Deepthroat

Anonyymi-ap

Onko täällä muita, jotka pitävät dt:stä? Vaimoni on todella hyvä suihinottaja ja ottaa kalun kurkkuun koko pituudelta. Tämä on korvannut n 90% kaikesta seksistä, jota meillä on, mutta en valita. Kaiken lisäksi tätä on tarjolla lähes päivittäin.

35

2010

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitko laina sinun vaimosi?

    • Anonyymi

      Mun piti odottaa yli nelikymppiaeksi ennen kuin löysiin naisen joka rakastaa ottaa suihin.
      Aikaisemmat on kitissyt leukojen väsymisestä sekä yhden suu oli tosiaan niin pieni ettei mahtut.
      Nyt kun saan panna lujaa pohjiamyöten suuhun on joka kerta uskomaton fiilis.
      Parasta on että tätä tulee pyytämättä.

      • Anonyymi

        kokeile itte ottaa syvälle suihin niin tiedät


    • Anonyymi

      vaimoni teki sen mulle sitten toi miehen ja mun piti opetella sama asia opinkin nyt yx-kaveri jolta molemmat ottaa suihin syvälle

      • Anonyymi

        toivottavasti nuoren miehen potenssi riittää


      • Anonyymi

        hyvin meni oppi perille kun oli hyvä opettaja


    • Anonyymi

      vaimo otti syvälle bussissa muut ei nähneet vau

      • Anonyymi

        vaimo otti kerran auto-matkalla oli pakko pysähtyä


      • Anonyymi

        mulla kans tuli ex-press bussiin takapenkille vanhempi rouva heti käsi housuissa otti esiin imi taitavasti kaiken suuhun kiiteltiin toisiamme poistui seuraavalla asemalla vau


      • Anonyymi

        kyllä me nähtiin mut seksikästä


      • Anonyymi

        minä otin intti kaverilta syvälle koko kotimatkan junassa


    • Anonyymi

      olen mies jo nuorena opettelin syväkurkun kaverit tykkäs vieläkin kun heitä tapaan imen aina syvään

    • Anonyymi

      Aloittajalla on niin lyhyt kulli, että mahtuu koko pituudelta suuhun.

      • Anonyymi

        ei oo oon ottanut 26cm entäs ittelläs kehtaakko tunnustaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo oon ottanut 26cm entäs ittelläs kehtaakko tunnustaa

        tuon 26 kun ottaa syvälle suihin se tuntuu myöhemmin syvällä pepussa myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuon 26 kun ottaa syvälle suihin se tuntuu myöhemmin syvällä pepussa myös

        voi että kun saiskin


    • Anonyymi

      vaimoni opetti myös minut kuinka ottaa syvälle sen jälkeen bi-parit vierailleet meillä mieluusti

    • Anonyymi

      Mielikuvitus lentää! Tyypillinen käteen vetäjän haavekuva.

      • Anonyymi

        runkkaa vaan kotonas meillä käy muut


      • Anonyymi

        tuu vaan ei tarvi käteen vetää imen kyllä


    • Anonyymi

      Minulla oli salasuhde jossa mies halusi harjoituttaa minut ottamaan penis kokonaisuudessaan suuhuni. Näen vieläkin mielikuvia näistä suu "raiskauksista" joita hän tykkäsi tehdä ja olihan se aina niin riettaan kiihottavaa olla tällä tavoin käytettävänä.
      N.42

      • Anonyymi

        Nain akkaasi kunnolla niin ei tarvi ottaa kullia suuhun


      • Hmm... olisikin todella mielenkiintoista päästä "jatkamaan" tuota jo aloittelemaasi syväkurkku ja varsinaista suuhun naimisen koulutusta... ;) Kouluttaa sinusta kunnon lutka...


      • Anonyymi
        Tre74 kirjoitti:

        Hmm... olisikin todella mielenkiintoista päästä "jatkamaan" tuota jo aloittelemaasi syväkurkku ja varsinaista suuhun naimisen koulutusta... ;) Kouluttaa sinusta kunnon lutka...

        Millainen on kunnon lutka koulutuksesi jälkeen? Itseasiassa tämä kiinnostaisi ja kiihottaisi todellakin.
        N.42


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on kunnon lutka koulutuksesi jälkeen? Itseasiassa tämä kiinnostaisi ja kiihottaisi todellakin.
        N.42

        Oppisit kunnon suuhun naimisen jossa suutasi käytetään kuten kouluttaja haluaa...
        Kunnon lutka kun ottaa aivan täysin mukisematta ja mitään vastaanlaittamatta sen mitä kouluttaja antaa... ;) Syvälle suuhun, nieluun asti ja nielee jokaisen pisaran, suorastaan pyytäen lisää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nain akkaasi kunnolla niin ei tarvi ottaa kullia suuhun

        potenssi ongelmainen kullias täytyy imee kauan ennenkuin kova


      • Anonyymi

        osa naisista haluu nähdä oman miehensä ottavan kalua suuhun liittyykö jotenkin


      • Tre74 kirjoitti:

        Oppisit kunnon suuhun naimisen jossa suutasi käytetään kuten kouluttaja haluaa...
        Kunnon lutka kun ottaa aivan täysin mukisematta ja mitään vastaanlaittamatta sen mitä kouluttaja antaa... ;) Syvälle suuhun, nieluun asti ja nielee jokaisen pisaran, suorastaan pyytäen lisää...

        Missähän olisit, kuuma ja ahnas suinen narttu... ;)


    • Anonyymi

      intin aikaan opin antamaan kyllä tyttis oli hyvin mut kaverinsa kans opettanut nykyään ukm mutta onnistuu kyllä taito joka on kuin pyörällä ajo

    • Anonyymi

      kyllä mieskin sen oppii kun vaan harjoittelee tarpeeks

    • Anonyymi

      Tottakai tykkään, se on ihanaa ! Kaikki varmaan tykkää.

    • Anonyymi

      huomaisitko jos olisikin joku muu esim. mies sinä silmät peitettynä

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­­ts­­um­me sinut kä­­­ym­ään u­­­udess­­a cha­tis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­joona! 👉 http://7vip.biz/H/G0e6L4

    • Anonyymi

      mun vaimo kans ottaa syvälle kysyin kuinka se onnistuu opetti sitten sauvan kanssa nykyään vaimo työ-kaveri käy imettämässä itseään meillä molemmilla hauskaa kun sen on oppinut

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe