MUKAVAN TUOKION JA EROOTTISEN PALVELUKSEN!

      • keiju-helina

        Ei kannata välittää kaikenmaailman höpöttäjistä. Kunhan itse tietää, mitä tekee ja miten, niin se riittää.
        Itse olen melkeinpä aina pitänyt oman pääni, ja sekös esim. lähipiiriä välillä pännii. Ihan rauhassa. Kateellisten jorinoita on joskus jopa hauskaa kuunnella.
        Auringon paistetta kaikille.


      • Wanda
        keiju-helina kirjoitti:

        Ei kannata välittää kaikenmaailman höpöttäjistä. Kunhan itse tietää, mitä tekee ja miten, niin se riittää.
        Itse olen melkeinpä aina pitänyt oman pääni, ja sekös esim. lähipiiriä välillä pännii. Ihan rauhassa. Kateellisten jorinoita on joskus jopa hauskaa kuunnella.
        Auringon paistetta kaikille.

        En minä välitäkkään. Jos olisin vetänyt herneet sieraimiin kaikista kommenteista, joissa on ilmaistu syvä halveksunta minua kohtaan niin olisin hermoraunio.
        Keskusteluahan tämä vain on.
        Olen vaan ihmetellyt sitä vihan määrää ja kaunaa ja tarkoitushakuista asioiden vääristelyä.
        Minäkin olen ollut täysin tietoinen omista tekimisistäni ja kantanut niistä vastuun.
        No niin kesä on jo ovella ja ainakin mulla on hyvä fiilis.


      • Unelma Säleikkö
        keiju-helina kirjoitti:

        Ei kannata välittää kaikenmaailman höpöttäjistä. Kunhan itse tietää, mitä tekee ja miten, niin se riittää.
        Itse olen melkeinpä aina pitänyt oman pääni, ja sekös esim. lähipiiriä välillä pännii. Ihan rauhassa. Kateellisten jorinoita on joskus jopa hauskaa kuunnella.
        Auringon paistetta kaikille.

        Mistä ne muut on sulle kateellisia???? Älä viitsi naurattaa, meinaa ihan tikahtua!!


      • Wanda
        Unelma Säleikkö kirjoitti:

        Mistä ne muut on sulle kateellisia???? Älä viitsi naurattaa, meinaa ihan tikahtua!!

        TAITAA TULLA KUSET HOUSUIHIN, NIIN NAURATTAA!!
        MULLA TULI PIERU VARREN KANSSA, KUN ON "UNELMATORTULLA" HAUSKAA.


      • Unelma Säleikkö
        Wanda kirjoitti:

        TAITAA TULLA KUSET HOUSUIHIN, NIIN NAURATTAA!!
        MULLA TULI PIERU VARREN KANSSA, KUN ON "UNELMATORTULLA" HAUSKAA.

        Pieru varren kanssa?? Onks sulla jäänyt jonkun vehje peräaukkoon?? Ei kait sulla sentään niin mätänemistilassa olevia asiakkaita ole, et varsikin irtoaa kesken kaiken?? Kyllä nyt naurattaa : )))))))))))))))))))))))))))))


      • Unelma Säle...
        Wanda kirjoitti:

        TAITAA TULLA KUSET HOUSUIHIN, NIIN NAURATTAA!!
        MULLA TULI PIERU VARREN KANSSA, KUN ON "UNELMATORTULLA" HAUSKAA.

        Moro taas Wanda

        Minä pohdiskelin hieman asioita ja tulin siihen päätelmään ettei prostituutiossa ole mitään pahaa. Kyllä sinulla on oikeus olla prostituoitu mikäli niin haluat. Ei muistella pahalla.


      • Unelma Säleikkö (ei vale se...
        Unelma Säle... kirjoitti:

        Moro taas Wanda

        Minä pohdiskelin hieman asioita ja tulin siihen päätelmään ettei prostituutiossa ole mitään pahaa. Kyllä sinulla on oikeus olla prostituoitu mikäli niin haluat. Ei muistella pahalla.

        Wanda, narahdit!! Katsoppa noita kirjoitusaikoja!! Nyt jäit kiinni! Unelma Säleikkökään ei pysty olemaan kahdella koneella yhtä aikaa! Jäit kiinni, narahdit. Pöljä!! Olet pystyvä nainen, pidät palstaakin vaikka yksin!


      • Wanda
        Unelma Säleikkö kirjoitti:

        Pieru varren kanssa?? Onks sulla jäänyt jonkun vehje peräaukkoon?? Ei kait sulla sentään niin mätänemistilassa olevia asiakkaita ole, et varsikin irtoaa kesken kaiken?? Kyllä nyt naurattaa : )))))))))))))))))))))))))))))

        KUN ET YMMÄRRÄ NIIN ET YMMÄRRÄ HERJAN JUONTA. KUN ON DEBIILI, NIIN EIHÄN SITÄ VOI YMMÄRTÄÄKÄÄN. NAURA SINÄ VAIN. SELLAISET IHMISET, JOTKA EIVÄT PELAA TÄYDELLÄ KORTTIPAKALLA NAURAVAT HERKÄSTI.


      • Unelma Säle...
        Unelma Säleikkö (ei vale se... kirjoitti:

        Wanda, narahdit!! Katsoppa noita kirjoitusaikoja!! Nyt jäit kiinni! Unelma Säleikkökään ei pysty olemaan kahdella koneella yhtä aikaa! Jäit kiinni, narahdit. Pöljä!! Olet pystyvä nainen, pidät palstaakin vaikka yksin!

        Sori taas Wanda kulta :)

        Syy miksi minulla on nämä kaksi kirjoitusta on se että pyysin kaveriani kirjoittamaan tänne yhtä aikaa, aika kätevää eikös totta.

        Lisäks minä saataan aina välill heitellä tänne sellaisia juttuja että muka syyttäsin sinua, eälä usko niin. Ne on vain vitsejä.


    • Unelma Säleikkö

      Luuletko sinä tosiaan, että EI-prostu naiset saa miehiä ja sitä kautta seksiä?? Et kai tosiaan luule niin??? Ei tarvitse itseään kaupitella, jos seksiä haluaa. Sitä saa kuule ihan muutenkin!! Jätä nimimerkistäsi pois tuo keiju. Se ei oikein sovi sinulle! Se tuo mieleen satumaisen, kevyen, puhtaan ja kauniin. Ja sitä sinä et varmasti ole. Ehdotan Halu-Kalu-Helinä?

      • Wanda

        EI PROST. LUULE, EIKÄ PÄHKÄILE TOISTEN NAISTEN SEKSIN SAAMISIA.
        En minä kaupittele itseäni, minä myyn eroottisia palveluita.
        Minä saan seksiä kyllä muutenkin, mulla on hyviä ystäviä.
        Seksi on minulle ainakin pieni sivubisnes.
        Jokainen saa itse vapaasti valita nimimerkkinsä.
        Ei agressiivisuuskaan pue prostituution vastustajia.
        Noh, meinasin pistää tosi pahan sulle unelmatorttu, mutta koetan nyt rajoittaa riemua.


      • Unelma Säleikkö
        Wanda kirjoitti:

        EI PROST. LUULE, EIKÄ PÄHKÄILE TOISTEN NAISTEN SEKSIN SAAMISIA.
        En minä kaupittele itseäni, minä myyn eroottisia palveluita.
        Minä saan seksiä kyllä muutenkin, mulla on hyviä ystäviä.
        Seksi on minulle ainakin pieni sivubisnes.
        Jokainen saa itse vapaasti valita nimimerkkinsä.
        Ei agressiivisuuskaan pue prostituution vastustajia.
        Noh, meinasin pistää tosi pahan sulle unelmatorttu, mutta koetan nyt rajoittaa riemua.

        Enpä viitsi enää kirjoittaa, kun selvisi, että sinähän se täällä melkein joka nimimerkin takana heilut! Se on moro, now and forever! Rakkaudella Unelma Säleikkö


      • H-H
        Unelma Säleikkö kirjoitti:

        Enpä viitsi enää kirjoittaa, kun selvisi, että sinähän se täällä melkein joka nimimerkin takana heilut! Se on moro, now and forever! Rakkaudella Unelma Säleikkö

        Aika pelkuri lutka sinä kyllä olet kun et pysty asiallisesti keskustelemaan. Suosittelen että menet vaikkapa sihteeriopiston sivuille ja alat keskustella siellä näistä samoista asioista.


      • Unelma Säleikkö
        H-H kirjoitti:

        Aika pelkuri lutka sinä kyllä olet kun et pysty asiallisesti keskustelemaan. Suosittelen että menet vaikkapa sihteeriopiston sivuille ja alat keskustella siellä näistä samoista asioista.

        Älä usko Wanda, että H-H kirjoittaisi tollasta!! Menehän ottamaan lääkkeesi, alkaa kielenkäyttösi olla paluuta entiseen. No, jaksoithan sinä tasan 2 pv:ää olla ns. fiksumpi horatsu! Turha Wanda kirjoitella enää toisten nimissä! Peli on pelattu!


      • Unelma Säle...
        Unelma Säleikkö kirjoitti:

        Älä usko Wanda, että H-H kirjoittaisi tollasta!! Menehän ottamaan lääkkeesi, alkaa kielenkäyttösi olla paluuta entiseen. No, jaksoithan sinä tasan 2 pv:ää olla ns. fiksumpi horatsu! Turha Wanda kirjoitella enää toisten nimissä! Peli on pelattu!

        Älä usko Wanda, että H-H kirjoittaisi tollasta!! Menehän ottamaan lääkkeesi, alkaa kielenkäyttösi olla paluuta entiseen. No, jaksoithan sinä tasan 2 pv:ää olla ns. fiksumpi horatsu! Turha Wanda kirjoitella enää toisten nimissä! Peli on pelattu!

        Katsopas Wanda se on tosi älykästä kirjoittaa asiat kahteen kertaan. Se kuvaa minua kuuluisaa Unelma Säleikköä. Sillä olenhan minä niin tyhm että minun on pitänyt ottaa nimerkki Uunot Turhapuro leffaswta, ksoka en sitä itse keksinyt.


      • Erik von
        Wanda kirjoitti:

        EI PROST. LUULE, EIKÄ PÄHKÄILE TOISTEN NAISTEN SEKSIN SAAMISIA.
        En minä kaupittele itseäni, minä myyn eroottisia palveluita.
        Minä saan seksiä kyllä muutenkin, mulla on hyviä ystäviä.
        Seksi on minulle ainakin pieni sivubisnes.
        Jokainen saa itse vapaasti valita nimimerkkinsä.
        Ei agressiivisuuskaan pue prostituution vastustajia.
        Noh, meinasin pistää tosi pahan sulle unelmatorttu, mutta koetan nyt rajoittaa riemua.

        //En minä kaupittele itseäni, minä myyn eroottisia palveluita.//

        persettäsi eli osaa itsestäsi.


    • keiju-helina

      Enpä juuri muuta palautetta saanut, kuin keskinäistä kahinaa.
      Onko kenelläkään alkuperäiseen viestiin mitään sanomista?
      Jos ei, keksikää ihan omia aloitteita palstalle.

      • WANDA

        kyllä seksi on kivaa ja mä nautin seksistä.
        Mutta suurin motiivi seksityön tekemiseen on raha.
        Monen kanta-asiakkaan kanssa on ollut hienoja hetkiä.
        Ehkäpä mulla ei ole kielteisiä tunteita seksityöhön, kun olen pystynyt valitsemaan asiakkaani, enkä ole yksin seksityöstä taloudellisesti riippuvainen.
        Ja pidän seksityöstä myös, koska olen myös tavannut todellisia herrasmiehiä.
        Olen tyytyväinen kaikenkaikkiaan, odotan kesää ja lämpöä.
        Hyviä terassikelejä.
        Sellaista se on tällä keskustelupalstalla, kun yrittää keskustella niin heti saa peräänsä häntyriveivaajia.
        Mä menen nukkumaan Hyvää Yötä!


    • poika

      Siis salarakkaita täytyy olla, täten se liittto kestää ja säästytään enimmiltä "perhekriiseiltä", ja mielummin salarakas olisi iältään sinne päin sinun ikiä

      • keiju-helina

        Omastakin mielestäni olen tässä iässä parhaimmillani, siis tähän mennessä.
        Ja mitä nyt vierestä olen suhteita seurannut, juuri ne pienet visiitit aidan toisella puolella auttavat jaksamaan arkea.


      • Erik von
        keiju-helina kirjoitti:

        Omastakin mielestäni olen tässä iässä parhaimmillani, siis tähän mennessä.
        Ja mitä nyt vierestä olen suhteita seurannut, juuri ne pienet visiitit aidan toisella puolella auttavat jaksamaan arkea.

        päin persettä kuten tavallisesti.


      • Wanda
        Erik von kirjoitti:

        päin persettä kuten tavallisesti.

        SINÄ OLET TAAS PÄÄSSYT SAIRAALASTA AVOHOITOON JA LÄÄKITYS ON RIITTÄMÄTÖN.


    • candy

      mä teen just sen takia seksityötä ,koska mulle ei yksinkertasesti riitä kerta viikossa seksiä tai kaks kertaa.Haluan saada monesti päivässä..yksinkertasesti monet miehet jaksa edes kun kerran päiväs.Musta se on kivaa kun saa olla miesten kosketeltavana ja pantavana.mä en vois kuvitella että tekisin mitään josta en nauttisi.Tämä on ollut mulle ainakin paras ammatti ,koska se sopii mun luonteelle täydellisesti.

      • Ville

        oksettava kommentti.


      • H-H
        Ville kirjoitti:

        oksettava kommentti.

        Sinusta ilmeisesti kuulostaa oskettavalta kun nainen kertoo että harrastaa seksiä miesten kanssa. Taidatkin olla niitä takaportin miehiä.


    • Anonyymi

      Moikka

    • Anonyymi

      Sexi on kivaa tykkään mennä tyttöystäväni kanssa sänkyyn ja alkaa panna mikä teistä on paras tapa hän aina menee kontalleen ja minä työnnän kullia tämän vittuun ja sitten menemme sänkyyn ja alan imeä hänen vittua/tissejä ai että se on ihanaa sitten suutelen häntä ja nukun kulli hänen sisällä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe