Osmo Lampinen&Osmo Soininvaara-Suomi 1980-luvulla

Anonyymi-ap

Poliittinen kirja jolle annan 4/5. Hieman puiseva jollakin tapaa mutta siinä näkyy erityisesti soininvaaran hieman puiseva ja analyyttinen tyyli mutta toisaalta tuollainen tyyli myös kiinnostaa minua aika paljon, Ne ihmiset joita kiinnostaa viihteellisemmät kirjat niin ei kannata ehkä tätä kirjaa ostaa. Kirja julkaistiin vuonna 1980. Käydään läpi muun muassa 1960&1970 lukua. Soininvaara ajattelee esimerkiksi kaupunkirakentamisesta siten että ei saisi rakentaa liikaa koska voi viedä konkurssitilaan kaupungin&kunnan&valtion. Toki ei voi myöskään jäädyttää investointeja liikaa sillä se rappeuttaisi taloutta. Toisaalta aika terävä havainto Soininvaaralta joka on tuon kirjan yksi terävimpiä havaintoja.

1

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658045v

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      351
      14728
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      255
      5847
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3358
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      188
      2478
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2169
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2002
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      106
      1538
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      47
      1333
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1186
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe