Maailman top 5 lempi pelaajat ja joukkueet nhl:ssä

Anonyymi-ap

Ketkä on teijän mielestä viisi lempipelaajaanne ?
Mun mielestä top kolme on näin
1 Steven stamkos
2 Victor Hedman
3 Sidney Crosby
4 Kris letang
5 Artturi Lehkonen

Top 3 joukkueet
1 Pittsburgh Penguins
2 Tampa Bay lighting
3 new Jersey Devils

Ja muuten oon kannatanu Tampa Bay lightingiä jo kauan ennen tuplamestaruuksia.
Aloitin kannattamaan Tampa bayta 2013 ja Pittsburghin 2020

6

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tossa mun Top 5 Pelaajat joita seuraan mielenkiinnolla.
      1 Connor McDavid
      2 Auston Matthews
      3 Roope Hintz
      4 Mika Zibanejad
      5 Nikita Kucherov

Top 3 joukkueet
      1 Dallas Stars
      2 Colorado Avalanche
      3 Edmonton Oilers

• Pelaajat: 1 Teemu the Duck. 2 Brayden Point. 3 Connor Mcdavid.

Selänteen esityksiä kaiholla muistellen..

Joukkueet: 1 Tampa. 2 Florida 3 Carolina

Inhokki pelaajat: Ovechkin. Pastarnak.

• Oveckin syystä että se on mulkku.

Pastarnak hsuska gubbe mutta pilannu pitkävedon niiin monta kertaa.

• Anonyymi

Niklas lidström voitti kaiken.

• Anonyymi

Roope hinzt aivan paska pelaaja neljän maan turnauksessa, väisteli laitojen läheisyydessä, paniikissa syötti yhden vastustajan maalin, ihan näkymätön, kuinka tollanen on yleensä päässyt änäriin, suomessa moni parempi pelaaja..

• Anonyymi

en ossoo sanua nykypelaajista parhaimpia mutta oisko ainaki kärkiviisikossa Coloradon ykköspyssy? Varmasti. Connor macdavidia en panis mun top5:een kun ei ole tarpeeksi hyvä kokonaiskuvassa jos esim vertaa coloradon ykköspyssyyn.

jos jokaisesta joukkueesta pitää nostaa esille niin torontossa se ei mun top1 nimi ole ainakaan Michael Nylanderin poika William joka on aika "spagetti-pelaaja" eli löysän flegmaattinen. Torontosta nostaisin heidän kakkospakkiparista yhden esille ja maalihain Austin matthews .Se kakkospakkiparissa pelaava on mun top1 mut en muista nyt sen nimmee.

San jose sharksissa ja Philadelphia flyersissa ei ole oikein ketään eli niin huonosti pelanneet ettei kukaan ansaitse .

dallasissa se lienee joku haalariketjun hyökkääjä tai Lindellin Esa. Miro heiskanen myös kova ja tietenki Hintz (paitsi silloin ei oo hyvä kun pelaa motivaatiorajoitteisena)

tämän hetkern koko liigan top1 lempparipelaaja ja paras pelaaja Avsin ykköspistemies.

oilersissa draisaitl ja Mcdavid takoo tauluun kovat luvut mut nostaisin heidän edelle maalivahdin.

Sabresilla on rasmus Dahlin joka joukkueen ainoa taistelija joka panee ittensä likoon mut harmi vaan että omissa soi hieman liikaa vieläkin mut kehittynyt tällä kauvella.

Ankkajoukkuees ei paljoo hurraamista. Jopa branko Budaj vantterarakenteinen pakki vois olla mun lempparipelaaja siellä ja samalla joukkueen paras. Hän ainoa jonka pelissä järkeä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4205
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      114
      2517
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1068
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      191
      954
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      37
      915
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      901
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      836
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      815
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      792
    Aihe