Onko täällä muita, jotka pitävät dt:stä? Vaimoni on todella hyvä suihinottaja ja ottaa kalun kurkkuun koko pituudelta. Tämä on korvannut n 90% kaikesta seksistä, jota meillä on, mutta en valita. Kaiken lisäksi tätä on tarjolla lähes päivittäin.
Deepthroat
35
2226
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko laina sinun vaimosi?
- Anonyymi
Mun piti odottaa yli nelikymppiaeksi ennen kuin löysiin naisen joka rakastaa ottaa suihin.
Aikaisemmat on kitissyt leukojen väsymisestä sekä yhden suu oli tosiaan niin pieni ettei mahtut.
Nyt kun saan panna lujaa pohjiamyöten suuhun on joka kerta uskomaton fiilis.
Parasta on että tätä tulee pyytämättä.- Anonyymi
kokeile itte ottaa syvälle suihin niin tiedät
- Anonyymi
vaimoni teki sen mulle sitten toi miehen ja mun piti opetella sama asia opinkin nyt yx-kaveri jolta molemmat ottaa suihin syvälle
- Anonyymi
toivottavasti nuoren miehen potenssi riittää
- Anonyymi
hyvin meni oppi perille kun oli hyvä opettaja
- Anonyymi
vaimo otti syvälle bussissa muut ei nähneet vau
- Anonyymi
vaimo otti kerran auto-matkalla oli pakko pysähtyä
- Anonyymi
mulla kans tuli ex-press bussiin takapenkille vanhempi rouva heti käsi housuissa otti esiin imi taitavasti kaiken suuhun kiiteltiin toisiamme poistui seuraavalla asemalla vau
- Anonyymi
kyllä me nähtiin mut seksikästä
- Anonyymi
minä otin intti kaverilta syvälle koko kotimatkan junassa
- Anonyymi
olen mies jo nuorena opettelin syväkurkun kaverit tykkäs vieläkin kun heitä tapaan imen aina syvään
- Anonyymi
Aloittajalla on niin lyhyt kulli, että mahtuu koko pituudelta suuhun.
- Anonyymi
ei oo oon ottanut 26cm entäs ittelläs kehtaakko tunnustaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei oo oon ottanut 26cm entäs ittelläs kehtaakko tunnustaa
tuon 26 kun ottaa syvälle suihin se tuntuu myöhemmin syvällä pepussa myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuon 26 kun ottaa syvälle suihin se tuntuu myöhemmin syvällä pepussa myös
voi että kun saiskin
- Anonyymi
vaimoni opetti myös minut kuinka ottaa syvälle sen jälkeen bi-parit vierailleet meillä mieluusti
- Anonyymi
Mielikuvitus lentää! Tyypillinen käteen vetäjän haavekuva.
- Anonyymi
runkkaa vaan kotonas meillä käy muut
- Anonyymi
tuu vaan ei tarvi käteen vetää imen kyllä
- Anonyymi
Minulla oli salasuhde jossa mies halusi harjoituttaa minut ottamaan penis kokonaisuudessaan suuhuni. Näen vieläkin mielikuvia näistä suu "raiskauksista" joita hän tykkäsi tehdä ja olihan se aina niin riettaan kiihottavaa olla tällä tavoin käytettävänä.
N.42- Anonyymi
Nain akkaasi kunnolla niin ei tarvi ottaa kullia suuhun
Hmm... olisikin todella mielenkiintoista päästä "jatkamaan" tuota jo aloittelemaasi syväkurkku ja varsinaista suuhun naimisen koulutusta... ;) Kouluttaa sinusta kunnon lutka...
- Anonyymi
Tre74 kirjoitti:
Hmm... olisikin todella mielenkiintoista päästä "jatkamaan" tuota jo aloittelemaasi syväkurkku ja varsinaista suuhun naimisen koulutusta... ;) Kouluttaa sinusta kunnon lutka...
Millainen on kunnon lutka koulutuksesi jälkeen? Itseasiassa tämä kiinnostaisi ja kiihottaisi todellakin.
N.42 Anonyymi kirjoitti:
Millainen on kunnon lutka koulutuksesi jälkeen? Itseasiassa tämä kiinnostaisi ja kiihottaisi todellakin.
N.42Oppisit kunnon suuhun naimisen jossa suutasi käytetään kuten kouluttaja haluaa...
Kunnon lutka kun ottaa aivan täysin mukisematta ja mitään vastaanlaittamatta sen mitä kouluttaja antaa... ;) Syvälle suuhun, nieluun asti ja nielee jokaisen pisaran, suorastaan pyytäen lisää...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nain akkaasi kunnolla niin ei tarvi ottaa kullia suuhun
potenssi ongelmainen kullias täytyy imee kauan ennenkuin kova
- Anonyymi
osa naisista haluu nähdä oman miehensä ottavan kalua suuhun liittyykö jotenkin
Tre74 kirjoitti:
Oppisit kunnon suuhun naimisen jossa suutasi käytetään kuten kouluttaja haluaa...
Kunnon lutka kun ottaa aivan täysin mukisematta ja mitään vastaanlaittamatta sen mitä kouluttaja antaa... ;) Syvälle suuhun, nieluun asti ja nielee jokaisen pisaran, suorastaan pyytäen lisää...Missähän olisit, kuuma ja ahnas suinen narttu... ;)
- Anonyymi
intin aikaan opin antamaan kyllä tyttis oli hyvin mut kaverinsa kans opettanut nykyään ukm mutta onnistuu kyllä taito joka on kuin pyörällä ajo
- Anonyymi
kyllä mieskin sen oppii kun vaan harjoittelee tarpeeks
- Anonyymi
Tottakai tykkään, se on ihanaa ! Kaikki varmaan tykkää.
- Anonyymi
huomaisitko jos olisikin joku muu esim. mies sinä silmät peitettynä
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://7vip.biz/H/G0e6L4
- Anonyymi
mun vaimo kans ottaa syvälle kysyin kuinka se onnistuu opetti sitten sauvan kanssa nykyään vaimo työ-kaveri käy imettämässä itseään meillä molemmilla hauskaa kun sen on oppinut
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P5e3J8
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915