Kavereiden mielestä olin ihana tyttönä. Olin söpö ja notkeavartaloinen, ja jo 16-vuotiaana nautin suunnattomasti hepenissäni ja korkkareissani, kun sain olla nätiksi meikattu pikkuhuora miehille. Mutta asetelma mutkistui, kun menin 18-vuotiaana naimisiin elämäni naisen kanssa ja ihastuinkin onnettomasti appiukkooni ja hänen muhkeaan karvaiseen olemukseensa. Hän oli mielestäni komein ja ihanin mies, jonka ikinä olin tavannut! Kun ensi kerran vilkaisin hänen suurta kyrpäänsä saunan lauteilla, vatsanpohjaani kouraisi ja kullini kovettui oitis.
"Haluan ja viettelen hänet, vaikka mikä olisi!" vakuutin mielessäni itselleni.
Ukko, jota kutsuin Ukeksi, oli iso, romuluinen viisikymppinen mies, ja ammatiltaan kaivinkoneen kuljettaja. Olin toista kertaa kyläilemässä hänen luonaan ja nyt olimme jälleen yhdessä saunassa. Ukko saarnasi minulle tapansa mukaan tosi miesten elämästä. Samalla hän vikuili syrjäsilmällä lauteilla sileää ja notkeaa vartaloani, jonka aina pidin huolella täysin karvattomana Uke olisi ilmeisesti toivonut vävypoikansa olevan miehekkäämpi ja karskimpi olemukseltaan.
Tunsinkin itseni hentoiseksi ja avuttomaksi neidiksi, kun hän selosti minulle römeällä äänellään metsästyksestä ja rakennusprojekteistaan ja heitti löylyä kiukaalle. Olisipa ukko arvannut, minkälaisin aikein tämä pikku sissylutka hänen vieressään istuikaan!
Appeni pääsi jutuissaan meneillään olevan pride-viikon asiaan. Hän silmäili tutkivasti tyttömäistä olemustani ja sanoi:
"Tiedätkö, niitä on semmoisia riettaita miehimyksiä jotka harrastavat miesten kanssa makaamista!
"Tiedän kyllä", vastasin arasti.
"Ja on myös naisten hepeniin pukeutuneita perverssejä, joita kulkee julkeasti näkyvillä. Pysy sinä poika kaukana semmoisista naismaisista kauhistuksista", ukko jyrisi.
"Tietysti Uke", sanoin kuuliaisesti päätäni nyökytellen ja koetin peitellä pystyyn nousevaa kulliani lauteilla.
Suihkussa pesin sitten appeni pyynnöstä hänen leveää selkäänsä juuriharjalla, ja hän ähisi mielihyvästä. Sileä vartaloni hipoi ihanasti ukon karkeaa karvaista ihoa, ja kun appiukko kääntyi ympäri selän tultua pestyksi, jouduin yllättäen aivan kasvokkain ison miehen kanssa. Katsoin appiukkoani avuttomana ja yllätettynä veden virratessa paljaille vartaloillemme, enkä kyennyt enää kätkemään häneltä pystyssä seisovaa pippeliäni.
Uke tuijotti minua hämmennyksissään eikä kyennyt lainkaan vastustelemaan, kun kiedoin käsivarteni hänen kaulansa ympärille ja aloin hartaasti suudella hänen suutaan.
"Oummh... oii, slupss... ihanaa, Uke kulta... oummh, lupss!" vingahtelin ja ynähtelin suudellessani kiihkeästi isokokoisen rotevan uroon suuta. Kielelläni tunsin, kuinka ihanan pehmeä ja liukas se olikaan sisäpuolelta, kun kieleni liukui hänen suussaan...
Suudellessani painauduin appiukkoani vasten ja tunsin hänen suuren paljaan kyrpänsä jo kovettuneen omaa pystyssä jäpöttävää penistäni vasten... Vastaten suudelmiini iso mies veti minua tiukemmin itseään vasten. Tunsin hänen kielensä jo kiemurtelevan suuhuni, kun hän yhtäkkiä työnsikin minut loitommas ja käänsi kasvonsa pois. Sanaakaan sanomatta menimme sitten pukuhuoneeseen ja kotiin yhteiselle iltapalalle. Välikohtauksesta suihkussa ei puhuttu sanaakaan.
Illalla vaimon nukkuessa hiippailin jälleen kaapille ja pukeuduin tyttöasuuni viereisessä tyhjässä kammarissa. Nautiskelin riettaan seksikkäissä verkkosukkahousuissani ja muistelin ihanaa suudelmaani Uken kanssa. Tiesin, että mies katselee nytkin minua salaa ovenraosta, ja nautin keimaillessani ja peppuani viettelevästi tarjoillen. Samalla teeskentelin, etten muka huomannut himokasta tirkistelijää ovenraossa...
Kuulin kuitenkin selvästi, kuinka iso mies runkkasi ovenraossa koettaen hillitä kiimaisia ähkäisyjään. Sitten vessan ovi kävi ja hän meni sinne ilmeisesti tyhjentämään lastinsa. Hiivin ovelle, ja nyt puolestani minä sain tirkistellä kiimaista urostani. Mies istui pöntöllä housut kintuissaan ja päästi valtavan spermasyöksyn jättikokoisesta kyrvästään henkäisten ja ärjäisten kuin hyökkäävä sonni.
Palasin kammariin ja kuulin vesihanan loiskeen. Pian olin unessa.
Sama toistui seuraavanakin iltana. Muiden nukkuessa hiippailin jälleen tyhjään kammariin, puin ihanan tyttöasun ylleni ja annoin miehen tirkistellä keimailevaa viettelijätärtään ja runkata ovenraossa. Minua himotti jo paljastaa itseni ja kutsua rakas appiukkoni huoneeseen tyhjentämään kyrpänsä sisuksiini. Mutta vielä ei ollut aika. ***** jatkuu ...
Pukeuduin tytöksi ja viettelin appiukkoni , osa 1/2
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623