Ketkä on teijän mielestä viisi lempipelaajaanne ?
Mun mielestä top kolme on näin
1 Steven stamkos
2 Victor Hedman
3 Sidney Crosby
4 Kris letang
5 Artturi Lehkonen
Top 3 joukkueet
1 Pittsburgh Penguins
2 Tampa Bay lighting
3 new Jersey Devils
Ja muuten oon kannatanu Tampa Bay lightingiä jo kauan ennen tuplamestaruuksia.
Aloitin kannattamaan Tampa bayta 2013 ja Pittsburghin 2020
Maailman top 5 lempi pelaajat ja joukkueet nhl:ssä
6
459
Vastaukset
- Anonyymi
Tossa mun Top 5 Pelaajat joita seuraan mielenkiinnolla.
1 Connor McDavid
2 Auston Matthews
3 Roope Hintz
4 Mika Zibanejad
5 Nikita Kucherov
Top 3 joukkueet
1 Dallas Stars
2 Colorado Avalanche
3 Edmonton Oilers Pelaajat: 1 Teemu the Duck. 2 Brayden Point. 3 Connor Mcdavid.
Selänteen esityksiä kaiholla muistellen..
Joukkueet: 1 Tampa. 2 Florida 3 Carolina
Inhokki pelaajat: Ovechkin. Pastarnak.Oveckin syystä että se on mulkku.
Pastarnak hsuska gubbe mutta pilannu pitkävedon niiin monta kertaa.
- Anonyymi
Niklas lidström voitti kaiken.
- Anonyymi
Roope hinzt aivan paska pelaaja neljän maan turnauksessa, väisteli laitojen läheisyydessä, paniikissa syötti yhden vastustajan maalin, ihan näkymätön, kuinka tollanen on yleensä päässyt änäriin, suomessa moni parempi pelaaja..
- Anonyymi
en ossoo sanua nykypelaajista parhaimpia mutta oisko ainaki kärkiviisikossa Coloradon ykköspyssy? Varmasti. Connor macdavidia en panis mun top5:een kun ei ole tarpeeksi hyvä kokonaiskuvassa jos esim vertaa coloradon ykköspyssyyn.
jos jokaisesta joukkueesta pitää nostaa esille niin torontossa se ei mun top1 nimi ole ainakaan Michael Nylanderin poika William joka on aika "spagetti-pelaaja" eli löysän flegmaattinen. Torontosta nostaisin heidän kakkospakkiparista yhden esille ja maalihain Austin matthews .Se kakkospakkiparissa pelaava on mun top1 mut en muista nyt sen nimmee.
San jose sharksissa ja Philadelphia flyersissa ei ole oikein ketään eli niin huonosti pelanneet ettei kukaan ansaitse .
dallasissa se lienee joku haalariketjun hyökkääjä tai Lindellin Esa. Miro heiskanen myös kova ja tietenki Hintz (paitsi silloin ei oo hyvä kun pelaa motivaatiorajoitteisena)
tämän hetkern koko liigan top1 lempparipelaaja ja paras pelaaja Avsin ykköspistemies.
oilersissa draisaitl ja Mcdavid takoo tauluun kovat luvut mut nostaisin heidän edelle maalivahdin.
Sabresilla on rasmus Dahlin joka joukkueen ainoa taistelija joka panee ittensä likoon mut harmi vaan että omissa soi hieman liikaa vieläkin mut kehittynyt tällä kauvella.
Ankkajoukkuees ei paljoo hurraamista. Jopa branko Budaj vantterarakenteinen pakki vois olla mun lempparipelaaja siellä ja samalla joukkueen paras. Hän ainoa jonka pelissä järkeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203775Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753271- 991971
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221474Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396- 1071217
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 901129