Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Anonyymi-ap

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭

303

1607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Epätoivoinen yritys saada toi Martinan nolo touhu näyttämään jotenkin paremmalta.

      • Anonyymi

        Perustele mikä nolo toiminto ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele mikä nolo toiminto ?

        Lähti pilaamaan ilmastoa lentämällä vaikka pukuja saa Helsingistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähti pilaamaan ilmastoa lentämällä vaikka pukuja saa Helsingistäkin.

        No jos on fyffeä niin kyllä minäkin puvun muualta hakisin. Sori nyt vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on fyffeä niin kyllä minäkin puvun muualta hakisin. Sori nyt vaan.

        Jos hankkii kotimaasta niin on aina vaara että jollain toisella on samanlainen, ja se on aina noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähti pilaamaan ilmastoa lentämällä vaikka pukuja saa Helsingistäkin.

        Mitä se sulle kuuluu. Niin lähtevät monet muutkin jouluksi etelään. Lähtihän Vappukin jopa Malediiveille. Lähde sinä itse pois pilaamasta ilmaa Suomessa. Kyllä meinaan
        itsekin lähteä ja ostan ainakin parit kengät Roomasta.


      • Anonyymi

        Martina hallitsee julkisuuden loistavasti. Nyt on joka lehden lööpeissä. Hienoa ja taitavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu. Niin lähtevät monet muutkin jouluksi etelään. Lähtihän Vappukin jopa Malediiveille. Lähde sinä itse pois pilaamasta ilmaa Suomessa. Kyllä meinaan
        itsekin lähteä ja ostan ainakin parit kengät Roomasta.

        Viimeksi lähdit Dubaihin. Elätkö kuvitteellisesta elämää Martinan kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina hallitsee julkisuuden loistavasti. Nyt on joka lehden lööpeissä. Hienoa ja taitavaa.

        Joka lehden? Ei ole kuin Seiskan : D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähti pilaamaan ilmastoa lentämällä vaikka pukuja saa Helsingistäkin.

        Älä viitsi, olet tyhmä. Kyllä hänellä on oikeus lentää niin kuin muillakin. Ja mitä se sulle kuuluu mistä se ostetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi lähdit Dubaihin. Elätkö kuvitteellisesta elämää Martinan kautta?

        Ei ole valitettavasti minun kommentti enkä ole koskaan edes käynyt Dubaissa. Turhaan syyttelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi lähdit Dubaihin. Elätkö kuvitteellisesta elämää Martinan kautta?

        En se ole minäkään. Mutta totta puhuen elit itse Sohvin elämää kaksi vuotta. Mutta eipä tullut kihloja eikä häitä kultakimpaleen kanssa. Ja ne ruskeasilmäiset lapset jäi tekemättä. Luulis faneja jo hävettävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele mikä nolo toiminto ?

        Varmaan jonkun kaverin häät ja pitää niitä ominaan, se on niin nolo ja kade ettei myönnä toisten häitä vaan repii fyrkat tästäkin jutusta itselleen, narsu ja itsekäs typerys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hankkii kotimaasta niin on aina vaara että jollain toisella on samanlainen, ja se on aina noloa.

        Tuskin ne morsiamet yhtä aikaa vihitään ja on samanaikaiset häät. Jos edes tuntevat toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on fyffeä niin kyllä minäkin puvun muualta hakisin. Sori nyt vaan.

        Ai nyt on jo " fyffeä " ennen oli vaan liitua,
        Martinan täydelliset puvut on jo nähty monta kertaa, eikä niissä mitään sävähdyttää ole koskaan ollut päinvastoin surkeita ja tyylittömiä rättejä.

        Ehkä nyt onnistaa paremmin ja jos vielä maksajakin on tiedossa, niin voi olla jopa "Cianfrancon" luomus ....heh heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu. Niin lähtevät monet muutkin jouluksi etelään. Lähtihän Vappukin jopa Malediiveille. Lähde sinä itse pois pilaamasta ilmaa Suomessa. Kyllä meinaan
        itsekin lähteä ja ostan ainakin parit kengät Roomasta.

        Malediiveilla jo käyneenä en sinne toista kertaa halua, sorry vaan.

        Rooma on tietysti aina Rooma, mutta talviset säät ja paljon turisteja pilaavat senkin paikan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jonkun kaverin häät ja pitää niitä ominaan, se on niin nolo ja kade ettei myönnä toisten häitä vaan repii fyrkat tästäkin jutusta itselleen, narsu ja itsekäs typerys.

        Niinhän se Roopen toimistokin oli Martinan toimisto.....hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina hallitsee julkisuuden loistavasti. Nyt on joka lehden lööpeissä. Hienoa ja taitavaa.

        Ei suotta valittu v. 2009 vuoden turhimmaksi julkkikseksi. Saman valinnan voisi tehdä joka vuosi uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En se ole minäkään. Mutta totta puhuen elit itse Sohvin elämää kaksi vuotta. Mutta eipä tullut kihloja eikä häitä kultakimpaleen kanssa. Ja ne ruskeasilmäiset lapset jäi tekemättä. Luulis faneja jo hävettävän.

        Mene hyvä ihminen lääkäriin tuon Sofia-neuroosisi kanssa. Tämä on ketju Martinasta. Etkö erota noita naisia toisistaan? Yhteistä heille on vain se, että molemmat ovat Stefun exiä. Siis exiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina hallitsee julkisuuden loistavasti. Nyt on joka lehden lööpeissä. Hienoa ja taitavaa.

        Kutsutaan myös nimellä tyrkkyys :D Tota ei vaan nykypäivänä arvosteta kovin korkealle, vaan enemmin luonnollinen ja aito on valuuttaa. Martinalla on niin isoja valheita jatkuvasti ja ainut millä pääsee esille on tämmöset hölmön ihmisen tempaukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suotta valittu v. 2009 vuoden turhimmaksi julkkikseksi. Saman valinnan voisi tehdä joka vuosi uudelleen.

        Juurikin näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jonkun kaverin häät ja pitää niitä ominaan, se on niin nolo ja kade ettei myönnä toisten häitä vaan repii fyrkat tästäkin jutusta itselleen, narsu ja itsekäs typerys.

        Miten niin pitää häitä ominaan??? Miten niin nolo ja kade???
        Missä Martina on omista häistään puhunut, eipä missään ole omista häistään ouhunut!
        Martina nyt ei todellakaan ole kade hyville ystävilleen! Todella outo ajatuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ne morsiamet yhtä aikaa vihitään ja on samanaikaiset häät. Jos edes tuntevat toisiaan.

        Eihän tuossa siitä ole kysymys. Vaan morsian haluaa itselleen omannäköisensä puvun, jollaista ei tule muualla vastaan, näin minä asian ymmärsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt on jo " fyffeä " ennen oli vaan liitua,
        Martinan täydelliset puvut on jo nähty monta kertaa, eikä niissä mitään sävähdyttää ole koskaan ollut päinvastoin surkeita ja tyylittömiä rättejä.

        Ehkä nyt onnistaa paremmin ja jos vielä maksajakin on tiedossa, niin voi olla jopa "Cianfrancon" luomus ....heh heh

        Martinalla on ollut todella kauniita pukuja, nuorekkaita, aivan turha jonkun väittää vastaan. Tai no makunsa kullakin, joku tykkää "mammamuodista", minä en.
        Mistä ihmeen maksajasta sä puhut??? Martina ostaa itselleen hääpuvun ystävänsä häihin aivan omilla rahoillaan.
        Jollakin näyttää edelleen mopo karanneen käsistään...(maksajakin tiedossa) heh, heh....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se Roopen toimistokin oli Martinan toimisto.....hm

        Mitä häitä pitää ominaan ??? Anna mun kaikki kestää....hoh hoijaa...
        Niin minäkin sanon kaverin toimistosta.... ihmettelemistä riittää... hoh hoijaa....
        Mitä vielä kuuleekaan........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suotta valittu v. 2009 vuoden turhimmaksi julkkikseksi. Saman valinnan voisi tehdä joka vuosi uudelleen.

        Martinahan on ollut viimeisen vuoden erittäin suosittu julkkis. ( Enkä puhu turhimmasta julkkiksesta.) Ollut paljon esillä, positiivista!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hyvä ihminen lääkäriin tuon Sofia-neuroosisi kanssa. Tämä on ketju Martinasta. Etkö erota noita naisia toisistaan? Yhteistä heille on vain se, että molemmat ovat Stefun exiä. Siis exiä!

        Jostain kumman syystä, myös Sofia ketjuissa aina mainitaan Martina. Miksiköhän???
        (En ole tuo kommentoija kenelle kommentoit)
        Onko kysymyksessä joku kissa -ja hiirileikki, vai mikä lie...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutsutaan myös nimellä tyrkkyys :D Tota ei vaan nykypäivänä arvosteta kovin korkealle, vaan enemmin luonnollinen ja aito on valuuttaa. Martinalla on niin isoja valheita jatkuvasti ja ainut millä pääsee esille on tämmöset hölmön ihmisen tempaukset

        Ai missä kutsutaan tyrkkyys???? Sä kutsut, vai??? Kuinka paljon muuten tiedät nykypäivän arvostuksesta??? Mitäköhän isoja valheita??? Mitäköhän hölmön ihmisen tempauksia???
        Kirjotat, muttet kerro mitään!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jonkun kaverin häät ja pitää niitä ominaan, se on niin nolo ja kade ettei myönnä toisten häitä vaan repii fyrkat tästäkin jutusta itselleen, narsu ja itsekäs typerys.

        Ei Martinaa enää kutsuta muiden häitä pilaamaan.


      • Anonyymi

        Ei voisi vähempää kiinnostaa Martinan instagram tai Martinan tarinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele mikä nolo toiminto ?

        Olet yhtä tollo kuin idolisi, jos et näe/ymmärrä tuossa jutussa mitään noloa. Matka Roomaan ei ole noloa, vaan... Mieti sitä, jos kykenet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa siitä ole kysymys. Vaan morsian haluaa itselleen omannäköisensä puvun, jollaista ei tule muualla vastaan, näin minä asian ymmärsin.

        Eihän se morsian hääpuku päällä kulje muualla kuin kirkkoon (?) ja häätilaisuuteen. Tuskin sillä matkalla tulee vastaan kauhean monta samanlaista pukua. 😂😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voisi vähempää kiinnostaa Martinan instagram tai Martinan tarinat.

        Näyttää kiinnostavan, kun täällä roikut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet yhtä tollo kuin idolisi, jos et näe/ymmärrä tuossa jutussa mitään noloa. Matka Roomaan ei ole noloa, vaan... Mieti sitä, jos kykenet!

        Sullehan Martinan tekemiset ja tekemättä jättämiset ovat aina kaikki niin noloa. Sinun oma mielikuvituksesi vaan on päässyt taas laukalle...se vasta noloa onkin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se morsian hääpuku päällä kulje muualla kuin kirkkoon (?) ja häätilaisuuteen. Tuskin sillä matkalla tulee vastaan kauhean monta samanlaista pukua. 😂😆

        Et sitten vieläkään ymmärtänyt, pitääkö oikein rautalangasta sulle vääntää. Siis; Morsian haluaa itselleen puvun jollaista ei ole kenelläkään muulla. Jokohan ymmärsit!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa siitä ole kysymys. Vaan morsian haluaa itselleen omannäköisensä puvun, jollaista ei tule muualla vastaan, näin minä asian ymmärsin.

        Ja missähän se puku tulisi vastaan? Kirkossa, kadulla vai kenties lehdistössä? Onpa iso stara naimisiin menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinahan on ollut viimeisen vuoden erittäin suosittu julkkis. ( Enkä puhu turhimmasta julkkiksesta.) Ollut paljon esillä, positiivista!!!

        Onko Martinan saaga lopussa, kun kirjoitat viimeisestä vuodesta? Johan sitä kestikin reilut 20 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten vieläkään ymmärtänyt, pitääkö oikein rautalangasta sulle vääntää. Siis; Morsian haluaa itselleen puvun jollaista ei ole kenelläkään muulla. Jokohan ymmärsit!!!

        Miksi ei teettänyt uniikkia pukua itselleen esim. Katri Niskasella tai Mert Otsamolla? Uniikin puvun saa teettämällä. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei teettänyt uniikkia pukua itselleen esim. Katri Niskasella tai Mert Otsamolla? Uniikin puvun saa teettämällä. 😄

        Voi hyvin olla, että puvun etsijä miettii, että kuka Kari Niskanen, kuka Mert Otsamo! Ei ole kuullutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suotta valittu v. 2009 vuoden turhimmaksi julkkikseksi. Saman valinnan voisi tehdä joka vuosi uudelleen.

        Kyllä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu. Niin lähtevät monet muutkin jouluksi etelään. Lähtihän Vappukin jopa Malediiveille. Lähde sinä itse pois pilaamasta ilmaa Suomessa. Kyllä meinaan
        itsekin lähteä ja ostan ainakin parit kengät Roomasta.

        Oliko nää sun päiväunelmia että lähdet Roomaan. Jatka unelmoimista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on fyffeä niin kyllä minäkin puvun muualta hakisin. Sori nyt vaan.

        Miksei ostanu Dubbaista, sehän se vasta ökyy olisi ollu. Sopivasti 6.12 aikoihin esitteli pukunsa, pitäähän se päästä pätemään jotenki. Saa nähhä onks tollakaan liitolla tulevaisuutta olisko kulissia koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt on jo " fyffeä " ennen oli vaan liitua,
        Martinan täydelliset puvut on jo nähty monta kertaa, eikä niissä mitään sävähdyttää ole koskaan ollut päinvastoin surkeita ja tyylittömiä rättejä.

        Ehkä nyt onnistaa paremmin ja jos vielä maksajakin on tiedossa, niin voi olla jopa "Cianfrancon" luomus ....heh heh

        Just niin ja se oranssi mekko ja ne mustat lenkkarit voi ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele mikä nolo toiminto ?

        Miksi pitäisi perustella? Mielipide on mielipide. En ymmärrä sitäkään, mitä vihaamista tuossa eukossa pitäisi olla? Ihan harmiton hassuttelijahan se. :) Mun serkulla oli kans vilkas mielikuvitus ja se usein sepitteli muka tosissaan ihan höpötarinoita. Mutta serkku oli silloin alle kouluikäinen... Martina on "vähän" iäkkäämpi, mutta samanlaiset jorinat hänelläkin.


    • Anonyymi

      Ai aloittaja sunko mielestä Martina panostaa noin paljon muiden mielipiteisiin, että oikein kiusaamista harjoittaa. Noloa, noloa

      • Anonyymi

        Sai sinun päivän pilalle 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai sinun päivän pilalle 😋

        Ei mitään ole Martina kertonut että itse olisi menossa avioon, tai ostaisi puvun itseään varten. Hyvä kun antaa aihetta huumorin kera, et juorutädeille on aihetta kirjoittaa sormet punaisena viestejä vaikka tännekin palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään ole Martina kertonut että itse olisi menossa avioon, tai ostaisi puvun itseään varten. Hyvä kun antaa aihetta huumorin kera, et juorutädeille on aihetta kirjoittaa sormet punaisena viestejä vaikka tännekin palstalle.

        👍🤭😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään ole Martina kertonut että itse olisi menossa avioon, tai ostaisi puvun itseään varten. Hyvä kun antaa aihetta huumorin kera, et juorutädeille on aihetta kirjoittaa sormet punaisena viestejä vaikka tännekin palstalle.

        Täysin samaa mieltä, kärpäsestä tehtiin härkänen... hauskaa....


      • Anonyymi

        No voi voi. Tekisin itse aivan samoin teille kiusaajille.


      • Anonyymi

        Ei ole noloa. Kiusaajatko saaat vaan heitellä ilkeitä juttujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään ole Martina kertonut että itse olisi menossa avioon, tai ostaisi puvun itseään varten. Hyvä kun antaa aihetta huumorin kera, et juorutädeille on aihetta kirjoittaa sormet punaisena viestejä vaikka tännekin palstalle.

        Kun ei mitään muuta keinoa ole päästä seiskaan ja pakko päästä pakoon arkea. Kestihän sitä jo taas pari päivää ja niinäkin päivinä piti instassa kertoa kuinka ei halua mennä hiihtämään ettei tytöt joudu olee yksin :D Kertoi että menee vasta seuraavana päivänä ja avaa hiihtokauden. No ei mennyt kuitenkaan hiihtämään. Ja avasi muuten hiihtokauden jo aiemmin levillä. Siinäkin puhui paskaa :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei mitään muuta keinoa ole päästä seiskaan ja pakko päästä pakoon arkea. Kestihän sitä jo taas pari päivää ja niinäkin päivinä piti instassa kertoa kuinka ei halua mennä hiihtämään ettei tytöt joudu olee yksin :D Kertoi että menee vasta seuraavana päivänä ja avaa hiihtokauden. No ei mennyt kuitenkaan hiihtämään. Ja avasi muuten hiihtokauden jo aiemmin levillä. Siinäkin puhui paskaa :DD

        Meinaatko että hän on itse Seiskaan ilmoittanut. Älä nyt hyvä ihminen ole noin hölmö.
        Mistään hiihtämisestä minä en tiedä mitään, koska en seuraa hänen jokahetkistä tilannettaan. Instaa katson silloin tällöin, vaikka kuulemma seuraaja oonkin.
        Miksi sä olet niin kiinnostunut Martinan lapsista ja hänen tekemisistään? Uteliaisuuttako sinä vaan seuraat häntä, että saat jotain haukkumisen aihetta, vai?
        Aika outoa, minä en seuraa ketään joista en pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään ole Martina kertonut että itse olisi menossa avioon, tai ostaisi puvun itseään varten. Hyvä kun antaa aihetta huumorin kera, et juorutädeille on aihetta kirjoittaa sormet punaisena viestejä vaikka tännekin palstalle.

        Itsehän sä olet vastannut jokaiseen kommenttiin sormet ja pää punaisena. Huvinsa kullakin! 🤕🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sä olet vastannut jokaiseen kommenttiin sormet ja pää punaisena. Huvinsa kullakin! 🤕🤡

        Älä nyt sentään hulluja puhu. ( En ole tuo kommentoija jolle kommentoit). Kyllä täällä olen minäkin välillä kommentoinut ja muutoma muukin. Ei hän täällä itselleen vastaile. Hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään ole Martina kertonut että itse olisi menossa avioon, tai ostaisi puvun itseään varten. Hyvä kun antaa aihetta huumorin kera, et juorutädeille on aihetta kirjoittaa sormet punaisena viestejä vaikka tännekin palstalle.

        Kuka sen ottais viimeistään vuoden päästä ollaan eroamassa,narsisti on narsisti. Säälin sulhas parkaa jos se on pikkuruinen niin tarkkana pitää olla ettei eksy siivoilemaan toisten blondien keittiöitä.


    • Anonyymi

      Toinen pussi menossa poppareita. Kiitti Martina. Tämä on ilon päivä 🙂

    • Anonyymi

      Miksi teit aloituksen tuosta typerääkin typerämmästä aiheesta? Miksi et kommentoinut ketjuun, joka oli jo olemassa? Ala-arvoista ja ylen raukkamaista touhua idolilta ja tolloilta apinoiltaan. 🙉 Mitäpä muuta noilta voisi odottaakaan!

      • Anonyymi

        hah, hah Taidat olla tollo ja apina aika vihainen. Saahan sitä aloituksia muutkin tehdä.
        Sinäkin reppana menit ihan halpaan, sulhasehdokastakin jo virittelit. mitä tuossa on raukkamaista ja ala-arvoista. Omista häistään ei ole mitään puhunut. Palstan yksinkertaiset tollot saivat kaiken aikaiseksi, kun eivät ymmärtäneet asiaa. Syyttävät nyt sitten Martinaa, kun itse mokasivat. Heh, heh...
        Puuttuuko ihmisiltä lukutaito ja lukemisen ymmärtäminen.


      • Anonyymi

        Sun suhtautumisesi mokomiin aloituksiin on jo epäterveen puolella. Relax.


      • Anonyymi

        Taitaa sinua v-tuttaa nyt oikein kunnolla. Sehän tekee vaan hyvää sulle haukkujalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hah, hah Taidat olla tollo ja apina aika vihainen. Saahan sitä aloituksia muutkin tehdä.
        Sinäkin reppana menit ihan halpaan, sulhasehdokastakin jo virittelit. mitä tuossa on raukkamaista ja ala-arvoista. Omista häistään ei ole mitään puhunut. Palstan yksinkertaiset tollot saivat kaiken aikaiseksi, kun eivät ymmärtäneet asiaa. Syyttävät nyt sitten Martinaa, kun itse mokasivat. Heh, heh...
        Puuttuuko ihmisiltä lukutaito ja lukemisen ymmärtäminen.

        Näinpä. Ei kyllä kerro, että itselleen on ostamassa. Ainakin yhdellä tai kahdella ystävällään on häät tulossa. Joten se siitä polemiikista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun suhtautumisesi mokomiin aloituksiin on jo epäterveen puolella. Relax.

        Mikä tuossa aloituksessa on mielestäsi epäterveellä pohjalla???? Mielestäni aloitus siinä missä joku muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Ei kyllä kerro, että itselleen on ostamassa. Ainakin yhdellä tai kahdella ystävällään on häät tulossa. Joten se siitä polemiikista.

        Kaverit vaan menee naimisiin, mutta Martina-raukka aina vaan ilman miestä. Kaikki miehet jättävät Martinan, kun ovat lähemmin tutustuneet.
        Martinan häitä odotellessa... 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverit vaan menee naimisiin, mutta Martina-raukka aina vaan ilman miestä. Kaikki miehet jättävät Martinan, kun ovat lähemmin tutustuneet.
        Martinan häitä odotellessa... 🤭

        Mikä Martina raukka, hän nyt todellakaan ole mikään raukka.
        Miksi sä toohotat aina noista Martinan miehistä, ilman miestäkin voi olla.
        Kyllähän se on niinpäin, että Martina ne miehet jättää. Jos nyt vaan pysyttäisiin totuudessa eikä valehdeltaisi jatkuvasti täälläkään palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Ei kyllä kerro, että itselleen on ostamassa. Ainakin yhdellä tai kahdella ystävällään on häät tulossa. Joten se siitä polemiikista.

        Niin ja Martinalla on itsellään jo puku valmiina ystävähäihin. Sellainen lyhyt, punaoranssi, edestä napaan asti auki. Ja lenkkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja Martinalla on itsellään jo puku valmiina ystävähäihin. Sellainen lyhyt, punaoranssi, edestä napaan asti auki. Ja lenkkarit.

        Sorry, Martinahan ei kahtakertaa samaa pukua käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, Martinahan ei kahtakertaa samaa pukua käytä.

        No sepä hyvä! Kyllä ne niin karseita onkin, että yksi kerta riittää. Niikuin se jätesäkkikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, Martinahan ei kahtakertaa samaa pukua käytä.

        Katselin illalla Linnan juhlia. Moni juhlija oli kierrätysmekossa, sehän on nykyään ok käyttää samaa asua uudelleen. Ja osalla oli jopa vuokrattu juhlapuku.
        Mutta nämä Linnan naiset ovatkin koulutettuja, tiedostavia ja tyylikkäitä. Etiketti hallussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin illalla Linnan juhlia. Moni juhlija oli kierrätysmekossa, sehän on nykyään ok käyttää samaa asua uudelleen. Ja osalla oli jopa vuokrattu juhlapuku.
        Mutta nämä Linnan naiset ovatkin koulutettuja, tiedostavia ja tyylikkäitä. Etiketti hallussa.

        Aivan! Rouva (tohtori) Haukiollakin oli vanha puku ja monella muulla, mutta rouva Aitolehti ei ymmärrä kierrätyksen päälle, kun tekee mitä haluaa muista piittaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sinua v-tuttaa nyt oikein kunnolla. Sehän tekee vaan hyvää sulle haukkujalle.

        Mikä tässä nyt vituttais,parhaiten nauraa se joka viimeiseksi nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan! Rouva (tohtori) Haukiollakin oli vanha puku ja monella muulla, mutta rouva Aitolehti ei ymmärrä kierrätyksen päälle, kun tekee mitä haluaa muista piittaamatta.

        Martinan aivokapasiteetti on rajallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä hyvä! Kyllä ne niin karseita onkin, että yksi kerta riittää. Niikuin se jätesäkkikin.

        Ihana kaunis puku, tuo sinun "jätesäkkisi". sinulla ei taida olla silmää kauniisiin upeisiin pukuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan aivokapasiteetti on rajallinen.

        Ei nyt sentään Martinan aivokapasiteetista kannata ihan kirjoitella, jos itse oksennuspalstalla vääntää 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä hyvä! Kyllä ne niin karseita onkin, että yksi kerta riittää. Niikuin se jätesäkkikin.

        Juu, vaikea kuvitella missä tilaisuudessa sitä jätesäkkiäkin voisi toisen kerran käyttää.
        Kyllä nämä Martinan rievut on vain harvinaisen mautonta kertakäyttö kamaa, hintalapusta huolimatta.
        Nainen räväyttää aina, mutta mauttomuudellaan ja tyylittömyydellään.
        Hyvää makua ei voi ostaa.


    • Anonyymi

      Suomen js julkkikset kertoo enemmän heitä seuraavista kuin heistä itsestään. Martina ei eroa yhtään tästä.

    • Anonyymi

      Martina on kuitenkin naisellinen, tunnettu ja hyvätuloinen. Siinä on se ero normitavikseen jotka määkivät palstalla omien ulkonäköpaineidensa kanssa. Oikein naurattaa nuo turhantärkeät ämmät.

      • Anonyymi

        Naisellinen? No huh-huh. Hän on mallia veturin-kivittäjä, sekä röyhkeä ja sivistymätön.
        Terveisin yksi normitavis Marbellasta (edelleen odotamme, koska Martina muuttaa näille hoodeille).


      • Anonyymi

        Miten vaikuttaa et Martina olisi kuvauksissa ja tekevät jotain hänen elämän kertaan perustuvaa juttua.Oli aikaisemmin Virossa tv- ohjelmaa kans tekemäss, ei vain kerro etukäteen et mikä on homman nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellinen? No huh-huh. Hän on mallia veturin-kivittäjä, sekä röyhkeä ja sivistymätön.
        Terveisin yksi normitavis Marbellasta (edelleen odotamme, koska Martina muuttaa näille hoodeille).

        Ei Martina ole sinne hoodeille kyllä tulossa, vaan Sofia sinne kaipaa ja itkee ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellinen? No huh-huh. Hän on mallia veturin-kivittäjä, sekä röyhkeä ja sivistymätön.
        Terveisin yksi normitavis Marbellasta (edelleen odotamme, koska Martina muuttaa näille hoodeille).

        Ja sinä olet sivistynyt vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaikuttaa et Martina olisi kuvauksissa ja tekevät jotain hänen elämän kertaan perustuvaa juttua.Oli aikaisemmin Virossa tv- ohjelmaa kans tekemäss, ei vain kerro etukäteen et mikä on homman nimi.

        Et, et, et m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martina ole sinne hoodeille kyllä tulossa, vaan Sofia sinne kaipaa ja itkee ikävää.

        Mitä? Martinahan nimenomaan sanoi MUUTTAVANSA Marbellaan. No, ei ole näkynyt täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Martinahan nimenomaan sanoi MUUTTAVANSA Marbellaan. No, ei ole näkynyt täällä.

        Suunnittelivat keväällä 2020 muuttavansa Marbellaan Nanna kanssa, koska Nannahan oli silloin taas vähän aikaa eronnut. Mutta sitten Nanna otti Jeren takaisin ja niin suunniteltu yhteinen muuttokin peruuntui. Seiskan mukaan Nanna ja Jere erosivat myös keväällä 2017 kun Seiskan mukaan (kuvia) Jere hengaili tämän nuoren blondin kanssa, jonka kanssa Hannukin on tämän kesän hengaillut instakuviensa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelivat keväällä 2020 muuttavansa Marbellaan Nanna kanssa, koska Nannahan oli silloin taas vähän aikaa eronnut. Mutta sitten Nanna otti Jeren takaisin ja niin suunniteltu yhteinen muuttokin peruuntui. Seiskan mukaan Nanna ja Jere erosivat myös keväällä 2017 kun Seiskan mukaan (kuvia) Jere hengaili tämän nuoren blondin kanssa, jonka kanssa Hannukin on tämän kesän hengaillut instakuviensa mukaan.

        Eivät ne yleensä suunnittele pysyvästi muuttavansa vaan vain joksikin aikaa, yleensä muutamaksi kuukaudeksi. Aika moni somettaja on myös jo oleillutkin ulkomailla, koska työtä on mahdollista tehdä missä tahansa. Samoin nykyään monella muullakin on jo mahdollista tehdä etätöitä yhä enenevässä määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellinen? No huh-huh. Hän on mallia veturin-kivittäjä, sekä röyhkeä ja sivistymätön.
        Terveisin yksi normitavis Marbellasta (edelleen odotamme, koska Martina muuttaa näille hoodeille).

        Kiitos kun kerroit kaiken itsestäsi millainen henkilö olet, tietenkin kyllä jo viestistä ilmenee ettei ole sitä alhaisita sivistystä olemassa tällä henkilöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelivat keväällä 2020 muuttavansa Marbellaan Nanna kanssa, koska Nannahan oli silloin taas vähän aikaa eronnut. Mutta sitten Nanna otti Jeren takaisin ja niin suunniteltu yhteinen muuttokin peruuntui. Seiskan mukaan Nanna ja Jere erosivat myös keväällä 2017 kun Seiskan mukaan (kuvia) Jere hengaili tämän nuoren blondin kanssa, jonka kanssa Hannukin on tämän kesän hengaillut instakuviensa mukaan.

        Korona sotki kaikki suunnitelmat, eivät juoruakat kuitenkaan sitä halua muistaa.Vai kuinka ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaikuttaa et Martina olisi kuvauksissa ja tekevät jotain hänen elämän kertaan perustuvaa juttua.Oli aikaisemmin Virossa tv- ohjelmaa kans tekemäss, ei vain kerro etukäteen et mikä on homman nimi.

        Näin minäkin olen ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellinen? No huh-huh. Hän on mallia veturin-kivittäjä, sekä röyhkeä ja sivistymätön.
        Terveisin yksi normitavis Marbellasta (edelleen odotamme, koska Martina muuttaa näille hoodeille).

        Martina on kyllä kaunis naisellinen aikuinen nainen. Oikein hyvä malli, kuvauksellinen.
        Minusta ennemminkin sinä olet sivistymätön, kun tuollaista tekstiä kirjoittelet.
        Mitä Martina Marbellassa tekisi, ei ainakaan sinun seurassasi, kyllä hänkin sentään seuransa valitsee. Enkä edes usko, että Marbellassa olisit. En minä ainakaan juorupalstalla aikaani vietä, kun ulkomailla olen tai asustan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaikuttaa et Martina olisi kuvauksissa ja tekevät jotain hänen elämän kertaan perustuvaa juttua.Oli aikaisemmin Virossa tv- ohjelmaa kans tekemäss, ei vain kerro etukäteen et mikä on homman nimi.

        Jos jotain tv-ohjelmaa tekee, ei kai ole soveliastakaan etukäteen asiasta ilmoittaa.
        Tuo minullakin oli mielessä olisiko joku Tv-projekti. No toki hänen ystävällään kyllä häät tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaikuttaa et Martina olisi kuvauksissa ja tekevät jotain hänen elämän kertaan perustuvaa juttua.Oli aikaisemmin Virossa tv- ohjelmaa kans tekemäss, ei vain kerro etukäteen et mikä on homman nimi.

        Viron reissu oli ilmeisesti se Jukka Hildenin seikkailuohjelman kuvaukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelivat keväällä 2020 muuttavansa Marbellaan Nanna kanssa, koska Nannahan oli silloin taas vähän aikaa eronnut. Mutta sitten Nanna otti Jeren takaisin ja niin suunniteltu yhteinen muuttokin peruuntui. Seiskan mukaan Nanna ja Jere erosivat myös keväällä 2017 kun Seiskan mukaan (kuvia) Jere hengaili tämän nuoren blondin kanssa, jonka kanssa Hannukin on tämän kesän hengaillut instakuviensa mukaan.

        Niinpä. Eihän Martina yksin uskalla eikä osaa mihinkään matkustaa. Ei kukaan ymmärrä suomea ulkomailla. Hyvä kun aina löytyy joku, jota voi syyttää omista suurista puheistaan ja lupauksistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellinen? No huh-huh. Hän on mallia veturin-kivittäjä, sekä röyhkeä ja sivistymätön.
        Terveisin yksi normitavis Marbellasta (edelleen odotamme, koska Martina muuttaa näille hoodeille).

        No nytkö sä leikit olevasi Marbellassa, johan taas pomppas. Martina on naisellinen kaunis aikuinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Martinahan nimenomaan sanoi MUUTTAVANSA Marbellaan. No, ei ole näkynyt täällä.

        Sinä ja sun Marbellasi, missä mahdat muka seuraavaksi olla, tai ketä esittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Eihän Martina yksin uskalla eikä osaa mihinkään matkustaa. Ei kukaan ymmärrä suomea ulkomailla. Hyvä kun aina löytyy joku, jota voi syyttää omista suurista puheistaan ja lupauksistaan.

        Onhan Martina yksin ulkomailla ollut, Martina kyllä pärjää englannin kielellä, aika hölmö kommentti sulta.
        Jokainen pärjää ulkomaille, vaikkei kunnolla kieltä osaisi. Siellä ei tarkasteta kielioppia ja miten lauseesi muodostat. On vähän eri , kuin tällä suomenkielisellä juorupalstalla. Täällä saa heti haukkumiset, jos kirjoittaa väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet sivistynyt vai ?

        Martina ja sivistys eivät sovi samaan lauseeseen !!
        Martina on yksinkertainen moukka ja sellaisena tulee pysymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Martinahan nimenomaan sanoi MUUTTAVANSA Marbellaan. No, ei ole näkynyt täällä.

        Eihän Martina yksin pärjää missään, ainahan sillä on muita mukana, ei riitä kielitaito eikä muutenkaan ole kovin itsenäistä tyyppiä, joka osaisi hoidella asioita ilman, että joku neuvoo ja auttaa varsinkin kielellisissä ongelmissa.....huutista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelivat keväällä 2020 muuttavansa Marbellaan Nanna kanssa, koska Nannahan oli silloin taas vähän aikaa eronnut. Mutta sitten Nanna otti Jeren takaisin ja niin suunniteltu yhteinen muuttokin peruuntui. Seiskan mukaan Nanna ja Jere erosivat myös keväällä 2017 kun Seiskan mukaan (kuvia) Jere hengaili tämän nuoren blondin kanssa, jonka kanssa Hannukin on tämän kesän hengaillut instakuviensa mukaan.

        Siis tämäkin juuri todisti sen, että ei pysty yksin muuttamaan yhtään mihinkään (Hgiä lukuun ottamatta ). Nannan kanssa piti muuttaa oikein Espanjaan......hahhahhahaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona sotki kaikki suunnitelmat, eivät juoruakat kuitenkaan sitä halua muistaa.Vai kuinka ?

        Korona ei ole sotkenut Martinan muitakaan suunnitelmia ( matkat sinne ja tänne ).
        Hän ei vaan pysty eikä kykene yksin tekemään suuria muutoksia elämäänsä. Ei ole ammattiosaamista eikä kielitaitoa, jota elämässä tarvitaan. Lööppijulkisuus ja salap***t ovat hänen ainoa osaamisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja sun Marbellasi, missä mahdat muka seuraavaksi olla, tai ketä esittää.

        Tällä hetkellä osoite on Nueva Andalucia Marbella, joten revi sitten siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan Martina yksin ulkomailla ollut, Martina kyllä pärjää englannin kielellä, aika hölmö kommentti sulta.
        Jokainen pärjää ulkomaille, vaikkei kunnolla kieltä osaisi. Siellä ei tarkasteta kielioppia ja miten lauseesi muodostat. On vähän eri , kuin tällä suomenkielisellä juorupalstalla. Täällä saa heti haukkumiset, jos kirjoittaa väärin.

        Kyllä, Martina pärjää " natiivi enkullaan " jossain dinnerillä, allaspojan kanssa treffaillessa ja shoppailemassa, mutta ei hänen kielitaitonsa kovin pitkälle riitä....yeah yeah yeah....että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jotain tv-ohjelmaa tekee, ei kai ole soveliastakaan etukäteen asiasta ilmoittaa.
        Tuo minullakin oli mielessä olisiko joku Tv-projekti. No toki hänen ystävällään kyllä häät tulossa.

        Ei voisi vähempää kiinnostaa nämä " keksityt" häät. Meneekö noin huonosti, että pitää ruveta sepittämään taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit kaiken itsestäsi millainen henkilö olet, tietenkin kyllä jo viestistä ilmenee ettei ole sitä alhaisita sivistystä olemassa tällä henkilöllä.

        Hauskaa seurata, kun Martinan pikku soturit kääntävät kaikki kommentit aina kirjoittajaa vastaan (ite oot, tee ite, mene ite, äitis on, isäs on jne. jne. jne.) kuvittelemalla tietävänsä kuka minkäkin kommentin takana on. Muut kirjoittajat kommentoivat Martinaa ja hänen toilauksiaan, mutta Martinan pikku soturit hyökkäävät aina muita kommentoijia vastaan ja kääntävät kaiken niin, että kyse onkin tästä kommentoijasta. Luulevat tosiaan tietävänsä kuka kulloisenkin kommentin on kirjoittanut, vaikka samasta aiheesta olisi kommentoinut monta eri kirjoittajaa. Tollot apinat aina jatkavat sinuttelemalla jotakuta, vaikka kirjoittajat ovat useita eri ihmisiä. Muut kommentoivat mielipiteitään Martinasta ja hänen sanomisistaan/tekemisistään, mutta Martinan tollot fanit kääntävät jutun aina kommentoijaan ja kirjoittavat ikään kuin tietäisivät kaiken Martinan asioista ja kuin hänen valtuuttaminaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona sotki kaikki suunnitelmat, eivät juoruakat kuitenkaan sitä halua muistaa.Vai kuinka ?

        Koronako sotki asuntokaupat, vaikka käsirahakin oli maksettu? Koronako esti kandiopinnot? Koronako esti puistojumpat? Eipä estänyt korona rouvaa matkustelemasta sinne ja tänne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Martina pärjää " natiivi enkullaan " jossain dinnerillä, allaspojan kanssa treffaillessa ja shoppailemassa, mutta ei hänen kielitaitonsa kovin pitkälle riitä....yeah yeah yeah....että näin.

        Ei ole kysymyksessä mikään dinneri, tai allaspoika. Ulkomailla pärjää kuka tahansa, vaikka olisi kuinka huono kielitaito. Siellä ei todellakaan tarkasteta kielioppia ja miten lauseesi muodostat, niinkuin tuossa jo aikaiseemmin kirjoitin.
        Onhan se kyllä haskaa, kun kirjoittaa suomenkielisellä juorupalstalla, täällä vähän äkkiä tämä "äidinkielenopettaja "on oikaisemassa. Kun menet ulkomaille kukaan ei tule huomauttelemaan esim. huonosta englanninkielen taidoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voisi vähempää kiinnostaa nämä " keksityt" häät. Meneekö noin huonosti, että pitää ruveta sepittämään taas.

        Näyttää kiinnostavan, kun täällä kirjoittelet.


      • Anonyymi

        Ai onko Martina nyt tunnettu? Olet lukemattomissa kommenteissa kysellyt, miksi ketään kiinnostaa tuntemattoman ihmisen elämä ja tarkoitat Martinaa. Martina on kyllä vuosien saatossa kaikkensa tehnyt päästäkseen ja pysyäkseen lööpeissä. Itse haluaisi lehti- ym. juttujen tietysti olevan positiivisia, mutta valtaosa on ollut kohuja ja negaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jotain tv-ohjelmaa tekee, ei kai ole soveliastakaan etukäteen asiasta ilmoittaa.
        Tuo minullakin oli mielessä olisiko joku Tv-projekti. No toki hänen ystävällään kyllä häät tulossa.

        Martinan kannattaisi yleensäkin pitää mölyt mahassaan ja kertoa vasta sitten, kun on jotain konkreettista kerroytavana. Niitä valheita ja toteutumattomia asioita/suunnitelmia on kyllä vuosien saatossa riittänyt hänellä.


    • Anonyymi

      Valehtelevan Martinan suosio hiipumassa, niin piti keksiä joku shokeerava juttu instaan, kun tiesi, että Seiska tekee jutun siitä.
      Tuli hätä käteen kun ei naamaa ollut viikoittain esillä, niin pakko keksiä tää hääpuku juttu.
      Niin naurettava valehteleva feikki😝

      • Anonyymi

        Martinan seuraajat on innoissaan noista Martinan "vihjailevista" kahdesta postauksesta. Monta tuhatta tykkäystä jo tullut. Ehkä toivovat että lisää tällaista eikä vain sitä boooring treenaamista. Lisäksi lomakuvat Dubaista ovat saaneet tuhansia tykkäyksiä.


      • Anonyymi

        Saako sanoa sulle ihan suoraan, että hullu haista jo v-ttu, ei sulle enää voi muuta sanoa. Sinun oma suosio on hiipumassa jouruakka sivustolla.


      • Anonyymi

        Ei Martina tuossa instassa mitään valehdellut, eikä yllä tullut hätä käteenkään, et se siitä.
        Kaikenlaista sitä kuulekin tällä palstalla.. Palstapirkoilla vaan mopo karkasi käsistä....Hupsista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan seuraajat on innoissaan noista Martinan "vihjailevista" kahdesta postauksesta. Monta tuhatta tykkäystä jo tullut. Ehkä toivovat että lisää tällaista eikä vain sitä boooring treenaamista. Lisäksi lomakuvat Dubaista ovat saaneet tuhansia tykkäyksiä.

        Mistä Martinan seuraajista puhut ja vihjailuista. Vihjailuja minä en ainakaan mistään ole lukenut, eihän tuossa instassa mitään vihjailtu. On vain lukijan omaa mielikuvitusta, joka lähti vähän laukalle. No ei ole uutta näillä palstoilla/ketjuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sanoa sulle ihan suoraan, että hullu haista jo v-ttu, ei sulle enää voi muuta sanoa. Sinun oma suosio on hiipumassa jouruakka sivustolla.

        Hyvin kommentoit!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan seuraajat on innoissaan noista Martinan "vihjailevista" kahdesta postauksesta. Monta tuhatta tykkäystä jo tullut. Ehkä toivovat että lisää tällaista eikä vain sitä boooring treenaamista. Lisäksi lomakuvat Dubaista ovat saaneet tuhansia tykkäyksiä.

        Näyttää ne toisen puolen seuraajatkin olevan innoissaan näistä postauksista, kun niin innokkaasti niitä täällä kommentoivat.
        Millä tavalla ne tuhannet tykkäykset häiritsee sun elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan seuraajat on innoissaan noista Martinan "vihjailevista" kahdesta postauksesta. Monta tuhatta tykkäystä jo tullut. Ehkä toivovat että lisää tällaista eikä vain sitä boooring treenaamista. Lisäksi lomakuvat Dubaista ovat saaneet tuhansia tykkäyksiä.

        Näillä tykkäyksilläkö hän elantonsa hankkii ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martina tuossa instassa mitään valehdellut, eikä yllä tullut hätä käteenkään, et se siitä.
        Kaikenlaista sitä kuulekin tällä palstalla.. Palstapirkoilla vaan mopo karkasi käsistä....Hupsista..

        Et, et, et, et, et? Mene nyt helvetti jo nukkumaan, kun olet täällä jo rääpinyt aamunkoitosta asti.
        Muista lääkkeet! 🤕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et, et, et, et, et? Mene nyt helvetti jo nukkumaan, kun olet täällä jo rääpinyt aamunkoitosta asti.
        Muista lääkkeet! 🤕

        Mene itse nukkumaan!!! Millä helvetillä minä olen täällä rääpinyt aamukoista asti, kun olen ollut 8t tänään töissä klo 8-16 työmatkat 30 min per suunta. Mitä täällä tuut syyttelemään viattomia ihmisiä. Vedä sä vaan ittees noita lääkkeitä, kun noin sekaisin näytät olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et, et, et, et, et? Mene nyt helvetti jo nukkumaan, kun olet täällä jo rääpinyt aamunkoitosta asti.
        Muista lääkkeet! 🤕

        Näyttää täällä jollakin olevan jo hermokin kireällä. Taas tuo muista lääkkeet, ota lääkkeet.
        Tuo sama hokema tältä palstaPirkolta vai -Pirkalta, jolta vähän väliä karkaa mopo käsistä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sanoa sulle ihan suoraan, että hullu haista jo v-ttu, ei sulle enää voi muuta sanoa. Sinun oma suosio on hiipumassa jouruakka sivustolla.

        OHO, johan on M- apinalla hermo pinnassa, sulle voisi sanoa ihan suoraan, että Martinan kaltaiset turhuudet eivät kauan pinnalla pysy, ei edes vaikka ainoana suoritettuna tutkintona on uimamaisterin plakaatti, ei mitään muuta, ai niin, onhan hänellä se hupiluonteisen uimahyppykisan voittopokaali olemassa.

        yeah yeah yeah
        I want bigger


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse nukkumaan!!! Millä helvetillä minä olen täällä rääpinyt aamukoista asti, kun olen ollut 8t tänään töissä klo 8-16 työmatkat 30 min per suunta. Mitä täällä tuut syyttelemään viattomia ihmisiä. Vedä sä vaan ittees noita lääkkeitä, kun noin sekaisin näytät olevan.

        Mene itse, tee itse ja haista itse!!! 💩


    • Anonyymi

      Ei kannata paljon aikaa ja vaivaa nähdä tai kuluttaa näiden " julkkisten " tuloihin ja menoihin. Ei kaikki ole totta mitä julkistetaan ja sanonta SIITÄ PUHUTAAN MISTÄ PUUTE on näiden elämässä.

      • Anonyymi

        Kyllä sä olet aikamoinen pelle. Sullekko pitäisi ilmoittaa mitä Martina tekee, vai???
        Jos itse on niin tyhmä ettei osaa mitään päätellä, siloin kannattaa pysyä poissa palstalta.
        Miksi muuten seuraat Martinaa??? Ethän edes pidä hänestä. En minä ainakaan seuraa ihmistä joka on minulle täysin merkityksetön.
        Kuka hullu nyt noin tosissaan ottaa vieran ihmisen elämän, sitä sopii jokaisen kysyä itseltään!!!


    • Anonyymi

      Niin kyllähän sen heti tajus et kerää vaan klikkauksia ja mainostajat tykkää,ei tarvii olla mikään viisaskaan .))))))))))

      • Anonyymi

        Älä? Ottaaks pannuun? Martina on niin paras, revi siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä? Ottaaks pannuun? Martina on niin paras, revi siitä!

        Samaa mieltä, lisää vaan Martina tällaista!!!


      • Anonyymi

        Ei siitä voi Martinaa syyttää.!!! Tyhmiä on ne, jotka eivät osaa ajatella aivoillaan!!!
        No tyhmää on porukka palstallakin, moni meni niin retkuun ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä voi Martinaa syyttää.!!! Tyhmiä on ne, jotka eivät osaa ajatella aivoillaan!!!
        No tyhmää on porukka palstallakin, moni meni niin retkuun ..

        Kivasta osaat käyttää välimerkkejä, mitä enemmän sitä parempi, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä? Ottaaks pannuun? Martina on niin paras, revi siitä!

        Martina tyhmin sometyöläinen ikinä.

        Näin lapsellista settiä ja kauhee haloo ...huutista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina tyhmin sometyöläinen ikinä.

        Näin lapsellista settiä ja kauhee haloo ...huutista

        Kiva kun saa palstapirkot sekaisin. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina tyhmin sometyöläinen ikinä.

        Näin lapsellista settiä ja kauhee haloo ...huutista

        Hauskaahan tämä on. Tästä sen näkee, että jaksaa vaan porukkaa kiinnostaa Martinan liikkeet 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasta osaat käyttää välimerkkejä, mitä enemmän sitä parempi, vai mitä?

        "Kivasta ?" Juu, kivastapa hyvinkin. Juurikin näin, mitä ennemmän sen parempi, ettei tuu äidinkielenopettaja huomauttelee. No, tulihan hän kuitenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun saa palstapirkot sekaisin. 😂

        Ja kun vielä tämä diplomaatin poika tulee mukaan kommentoimaan, että.....mitä sä oikein selität...niin sirkushuvia ihan koko lystin edestä.


    • Anonyymi

      Ihana Martina ❤️

      • Anonyymi

        Otan osaa !


    • Anonyymi

      Ihan vaan tiedoksi ettei Martina ole menossa naimisiin. Lopettakaa jo. Varsinkin te jotka unelmoitte jotain Martinan häitä. Seuraavat häät on mahdolliset kun Hannun oikeuskeissi on taputeltu. Sitä odottavat varmasti kummatkin. Olen nähnyt heidän liikkuvan yhdessä pitkin syksyä. Muuta ei ole tapahtumassa. Tää on nyt silkkaa vedätystä Martinalta ja huomionkipeyttä. Muuta keinoa ei nyt ollut julkisuuteen eikä ole aikoihin (hänen mittapuullaan) ollut Martinasta mitään isompaa kohua. Muutenkin nyt tulee itsenäisyyspäiväjuhlat ja kaikkia muita oikeita julkkiksia on telkkarit, somet ja lehdet täynnä seuraavat pari päivää. Tuleehan siinä alemmuuskompleksi jos elämän tarkoitus on vain pysyä pinnalla. Myöskään Martinan typerä "brändiuudistus" ei ilmeisesti ole kovin hyvin ottanut tuulta purjeisiin, joten ahdistus on varmaan suuri ja koittaa saada jotenkin myyntiä. En usko et tää tapa on vaan enää nykypäivänä se oikea. Liian feikkiä!

      • Anonyymi

        Otit sitten tosissaan. 😂😂😂


      • Anonyymi

        Jos olisit nähnyt Martinan ja Hannun kulkevan yhdessä pitkin syksyä olisit ottanut kuvan ja myynyt Seiskalle. Joten ei ole uskottava tuo juttusi.


      • Anonyymi

        Tämä kirjoitus osuu asian ytimeen. Ei saa Martina kutsua linnan juhliin eikä jutun aihetta ole. Loppuunkaluttu ironman kisakaan ei kiinnosta ketään. Taisi epätoivo iskeä ja keksi tuollaista julkaista. Sen sijaan, että olisi suoraselkäisesti kertonut olevansa ystävän apuna puvun hankinnassa. Läpinäkyvää ja niin typerää


      • Anonyymi

        Älä nyt ihan hassuja puhu, "olet nähnyt heidät yhdessä pitkin syksyä".
        Paskat ole nähnyt, eivät liiku tai ole yhdessä olleet, tämän minäkin tiedän.


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti ja niin totta.


    • Anonyymi

      Aloittaja hei, kyllä olisi säälittävää, jos Martina Aitolehti miettisi minkälaisia instajulkaisuja laittaa nimenomaan häneen kriittisesti suhtautuvat ihmiset mielessä. Että oikein kiusoittelisi ja sitä varten näitä julkaisee. Höhöhö. Eiköhän kyse ole julkisuusriippuvaisesta, josta ei ole mitään otsikkoja. Loppuihan Iholla -sarja, Pikkarainen ei ole kuvioissa yms. Martina keksi tämän, että saa edes jotenkin lehtien palstoilta tilaa

      • Anonyymi

        Mutta sehän haluaa olla julkisuudessa vain valmennustensa ja triathlonin kautta.😂


    • Anonyymi

      En halua lööppejä. Uutisointia vain työstäni ja urheilusta (jossa kuvittelee olevansa joku ammattilainen).

      Tää on täysin huomionhakuisuutta. Edes kukaan Martinan läheisistä ei ole onnitellut kommenteissa tms. Jos vaikka miettii miten ihmiset ja hänen läheiset kommentoivat kun julkaisi seurustelevansa Hannun kanssa, niin se oli täynnä onnitteluja. Lisäksi silloin oli tykkäyksiä reilusti yli 22 000. Nyt viimeisimmissä julkisuutta hakevilla päivityksillä yli seitsemän kertaa vähemmän eli noin 3000. Tuskin on ihan naimisiin menossa. Hölmöt vielä luulee ja en olis uskonut että muut kuin seiska vajoaa näin alas että uutisoi häämekosta. Ja sit jotkut oikeesti arvostaa tollasta tyrkkyä. Onneks sentään se arvostajien määrä on tässä karissut viimeisen vuoden aikana. Hannun kanssa Martina oli muuten paljon aidomman ja energisemmän oloinen ihminen. Oli iloisempi, piti useasti mm. ig liveä ja selkeästi elämänilo oli silminnähden parempi.

      • Anonyymi

        Joo katsoin myös että hänen äitinsä oli sentään kommentoinut että Rooma on ihan kaupunki tms. :DDDD


      • Anonyymi

        No minkä takia Martinaa pitäisi onnitella ? Rooman matkan vuoksiko ? Kyllä nyt tuntuu stalkkereita hiertävän, kun eivät tiedä mitä Martinalla on meneillään. Pelko persiissä, että menee liian hyvin. Oletette kyllä huvittavia hahmoja.


      • Anonyymi

        Hannulle tuli syyte ja kahden vuoden ehdoton tuomio raiskauksesta. Eivät nuo 22 tuhatta tykkääjää tienneet mitä on Hannun osalta menossa, enkä usko että Martinakaan tiesi. Lisäksi Hannun on nähty jo viime vuoden marraskuussa samaisen nuoren blondin kanssa, jonka kanssa sitten on pyöräillytkin jo keväästä lähtien. Ja kovin on Hannu instassaan koko kevään ja kesän piikitellyt Martinaa ja hehkutellut tätä blondia. Eli joo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannulle tuli syyte ja kahden vuoden ehdoton tuomio raiskauksesta. Eivät nuo 22 tuhatta tykkääjää tienneet mitä on Hannun osalta menossa, enkä usko että Martinakaan tiesi. Lisäksi Hannun on nähty jo viime vuoden marraskuussa samaisen nuoren blondin kanssa, jonka kanssa sitten on pyöräillytkin jo keväästä lähtien. Ja kovin on Hannu instassaan koko kevään ja kesän piikitellyt Martinaa ja hehkutellut tätä blondia. Eli joo?

        Ja kas kummaa, ei ole kovin kauaa kun Seiskassa oli salakuvia kun Hannu lääppi Levillä kännissä jotain blondia, kuinkas muuten.


      • Anonyymi

        Olipa oivasti kirjoitettu ja nostettu hyviä pointteja pöydälle. Jotkut hölmöt ei edes näitä ymmärrä :D Tää on täysin järjetön mediatemppu, kun valmennukset eivät myy. Nyt päästään vähän julkisuuteen ja voidaan laittaa alennuksia joihin joku voi tarttua (tosin niitä alennuksia on joka päivä eli ns. normihintoja). Onneks alkaa linnanjuhlien uutisointi niin katoaa tää hölynpöly silmistä. Martinan arvostus laskee vaan entisestään. Tyrkkyjen tyrkky ja hän on ihminen jota en kyllä luottaisi koskaan. Valehtelee lähes päivittäin. Ymmärrän että sattuu kun haluaa olla esillä ja maailman napa ja jos kukaan ei hetkeen kaipaa. On tehtävä kaikkensa päästäkseen jollain tavalla puheenaiheeksi. Tämä se vasta on noloa! No odotellaan miten hän nyt asian selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannulle tuli syyte ja kahden vuoden ehdoton tuomio raiskauksesta. Eivät nuo 22 tuhatta tykkääjää tienneet mitä on Hannun osalta menossa, enkä usko että Martinakaan tiesi. Lisäksi Hannun on nähty jo viime vuoden marraskuussa samaisen nuoren blondin kanssa, jonka kanssa sitten on pyöräillytkin jo keväästä lähtien. Ja kovin on Hannu instassaan koko kevään ja kesän piikitellyt Martinaa ja hehkutellut tätä blondia. Eli joo?

        Avainsana: NUORI


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sä kirjoitat. Miksi häntä pitäisi onnitella? Rooman reissustako, vai? Jokainenhan, jolla vähänkin on järki tallella tietää, ettei tuossa ollut mistään sellaisesta kysymys, että onnitella tarvitsee. Jos Seiska tuosta lööpin teke, yhtä tyhjän kanssa. Näytti kyllä Martina muissakin lehdissä palstatilaa saaneen. Muut lehdet sentään kirjoitti, että kenelle mahtaa pukua hakea, ymmärsivät sentään.
        Kuka tuollaisia tykkäyksiä seuraa, en minä ainakaan, jos hänen instassaan käyn, syy on aivan joku muu, kuin tykkäysten määrän tuijottaminen. Lapset kyttää jotain tykkäyksiä, harvemmin aikuiset ihmiset.
        Jos nyt pikkuhiljaa jo unohdettaisiin se Hannu Martinaa koskevissa jutissa. Eivät ole aikoihin sen kummemmin olleet tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä sä kirjoitat. Miksi häntä pitäisi onnitella? Rooman reissustako, vai? Jokainenhan, jolla vähänkin on järki tallella tietää, ettei tuossa ollut mistään sellaisesta kysymys, että onnitella tarvitsee. Jos Seiska tuosta lööpin teke, yhtä tyhjän kanssa. Näytti kyllä Martina muissakin lehdissä palstatilaa saaneen. Muut lehdet sentään kirjoitti, että kenelle mahtaa pukua hakea, ymmärsivät sentään.
        Kuka tuollaisia tykkäyksiä seuraa, en minä ainakaan, jos hänen instassaan käyn, syy on aivan joku muu, kuin tykkäysten määrän tuijottaminen. Lapset kyttää jotain tykkäyksiä, harvemmin aikuiset ihmiset.
        Jos nyt pikkuhiljaa jo unohdettaisiin se Hannu Martinaa koskevissa jutissa. Eivät ole aikoihin sen kummemmin olleet tekemisissä.

        Tuo ylläoleva 22.05 kommentoijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa oivasti kirjoitettu ja nostettu hyviä pointteja pöydälle. Jotkut hölmöt ei edes näitä ymmärrä :D Tää on täysin järjetön mediatemppu, kun valmennukset eivät myy. Nyt päästään vähän julkisuuteen ja voidaan laittaa alennuksia joihin joku voi tarttua (tosin niitä alennuksia on joka päivä eli ns. normihintoja). Onneks alkaa linnanjuhlien uutisointi niin katoaa tää hölynpöly silmistä. Martinan arvostus laskee vaan entisestään. Tyrkkyjen tyrkky ja hän on ihminen jota en kyllä luottaisi koskaan. Valehtelee lähes päivittäin. Ymmärrän että sattuu kun haluaa olla esillä ja maailman napa ja jos kukaan ei hetkeen kaipaa. On tehtävä kaikkensa päästäkseen jollain tavalla puheenaiheeksi. Tämä se vasta on noloa! No odotellaan miten hän nyt asian selittää.

        Mikä hemmetin järjetön mediatemppu? Heh, heh Kyllä tuo sun surkuhupaisa kirjoituksesi on aika hauska, nauraa sulla kyllä saa. Voiko ihminen elää noin vahvasti Martinaa seuraten, siis pahassa seuraten, et menee ihan yli hilseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hemmetin järjetön mediatemppu? Heh, heh Kyllä tuo sun surkuhupaisa kirjoituksesi on aika hauska, nauraa sulla kyllä saa. Voiko ihminen elää noin vahvasti Martinaa seuraten, siis pahassa seuraten, et menee ihan yli hilseen...

        Miksi tämä 10:04 noin kiihkeästi kirjoittaa.. Kirjoittaa näin " Onneks alkaa linnanjuhlien uutisointi niin katoaa tää hölynpöly silmistä. Martinan arvostus laskee vaan entisestään. "
        Miksi ihmeessä tällainen kiihkoihminen seuraa Martinaa, kun on ihan hiilenä. Kuka ottaa näin vakavasti vieraan ihmisen elämän? Oman itsensä kannalta, eikö kannattaisi jo päästää irti hänestä! Sairastahan tuo on.
        Martinan arvostus mihinkään laske, päinvastoin! Onhan täällä jo vuositolkulla kirjoiteltu, että Martinan alamäki alkanut. Aivan samanlaista kirjoittelua näyttää olevan vielä tänäkin päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avainsana: NUORI

        Martina on liian vanha Hannulle ja yleensäkin näillä ex-kiekkoilijoilla pitää olla vähintään ainakin kymmenen vuotta nuoremmat, ehkä enemmänkin, ja blondi tietenkin. Ja sellaisistahan näillä ex-kiekkoilijoilla onkin niin paljon tarjontaa että aivan huimaa Hannuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on liian vanha Hannulle ja yleensäkin näillä ex-kiekkoilijoilla pitää olla vähintään ainakin kymmenen vuotta nuoremmat, ehkä enemmänkin, ja blondi tietenkin. Ja sellaisistahan näillä ex-kiekkoilijoilla onkin niin paljon tarjontaa että aivan huimaa Hannuakin.

        Tottakai tuollainen tarjonta laittaa vanhaa miestä huimaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannulle tuli syyte ja kahden vuoden ehdoton tuomio raiskauksesta. Eivät nuo 22 tuhatta tykkääjää tienneet mitä on Hannun osalta menossa, enkä usko että Martinakaan tiesi. Lisäksi Hannun on nähty jo viime vuoden marraskuussa samaisen nuoren blondin kanssa, jonka kanssa sitten on pyöräillytkin jo keväästä lähtien. Ja kovin on Hannu instassaan koko kevään ja kesän piikitellyt Martinaa ja hehkutellut tätä blondia. Eli joo?

        Pyöräili toukokuun puolessa välissä blondien kanssa ja kuvasi puolimaratonin juoksijoita, jossa myös Martina oli mukana, ja kirjoitti kuinka mukavaa oli pyöräillä hyvässä seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo katsoin myös että hänen äitinsä oli sentään kommentoinut että Rooma on ihan kaupunki tms. :DDDD

        Ei sentään Anne kommentoinut että.... Rooma on ihana maa..hm

        Joo...Tanska on ihana kaupunki....että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään Anne kommentoinut että.... Rooma on ihana maa..hm

        Joo...Tanska on ihana kaupunki....että näin.

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Kamala, miten ottaa pannuun Martinan some-tiimiä vai mikä lie, kun kirjoitin asuvani Marbellassa ja ihmettelin, koska Martina muuttaa tänne niin kuin kehui tekevänsä.

      Semmosta se vaan on. Toiset tekevät, toiset kuvittelevat tekevänsä. Martina kuuluu jälkimmäisiin. Koko ajan on muuttamassa ulkomaille ja menossa naimisiin, mutta aika kuluukin somessa "vihjailemassa" ja kirveslehden mannekiinina.

      • Anonyymi

        Voi mahtavaa ? Asut oikein Marbellassa ? Siinä ei ole mitään erikoista, ikävä kyllä, eikä suuremmin tavoiteltavaakaan. Ja puhun kokemuksesta. Että sikäli et ole statukseltasi kenenkään yläpuolella, et Martinankaan. Ihmiset suunnittelevat asioita ja joskus suunnitelmat muuttuvat. Kun on mahdollisuuksia mistä valita. Ja älytöntä, että joku dorka on tivaamassa vento vieraalta ihmiseltä tämän muuttamisia tai muuttamatta jättämisiä. Sulla ei taida olla mielekästä roolia siellä sun "Marbellassasi", kun jaksat vaivata tyhjää päätäsi asioilla jotka eivät liity mitenkään sinuun. Noloa.


      • Anonyymi

        Sun asumisesi ei kiinnosta ketään, ja miksi kiinnostaisikaan. Että nyt kuvittelet itsestäsi vähän liikoja.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mahtavaa ? Asut oikein Marbellassa ? Siinä ei ole mitään erikoista, ikävä kyllä, eikä suuremmin tavoiteltavaakaan. Ja puhun kokemuksesta. Että sikäli et ole statukseltasi kenenkään yläpuolella, et Martinankaan. Ihmiset suunnittelevat asioita ja joskus suunnitelmat muuttuvat. Kun on mahdollisuuksia mistä valita. Ja älytöntä, että joku dorka on tivaamassa vento vieraalta ihmiseltä tämän muuttamisia tai muuttamatta jättämisiä. Sulla ei taida olla mielekästä roolia siellä sun "Marbellassasi", kun jaksat vaivata tyhjää päätäsi asioilla jotka eivät liity mitenkään sinuun. Noloa.

        Hyvin kirjoitettu, asiaa!


      • Anonyymi

        Kyllä nyt silti kovasti harmittaa, kommentteja sataa...
        MARBELLA, MARBELLA, MARBELLA. Oma upea villa täällä ja rakas aviomies tietysti.
        Mitä Martinalla on? Ei edes (rikolliset) miehet pysy kuvioissa muutamaa kuukautta kauempaa. Teeskennellään nyt naimisiin menoa, ettei vaan julkisuus unohda tätä vanhenevaa naista, sillä samalla hetkellä rahantulo lakkaa. Noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt silti kovasti harmittaa, kommentteja sataa...
        MARBELLA, MARBELLA, MARBELLA. Oma upea villa täällä ja rakas aviomies tietysti.
        Mitä Martinalla on? Ei edes (rikolliset) miehet pysy kuvioissa muutamaa kuukautta kauempaa. Teeskennellään nyt naimisiin menoa, ettei vaan julkisuus unohda tätä vanhenevaa naista, sillä samalla hetkellä rahantulo lakkaa. Noloa.

        Aika noloa sullakin, kun sieltä Marbellasta ??? asti pitää roikkua juorupalstalla Martinaa seuraten. Ei Martina ole teeskennellyt naimisiin menoa. Omista häistään ei ole mitään kirjoittanut. Siksikö sinäkin kiiruusti tulit palstalla, kun kuulit, että Martina on häitä viettämässä. Aika hauskaa....Eikö rakas aviomiehesi huomaa sinua tai järjestä sinulle mielekästä ohjelmaa, vai miksi roikut suomalaisella juorupalstalla? Aika noloa.
        Se oli tuo Sofia B, joka noista rikollisista huumeveikoista oli kiinnostunut. Taisit erehtyä ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika noloa sullakin, kun sieltä Marbellasta ??? asti pitää roikkua juorupalstalla Martinaa seuraten. Ei Martina ole teeskennellyt naimisiin menoa. Omista häistään ei ole mitään kirjoittanut. Siksikö sinäkin kiiruusti tulit palstalla, kun kuulit, että Martina on häitä viettämässä. Aika hauskaa....Eikö rakas aviomiehesi huomaa sinua tai järjestä sinulle mielekästä ohjelmaa, vai miksi roikut suomalaisella juorupalstalla? Aika noloa.
        Se oli tuo Sofia B, joka noista rikollisista huumeveikoista oli kiinnostunut. Taisit erehtyä ihmisestä.

        Miten juuri minun roikkumiseni juorupalstalla on noloa, mutta ei SINUN? Hih! En ole millään lomamatkalla, vaan asun täällä pysyvästi ja käyn töissäkin, mutta tämä viikko on vapaata, koska pyhäpäiviä ja nyt sataa koko ajan. Joten vapaa-aikaa on. Vaikka juorupalstailuun.
        Ja kyllä Martina selvästi antoi ymmärtää etsivänsä hääpukua itselleen. Elämänmuutos, toinen mahdollisuus jne.
        Ainakin neljällä hänen exällään on rikosrekisteri; Esko, Stefu, konekivääri-Irakki ja Hannu...
        Melkoinen kauhugalleria.
        Taidat olla Martina itse tai maksettu trolli, kun jatkuvasti sotket Sofian asiaan kuin asiaan. Ei kukaan muu voi olla niiiiin katkera.....


    • Anonyymi

      Eihän tämä ole ensimmäinen kerta, kun on tämä hääpuku teema Martinalla. Ihmisiä ei kuitenkaan vaan jaksa kiinnostaa. 😂😂😂

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että ihmisiä ei kuitenkaan vaan jaksa kiinnnostaa Martina, vai mitä tarkoitat? Oikeestiko?


    • Anonyymi

      Mites se Martinan " yliopisto-opiskelu" sujuu ....... Taitaa olla hääpuvun osto samasta osastosta.

    • Anonyymi

      Eiköhän oo Didemin pukuu ettiis ja ehkä jostain toisestakin olis kiva jos miljonäärimies kosasis.

      • Anonyymi

        Belorf on jonossa. Kuka vaan käy. Kunhan on massii. Ja on riittävän tyhmä jakaakseen sitä siipeilijän loputtomiin tarpeisiin.


      • Anonyymi

        Didemillä taitaa olla hiukan hienostuneempi maku joten tuskin ottaa Martinaa mukaan hääpukuostoksille.😂


      • Anonyymi

        Eiköhän Didem olis itse myös kyseisessä maassa ja kaupungissa etsimässä itselleen pukua. Vai luuletko että Martinan lähetää sinne :DDDD


      • Anonyymi

        Niin luulen minäkin, että Diipadaapalle pukua etsimässä, kun on saanut itselleen rahamiehen ja muuttanut Stockholmiin. Ehkä Martina nyt voi vierailla useasti ystävänsä luona, ties vaikka Mr Baha vielä innostuisi.....hm


    • Anonyymi

      Martina on kyllä nolo. Todella nolo! Oikein sääliksi käy :)

      • Anonyymi

        Kyllä minä ennemmin säälin sinua. 😂


      • Anonyymi

        Kerrohan nyt miten Martina on nolo? Tuota nolo sana, kun näytät käyttävän kovin useasti.
        Sua täällä sääliä saa, kun onnettomille tarinoillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan nyt miten Martina on nolo? Tuota nolo sana, kun näytät käyttävän kovin useasti.
        Sua täällä sääliä saa, kun onnettomille tarinoillesi.

        Siis sun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan nyt miten Martina on nolo? Tuota nolo sana, kun näytät käyttävän kovin useasti.
        Sua täällä sääliä saa, kun onnettomille tarinoillesi.

        Martina on surkean yksinkertainen ja nolo , valitettavasti. Kielitaito ei päätä huimaa eikä tieto / taito loista, joten mieti nyt vähän....


      • Anonyymi

        😂👍näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on surkean yksinkertainen ja nolo , valitettavasti. Kielitaito ei päätä huimaa eikä tieto / taito loista, joten mieti nyt vähän....

        Sinähän se yksinkertainen ja nolo olet, jopa säälittävä. Ei sinunkaan päätä paljon huimaa, kun oksennuspalstalla päiväsi vietät. Aika noloa.....


    • Anonyymi

      Hän tietää tasan tarkkaan olleensa nyt lööpeissä. Fiksu ihminen varmasti kertoisi että on etsimässä itselleen hääpukua tai etsimässä jollekin toiselle hääpukua. Hän tietää varsin hyvin että jätti asian roikkumaan. No faktahan on että ei hän itselleen nyt ole uutta miestä löytänyt kenen kanssa olisi häät sovittu ja olisi menossa naimisiin. Tämä on nyt joko kaverin mekon etsintä reissu tai sitten liittyy johonkin muuhun projektiin. Ja säälittävää että tekee siitä nyt tämmöisen julkisuustempun kun ei muuten kukaan kirjoita. Ainiin paitsi kohta varmaan on taas menaiset vuoro :DDD

      • Anonyymi

        Miksi hänen pitäisi kertoa, että ollut hääpukua etsimässä jollekin toiselle? Ei todellakaan tarvitse. Jos jotkut lehdet tekevät hänestä lööpin, siinähän tekevät.
        Ei pitäisi koskaan kenenkään ottaa näin vakavasti jonkun vieraan ihmisen tekemisiä ja olemisia! Täälläkin näyttää lähtevän mopo käsistä yhdellä sun toisella...


      • Anonyymi

        No niin, se fakta on tiedossa että Martina ei tällä hetkellä tapaile ketään, joten miksi ihmeessä sitten kuvitellaan että itselleen hääpukua etsisi. Voi elämän kevät!


      • Anonyymi

        Hyvä ja osuva kirjoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ja osuva kirjoitus

        Tuo 9:20


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, se fakta on tiedossa että Martina ei tällä hetkellä tapaile ketään, joten miksi ihmeessä sitten kuvitellaan että itselleen hääpukua etsisi. Voi elämän kevät!

        Siksi kuvitellaan, että rouva ensin sanoo että näin se elämä muuttuu silmänräpäyksessä. Sitten on hääpukua etsimässä. Siksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kuvitellaan, että rouva ensin sanoo että näin se elämä muuttuu silmänräpäyksessä. Sitten on hääpukua etsimässä. Siksi

        Juuri tuon tapainen kirjoittelu on Martinalle niin tyypillistä vedätystä ja kusetusta. Sen taidon hän kyllä osaa, vaikka muu osaaminen on jäänyt hankkimatta, ei kielitaitoa ei mitään koulutusta, joten tyhjästä on paha nyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kuvitellaan, että rouva ensin sanoo että näin se elämä muuttuu silmänräpäyksessä. Sitten on hääpukua etsimässä. Siksi

        Kuka Martinan kanssa naimisiin haluaisi?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuon tapainen kirjoittelu on Martinalle niin tyypillistä vedätystä ja kusetusta. Sen taidon hän kyllä osaa, vaikka muu osaaminen on jäänyt hankkimatta, ei kielitaitoa ei mitään koulutusta, joten tyhjästä on paha nyhjästä.

        Lässyn, lässyn, äidinkielenopettaja koko armaan päivän roikkunut oksennuspalstalla.
        Suoltaa ulos samaa jorinaa päivästä toiseen. Luulee olevan joku välkkykin, mutta sivistymättömyys näkyy kirjoituksista.


    • Anonyymi

      Katsotaan, kenen hääpukua tuo luuseri oli etsimässä. Toisaalta voihan sitä aina ostaa tai teettää itselleen hääpuvun, vaikka häistä ei olisi tietoakaan. Siinä puvussa voi sitten vaikka pyöriä jossain lepikossa ja mainostaa morsiusdieettiä alehintaan. Jos toimii yhtä hyvin kuin Maran muut dieetit, morsiamet piereskelee koko matkan alttarille. 😂

      • Anonyymi

        Piereskele sinäkin niin helpottaa. 🤣


      • Anonyymi

        Mikä luuseri, työtä tekevä ihminen. Minun mielestäni luuseri tarkoittaa ihan jotain muuta.
        Sulle tiedoksi: Maran dietit kyllä toimii.
        Jos sä tuota piereskelyä harrastat, hyvä kun oot vaan siellä kopissas, ettei muut tukehdu.


    • Anonyymi

      Kaverilleen ovat pukua ostamassa, joten öyhötyksen voi lopettaa

      • Anonyymi

        Niin Martina olisi voinut tuon myös itse omassa julkaisussaan kertoa. Säälittävää käytöstä ns aikuiselta naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Martina olisi voinut tuon myös itse omassa julkaisussaan kertoa. Säälittävää käytöstä ns aikuiselta naiselta

        Mitä säälittävää tuossa on, eihän Martina sanonut että itselleen ostaa pukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä säälittävää tuossa on, eihän Martina sanonut että itselleen ostaa pukua.

        Älä selitä. Ei myöskään sanonut että kaverin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä. Ei myöskään sanonut että kaverin

        Miksi olisi pitänyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Martina olisi voinut tuon myös itse omassa julkaisussaan kertoa. Säälittävää käytöstä ns aikuiselta naiselta

        Yhyyh..yhyyh näinkö ajattelit, eli ei kirjoittanut, niinkuin mielestäsi olisi pitänyt yhyyh


      • Anonyymi

        Eiks se ossaa itelleen pukuu ostaa ei mee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Martina olisi voinut tuon myös itse omassa julkaisussaan kertoa. Säälittävää käytöstä ns aikuiselta naiselta

        Vain säälittävä aikuinen ihminen kirjoittaa tuollaista . 18:22 6.12


    • Anonyymi

      Ovat siis kaverilleen pukua ostamassa. Toivottavasti tämä kaveri on mukana.😂

      • Anonyymi

        On mukana, vastasin jo aikaisemmin tähän mutta jostakin syystä viesti poistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mukana, vastasin jo aikaisemmin tähän mutta jostakin syystä viesti poistettiin.

        Kiva kolmen jengillä ostaa hääpukua. Toivottavasti se hääpuku löytyi.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kolmen jengillä ostaa hääpukua. Toivottavasti se hääpuku löytyi.😂

        Myydäänkö Roomassa inkkaripäähineitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myydäänkö Roomassa inkkaripäähineitä?

        Sinulla se jumittaa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla se jumittaa 🙄

        Älä muuta virka! Lakkas heti jumittamasta, kun otin inkkaripäähineen pois!
        Ja laitoin lollojen päälle kunnon laamapaidan.
        Terveisiä Pelekosenniemeltä, olen vani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myydäänkö Roomassa inkkaripäähineitä?

        Ja saako siellä liikkua uimapuvussa, jonka takaosa työnnetty persvakoon ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saako siellä liikkua uimapuvussa, jonka takaosa työnnetty persvakoon ?

        Ihan varmasti saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kolmen jengillä ostaa hääpukua. Toivottavasti se hääpuku löytyi.😂

        Eikö se sulhanen pitäisi ensin löytää.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kolmen jengillä ostaa hääpukua. Toivottavasti se hääpuku löytyi.😂

        Ihanaa, hyvän ystävän kanssa minäkin hääpukuni ostin. Ihana kuin on ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saako siellä liikkua uimapuvussa, jonka takaosa työnnetty persvakoon ?

        Vai tarkoitatko sitä yöpukua, minka Sofia ripusti persvakoon?


    • Anonyymi

      Martinassa ei ole mitään vihaamista eikä kadehtimista. Huumorillahan noita hänen tempauksiaan seurataan ja ehkä hämmästellään hänen valheitaan ja suuria/turhia luuloja itsestään. Toivottavasti jatkaa samaan malliin, etteivät naurut lopu. Myös M-fanien fanaattisuus on hauskaa seurattavaa.

      • Anonyymi

        Juu, minä taas seuraan näitä Sohvelin sotureita, ne tuovat iloa mun tylsään elämään.
        Erityisesti nämä Sohvelin ilmastoähky -soturit ovat vallan mainioita, kun Martta lentää, alkaa nämä vihreät aatteet herätä kohinalla.
        Myös nämä Sohvelin pikkusoturit ovat tosi suloisia, kun teini-ikäinen kirjoittaa "aikuisten kielellä" omista osakesalkuistaan ja sijoituksistaan kun joku hölmö kommentoi Marttaa varakkaaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, minä taas seuraan näitä Sohvelin sotureita, ne tuovat iloa mun tylsään elämään.
        Erityisesti nämä Sohvelin ilmastoähky -soturit ovat vallan mainioita, kun Martta lentää, alkaa nämä vihreät aatteet herätä kohinalla.
        Myös nämä Sohvelin pikkusoturit ovat tosi suloisia, kun teini-ikäinen kirjoittaa "aikuisten kielellä" omista osakesalkuistaan ja sijoituksistaan kun joku hölmö kommentoi Marttaa varakkaaksi..

        Just joo, pian joku kommentoi, että ei teinit tänne kirjoittele.....🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, minä taas seuraan näitä Sohvelin sotureita, ne tuovat iloa mun tylsään elämään.
        Erityisesti nämä Sohvelin ilmastoähky -soturit ovat vallan mainioita, kun Martta lentää, alkaa nämä vihreät aatteet herätä kohinalla.
        Myös nämä Sohvelin pikkusoturit ovat tosi suloisia, kun teini-ikäinen kirjoittaa "aikuisten kielellä" omista osakesalkuistaan ja sijoituksistaan kun joku hölmö kommentoi Marttaa varakkaaksi..

        Hyvän esimerkin annoit kommentissasi keski-ikäisen tai jopa vanhemman muka-aikuisen teinitason kielenkäytöstä. Lapsellista lässytystä "Sohvelista", "Martasta" ja "Martan" tolloista pikku sotureista, jotka leuhkivat olemattomilla ulkomaanmatkoillaan ja sijoituksillaan, koulutuksellaan ja rikkailla miehillään, kun todellisuudessa ovat persaukisia palstapirkkoja päivystämässä täällä 24/7 tylsää elämäänsä paikkaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, minä taas seuraan näitä Sohvelin sotureita, ne tuovat iloa mun tylsään elämään.
        Erityisesti nämä Sohvelin ilmastoähky -soturit ovat vallan mainioita, kun Martta lentää, alkaa nämä vihreät aatteet herätä kohinalla.
        Myös nämä Sohvelin pikkusoturit ovat tosi suloisia, kun teini-ikäinen kirjoittaa "aikuisten kielellä" omista osakesalkuistaan ja sijoituksistaan kun joku hölmö kommentoi Marttaa varakkaaksi..

        Sulla menee aina noi kaksi naista sekaisin. Kumma juttu, kun et heitä erota toisistaan. Tää ketju on nyt siitä Stefun aikaisemmasta exästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee aina noi kaksi naista sekaisin. Kumma juttu, kun et heitä erota toisistaan. Tää ketju on nyt siitä Stefun aikaisemmasta exästä.

        Tässä ketjussa haukutaan Martinaa niistä asioista mistä samoista asioista taas Sofiaa ei haukuta. Vähän niinkuin Jasmin Mäntylä iltapäivälehden mukaan moitti sitä että Stefu lepyttää Martinaa lahjoilla. Kun Sofia kertoi saman asian että Stefu lepyttelee lahjoilla niin en ole nähnyt Jasmin Mäntylän avautuvan asiasta enkä ole myöskään Martinan hatereiden moittivan sitä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee aina noi kaksi naista sekaisin. Kumma juttu, kun et heitä erota toisistaan. Tää ketju on nyt siitä Stefun aikaisemmasta exästä.

        Voitaisiin nimetä vaikka ...lokki nro 1 ja lokki nro 2....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiin nimetä vaikka ...lokki nro 1 ja lokki nro 2....

        Sinä taidat pitää Stefua lähes jumalana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa haukutaan Martinaa niistä asioista mistä samoista asioista taas Sofiaa ei haukuta. Vähän niinkuin Jasmin Mäntylä iltapäivälehden mukaan moitti sitä että Stefu lepyttää Martinaa lahjoilla. Kun Sofia kertoi saman asian että Stefu lepyttelee lahjoilla niin en ole nähnyt Jasmin Mäntylän avautuvan asiasta enkä ole myöskään Martinan hatereiden moittivan sitä asiaa.

        Onko Sofia antanut ymmärtää olevansa oman hääpuvun etsinnässä? Ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa haukutaan Martinaa niistä asioista mistä samoista asioista taas Sofiaa ei haukuta. Vähän niinkuin Jasmin Mäntylä iltapäivälehden mukaan moitti sitä että Stefu lepyttää Martinaa lahjoilla. Kun Sofia kertoi saman asian että Stefu lepyttelee lahjoilla niin en ole nähnyt Jasmin Mäntylän avautuvan asiasta enkä ole myöskään Martinan hatereiden moittivan sitä asiaa.

        Mitä yrität selvittää? Ihan menee ufoiluksi tuo seli-seli-selityksesi. Kova hätä tuntuu olevan puolustella Martinaa ihan lapsellisen naurettavasta aiheesta. Teinikö siellä mussuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän esimerkin annoit kommentissasi keski-ikäisen tai jopa vanhemman muka-aikuisen teinitason kielenkäytöstä. Lapsellista lässytystä "Sohvelista", "Martasta" ja "Martan" tolloista pikku sotureista, jotka leuhkivat olemattomilla ulkomaanmatkoillaan ja sijoituksillaan, koulutuksellaan ja rikkailla miehillään, kun todellisuudessa ovat persaukisia palstapirkkoja päivystämässä täällä 24/7 tylsää elämäänsä paikkaamassa.

        Anteeksi kuinka, ketkä leuhkivat olemattomilla ulkomaan´matkoilla ja sijoituksillaan? Kerrohan ketkä persaukiset palstapirkot ? Tollo/apina kirjoittaja taas asialla, koko armaan päivän näyttää täällä olleen suoltamassa suustaan pelkkää p.....aa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yrität selvittää? Ihan menee ufoiluksi tuo seli-seli-selityksesi. Kova hätä tuntuu olevan puolustella Martinaa ihan lapsellisen naurettavasta aiheesta. Teinikö siellä mussuttaa?

        Mitä ihmeen seli.¨-seli-sä yrität kirjoittaa. Mikään hätä ei todellakaan ole Martinan seuraajilla. päinvastoin. Ihanaa, kun Martina hallitsee julkisuustemppunsa. Lisää tällaista, saa nauraa kun stalkkerit ovat ihan sekaisin!
        (En ole sama jolle kommentoi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen seli.¨-seli-sä yrität kirjoittaa. Mikään hätä ei todellakaan ole Martinan seuraajilla. päinvastoin. Ihanaa, kun Martina hallitsee julkisuustemppunsa. Lisää tällaista, saa nauraa kun stalkkerit ovat ihan sekaisin!
        (En ole sama jolle kommentoi)

        Ainoat missä on kiinnostusta on Seiska ja suomi24. Siinäkö on sitä hienoa julkisuutta. Ja kyllä noi temput alkaa pikkuhiljaa jo kyllästyttämään. Piti alkaa kv-opinnot, piti peruuttaa puistotour sairauden takia, pitää lentää sinne sun tänne joko treenin varjolla tai sitten jollain muulla. Martinan temput alkaa toistamaan itseään


    • Anonyymi

      Vieläkö Martina opiskelee yliopistossa.😂

      • Anonyymi

        Opiskeluista en tiedä mutta muuten hänellä näyttää ihan hyvin menvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskeluista en tiedä mutta muuten hänellä näyttää ihan hyvin menvän.

        No, jos aikuisen ihmisen pitää julkisuutta saadakseen venkoilla instajulkaisuissaan, niin ei vakuuta, että hyvin menee. Suomi24 ja Seiska on asiaa käsitelleet "nyt selvisi mystinen postaus hääpuvun etsinnästä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos aikuisen ihmisen pitää julkisuutta saadakseen venkoilla instajulkaisuissaan, niin ei vakuuta, että hyvin menee. Suomi24 ja Seiska on asiaa käsitelleet "nyt selvisi mystinen postaus hääpuvun etsinnästä".

        Onko nämä tulevat häät isokin seurapiiritapahtuma kun pitää Roomaan asti viikoksi lähteä pukuja etsimään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos aikuisen ihmisen pitää julkisuutta saadakseen venkoilla instajulkaisuissaan, niin ei vakuuta, että hyvin menee. Suomi24 ja Seiska on asiaa käsitelleet "nyt selvisi mystinen postaus hääpuvun etsinnästä".

        Niin paljon kun täälläkin mopo karkasi käsistä, sai todellakin nauraa teidän juttujanne. Lisää vaan tällaista, näkee stalkkerien kiehunnan....
        Mitä Martina sinun mielestäsi venkoili? Minun mielestäni ei mitään, mistään omasta hääpuvustaa ei edes kertonut mitään. Niin meni Seiskakin halpaan... se sullekkin totuutta kertova roskalehti!!! Heh, heh....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nämä tulevat häät isokin seurapiiritapahtuma kun pitää Roomaan asti viikoksi lähteä pukuja etsimään?

        Huono itsetunto teettää ihmisellä yhtä sun toista. Linnan juhlissa ihmiset on kierrätysvaatteissa, aiemmin pidetyissä jne. Rouva Aitolehti lentää ensin Dubaihin (ei voi ostaa pukua sieltä, vaikka varmasti tarjontaa on) ja sen jälkeen Italiaan ja uutta pukua hakemaan. Kersakulutus on tyypillistä nousukkaan toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nämä tulevat häät isokin seurapiiritapahtuma kun pitää Roomaan asti viikoksi lähteä pukuja etsimään?

        Mitä ihmeellistä tuossa on? Monet hakevat hääpukunsa ulkomailta. Itsekkin hain ystävieni kanssa hääpukuni Espanjasta. Viikko vierähti sielläkin nopeasti, mutta hääpuku kyllä löytyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono itsetunto teettää ihmisellä yhtä sun toista. Linnan juhlissa ihmiset on kierrätysvaatteissa, aiemmin pidetyissä jne. Rouva Aitolehti lentää ensin Dubaihin (ei voi ostaa pukua sieltä, vaikka varmasti tarjontaa on) ja sen jälkeen Italiaan ja uutta pukua hakemaan. Kersakulutus on tyypillistä nousukkaan toimintaa.

        Oletko kateellinen kun Martina matkustelee ja sinä jumitat täällä törkypalstalla ?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kateellinen kun Martina matkustelee ja sinä jumitat täällä törkypalstalla ?🤔

        En, nykyään lähes nelikymppisenä ajattelen vähän pitemmälle ja jätän jatkuvat luksusmatkat väliin ja säästän ne rahat tulevaa isompaa omaa suntoa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, nykyään lähes nelikymppisenä ajattelen vähän pitemmälle ja jätän jatkuvat luksusmatkat väliin ja säästän ne rahat tulevaa isompaa omaa suntoa varten.

        ..asuntoa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, nykyään lähes nelikymppisenä ajattelen vähän pitemmälle ja jätän jatkuvat luksusmatkat väliin ja säästän ne rahat tulevaa isompaa omaa suntoa varten.

        Ja taas jäi yksi kirjain pois "koulujakäyneeltä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono itsetunto teettää ihmisellä yhtä sun toista. Linnan juhlissa ihmiset on kierrätysvaatteissa, aiemmin pidetyissä jne. Rouva Aitolehti lentää ensin Dubaihin (ei voi ostaa pukua sieltä, vaikka varmasti tarjontaa on) ja sen jälkeen Italiaan ja uutta pukua hakemaan. Kersakulutus on tyypillistä nousukkaan toimintaa.

        Kylläpäs nyt "koulujakäyneeltä" jää jatkuvasti yksi kirjain pois. "kersakulutus"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, nykyään lähes nelikymppisenä ajattelen vähän pitemmälle ja jätän jatkuvat luksusmatkat väliin ja säästän ne rahat tulevaa isompaa omaa suntoa varten.

        Miksi sitten roikut täällä törkypastalla arvostelemassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs nyt "koulujakäyneeltä" jää jatkuvasti yksi kirjain pois. "kersakulutus"

        Sorry, en ole väittänyt olevani koulujakäynyt ja asian vierestäkin kommentoit, mutta ymmärrän sen. Onhan tohon kerskakulutukseen vaikeaa väittää vastaan. Kerskakulutus. Oletko tyytyväinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kateellinen kun Martina matkustelee ja sinä jumitat täällä törkypalstalla ?🤔

        En tietenkään ole ja tiedät sen itsekin. Luetun ymmärrys on näköjään yllättävän vaikeaa. Jos joku jumittaa, niin sinähän se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeellistä tuossa on? Monet hakevat hääpukunsa ulkomailta. Itsekkin hain ystävieni kanssa hääpukuni Espanjasta. Viikko vierähti sielläkin nopeasti, mutta hääpuku kyllä löytyi.

        Naurettavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin paljon kun täälläkin mopo karkasi käsistä, sai todellakin nauraa teidän juttujanne. Lisää vaan tällaista, näkee stalkkerien kiehunnan....
        Mitä Martina sinun mielestäsi venkoili? Minun mielestäni ei mitään, mistään omasta hääpuvustaa ei edes kertonut mitään. Niin meni Seiskakin halpaan... se sullekkin totuutta kertova roskalehti!!! Heh, heh....

        Äläpä selittele. Kyllä suoraselkäinen ihminen olisi sanonut olevansa ystävän apuna. Nelikymppinen sinkku tiesi mitä teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään ole ja tiedät sen itsekin. Luetun ymmärrys on näköjään yllättävän vaikeaa. Jos joku jumittaa, niin sinähän se

        Ihan varmasti olet, et sinä muuten täällä olisi arvostelemassa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä selittele. Kyllä suoraselkäinen ihminen olisi sanonut olevansa ystävän apuna. Nelikymppinen sinkku tiesi mitä teki.

        Juurikin näin. Täysin karmeeta toimintaa. Mutta kyllä toi oli lähinnä vaan maineen pilaamista, vaikka saikin parit tykkäykset enemmän mediakohun takia. Uskottavuus senkun kärsii. Oli oikeasti hyvällä tiellä viime vuonna kun olivat Hannun kanssa. Sillon asiat vaikutti jopa aika hyvältä tän tyrkyn elämässä. Oli paljon aidompaa, luonnollisempaa ja iloisempaa elämää. Myös arkeaan näytti enemmän. Nyt vaikuttaa jotenkin siltä että Martina on henkisestikin aika sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Täysin karmeeta toimintaa. Mutta kyllä toi oli lähinnä vaan maineen pilaamista, vaikka saikin parit tykkäykset enemmän mediakohun takia. Uskottavuus senkun kärsii. Oli oikeasti hyvällä tiellä viime vuonna kun olivat Hannun kanssa. Sillon asiat vaikutti jopa aika hyvältä tän tyrkyn elämässä. Oli paljon aidompaa, luonnollisempaa ja iloisempaa elämää. Myös arkeaan näytti enemmän. Nyt vaikuttaa jotenkin siltä että Martina on henkisestikin aika sekaisin.

        Omituista, "näytti arkeaanki enemmän..." eikös se ole teikäläisillä syynä haukkua ja solvata Martinaa, kun sitä elämäänsä ja arkeaan on kuulemma näyttänyt, eli teikäläisille syy olla "vapaata riistaa", vai olenko ymmärtänyt väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Täysin karmeeta toimintaa. Mutta kyllä toi oli lähinnä vaan maineen pilaamista, vaikka saikin parit tykkäykset enemmän mediakohun takia. Uskottavuus senkun kärsii. Oli oikeasti hyvällä tiellä viime vuonna kun olivat Hannun kanssa. Sillon asiat vaikutti jopa aika hyvältä tän tyrkyn elämässä. Oli paljon aidompaa, luonnollisempaa ja iloisempaa elämää. Myös arkeaan näytti enemmän. Nyt vaikuttaa jotenkin siltä että Martina on henkisestikin aika sekaisin.

        Kyllä minusta tuntuu että täällä kommentoivat ovat ihan sekaisin. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minusta tuntuu että täällä kommentoivat ovat ihan sekaisin. 🤔

        Ai kuten sä? Sähän täällä kommentoit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti olet, et sinä muuten täällä olisi arvostelemassa. 😂

        Ihi ihi. Äitisi oli, isäs oli. Yritä jatkossa edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Täysin karmeeta toimintaa. Mutta kyllä toi oli lähinnä vaan maineen pilaamista, vaikka saikin parit tykkäykset enemmän mediakohun takia. Uskottavuus senkun kärsii. Oli oikeasti hyvällä tiellä viime vuonna kun olivat Hannun kanssa. Sillon asiat vaikutti jopa aika hyvältä tän tyrkyn elämässä. Oli paljon aidompaa, luonnollisempaa ja iloisempaa elämää. Myös arkeaan näytti enemmän. Nyt vaikuttaa jotenkin siltä että Martina on henkisestikin aika sekaisin.

        Martina otti Hannusta eron vuodenvaihteessa ja Hannu on tänä vuonna viihdyttänyt itseään nuorempien blondien seurassa, ja niitä hänelle on tarjolla pilvin pimein. Miksi siis luulet että Hannu vuotta vanhemman blondin kelpuuttaa kun paljon paljon nuorempia on ollut saatavilla, kuten hänen instasta ja joistain mediaksi itseään kutsuvistakin olemme saaneet nähdä ja lukea. Lisäksi Hannu on vielä hehkuttanut näitä nuoria blondeja ja piikitellyt tätä vanhempaa blondia koko vuoden, joten sekin jo kertoo että turhaan haaveilet että Hannu vielä Martinan kelpuuttaisi.
        Nyt täytyy vielä sydän hakaten sanoa että tekstin tarkistaminen kannattaa aina. Tuli nimittäin vahingossa nuoria sanan eteen ännän sijaan hoo. Siis apua. Onneksi tarkistin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina otti Hannusta eron vuodenvaihteessa ja Hannu on tänä vuonna viihdyttänyt itseään nuorempien blondien seurassa, ja niitä hänelle on tarjolla pilvin pimein. Miksi siis luulet että Hannu vuotta vanhemman blondin kelpuuttaa kun paljon paljon nuorempia on ollut saatavilla, kuten hänen instasta ja joistain mediaksi itseään kutsuvistakin olemme saaneet nähdä ja lukea. Lisäksi Hannu on vielä hehkuttanut näitä nuoria blondeja ja piikitellyt tätä vanhempaa blondia koko vuoden, joten sekin jo kertoo että turhaan haaveilet että Hannu vielä Martinan kelpuuttaisi.
        Nyt täytyy vielä sydän hakaten sanoa että tekstin tarkistaminen kannattaa aina. Tuli nimittäin vahingossa nuoria sanan eteen ännän sijaan hoo. Siis apua. Onneksi tarkistin.

        Juu ei, näille kiekkoilijoille ja ex-kiekkoilijoille on tarjolla niin paljon nuoria naisia että kuka nyt "vanhuksen" ottaisi. Sitäpaitsi nuoret naiset ovat hieman tyhmempiä ja kikattavat ja kiehnaavat eli just sopivia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei, näille kiekkoilijoille ja ex-kiekkoilijoille on tarjolla niin paljon nuoria naisia että kuka nyt "vanhuksen" ottaisi. Sitäpaitsi nuoret naiset ovat hieman tyhmempiä ja kikattavat ja kiehnaavat eli just sopivia.

        Hannu kirjoitti että on tulossa taas juhlat ja että viimeisimmästä on 2,5 kk aikaa. Mitähän sieltä on taas tulossa Seiskaan? Viimeksi kaulaili kännissä blondia karaokebaarissa Levillä blondin käsi pöydän alla Hannun polvella. Joku "tuttu" tietenkin tai "kaveri".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu kirjoitti että on tulossa taas juhlat ja että viimeisimmästä on 2,5 kk aikaa. Mitähän sieltä on taas tulossa Seiskaan? Viimeksi kaulaili kännissä blondia karaokebaarissa Levillä blondin käsi pöydän alla Hannun polvella. Joku "tuttu" tietenkin tai "kaveri".

        Hannulla on sutinaa ja hän itse sanoi kysyttäessä että ei ole parisuhteessa ja kysyi tuon jälkeen seuraajiltaan että saako hänellä olla sutinaa ja kuulemma yli 90-prosenttisesti seuraajat antoivat luvan tuollaisille "levinreissuille".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannulla on sutinaa ja hän itse sanoi kysyttäessä että ei ole parisuhteessa ja kysyi tuon jälkeen seuraajiltaan että saako hänellä olla sutinaa ja kuulemma yli 90-prosenttisesti seuraajat antoivat luvan tuollaisille "levinreissuille".

        Miksi itse kysyi tällaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi itse kysyi tällaista?

        Hannu sai heti parisataa uutta seuraajaa kun Seiska uutisoi että lähtivät samaan aikaan Martinan kanssa Leville. Ehkä jotkut luulivat että ovat palanneet yhteen koska näyttää kuitenkin siltä että monet sitä toivovat, tuosta Hannun tuomiosta huolimatta. Olisiko saanut kiukkuista palautetta koska tuostahan tuli käsitys että meni jahtaamaan nuoria blondeja sunnuntai-iltana kun Martina sunnuntaina päivällä tuli pois Leviltä. Siksi Hannu myös instassa vastasi kysymykseen että ei ole parisuhteessa eli vahvisti että eivät ole Martinan kanssa yhdessä. Ehkä tiesi että vastaisuudessakin tulee salakuvia ja videoita kun riekkuu nuorten blondien kanssa karaokebaareissa, niin anoi synninpäästöä ettei seuraajat katoa? Toisaalta Hannu kaksinkertaisti seuraajamääränsä Martinan aikana ja suuri osa tuli nimenomaan Martinan takia. Ehkä pelkäsi että seuraajat katoaa kun eivät ole enää Martinan kanssa ja liehuu näiden blondien kanssa alvariinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituista, "näytti arkeaanki enemmän..." eikös se ole teikäläisillä syynä haukkua ja solvata Martinaa, kun sitä elämäänsä ja arkeaan on kuulemma näyttänyt, eli teikäläisille syy olla "vapaata riistaa", vai olenko ymmärtänyt väärin?

        Mä en oo kyllä koskaan sanonut ettei arkea voisi näyttää. En ole lähtökohtaisesti mikään Martinan solvaaja. Päin vastoin toivon kaikkea hyvää. Ja siksi mietinkin että miksi on jotenkin niin etäinen ja outo muutenkin. Oli Hannun aikana jotenkin paljon luonnollisempi, iloisempi ja energisempi. Ja se vaikutti tulevan luonnostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina otti Hannusta eron vuodenvaihteessa ja Hannu on tänä vuonna viihdyttänyt itseään nuorempien blondien seurassa, ja niitä hänelle on tarjolla pilvin pimein. Miksi siis luulet että Hannu vuotta vanhemman blondin kelpuuttaa kun paljon paljon nuorempia on ollut saatavilla, kuten hänen instasta ja joistain mediaksi itseään kutsuvistakin olemme saaneet nähdä ja lukea. Lisäksi Hannu on vielä hehkuttanut näitä nuoria blondeja ja piikitellyt tätä vanhempaa blondia koko vuoden, joten sekin jo kertoo että turhaan haaveilet että Hannu vielä Martinan kelpuuttaisi.
        Nyt täytyy vielä sydän hakaten sanoa että tekstin tarkistaminen kannattaa aina. Tuli nimittäin vahingossa nuoria sanan eteen ännän sijaan hoo. Siis apua. Onneksi tarkistin.

        Sä oot tää sama joka jaksaa jauhaa näistä nuorista. Hannu on ollut pyöräilemässä kavereidensa kanssa ja tiettävästi tuo Levin juttukin oli keksitty. Se että istuu samassa pöydässä jonkun naisen kanssa ei vielä kerro mitään. Sinä tuskin tiedät Hannu naisista mitään. Ja mitä taas toiset huhut kertovat niin täälläkin moni kertoo että Hannu ja Martina viettäisi nykyäänkin aikaa yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu kirjoitti että on tulossa taas juhlat ja että viimeisimmästä on 2,5 kk aikaa. Mitähän sieltä on taas tulossa Seiskaan? Viimeksi kaulaili kännissä blondia karaokebaarissa Levillä blondin käsi pöydän alla Hannun polvella. Joku "tuttu" tietenkin tai "kaveri".

        Hannu ei kyllä kaulaillut ketään. Jutteli naisen kanssa ja sinä tai tämän typerän kuvan ottanut tuskin myöskään tietää onko kyseessä kaveri. Ei vissiin saisi jutella kenenkään kanssa :D Karaokeravintolassa myös saattaa olla melkoinen meteli joten siinä joutunee joskus menemään lähemmäksi jotta kuulee. Valot päälle taas. Mistään muusta mitä lehdessä oli väitetty ei pitänyt paikkaansa tai ei ollut todistetta. Veikkaan että Hannu tekee näistä kaikista väärin kirjoitetuista asioista jutun kunhan pääsee tästä omasta keissistään eroon. Ja on kyllä kauheeta että Hannu käy ravintolassa 4 kertaa vuodessa :D Suurinosa on käynyt vähintäänkin sen verran jo pelkästään joulukuussa kaiken maailman pikkujouluissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo kyllä koskaan sanonut ettei arkea voisi näyttää. En ole lähtökohtaisesti mikään Martinan solvaaja. Päin vastoin toivon kaikkea hyvää. Ja siksi mietinkin että miksi on jotenkin niin etäinen ja outo muutenkin. Oli Hannun aikana jotenkin paljon luonnollisempi, iloisempi ja energisempi. Ja se vaikutti tulevan luonnostaan.

        Olihan tuo nyt varmasti Martinalle suuri pettymys kun uutisoitiin Hannun käräjiltä yksityiskohtaisia juttuja ja tulihan se tuomiokin siitä. Eikä varmaankaan ole yhtään kivaa että Hannu alkoi vielä pyöriä naisen kanssa joka Seiskan mukaan rikkoi Nannan ja Jeren liiton keväällä 2017 ja vielä oikein Hannu koko kesän hehkutti tätä naista. Hannu toukokuun puolessa välissä pyöräili naisten kanssa ja kuvasi puolimaratonin juoksijoita, jossa Martinakin juoksi, ja Hannu kirjoitti olevansa hyvässä seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu sai heti parisataa uutta seuraajaa kun Seiska uutisoi että lähtivät samaan aikaan Martinan kanssa Leville. Ehkä jotkut luulivat että ovat palanneet yhteen koska näyttää kuitenkin siltä että monet sitä toivovat, tuosta Hannun tuomiosta huolimatta. Olisiko saanut kiukkuista palautetta koska tuostahan tuli käsitys että meni jahtaamaan nuoria blondeja sunnuntai-iltana kun Martina sunnuntaina päivällä tuli pois Leviltä. Siksi Hannu myös instassa vastasi kysymykseen että ei ole parisuhteessa eli vahvisti että eivät ole Martinan kanssa yhdessä. Ehkä tiesi että vastaisuudessakin tulee salakuvia ja videoita kun riekkuu nuorten blondien kanssa karaokebaareissa, niin anoi synninpäästöä ettei seuraajat katoa? Toisaalta Hannu kaksinkertaisti seuraajamääränsä Martinan aikana ja suuri osa tuli nimenomaan Martinan takia. Ehkä pelkäsi että seuraajat katoaa kun eivät ole enää Martinan kanssa ja liehuu näiden blondien kanssa alvariinsa.

        On sulla kyllä jutut :DD Team Martinan harvalukuisen lauman yksi jäsen jonka tunnistaa näistä nuoret blondit viesteistään :DD Martinan nelinkertaisti muuten omat tykkääjämäärät Hannun tultua kuvioihin ja seuraajia tuli useampi tuhat aivan kuten Hannullakin. Otappa se pää pois persiistä ja herää tähän maailmaan. Hannu taisi olla myös aika hyvä valtti Martinan valmennuksiin jossa oli isosti mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu ei kyllä kaulaillut ketään. Jutteli naisen kanssa ja sinä tai tämän typerän kuvan ottanut tuskin myöskään tietää onko kyseessä kaveri. Ei vissiin saisi jutella kenenkään kanssa :D Karaokeravintolassa myös saattaa olla melkoinen meteli joten siinä joutunee joskus menemään lähemmäksi jotta kuulee. Valot päälle taas. Mistään muusta mitä lehdessä oli väitetty ei pitänyt paikkaansa tai ei ollut todistetta. Veikkaan että Hannu tekee näistä kaikista väärin kirjoitetuista asioista jutun kunhan pääsee tästä omasta keissistään eroon. Ja on kyllä kauheeta että Hannu käy ravintolassa 4 kertaa vuodessa :D Suurinosa on käynyt vähintäänkin sen verran jo pelkästään joulukuussa kaiken maailman pikkujouluissa

        No mutta kun siinä kuvassa kaulaili. Seiska vielä väitti että pussaili mutta siitä ei ole kuvaa joten kuvassa ei näy muuta kuin kaulaili ja lisäksi naisen käsi oli pöydän alla Hannun polvella yhdessä kuvassa, jossa Hannulla on pipo päässä. Tuosta väitteestä että seurasi naisporukkaa baarista toiseen tai että imuttelivat loosissa, mitä Seiska kirjoitti, voi tietenkin nostaa jutun jos ei pidä paikkansa. Mutta eivät nuo Seiskan kuvatkaan miltään viattomilta näyttäneet. Mutta eipä se haittaa koska Hannu on sinkku, oli silloin ja on ilmeisesti edelleen. Saahan hän tehdä mitä tahtoo mutta miksi ihmeessä aina liitetään Martinaan vieläkin kirjoituksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun siinä kuvassa kaulaili. Seiska vielä väitti että pussaili mutta siitä ei ole kuvaa joten kuvassa ei näy muuta kuin kaulaili ja lisäksi naisen käsi oli pöydän alla Hannun polvella yhdessä kuvassa, jossa Hannulla on pipo päässä. Tuosta väitteestä että seurasi naisporukkaa baarista toiseen tai että imuttelivat loosissa, mitä Seiska kirjoitti, voi tietenkin nostaa jutun jos ei pidä paikkansa. Mutta eivät nuo Seiskan kuvatkaan miltään viattomilta näyttäneet. Mutta eipä se haittaa koska Hannu on sinkku, oli silloin ja on ilmeisesti edelleen. Saahan hän tehdä mitä tahtoo mutta miksi ihmeessä aina liitetään Martinaan vieläkin kirjoituksissa.

        ”Nostaa jutun”, älkää hassuja höpöttäkö. Mistä se nostaisi jutun? Lehden väärin ?tulkitsemasta kuvasta, jossa naisen käsi on sen polvella baarissa.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Nostaa jutun”, älkää hassuja höpöttäkö. Mistä se nostaisi jutun? Lehden väärin ?tulkitsemasta kuvasta, jossa naisen käsi on sen polvella baarissa.😂

        Siitä että kaulaili naisia kiellosta huolimatta ja seuraili naisporukkaa baarista toiseen ja siitä että imutteli tuon kyljessään kiehnanneen naisen kanssa loosissa. Näistähän ei ole ainakaan Seiskassa kuvaa vaan pelkkä Seiskalle supisseen tarina. Ellei sitten Seiskalla ole kuvaa mutta ei julkaissut esim. "imuttelusta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla kyllä jutut :DD Team Martinan harvalukuisen lauman yksi jäsen jonka tunnistaa näistä nuoret blondit viesteistään :DD Martinan nelinkertaisti muuten omat tykkääjämäärät Hannun tultua kuvioihin ja seuraajia tuli useampi tuhat aivan kuten Hannullakin. Otappa se pää pois persiistä ja herää tähän maailmaan. Hannu taisi olla myös aika hyvä valtti Martinan valmennuksiin jossa oli isosti mukana.

        Kiva että arvostat Hannua. Toivottavasti pysyy enimmäkseen selvinpäin koska aina kun menee baariin niin tulee Seiskaan kuvaa kuinka on blondien ympäröimänä ja jotkut roikkuvat kaulassakin. Voi Hannu parkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla kyllä jutut :DD Team Martinan harvalukuisen lauman yksi jäsen jonka tunnistaa näistä nuoret blondit viesteistään :DD Martinan nelinkertaisti muuten omat tykkääjämäärät Hannun tultua kuvioihin ja seuraajia tuli useampi tuhat aivan kuten Hannullakin. Otappa se pää pois persiistä ja herää tähän maailmaan. Hannu taisi olla myös aika hyvä valtti Martinan valmennuksiin jossa oli isosti mukana.

        Eikös nuo kaikki joiden kanssa Hannu on pyörinyt ja kuvattu ole nuoria blondeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun siinä kuvassa kaulaili. Seiska vielä väitti että pussaili mutta siitä ei ole kuvaa joten kuvassa ei näy muuta kuin kaulaili ja lisäksi naisen käsi oli pöydän alla Hannun polvella yhdessä kuvassa, jossa Hannulla on pipo päässä. Tuosta väitteestä että seurasi naisporukkaa baarista toiseen tai että imuttelivat loosissa, mitä Seiska kirjoitti, voi tietenkin nostaa jutun jos ei pidä paikkansa. Mutta eivät nuo Seiskan kuvatkaan miltään viattomilta näyttäneet. Mutta eipä se haittaa koska Hannu on sinkku, oli silloin ja on ilmeisesti edelleen. Saahan hän tehdä mitä tahtoo mutta miksi ihmeessä aina liitetään Martinaan vieläkin kirjoituksissa.

        Tottakai liitetään Martinaan jos kerran silminnäkijöitä että ovat edelleen tapailleet Martinan tanskan hairahduksen jälkeen. Ja sitten kun Martina huumaa elävät luulee että Martinalle jotenkin raskasta että kerrotaan aina Hannun uutisoinneissa niin mitäpä luulette toisinpäin. Miltä Hannusta tuntuu kun liitetään aina tähän koko kansan tyrkkyyn jonka arvot ovat täysin pielessä, vaikka ajoittain kovin valehtee sanomisissaan ja väittää muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Nostaa jutun”, älkää hassuja höpöttäkö. Mistä se nostaisi jutun? Lehden väärin ?tulkitsemasta kuvasta, jossa naisen käsi on sen polvella baarissa.😂

        Lehdessä oli juttua kuinka seurasi naisia baarista toiseen tai vaikka suuteli ja että oli kiellettykin. Eiköhän tossa ole jo sellaisia syytöksiä ilman mitään faktaa että se on rikollista toimintaa kirjoittaa tällaista. Se että ihminen istuu toista sukupuolta olevan henkilön kanssa samassa pöydässä ja ei tee mitään niin on aika rajuja väitteitä. Ja jos kerran tämä nainen koskettelee Hannua ja Hannu ei selkeästi ole aktiivinen siinä, niin eikö se olisi aika syyttää tätä naista lähentelystä?? Ainiin mutta naiset saa kosketella ja lähennellä :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo kyllä koskaan sanonut ettei arkea voisi näyttää. En ole lähtökohtaisesti mikään Martinan solvaaja. Päin vastoin toivon kaikkea hyvää. Ja siksi mietinkin että miksi on jotenkin niin etäinen ja outo muutenkin. Oli Hannun aikana jotenkin paljon luonnollisempi, iloisempi ja energisempi. Ja se vaikutti tulevan luonnostaan.

        Haukuit kuitenkin siinä kirjoituksessa Martinaa tykkäysten kalastelijaksi ja tyrkyksi. Joku ristiriita on että haluat kuitenkin Martinan haukkujana että menisivät Hannun kanssa yhteen ja kovasti kehut Hannua. Siitähän tulisi vain Martinan hatereille taas rääpimisen aihetta että seurustelee raiskauksesta tuomion saaneen kanssa. Martina tuomittiin kun seurusteli kun oli vasta syyte eikä vielä ollut edes tuomiota kun otti eron. Silti Hannulle kaikki hyväksyvät muut naiset eikä muita naisia tuomita Hannun kanssa tapailusta, vain Martina tuomitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä että kaulaili naisia kiellosta huolimatta ja seuraili naisporukkaa baarista toiseen ja siitä että imutteli tuon kyljessään kiehnanneen naisen kanssa loosissa. Näistähän ei ole ainakaan Seiskassa kuvaa vaan pelkkä Seiskalle supisseen tarina. Ellei sitten Seiskalla ole kuvaa mutta ei julkaissut esim. "imuttelusta".

        Nimenomaan. Aika karuja tarinoita keksitty tuosta ilman mitään faktaa. Kyllä siinä on kunnianloukkausta kerrakseen ja itse Hannuna nostaisin asiasta melun. Mutta varmaankin odottelee siihen sopivaa ajankohtaa sitten myöhemmin kun hänelläkin elämässä helpompi tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että arvostat Hannua. Toivottavasti pysyy enimmäkseen selvinpäin koska aina kun menee baariin niin tulee Seiskaan kuvaa kuinka on blondien ympäröimänä ja jotkut roikkuvat kaulassakin. Voi Hannu parkaa.

        Eiköhän hän ole enimmäkseen selvinpäin ja tule olemaankin :) Se, jos aikuinen ihminen käy kolme kertaa vuodessa karaokebaarissa tai ylipäätään baarissa, ja tästä jotkut tuntemattomat ja mielestäni "sairaat" ihmiset ottavat salakuvia ja kertovat päättömiä tarinoita, niin Hannu se tässä on voittaja ja fiksu. Huippukunnossa oleva ja terveellisesti elävä mukava kundi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai liitetään Martinaan jos kerran silminnäkijöitä että ovat edelleen tapailleet Martinan tanskan hairahduksen jälkeen. Ja sitten kun Martina huumaa elävät luulee että Martinalle jotenkin raskasta että kerrotaan aina Hannun uutisoinneissa niin mitäpä luulette toisinpäin. Miltä Hannusta tuntuu kun liitetään aina tähän koko kansan tyrkkyyn jonka arvot ovat täysin pielessä, vaikka ajoittain kovin valehtee sanomisissaan ja väittää muuta.

        Hannu voisi hieman jyrkemmin kertoa mitä ajattelee tuosta koko kansan tyrkystä ja vielä hanakammin ilmoittaa että heillä ei tosiaankaan ole mitään yhteistä Martinan kanssa. Toisi vaikka sen uuden naisen esiin, josta huhutaan, niin sekin jo auttaisi Hannua paljon. Ja se Hannun uusi nainen voisi majoittaa Hannun tai muuten vain muuttaa pois Martinan sijoitusasunnosta, niin ei sitten enää liitettäsi tähän koko kansan tyrkkyyn jonka arvot ovat täysin pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu voisi hieman jyrkemmin kertoa mitä ajattelee tuosta koko kansan tyrkystä ja vielä hanakammin ilmoittaa että heillä ei tosiaankaan ole mitään yhteistä Martinan kanssa. Toisi vaikka sen uuden naisen esiin, josta huhutaan, niin sekin jo auttaisi Hannua paljon. Ja se Hannun uusi nainen voisi majoittaa Hannun tai muuten vain muuttaa pois Martinan sijoitusasunnosta, niin ei sitten enää liitettäsi tähän koko kansan tyrkkyyn jonka arvot ovat täysin pielessä.

        Ehkä se uusi nainen ei halua tulla julkisuuteen Hannun tyttöystävänä, enkä kyllä yhtään ihmettele. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu voisi hieman jyrkemmin kertoa mitä ajattelee tuosta koko kansan tyrkystä ja vielä hanakammin ilmoittaa että heillä ei tosiaankaan ole mitään yhteistä Martinan kanssa. Toisi vaikka sen uuden naisen esiin, josta huhutaan, niin sekin jo auttaisi Hannua paljon. Ja se Hannun uusi nainen voisi majoittaa Hannun tai muuten vain muuttaa pois Martinan sijoitusasunnosta, niin ei sitten enää liitettäsi tähän koko kansan tyrkkyyn jonka arvot ovat täysin pielessä.

        Tosiaankin todella nössö jätkä, kun ei vaan ymmärrä muuttaa pois siitä Martinan kämpästä!! Hgissä on vuokrakämppiä vaikka kuinka paljon. Kyllähän tuo jostain jotain kertoo, että Pikkuruinen ei vieläkään ole muuttanut muualle. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se uusi nainen ei halua tulla julkisuuteen Hannun tyttöystävänä, enkä kyllä yhtään ihmettele. 🤔

        Kyllä saa olla rauhassa. Vain Martinan kanssa Hannu ei saa seurustella mutta muiden kanssa aivan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaankin todella nössö jätkä, kun ei vaan ymmärrä muuttaa pois siitä Martinan kämpästä!! Hgissä on vuokrakämppiä vaikka kuinka paljon. Kyllähän tuo jostain jotain kertoo, että Pikkuruinen ei vieläkään ole muuttanut muualle. 🤔

        Miksi Hannun pitäisi muuttaa pois Martinan kämpästä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Hannun pitäisi muuttaa pois Martinan kämpästä ?

        Heruttaja-Hannulla on hyvä olla Martinan asunnossa. On kivaa sitten retkeillä ja harrastaa päivät pitkät ja ottaa peiliselfieitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaankin todella nössö jätkä, kun ei vaan ymmärrä muuttaa pois siitä Martinan kämpästä!! Hgissä on vuokrakämppiä vaikka kuinka paljon. Kyllähän tuo jostain jotain kertoo, että Pikkuruinen ei vieläkään ole muuttanut muualle. 🤔

        Nössöhän se on. Kaikki sen instapostaukset vahvistaa tän. Koko ajan kerjää sääliä ja päänsilitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän hän ole enimmäkseen selvinpäin ja tule olemaankin :) Se, jos aikuinen ihminen käy kolme kertaa vuodessa karaokebaarissa tai ylipäätään baarissa, ja tästä jotkut tuntemattomat ja mielestäni "sairaat" ihmiset ottavat salakuvia ja kertovat päättömiä tarinoita, niin Hannu se tässä on voittaja ja fiksu. Huippukunnossa oleva ja terveellisesti elävä mukava kundi!

        Tosi mukava raiskauksesta tuomion saanut rattijuoppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Aika karuja tarinoita keksitty tuosta ilman mitään faktaa. Kyllä siinä on kunnianloukkausta kerrakseen ja itse Hannuna nostaisin asiasta melun. Mutta varmaankin odottelee siihen sopivaa ajankohtaa sitten myöhemmin kun hänelläkin elämässä helpompi tilanne.

        Taas tämä kunnianloukkaus. Kaikki se mistä sä et tykkää, ei ole kunnianloukkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdessä oli juttua kuinka seurasi naisia baarista toiseen tai vaikka suuteli ja että oli kiellettykin. Eiköhän tossa ole jo sellaisia syytöksiä ilman mitään faktaa että se on rikollista toimintaa kirjoittaa tällaista. Se että ihminen istuu toista sukupuolta olevan henkilön kanssa samassa pöydässä ja ei tee mitään niin on aika rajuja väitteitä. Ja jos kerran tämä nainen koskettelee Hannua ja Hannu ei selkeästi ole aktiivinen siinä, niin eikö se olisi aika syyttää tätä naista lähentelystä?? Ainiin mutta naiset saa kosketella ja lähennellä :DDD

        Siellä joku nainen kertoi, että Hannu seurasi perässä baarista toiseen, kun he yrittivät päästä Hannusta eroon. Eli toi nainenko sun mielestä pitäs laittaa syytteeseen kunnianloukkauksesta kun kertoo oman kokemuksen. Nyt menee jo överiksi teillä Hannun palvojilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku nainen kertoi, että Hannu seurasi perässä baarista toiseen, kun he yrittivät päästä Hannusta eroon. Eli toi nainenko sun mielestä pitäs laittaa syytteeseen kunnianloukkauksesta kun kertoo oman kokemuksen. Nyt menee jo överiksi teillä Hannun palvojilla

        Miksi se nainen Seiskalle sellaista tietoa lähti soittelemaan? Ottiko sama nainen sitten salakuviakin vain onko Seiskalle tullut monelta suunnalta yhteydenottoja. Luulivatko nuo että Martina ja Hannu olivat siellä Levillä yhdessä ja siksi halusivat tiedottaa Seiskalle noita asioita vai miksi halusivat tiedottaa Seiskalle. Maksoiko Seiska noista tiedoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Hannun pitäisi muuttaa pois Martinan kämpästä ?

        Koska on nyt melkein vuoden piikitellyt Martinaa, vuokraemäntäänsä. Jossakin se raja menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on nyt melkein vuoden piikitellyt Martinaa, vuokraemäntäänsä. Jossakin se raja menee.

        Nyt on keksinyt tämän ökyn jota viljeli jo Emma-gaalassa (jemmassa parvella) kun veetuili jollain Balenciagalla Martinalle. Osti kengät ja sitten sanoi että pitää syödä nuudeleita ja oli tägännyt öky. Martinahan oli silloin ökylomalla Dubaissa ja sitten Martina lähti ökylomalle Roomaan ja kuvasi Pradan ym. kasseja enemmänkin. Hannu saa istua ökyjensä kanssa sovituskopissa niin paljon kuin haluaa. Ne piirtää joilla on liituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on keksinyt tämän ökyn jota viljeli jo Emma-gaalassa (jemmassa parvella) kun veetuili jollain Balenciagalla Martinalle. Osti kengät ja sitten sanoi että pitää syödä nuudeleita ja oli tägännyt öky. Martinahan oli silloin ökylomalla Dubaissa ja sitten Martina lähti ökylomalle Roomaan ja kuvasi Pradan ym. kasseja enemmänkin. Hannu saa istua ökyjensä kanssa sovituskopissa niin paljon kuin haluaa. Ne piirtää joilla on liituu.

        Viime vuonna Hannukin ökylomaili Martinan kanssa mm. Levillä, Vanajanlinnassa, Saariselällä, Järvisydämessä, Marbellassa. Hannu sai Martinalta lahjaksi Pradaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on nyt melkein vuoden piikitellyt Martinaa, vuokraemäntäänsä. Jossakin se raja menee.

        Martina sanoikin helmikuussa ig-livessä kun kysyttiin että mikä on tärkeintä parisuhteessa, niin vastasi moneen kertaan että kunnioitus. Eli sitä on Hannulta puuttunut eron jälkeen mutta voi veikata että on puuttunut jo ennen eroakin koska Martina kaipasi parisuhteeseen kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna Hannukin ökylomaili Martinan kanssa mm. Levillä, Vanajanlinnassa, Saariselällä, Järvisydämessä, Marbellassa. Hannu sai Martinalta lahjaksi Pradaa.

        Ja hyvin kelpasi ökyilyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se nainen Seiskalle sellaista tietoa lähti soittelemaan? Ottiko sama nainen sitten salakuviakin vain onko Seiskalle tullut monelta suunnalta yhteydenottoja. Luulivatko nuo että Martina ja Hannu olivat siellä Levillä yhdessä ja siksi halusivat tiedottaa Seiskalle noita asioita vai miksi halusivat tiedottaa Seiskalle. Maksoiko Seiska noista tiedoista?

        Kuule kysy Seiskalta. Onpa älytön kysymysripuli. Onki Hannu sun unelmien prinssi? Siltä vaikuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on nyt melkein vuoden piikitellyt Martinaa, vuokraemäntäänsä. Jossakin se raja menee.

        Vuoden piikitellyt Martinaa :DD on sulla jutut:DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku nainen kertoi, että Hannu seurasi perässä baarista toiseen, kun he yrittivät päästä Hannusta eroon. Eli toi nainenko sun mielestä pitäs laittaa syytteeseen kunnianloukkauksesta kun kertoo oman kokemuksen. Nyt menee jo överiksi teillä Hannun palvojilla

        Kuka nainen kertoi?? Onko sulla kertoa joku nainen joka kertoi. Minä taas olen kuullut että Hannu on ollut siellä tuttavapariskunnan kanssa. Ovat olleet yhdessä ravintolassa syömässä illallista ja sen jälkeen karaokebaarissa. Koita vaikka olla hiljaa jos et tiedä totuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on keksinyt tämän ökyn jota viljeli jo Emma-gaalassa (jemmassa parvella) kun veetuili jollain Balenciagalla Martinalle. Osti kengät ja sitten sanoi että pitää syödä nuudeleita ja oli tägännyt öky. Martinahan oli silloin ökylomalla Dubaissa ja sitten Martina lähti ökylomalle Roomaan ja kuvasi Pradan ym. kasseja enemmänkin. Hannu saa istua ökyjensä kanssa sovituskopissa niin paljon kuin haluaa. Ne piirtää joilla on liituu.

        Kyllä kannattais varmaankin hakeutua hoitoon näiden sun harhojen kanssa. Miten liittyy Martinaan mikään Emma-gaala. Hannulla ystävinä suomen kovimpia artisteja jvg jätkistä lähtien. Hän saa olla ihan missä haluaa ja postata ihan mitä haluaa. Tuskin katsoo Marttaan päinkään enää. Vanha ja väsynyt luuska joka luulee itsestään liikoja. Lisäksi Hannu on elämässään tienannut enemmän kuin Martina ja ollut yhden vuoden tuloissakin useasti noiden martinan parin viime vuoden tulojen yläpuolella. Varmasti on vähän perspektiiviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuonna Hannukin ökylomaili Martinan kanssa mm. Levillä, Vanajanlinnassa, Saariselällä, Järvisydämessä, Marbellassa. Hannu sai Martinalta lahjaksi Pradaa.

        Martinan kanssa. Yleensä jos seurustelee niin ollaan yhdessä. Onko sulla maksuliikenteestä jotain tietoa?? Onko sulla myöskään tietoa mitä hannun säästötilillä on uran ajalta?? Mitä jos onkin maksanut vähintäänkin omat matkansa ja tiedä vaikka osan molempien puolesta. Niin ja Hannu antoi lahjaksi muun muassa saariselän matkan. Se muuten ei ole mikään ilmainen reissu se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina sanoikin helmikuussa ig-livessä kun kysyttiin että mikä on tärkeintä parisuhteessa, niin vastasi moneen kertaan että kunnioitus. Eli sitä on Hannulta puuttunut eron jälkeen mutta voi veikata että on puuttunut jo ennen eroakin koska Martina kaipasi parisuhteeseen kunnioitusta.

        Martina osaa puhua paljon kaikkea paskaa jonka on oppinut sanomaan. Toteutus sen sijaan ei koskaan kohtaa :DD Ota säkin pää pois hanurista ja herää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen kertoi?? Onko sulla kertoa joku nainen joka kertoi. Minä taas olen kuullut että Hannu on ollut siellä tuttavapariskunnan kanssa. Ovat olleet yhdessä ravintolassa syömässä illallista ja sen jälkeen karaokebaarissa. Koita vaikka olla hiljaa jos et tiedä totuutta

        Seiskan jutussa oli tämä. Mitä riehut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kanssa. Yleensä jos seurustelee niin ollaan yhdessä. Onko sulla maksuliikenteestä jotain tietoa?? Onko sulla myöskään tietoa mitä hannun säästötilillä on uran ajalta?? Mitä jos onkin maksanut vähintäänkin omat matkansa ja tiedä vaikka osan molempien puolesta. Niin ja Hannu antoi lahjaksi muun muassa saariselän matkan. Se muuten ei ole mikään ilmainen reissu se

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nainen kertoi?? Onko sulla kertoa joku nainen joka kertoi. Minä taas olen kuullut että Hannu on ollut siellä tuttavapariskunnan kanssa. Ovat olleet yhdessä ravintolassa syömässä illallista ja sen jälkeen karaokebaarissa. Koita vaikka olla hiljaa jos et tiedä totuutta

        Tuossa pöydässä oli kaksi miestä ja kaksi naista. Eli jos oli tuttavapariskunnnan kanssa niin se pariskunta istui vastapäätä ja tuon vaalean naisen, jonka kanssa kaulaili, löysi baarista vai oliko tuolla tuttavapariskunnan miehellä kaksi naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan kanssa. Yleensä jos seurustelee niin ollaan yhdessä. Onko sulla maksuliikenteestä jotain tietoa?? Onko sulla myöskään tietoa mitä hannun säästötilillä on uran ajalta?? Mitä jos onkin maksanut vähintäänkin omat matkansa ja tiedä vaikka osan molempien puolesta. Niin ja Hannu antoi lahjaksi muun muassa saariselän matkan. Se muuten ei ole mikään ilmainen reissu se

        Ei tuossa väitetty että Martina kaikki maksoi vaan miksi Hannu veetuilee kun Martina ökylomailee, koska viime vuonna oli mukana niillä matkoilla. No nyt Martina sanoi jäävänsä Etelä-Suomeen jouluksi eli ei matkusta minnekään. Ehkä Hankoon jos sinnekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskan jutussa oli tämä. Mitä riehut

        Kuka hullu vielä yrittää Hannua tyrkyttää Martinalle, ei ikinä ei iki päivänä he tule olee muuta kuin vaan ja ainoastaan ovat kavereita keskenään .Samoin Esko Eerikäinen ja Stefan Thermanin kanssa ovat ainoastaan kavereita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka hullu vielä yrittää Hannua tyrkyttää Martinalle, ei ikinä ei iki päivänä he tule olee muuta kuin vaan ja ainoastaan ovat kavereita keskenään .Samoin Esko Eerikäinen ja Stefan Thermanin kanssa ovat ainoastaan kavereita .

        Toki nuo kuvat Levin reissusta kertoo että Hannulla puhaltaa jo uudet tuulet, kuten joku täällä kirjoittelikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki nuo kuvat Levin reissusta kertoo että Hannulla puhaltaa jo uudet tuulet, kuten joku täällä kirjoittelikin.

        Meneeköhän Hannu taas lauleskelemaan karaokea Leville loppuvuodesta. Melko todennäköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneeköhän Hannu taas lauleskelemaan karaokea Leville loppuvuodesta. Melko todennäköistä.

        Mikä ihme blondi se on joka aina pyörii Hannun ympärillä kun laulaa karaokessa. Seiskan videossa joku nuori blondi häärii ympärillä ja Levin Seiskan jutussa kerrotaan että blondi seurasi Hannua karaokelavalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme blondi se on joka aina pyörii Hannun ympärillä kun laulaa karaokessa. Seiskan videossa joku nuori blondi häärii ympärillä ja Levin Seiskan jutussa kerrotaan että blondi seurasi Hannua karaokelavalle.

        Hannun tyttöystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannun tyttöystävä

        No kiva että on muukin yhteinen harrastus kuin polkeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannun tyttöystävä

        Sama nainen, joka oli Karalahden kanssa. Silloin kun Karalahdet olivat erossa.
        Liekä hänkin julkisuuden perään, aivan niin kuin Hannukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama nainen, joka oli Karalahden kanssa. Silloin kun Karalahdet olivat erossa.
        Liekä hänkin julkisuuden perään, aivan niin kuin Hannukin.

        Joku eronneiden tai jätettyjen ex-kiekkoilijoiden lohduttaja, vai?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe