Kiljun teko ohje 1.5l pulloon. (Nuppi sekasin halvemmalla ja pienemmällä määrällä kuin kalja)

Anonyymi-ap

1. Hanki 1.5l pullo ja yksi pienempi pullo, 2dl sokeria, 1 pussi kuivahiivaa, pientä letkua ja pikaliimaa. (Suppilostakin on hyötyä)
2. Laita 1.5l pulloon reilusti yli kädenlämpöistä vettä peri desiä ja sokerit sinne. Sekoittele kunnes sokeri liuennut. Laita pulloon lisää vettä, arvioi itse lämpö. Loppulämpötila pitää olla noin kädenlämpöistä ja vettä noin 2/3 pullosta. Lisää joukkoon hiiva ja ravistele.
3. Tee pullon korkkiin letkun kokoinen reikä poralla, puukolla tms. ja laita letku liimalla kiinni korkkiin mahdollisimman tiiviisti. Sitten korkki kiinni pulloon ja letkun toinen pää pienempään pulloon joka on täynnä vettä. Näin meillä on vesilukko.
4. Laita pullot lämpimään paikkaan jossa saavat olla rauhassa (kupliminen kuuluu joten laita paikkaan josta vanhemmat eivät kuule!) Kilju on valmista kun kupliminen loppuu.
5. Kun kilju on valmista, laita pulloon ehjä korkki ja jätä kilju kirkastumaan pariksi päiväksi
6. Hanki letkua, ja työnnä letku kirkastuneeseen kiljuun lähes pohjalle (ei ihan ettei hiivapaska lähde mukaan) ja imaise letkusta niin kiljua alkaa tulemaan. Huom letkun toisen pään tulee olla alempana kuin pullon että lappo toimii. Lappamalla siirrät kiljun toiseen pulloon tai useampaan pieneen pulloon, miten haluat ja jätät taas pariksi päiväksi kirkastumaan.
7. Toista kohta 6 niin monta kertaa että kilju on läpinäkyvää, itse tein kolme kertaa.
8. Ja eikun pää sekasin! Voit kokeilla lisätä makuja, itse olen todennut, juissin, kokiksen ja monsterit toimiviksi. Näin 65 kiloa painavalla pojankoltiaisella riitti 0.33 pullo kiljua saamaan semmoseen tilaan että vaikeuksia pysyä pystyssä. Kilju on noin 20%

2

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17656335i

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Oletko mitannut % jollakin mittarilla kun olet siitä noin varma??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe