Haastamme intersektionaalit oikeuteen ja vaadimme kollektiivisesti 500 miljoonaa vahingonkorvausta

Anonyymi-ap

On jo pitkään ollut yleisessä tiedossa että Vihreiden sekä vasemmistopuolueiden harjoittama Intersektionalismi eli positiivinen syrjintä on järjestelmällistä rasistista syrjintää eteenkin kantasuomalaista miestä kohtaan. Tämä heidän rikollinen aate on tuhonnu perheitä ja ihmisten elämiä ja moni on kuollutkin sen takia. Me tulemme vielä haastamaan nämä tahot oikeuteen ja vaatimaan kollektiivista vahingonkorvausta tästä rasistisesta perustuslainvastaisesta sorrosta ja järjestelmällisestä syrjinnästä.

122

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä on vankkaa todistusaineistoa siitä että he syrjivät ihmisiä järjestelmällisesti rodun, ihonvärin, uskonnon sekä sukupuolen perusteella.

      • Anonyymi

        Lega


    • Anonyymi

      Huluus lisääntyy . . . .

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kulu tähä, huluus lisäntyy.

        Sä olet vajakki. Sä et tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kulu tähä, huluus lisäntyy.

        Näillä palstoilla se on jokapäiväistä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anni Koponen joka on ollut vihreässä kuplassa sanoo sitä rasitiseksi ja marxistiseksi opiksi.

        Rasistiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anni Koponen joka on ollut vihreässä kuplassa sanoo sitä rasitiseksi ja marxistiseksi opiksi.

        Marx kääntyy haudassaan, kun kuuntelee persuksi muuttuneen Koposen juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marx kääntyy haudassaan, kun kuuntelee persuksi muuttuneen Koposen juttuja.

        Koponen ei muuttunut persuksi. Hän eheytyi vihreästä persuksi niin kuin Purra ja Halla-ahokin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      On lataamon vakioasukilla megalomaanikon jutut. Väitithän sinä toisessa ketjussa olevasi monarkkikin :))))

      Kotiinpaluupäivä lataamon pehmustettuun huoneeseesi lähestyy taas....

      • Anonyymi

        Kiitos kun todistit väitteen todeksi. Rikollinen tulee aina lopulta ylimieliseksi ja alkaa töppäilemään kuten sinä. Sun olet korvausvelvollinen sun rikoksista.


      • Anonyymi

        Sä olet itse sairas ja täysin paatunut rikollinen joka syrjii ja loukkaa ihmisten kunniaa. Sä oot korvausvelvollinen. Koko sun omaisuus ei riitä korvaamaan


      • Anonyymi

        Jos et ala maksamaan niin sut viedään pimeään kellariin jossa sun sormet hakataan yks kerralla muusiksi vasaralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ala maksamaan niin sut viedään pimeään kellariin jossa sun sormet hakataan yks kerralla muusiksi vasaralla.

        Firman toimitusjohtaja äänessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firman toimitusjohtaja äänessä?

        Ala maksamaan nyt oikeesti. Tää ei ole mitään leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firman toimitusjohtaja äänessä?

        Firman maanisdepressiivisellä johtajalla selvästi kilahti vintissään. Kolme kommenttia peräjälkeen ja raivo senkun yltyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firman maanisdepressiivisellä johtajalla selvästi kilahti vintissään. Kolme kommenttia peräjälkeen ja raivo senkun yltyi.

        Kyllä ja se on sun oma vika ku sä luulit olevas jotain. Me löydetään sut kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala maksamaan nyt oikeesti. Tää ei ole mitään leikkiä.

        Joko on lamppuauton tilaamisen aika sinulle? Pääset rauhoittaviin ja turvallisiin lepositeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko on lamppuauton tilaamisen aika sinulle? Pääset rauhoittaviin ja turvallisiin lepositeisiin.

        Lässyn lässyn vajakki. Sulle tulee käymään vielä erittäin huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja se on sun oma vika ku sä luulit olevas jotain. Me löydetään sut kyllä.

        Taas alkoivat pikku-ukot juttelemaan pääsi sisällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas alkoivat pikku-ukot juttelemaan pääsi sisällä?

        Kyllä ja ne käskee mua tappamaan sut hitaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lässyn vajakki. Sulle tulee käymään vielä erittäin huonosti.

        No mitäs lataamoasukilla tällä kertaa on mielessään? Kaasuttaminen vaiko polttaminen uunissa ihailemasi pienen itävaltalaiskorpraalin luovassa hengessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs lataamoasukilla tällä kertaa on mielessään? Kaasuttaminen vaiko polttaminen uunissa ihailemasi pienen itävaltalaiskorpraalin luovassa hengessä?

        Sut pitää kiduttaa kuoliaaks että sä saat mitä sä ansaitset. Sä oot täyttä roskaa ja sä kuulut kaatopaikalle palasina jätesäkissä. Me löydetään sut kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja ne käskee mua tappamaan sut hitaasti

        Katsos vaan. Suora tappouhkaus yleisellä keskustelufoorumilla. Lataamoasukilla ei taida itsesuojeluvaisto oikein pelata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos vaan. Suora tappouhkaus yleisellä keskustelufoorumilla. Lataamoasukilla ei taida itsesuojeluvaisto oikein pelata?

        Kyllä tämä on suora tappouhkaus. Sut tapetaan. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos vaan. Suora tappouhkaus yleisellä keskustelufoorumilla. Lataamoasukilla ei taida itsesuojeluvaisto oikein pelata?

        Mä olen mielisairas niin mä ole syyntakeeton tähän tekoon enkä joudu vankilaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sut pitää kiduttaa kuoliaaks että sä saat mitä sä ansaitset. Sä oot täyttä roskaa ja sä kuulut kaatopaikalle palasina jätesäkissä. Me löydetään sut kyllä.

        Kohta tulee hieman erilainen lamppuauto paikalle, joka ei viekään sinua suoraan tuttuun lataamoosi vaan eristysselliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta tulee hieman erilainen lamppuauto paikalle, joka ei viekään sinua suoraan tuttuun lataamoosi vaan eristysselliin.

        Mille paikalle? Sä oot ihan vajaaälyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen mielisairas niin mä ole syyntakeeton tähän tekoon enkä joudu vankilaan.

        Kyllähän se on tiedetty jo pitkään aikaa, että sinä olet päästäsi sairas ja jutttusi ovat ihan syyntakeettoman kirjoittelemaa. Vaan siinä olet väärässä, ettet lähtisi kiven sisään istumaan. Vankimielisairaalassa löytyy paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se on tiedetty jo pitkään aikaa, että sinä olet päästäsi sairas ja jutttusi ovat ihan syyntakeettoman kirjoittelemaa. Vaan siinä olet väärässä, ettet lähtisi kiven sisään istumaan. Vankimielisairaalassa löytyy paikka.

        Niin ja kohta sut tapetaan koska sä oot roskaa, eikä kukaan tarvi sua mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille paikalle? Sä oot ihan vajaaälyinen.

        Siinäpä sinulle harhoissa elävälle riittääkin jännitettävää, tulevatko ovesta vai ikkunasta vaiko peräti ilmanvaihtoputkesta. Löydätkö piilopaikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kohta sut tapetaan koska sä oot roskaa, eikä kukaan tarvi sua mihinkään.

        Hurjasti suollat palstalle todisteaineistoa esittämästäsi tappouhkauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurjasti suollat palstalle todisteaineistoa esittämästäsi tappouhkauksesta.

        Sä et ole yhtään mitään eikä kukaan kaipaa sua kun sut tapetaan.


      • Anonyymi

        Näitkö muka enneunen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole yhtään mitään eikä kukaan kaipaa sua kun sut tapetaan.

        On sinulla suuret luulot.


      • Anonyymi

        Kyllä sinä ihan itse omat ongelmasi olet aiheuttanut. Vai onko se muiden syy, että pääsi ei ole kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurjasti suollat palstalle todisteaineistoa esittämästäsi tappouhkauksesta.

        No sut tapetaan. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sut tapetaan. Ymmärrätkö?

        Et taida reppana ymmärtää alkuunkaan mitä raivoat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida reppana ymmärtää alkuunkaan mitä raivoat?

        Sinä et ole yhtään mitään ja sut voidaan kyllä tappaa ihan helposti. Sä et ite ymmärrä kenelle sä urputat saatanan rupu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole yhtään mitään ja sut voidaan kyllä tappaa ihan helposti. Sä et ite ymmärrä kenelle sä urputat saatanan rupu

        Jos noin ahdistaa niin hyppää jojoon. Loppuu tuo vitun vinkuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin ahdistaa niin hyppää jojoon. Loppuu tuo vitun vinkuminen.

        Ala maksamaan nyt niin saat elää vielä vähän aikaa. Sä oot taas tärvelly täällä satojen tuhansien edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ala maksamaan niin sut viedään pimeään kellariin jossa sun sormet hakataan yks kerralla muusiksi vasaralla.

        Ottaisit ne lääkkeet ,jotka sinulle on määrätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja se on sun oma vika ku sä luulit olevas jotain. Me löydetään sut kyllä.

        Me me me me. Joko sait diagnoosin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko on lamppuauton tilaamisen aika sinulle? Pääset rauhoittaviin ja turvallisiin lepositeisiin.

        Ja lääkettä suukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisit ne lääkkeet ,jotka sinulle on määrätty.

        Hei sä et ole yhtään mitään. Älä esitä jotain. Sä ihan täys vajakki ja nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas alkoivat pikku-ukot juttelemaan pääsi sisällä?

        Näin on käynyt. Toivottavasti hän ja sivupersoona viestittelevät Niuvanniemen kopista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me me me me. Joko sait diagnoosin ?

        Ihmisten diagnoosit ja lääkitykset ovat yksityistä tietoa suomen laissa. Sä olet rikollinen ja sut hoidellaan rikollisesti pois pelistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs lataamoasukilla tällä kertaa on mielessään? Kaasuttaminen vaiko polttaminen uunissa ihailemasi pienen itävaltalaiskorpraalin luovassa hengessä?

        Ootan, se miettii nyt kuumeisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sut pitää kiduttaa kuoliaaks että sä saat mitä sä ansaitset. Sä oot täyttä roskaa ja sä kuulut kaatopaikalle palasina jätesäkissä. Me löydetään sut kyllä.

        Oioioioi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos vaan. Suora tappouhkaus yleisellä keskustelufoorumilla. Lataamoasukilla ei taida itsesuojeluvaisto oikein pelata?

        Ei pelaa. Eikä mikään muukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pelaa. Eikä mikään muukaan.

        Vankilasta pääsee aina pois. Mä tappanu ennenki ja istuvu siitä vaan kaks vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä on suora tappouhkaus. Sut tapetaan. Ymmärrätkö?

        Hui kun meitä täysjärkisiä pelottaa. Huijui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen mielisairas niin mä ole syyntakeeton tähän tekoon enkä joudu vankilaan.

        No hyvä kun myönsit sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hui kun meitä täysjärkisiä pelottaa. Huijui.

        Sä oot täys nolla jokatapauksessa eikä kukaan kaipaa sua kun sä ole poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se on tiedetty jo pitkään aikaa, että sinä olet päästäsi sairas ja jutttusi ovat ihan syyntakeettoman kirjoittelemaa. Vaan siinä olet väärässä, ettet lähtisi kiven sisään istumaan. Vankimielisairaalassa löytyy paikka.

        Sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne.

        Joo mä olen mielisarias murhaaja ja mulla sellaset jututki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilasta pääsee aina pois. Mä tappanu ennenki ja istuvu siitä vaan kaks vuotta

        Pääsitkö isojen poikien morsiammeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole yhtään mitään eikä kukaan kaipaa sua kun sut tapetaan.

        Tiedätkö että Suomi 24 tietää sinun puhelinnumeron. Voi olla että kohta piisaa auto on ovellasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole yhtään mitään ja sut voidaan kyllä tappaa ihan helposti. Sä et ite ymmärrä kenelle sä urputat saatanan rupu

        No kenelle? Pienelle hullulle ukolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö isojen poikien morsiammeksi?

        Mä olen ne isot pojat jotka tekee susta morsiammia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että Suomi 24 tietää sinun puhelinnumeron. Voi olla että kohta piisaa auto on ovellasi.

        No hyvä. Sittenhän me saadaan tietää kuka sinä olet ja me voidaan tulla tappaan sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Sittenhän me saadaan tietää kuka sinä olet ja me voidaan tulla tappaan sut

        Ei sinulla kyllä järjen valo loista ei sitten pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla kyllä järjen valo loista ei sitten pätkääkään.

        Niin sulla ei loista. Soitappa nyt poliisit niin saadaan tietää kuka sä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla ei loista. Soitappa nyt poliisit niin saadaan tietää kuka sä olet.

        Tuskin tarvinnee soittaa. Etköhän saanut tilattua ne itse sinne. Supon pojat kun eivät suurempaa ääntä itsestään pidä, kun seuraavat kaltaisiasi kahjoja netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kenelle? Pienelle hullulle ukolle.

        Kuka sä luulet olevas? Sä oot täys nolla ja rupu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tarvinnee soittaa. Etköhän saanut tilattua ne itse sinne. Supon pojat kun eivät suurempaa ääntä itsestään pidä, kun seuraavat kaltaisiasi kahjoja netissä.

        Joo, koska sä oot täys nolla joka urputtaa joka päivä ja kerjää kuonoon. Sut tapetaan oikeasti heti kun sut löydetään. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, koska sä oot täys nolla joka urputtaa joka päivä ja kerjää kuonoon. Sut tapetaan oikeasti heti kun sut löydetään. Ymmärrätkö?

        Onko noin kova palo päästä kaltereiden taakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, koska sä oot täys nolla joka urputtaa joka päivä ja kerjää kuonoon. Sut tapetaan oikeasti heti kun sut löydetään. Ymmärrätkö?

        Suvakologian tonttu se on aiemminkin uhkaillut ihmisiä tappamisillaan, mutta aina on pöpilä kutsunut ennenkuin mitään on ehtinyt tapahtua. Palstalla olikin hyvän tovin ihan rauhallista ennenkuin tämä sankari pääsi taas toteuttamaan itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakologian tonttu se on aiemminkin uhkaillut ihmisiä tappamisillaan, mutta aina on pöpilä kutsunut ennenkuin mitään on ehtinyt tapahtua. Palstalla olikin hyvän tovin ihan rauhallista ennenkuin tämä sankari pääsi taas toteuttamaan itseään.

        Sä oot täys vajakki ja nolla ja sut tapetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot täys vajakki ja nolla ja sut tapetaan.

        Soitapas nyt sinne avohuoltoon ja pyydä kyyti kotiin osastolle. Sille suljetulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitapas nyt sinne avohuoltoon ja pyydä kyyti kotiin osastolle. Sille suljetulle.

        Kyllä me löydetään sut vielä ja tapetaan sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me löydetään sut vielä ja tapetaan sut

        Joo joo, niinhän sinä olet uhonnut jo vaikka kuinka monelle, mutta viis siitä. Tilaapa nyt se piipaa-auto itsellesi, niin pääset vähän jäähdyttelemään taas välillä suljetulle osastolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, niinhän sinä olet uhonnut jo vaikka kuinka monelle, mutta viis siitä. Tilaapa nyt se piipaa-auto itsellesi, niin pääset vähän jäähdyttelemään taas välillä suljetulle osastolle.

        Itse kerjäät sitä. Eihän sulla ole mitään asiaa. Sä häirköit ja sekoilet vain.


    • Anonyymi

      Ketkä "te"?

      • Anonyymi

        Näät sitten ku me tullaan hakemaan sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näät sitten ku me tullaan hakemaan sut

        Miksi te minua tulisitte hakemaan? Ei minua kiinnosta mitä te teette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näät sitten ku me tullaan hakemaan sut

        Skitsfreenikko on surullisen hahmon ritari.tuletteko " te " minua ruotsista hakemaan. Voivoi että pelottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skitsfreenikko on surullisen hahmon ritari.tuletteko " te " minua ruotsista hakemaan. Voivoi että pelottaa.

        Meidän organisaatio on kyllä sieläkin


    • Anonyymi

      Hyvä juttu. Se on äärimmäisen rasistinen oppi tuo.

      • Anonyymi

        Aloittaja itse on mitä pahimmasta päästä oleva fasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja itse on mitä pahimmasta päästä oleva fasisti.

        Mitä todisteita sulla on siitä että hän on fasisti? Tuo on täysin parjaava leima jonka varjolla te intersektionaalit syrjitte ihmisiä ja varastatte rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä todisteita sulla on siitä että hän on fasisti? Tuo on täysin parjaava leima jonka varjolla te intersektionaalit syrjitte ihmisiä ja varastatte rahaa.

        Antisemitistisistä kirjoituksitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antisemitistisistä kirjoituksitaan.

        Miten fasismi liittyy antisemitismiin noin yhteiskuntatieteellisesti? En ymmärrä. Eikö juutalainen voi olla fasisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten fasismi liittyy antisemitismiin noin yhteiskuntatieteellisesti? En ymmärrä. Eikö juutalainen voi olla fasisti?

        Hitler ja Mussolini olivat äärioikeistolaisia fasisteja. Antisemitismi liittyy siis suoraan fasismiin. Ilmeisesti holokaustikin on mielestäsi pelkkää holo-hölöä, kuten Halla-aho on todennut? Entä holodomor?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitler ja Mussolini olivat äärioikeistolaisia fasisteja. Antisemitismi liittyy siis suoraan fasismiin. Ilmeisesti holokaustikin on mielestäsi pelkkää holo-hölöä, kuten Halla-aho on todennut? Entä holodomor?

        Niin, mutta fasismi ei ole mikään poliittinen aate vaan se on poliittinen menetelmä jota voi soveltaa mihin tahansa aatteeseen. Irania on lunnehdittu Islamo fastistiseksi valtioksi. Itse luonnehdin vihreitä eko-fasisteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta fasismi ei ole mikään poliittinen aate vaan se on poliittinen menetelmä jota voi soveltaa mihin tahansa aatteeseen. Irania on lunnehdittu Islamo fastistiseksi valtioksi. Itse luonnehdin vihreitä eko-fasisteiksi.

        Juutalaisiin kohdistunut antisemitismi on kuitenkin kytköksissä äärioikeistolaiseen fasismiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisiin kohdistunut antisemitismi on kuitenkin kytköksissä äärioikeistolaiseen fasismiin.

        Joo, sekä kristinuskoon. Ennen tuota 30-lukua oli nimittäin 1000 vuotta kristittyä antisemitismia. Se johtuu siitä että Juutalaiset katsotaan syyllisiksi Jeesuksen murhaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sekä kristinuskoon. Ennen tuota 30-lukua oli nimittäin 1000 vuotta kristittyä antisemitismia. Se johtuu siitä että Juutalaiset katsotaan syyllisiksi Jeesuksen murhaamiseen.

        Pääpietisti toimii tuomarina vai? Tuossa on sinun sielunveljesi, kansantuomioistuimen puheenjohtaja.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Roland_Freisler


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääpietisti toimii tuomarina vai? Tuossa on sinun sielunveljesi, kansantuomioistuimen puheenjohtaja.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Roland_Freisler

        Kyllä. Sinutkin on kuolemaan tuomittu. Sä olet veljen murhaaja Kain ja sut on kirottu kuoleman kirouksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Sinutkin on kuolemaan tuomittu. Sä olet veljen murhaaja Kain ja sut on kirottu kuoleman kirouksella.

        Kuinkas kuulostaakaan niin tutulta? Sinä olet aiemminkin jaellut noita "kirouksiasi" muille, mutta taidat lähinnä olla kironut vaan itsesi noilla uskonnollisilla ja väkivaltaisilla höpinöilläsi. Ihmekös et taida selvitä ilman avohuollon palveluja ja välillä pikku intervallireissuja pöpilään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas kuulostaakaan niin tutulta? Sinä olet aiemminkin jaellut noita "kirouksiasi" muille, mutta taidat lähinnä olla kironut vaan itsesi noilla uskonnollisilla ja väkivaltaisilla höpinöilläsi. Ihmekös et taida selvitä ilman avohuollon palveluja ja välillä pikku intervallireissuja pöpilään.

        Ei se ole minun kirous. Sinä itse olet kironnut itsesi kieltämällä Jumalan pojan Jeesuksen. Sinä olet ihan itse evännyt itseltäsi pelastuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole minun kirous. Sinä itse olet kironnut itsesi kieltämällä Jumalan pojan Jeesuksen. Sinä olet ihan itse evännyt itseltäsi pelastuksen.

        Aina vaan pahenee kohdallasi. Uskontoa ja politiikkaa ei pitäisi ikinä sotkea keskenään. Siitä ei ole ikinä seurannut mitään hyvää ihmisille.

        Taitaa se sinun pelastajasi loppujen lopuksi olla pikemminkin siellä mielenterveyspalvelujen asiantuntijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan pahenee kohdallasi. Uskontoa ja politiikkaa ei pitäisi ikinä sotkea keskenään. Siitä ei ole ikinä seurannut mitään hyvää ihmisille.

        Taitaa se sinun pelastajasi loppujen lopuksi olla pikemminkin siellä mielenterveyspalvelujen asiantuntijana.

        Uskonto on politiikkaa. Se on muinaisten hallitsijoiden viisautta. Sinuakin ohjaa uskonto vaikka et ehkä itse tiedosta sitä. Eräs toinen uskonto kuin kristinusko. Pelastuksen vastakohta on kadotus ja tuho. Eli kun sinä torjut pelastuksen niin sinä valitset kadotuksen ja tuhon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto on politiikkaa. Se on muinaisten hallitsijoiden viisautta. Sinuakin ohjaa uskonto vaikka et ehkä itse tiedosta sitä. Eräs toinen uskonto kuin kristinusko. Pelastuksen vastakohta on kadotus ja tuho. Eli kun sinä torjut pelastuksen niin sinä valitset kadotuksen ja tuhon.

        Ajattelet ihan samaan tapaan kuin äärijihdisti.


    • Anonyymi

      Voihan sitä itsensä munata niinkin, että haastaa intersktionalistit oikeuteen.
      Munaamiseen kannattaa kuitenkin varata sen verran rahaa, että pystyy maksamaan oikeudenkäyntikulut.

      • Anonyymi

        Mitä munaamista siinä on että haastaa selkeät rikolliset oikeuteen järjestelmällisestiä ihmisoikeusloukkauksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä munaamista siinä on että haastaa selkeät rikolliset oikeuteen järjestelmällisestiä ihmisoikeusloukkauksesta?

        Ja mitenkähän sinun reppanan ihmisoikeuksia on muka loukattu? Omista kommenteistasi päätellen olet itse se, joka uhoaa äärioikeistolaista uhkailuasi toisinajattelevia kohtaan mm. antisemitistisinä räkimisinäsi ihmisryhmää vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitenkähän sinun reppanan ihmisoikeuksia on muka loukattu? Omista kommenteistasi päätellen olet itse se, joka uhoaa äärioikeistolaista uhkailuasi toisinajattelevia kohtaan mm. antisemitistisinä räkimisinäsi ihmisryhmää vastaan.

        Etkö siis osaa edes lukea vajakki? Se lukee tuossa aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö siis osaa edes lukea vajakki? Se lukee tuossa aloituksessa.

        Itket sitä, ettet saa laillisesti potkia intersektionaaleja päähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itket sitä, ettet saa laillisesti potkia intersektionaaleja päähän?

        Ei vaan mä kerron mitä tulee tapahtumaan kun vaaka kallistuu siten että oikeistolaiset ovat enemmistö ja meillä on mahdollisuus voittaa oikeudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan mä kerron mitä tulee tapahtumaan kun vaaka kallistuu siten että oikeistolaiset ovat enemmistö ja meillä on mahdollisuus voittaa oikeudessa.

        Laitaoikeistoa ei Suomessa päästetä ikinä niin lähelle oikeuslaitosta koskevaa päätäntävaltaa. Muutoin seurauksena voisi olla pidemmän päälle tuollaiset kansantuomioistuimet natsi-Saksan malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitaoikeistoa ei Suomessa päästetä ikinä niin lähelle oikeuslaitosta koskevaa päätäntävaltaa. Muutoin seurauksena voisi olla pidemmän päälle tuollaiset kansantuomioistuimet natsi-Saksan malliin.

        Ei siihen tarvita laitaoikeistoa, vaan siihen riittää ihan tavallinen oikeasto joka osaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen tarvita laitaoikeistoa, vaan siihen riittää ihan tavallinen oikeasto joka osaa lukea.

        Tuskin Kokoomus lähtisi tuolaiseen hörhöilyyn mukaan, joten jäljelle jää vain laitaoikeisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin Kokoomus lähtisi tuolaiseen hörhöilyyn mukaan, joten jäljelle jää vain laitaoikeisto.

        Mihin hörhöilyyn? Ai lain noudattamiseen? Intersektionalismi on ihan selkeästi rikollista ja perustuslain vastaista. Se ei kohtele ihmisiä yhdenvertaisesti kuten Perustuslaki käskee kohtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hörhöilyyn? Ai lain noudattamiseen? Intersektionalismi on ihan selkeästi rikollista ja perustuslain vastaista. Se ei kohtele ihmisiä yhdenvertaisesti kuten Perustuslaki käskee kohtelemaan.

        Fasistilta melkoista uhriutumista. Historia kertoo jo, mitä siitä seurasi, kun laitaoikeiston valheisiin uskottiin. Siinä esim. moni juutalainen kuoli vain pelkän uskontonsa vuoksi.


    • Anonyymi

      Nämä vasurit on toiminut erittäin rasistisesti vuositolkulla Suomalaisia kohtaan. On käytetty rasistista huuotoa peittäen rasistista käytöstä naista kohtaan tekijöiden tekoja. Miljoonat naiset marssii nytkin alistamista ja sortoa vastaan Iranissa ja ympäri maailmaa.

    • Anonyymi

      Voittehan niin tehdä. Oikeasti intersektionalismi ei ole vaarallista miehille. Mikä siinä loukkaa, hajoittaa tai tuhoaa. Vivahteita siinäkin riittää kuten vapaassa markkinataloudessa, feminismissä, sosialismissa, kapitalismissa.. Mutta vaihda vapaalle ja kuuntele huoletta, mitä kukin intersektionalisti sanoo. Voi olla, että huomaat ajattelevasi jossakin kohdin samoin.

    • Anonyymi

      Oikeudessa tavataan

    • Anonyymi

      oikeudessa tavataan

    • Anonyymi

      rahat pois

    • Anonyymi

      Ihmisoikeusrikollisia täytyy rankaista

    • Anonyymi

      Hyvää joulua

    • Anonyymi

      isi tarvii rahaa

    • Anonyymi

      Näin

    • Anonyymi

      rahat tänne

      • Anonyymi

        Mitä sinä siellä pöpilässä rahalla teet? Yhteiskunta kun maksaa ylläpitosi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toivottavasti pankkopersu ei pudonnut uunin päältä herätessään todellisuuteen.

    • Anonyymi

      Seuraavan persuhallituksen on syytä rakentaa suuria eheytyskeskuksia vihreiden eheytyshoitoja varten.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe