Ei ole hyvää huomenta. Huomenta silti. ☕
kolmen tunnin unilla
85
65
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍☕
- Anonyymi
Huomenta 😀 heräsin kolmelta. Nukuin kuitenkin kuusi tuntia, mutta pienet jatkounet ei tekisi pahaa, että tänään joulumessuille jaksaa
Huomenta. Jaa vai sellaista 😊. Minun pitäisi jaksaa pikkujouluihin vielä töitten jälkeen... En aio juoda mitään glögiä kummempaa, kun taas huomenna töihin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta. Jaa vai sellaista 😊. Minun pitäisi jaksaa pikkujouluihin vielä töitten jälkeen... En aio juoda mitään glögiä kummempaa, kun taas huomenna töihin.
Uhhuh. Onneksi omat vaikuttaa jo suoritetun. En jaksaisi yhtään enempää. Noilla yöunilla olet hetimiten valmista kauraa kotiin tuutilullaan, mutta toivottavasti iloista juhlahumua tarttuu hieman sinunkin kaulukseen :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
sepa mukavaa vaikka sun ei tarvitse enaan toita tehba sanon minä
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Glögikin on monasti niissä pikkujouluissa terästettyä
Anonyymi kirjoitti:
Glögikin on monasti niissä pikkujouluissa terästettyä
No ei näissä ja voin viedä sinne omat. Nämä on ihan pikkuiset juhlat, eivät edes minkään firman...
- Anonyymi
Jaa, huomenta vaan, eipä tee hyvää terveydelle noin lyhyet yöunet. Mars lääkäriin jos on jatkuvaa, huoh!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta. Eipä niin. Alettava syömään unilääkkeitä.
ei kannata
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta. Eipä niin. Alettava syömään unilääkkeitä.
Sulle saattaa jopa olla ainoa vaihtoehto jos et kerta muutoin saa nukuttua
- Anonyymi
Mars matkaan sillä pärjää
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ostin geishan.
😘😻😻
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ostin geishan.
Japanilaisia huoria on joskus kutsuttu geishoiksi vai tarkoititko sit suklaapatukkaa
Anonyymi kirjoitti:
Japanilaisia huoria on joskus kutsuttu geishoiksi vai tarkoititko sit suklaapatukkaa
Tietääkseni, sitä japsi geishaa ei saa Suomessa marketista ostaa... 💁♂️
- Anonyymi
Huonot oli unet täälläkin huomenta☕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta. Toivottavasti näillä pärjää iltaan saakka... ☕
Joutuu kyllä nukkumaan vähintään päikkärit 🤏
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu kyllä nukkumaan vähintään päikkärit 🤏
Nukkuisin jos ehtisin. Ehkä ens yönä ei tarvitse unta odotella. 🤔
- Anonyymi
Huomenta Rinssi T.J 👱♀️
Viestejä poistuu taas ihan oudoista syistä...
- Anonyymi
Huomenta sinulle ja tsemppiä kaikkeen.
- Anonyymi
Poroerottelu käynnissä?🦌
- Anonyymi
Palstaporhaltajat ainakin saapui. Ehkä hyvä aika lähteä nukkumaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaporhaltajat ainakin saapui. Ehkä hyvä aika lähteä nukkumaan :)
👋😄👋 kohta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👋😄👋 kohta
Hyvää jatkoyötä kaikille 😘
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää jatkoyötä kaikille 😘
Just.. taas on joku muhinoimassa minun ketjussa. No lähden täältä vielä kokonaan pois joku kaunis päivä. Viimeistään vuoden vaihteessa. Silloin tulee vuosi täyteen hänen blokkailuistaan.
- Anonyymi
Kiire nukkumaan😉
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinne vaan, oman kullan viereen.
Yksin nukun.
Minulla ei tule enää olemaan kultaa koskaan.
- Anonyymi
Toivottavasti saisit rakkaan sinäkin🔥
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saisit rakkaan sinäkin🔥
Se on turha toivo. Aina saa vaan pakkeja kaikilta. Ei kiinnosta enää lähestyä ketään.
- Anonyymi
Ei kultaa, mutta voisi olla rubiini, safiiri tai timantti. Minkä valitset? :) Eläkä haro mustaa Oonyksiä ohi valikon :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei kultaa, mutta voisi olla rubiini, safiiri tai timantti. Minkä valitset? :) Eläkä haro mustaa Oonyksiä ohi valikon :)
Oli ihan hauskasti muotoiltu... Mahtaako enää tielleni osua yksikään jalokivi.
- Anonyymi
Miten se nyt sillä tavalla? Tulee huoli sun terveydestä.
PalstaRinssi kirjoitti:
En tiedä. Itkin vaan ja heräilin koko ajan... Olen hylkiö.
Jotenkin tuntuu että ihan sama, vaikka kuolisin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onko se niin, että sun paha olo tosi kiivaaseen tahtiin vaihtelee?
Anonyymi kirjoitti:
Onko se niin, että sun paha olo tosi kiivaaseen tahtiin vaihtelee?
Sinä et tiedä mitä olen kokenut.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En tiedä. Itkin vaan ja heräilin koko ajan... Olen hylkiö.
Voi sinua nöpönen. Annan virtuaalihalauksen täältä..,joskus noita tuntoja on. Jospa tänään tapahtuisi jotain kivaa 😘
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua nöpönen. Annan virtuaalihalauksen täältä..,joskus noita tuntoja on. Jospa tänään tapahtuisi jotain kivaa 😘
Kiitos. Kivaa on kun pääsee vihdoin nukkumaan joskus.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
kuulehan sina kylla kuolema sinut korjaa sitten kun on sen aika
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan sina kylla kuolema sinut korjaa sitten kun on sen aika
Ehkä. Voihan olla että olen kirottu, enkä saa edes kuolla. Vaan katselen muitten onnellista elämää sivusta ikuisesti.
Minun elämä on jo ohi. ⚰️
- Anonyymi
🤗🤗🤗 nuku nyt
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen töissä. En voi nukkua.
Voimia;)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos paljon. 😊
Kyllä sulle joku kiva löydetään🧩🧩
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sulle joku kiva löydetään🧩🧩
En halua että minulle joku muu etsii jonkun. Kuitenkaan kukaan siinä onnistu ja olen ihan sydän särki sen tytön takia edelleen.
- Anonyymi
tuommoisilla unilla ei parjaa kukaan en ainakaan minä
- Anonyymi
kuule on minulla viela yksi mutta mulla on tukisukat jotka pitaa laittaa jalkaan ja sen jalkeen sukat ja illalla ottaa ne pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule on minulla viela yksi mutta mulla on tukisukat jotka pitaa laittaa jalkaan ja sen jalkeen sukat ja illalla ottaa ne pois
🤣🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun mina en niita itse saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun mina en niita itse saa
en saa jalkaan enka itse pois taytyy selvittaa kerkeeko joku kannasta auttamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en saa jalkaan enka itse pois taytyy selvittaa kerkeeko joku kannasta auttamaan
ja maanantaisin niitten pitaa pistaa mulle insuliini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja maanantaisin niitten pitaa pistaa mulle insuliini
tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulee
juuri niin
- Anonyymi
Huomenta 🤴 voimia päivään ja nuku ensi yönä. Ajattele mikä sinun elämässä on hyvää ja ne mitkä jutut eivät ole hyvin, niin voitko tehdä niille mitään. Jos et niin märehtiminen ei valitettavasti auta. Yritä tehdä niitä juttuja, mitkä saisi mielesi vähän paremmaksi. Musiikki, ulkoilu? Onko jotain kivaa mitä tykkäät tehdä? Voimia 👸🤗
Kiitos, mutta ei tuossa ollut mitään uutta. Ei tätä tunnelmaa mikään nyt nosta. Minä en saa häntä mielestäni koskaan. Enkä ole hänen arvoisensa. Ei mikään nyt lohduta. Ei pitäisi katsella niitä kuviakaan, kun näkee vaan ettei voisi ikinä kuulua siihen elämään. En kuulu mihinkään.
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos, mutta ei tuossa ollut mitään uutta. Ei tätä tunnelmaa mikään nyt nosta. Minä en saa häntä mielestäni koskaan. Enkä ole hänen arvoisensa. Ei mikään nyt lohduta. Ei pitäisi katsella niitä kuviakaan, kun näkee vaan ettei voisi ikinä kuulua siihen elämään. En kuulu mihinkään.
En saa koskaan sitä, keneen rakastun. Niin tämä elämä on mennyt.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En saa koskaan sitä, keneen rakastun. Niin tämä elämä on mennyt.
Usko enemmän asioihin. Häntä pystyyn! Monesti jos odottaa liikaa, niin mitään ei tapahdu. Sitten, kun vähiten odotat mitään.. simsala..🥳 ja prinsessa on edessäsi. Toivon sinulle kaikkea hyvää, rakkaus asioissa.
Anonyymi kirjoitti:
Usko enemmän asioihin. Häntä pystyyn! Monesti jos odottaa liikaa, niin mitään ei tapahdu. Sitten, kun vähiten odotat mitään.. simsala..🥳 ja prinsessa on edessäsi. Toivon sinulle kaikkea hyvää, rakkaus asioissa.
Juu... Oli prinsessa edessäni juuri kuvatulla tavalla viimeksi ja tässä on tulos
- Anonyymi
Ihanaa huomenta kaikille- yleisesti ottaen yöt kannattaa nukkua ja kannattaa olla hankkimatta darraa tai laskuja
- Anonyymi
Tai huonoa omaatuntoa joka valvottaa 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai huonoa omaatuntoa joka valvottaa 🥱
Rakkaus tekee eedwarttia
Tarkoituksen elää Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus tekee eedwarttia
Tarkoituksen elääNiin varmasti, kun vasn olisi sellaista. Yksipuolisena se vain raastaa ja kuluttaa. Vie ilon elämästä.
- Anonyymi
No voi voi nuohan oli vielä pitkät yöunet joskus tullu pärjättyä tunninkin unilla viikon kerrallaan ja si viikonloppuna nukkunu univelkaa takasin
- Anonyymi
Lyhyet yöunet epäsäännöllinen rytmi ja epäterveelliset elämäntavat aiheuttavat syöpiä.
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyet yöunet epäsäännöllinen rytmi ja epäterveelliset elämäntavat aiheuttavat syöpiä.
Tiedän ja olen sellaisen sairastanutkin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tiedän ja olen sellaisen sairastanutkin.
Varmaan eturauhanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kaikki aiheuttaa stressit sun muutkin...
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kaikki aiheuttaa stressit sun muutkin...
Se on niin mukavaa tämä ihmisen elämä.
- Anonyymi
Huomen vilahti, nyt iltapäivään ryminällä itse kukin.
Kivaa talvista urheilupäivää! Sain tarpeekseni tätä paska palstaa ja kaikkea. Forever alone.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230