Väärintulkintaa

Anonyymi-ap

Tajusin tällä viikolla kun me nähtiin, että minä olen tulkinnut häntä ihan väärin. Hän oli välinpitämätön, ehkä jopa hieman tyly. Poissa oli se lämpö ja väreily. En tiedä, mihin se hävisi vai kuvittelinko sen? Luultavasti kuvittelin. Tyhmä, tyhmä sydän. No, onneksi en tehnyt itsestäni isompaa idioottia.

17

1336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mäkin tajusin tossa kuukausi sitten että olinkin turha. Tänään TAAS tajusin että olenkin leikkikalu. Näköjään oonkin pikksen liian sitkee.

• Anonyymi

Minä taasen ihastuin häneen niin että mun pasmat sekosi täysin siinä hetkessä kun näin ja nähtiin sen naisen kanssa. Wow, mikä nainen.

• Anonyymi

Toivottavasti kyse ei ollut jäätymisestä kun olisi pitänyt kyetä enempään.

• Anonyymi

Itsellä ei ainakaan oo aina hyvä päivä ja sen kyllä näkee kun on naama norsun värkillä. Kuten ei nyt ole esim. hyvä päivä kun ei kipujen takia saa unenpäästä kiinni :(

• Anonyymi

Ehkä toisella oli huono päivä tai huono olo? Odota vielä vähän aikaa, jos sitä lämpöä vaikka näkyisikin myöhemmin.

• Anonyymi

No katsotaan, mut kyl se tuntui niin jäiseltä meiningiltä, että tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on jäinen, olet loukannut jotenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on jäinen, olet loukannut jotenkin.

En ole loukannut. Luulen, että hän haluaa tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut. Tai että ei halua edes jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole loukannut. Luulen, että hän haluaa tehdä selväksi, ettei ole kiinnostunut. Tai että ei halua edes jutella.

Luulo on luulo ja tietäminen paljastaa todellisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainakin joskus menee mieli ja tunteet jotenkin lukkoon ihan odottamatta vaikka olen kiinnostavan miehen seurassa (olen kyllä tosi läheisyydenpelkoinen, että siitä se johtuu). Voisin kuvitella, että noissa tilanteissa mies saattaisi tulkita sen kiinnostuksen puutteeksi ja luovuttaa. Siksi totesin, että kenties ei sun kannata vielä luovuttaa. Saattoi nimittäin vain olla myös hetkellinen häiriö sen toisen henkilön järjestelmässä, niin sanotusti. Ja jos niin on, henkilö olisi varmasti lopulta iloinen, jos et luovuttanut liian aikaisin. :)

• Anonyymi

Millaista naamaa aloittaja itse näytti? Taisit olla hapan ja umpimielinen?

• Anonyymi

En ollut. Olin ystävällinen.

• Anonyymi

Sen löytää aina kun itsekkyydestään pitää kiinni.

• Anonyymi

Olin tyly - anteeksi. Säikähdin - tunteitani.

• Anonyymi

Eräs kirjoittaa ylempänä siitä, millaista on kun on huono päivä.

Mulla kun ei ole ollut viime aikoina muita kuin huonoja, vielä huonompia, ja helvetin huonoja päiviä. Silloin kun oon liikenteessä ihmisten ilmoilla, varsinkin niinä pahimpina päivinä, menee kaikki sillä hetkellä olevat voimavarat yksinkertaisesti päästä kulkemaan paikasta A paikkaan B. Liikuttamaan jalkaa toisen eteen. Jäämättä auton alle. Kaatumatta kompastuessa. Musaa pauhaavat kuulokkeet korvilla, ja tuima ilme kasvoilla.

En ole kenellekään vihainen, ainakaan tarkoituksella. Yritän vain selviytyä 24/7 päällä olevan hermokivun kanssa. Saada muutakin ajateltavaa kuin oma olo neljän seinän sisällä. Päästä ihmisten ilmoille, ja muuallekin kuin pelkkään kodin lähellä olevaan ruokakauppaan. Elää elämäänsä, pelkän elossa olemisen sijaan.

Ehkä näytän vihaiselta, ehkä minusta saa kuvitelman että olen välinpitämätön, jopa tyly. Yritän vain tehdä sitä, mitä lukemattomat ihmiset tekevät ajattelematta; liikkua ihmisten ilmoilla sinne minne haluaa sillä hetkellä mennä. Kaikille se ei ole niin helppoa. Huomena kuljen taas samoin, mutta se on kaikesta huolimatta, pään tuuletusta.

En tiedä kuka olet ap, enkä tiedä kenelle kirjoituksesi osoitat. Eikä sillä ole mitään merkitystä, sillä kerroin vain pätkän omaa tarinaani, purkaen mielessä pyöriviä asioita, kuten suurin osa meistä täällä tekee. Ei kuitenkaan luovuteta haaveista, ja toiveista, vaikka ne eivät toteutuisikaan. Haaveet ovat kuitenkin osa sitä mitä olemme. Olemme inhimillisiä, ja tuntevia yksilöitä.

L.

• Anonyymi

Pääasia, et meidän välit on ok ja siltä se nyt näyttää. Mä jätän tän vaan tähän.

Aloittaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      198
      2528
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1967
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe