Suomen demokratian häiriötila 1983-200?
Julkaisuvuosi 1998. Aiheina työttömyys, sisäpolitiikka, pääasiassa talouspolitiikka ja poliittiset järjestelmät. Uimonen muistaakseni kehuu niin 90-luvun lama-ajan poliitikkoja&puolueita eli kehuja saa niin kokoomus, keskusta kuin myös SDP mutta antaapa hän kritiikkiäkin, mutta pitää mielestäni Uimonen hyvin perusloogisuuden ajatuksissansa eli näkee metsän puilta että Suomi on hieno maa. Annan kirjalle 5/5 koska uimonen vaikuttaa niin fiksulta tässä aihepiirissä.
Risto Uimonen-Häntä heiluttaa koiraa
3
137
Vastaukset
- Anonyymi
Hetkinen mä olin kyllä väärässä kun kehuin kirjaa. Toki kirjassa on laajaulotteisesti poliittista kirjoitusta mutta että kyllä tämä risto uimonen on minusta aika pihalla poliittisesti. Sori vaan, mutta kun luin kirjan hiljattain läpi tarkemmalla ajatuksella niin minusta Uimosen mielipiteet ei ole kovin fiksuja aina.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176580309
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vedän sanojani osittain takaisin eli osittain on oikeassa Uimonen tässä kirjassa, mutta jos suomeen otettaisiin liian pienet verot eli lähinnä minimitason verotus niin se ei olisi viisasta. Kirjassa uimonen kehuu mm raimo sailasta joka oli aikoinaan terävä älyinen ja suorasanainen puhuja eduskunnassa ja sailas oli aika monessa asiassa oikeassa, mutta yhdessä hän oli ainakin väärässä eli siinä että veroja olisi hänen mukaan pitänyt pudottaa dramaattisen paljon. Eläkkeitä ei välttämättä pystyisi maksamaan eikä rahoittamaan julkista sairaanhoitoa vaikka sailas kaavaili työttömyysturvaan isompaa remonttia eli remonttia siihen suuntaan että niitä tukirahoja ei oltaisi jaettu niin paljoa työttömille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887