Kuin vasemmisto hallituksessa

Anonyymi-ap

Velkaa velan päälle, velkaa maksetaan velalla, velka vain kasvaa Sannalla jo 40 miljardia.

Neuvostomeininki, luottamuspula ja ihmiset ”karjana” – 20 kohdan jättilista Putinin joukkojen surkeudesta
Venäjä on käynyt Ukrainassa sotaa pataljoonien taisteluosastoilla. Ne eivät ole siihen todistetusti oikein soveltuneet erittäin monesta syystä.

13

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitenkäs tää liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi

        Sinäkin huomasit että punavihreät olleet ottamassa velkaa-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin huomasit että punavihreät olleet ottamassa velkaa-.

        Mites "punavihreät" liittyy Suomen Keskustaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin huomasit että punavihreät olleet ottamassa velkaa-.

        On se ku ne rahat kuten korontuet on kelvanneet usein oikeiston omistamille palvelujen tarjoajille kuten baarit ravintolat yms no kaikki jotka valtion konttorin tukia hakivat ,,, saivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites "punavihreät" liittyy Suomen Keskustaan?

        Velan ottajat, me kepulaiset maksetaan ne.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17657170S

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Velkaantuneet maat joutuvat maksamaan valtion velat luovuttamalla valtion maa-alueet velanantajille.

      Hyvästi kotimaa. Hyvästi isänmaa ja äidinkieli. Hyvästi oma kulttuuri ja oma kansa.

      Hyvästi Suomi. Sata vuotta sitä kesti mutta ei sitten sen kauempaa. Miksi menitte äänestämään anti-nationalisteja eli vasemmistoa?

      Juutalaisten tämä koko maailma on vain. Vain heillä kuuluu olla oma kotimaa, tuo kuuluisa ikuinen Israel.

      Muut alemmat kansat juutalainen laiduntaa sellaiseen navettaan, sellaiseen karsinaan, joka myös nimellä Unioni tunnetaan.. sellainen Soviet Union, sellainen European Union, sinne unioniin sitten kaikki isänmaattomat kansat ohjataan, sinne unioniin, sinne navettaan, nämä eläinten kansat laitetaan ja näitä eläimiä tämä ylivoimainen superrotu, tämä juutalainen, sitten "kaitsee" .

      Teistä gayropen unionisteista tulee sitten lopulta ns "Euroopan palestiinalaiset".

      Good luck, idiots.

    • Anonyymi

      Onko Suomi itsenäinen valtio?

      Ei omaa valuuttaa. On maassa muiden valuutta, tuo euro.
      Ei oman rahan luontioikeutta. On velkaantumisen oikeus.
      Ei omaa kulttuuria. On maassa multikultuuri.
      Ei omaa kansaa. On maassa muut kansat.
      Ei oma kieltä. On maassa muiden kielet.
      Ei omaa uskontoa tai uskomuksia. On maassa muiden uskonnot ja uskomukset.
      Ei omaa kouluopetusta. On maassa käytössä muualta tuodut opit.
      Ei omaa armeijaa. On maassa NATO-joukot.
      Ei omia kenraaleja. On maassa NATO-kenraalit.
      Ei omaa politiikkaa. On maassa EU-politiikka.
      Ei omaa lakia. On maassa EU-direktiivit.
      Ei omaa rajavalvontaa. On maassa schengen-rajat.
      Ei omaa päätöksentekoa. On maassa Brysselin päätökset.
      ....

      Onko Suomi itsenäinen valtio?

      Onko?

      • Anonyymi

        On se itsenäinen valtio tämä Suomi.
        Koska muuten sinun kommenttia ei olisi julkaistu.
        Tai ainakin olisit joutunut siitä häkkiin.


    • Anonyymi
    • Tuo velkamäärä ei vaikuta lainkaan suurelta ottaen huomioon millaisissa oloissa on eletty viime vuodet. On eletty ja eletään hyvin vaikeata aikaa sekä kansainvälisesti että Suomessa. Tuokin velasta kirjoittaja saattaa kuulua puolueeseen, joka olisi ottanut vielä reilummin velkaa. Tässä on pakkorako velan ottamiselle... Niin, aitaa pitää rakentaa itärajalle, ja Suomeen pitää hankkia hyvin kalliita lentokoneita ja Suomi pitää varustaa kalliilla aseilla kansainälisen tilanteen vuoksi. On ollut koronaa, energiakriisiä, ja vielä m uita vastuksia. Ukrainaakin pitää auttaa. Syntyvyys on alentunut, tarvitaan ulkomailta nuoria työntekijöitä. Työllisyysaste on parempi kuin vuosiin. Juuri nyt "velkaa velan päälle" on oikea menettely...

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mutta persuja vituttaa, etteivät ole hallituksessa nyt, eikä tulevaisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe