Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Anonyymi-ap

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. Määränpää on toistaiseksi tuntematon. Sitä ei tiedetä, oliko nainen tässä vaiheessa hengissä.

Kymmenisen minuuttia myöhemmin miehen ajama auto oli ojassa Kainuuntien reunassa, muutama sata metriä ennen nelikaistaisen Iisalmen ohitustien alkua. Törmäys ei ollut kova.

Alkoi henkirikostutkinta.

65

3262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iltalehdessä pitkä juttu. Surullista luettavaa taas kerrankin.

• Anonyymi

Ehkäpä näin paljastuu ihmisille miksi olisi hyvä osata katsoa jo se millaisen ihmisen kanssa seurustelee eikä umpimähkää oteta vain epätoivoisena ensimmäistä vastaan tulijaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä näin paljastuu ihmisille miksi olisi hyvä osata katsoa jo se millaisen ihmisen kanssa seurustelee eikä umpimähkää oteta vain epätoivoisena ensimmäistä vastaan tulijaa

Oliko paha henki arabiasta. Pimeyden enkelit.

• Anonyymi

Mikä on se mahti joka saa ihmisen ttekemään toinen toisilleen mitä hirveimpiä asioita ?

• Anonyymi

Kokoomus ja muut oikeiston edustajat.

• Anonyymi

ETKö ole huomannut maapallon älytömin eläin on ihminen

• Anonyymi

Raha mustasukkaisuus kateus toisinaan ihminen joka ei uskalla itse itselleen tehdä mitään saattaa tehdä jotain jollekulle toiselle luullen että se helpottaa omaa oloa ja eloa itse luulen että käy päinvastoin varma en voi olla pitäs kysyä joltakulta joka on istunut vankilassa henkirikoksesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ETKö ole huomannut maapallon älytömin eläin on ihminen

Ja toisinaan joissain asioissa jopa tyhmin

• Anonyymi

Kysy Putinilta.

• Anonyymi

Ottais hengen mieluummin itseltään jos on noin vaikeaa.

• Anonyymi

Just samaa mieltä, oon sanonunna monesti vastaavia juttuja kun on luettu, että miä sitä viattomille pahhoo tekeen, itelleen se ois parempi tehä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just samaa mieltä, oon sanonunna monesti vastaavia juttuja kun on luettu, että miä sitä viattomille pahhoo tekeen, itelleen se ois parempi tehä.

Ne on mielenterveysongelmaisia, siksi ne ei toimi boin loogisesti.

• Anonyymi

Ei varmaan uskalla kun pelkää että se sattuu mu si se ainakin se henkinen kipu loppuisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii mu noin ne kai varmistelee sitä ettei toinen voi koskaan ainakaan edes vahingossa olla onnellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on mielenterveysongelmaisia, siksi ne ei toimi boin loogisesti.

Tuon on mitä luultavammin pitkän pohdinnan tulos kun ei mielenterveysongelmaisena mahdollisesti keksiny muuta kuinka voi estää exsäänsä olemasta onnellinen

• Anonyymi

Miksi sosiaalitoimi katsonut sormen läpi tuota touhua piti taas sattua ennen kun uskoivat uskomatonta touhua lapset kärsi pitkään tuosta touhusta ei muuta kun tapetille sosiaalitoimi myös iisalmella

• Anonyymi

Sormien läpi katsomisella on monen asian summa.

• Anonyymi

suutarin lapsella ei ole kenkiä.

• Anonyymi

Tuolta osin pitäisi nostaa lastenhuollossa nuo asiat eritoten tapetille ja tutkia niitä taustoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suutarin lapsella ei ole kenkiä.

Mitenkä tämä sanonta ny liitty mihinkään

• Anonyymi

Nyt sai töitä psykiatrit sun muut toimettomina olleet tahot ei löydy kyllä sosiaalitoimelle sympatiaa yhtään tutkintapyyntö vaan iisalmen sosiaalitoimesta ei kuullosta lailliselta touhulta miten annettu tuollaisen jatkua

• Anonyymi

Syyllisiä on näin jälkikäteen turha sormella osoittaa. Kannattaa ottaa tietenkin opiksi jatkossa ettei pääsisi tämmöistä tapahtumaan. Pistää miettimään läheisten jaksaminen elämässä eteenpäin.

• Anonyymi

Psykiatrit kun taitaa olla aika kovasti ylityöllistettyjäkin ja lastensuojelu olisi ollut se mihin olosi pitänyt olla yhteydessä vaativaan ääneen sävyyn ennen kuin noin pääsi käymään ja siinäkin on se että tulisi olla rehellinen eikä yrittää siksi että haluaa vain toiselle tehdä kiusaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyllisiä on näin jälkikäteen turha sormella osoittaa. Kannattaa ottaa tietenkin opiksi jatkossa ettei pääsisi tämmöistä tapahtumaan. Pistää miettimään läheisten jaksaminen elämässä eteenpäin.

Lapsille kova paikka jos äiti oli rakas

• Anonyymi

Vaimojen, tyttöystävien tulisi olla hyvin tarkkana ja pistää merkille jos miehessä on pienintäkään poikkeamaa/taipumusta pahoinpitelyyn tai muuhun "pahuuteen".
      Seurata mitkä asiat kiinnostaa ja miksi. Irtautua sellaisesta suhteesta jo alkuvaiheessa.
      Tuntuu että nykypäivänä kaapeistaan ryöminyt yhä enemmän esiin näitä joilla on poikeva elämänkatsomus, jos noin voi sanoa.

• Anonyymi

Helppo sanoa mutta vaikea toteuttaa.

• Anonyymi

Jep kokemusta myös itsellä ei sosiaalitoimi uskonut kunnes kärähti itse tekosistaan taustalla kaksoismielen häiriötä sekä psykoosi impulsiivinen käytös mitä ei pystynyt peittämään kiitos kuuluu perhetyöntekijälle joka näki tilanteen vakavuuden ja pisti kapuloita rattaisiin näin olisi voinut käydä Myös itselle tarina hyvin lähellä omaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tietysti on mutta jos kerran hakkaa niin tekee sen joskus toisenkin kerran.

• Anonyymi

Kyllä niitä hulluja narsisteja on myös naisissa, jotka saava miehen sekaisin, varmaan enempi kuin miehissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksikä on muka vaikea toteuttaa jos ja kun osaa arvioida onko toinen rehellinen itse neuvoisin pysymään saatanan kaukana niistä ihmisistä jotka yrittää vain mielistellä niistä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu kun asiat ei menekkään niin kuin he haluavat

• Anonyymi

Sun pitäs olla jo niuvanniemen vankimielisairaalassa si jo ennen kuin olet vahingoksi vaaraksi nimittäin olet jo tuon uhkauksen perusteella jollekulle toiselle kanssa ihmiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tietysti on mutta jos kerran hakkaa niin tekee sen joskus toisenkin kerran.

Yleensä kun on oppinut että niin voi ratkoa ongelmiaan ymmärtämättä sitä tosiasiaa että niin niitä ongelmia aiheuttaa entistä enemmän itselleen ja työttömänä ne loppuelämän maksut samoiten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä hulluja narsisteja on myös naisissa, jotka saava miehen sekaisin, varmaan enempi kuin miehissä.

Kenties mu si tuhon voi laittaa vertauksena että kummassako ryhmässä on enemmän niitä hyväksikäyttäjiä miehissä vai naisissa miehissä on niitä tärkeämpiä hyväksikäyttäjiä naisia kohtaan varmasti enemmän kun mitä naisissa miehiä kohtaan

• Anonyymi

Tämä viestin lähettäjän ip on ylläpidon tiedossa ja laitetaan viranomaisille. Suomi24 moderaattori

• Anonyymi

Opiksi jatkossa on näitä aivan liikaa sattunut se on kun ei ole kuin puhelimen kautta mielenterveys palvelut odotetaan vaan että tapahtuu

• Anonyymi

Mä käyn ainakin keskustelemassa vaikka omasta mielestäni mielenterveydessäni ei ole ongelmaa näin ollen oman mieleni mukaan vien mahdollisen avun joltakin joka sen oikeasti tarvitsisi mu koska työterveys lääkäri on sitä mieltä että olen maaninen ni joudun osittain käymään keskustelemassa toki se perustuu täysin vapaaehtoisuuteen mikään pakko ei olisi käydä.mutta koska asun paikkakunnalla jossa minulla ei ole sukulaisia on se minulle ainoa tapa osoittaa työnantajalleni että mielenterveyteni on ok

• Anonyymi

Tatu se tykkäs hakata naisia, nyt meni astetta pitemmälle. Täähän oli odotettavissa, kello vaan tikitti ja sit oli aika surulle

• Anonyymi

Oletko varma että oli on tuntemasi Tatu juuri nimen omaan ja jos näin olisiko silloin kannattanut ilmoittaa asiasta jo naiselle ennen kuin sekaantui kyseiseen ihmiseen mu jälkiviisaus paras viisaus

• Anonyymi

Onkohan T. Ollut niin ovela kettu että lavasti tämän näyttämään auto-onnettomuudelta. Lehtijutuissahan on ollut, että auton töytäisy oli vain pieni ja sen seurauksena olisi ollut epätodennäköistä menehtyä. Eli jos vaan tönäs muikkelin autosta ojaan/tielle, sen verta pienestä vauhdista ettei itselleen käyny kuinkaan.
      Ja oikeasti on tehnyt jotakin jo ennen tätä tieltä suistumista.
      Mutta jos tää katsotaan onnettomuudeksi niin T. Saa varmaan vaan kuolemantuottamus syytteen ja siitähän ei Suomessa istu kun varmaan pari vuotta. Että varokaa vaan sinkkunaiset, sieltä se kohta tulloo uutta uhria ehtimmään.
      Noh jokatapauksessa osaa varmaan olla kiero ja keplotella itsensä tästä vielä vapaaksi. Ihminen kun on sairas niin on sairas.

• Anonyymi

Joo kokemusta on! Tuhota koko elämä, mennä mukaan pahan tekijöiden rinkiin, on tämä raskasta! 😰

• Anonyymi

Varmaan yritti lavastaa, mutta ei onnistunut. Epäilen että nainen oli kylmä jo ennen ojaan ajoa

• Anonyymi

Aika näyttää mu ihan varma en ole saako kuolemantuottamuksesta edes vankeutta vai selviääkö ehonalaisella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kokemusta on! Tuhota koko elämä, mennä mukaan pahan tekijöiden rinkiin, on tämä raskasta! 😰

Tuhositko oman elämän vai jonkun toisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan yritti lavastaa, mutta ei onnistunut. Epäilen että nainen oli kylmä jo ennen ojaan ajoa

Ruumiinavauksessa sen kai pystyy sen kuolinajan kattomaan tarkemmin selvittää tarkan kuolin syyn isäni ruumiinavauksessa ne pysty ainakin selvittää veitsen iskujen lyöntijärjestyksenkin aikoinaan kun hänen ryyppykaverinsa tämän tappoi

• Anonyymi

Onko huumausaineilla osuutta asiaan?

• Anonyymi

Luultavasti on selvinnee verikokeista mitä kaikkea oli ottanut ennen

• Anonyymi

Pistä eräs se korkki kiinni rivien välistä voi lukea kuka kirjoittelee

• Anonyymi

• Anonyymi

Minkä pullonkorkki mul ei ainakaan ol kun mehupulloja ja termari retkitermos misä on korkki nii ja maitopurkki jääkaapissa

• Anonyymi

Aikaisemmin joku kirjoitti että mielisairaus saa tekemään tällaista, mikä on totta sinällään....kyllä.

Mutta tuosta lisääntymisestä sitten kun lapsia tehdään, saadaan niin pitäisi alapään lisäksi etenkin yläpään olla kunnossa.
      Ennen vanhaan ovat sterilisoineet henkilöt, joiden mielenterveys ei mahdollista lapselle turvallisia kasvuolosuhteita.
      Iisalmessa tapahtunut henkirikos, on tosi ikävä tapaus.
      Onko äkkipikaisuus oikea termi tässä tapauksessa.
      Älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.

• Anonyymi

Nykyään naiset ja miehet ottaa itse steriloinnin ehkäisyksi.Sekä kehitysvammaisille tehdään ettei syntyisi vammaisia lisää ja joillekin joilla monta lasta joilla eri isät. Että huoruutta on tietysti kaikilla mutta holtitonta heilua ilman ehkäisyä kaikkien kanssa. Pitää opettaa jo koulussa ehkäisy.Ehkäisy pillerit vie kuukautiskipuja pois myös.Kondomi estää sukupuoli taudeista.Ala ikäinen ei vielä ole valmis synnyttämään imettämään vaikka raskaaksi tulee vauvan hoitaminen työ ammatti raha asiat ja asunto.Suojelkaa nuoria.Raiskareilta.Jos tuntuu että vihaa on niin nykyään on sellaisia vihan hallinta ryhmiä.

• Anonyymi

Tämä on kai arkea noissa mustasukkaisten ihmisten kanssa pyöriessä

• Anonyymi

Omia tunteita kuvitelmia tai vaatimuksia ei saa siirtää toiseen ihmiseen.

• Anonyymi

Noihin ei viranomaiset pysty puuttumaan mitenkään ennen kuin jotain tekee. Sinällään noihin pitäisi puuttua Tosi Kovalla kädellä.
      Moni nainen pelkää lähteä mutta kun lähtee niin on paljon parempi elämä jos ei se typerys ala jahtaamaan.

• Anonyymi

Itse olen pari kertaa mennyt väliin kun joku HERRA koettaa muksia sitä ihmistä jonka kanssa kuitenkin on alkanut yhteisen taipaleen. Onko typerällä äijällä noin helvetin heikko itsetunto . Moisista ei voi edes miehenä pitää kun puolustuskyvytöntä naista pieksää- Moinen hyypiö ei ole des sen arvoinen et voisi hametta kantaa päällään. Eikä vois pissipäät miettiä kaksi kertaa ennen kuin nostaa nyrkkisä naista vastaan. . Jos ei suju niin vois taukki lähteä itse vetään ja KAUAS

• Anonyymi

🙏👍👍

• Anonyymi

Demonit riivaa pahat henget. Ei kaikki ole kilttejä kristittyjä.

• Anonyymi

Linnassa voi saada itse nyrkistä tai jostain astalosta päähänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demonit riivaa pahat henget. Ei kaikki ole kilttejä kristittyjä.

Niin, ne "kilteimmät" kristityt käyttää lapsia hyväkseen. Siksi olen eronnut kirkosta. Minä en rajoita pedifiilejä.

• Anonyymi

Varmaan ollut ainoa nainen tämä. Uhri joka tehnyt lapsia useamman ja jos eri miehien kanssa kyllä taas uhria haukutaan rankalla kädellä sekä verrataan lähipiiriin hohhoijjaa mitäpä ruostutte tällä? Karma saattaa kostaa oikeasti vielä jossakin asiassa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3419
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe