Mitä olet valmis muuttamaan

Anonyymi-ap

itsestä paremmaksi et sausit hänet ketä kaipaat?

49

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mitään. Uskon, että hän löytää paremmin mieleisensä, jos ei ole jo löytänyt.

    • Anonyymi

      Olet digivirhe luonnossa.

    • Anonyymi

      En mitään kun en kaipaa ketään.

      • Anonyymi

        Olet kuitenkin aina ensimmäisenä näihin vastaamassa. Kaipaat sitä että joku kaipaisi sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin aina ensimmäisenä näihin vastaamassa. Kaipaat sitä että joku kaipaisi sinua.

        Ei kukaan kaipaa. Huvikseen luen ja joskus harvoin kommentoin.


    • Anonyymi

      Hyvinkin monia asioita parempaan suuntaan, kun tiedän kyllä omat puutteeni. Yritän niitä jo muutenkin muuttaa, vaikka se vaikeaa onkin.

    • Anonyymi

      En mitään jos jollekin en kelpaa niin sitten olen kelpaamatta niin kuin nytkin. Joo on huono itsetunto, mutta viisastunut siinä mielessä että jos en ulkonäöllisesti enkä persoonana kelpaa niin sitten ei voi mitään. Tietysti aina voi olla vielä parempi ihminen, siis käyttäytymisessä jokainen. Onneksi on lemmikit jotka hyväksyy sellaisena kuin on vaikka olisikin äkäinen päivä ja kaikki pännii niin tulevat kyttimään ruokaa häkin ovelle ja nuuskuttamaan.

      • Anonyymi

        "jos jollekin en kelpaa niin sitten olen kelpaamatta"

        Minusta tuo kuulostaa ihan hyvältä itsetunnolta. Ne ovat oikeasti niitä epävarmoja, jotka muokkaavat itseään muita miellyttääkseen.


    • Anonyymi

      Onko tarkoitustakaan muuttaa itseä toisenlaiseksi, mitä ei sillä hetkellä ole. Ihminen on kokonaisuus kaikkineen.
      Miksi pitäisi edes miettiä tuollaista vaihtoehtoa. Ei kannata.
      Toisen särmikkyys, ulkoiset puitteet ym tekevät toiseen vaikutuksen omana itsenään. Älkäämme yrittäkö olla parempia mitä emme ole.
      Kuitenkin on asioita sun muuta, jotka ovat elämässä tärkeitä. Ilman mitään tuntisin olevani todella hukassa.

    • Anonyymi

      Aivan täysin miten hän haluaa.

      • Anonyymi

        Miksi haluat hänet noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat hänet noin?

        Koska ei ole muita kuin hän. Vain hänen kanssaan olisin täysin onnellinen.


    • Anonyymi

      Eipä taida olla mitään mitä haluaisin muuttaaitsessäni tai hänessäkään sen kummemmin pidän hänestä sellaisena kuin hän en vain pitänyt siitä että hän koki tarvetta valehdella minulle

    • Anonyymi

      Silikonit, ankkahuulet, blondaus,rasvaimu, sheivaus, aivoleikkaus, passin väärennys.

      Mitäpä sitä ei unelmiensa eteen tekisi. 🙄

    • Anonyymi

      Minun pitäisi olla todella nöyrä ja rakastava mies hänelle. Uskollisenpi myös, mutta on vaikeaa kun en voi kunnolla vangita ajatuksiani häneen kun ei olla yhdessä. En ole kuitenkaan muiden naisten kanssa mitään puuhaillut, onneksi.

      • Anonyymi

        Oletko hän kerro itsestäsi ja hänestä mitä teille vain sopii, jos vaikka tunnistaisin sinut?


    • Anonyymi

      Ongelmallinen ajattelutapa. Toivon mukaan kumpikin muuttuisi ja silti kelpaisi toisilleen.

    • Anonyymi

      En muuta tasan yhtään mitään itsestäni. En koskaan. Ei ole tarkoitus, että ihminen muuttaisi itseään mukamas kelvatakseen jollekin toiselle. Jos joku tarkoitus on , se on löytää oikea ihminen juuri sellaisena kuin hän on juuri sellaiselle kuin sinä olet.
      Lopettakaa hölmöilyt

      • Anonyymi

        Juuri niin. Röyh. T: lököttävät persvako verkkarit, hoitamattomat hampaat, nuuska huulessa ja naisvihamieliset mielipiteet. Missä mun nainen on? Tänne heti et voin panna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Röyh. T: lököttävät persvako verkkarit, hoitamattomat hampaat, nuuska huulessa ja naisvihamieliset mielipiteet. Missä mun nainen on? Tänne heti et voin panna!

        Nime


      • Anonyymi

        Juuri noin on hyvä ajatella.


    • Anonyymi

      En aio muuttaa itseni saadakseni jotain. Kelpaan tällaisena tai en ollenkaan. Saatan muuttua mutta itseni takia, en toisen. Periaate kyseessä.

    • Anonyymi

      Mä oon niin täydellinen just näin etten muuta mitään itsessäni.

      En tajuu miks ex eukot valitti päihteiden käytöstä ja siitä että päihtyneenä petän heitä tai alan väkivaltaiseksi.

      Poliisit syytteli mua taparikolliseksi ja käski ryhdistäytyä kun rikosrekisteri on pitkä lista rikoksia

      Velkojat hengittää niskaan ja syyttelee mua vastuunpakoilijaksi, kun en maksa velkojani vaan ostelen vaan lisää. Kuolemani nollaa velat

      Työvoimatoimisto syyttelee laiskaksi kun haluun vaan juhlia, käyttää päihteitä ja panna heidän rahoilla, mutten haluu mennä töihin


      En tajua miks kaikki valittaa että pitäs muuttua??

      Mähän en muutu! Jos en kelpaa niin haistakoon kakit

    • Anonyymi

      Varasin ajan leikkaukseen jossa jalkojani pidennetään, myös sitä kolmatta.

    • Minä olen ihan täydellinen tällaisena. Ei vaan, jos hän jotain muutettavaa löytäisi, niin kuulisin mielelläni.

    • Anonyymi

      Musta on terveellisempää katsoa aina välillä itseään ja tekemisiään peilistä ja miettiä et mitä jos joku tekis mulle näin kun mä oon tehny jollekin muulle ja jos se tuntuu itsestä pahalle, niin silloin muuttaa sitä tapaa.

      Liian ylpeä ei saa olla ja remuta elämässä eteenpäin muita rikkoen ja ajetellen et paskat pätkin turpaan, petän valehtelen ryöstelen ja tuhoan jokasen joka suhteeseen kanssani eksyy ja munhan ei tartte muuttua. Jos en kelpaa niin etsiköön paremman.

      Jokainen suhde on musta oppimista itsestään että ihmisten kanssa sovussa selviämisen oppitunteja. Ja siksi kun suhde menee vikaan ois parempi pitää sinkkutauko ja miettiä mikä meni vikaan ja miksi? Onko ehkä itsessä vikaa ollu myös? Jos on niin muuttaa sitä tapaa jotta seuraava suhde toimisi paremmin,


      Jos ei koskaan tee tota pyörii noidankehää jossa jokaisessa suhteessa kohtaa saman ongelman ja eroo samasta syystä. Tavallaan juoksee aina uudellleen ja uudelleen täpöillä betoniseinää päin ja karjuu samalla että "mähän en muuta itsessäni mitään"

      Itse siinä saa satasella osumaa, mutta siinä myös repii aivan palasiksi jokasen joka lähisuhteessa kanssaa on. Ne seurustelukumppanit, mutta myös ne lapset joita niihin tai edellisiin suhteisiin on tehty ja kulkee mukana jokaseen uuteen seikoilusuhteeseen. Lopulta kaikki on sekasin ja rikki revittyjä ja lapsukaiset alottaa omaa elämää tämän mallin mukaisesti omien parisuhteiden ensiaskelia hapuillen ja näin kehä jatkuu uuudessa sukupolvessa... rikkinäisyys vaan jatkaa kehäkulkuaan eikä ketju katkea..

      ..paitsi jos sukupolvien kehässä on joku jolla on aivot. Pysähtyy peilin eteen ja päättää katkasta sukunsa ketjun jossa vie lapsuuden oppejaan eteenpäin aina uuteen sukupolveen

      T: Karoliina

    • Anonyymi

      En mitään. Pitää kelvata näin.

    • Jos ei kelpaa itsenään, niin on väärän ihmisen edessä tyrkyllä. Etsii sopivemman.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ketään ei voi vaatia muuttumaan, mutta jos yhteisasioita mitä ja miten halutaan, on parempi jatkaa eri teitä. Joskus vaan muut ihmiset tulee väliin, vihaamme ja rakastamme eri ihmisiä. Osa teoista on semmoisia että koskaan ei mahduta saman pöydän ääreen, tämä tuo liikaa stressiä suhteeseen. Kun joku haluaa olla tekemisissä sellaisten kanssa että itsellä lentää laatta heidän tekojen takia. Sitten on seksuaalisuus, harrastukset, rahan käyttö, tulevaisuus, töiden määrä, lasten määrä, paikkakunta. Oikeastaan mitään yhteistä mielipidettä ei ole. Yhdessäolo ei tunnu hyvälle, ja valitettavasti en nyt tiedä semmoista aikuista jonka kanssa tuntuisi. En kyllä tarvitsekaan, tarviiko vielä kirjoitella.

    • Anonyymi

      Itse haluan kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Olla paras versio itsestäni. En kuitenkaan tee sitä kenenkään muun kuin itseni takia. Sille ihmiselle, joka minua joskus aidosti rakastaa, kelpaan millaisena tahansa.

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä, että tekee sen vain itsensä takia.


      • Anonyymi

        On onneni sinusta kiinni

        Sinä olisit se täyttymys

        Niin se vaan on


      • Anonyymi

        Onpa itsekästä. Täällä on paljon itsekeskeisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa itsekästä. Täällä on paljon itsekeskeisiä.

        Varsinkin jos tämä kirjoittaja on nainen, niin selvästi sosiopaatti. Jos ei ole valmis vaihtamaan poliittista kantaa, uskontoa, musiikkimakua ja niin edelleen miehen takia, niin on kyllä jotenkin hirveä yksilö mihin maailma on menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin jos tämä kirjoittaja on nainen, niin selvästi sosiopaatti. Jos ei ole valmis vaihtamaan poliittista kantaa, uskontoa, musiikkimakua ja niin edelleen miehen takia, niin on kyllä jotenkin hirveä yksilö mihin maailma on menossa

        Se että ei löydä itsestään mitään korjattavaa on kyllä tosi epärehellistä ja itsekästä. Ei muka voisi olla parempi missään, eikä joustaa mistään eikä kasvaa. Kaikkien muiden vaan pitäisi sietää sitä mitä olemme tai miten käyttäydymme, ei näin. Sukupuoli yhdentekevää tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että ei löydä itsestään mitään korjattavaa on kyllä tosi epärehellistä ja itsekästä. Ei muka voisi olla parempi missään, eikä joustaa mistään eikä kasvaa. Kaikkien muiden vaan pitäisi sietää sitä mitä olemme tai miten käyttäydymme, ei näin. Sukupuoli yhdentekevää tässä asiassa.

        Ilmeisesti kirjoitin todella epäselvästi kirjoitukseni. Jos haluan olla paras versio itsestäni, tarkoittaa se sitä, että haluan kasvaa henkisesti, kohdella muita ihmisiä niinkuin itseäni, arvostaa jokaista ihmistä sellaisena kuin tämä on, olla rehellinen, ystävällinen ja kohtelias kaikille. Yrittää ymmärtää muita parhaani mukaan, mutta asettaen kuitenkin rajat sille, että kukaan ei kohtele huonosti. Miten se tekee minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti kirjoitin todella epäselvästi kirjoitukseni. Jos haluan olla paras versio itsestäni, tarkoittaa se sitä, että haluan kasvaa henkisesti, kohdella muita ihmisiä niinkuin itseäni, arvostaa jokaista ihmistä sellaisena kuin tämä on, olla rehellinen, ystävällinen ja kohtelias kaikille. Yrittää ymmärtää muita parhaani mukaan, mutta asettaen kuitenkin rajat sille, että kukaan ei kohtele huonosti. Miten se tekee minusta

        Viesti lähti ennen aikojaan. 😊 Tässä siis loppu: ... huonon ihmisen tai jopa sosiopaatin? 🤔


    • Anonyymi

      Valitettavasti en voi muuttaa mitään.

    • Anonyymi

      Miksi muuttua, jos toinen on tykästynyt sinuun juuri sellaisena, kuin nyt olet? Sitten kun aletaan seurustella, särmät hioutuu molemmilla sopiviksi. Ei kuitenkaan samanlaisiksi onneksi!

      • Anonyymi

        Ei aina. Murhattu on parisuhdekumppaneita

        Et siinä dilemma. Pitääkö tappajan muuttua vai kuolleen uhrin?


    • Anonyymi

      Jotta ”saisin jonkun ihmisen”? En mitään. Itseäni aion kuitenkin muuttaa koko elämäni ajan.

    • Anonyymi

      Olen nii tytyväinen ettei minun tarvitse muuttaa mitään itsessäni. Edellisenkin pskan potkaisin takas katuojaan jonne kuuluu. Pettäjämies jolla pieni lapsi, sääliksi käy ihmistainta ja lapsen äitiä.

      • Anonyymi

        On kyllä outoa meininkiä jos noin.


    • Anonyymi

      Ei muuttuminen auta jos toinen ei puhu. Ei voi tietää mitä toinen haluaa, koska ei halua pukea sitä sanoiksi.

    • Anonyymi

      Lopettaisin tupakanpolton ainakin, siitä alkaisin...riittäisikö se..tuskin.

    • Anonyymi

      Olen valmis muuttamaan yhteen hänen kanssaan. Voin opetella myös kokkausta, tosin hän kokkaa ja leipoo.säästän hänet ainakin siivoukselta

    • Anonyymi

      En mitään hänen takiaan. Itseäni pyrin kyllä kehittämään elämässäni. Että itse jaksaisin. Ja onhan tässä tullut mietittyä sitäkin, miten kanssa ihmisten kanssa käyttäytyy. Mutta jos toinen sanoo "puhut liikaa" ja on itse aina äänessä, on suhde tuhoon tuomittu. Minun asiani eivät ole olleet kiinnostavia ikinä ja vain hänellä on tärkeää sanottavaa. Emme ole sopivia toisillemme. Olen kiintynyt häneen, mutta jos en saa olla sellainen kuin olen, ei meillä ole tulevaisuutta. Olen kokenut saman varmaan jo kymmeniä kertoja hänen kanssaan ja lopputulos on aina sama. Jospa en enää menisi ottamaan niitä loukkauksia vastaan. Siinä sitä oppia ja muutosta.

    • En yhtään mitään, jos ei kelpaa tämmöisenä niin jatka etsimistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe