Etsin sinua vakavissani

Anonyymi-ap

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Sydämeni puhuu minulle siitä koko ajan, eikä asia jätä rauhaan. Järjetöntä tai ei, näin se joka tapauksessa on. M -> N

77

2712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohtaa henkilö ketä jäit miettimään.Elämä on nyt tässä..

    • Anonyymi

      Olitte siis suhteessa ?

      Asiat ei jää kesken jos ei ole edes suhdetta ollu.

      • Anonyymi

        Suhteen muodostaminen voi jäädä kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteen muodostaminen voi jäädä kesken.

        Niin mutta semmonen ei oo suhteen muodostusta että sinä vilkuilet ja kaukoihastus hymyilee.

        Mutta tunteista ei puhuta eikä toisen nimee tiedetä saati sitä onko tunne ylipäätään molemminpuolinen ja haluaakokaan toinen just sun kans parisuhdetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta semmonen ei oo suhteen muodostusta että sinä vilkuilet ja kaukoihastus hymyilee.

        Mutta tunteista ei puhuta eikä toisen nimee tiedetä saati sitä onko tunne ylipäätään molemminpuolinen ja haluaakokaan toinen just sun kans parisuhdetta

        Kirjoitat niin kuin tietäisit mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat niin kuin tietäisit mistä on kyse.

        Mä veikkaan että luulet tunteiden olevan molemminpuoliset ja hänen haluavan suhteen kanssasi kysymättä koko asiaa häneltä mitenkään

        Asiat on sinusta kesken koska hän vilkuili ja hymyili sulle.

        Veikkaan että hän on parisuhteessa nyt sen kanssa jonka todella haluaa, eikä jonkun tuntemattoman joka katseesta on päätelly että nyt on molemminpuolinen rakkaus roihahtanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä veikkaan että luulet tunteiden olevan molemminpuoliset ja hänen haluavan suhteen kanssasi kysymättä koko asiaa häneltä mitenkään

        Asiat on sinusta kesken koska hän vilkuili ja hymyili sulle.

        Veikkaan että hän on parisuhteessa nyt sen kanssa jonka todella haluaa, eikä jonkun tuntemattoman joka katseesta on päätelly että nyt on molemminpuolinen rakkaus roihahtanu

        Hyvä tarina sulla. Miten se jatkuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tarina sulla. Miten se jatkuu?

        Sä jäät nettiin fantasioimaan molemminpuolisesta rakastumisesta tuntemattomaan kaupan asiakkaaseen joka oli hedelmäosastolla yhtä aikaa kanssasi ja myöhemmin siirtyi lehtiosastolle ja se taas menny naimisiin todellisen rakkaudenkohteensa kanssa ja saa lapsen sillä aikaa kun sinä luulet kirjoittelevas täällä hänen kanssaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä jäät nettiin fantasioimaan molemminpuolisesta rakastumisesta tuntemattomaan kaupan asiakkaaseen joka oli hedelmäosastolla yhtä aikaa kanssasi ja myöhemmin siirtyi lehtiosastolle ja se taas menny naimisiin todellisen rakkaudenkohteensa kanssa ja saa lapsen sillä aikaa kun sinä luulet kirjoittelevas täällä hänen kanssaan

        😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😆😆😆

        Sadut ovat aina kivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä veikkaan että luulet tunteiden olevan molemminpuoliset ja hänen haluavan suhteen kanssasi kysymättä koko asiaa häneltä mitenkään

        Asiat on sinusta kesken koska hän vilkuili ja hymyili sulle.

        Veikkaan että hän on parisuhteessa nyt sen kanssa jonka todella haluaa, eikä jonkun tuntemattoman joka katseesta on päätelly että nyt on molemminpuolinen rakkaus roihahtanu

        No, sehän on tietysti eri juttu, jos valintansa on tehnyt. Sitä täytyy totta kai kunnioittaa. Tuskin ap siinä tilanteessa noin olisi kirjoittanutkaan. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä jäät nettiin fantasioimaan molemminpuolisesta rakastumisesta tuntemattomaan kaupan asiakkaaseen joka oli hedelmäosastolla yhtä aikaa kanssasi ja myöhemmin siirtyi lehtiosastolle ja se taas menny naimisiin todellisen rakkaudenkohteensa kanssa ja saa lapsen sillä aikaa kun sinä luulet kirjoittelevas täällä hänen kanssaan

        Voi ihastua noinkin helposti. Se on kyllä totta. Usein siitä ei tule sen enempää, jos eivät kohtaa jossakin muualla ja ala juttelemaan. No, eihän tuossa mitään pahaa ole, jos käyttäytyy korrektisti ja asiallisesti. Ihastuminenhan jää vain ihastujan tietoon. Tsemppiä


    • Anonyymi

      Niin minäkin häntä. Meillä jäi kesken asiat. Se on vaivannut mieltä pitkään.

    • Anonyymi

      Tahtoisin alottaa uudelleen. Nyt ku aikaa kulunut ja kaikki kesken..

    • Anonyymi

      itse osaisin kyllä saada selville toisen numeron ja osoitteen jos haluaisin ihmisen löytää. En tiedä miksi se olisi ongelma.

      • Anonyymi

        Joa ihminen on tyhmä seniili ei onnistu kuvittelee vaan olevansa robin hood


    • Anonyymi

      Suruaika venyy koko ajan pidemmälle ja pidemmälle, kun teidän pitää saada leikkiä ihmisellä. Hävetkää

      • Anonyymi

        Ja elämän jatkuminen, jos tästä enää voi palautua ihmiseksi ja omaan itseensä


    • Anonyymi

      No voihan sen keskustelun käydä muuallakin kuin täällä? Vai?

    • Anonyymi

      Sitä yhteyttä oikeassa elämässä odotellen….
      Miehelle

    • Anonyymi

      Teilläkö ei ole yhteyttä olemassa?

      • Anonyymi

        Ei se ees tunne koko ihmistä.

        Nähny kaupassa ja se on se hänen ”kesken” jäänyt ”suhde”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ees tunne koko ihmistä.

        Nähny kaupassa ja se on se hänen ”kesken” jäänyt ”suhde”

        Jep juuri näin, ja esitti vielä tätä naista toisessa huuhaaaloituksessa. Siihenhän sinä viittasit eikö niin tässä M-N eli mieheltä naiselle aloituksessa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep juuri näin, ja esitti vielä tätä naista toisessa huuhaaaloituksessa. Siihenhän sinä viittasit eikö niin tässä M-N eli mieheltä naiselle aloituksessa😉

        Pakko sivusta ihmetellä aikuisten (?) ihmisten kiusaamisintoa palstalla. En tiedä, onko kyse jostain taantumasta teiniaikojen koulukiusaajan tai -kiusatun rooliin, vai miksi joku käyttäytyisi tällä tavalla. Aika kuitenkin katsoa peiliin ja miettiä, miten toisia ihmisiä kohtelee palstalla tai sen ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sivusta ihmetellä aikuisten (?) ihmisten kiusaamisintoa palstalla. En tiedä, onko kyse jostain taantumasta teiniaikojen koulukiusaajan tai -kiusatun rooliin, vai miksi joku käyttäytyisi tällä tavalla. Aika kuitenkin katsoa peiliin ja miettiä, miten toisia ihmisiä kohtelee palstalla tai sen ulkopuolella.

        Niin se on hyvä miettiä millaisia juttuja laittaa toisista liikkeelle ja sitä kautta miettiä myös sitä, että millaisia mahdollisuuksia tai keinovalikoimia antaa toiselle henkilölle puolustautua näihin väitteisiin liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sivusta ihmetellä aikuisten (?) ihmisten kiusaamisintoa palstalla. En tiedä, onko kyse jostain taantumasta teiniaikojen koulukiusaajan tai -kiusatun rooliin, vai miksi joku käyttäytyisi tällä tavalla. Aika kuitenkin katsoa peiliin ja miettiä, miten toisia ihmisiä kohtelee palstalla tai sen ulkopuolella.

        Puolustautuvat harhoillaan. Olen toivonut että kuolisivat tai jotain, mutta ei. Toivottavasti osaavat hävetä kun paranevat. vielä sivummasta


    • Anonyymi

      Näkyypä olevan aktiivinen etsintä. Vuoteen mitään kuulunut.

    • Anonyymi

      Ei täällä mikään selviä. Eikä anonyymikeskusteluiden perusteella mitään kannata tehdä. Kuka vaan voi vastailla.

      • Anonyymi

        Niin voi, mutta hyvillä tunnisteilla on hyvät mahdollisuudet löytää oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi, mutta hyvillä tunnisteilla on hyvät mahdollisuudet löytää oikea.

        Mitkä ne hyvät tunnisteet on? Taitaa kaikki sopia vaikka kuinka moneen ja toisia voi matkiakkin palstalla. Ottaa mallia vanhoista keskusteluista.


    • Anonyymi

      Nyt ikävä kyllä kävi niin että yks tyyppi kävi mua kosimassa la iltana😊🔥mietin vain hetken. Sä et ollut koskaan tosissaan. Vaikka pelasit naistesi kanssa kaiken. Meidät.
      Ei tullut sitten siinä emmittyä enempää🤤mä sanoin JUUUUUUU😘🥳
      Nyt sit mietitään jo ehkä et muutetaan yhteen vaikka asutaanki lähekkäin😊

      • Anonyymi

        Onnea. Palstailu siis loppuu ja oikea elämä alkaa.


      • Anonyymi

        Palstailu loppui sitten siihen. Onnea suhteseesi!


      • Anonyymi

        Ihanaa Rakas. Onnea ja, muista, sinä ansaitset kultaa!


    • Anonyymi

      Kannattaisiko sitten antaa tunnisteita, jos haluat täältä hänet löytää?

    • Anonyymi

      On toki suotavaa yrittää hallita elämäänsä ja itseään, mutta viisautta on jskus myös jättää jotain ajatuksen tasolle, niitä irtonaisia langanpäitä sillä niistä jos jostain tulee oppineeksi itsestään jotain mikä ei olisi koskaan selvinnyt jos olisi toteuttanut tuon hetken mielijohteensa.

      • Anonyymi

        Aika tunteeton lähestymistapa elämään. Elämäsi rakkaus on vain irtonaisia langanpäitä, ja siitä sitten opit jotain itsestäsi. Huh

        Kuule, en ole kiinnostunut itsestäni.


      • Anonyymi

        Sairas kommentti. Normaaleilla ihmisillä on sulattelua kun tänne eksyy!


    • Anonyymi

      Höpö,höpö. Sä ihastuit, niin ihastuin minäkin. Ei se oo niin vakavaa. Kätke se sydämeesi...

      • Anonyymi

        Miksi se pitäisi kätkeä, eikö siitä pidä lähteä rakentamaan jotain suurempaa?


    • Anonyymi

      Mutta kuulistaa siltö että saan yhden joulukortin, ehkä lahjankin🤔

      • Anonyymi

        Ei kannata sellaisesta mitään romanttista päätellä. Mä ainakin annan ystäville lahjoja muuten vaan.


    • Anonyymi

      Mitä sinulle jäi epäselväksi?

      • Anonyymi

        No se ei tiedä mikä sen nimi on
        Missä asuu
        Mitä tekee työkseen
        Onko sinkku
        Voisko tämä ihastus häneen ja aloittaa suhteen

        Eli kyse on siis S marketissa kerran nähdystä toisesta asiakkaasta jonka kanssa aloittaja vaihtoi katseita

        Siinä se kesken jäänyt ”suhde”

        Toisilla kun täällä tuo kesken jonkin jääminen on tämmöstä teinien settiä

        Toiset taas mieltää et on ollu suhde, seksiä, molemmonpuolisia tunteita mut suhde päättyny johonkin väärinkäsitykseen ja loppunu kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ei tiedä mikä sen nimi on
        Missä asuu
        Mitä tekee työkseen
        Onko sinkku
        Voisko tämä ihastus häneen ja aloittaa suhteen

        Eli kyse on siis S marketissa kerran nähdystä toisesta asiakkaasta jonka kanssa aloittaja vaihtoi katseita

        Siinä se kesken jäänyt ”suhde”

        Toisilla kun täällä tuo kesken jonkin jääminen on tämmöstä teinien settiä

        Toiset taas mieltää et on ollu suhde, seksiä, molemmonpuolisia tunteita mut suhde päättyny johonkin väärinkäsitykseen ja loppunu kesken

        Voisit harhainen setä-täti antaa niiden vastata joille kommentit on osoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit harhainen setä-täti antaa niiden vastata joille kommentit on osoitettu.

        Eihän aloittaja ole muu kuin aitoriitta eli juuri se harhainen setä-täti jolla teinimäinen yksipuolinen vilkuilusuhde tuntemattomaan

        Lisäksi aloittaja itse on parisuhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit harhainen setä-täti antaa niiden vastata joille kommentit on osoitettu.

        En siis usko että kukaan tuntematon kaupan asiakas kauheemmin vastakaikua antaa jos alottaja siellä hedelmä tai lehtiosastolla polvistuisi kertoon tunteistaan kosiin.

        Yleensä varatut limanuljaskat flirttailemassa on oksettavimpia ihmisiä mitä on ja he saa heti petollisena rukkaset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän aloittaja ole muu kuin aitoriitta eli juuri se harhainen setä-täti jolla teinimäinen yksipuolinen vilkuilusuhde tuntemattomaan

        Lisäksi aloittaja itse on parisuhteessa

        Mene pikkukiusaajahuora jo vttuun täältä!


    • Anonyymi

      Jäikö kana kynimättä? Vielä ehtii höyheniä pöllyyttää! 🦃🐔🐓🪶

      • Anonyymi

        Hyvä tsemppi sulla🤭


    • Anonyymi

      Olen myös vakavissani suhteesi!

    • Anonyymi

      Se on sun ongelma!
      Yritin... mut ei sua kiinnostanut puhua

    • Anonyymi

      Olen sun miten päin vaan, senkun poimit omakseni. En vaan tiedä mitä voisin enää tehdä. Äläkä välitä noista palstakiusaajista. Eivät ole sen arvoisia. Katkeria yksinäisiä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Jos minulta jotain kysyttäisiin, niin haluan jatkoa sille mitä oli. Ja oli muutakin kuin katseet. Paljon muutakin.

    • Anonyymi

      Minä teen samaa miehen suhteen. Kaikki loppui niin yhtäkkiä, että janoan vastauksia lukuisiin kysymyksiin. Kaipaan häntä, mutta en aio enää "häiritä" suorilla viesteillä. Uskon siihen, että tapahtuu niin kuin on tarkoitettu. Jos meidät on tarkoitettu yhteen hänen kanssaan, me kohtaamme vielä. Jos ei, oli hänen kohtaamisensa tarkoitus opettaa minulle/meille jotain. Sekin selviää varmasti vielä.

      Tsemppiä joka tapauksessa aloittaja sinulle. Tiedän miltä sinusta tuntuu.

      • Anonyymi

        Samanlainen kokemus myös itselläni. Tosiaan kaikki loppui yhtäkkiä. Viimeinen yhdessä vietetty yö ja aamulla en voinut kuin ihmetellä, että mitä yön aikana ystäväni, n ajatuksissa oli oikein tapahtunut. Molemmat olimme aamupalalla hiljaisia ja sitten kun lähdin hänen luotaan, niin ajaessani suru valtasi tunteet.

        Sen jälkeen olen vain odottanut sitä päivää jos yhteys vielä välillämme palaisi.

        M- mies sivusta


      • Anonyymi

        Kiitos sulle kauniista kirjoituksesta. Sinun hän on joku toinen, koska minun hän ei ole häirinnyt minua viesteillä kertaakaan.

        Samoin sulle hyvää jatkoa, ja toivottavasti saat haluamasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sulle kauniista kirjoituksesta. Sinun hän on joku toinen, koska minun hän ei ole häirinnyt minua viesteillä kertaakaan.

        Samoin sulle hyvää jatkoa, ja toivottavasti saat haluamasi.

        Kiitos. Samoin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kokemus myös itselläni. Tosiaan kaikki loppui yhtäkkiä. Viimeinen yhdessä vietetty yö ja aamulla en voinut kuin ihmetellä, että mitä yön aikana ystäväni, n ajatuksissa oli oikein tapahtunut. Molemmat olimme aamupalalla hiljaisia ja sitten kun lähdin hänen luotaan, niin ajaessani suru valtasi tunteet.

        Sen jälkeen olen vain odottanut sitä päivää jos yhteys vielä välillämme palaisi.

        M- mies sivusta

        Hyvin samantyyppinen on oma tarinani. Minä nainen olin vain se ihmettelijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin samantyyppinen on oma tarinani. Minä nainen olin vain se ihmettelijä.

        Onkos kauan jo tapahtuneesta?

        Itselläni pian vuosi.

        M- mies sivusta

        Jk. Todennäköisesti me molemmat olimme ihmeissämme mitä silloin tapahtui. Asia vaan on jäänyt puhumatta ystäväni, n kanssa, koska ei enää ollut yhteistä tilaisuutta puhua asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos kauan jo tapahtuneesta?

        Itselläni pian vuosi.

        M- mies sivusta

        Jk. Todennäköisesti me molemmat olimme ihmeissämme mitä silloin tapahtui. Asia vaan on jäänyt puhumatta ystäväni, n kanssa, koska ei enää ollut yhteistä tilaisuutta puhua asiasta.

        Itselläni on vasta reilu kuukausi tapahtuneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on vasta reilu kuukausi tapahtuneesta.

        Oi. Jos vielä kaipaat häntä, niin toivottavasti meillä molemmilla on vielä onnea, että löydämme ja tapaamme hänet, ketä kaipaamme.

        M-mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi. Jos vielä kaipaat häntä, niin toivottavasti meillä molemmilla on vielä onnea, että löydämme ja tapaamme hänet, ketä kaipaamme.

        M-mies sivusta

        Kaipaan todella paljon.

        Niinpä. 😊


    • Anonyymi

      🤣 ei vi....

    • Anonyymi

      Ite soppas keitit rakastin ja jäin vangiksi

      • Anonyymi

        Hä?


    • Anonyymi

      Ole yhteydessä suoraan. Niin ne asiat selviää. Täältä ei kukaan löydä kuin toisia kaipaajia omissa harhoissaan tai ajatuksissaan. Onnea matkaan.

    • Anonyymi

      No aika monella on puhelin ja sometilejä.. sieltä saattaa löytyä helpommin

    • Anonyymi

      Etkös sinä olet tällä palstalla ollut jo vuosia? Ei koske minua tämä.

    • Anonyymi

      Anulle terveisiä!
      Ota yhteyttä jos tuntuu siltä!

      • Anonyymi

        Miksi et itse ota yhteyttä?


    • Anonyymi

      Hyvä, hyvä. Hyvää jatkoa ja onnea matkaan.

    • Anonyymi

      Ne keskeneräiset asiat vaivaavat minuakin. Ehkäpä tämä pitäisi saada jotenkin päätökseen, niin molemmat voisivat jatkaa elämää. Parhaassa tapauksessa sitä jatketaan yhdessä.

      • Anonyymi

        Totta yhdessä olisi parasta mutta en voi yksin sitä päättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta yhdessä olisi parasta mutta en voi yksin sitä päättää

        Molemmilta tarvitaan tahtoa ja lähentymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta yhdessä olisi parasta mutta en voi yksin sitä päättää

        No jotain se vaatii ensin, että pääsee yhteyteen.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe