Hyvää iltaa miehelle

Anonyymi-ap

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)

170

1908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näkyyköhän tämä nyt kaikille.?

    • Anonyymi

      Onkohan hän suuttunut minulle? Eilen keskustelu loppui ja jotenkin jäi sellainen olo ettei pitänyt siitä mitä sanoin.

      • Anonyymi

        Näin unta siitä miehestä kuinka hän toi yhteen minut sen miehen kanssa jota ajattelen. Mutta se oli vain siinä välissä ja oli mukana vain koska se minun kaivattu halusi. Outo on tämä mieli. :D


      • Anonyymi

        En ole suuttunut. Jännä uni sulla ja hyvää iltaa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole suuttunut. Jännä uni sulla ja hyvää iltaa :).

        Kiva kuulla. :) oliko se viimeinen kommentti edes sinulta kun jäin sitä ihmettelemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. :) oliko se viimeinen kommentti edes sinulta kun jäin sitä ihmettelemään?

        Mikähän se oli? Jotaa sanoin että joa muistan niin muistan :). Ja tarkotan siis että en mä vakavasti tätä ota mutta minkä mä voin sille jos muistan mitä ollaan juteltu? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole suuttunut. Jännä uni sulla ja hyvää iltaa :).

        Oli jännä uni. Näin sinutkin siinä mutta tietenkin liittyi jotenkin minun kaivattuun. Hän oli vähän kuin kaiken takana vaikka ei ollut kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se oli? Jotaa sanoin että joa muistan niin muistan :). Ja tarkotan siis että en mä vakavasti tätä ota mutta minkä mä voin sille jos muistan mitä ollaan juteltu? :)

        Jotain sellaista. :D kysyin sitten oliko sinulta vai joltain muulta kun en tunnistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se oli? Jotaa sanoin että joa muistan niin muistan :). Ja tarkotan siis että en mä vakavasti tätä ota mutta minkä mä voin sille jos muistan mitä ollaan juteltu? :)

        Joo oli. En nyt muista enää ketjua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli jännä uni. Näin sinutkin siinä mutta tietenkin liittyi jotenkin minun kaivattuun. Hän oli vähän kuin kaiken takana vaikka ei ollut kuitenkaan.

        Millasena sä minut näit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millasena sä minut näit? :)

        Olit tummatukkainen ja pitkä. En osaa sanoa sen enempää. Ihan ihmisen näköinen. :D siniset silmät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit tummatukkainen ja pitkä. En osaa sanoa sen enempää. Ihan ihmisen näköinen. :D siniset silmät?

        Jotain sellaista :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sellaista :).

        Se oli kyllä outo uni. Tulit jostain syystä palstan takia tänne missä olen kun oli ilmeisesti hätä. Tulit lentämällä tänne ja yövyit jossain hotellissa. Minulle annettiin jotain kukkia ja muuta sellaista kun minulle oli sattunut jotain. Sitten yhtäkkiä seuraavana päivänä kun menin tapaamaan sinua hotelliin niin sinä ilmoitit että joku on tullut tapaamaan minua ja en halunnut kääntyä katsomaan. Minun kaivattuhan se siinä oli ja selvisi että hän oli kaiken takana. Hän halasi minua vaikka en halunnut katsoa häntä kun en vain pystynyt. Sinä lähdit siinä vaiheessa pois ja kaivattuni maksoi sinulle jotain siitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain sellaista :).

        Olenkohan liikaa palstalla kun unet on mitä on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkohan liikaa palstalla kun unet on mitä on. :D

        Jotainhan ne unet kertoo mielen maisemasta :). Kieltämättä erikoinen uni ja jos tuntisin sen kaivattusi niin voisin ihan ilmaiseksi auttaa teidät yhteen :). Olitko herätessäsi pettynyt kun se olikin vain untaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotainhan ne unet kertoo mielen maisemasta :). Kieltämättä erikoinen uni ja jos tuntisin sen kaivattusi niin voisin ihan ilmaiseksi auttaa teidät yhteen :). Olitko herätessäsi pettynyt kun se olikin vain untaa?

        En ollut. Tiesin sen vain olevan unta. Mutta jotenkin mieli nyt ainakin erottaa teidät vaikka haluaisin kovasti että olisit hän. :D kaikki unet päättyvät aina tavalla tai toisella siihen kaivattuuni. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut. Tiesin sen vain olevan unta. Mutta jotenkin mieli nyt ainakin erottaa teidät vaikka haluaisin kovasti että olisit hän. :D kaikki unet päättyvät aina tavalla tai toisella siihen kaivattuuni. :D

        Joo. Hyvä että mielesi jo uskoo :). Oliko sun alotus toi missä kirjotat jollekin nuorelle miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Hyvä että mielesi jo uskoo :). Oliko sun alotus toi missä kirjotat jollekin nuorelle miehelle?

        Ei ole. :) ja niin alkaa se pikkuhiljaa uskoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotainhan ne unet kertoo mielen maisemasta :). Kieltämättä erikoinen uni ja jos tuntisin sen kaivattusi niin voisin ihan ilmaiseksi auttaa teidät yhteen :). Olitko herätessäsi pettynyt kun se olikin vain untaa?

        Näetkö sinä usein unia? :) avautuisitpa asioista yhtä paljon kuin minäkin niin olisi helpompi keskustella. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö sinä usein unia? :) avautuisitpa asioista yhtä paljon kuin minäkin niin olisi helpompi keskustella. :)

        Oonhan mä avautun? Näen kyllä unia, mutten enää siitä naisesta. Yksi uni on jäänyt mieleen kun olimme yhdessä jossain linja-auton kyydissää siinä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonhan mä avautun? Näen kyllä unia, mutten enää siitä naisesta. Yksi uni on jäänyt mieleen kun olimme yhdessä jossain linja-auton kyydissää siinä :).

        Mitä siinä sitten tapahtui? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä sitten tapahtui? :)

        En muista enää johonkin hän jäi sitten kyydistä ja jotenkin se taisi siihen päättyä se uni. Muistaakseni jäin odottamaan että hän pyytäisi minut mukaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siinä sitten tapahtui? :)

        Mä nään usein unia matkustelusta jos mulla on vähän jotenkin vaikeampi tai ahdistunut olo. Jostain olen lukenut että ne kuvastaa sitä että alitajuntaisesti kokee ettei asiat omassa kontrollissa tai on menettämässä halinnan jostakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nään usein unia matkustelusta jos mulla on vähän jotenkin vaikeampi tai ahdistunut olo. Jostain olen lukenut että ne kuvastaa sitä että alitajuntaisesti kokee ettei asiat omassa kontrollissa tai on menettämässä halinnan jostakin.

        Mistä tuo minun uni voisi kertoa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo minun uni voisi kertoa? :)

        Vaikea sanoa. Mitä nyt tutkin niin kukat ja jos olit siis sairaalassa viittaisi ehkä siihen että toivot ja odotat parempia aikoja, hotelli puolestaan viittaa ilmeisesti jollakin tapaa pelkoon pettymyksestä. Eli ehkä olet toiveikas tulevaisuudesta mutta samalla jonkilainen epävarmuus varjostaa tulevaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Mitä nyt tutkin niin kukat ja jos olit siis sairaalassa viittaisi ehkä siihen että toivot ja odotat parempia aikoja, hotelli puolestaan viittaa ilmeisesti jollakin tapaa pelkoon pettymyksestä. Eli ehkä olet toiveikas tulevaisuudesta mutta samalla jonkilainen epävarmuus varjostaa tulevaa?

        Kukat oli ainakin lahja minulle jonkun lahjapussin kanssa. Niillä haluttiin piristää kun olin kokenut jotain kauheaa. En ollut sairaalassa vaan kotonani. Halusin mennä kotiin vaikka halusit sinne kanssani mutta kieltäydyin. Sen lisänä en luottanut oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukat oli ainakin lahja minulle jonkun lahjapussin kanssa. Niillä haluttiin piristää kun olin kokenut jotain kauheaa. En ollut sairaalassa vaan kotonani. Halusin mennä kotiin vaikka halusit sinne kanssani mutta kieltäydyin. Sen lisänä en luottanut oikein kunnolla.

        Niin no en mäkää varmaan tuntemattoman matkassa lähtis hotellii :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no en mäkää varmaan tuntemattoman matkassa lähtis hotellii :).

        Niin mutta voiko tuosta tulkita jotain enemmän? Sinä olisit siinä halunnut joko minun luokse tai että olisin tullut hotelliin kanssasi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta voiko tuosta tulkita jotain enemmän? Sinä olisit siinä halunnut joko minun luokse tai että olisin tullut hotelliin kanssasi. :D

        Mistä sä voit tietää et se olin mä? :) Tulin siis luoksesi ja mentiib hotelliin missä se sun kaivattusi sitten ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä voit tietää et se olin mä? :) Tulin siis luoksesi ja mentiib hotelliin missä se sun kaivattusi sitten ole?

        Ei me menty sinne. Kieltäydyin. Tulin sinne seuraavana päivänä. Minä olin omassa kotonani eikä siellä oltu ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä voit tietää et se olin mä? :) Tulin siis luoksesi ja mentiib hotelliin missä se sun kaivattusi sitten ole?

        Kaivattu tuli sinne seuraavana päivänä. Kuulema oli hän lentänyt sinne jostain muualta. Jostain syystä tuntuu sille ettei hän ole enää samassa paikassa kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattu tuli sinne seuraavana päivänä. Kuulema oli hän lentänyt sinne jostain muualta. Jostain syystä tuntuu sille ettei hän ole enää samassa paikassa kanssani.

        Ei samassa kaupungissa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei samassa kaupungissa vai?

        Niin kai. Ei enää sille tuntui siinä unessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Ei enää sille tuntui siinä unessa.

        Kuka sulle toi ne kukat unessa ja mitä kukkia ne oli? Ja muista että nää on vain mahdollisia tulkintoja unista :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sulle toi ne kukat unessa ja mitä kukkia ne oli? Ja muista että nää on vain mahdollisia tulkintoja unista :).

        Ne olivat alunperin kaivatulta mutta sinä annoit ne hänen puolestaan. Hän ajatteli että oli helpompi lähestyä minua sinun kautta kun olit entuudestaan tuttu. Kukista en muista millaiset oli. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne olivat alunperin kaivatulta mutta sinä annoit ne hänen puolestaan. Hän ajatteli että oli helpompi lähestyä minua sinun kautta kun olit entuudestaan tuttu. Kukista en muista millaiset oli. :)

        Vaikea kyl sanoa, aika monipuolinen uni :). Hyvin muistat, mä en yleensä muista kun jotain väläyksiä. Ehkä se kertoo siitä että haluisit uskoa et mä oisin ollut se sun kaivattusi? Et halua uskoa etten olisi hän. Ehkä myös alitajuntaisesti pidät tätä meidän keskusteluyhteyttä erikoisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kyl sanoa, aika monipuolinen uni :). Hyvin muistat, mä en yleensä muista kun jotain väläyksiä. Ehkä se kertoo siitä että haluisit uskoa et mä oisin ollut se sun kaivattusi? Et halua uskoa etten olisi hän. Ehkä myös alitajuntaisesti pidät tätä meidän keskusteluyhteyttä erikoisena.

        En minäkään yleensä. Ehkä halusin elää siinä mukana ja siksi muistan. Voihan se olla niinkin. Olen muutenkin aika erikoinen tyyppi mielenjuoksulta että on outoa jos joku ymmärtää noinkin hyvin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään yleensä. Ehkä halusin elää siinä mukana ja siksi muistan. Voihan se olla niinkin. Olen muutenkin aika erikoinen tyyppi mielenjuoksulta että on outoa jos joku ymmärtää noinkin hyvin. :D

        Ehkä mullakaa ei oo se tavallisin ajatuksen kulku :D Niin mistä sä tiesit siin unessa sitte et se olin niinku minä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mullakaa ei oo se tavallisin ajatuksen kulku :D Niin mistä sä tiesit siin unessa sitte et se olin niinku minä?

        Koska se liittyi palstaan. Täältä yhteys irl. Joka koskaan tulee tapahtumaan mutta siinä se tapahtui. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mullakaa ei oo se tavallisin ajatuksen kulku :D Niin mistä sä tiesit siin unessa sitte et se olin niinku minä?

        Hyvät yöt nyt. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät yöt nyt. :)

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät yöt nyt. :)

        Kuin myös sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös sinne.

        En enää tiedä mikä oli sulta :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää tiedä mikä oli sulta :).

        Koska se liittyi palstaan ja hyvät yöt nyt oli minulta. :) muut näköjään sivusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se liittyi palstaan ja hyvät yöt nyt oli minulta. :) muut näköjään sivusta?

        Vastasin myös hyvää yötä. Joten hyvää yötä nyy uudelleen :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää tiedä mikä oli sulta :).

        Joku näköjään jaksaa lukea näitä. Huvittavaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin myös hyvää yötä. Joten hyvää yötä nyy uudelleen :).

        Öitä. :) tuosta tosiaan tiesin että oli sinulta kun liittyi palstaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä. :) tuosta tosiaan tiesin että oli sinulta kun liittyi palstaan.

        Minä taas tulkitsen niin ettet tiedä kumman miehen haluat valita 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas tulkitsen niin ettet tiedä kumman miehen haluat valita 🤣

        Haluan tietysti vain sen oman kaivatun. Hän oli kaiken takana ja täällä oleva mukana vain rahasta ja auttamisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas tulkitsen niin ettet tiedä kumman miehen haluat valita 🤣

        Minä tulkitsen tämän yöllisen hillumisesi niin, että et tiedä mihin trollaukseen milloinkin keskittyä, vaan pompit tapasi mukaan jokaisessa vaahtoamassa, että voit selvittyäsi irtisanoutua poukkoilustasi väkevin ilmaisuin tai vastaavasti kiinnittyä niihin entistä lujemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietysti vain sen oman kaivatun. Hän oli kaiken takana ja täällä oleva mukana vain rahasta ja auttamisen takia.

        Unessa siis. Mutta muuten veikkaan tuota auttamista enemmän. Hänelle hyvät sunnuntait. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unessa siis. Mutta muuten veikkaan tuota auttamista enemmän. Hänelle hyvät sunnuntait. :)

        Samoin sinne :). Joo en rahaa tästä jutustelusta saa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne :). Joo en rahaa tästä jutustelusta saa :).

        Siinä unessa ajattelin sen niin että se minun kaivattu olisi maksanut siitä että olisit tullut tänne ja antoi sinulle vaivanpalkaksi rahaa sen hotelliyön lisäksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne :). Joo en rahaa tästä jutustelusta saa :).

        Olen miettinyt miksi ihastuin siihen mieheen alunperin. Oliko se toivo parempaan elämääni vai johtuuko se vain siitä että olen päästäni sekaisin. Mutta tämä kaava on toistanut itseään jo useamman miehen kohdalla eli ei hän ensimmäinen ollut kehen ihastun samalla tavalla tänne hänestä kirjoittaen. Toisiin ihastuin puhtaasti vain ulkonäön vuoksi mutta hänessä on lisänä se että on ulkonäkö ja kaikki muukin kohdillaan. Hän selkeästi osoitti minulle mielenkiintoaan ja se riitti luomaan päässäni kaiken mielikuvituksellisen. Mutta mikä se ahdistuminen sitten on kun ei sitä muiden kanssa tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt miksi ihastuin siihen mieheen alunperin. Oliko se toivo parempaan elämääni vai johtuuko se vain siitä että olen päästäni sekaisin. Mutta tämä kaava on toistanut itseään jo useamman miehen kohdalla eli ei hän ensimmäinen ollut kehen ihastun samalla tavalla tänne hänestä kirjoittaen. Toisiin ihastuin puhtaasti vain ulkonäön vuoksi mutta hänessä on lisänä se että on ulkonäkö ja kaikki muukin kohdillaan. Hän selkeästi osoitti minulle mielenkiintoaan ja se riitti luomaan päässäni kaiken mielikuvituksellisen. Mutta mikä se ahdistuminen sitten on kun ei sitä muiden kanssa tullut.

        Tuota kyllä vaikea sanoa miksi hän myös ahdisti sinua. Ihastumisen logiikkaa on vaikea järjellä selittää :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt miksi ihastuin siihen mieheen alunperin. Oliko se toivo parempaan elämääni vai johtuuko se vain siitä että olen päästäni sekaisin. Mutta tämä kaava on toistanut itseään jo useamman miehen kohdalla eli ei hän ensimmäinen ollut kehen ihastun samalla tavalla tänne hänestä kirjoittaen. Toisiin ihastuin puhtaasti vain ulkonäön vuoksi mutta hänessä on lisänä se että on ulkonäkö ja kaikki muukin kohdillaan. Hän selkeästi osoitti minulle mielenkiintoaan ja se riitti luomaan päässäni kaiken mielikuvituksellisen. Mutta mikä se ahdistuminen sitten on kun ei sitä muiden kanssa tullut.

        Miten niiden muiden ihastusten kanssa on käynyt sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota kyllä vaikea sanoa miksi hän myös ahdisti sinua. Ihastumisen logiikkaa on vaikea järjellä selittää :).

        Mitä nyt itseäni kuulustelin kun viimeksi näin hänet. Ensin tietysti ajattelin voin ehkä kohdata hänet. Sitten katselin vain ympärilleni ja hän käveli siellä. Ensin katsoin silmiin jonka jälkeen säikähdin kun ne yhtäkkiä näyttivät tutulle. Sen jälkeen muuta mitä kerkesin. Sitten sydän alkoi hakkaamaan tuhatta ja sataa ja halusinkin piiloon tai karkuun ettei tarvitsisi nähdä häntä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niiden muiden ihastusten kanssa on käynyt sitten?

        Niidenkin kanssa vain katseita ja ei sanoja melkein ollenkaan. Yhdelle jopa laitoin viestiä somessa ja ei se vastannut siihen mitään. Olisin halunnut vain tutustua. Ja tietysti kaipailin niitä täälläkin. Siitä on jo useampi vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niidenkin kanssa vain katseita ja ei sanoja melkein ollenkaan. Yhdelle jopa laitoin viestiä somessa ja ei se vastannut siihen mitään. Olisin halunnut vain tutustua. Ja tietysti kaipailin niitä täälläkin. Siitä on jo useampi vuosi.

        Ehkä se ahdistus myös kertoo siitä että haluisit hänet niin paljon mutta samalla sua ahdistaa vanhat pettymykset? Mietin äsken niin mulla ei sen Hoo naisen lähellä tullut ahdistusta mutta sitten myöhemmin kun hän ei enää ollut lähellä. Koska hän oli niin täydelinen ja ajattelin etten ikinä saisi häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se ahdistus myös kertoo siitä että haluisit hänet niin paljon mutta samalla sua ahdistaa vanhat pettymykset? Mietin äsken niin mulla ei sen Hoo naisen lähellä tullut ahdistusta mutta sitten myöhemmin kun hän ei enää ollut lähellä. Koska hän oli niin täydelinen ja ajattelin etten ikinä saisi häntä.

        Se voi olla. Mutta miksi ne silmät ahdistaa en vain ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se ahdistus myös kertoo siitä että haluisit hänet niin paljon mutta samalla sua ahdistaa vanhat pettymykset? Mietin äsken niin mulla ei sen Hoo naisen lähellä tullut ahdistusta mutta sitten myöhemmin kun hän ei enää ollut lähellä. Koska hän oli niin täydelinen ja ajattelin etten ikinä saisi häntä.

        Ja kaikista parasta oli kun löysin termin kaksoisliekki. Sitä sitten luulen kaikkien niiden olevan. Ihme vainoharhainen olen kyllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikista parasta oli kun löysin termin kaksoisliekki. Sitä sitten luulen kaikkien niiden olevan. Ihme vainoharhainen olen kyllä. :D

        Ahaa :D Enpä ole sellaiseen tutustunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla. Mutta miksi ne silmät ahdistaa en vain ymmärrä.

        En kyllä tiedä 🤔 Ahdistaiskohan sua mun katse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa :D Enpä ole sellaiseen tutustunut

        Ihan hyvä jos et ole. Sen verran vainoharhaista kyllä kaikki. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tiedä 🤔 Ahdistaiskohan sua mun katse?

        Ei minua kaikkien katseet ahdista. Vain ne tietyt keihin olen ihastunut ja joita olen nähnyt useamman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä jos et ole. Sen verran vainoharhaista kyllä kaikki. :D

        No älä noin sano. Ihastuneena/rakastuneena aivokemiat vähän meneekin sekasin :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua kaikkien katseet ahdista. Vain ne tietyt keihin olen ihastunut ja joita olen nähnyt useamman kerran.

        Sille miehelle puhuminen varmaan poistaisi sitä ahdistusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä noin sano. Ihastuneena/rakastuneena aivokemiat vähän meneekin sekasin :).

        Niin kai ne menee. :( en nyt aikaisemminkaan pitänyt itseäni mitenkään järkevänä joten ei siinä mitään uutta ole. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua kaikkien katseet ahdista. Vain ne tietyt keihin olen ihastunut ja joita olen nähnyt useamman kerran.

        Saanks mä kysyä sulta vuorostaan jotain? Sinö kun oot nainen niin miten sinä ajattelet että otatko sä katsekontaktia vain jos oot kiinnostunut? Tai siis olen nyt huomannut et yks nainen vilkuilee mua yhdessä paikassa niin mietin vaan :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai ne menee. :( en nyt aikaisemminkaan pitänyt itseäni mitenkään järkevänä joten ei siinä mitään uutta ole. :D

        Oletpas kyllä järkevä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille miehelle puhuminen varmaan poistaisi sitä ahdistusta

        Varmasti poistaisi mutta ei päästy puhumaan ja kynnys lähestyä on minulla liian suuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanks mä kysyä sulta vuorostaan jotain? Sinö kun oot nainen niin miten sinä ajattelet että otatko sä katsekontaktia vain jos oot kiinnostunut? Tai siis olen nyt huomannut et yks nainen vilkuilee mua yhdessä paikassa niin mietin vaan :).

        Vilkuilu on hyvä merkki. Tai siis ainakin pitää sinua hyvännäköisenä jos ei muuta. Harvemmin itse jäisin useamman useamman kerran katsomaan ilman puhumista jos ei pitäisi jotenkin miellyttävän näköisenä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas kyllä järkevä

        No en nyt tiedä olenko niin järkevä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkuilu on hyvä merkki. Tai siis ainakin pitää sinua hyvännäköisenä jos ei muuta. Harvemmin itse jäisin useamman useamman kerran katsomaan ilman puhumista jos ei pitäisi jotenkin miellyttävän näköisenä. :)

        Ehkä joo niin :). No katsotaan mitä tapahtuu, en jotenkin nyt itse etsi yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Kiitän jos pidät järkevänä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joo niin :). No katsotaan mitä tapahtuu, en jotenkin nyt itse etsi yhtään mitään.

        Ihan mille itsestä tuntuu. :) miten itse koet sen naisen sitten, onko hän kiinnostava?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mille itsestä tuntuu. :) miten itse koet sen naisen sitten, onko hän kiinnostava?

        En osaa sanoa, ei nyt oikeen ole sen Hoon jälkeen kukaan kiinnostanut. Kyllä se siitä eikä tässä väkisin pidä alkaa mihinkään. Olet sinä järkevä minusta, hyvin osaat analysoida itseäsikin ja olet fiksua juttuseuraa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, ei nyt oikeen ole sen Hoon jälkeen kukaan kiinnostanut. Kyllä se siitä eikä tässä väkisin pidä alkaa mihinkään. Olet sinä järkevä minusta, hyvin osaat analysoida itseäsikin ja olet fiksua juttuseuraa :).

        Näinhän se on. Ei sitä väkisin. Mutta jos tuo nainen lähestyy sinua niin voittehan te tutustua muuten vaan. :) ei sitä tiiä vaikka se kiinnostus lähtisikin heräämään. Tai sitten jos itse koet että no miksi ei niin jotain pientä sanan heittoa katso miten lähtee mukaan. :) samoin sinulle tuo. :)


      • Anonyymi

        Koko yön monologi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, ei nyt oikeen ole sen Hoon jälkeen kukaan kiinnostanut. Kyllä se siitä eikä tässä väkisin pidä alkaa mihinkään. Olet sinä järkevä minusta, hyvin osaat analysoida itseäsikin ja olet fiksua juttuseuraa :).

        Mitä mieltä olet pitäisikö minun mennä terapiaan? Jotenkin ajattelen että minulla on jotain mielenterveyshäiriöitä kun en pysty unohtamaan sitä miestä. Jotkut täällä sanoneet että pakkomielelle olisi. Välillä koen ettei tarvitse ja joskus on tosi vaikeaa. Tämä että voin keskustella edes jonkun kanssa auttaa ettei koko ajan pyöri päässä kaikki asiat. Sitten taas se että pitäisi jotenkin kehittää itseä olemaan sosiaalisempi mutta sekin ollut nyt ihan siedettävän rajoissa kun on saanut enemmän olla omissa oloissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Ei sitä väkisin. Mutta jos tuo nainen lähestyy sinua niin voittehan te tutustua muuten vaan. :) ei sitä tiiä vaikka se kiinnostus lähtisikin heräämään. Tai sitten jos itse koet että no miksi ei niin jotain pientä sanan heittoa katso miten lähtee mukaan. :) samoin sinulle tuo. :)

        Nii,eihän sitä tiedä jos hän miettii nyt samaa ku sinä et miksen mene juttelee :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii,eihän sitä tiedä jos hän miettii nyt samaa ku sinä et miksen mene juttelee :).

        Se voi olla. :D jos katselee useasti niin voi ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla. :D jos katselee useasti niin voi ollakin.

        Mitä sitä vaan menis tuntemattomalle sanomaa ja sitte jos hän ei olekaan mitenkään kiinnostunut niin oon ihan nolo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä vaan menis tuntemattomalle sanomaa ja sitte jos hän ei olekaan mitenkään kiinnostunut niin oon ihan nolo :D

        Tuohan siinä tuntemattoman lähestymisessä onkin. :D jos näette usein niin anna asian vain mennä omalla painollaan. Jos tuntuu hyvältä ja luonnollista niin voi sitä sanan sanoa. Ei sitä väkisinkään kannata jos tulee olo että nolaisi itsensä. Tuskinpa nolaisit muutenkaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan siinä tuntemattoman lähestymisessä onkin. :D jos näette usein niin anna asian vain mennä omalla painollaan. Jos tuntuu hyvältä ja luonnollista niin voi sitä sanan sanoa. Ei sitä väkisinkään kannata jos tulee olo että nolaisi itsensä. Tuskinpa nolaisit muutenkaan. :)

        Ehkä en nii :). Täytyy katsoa miten asia etenee, voihan sitä jotin jutustella jos tilaisuus sen sallii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä en nii :). Täytyy katsoa miten asia etenee, voihan sitä jotin jutustella jos tilaisuus sen sallii.

        Niin. Ainakaan et jättäisi sitten ketään palstalle huutelemaan miehen perään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet pitäisikö minun mennä terapiaan? Jotenkin ajattelen että minulla on jotain mielenterveyshäiriöitä kun en pysty unohtamaan sitä miestä. Jotkut täällä sanoneet että pakkomielelle olisi. Välillä koen ettei tarvitse ja joskus on tosi vaikeaa. Tämä että voin keskustella edes jonkun kanssa auttaa ettei koko ajan pyöri päässä kaikki asiat. Sitten taas se että pitäisi jotenkin kehittää itseä olemaan sosiaalisempi mutta sekin ollut nyt ihan siedettävän rajoissa kun on saanut enemmän olla omissa oloissaan.

        Mikä on mielipiteesi sitten tästä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on mielipiteesi sitten tästä? :)

        En huomannut aiemmin :). Jos tuo mies on ainut asia mikä aiheuttaa jotain tuntemuksia nii en nyt vakavana asiana pitäisi. Jos se sun mielessä häiritsevästi pyörii niin ei siitä terapiasta haittaa ole. Mutta se on ihan miltä susta itestäsi tuntuu. Vaikuttaako se sun arkisiin asioihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomannut aiemmin :). Jos tuo mies on ainut asia mikä aiheuttaa jotain tuntemuksia nii en nyt vakavana asiana pitäisi. Jos se sun mielessä häiritsevästi pyörii niin ei siitä terapiasta haittaa ole. Mutta se on ihan miltä susta itestäsi tuntuu. Vaikuttaako se sun arkisiin asioihin?

        Ei se toisaalta vaikuta muuten kuin omaan mieleen tietysti. En siitä miehestä ole muille sanonut ihan omana tietona vain on ja tämän palstan. Enemmän vain mietin näiden omien ajatuksien kanssa kun minulla nyt ei mikään paras itsetunto ole ja olen aika ujokin. Lisäksi saanut niin paljon osittain omankin toiminnan takia pskaa niskaan mutta myös muidenkin takia. Ja sitten tuo sosiaalisuus kun en nauti yhtään ja töissäkin sen takia vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toisaalta vaikuta muuten kuin omaan mieleen tietysti. En siitä miehestä ole muille sanonut ihan omana tietona vain on ja tämän palstan. Enemmän vain mietin näiden omien ajatuksien kanssa kun minulla nyt ei mikään paras itsetunto ole ja olen aika ujokin. Lisäksi saanut niin paljon osittain omankin toiminnan takia pskaa niskaan mutta myös muidenkin takia. Ja sitten tuo sosiaalisuus kun en nauti yhtään ja töissäkin sen takia vaikeaa.

        Okei. No siis terapiasta voit saada apua ujouteen varmasti. Itsekin kävin jonkun aikaa johtuen siitä sairaudestani, ja koen että itsetuntoni ja itseluottamukseni koheni siellä. Ja voit saada työkaluja tunteiden käsittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No siis terapiasta voit saada apua ujouteen varmasti. Itsekin kävin jonkun aikaa johtuen siitä sairaudestani, ja koen että itsetuntoni ja itseluottamukseni koheni siellä. Ja voit saada työkaluja tunteiden käsittelyyn.

        Eli se varmaan olisi hyödyllinen? En oikein aikaisemmin ole pystynyt mitä joskus käynyt puhumaan kaikesta. Tuntuu jotenkin vaikealta sanoa kaikki miten asiat on. Helpommin tottunut sanomaan kaikki on hyvin. Enkä tietenkään sanoisi mitään siitä miehestäkään. En vain pystyisi. Jotenkin seisoa sen takana en haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli se varmaan olisi hyödyllinen? En oikein aikaisemmin ole pystynyt mitä joskus käynyt puhumaan kaikesta. Tuntuu jotenkin vaikealta sanoa kaikki miten asiat on. Helpommin tottunut sanomaan kaikki on hyvin. Enkä tietenkään sanoisi mitään siitä miehestäkään. En vain pystyisi. Jotenkin seisoa sen takana en haluaisi.

        On siitä hyötyä. No mä en tunne sua etkä sä mua. Joten kerro vaikka mulle sitten ihan vapaasti niin paljon kun rohkenet, se auttaa. Voit olla varma etten tuomise millään tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli se varmaan olisi hyödyllinen? En oikein aikaisemmin ole pystynyt mitä joskus käynyt puhumaan kaikesta. Tuntuu jotenkin vaikealta sanoa kaikki miten asiat on. Helpommin tottunut sanomaan kaikki on hyvin. Enkä tietenkään sanoisi mitään siitä miehestäkään. En vain pystyisi. Jotenkin seisoa sen takana en haluaisi.

        Eikä tuo mies juttu ole mitenkään outo, minusta aika normaaleja asioita joita ihmiset käy mielessään läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siitä hyötyä. No mä en tunne sua etkä sä mua. Joten kerro vaikka mulle sitten ihan vapaasti niin paljon kun rohkenet, se auttaa. Voit olla varma etten tuomise millään tapaa.

        Niin olen kertonutkin. :) saat kuunnella tuon miehen ja palstapuolen sitten kun en sitä kerro muualla. :D mutta harkitsen tuota kyllä että jos puhuisin noista jollekin. Se voi olla vaikeaa mutta pitää yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tuo mies juttu ole mitenkään outo, minusta aika normaaleja asioita joita ihmiset käy mielessään läpi.

        On se minusta outo minulle tapahtuvaksi. :) jos tietäisit kokonaan sen tarinan niin outoa se on ja jatkuva ihastuminen ja palstailukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se minusta outo minulle tapahtuvaksi. :) jos tietäisit kokonaan sen tarinan niin outoa se on ja jatkuva ihastuminen ja palstailukin.

        No kerro vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro vaan?

        En minä täälläkään voi kaikkea kertoa. :) mutta yleisesti kerron kyllä kun tulee asiaa mieleen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä täälläkään voi kaikkea kertoa. :) mutta yleisesti kerron kyllä kun tulee asiaa mieleen. :)

        Niin no joo :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no joo :).

        Jännä että sinua kiinnostaa. :) onko minun jutut niin mielenkiintoisia kun puhun vain siitä miehestä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä että sinua kiinnostaa. :) onko minun jutut niin mielenkiintoisia kun puhun vain siitä miehestä? :D

        No sori jos kysyin. Hyvät illan jatkot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sori jos kysyin. Hyvät illan jatkot.

        Siis ei haittaa että kysyit. Mutta yleisesti mietin vain. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei haittaa että kysyit. Mutta yleisesti mietin vain. :)

        Miksei olis? Olethan sinäkin lukneut mun juttuja. Kyl mua kiinnostaa kun tilanteeni oli vähän samanlainen. Hassu sattuma, äsken se kaivattuni (tai entinen kaivattuni) laittoi uuden kuvan itsestään someen. Ei voi todeta taas kuinka kauinis hän vaan on :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei olis? Olethan sinäkin lukneut mun juttuja. Kyl mua kiinnostaa kun tilanteeni oli vähän samanlainen. Hassu sattuma, äsken se kaivattuni (tai entinen kaivattuni) laittoi uuden kuvan itsestään someen. Ei voi todeta taas kuinka kauinis hän vaan on :).

        Siis ei voi kun todeta :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei olis? Olethan sinäkin lukneut mun juttuja. Kyl mua kiinnostaa kun tilanteeni oli vähän samanlainen. Hassu sattuma, äsken se kaivattuni (tai entinen kaivattuni) laittoi uuden kuvan itsestään someen. Ei voi todeta taas kuinka kauinis hän vaan on :).

        Niin onhan meillä aika samanlaiset tilanteet. :) osittain ainakin. Minä en näe omasta kaivatustani uusia kuvia ollenkaan. Pari vanhaa kuvaa siellä täällä. Niillä ollaan pärjätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei olis? Olethan sinäkin lukneut mun juttuja. Kyl mua kiinnostaa kun tilanteeni oli vähän samanlainen. Hassu sattuma, äsken se kaivattuni (tai entinen kaivattuni) laittoi uuden kuvan itsestään someen. Ei voi todeta taas kuinka kauinis hän vaan on :).

        Masturboitko sä ikinä sen naisen kuville? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masturboitko sä ikinä sen naisen kuville? :)

        Eiköhän sinkkumies saa tehdä mitä haluaa. Mielummin vetäisi käteen kauniille kuvalle kuin jollekin prno tähdelle. Ja tietysti eiköhän kaikilla ole haluja joten se on ihan normaalia. Tämä siis naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masturboitko sä ikinä sen naisen kuville? :)

        Erikoinen kysymys kyllä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen kysymys kyllä :).

        Ei ollut minulta mutta vastasin tuohon itsekin että saat tehdä mitä haluat tietysti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta mutta vastasin tuohon itsekin että saat tehdä mitä haluat tietysti. :)

        Niin kyllä :). Onko tollanen sulle arka aihe puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä :). Onko tollanen sulle arka aihe puhua?

        Ei niinkään. :) entä sinulle? En koe kiinnostuksia alapäällä joten ei ole mitään sellaista ihmeellistä senkään suhteen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niinkään. :) entä sinulle? En koe kiinnostuksia alapäällä joten ei ole mitään sellaista ihmeellistä senkään suhteen. :)

        No ei kai. Mut kyllä minäkin kiinnostun naisesta ihan muilla tavoin. Tietyst jossaa kohtaa sitä miettii sellaistakin sen naisen kanssa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai. Mut kyllä minäkin kiinnostun naisesta ihan muilla tavoin. Tietyst jossaa kohtaa sitä miettii sellaistakin sen naisen kanssa :).

        Niin mutta on näitä niin limaisia ukkojakin olemassa että naisesta hakee vain sitä yhtä ja ainoaa. Mutta onneksi järkeviäkin tapauksia löytyy. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta on näitä niin limaisia ukkojakin olemassa että naisesta hakee vain sitä yhtä ja ainoaa. Mutta onneksi järkeviäkin tapauksia löytyy. :)

        Hyi. En ole sellainen. Mua kiinnostaa naisen kanssa ihan muu enimmäksee. Se yhteisolo ja niin edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi. En ole sellainen. Mua kiinnostaa naisen kanssa ihan muu enimmäksee. Se yhteisolo ja niin edelleen

        Se on hyvä. :) en sinua sanonutkaan sellaiseksi. Tuskin tuollaiset limaiset pystyisi näin järkevään keskusteluun. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä. :) en sinua sanonutkaan sellaiseksi. Tuskin tuollaiset limaiset pystyisi näin järkevään keskusteluun. :)

        Tehän voitte keskenään seks :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehän voitte keskenään seks :D

        Ei minua kiinnosta tuntemattomien kanssa. Haluan vain sen oman kaivatun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua kiinnosta tuntemattomien kanssa. Haluan vain sen oman kaivatun.

        Tehän olette tutustuneet toisiinne jo monta viikkoa. Ettekä kumpikaan edes näe kaivettuja. Mikä estää teitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehän olette tutustuneet toisiinne jo monta viikkoa. Ettekä kumpikaan edes näe kaivettuja. Mikä estää teitä?

        En halua palstalta mitään. Voitko mennä siitä tyrkyttämästä. Haluan vain ja kaipaan täällä sitä omaa kaivattua miestä. :) en halua harrastaa seksiä muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua palstalta mitään. Voitko mennä siitä tyrkyttämästä. Haluan vain ja kaipaan täällä sitä omaa kaivattua miestä. :) en halua harrastaa seksiä muiden kanssa.

        Entä jos tuo mukava mies haluaa sinua? Mistä voit tietää, onko se sinun kaivettu niin mukava edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tuo mukava mies haluaa sinua? Mistä voit tietää, onko se sinun kaivettu niin mukava edes?

        Haluan oman kaivatun oli mukava tai ei. :) ja oikeastaan tiedän hänen olevan mukava sen vähän mitä häntä näin ja miten olin hänen kanssa tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tuo mukava mies haluaa sinua? Mistä voit tietää, onko se sinun kaivettu niin mukava edes?

        En mäkään halua tuntemattomien kanssa mihinkään alkaa enkä tuttujenkaa kanssa ennen ku tutustutaan ja muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään halua tuntemattomien kanssa mihinkään alkaa enkä tuttujenkaa kanssa ennen ku tutustutaan ja muuta

        Tämäpä kun ihmiset ei saisi enää vain jutella ja jakaa ajatuksiaan kun heti ollaan ajattelemassa että pitäisi seksiä harrastaa tuntemattomien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä kun ihmiset ei saisi enää vain jutella ja jakaa ajatuksiaan kun heti ollaan ajattelemassa että pitäisi seksiä harrastaa tuntemattomien kanssa.

        Joo. Taitaa palstalaiset niin kakaroita et jos nainen ja mies juttelee niin se tarkottaa vain yhtä asiaa heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Taitaa palstalaiset niin kakaroita et jos nainen ja mies juttelee niin se tarkottaa vain yhtä asiaa heille.

        Näköjään. :D kyllä jaksaa tuokin sama jankata tuota koko ajan. Hän varmaan harrastelee seksiä kaikkien kanssa kenelle puhuu. Heti kun löytyy mukavan oloinen mies niin heti panemaan mentävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään. :D kyllä jaksaa tuokin sama jankata tuota koko ajan. Hän varmaan harrastelee seksiä kaikkien kanssa kenelle puhuu. Heti kun löytyy mukavan oloinen mies niin heti panemaan mentävä.

        Varmaan joo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään. :D kyllä jaksaa tuokin sama jankata tuota koko ajan. Hän varmaan harrastelee seksiä kaikkien kanssa kenelle puhuu. Heti kun löytyy mukavan oloinen mies niin heti panemaan mentävä.

        Mut eiks se joku hehkulamppu ollu tollanen just. Sehän tuli raivoo aikasemminkin niihin meidän haave keskusteluihin vissii :D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut eiks se joku hehkulamppu ollu tollanen just. Sehän tuli raivoo aikasemminkin niihin meidän haave keskusteluihin vissii :D.

        Tuskinpa tuo se hehkulamppu on. Joku muu jankuttaja kaikkien mukavien miesten nuss.ija. Joku erehtyy olemaan mukava niin tuo on jo menossa sänkyyn. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut eiks se joku hehkulamppu ollu tollanen just. Sehän tuli raivoo aikasemminkin niihin meidän haave keskusteluihin vissii :D.

        Olen aika paha suustani. Välillä. :D ja aika piikikäs mitä tulee eri asioihin. Ja yleensä saan asiat menemään kuten haluan jos nyt itseäni mietin tässä. :D rasittavaksikin sanottu. Mutta en raivoa tai ole noin tyhmä että puuttuisin muiden asioihin tuolla tavalla.


      • Anonyymi

        Minä vaan. Kerroin itsestäni jotain kun tuosta tuli mieleen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa tuo se hehkulamppu on. Joku muu jankuttaja kaikkien mukavien miesten nuss.ija. Joku erehtyy olemaan mukava niin tuo on jo menossa sänkyyn. :D

        Sinulla on mies taas paha ristiriita menossa mielikuvitusperheesi kanssa, no ehkä joku rasvanaama voitelee itsensä tällä feikkidraamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on mies taas paha ristiriita menossa mielikuvitusperheesi kanssa, no ehkä joku rasvanaama voitelee itsensä tällä feikkidraamalla

        Tämäkin tuli taas itsestään puhumaan. Aina yhtä positiivinen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin tuli taas itsestään puhumaan. Aina yhtä positiivinen. :D

        Joo :). Oot samanlainen kun mä mitä tulee siihen että on tottun saamaa mitä haluaa. Olitko sä hyvä koulus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :). Oot samanlainen kun mä mitä tulee siihen että on tottun saamaa mitä haluaa. Olitko sä hyvä koulus?

        Kai ihan hyvä olin. Luulisin? Entä sinä? :)


      • Anonyymi

        Ei tuo ole kun minä vaan. :D mukava tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole kun minä vaan. :D mukava tyyppi.

        Menkää panemaab hotellii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :). Oot samanlainen kun mä mitä tulee siihen että on tottun saamaa mitä haluaa. Olitko sä hyvä koulus?

        Hyvät yöt. Olisi pelottavaa kohdata sellainen henkilö kuin itse on. :D tai siis kun itse vain on valmis menemään pitkälle asioiden suhteen ja kaikki tosi tarkasti mietitty. Mutta näinpä. Jos ensi kerralla tekisi uuden aloituksen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää panemaab hotellii

        Menepäs itse panemaab sinne itse itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ihan hyvä olin. Luulisin? Entä sinä? :)

        Ihan ok. Ajattelin et voitas olla siinä suhteesa samanlaisii, se ehkä tällasil persoonil yleistä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok. Ajattelin et voitas olla siinä suhteesa samanlaisii, se ehkä tällasil persoonil yleistä :).

        Voihan se olla. :) millaisena persoonana pidät itseäsi sitten? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla. :) millaisena persoonana pidät itseäsi sitten? :)

        Aika kriittinen itseäni kohtaan, haluan menestyä aina hyvin, tottunut kyllä saamaan tahtoni läpi :). Jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät yöt. Olisi pelottavaa kohdata sellainen henkilö kuin itse on. :D tai siis kun itse vain on valmis menemään pitkälle asioiden suhteen ja kaikki tosi tarkasti mietitty. Mutta näinpä. Jos ensi kerralla tekisi uuden aloituksen. :)

        Näinhän se ois. Hyvät yöt :). Mä en ollu toi joka luuli sua siks hehkuks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kriittinen itseäni kohtaan, haluan menestyä aina hyvin, tottunut kyllä saamaan tahtoni läpi :). Jne

        Minulla samoja piirteitä. :) koetko että olisit saavuttanut ne asiat elämässä mitä haluat? En saanutkaan vielä unta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla samoja piirteitä. :) koetko että olisit saavuttanut ne asiat elämässä mitä haluat? En saanutkaan vielä unta. :D

        No en oikeastaan :). Ihan ok menee, mutta toisenlaistakin vois olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en oikeastaan :). Ihan ok menee, mutta toisenlaistakin vois olla.

        Missä asioissa ei ole vielä saavutettu? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asioissa ei ole vielä saavutettu? :)

        Mä haluisin itselleni uuden:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asioissa ei ole vielä saavutettu? :)

        No siis monikin asia vois olla paremmin jos olisin rohkeampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluisin itselleni uuden:D

        Ai minkä uuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Taitaa palstalaiset niin kakaroita et jos nainen ja mies juttelee niin se tarkottaa vain yhtä asiaa heille.

        Palstalaiset on kakaroita? Teidän juttelu vasta lapsellista jankutusta on.
        Ei ole mitään palstalaisia. Tämä lukee koko suomi. Myös lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalaiset on kakaroita? Teidän juttelu vasta lapsellista jankutusta on.
        Ei ole mitään palstalaisia. Tämä lukee koko suomi. Myös lapset.

        Kyllä täällä vain samoja naamoja käy. Palstalaiset. Päivää sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalaiset on kakaroita? Teidän juttelu vasta lapsellista jankutusta on.
        Ei ole mitään palstalaisia. Tämä lukee koko suomi. Myös lapset.

        Kuka nyt haluaa uskoa johonkin vuoropuheluun trollipalstalla🤭Ja miettikää- edes lapsia ei kukaan enää ajattele


    • Anonyymi

      Kiitos. Oli mukava tavata sinut nainen. Olin vähän pikkujoulu tuulelle ja ehkä liian monta ottanut. Lähdin pois, kun huomasin oman tilani. En kehdannut jäädä: Mieleen tuli: "Jukka Pojan "se piisi: älä nyt tyri nyt, älä lyö yli nyt. Sorry, lähdin vastoin normaalia toimintatapaani. Olit ihastuttava.

      • Anonyymi

        Toivottavasti tavoittaa tuon kohteesi. :) en se minä ainakaan ole.


      • Anonyymi

        Aloittaja puhuu palstakeskustelusta. Hämäävät samalla normaaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja puhuu palstakeskustelusta. Hämäävät samalla normaaleja.

        Pahoittelut kyllä vain palstalla. :) en keskustele oikein miesten kanssa muualla.


      • Anonyymi

        En halua imeä muuta kuin tikkaria. Ei oikein kiinnosta muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua imeä muuta kuin tikkaria. Ei oikein kiinnosta muu.

        Mmhm taidat haluta ton haavemaan miehen tikkaria? :d


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmhm taidat haluta ton haavemaan miehen tikkaria? :d

        Siis tarkoitan kaupasta ostettua tikkaria. Mielellään mansikan makuinen. Ostatko minulle?


      • Anonyymi

        Koita nyt vttu päättää mitä haluat, yks päivä haluat sen miehen ja yks päivä haluat unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt vttu päättää mitä haluat, yks päivä haluat sen miehen ja yks päivä haluat unohtaa.

        Haluan koko ajan unohtaa mutta kaipaan eli haluan sen miehen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan koko ajan unohtaa mutta kaipaan eli haluan sen miehen. :)

        Tule takaisin vaan sinne tiedät minne niin jutellaan ja sovitaan tapaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule takaisin vaan sinne tiedät minne niin jutellaan ja sovitaan tapaaminen

        Milloin haluat että tulen siellä käymään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin haluat että tulen siellä käymään?

        En tiedä kuka olet, joten tule kun tulet.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin yöllä unta vihaisesta kissasta, se halusi tappaa pinemmän kissan päälle oli tulossa piti ottaa pienempi syliin kun kiipesi peloissaan housun lahjetta pitkin kynsillään. Sitä ennen, se vihainen tyttökissa ole heittänyt apinan koloon🤣

    • Anonyymi

      Se mukava on ilmeisesti joku muu. Eihän sillä ole edes.mitään väliä roolia se on elämäkin

      • Anonyymi

        Niin on tuo aloittajakin joku muu!


    • Anonyymi

      Että sängyssä olet jo alastomina miehen painaessa täysillä.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Näin mies unta taas sinusta. Tulit lentäen mun luokse ja ne harrastettiin seksiä. Kaivattuni oli maksanut siitä sulle :).

    • Anonyymi

      Niin jäi. Toivottavasti tavataan pian?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe