Koirat rekisteröitävä ja sirutettava työttömälle lisäkuluja

Anonyymi-ap

Koirat on rekisteröitävä ja sirutettava vuoden 2023 alusta. Rekisteröinti maksaa noin 10 euroa. paperilomakkeella 19,- euroa. sirutus 70-80 euroa/per koira. Oli koirien ja kissojen ruokaavustusjono. eräällä työttömällä oli 5 kissaa ja koira. kyllä kotieläisten hoito maksaa lääkärikulut, lääkkeet tarvikkeet jne. ihmettelen kovasti miten työttömällä on varaa pitää monta kissaa olemattomalla työttömyysturvalla maksaako sossu tai Kela ruokakulut. minun mieleatä työtön ei tarvitse koiria ja kissoja parasta teapiaa on työ

10

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo jos mikä on rahastusta perustaa toinen maksullinen rekisteri! Nyt saisiavt siihen toiseen rekisteriin kennelliitolta valmiita rekisteritietoja, mutta se ei käy kun pitää rahastaa uudelleen. Voiko olla typerämpää hommaa?
      Vaatisivat vain nyt että rekisteröimättömät koirat täytyy rekisteröidä.
      Kissoille voisi vaatia samanlaisen maksullisen rekisteröinnin.

      • Anonyymi

        No nyt on hyvä homma. Jos jollakin on vara pitää viittä piskiä tai kollia, niin on ihan paikallaan, että joutuu maksamaan. Seuraavaksi vaan oikein tuntuva vero, niin alkaa koiranpaskat kadota teiden varsilta.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658191y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sossu osti mulle terapia simpanssin 🙈🙉🙊

      • Anonyymi

        Tsottsot, ei ostanut. Se peilistä näkynyt simpanssinnaama oon ihan sinun ikioma naamasi..


    • Anonyymi

      No lahtaatko mun elukkani tuon vaikka heti ja myös hautaat ne. Ovat olleet jo ennen työttömyyttä.

    • Anonyymi

      Koirarekisteri on viranomaisrekisteri. Laki tehty MMM, kysy siis kepulaisilta.

      • Anonyymi

        Kissat pitää rekistöidä kuin koirat oppisivat pitämää kissoista hyvää huolta aina ovat paskallaa toisen tonteilla ja likaavat lasten hiekkalaatikoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissat pitää rekistöidä kuin koirat oppisivat pitämää kissoista hyvää huolta aina ovat paskallaa toisen tonteilla ja likaavat lasten hiekkalaatikoita

        Kissan voi siruttaa omalla tontilla vähänmatkan päästä lyijymurikalla, loppuu paskominen.


    • Anonyymi

      Olen aina antanut koirille myrkkynakkeja, loppuu se räksytyksen kuuntelu ja sontaläjien siivoaminen. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8501
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1393
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1165
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1156
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1000
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      674
    Aihe