Ollaan ja anonyymeinä toisillemme huutelemme? Hyvää huomenta päivää. ☕🥪🤴❤️
Miksi me täällä piilossa
25
57
Vastaukset
Kun kuitenkin tiedämme toisemme? 💁♂️
- Anonyymi
Pientä rajaa sunkin perjantain avauksessa. Löysit ilmeisesti blondinuorikon? Mitähän hän sulle vastaa, oottelehan vaan.
Hyvää päivän jatkoa ja viikonlopun jatkoa☕️No on tainnut löytää jo aikoja sitten (yli vuosi sitten), jos niiksen on. Tällainen ajatus vaan tuli yöllä mieleen. Kiitos ja hyvää perjantaita. ☕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No on tainnut löytää jo aikoja sitten (yli vuosi sitten), jos niiksen on. Tällainen ajatus vaan tuli yöllä mieleen. Kiitos ja hyvää perjantaita. ☕
Yölliset ajatukset saattavat lisätä sun kamiinaan ylimääräisen liekin. Sitä tässä sulle pyrin viestittään että tiiät menosuunnan hyvissä ajoin.
Anonyymi kirjoitti:
Yölliset ajatukset saattavat lisätä sun kamiinaan ylimääräisen liekin. Sitä tässä sulle pyrin viestittään että tiiät menosuunnan hyvissä ajoin.
Meinaatko, että kamina käy liian kuumana?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Meinaatko, että kamina käy liian kuumana?
Tuolla joku tyttö kirjoittikin että tykkää susta. Sellainen toiminta on näissä piireissä, kuinka sen itselleen haluaa imuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla joku tyttö kirjoittikin että tykkää susta. Sellainen toiminta on näissä piireissä, kuinka sen itselleen haluaa imuttaa.
Kyllä niitä imuttajia on äkkiä kymmenittäin. Järkikös siinä on?
- Anonyymi
Mikä saa sut kuvittelemaan että se tyttö sua täällä kaipailee?
Samaa voisi kysyä, aika monelta muultakin täällä. Tietenkin se mitä minulle eilen vastailtiin. Saa kuvittelemaan. Tiedostan kyllä, että kaikki on vain omassa päässä, niin kauan kuin se on vain palstalla jututstelua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Samaa voisi kysyä, aika monelta muultakin täällä. Tietenkin se mitä minulle eilen vastailtiin. Saa kuvittelemaan. Tiedostan kyllä, että kaikki on vain omassa päässä, niin kauan kuin se on vain palstalla jututstelua.
Joku nyymi sanoo sua rakkaaks ja aattelet että se on se? Hitsi tää paikka sekottaa porukan kuupan.
Anonyymi kirjoitti:
Joku nyymi sanoo sua rakkaaks ja aattelet että se on se? Hitsi tää paikka sekottaa porukan kuupan.
Niinhän se menee. Se on psykologiaa sekin. Siihen perustuu romanssihuijaukset netissä yleensäkin. Ihmisen epätoivoon ja hyväuskoisuuteen.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinhän se menee. Se on psykologiaa sekin. Siihen perustuu romanssihuijaukset netissä yleensäkin. Ihmisen epätoivoon ja hyväuskoisuuteen.
Noi lässyttäjät tekee sulle karhunpalveluksen.
Anonyymi kirjoitti:
Noi lässyttäjät tekee sulle karhunpalveluksen.
Arvaa olenko miettinyt tuota samaa, niistä jotka ei varmasti ole hän, ja sitten ns lässyttävät, kertomatta keitä ovat. Sellainen ei tietenkään ole reilua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Arvaa olenko miettinyt tuota samaa, niistä jotka ei varmasti ole hän, ja sitten ns lässyttävät, kertomatta keitä ovat. Sellainen ei tietenkään ole reilua.
Kai ne ajattelee että sulle tulee siitä hyvä mieli. Mutta jos se täällä sun kanssa leikkisi se olisi julmaa. Kuka sellast haluis.
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne ajattelee että sulle tulee siitä hyvä mieli. Mutta jos se täällä sun kanssa leikkisi se olisi julmaa. Kuka sellast haluis.
Ajatus on hyvä ja kaunis. Totta on että siitä tulee hyvä mieli. Kenellepä ei tulisi? Tietenkin olisi vaan hyvä ilmoittaa, että on joku muu. Elleivät sitten itsekin luule minua joksikin omaksi ihastukseksi, koska sellainen on täällä yleistä ja todennäköistä. Ei tänne voi eikä kannata, ihan niin hyviä tunnisteita itsestään laittaa että koko pitäjä tietää kuka on kyseessä. (Vaikka saattaa jo tietääkin)
- Anonyymi
Molemmat ovat epävarmoja toisistaan?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se voisi olla hyvä vastaus. Mietin samaa itsekin.
Selvitä asia itse, jos se toinen on vaikka jollainlailla saamaton.
Anonyymi kirjoitti:
Selvitä asia itse, jos se toinen on vaikka jollainlailla saamaton.
Sattumoisin minä olen saamaton myös, koska aikaisemmat huonot kokemukset. Minusta hänellä on pallo edelleen hallussa. Ja jos nyt edes on hän?... Ei minulla oikein ole keinoja selvittää sitä. Siinä syitä tietysti itselläni täällä oloon.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sattumoisin minä olen saamaton myös, koska aikaisemmat huonot kokemukset. Minusta hänellä on pallo edelleen hallussa. Ja jos nyt edes on hän?... Ei minulla oikein ole keinoja selvittää sitä. Siinä syitä tietysti itselläni täällä oloon.
Siis molemmat ootte epävarmoja ja saamattomia?! Mitä keinoja sillä toisella olisi asia selvittää?
Anonyymi kirjoitti:
Siis molemmat ootte epävarmoja ja saamattomia?! Mitä keinoja sillä toisella olisi asia selvittää?
Jos tällainen skenaario on edes totta, niin hän voisi ottaa yhteyttä jossain muuallakin somessa. Minä en voi (blokattu), enkä uskaltaisikaan enää vaikka voisinkin.... Onhan siinä tietysti kynnystä ottaa yhteyttä, eipä sillä. Tai, hän voisi törmätä minuun "vahingossa", uskon että tietää missä olen töissä, tai ainakin hänen olisi se helppoa selvittää. Tai jättää joku viesti muulla tapaa... jos ei uskalla heti kohdata.
- Anonyymi
Nai joku Ursula?
- Anonyymi
Hitto nää sun juttus on väsyneitä, sukkahousumies..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220