Löysin isävainaani muistiinpanoja "kykyjen kartoituksesta" reilun kolmenkymmenen vuoden takaa. Joensuun matkalla poikennut Outokummussa tekojäällä ja tehnyt havaintoja. Ookoon joukkueesta oli merkintä numerosta 8 Holopainen huono kunto mutta ei pelinlukutaitoa ja Koskinen hidas mutta kankea. Hurttien pelaajista ei ollut kommentteja.
Ookoo Hurtat Matovaara
7
868
Vastaukset
- Anonyymi
Sanotaan vaikka näin, jotta isäsi muistiinpanoista huolimatta nuokin olivat pelimiehiä näihin nykyisiin koheltajiin verrattuina!
- Anonyymi
Tämän päivän OoKoon kotiotteluissa ei ole enää muuta jännitettävää kuin se, saako vastustaja kaksinumeroiset lukemat taululle vai jääkö yksinumeroiseen......
- Anonyymi
Isä oli vielä päässy saatille paikallisesta soittoruokalasta. Paikallinen Krisse oli ollut hyvin suostuvainen ja olivat tavanneet myöhemminkin Kuopiossa.
- Anonyymi
Elä höpise ukko oli homostelemaan menny Kuopioon 😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä höpise ukko oli homostelemaan menny Kuopioon 😖
Joo"o muistiinpanoja toisista miehistä..selvä Gay🥰
- Anonyymi
Tunnistan isäsi, pelasin hänen ketjussa, taisin yhessä saunaillassa myös korkata isäs, ei paha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341899Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801479
- 821476
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711061- 631031
- 221007