Selvä... Minä lähden täältä sotkemasta

Se on kaikille parempi. Eihän täällä koskaan edes minulle mitään edes ole. Hyvää yötä.

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta juominen. Auttaa tuohon martyyriasenteesen edes vähäsen.

      • Sinultakaan ei paljon myötätuntoa ja myötäelämistä paljon heru.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinultakaan ei paljon myötätuntoa ja myötäelämistä paljon heru.

        Ei riitä kyllä myötätuntoa. Olet naismaisempi kuin minä ja minä sentään olen nainen. Lopeta vinkuminen ja tuo säälin kerjääminen. Se ei auta yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä kyllä myötätuntoa. Olet naismaisempi kuin minä ja minä sentään olen nainen. Lopeta vinkuminen ja tuo säälin kerjääminen. Se ei auta yhtään.

        No ihmisiä on erilaisia. Femiinejä miehiä ja maskuliinisempia naisia. Sinä voisit mennä armeijaan töihin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No ihmisiä on erilaisia. Femiinejä miehiä ja maskuliinisempia naisia. Sinä voisit mennä armeijaan töihin.

        Olen hyvin naisellinen nainen, mutta minulla on ne energiat tasapainossa niin kuin niiden kuuluukin olla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No ihmisiä on erilaisia. Femiinejä miehiä ja maskuliinisempia naisia. Sinä voisit mennä armeijaan töihin.

        Ei riitä multakaan. Oot oikeesti sekasin ku 17v kimpussa vanha vaari. Hyi saatana sentään. Jos olisi mun lapseni.. en voi edes sanoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvin naisellinen nainen, mutta minulla on ne energiat tasapainossa niin kuin niiden kuuluukin olla.

        Vai sillä lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä multakaan. Oot oikeesti sekasin ku 17v kimpussa vanha vaari. Hyi saatana sentään. Jos olisi mun lapseni.. en voi edes sanoa

        Ikävä kyllä, mutta hän on nyt vanhempi. Ja vittu missään kimpussa ole ollut. Muuta ole ikinä tehnyt kuin jutellut. Sekin on vissiin laitonta sitten.


    • Anonyymi

      Marttyyrin viitta ei sovi rinsseille. Ryhdistäytyä ja jatka ikävöintiä. Niin täällä muutkin tekee. Joskus vähän hajotaan, sitten nuollaan haavat, painetaan leuka rintaan ja jatketaan ikävöintiä.

      • Yritän vain olla realistinen. En näe mitään merkkiä siitä, että hänellä olisi ikävä yhtään minua. Haluanko elää harhoissani montakin vuotta vielä tästä eteenpäin? Moni muu on kyllä tullut sivusta tykkäilemään, jokainen vuorollansa. Sen takia stalkkaan, kun en muuta keinoa keksi, päästäkseni tästä johonkin suuntaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Yritän vain olla realistinen. En näe mitään merkkiä siitä, että hänellä olisi ikävä yhtään minua. Haluanko elää harhoissani montakin vuotta vielä tästä eteenpäin? Moni muu on kyllä tullut sivusta tykkäilemään, jokainen vuorollansa. Sen takia stalkkaan, kun en muuta keinoa keksi, päästäkseni tästä johonkin suuntaan.

        Tee mitä täytyy tehdä, että elämä on parempaa. Tee se itsesi vuoksi, älä sen naisen tai kenenkään muun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee mitä täytyy tehdä, että elämä on parempaa. Tee se itsesi vuoksi, älä sen naisen tai kenenkään muun.

        Elämä on parempaa... Mistä sinä tiedät onko se yhtään parempaa. Yksinäistä tämä minun elämä on.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Yritän vain olla realistinen. En näe mitään merkkiä siitä, että hänellä olisi ikävä yhtään minua. Haluanko elää harhoissani montakin vuotta vielä tästä eteenpäin? Moni muu on kyllä tullut sivusta tykkäilemään, jokainen vuorollansa. Sen takia stalkkaan, kun en muuta keinoa keksi, päästäkseni tästä johonkin suuntaan.

        Ehkä se tapailee niitä OMAN IKÄISIÄÄÄN. Ei susta sille puolisoa saa ellei sulla ole manii niiku dani sedällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se tapailee niitä OMAN IKÄISIÄÄÄN. Ei susta sille puolisoa saa ellei sulla ole manii niiku dani sedällä.

        Se on tullut selväksi, nyt varmaan jo sen sadannen kerran. Olen saanut tuosta kuulla täällä aika helvetin monta kertaa. Kiitos vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se tapailee niitä OMAN IKÄISIÄÄÄN. Ei susta sille puolisoa saa ellei sulla ole manii niiku dani sedällä.

        Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uusi sukupolvi on naima iässä ja itse olet vaan vanhus joka on tiellä, ja joka ei saa enää rakastua kehenkään. Olet jo biologisen tehtäväsi suorittanut ja voit poistua näyttämöltä. Kiitos ja hei. Näin se menee.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Yritän vain olla realistinen. En näe mitään merkkiä siitä, että hänellä olisi ikävä yhtään minua. Haluanko elää harhoissani montakin vuotta vielä tästä eteenpäin? Moni muu on kyllä tullut sivusta tykkäilemään, jokainen vuorollansa. Sen takia stalkkaan, kun en muuta keinoa keksi, päästäkseni tästä johonkin suuntaan.

        No ei toetenkään ole
        Ole vanha pappa! Herää!


    • Anonyymi

      👑 hyvää yötä ☁️🐑

    • Joo aika kuolla.

    • Menköön naimisiin kenen kanssa menee. Ei kiinnosta enää mikään..

    • Anonyymi

      Anojen joukostako luulet löytyvän. Menet punttikselle jatkossakin, suuremmat mahikset siellä on neitosen kaulaan kapsahtaa. Mukavaa yötä rinssille.

      • Anonyymi

        Näin rinssi haluttiin vaan työntää pois kaivattunsa luota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin rinssi haluttiin vaan työntää pois kaivattunsa luota.

        Palstailkeily sen kun jatkuu:(


    • Anonyymi

      Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Heippa. Kasva ja kehity
      Se auttaa.

    • Anonyymi

      Kannattaa ainakin rauhoittua, vähentää palstailua ja yrittää parantaa elämää. Jos on huono olo ja pyörii liikaa tällaisissa paikoissa, niin aivot jäävät liian helposti jumittamaan ihastukseen. Se vaan ei tee hyvää mielelle.

      • Se on jo myöhäistä. Minun aivot ovat jo seonneet. Ja kiusaajat hyppivät riemusta.


    • Anonyymi

      Vanha pappa täällä kaipailee nuorta naista johon silmänsä yksipuolisesti iskenyt ja harhoissaan itsensä prinssinä näkee. Voi surku.höhö. mahtaa nuorikkoa inhottaa.

    • Anonyymi

      Tällaisia ne on ne viisikymppisten papparaisten harhat. Ilman miljoonia💩

      • Mutta ajele sinä poika sillä hienolla bemarilla ja nai kauniita parikymppisiä misuja. Vielä kun ehdit.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mutta ajele sinä poika sillä hienolla bemarilla ja nai kauniita parikymppisiä misuja. Vielä kun ehdit.

        Yhyy.siinä sinun itkusi aiheet. Voi pyhäsylvi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhyy.siinä sinun itkusi aiheet. Voi pyhäsylvi.

        Syhäpylvi. No kellä on mitkäkin. Olen tällainen vammanen.


    • Anonyymi

      Kyllä näin on että pedareita ne joita ali kymmenen vuotta nuoremmat kiinnostaa tai muuten henkisesti jälkeenjääneitä. Ei ole henkinen kehitys pysynyt iän matkassa. Hae apua ongelmaasi.

      • Ai siinä on sinun pedarimääritelmäsi. Että nainen ei saa olla yli 10 vuotta nuorempi. Voi ahdasmielisyyttä. Ihan kuin tällaiseen voisi apua jostain hakea?! Lobotomiako tässä pitäisi tehdä? Niin turhaan edes kysyn, kun vastauksen tiedän.


      • Anonyymi

        Yli kymmenen vuotta nuoremmat.niin menee pedareiden puolele


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yli kymmenen vuotta nuoremmat.niin menee pedareiden puolele

        Se on sinun ahdasmielisyyttäsi, eikä mikään tieteellinen tosiasia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on sinun ahdasmielisyyttäsi, eikä mikään tieteellinen tosiasia.

        Aika tieteellinen.minulla on ollut kymmenenvee nuorempi mies mutta hänet jätin. Ei hyvä. Siinä sinulle ahdasmielisyyttä.💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika tieteellinen.minulla on ollut kymmenenvee nuorempi mies mutta hänet jätin. Ei hyvä. Siinä sinulle ahdasmielisyyttä.💩

        Se on ahdasmielisyyttä kun et näe asiaa laajemmalta kulmalta. Mieti vaikka prsesidenttiparia. Onhan noita esimerkkejä paljon muitakin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on ahdasmielisyyttä kun et näe asiaa laajemmalta kulmalta. Mieti vaikka prsesidenttiparia. Onhan noita esimerkkejä paljon muitakin.

        Presidenttiparia.🙈 verteaatko itseäsi presidenttipariin? Oletko mielestäsi presidentti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Presidenttiparia.🙈 verteaatko itseäsi presidenttipariin? Oletko mielestäsi presidentti?

        No sehän olikin pointtina. Voi jeesus että pitää saivarrella. Täällä ei muuta jengi osaakaan. Todella paskaa yrittääkään keskustella tuollasten kanssa.


    • Anonyymi

      No miten täällä voisi olla kun se sun prinsessas oli kerran sellanen hienohelma ettei sua tullut huolineeksi.

      • Jos voisin, niin nostaisin parit vanhat ketjut ylös, minkä takia näin aloin kuvitella. Auttaisi aika paljon tässä keskustelussa. Mutta kun olin sillon vielä niin hölmö etten tajunnut tehdä niistä kirjanmerkkejä. en ollu silloin vielä rekkautuneenakaan. Enkä esittänyt mitään prinssiä.


    • Anonyymi

      Aika kauan olet sitten hänen perään ruikutellut. Mitäkähän kaikkea sen takia on ohi mennyt. Mielestäni olet säälittävä repsukka.

      • Niin olen. Mitään ole ohi mennyt. Kukaan ole tämmöisestä ollut kiinnostunut yhtään, eikä missään.


    • Anonyymi

      Öitä 🤴rauhoitu nyt vähän, hyvää yötä ja kauniita unia ja ihanan rinsessan unikuvia 👸💗

      • Kiitos tuntematon prinsessa siellä jossain kaukana etelässä. Minulla todellakin alkoi olla stressitasot korkealla ja tuntui että sydänkohtaus on lähellä. Yritän rauhoittua kun nukkumaankin pitäisi jo koittaa mennä. Aamulla on aikainen ylösnousemus töihin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos tuntematon prinsessa siellä jossain kaukana etelässä. Minulla todellakin alkoi olla stressitasot korkealla ja tuntui että sydänkohtaus on lähellä. Yritän rauhoittua kun nukkumaankin pitäisi jo koittaa mennä. Aamulla on aikainen ylösnousemus töihin.

        Niin ja hyvää yötä ja kauniita unia ties mitä ihania unikuvia sinun omasta kullasta. :)


    • Anonyymi

      Heippa.

    • Anonyymi

      👸💗🤴 Yritä nukkua hyvin, hengitä sisään ja ulos. Muista että sinä olet tärkeintä, eikä kukaan muu voi sinua satuttaa, niin kauan kun itse rakastat itseäsi. Tärkeintä on pitää huoli omasta hyvinvoinnista. Jos kone putoaa vedä happinaamari ensin itsesi naamalle, siten pystyt auttaa vieressä olijaa . Voimia 🤴🤗

      • Kiitos kun jaksat tsempata... En ymmärrä edes miksi. Hyvää yötä sinulle vielä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos kun jaksat tsempata... En ymmärrä edes miksi. Hyvää yötä sinulle vielä.

        Kiitos rinssi , hyvää yötä. 👸 Jaksaa tsempata, koska ymmärrän olotilan, kun on niin paha olla, että ei haluaisi edes olla, siksi ymmärrän sua 🤴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rinssi , hyvää yötä. 👸 Jaksaa tsempata, koska ymmärrän olotilan, kun on niin paha olla, että ei haluaisi edes olla, siksi ymmärrän sua 🤴

        Sinä ymmärrät sitten aika hyvin kyllä... Nyt menen.


    • Anonyymi

      Niin hengitä vahuuHappinaamariin ja vedä syvää kyllä se siitä kun tsjuat oman ikäsi ja haet ikäisiäi eli heräät jarhoistas et ole mikään raharikas banny tms. Hohhoijaa🥱kukaan ikäisesikään työllaista pöllöpäätä huolisi..

      • Voi vittu taas. Minä haen sen ikäisiä kun mieli tekee, ja sinä et sille mahda ikinä mitään.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Voi vittu taas. Minä haen sen ikäisiä kun mieli tekee, ja sinä et sille mahda ikinä mitään.

        Ei huoli ei. Ihan sama alkaa sekin jo olla. Kuolisinpa nopeasti.


    • Anonyymi

      🤴Keski -Suomesta, keski-ikäinen saat hakea ihan minkä ikäistä vaan 🤗 Ei se ikä vaan tunne yhteys on tärkein etelän 👸💗🌟

      • Kiitos taas. molenpia täytyy tietysti kiinnostaa yhtä paljon. Aion jatkossa olla siitä miljoona kertaa varmempi, että myös toista kiinnostaa, ennen kuin teen yhtään mitään ratkaisevaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos taas. molenpia täytyy tietysti kiinnostaa yhtä paljon. Aion jatkossa olla siitä miljoona kertaa varmempi, että myös toista kiinnostaa, ennen kuin teen yhtään mitään ratkaisevaa.

        Niin kannattaa olla varma, ettei 💔. Monesti sitä ajattelee, jos toinen on ihana sua kohtaan että nyt se 💖löytyi, mutta se olikin vaan harhakuvitelmaa. Kannattaa olla kova kuin kivi eikä päästää ketään lähelleen niin sua ei satu.


    • Anonyymi

      Vanhuusköperöukko kuvitelmissaan prinssi🙄

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe