Miksi tänne kirjoitat ja ikävöit, ihan turhaa.

Anonyymi-ap

Onhan sinulla puhelinnumeroni?

37

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin riippuu kenestä kyse.? Ei kaikilla oo.

    • Anonyymi

      On mutta en tiedä onko yhteydenotto toivottu niin enpä viiti käyttää.

      • Anonyymi

        Sittenhän asia selviää hetkessä, täällä tuskin koskaan. Moni näyttää tykkäävän ikävöinnistä ja asioita ei ole tarkoituskaan selvittää. Vähän kummallista touhua aikuisilta.


    • Anonyymi

      Erittäin hyvin sanottu

    • Anonyymi

      Molemmille pisteet

    • Anonyymi

      Se että sinun kaipaama henkilö on täällä ei välttämättä tarkoita, että kaipaisi sinua. Pystytkö sisäistämään myös sellaisen vaihtoehdon. Kävisi järkeen meinaan jos häneltä numerokin löytyy.

      • Anonyymi

        Kuulostatpa tietävän asian minua paremmin.


      • Anonyymi

        Taatusti eikä se ole hänen vikansa. Tsemppiä eloon.


    • Anonyymi

      On mu mä olen tunteeni tehny tiettäväksi se on iha hänestä itsestään kiinni mitä hän haluaa

    • Anonyymi

      Eipä löydy ei ja salainenkin on. Minkäs teet?

    • Anonyymi

      Samaa voisi varmaan kysyä aloittajalta?

      • Anonyymi

        Ei aloittajalla ole tietoa kuin omasta numerosta ja siihen ei onnistu soittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittajalla ole tietoa kuin omasta numerosta ja siihen ei onnistu soittamaan.

        Auts. Kuka antaa oman numeron jos toinen ei anna omaansa. Pitäisi jo heti ymmärtää ettei mitään tule silloin kuulumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts. Kuka antaa oman numeron jos toinen ei anna omaansa. Pitäisi jo heti ymmärtää ettei mitään tule silloin kuulumaan

        Onhan se numero ollut molemmilla monet vuodet, mutta minulta pääsi häviämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se numero ollut molemmilla monet vuodet, mutta minulta pääsi häviämään.

        Miksi sitten oletat että toisella on vielä numero. Kun itsekin hävittänyt numeron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten oletat että toisella on vielä numero. Kun itsekin hävittänyt numeron.

        No ajatteleppa jotta toisella salainen ja minulla ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ajatteleppa jotta toisella salainen ja minulla ei.

        Ikävämpi homma. Sitten ei varmaan ois kannattanut hävittää numeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ajatteleppa jotta toisella salainen ja minulla ei.

        Onko yhteisiä tuttavia jos sitä kautta saisit numeron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko yhteisiä tuttavia jos sitä kautta saisit numeron?

        Onhan niitä paljonkin yhteisiä tuttuja, mutta ei tähän näin seurustelun alkuvaiheessa kannata vielä koko sukua sotkea.


    • Anonyymi

      En tarvii numeroa kun ei vastata muutenkaan. Mutta olenkin alkanut rakastumaan bring me to the horizonin laulajaan. Naiset, vaikka ei musiikki upposi mutta kattokaa nyt miten ihana 😂
      https://youtu.be/okCcL8daFAg
      Tähän biisiin ei löydy videoo missä laulaja olisi, mikä on harmi, yks lemppareita ja syy miks aloin kuuntelee.
      https://youtu.be/_NFzDSudw10

    • Anonyymi

      Nainen jolle olen laittanut suoraan viestiä perääntyi viestissä ja sanoi että oon käsittäny asioita väärin... Mitä sitten voi enää tehdä?

      • Anonyymi

        Tuohon nainen sanoisi, että pitää yrittää kovempaa. Ja jos se on toisella tuulella, niin sanoo, että jätä rauhaan :) Ota siitä sitten selvää.


      • Anonyymi

        Tuossa tilanteessa ei enää mitään, nainen todennäköisesti säikähti niin ettei ystävyyskään ole enää vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon nainen sanoisi, että pitää yrittää kovempaa. Ja jos se on toisella tuulella, niin sanoo, että jätä rauhaan :) Ota siitä sitten selvää.

        Eli ootko sitä mieltä että mun pitäis laittaa uudestaan viestiä koska hän ei käskenyt mua painumaan hevonkuuseen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ootko sitä mieltä että mun pitäis laittaa uudestaan viestiä koska hän ei käskenyt mua painumaan hevonkuuseen? :)

        Ei kun nyt vaan kiltisti annat se naisen pureskella asioita ja annat hänen ottaa seuraava askel sinuun päin. Jos rupeat pommittamaan tunnustuksilla ja vaatimaan selityksiä, niin sit peli on varmasti pelattu lopullisesti.

        t: Se toinen neuvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun nyt vaan kiltisti annat se naisen pureskella asioita ja annat hänen ottaa seuraava askel sinuun päin. Jos rupeat pommittamaan tunnustuksilla ja vaatimaan selityksiä, niin sit peli on varmasti pelattu lopullisesti.

        t: Se toinen neuvoja

        Ei se auta ei se oo ottanu yhteyttä :(


    • Anonyymi

      Ei tuollaiseen toosaroskaan voi rakastua, ellei lähde ottamaan otetta, ja tuossa touhussa tulee sitten henkilövahinkoja, sillä kokeileppa koira olla mustasukkainen meikäläisen puolesta, näin on asia, paree on koiran nylykytystä vaan....
      Sulle, rauhotus neiti pikkusen
      Moro
      https://m.youtube.com/watch?v=dL8tFeRwlec

      • Anonyymi

        Mistä tarvii rauhottua? Onks tällä aloituksella joku oikea vaikutus johonkin? Minä, neiti en ainakaan soita kellekään. Varsinkaan sellaisille jotka on jättäny vastaamatta eikä soittanut ikinä takas. Tarkoititko minua? Minulla on kaikki oikeus jatkaa elämääni valitsemallani tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tarvii rauhottua? Onks tällä aloituksella joku oikea vaikutus johonkin? Minä, neiti en ainakaan soita kellekään. Varsinkaan sellaisille jotka on jättäny vastaamatta eikä soittanut ikinä takas. Tarkoititko minua? Minulla on kaikki oikeus jatkaa elämääni valitsemallani tavalla.

        Ole neiti jatkossakin päättäväinen, älä missään nimessä soita kenellekään. Puhelinlaskukin pysyy kohtalaisen pienenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole neiti jatkossakin päättäväinen, älä missään nimessä soita kenellekään. Puhelinlaskukin pysyy kohtalaisen pienenä.

        Kultaa 😘😘😘😘😘


    • Anonyymi

      Ja sinulla kaikki mahdolliset viestikanavat. Ihan kaikki. Numerosta alkaen. Joka kerta kun olen viestin laittanut, olen herättänyt korkeintaan ärtymystä. Joten ei tää voi mulle olla, vaikka häntä ikävöin.

    • Anonyymi

      eeooee

    • Olisi aika ihme, jos olisi numero hänelle.

    • Anonyymi

      Nimihän on tärkeä kun sen voi pilata.

      • Anonyymi

        Juuri näin, eikä sitä tarvi aina edes itse pilata muut voi olla niin avuliaita


    • Anonyymi

      Ei oo numeroita enää koska puhelin hajosi ja saadut numerot lähti samalla ...
      Joten ...
      Jo
      Tosin en ole ikävöinyt ketään elokuun jälkeen ..
      N>M

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1570
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1039
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      829
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      742
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      699
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    8. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      636
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      634
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      605
    Aihe