Maailman top 5 lempi pelaajat ja joukkueet nhl:ssä

Anonyymi-ap

Ketkä on teijän mielestä viisi lempipelaajaanne ?
Mun mielestä top kolme on näin
1 Steven stamkos
2 Victor Hedman
3 Sidney Crosby
4 Kris letang
5 Artturi Lehkonen

Top 3 joukkueet
1 Pittsburgh Penguins
2 Tampa Bay lighting
3 new Jersey Devils

Ja muuten oon kannatanu Tampa Bay lightingiä jo kauan ennen tuplamestaruuksia.
Aloitin kannattamaan Tampa bayta 2013 ja Pittsburghin 2020

6

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tossa mun Top 5 Pelaajat joita seuraan mielenkiinnolla.
      1 Connor McDavid
      2 Auston Matthews
      3 Roope Hintz
      4 Mika Zibanejad
      5 Nikita Kucherov

      Top 3 joukkueet
      1 Dallas Stars
      2 Colorado Avalanche
      3 Edmonton Oilers

    • Pelaajat: 1 Teemu the Duck. 2 Brayden Point. 3 Connor Mcdavid.

      Selänteen esityksiä kaiholla muistellen..

      Joukkueet: 1 Tampa. 2 Florida 3 Carolina

      Inhokki pelaajat: Ovechkin. Pastarnak.

      • Oveckin syystä että se on mulkku.

        Pastarnak hsuska gubbe mutta pilannu pitkävedon niiin monta kertaa.


    • Anonyymi

      Niklas lidström voitti kaiken.

    • Anonyymi

      Roope hinzt aivan paska pelaaja neljän maan turnauksessa, väisteli laitojen läheisyydessä, paniikissa syötti yhden vastustajan maalin, ihan näkymätön, kuinka tollanen on yleensä päässyt änäriin, suomessa moni parempi pelaaja..

    • Anonyymi

      en ossoo sanua nykypelaajista parhaimpia mutta oisko ainaki kärkiviisikossa Coloradon ykköspyssy? Varmasti. Connor macdavidia en panis mun top5:een kun ei ole tarpeeksi hyvä kokonaiskuvassa jos esim vertaa coloradon ykköspyssyyn.

      jos jokaisesta joukkueesta pitää nostaa esille niin torontossa se ei mun top1 nimi ole ainakaan Michael Nylanderin poika William joka on aika "spagetti-pelaaja" eli löysän flegmaattinen. Torontosta nostaisin heidän kakkospakkiparista yhden esille ja maalihain Austin matthews .Se kakkospakkiparissa pelaava on mun top1 mut en muista nyt sen nimmee.

      San jose sharksissa ja Philadelphia flyersissa ei ole oikein ketään eli niin huonosti pelanneet ettei kukaan ansaitse .

      dallasissa se lienee joku haalariketjun hyökkääjä tai Lindellin Esa. Miro heiskanen myös kova ja tietenki Hintz (paitsi silloin ei oo hyvä kun pelaa motivaatiorajoitteisena)

      tämän hetkern koko liigan top1 lempparipelaaja ja paras pelaaja Avsin ykköspistemies.

      oilersissa draisaitl ja Mcdavid takoo tauluun kovat luvut mut nostaisin heidän edelle maalivahdin.

      Sabresilla on rasmus Dahlin joka joukkueen ainoa taistelija joka panee ittensä likoon mut harmi vaan että omissa soi hieman liikaa vieläkin mut kehittynyt tällä kauvella.

      Ankkajoukkuees ei paljoo hurraamista. Jopa branko Budaj vantterarakenteinen pakki vois olla mun lempparipelaaja siellä ja samalla joukkueen paras. Hän ainoa jonka pelissä järkeä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe