Miksi me täällä piilossa

Ollaan ja anonyymeinä toisillemme huutelemme? Hyvää huomenta päivää. ☕🥪🤴❤️

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun kuitenkin tiedämme toisemme? 💁‍♂️

    • Anonyymi

      Pientä rajaa sunkin perjantain avauksessa. Löysit ilmeisesti blondinuorikon? Mitähän hän sulle vastaa, oottelehan vaan.
      Hyvää päivän jatkoa ja viikonlopun jatkoa☕️

      • No on tainnut löytää jo aikoja sitten (yli vuosi sitten), jos niiksen on. Tällainen ajatus vaan tuli yöllä mieleen. Kiitos ja hyvää perjantaita. ☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No on tainnut löytää jo aikoja sitten (yli vuosi sitten), jos niiksen on. Tällainen ajatus vaan tuli yöllä mieleen. Kiitos ja hyvää perjantaita. ☕

        Yölliset ajatukset saattavat lisätä sun kamiinaan ylimääräisen liekin. Sitä tässä sulle pyrin viestittään että tiiät menosuunnan hyvissä ajoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yölliset ajatukset saattavat lisätä sun kamiinaan ylimääräisen liekin. Sitä tässä sulle pyrin viestittään että tiiät menosuunnan hyvissä ajoin.

        Meinaatko, että kamina käy liian kuumana?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Meinaatko, että kamina käy liian kuumana?

        Tuolla joku tyttö kirjoittikin että tykkää susta. Sellainen toiminta on näissä piireissä, kuinka sen itselleen haluaa imuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla joku tyttö kirjoittikin että tykkää susta. Sellainen toiminta on näissä piireissä, kuinka sen itselleen haluaa imuttaa.

        Kyllä niitä imuttajia on äkkiä kymmenittäin. Järkikös siinä on?


    • Anonyymi

      Mikä saa sut kuvittelemaan että se tyttö sua täällä kaipailee?

      • Samaa voisi kysyä, aika monelta muultakin täällä. Tietenkin se mitä minulle eilen vastailtiin. Saa kuvittelemaan. Tiedostan kyllä, että kaikki on vain omassa päässä, niin kauan kuin se on vain palstalla jututstelua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Samaa voisi kysyä, aika monelta muultakin täällä. Tietenkin se mitä minulle eilen vastailtiin. Saa kuvittelemaan. Tiedostan kyllä, että kaikki on vain omassa päässä, niin kauan kuin se on vain palstalla jututstelua.

        Joku nyymi sanoo sua rakkaaks ja aattelet että se on se? Hitsi tää paikka sekottaa porukan kuupan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku nyymi sanoo sua rakkaaks ja aattelet että se on se? Hitsi tää paikka sekottaa porukan kuupan.

        Niinhän se menee. Se on psykologiaa sekin. Siihen perustuu romanssihuijaukset netissä yleensäkin. Ihmisen epätoivoon ja hyväuskoisuuteen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niinhän se menee. Se on psykologiaa sekin. Siihen perustuu romanssihuijaukset netissä yleensäkin. Ihmisen epätoivoon ja hyväuskoisuuteen.

        Noi lässyttäjät tekee sulle karhunpalveluksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi lässyttäjät tekee sulle karhunpalveluksen.

        Arvaa olenko miettinyt tuota samaa, niistä jotka ei varmasti ole hän, ja sitten ns lässyttävät, kertomatta keitä ovat. Sellainen ei tietenkään ole reilua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Arvaa olenko miettinyt tuota samaa, niistä jotka ei varmasti ole hän, ja sitten ns lässyttävät, kertomatta keitä ovat. Sellainen ei tietenkään ole reilua.

        Kai ne ajattelee että sulle tulee siitä hyvä mieli. Mutta jos se täällä sun kanssa leikkisi se olisi julmaa. Kuka sellast haluis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai ne ajattelee että sulle tulee siitä hyvä mieli. Mutta jos se täällä sun kanssa leikkisi se olisi julmaa. Kuka sellast haluis.

        Ajatus on hyvä ja kaunis. Totta on että siitä tulee hyvä mieli. Kenellepä ei tulisi? Tietenkin olisi vaan hyvä ilmoittaa, että on joku muu. Elleivät sitten itsekin luule minua joksikin omaksi ihastukseksi, koska sellainen on täällä yleistä ja todennäköistä. Ei tänne voi eikä kannata, ihan niin hyviä tunnisteita itsestään laittaa että koko pitäjä tietää kuka on kyseessä. (Vaikka saattaa jo tietääkin)


    • Anonyymi

      Molemmat ovat epävarmoja toisistaan?

      • Se voisi olla hyvä vastaus. Mietin samaa itsekin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se voisi olla hyvä vastaus. Mietin samaa itsekin.

        Selvitä asia itse, jos se toinen on vaikka jollainlailla saamaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvitä asia itse, jos se toinen on vaikka jollainlailla saamaton.

        Sattumoisin minä olen saamaton myös, koska aikaisemmat huonot kokemukset. Minusta hänellä on pallo edelleen hallussa. Ja jos nyt edes on hän?... Ei minulla oikein ole keinoja selvittää sitä. Siinä syitä tietysti itselläni täällä oloon.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sattumoisin minä olen saamaton myös, koska aikaisemmat huonot kokemukset. Minusta hänellä on pallo edelleen hallussa. Ja jos nyt edes on hän?... Ei minulla oikein ole keinoja selvittää sitä. Siinä syitä tietysti itselläni täällä oloon.

        Siis molemmat ootte epävarmoja ja saamattomia?! Mitä keinoja sillä toisella olisi asia selvittää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis molemmat ootte epävarmoja ja saamattomia?! Mitä keinoja sillä toisella olisi asia selvittää?

        Jos tällainen skenaario on edes totta, niin hän voisi ottaa yhteyttä jossain muuallakin somessa. Minä en voi (blokattu), enkä uskaltaisikaan enää vaikka voisinkin.... Onhan siinä tietysti kynnystä ottaa yhteyttä, eipä sillä. Tai, hän voisi törmätä minuun "vahingossa", uskon että tietää missä olen töissä, tai ainakin hänen olisi se helppoa selvittää. Tai jättää joku viesti muulla tapaa... jos ei uskalla heti kohdata.


    • Anonyymi

      Nai joku Ursula?

      • En ole tavannut ketään hehkeää Ursulaa, enkä häneen ihastunut.


    • Anonyymi

      Hitto nää sun juttus on väsyneitä, sukkahousumies..

      • Ja entäpä sitten... Ja mikään sukkismies en ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe