Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uusi sukupolvi on naima iässä ja itse olet vaan vanhus joka on tiellä, ja joka ei saa enää rakastua kehenkään. Olet jo biologisen tehtäväsi suorittanut ja voit poistua näyttämöltä. Kiitos ja hei. Näin se menee.

511

4163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai ihmistä ole tarkoitettukaan elämään niin vanhaksi. Mieli, sielu ja nivelet on mitoitettu sen mukaan että viimeistään nelikymppisenä ihminen saa kuolla pois savannin auringon paahtaessa. Kun on sen yli elänyt niin on jo nähnyt melkein kaiken ja kaiken on ehtinyt ajatella. Joku nuori hihkuu uuden idean riemussa mutta sekin on jo nähty aiemmin. Ei ole mitään uutta auringon alla.

      • Näin juurikin. Mutta saisi sitten himot ja halut ja kyky rakastua kadota ikääntymisen myötä myös. Mitään muuta kuin murhetta siitä sitten, kun tulet vain naurunalaiseksi sen takia.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Näin juurikin. Mutta saisi sitten himot ja halut ja kyky rakastua kadota ikääntymisen myötä myös. Mitään muuta kuin murhetta siitä sitten, kun tulet vain naurunalaiseksi sen takia.

        Ja länsimainen lääketiede, kaikin voimin vaan pitää ihmisiä hengissä, yli tuon parasta ennen ajan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näin juurikin. Mutta saisi sitten himot ja halut ja kyky rakastua kadota ikääntymisen myötä myös. Mitään muuta kuin murhetta siitä sitten, kun tulet vain naurunalaiseksi sen takia.

        Ajatukset ja mieli pidetään nuorekkaana niin hyvin pärjää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatukset ja mieli pidetään nuorekkaana niin hyvin pärjää..

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Valitettavasti 50-kymppisenä huomio on nuoresta tytöstä useimmiten hyvin ahdistavaa. Ei ole kyse siitä, että olisit huono, vaan siitä he ovat nuoria ja lähtökohtaisesti 50v on nuoresta ihan eri maasta ja lähestymistapa on aika erilainen kainon ikätoverin lähestymiseen. Heidän pitää saada kasvaa rauhassa aikuiseksi.

        Veikkaan, että sama koskee myös 50-kymppisten naisten kiinnostusta 20-30v nuorempiin, tosin puumailmiö on ehkä tätä vähän muuttanut?

        Ehkä ymmärrät asian, jos saisit itse seksuaalista huomiota 70-80v naiselta tai mieheltä. Ikäero tapauksissa ihastuminen ei ole väärin, mutta hienotunteisuutta ja varovaisuutta tarvitaan enemmän kuin saman ikäisten kanssa ja kiitos-ei on otettava tosissaan.

        Jos haluat nuoren ja kauniin, ja itse olet jo heidän silmissään vanha, se tulee tarkoittamaan että löytäminen on vaikeaa ellei sinulla ole jotain mikä kompensoi ikää. Ei ole väärin haluta enemmän tai jotain mikä on haastava löytää, mutta on naivia ajatella että se sen löytäminen on helppoa tai yhtä tyhmää on ajatella, että olet sen takia surkimus ihmisenä. Otan esimerkin työn hakemisesta, vaikka asioita ei voi verrata, se saa sinut ehkä ymmärtämään .Jos haet presidentiksi tai Suomen suurimman yrityksen CEO:ksi, sinulta odotetaan tavallista ihmistä enemmän ja vaikka olisit ihmisenä ok, on valituksi tuleminen vaikeaa ja ilman sopivaa kokemusta vielä vaikeampaa. Kaikki hakijatkin on yleensä alansa huippuja. Jos taas haet perusduunarina kaupan kassaksi tai lähihoitajaksi ja sinulla on siihen kokemus, olet jo lähtökohtaisesti vahvoilla. Siis se mihin itse omat tavoitteesi asetat vaikuttaa tavoitteen saavuttamiseen enemmän kuin se miten hyvä ihmisenä olet.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Valitettavasti 50-kymppisenä huomio on nuoresta tytöstä useimmiten hyvin ahdistavaa. Ei ole kyse siitä, että olisit huono, vaan siitä he ovat nuoria ja lähtökohtaisesti 50v on nuoresta ihan eri maasta ja lähestymistapa on aika erilainen kainon ikätoverin lähestymiseen. Heidän pitää saada kasvaa rauhassa aikuiseksi.

        Veikkaan, että sama koskee myös 50-kymppisten naisten kiinnostusta 20-30v nuorempiin, tosin puumailmiö on ehkä tätä vähän muuttanut?

        Ehkä ymmärrät asian, jos saisit itse seksuaalista huomiota 70-80v naiselta tai mieheltä. Ikäero tapauksissa ihastuminen ei ole väärin, mutta hienotunteisuutta ja varovaisuutta tarvitaan enemmän kuin saman ikäisten kanssa ja kiitos-ei on otettava tosissaan.

        Jos haluat nuoren ja kauniin, ja itse olet jo heidän silmissään vanha, se tulee tarkoittamaan että löytäminen on vaikeaa ellei sinulla ole jotain mikä kompensoi ikää. Ei ole väärin haluta enemmän tai jotain mikä on haastava löytää, mutta on naivia ajatella että se sen löytäminen on helppoa tai yhtä tyhmää on ajatella, että olet sen takia surkimus ihmisenä. Otan esimerkin työn hakemisesta, vaikka asioita ei voi verrata, se saa sinut ehkä ymmärtämään .Jos haet presidentiksi tai Suomen suurimman yrityksen CEO:ksi, sinulta odotetaan tavallista ihmistä enemmän ja vaikka olisit ihmisenä ok, on valituksi tuleminen vaikeaa ja ilman sopivaa kokemusta vielä vaikeampaa. Kaikki hakijatkin on yleensä alansa huippuja. Jos taas haet perusduunarina kaupan kassaksi tai lähihoitajaksi ja sinulla on siihen kokemus, olet jo lähtökohtaisesti vahvoilla. Siis se mihin itse omat tavoitteesi asetat vaikuttaa tavoitteen saavuttamiseen enemmän kuin se miten hyvä ihmisenä olet.

        Peukku siitä, kun jaksaa kirjoitella asiallisesti väliin, vaikka ihmiset lätisevät palstalla ajankulukseen niitä näitä kaalin päitä... ;)
        Etenkin kun 80% jutuista pyörii
        ympärillä... rin tin tin.. pim pin pin.....
        ---
        piiri pieni pyörii
        lapset siinä hyörii
        sormet sanoo: soo soo soo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peukku siitä, kun jaksaa kirjoitella asiallisesti väliin, vaikka ihmiset lätisevät palstalla ajankulukseen niitä näitä kaalin päitä... ;)
        Etenkin kun 80% jutuista pyörii
        ympärillä... rin tin tin.. pim pin pin.....
        ---
        piiri pieni pyörii
        lapset siinä hyörii
        sormet sanoo: soo soo soo...

        Täällä aina ylistetään niitä jotka kirjoittavat pitkästi itsestäänselvyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä aina ylistetään niitä jotka kirjoittavat pitkästi itsestäänselvyyksiä.

        Siinäkin on jotain tolkkua, mutta ainakin noissa 80%:n kirjoituksissa ei ole mitään tolkkua, noin niinku varhaisteini-iän tason ohittaneiden mielestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin on jotain tolkkua, mutta ainakin noissa 80%:n kirjoituksissa ei ole mitään tolkkua, noin niinku varhaisteini-iän tason ohittaneiden mielestä

        Tarviikos se rakastuneitten lepertely toisilleen niin asiapitoista ollakaan?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näin juurikin. Mutta saisi sitten himot ja halut ja kyky rakastua kadota ikääntymisen myötä myös. Mitään muuta kuin murhetta siitä sitten, kun tulet vain naurunalaiseksi sen takia.

        Himot ja halut on kaiketi enämpi sieltä korvien välistä kiinni kuinka osaa himojaan ja halujaan kontrolloida mitään kauniimpaa taas en itse tiedä kuin kyky rakastaa muutakin kuin itseään


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja länsimainen lääketiede, kaikin voimin vaan pitää ihmisiä hengissä, yli tuon parasta ennen ajan.

        Ei sua voi kukaan pakottaa mihinkään muuhun hoitoihin kuin niihin mielenterveydestä aiheutuviin kun jos et omaa mielenterveyttäsi hoida voidaan katsoa että olet yhteiskunnalle vaaraksi sekin kai on enämpi jos on itselleen vaaraksi ni silloinkin ne puuttuu asiaan mu niin ainakin välttyy siltä ettäkö joku lapsi löytäisi ruumiin jostain sopimattomasta paikasta se kun voi pientä lasta järkyttää jos on vähänkin herkempi lapsi kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peukku siitä, kun jaksaa kirjoitella asiallisesti väliin, vaikka ihmiset lätisevät palstalla ajankulukseen niitä näitä kaalin päitä... ;)
        Etenkin kun 80% jutuista pyörii
        ympärillä... rin tin tin.. pim pin pin.....
        ---
        piiri pieni pyörii
        lapset siinä hyörii
        sormet sanoo: soo soo soo...

        Kiitos makeista nauruista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä aina ylistetään niitä jotka kirjoittavat pitkästi itsestäänselvyyksiä.

        Niitä on helppo myötäillä kun itsestäänselvyyksiä tajuaa jo yksinkertaisempikin ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on helppo myötäillä kun itsestäänselvyyksiä tajuaa jo yksinkertaisempikin ihminen

        seksi/pinppijuttuja on varmaan väännetty koko palstan historian ajan,
        ja vieläkin pohdituttaa ja riittää kysymyksiä........ :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos makeista nauruista

        juu, hjuumorismiakin näistä jutuista kyllä löytyy, surkuhupaisuuttakin kun sillä silmällä katselee..
        :-)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Kuka sinä olet. Ketä parjaat hahmosi suojissa? Kannattaisiko jo lopettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatukset ja mieli pidetään nuorekkaana niin hyvin pärjää..

        Ja kainalot puhtaina!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä aina ylistetään niitä jotka kirjoittavat pitkästi itsestäänselvyyksiä.

        Itse on ole huomannut ylistystä, vaan keskustelua. Jos itse oivaltaa jotain tai arvostaa, että toinen viitsii vastata (vaikka sisältö olisi tuttua), minusta on ihan fiksua ja myös hyviä käytöstapoja sanoa kiitos, että välitit tai jaksoit kirjoittaa. Ei kenenkään ansiot voi palstasta olla kiinni, ne mitataan IRL ja siinä miten muita kohtelee. Minusta on kumma ajatus, että pientä positiivista kommenttia pitää ylistyksenä ja ihmettelen miksi ihmeessä? Eikö itse voisi osallistua ihan samalla lailla, jos kokee sen mieleiseksi?

        Joskus elämässä metsä häviää puilta ja silloin voi itsestäänselvyydetkin unohtua ja voi jäädä pyörimään omaa vahingollista looppiaan. Uskon, että suurimmalle osalle niin on joskus käynyt hetkellisesti! Lisäksi jonkun itsestäänselvyys voi olla toisen oivallus. Fiksukin ihminen voi väliaikaisesti jäädä katsomaan puita, katsoa asiaa vain omalta kantilta. Rakkaudelta helposti odottaa, että se on ehdotonta kuin äidinrakkaus lapseensa: miten tahansa itse käyttäytyy sen pitää kestää; vaikkei itse antaisi mitään takaisin sen pitää kestää; sen pitää olla olemassa ennen kuin mitään suhdetta ja vastapuolen tunteita on edes olemassa; toisen pitää rakastaa minua, vaikken siihen itsekään pysty.

        Vaikka elämä on lähtökohdaltaan yksinkertaista, kuitenkin jokainen meistä tietää ettei tunteidensa kanssa pyöriminen siltä tosiaankaan tunnu eikä se sitä ole. Olemme eläneet täällä ihmisinä jo niin pitkään, etten usko täysin uusia ajatuksia rakkaudesta ja tunteita enää olevan edes olemassa! Ja kuitenkin olemme ihmisiä ja kompastelemme ihan perusasioissa ja vieläpä usein.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tarviikos se rakastuneitten lepertely toisilleen niin asiapitoista ollakaan?

        Veikkaan, ettei täällä rakastuneet toisilleen lepertele…. vaan yksipuolisesti rakastuneet anonyymit.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Valitettavasti 50-kymppisenä huomio on nuoresta tytöstä useimmiten hyvin ahdistavaa. Ei ole kyse siitä, että olisit huono, vaan siitä he ovat nuoria ja lähtökohtaisesti 50v on nuoresta ihan eri maasta ja lähestymistapa on aika erilainen kainon ikätoverin lähestymiseen. Heidän pitää saada kasvaa rauhassa aikuiseksi.

        Veikkaan, että sama koskee myös 50-kymppisten naisten kiinnostusta 20-30v nuorempiin, tosin puumailmiö on ehkä tätä vähän muuttanut?

        Ehkä ymmärrät asian, jos saisit itse seksuaalista huomiota 70-80v naiselta tai mieheltä. Ikäero tapauksissa ihastuminen ei ole väärin, mutta hienotunteisuutta ja varovaisuutta tarvitaan enemmän kuin saman ikäisten kanssa ja kiitos-ei on otettava tosissaan.

        Jos haluat nuoren ja kauniin, ja itse olet jo heidän silmissään vanha, se tulee tarkoittamaan että löytäminen on vaikeaa ellei sinulla ole jotain mikä kompensoi ikää. Ei ole väärin haluta enemmän tai jotain mikä on haastava löytää, mutta on naivia ajatella että se sen löytäminen on helppoa tai yhtä tyhmää on ajatella, että olet sen takia surkimus ihmisenä. Otan esimerkin työn hakemisesta, vaikka asioita ei voi verrata, se saa sinut ehkä ymmärtämään .Jos haet presidentiksi tai Suomen suurimman yrityksen CEO:ksi, sinulta odotetaan tavallista ihmistä enemmän ja vaikka olisit ihmisenä ok, on valituksi tuleminen vaikeaa ja ilman sopivaa kokemusta vielä vaikeampaa. Kaikki hakijatkin on yleensä alansa huippuja. Jos taas haet perusduunarina kaupan kassaksi tai lähihoitajaksi ja sinulla on siihen kokemus, olet jo lähtökohtaisesti vahvoilla. Siis se mihin itse omat tavoitteesi asetat vaikuttaa tavoitteen saavuttamiseen enemmän kuin se miten hyvä ihmisenä olet.

        Mutta... Miksi yksinäinen 50-kymppinen ei hae oman ikäistä seuraa? On myös yksinäisiä samanikäisiä jotka tuntevat että 'parasta ennen' päivämäärä on mennyt ohi.
        Itse koen sen niin että naismakuni on muuttunut vuosien myötä, olen siis mies ja juuri 50 . Nyt seksuaalinen mielenkiintoni on kypsemmissä naisissa, ei parikymppisissä. Tämä luultavasti johtuu siitä että tyttäreni ovat tuon ikäisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta... Miksi yksinäinen 50-kymppinen ei hae oman ikäistä seuraa? On myös yksinäisiä samanikäisiä jotka tuntevat että 'parasta ennen' päivämäärä on mennyt ohi.
        Itse koen sen niin että naismakuni on muuttunut vuosien myötä, olen siis mies ja juuri 50 . Nyt seksuaalinen mielenkiintoni on kypsemmissä naisissa, ei parikymppisissä. Tämä luultavasti johtuu siitä että tyttäreni ovat tuon ikäisiä.

        No se on sinun juttusi. On näköjään vaikeaa ymmärtää jos kiinnostaa oikeasti nuoremmat kuin omanikäiset. Ärsyttää suorastaan aina uudestaan jauhaa tästä. Ette saa minun päätäni käännettyä tässä asiassa vaikka mitä yritätte. Olen ennemmin yksin ja ilman kuin otan jonkun mummon vastentahtoisesti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se on sinun juttusi. On näköjään vaikeaa ymmärtää jos kiinnostaa oikeasti nuoremmat kuin omanikäiset. Ärsyttää suorastaan aina uudestaan jauhaa tästä. Ette saa minun päätäni käännettyä tässä asiassa vaikka mitä yritätte. Olen ennemmin yksin ja ilman kuin otan jonkun mummon vastentahtoisesti.

        Ehkä alitajuisesti kaipaat omaa nuoruuttasi, tiedostat oman ikäsi ja haluat kompensoida sitä nuorella kumppanilla? Ehkä iän sijasta sinun tulisi nähdä ihminen? Sillä jos haet vain "nuorta", se onnistuu yhtä hyvin kuin jonkun muun ulkoisen ominaisuuden perusteella hakeminen eli ei onnistu. Koska loppujen lopuksi kaikki ulkoiset asiat ovat toissijaisia ja se ihminen itsessään tärkein. Tämä sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä alitajuisesti kaipaat omaa nuoruuttasi, tiedostat oman ikäsi ja haluat kompensoida sitä nuorella kumppanilla? Ehkä iän sijasta sinun tulisi nähdä ihminen? Sillä jos haet vain "nuorta", se onnistuu yhtä hyvin kuin jonkun muun ulkoisen ominaisuuden perusteella hakeminen eli ei onnistu. Koska loppujen lopuksi kaikki ulkoiset asiat ovat toissijaisia ja se ihminen itsessään tärkein. Tämä sivusta.

        Tuo on osittain totta. Kukapa ei kaipaisi nuoruuttaan? Mutta en yritä nuorella naisella kompensoida mitään. Tykkään aidosti. Viehätyn kauneudesta. Yms. Miksi on vaikeaa sulattaa sitä? En myöskään pidä jokaista kaunista viehättävänä ihmisenä, jos luonne osoittautuu kusipääksi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se on sinun juttusi. On näköjään vaikeaa ymmärtää jos kiinnostaa oikeasti nuoremmat kuin omanikäiset. Ärsyttää suorastaan aina uudestaan jauhaa tästä. Ette saa minun päätäni käännettyä tässä asiassa vaikka mitä yritätte. Olen ennemmin yksin ja ilman kuin otan jonkun mummon vastentahtoisesti.

        En yritä kääntää sinun päätäsi. Seksuaalisuus on ihme juttu. Mikä vain voi olla seksuaalinen objekti. Muistaakseni psykologian uranuurtaja Jung on kertonut eräästä potilaastaan joka kiihottui vain ja ainoastaan siitä kun taskukellon lasin valo heijastui seinälle. Mikäli sinua kiihottaa vain nuoremmat 20- v. Naiset on se sinun oma asiasi. Heitä tosin on vaikea saada 50-kymppisen ellei ole varakas. Tällöinkin rakkaus ei ole todellista.
        Itsekin olen ihmetellyt oman naismakuni muuttumista. Nykyisin pelkkä ajatus n. 40-50 vuotiaasta hieman ylipainoisesta milfistä joka tuoksuu naiselta (eikä parfyymilta tai pesuaineelta) saa paikat jäykistymään... Ehkä tämä muutos johtuu tosiaan siitä että omat lapset ovat kasvaneet.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo on osittain totta. Kukapa ei kaipaisi nuoruuttaan? Mutta en yritä nuorella naisella kompensoida mitään. Tykkään aidosti. Viehätyn kauneudesta. Yms. Miksi on vaikeaa sulattaa sitä? En myöskään pidä jokaista kaunista viehättävänä ihmisenä, jos luonne osoittautuu kusipääksi.

        Ymmärrän että olet ehkä henkisesti samalla tasolla kuin nuorempi ja sinun on helpompi löytää sieltä hengenheimolainen. Ja tuijotat pelkkää pintaa kuitenkin. Se nuorikin vanhenee joskus, vaihdatko sitten taas uuteen nuoren?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että olet ehkä henkisesti samalla tasolla kuin nuorempi ja sinun on helpompi löytää sieltä hengenheimolainen. Ja tuijotat pelkkää pintaa kuitenkin. Se nuorikin vanhenee joskus, vaihdatko sitten taas uuteen nuoren?

        En vaihda koska, olen hyvin uskollinen ihmiselle johon kiinnyn ja josta välitän. Vanheneminen tapahtuu niin hitaasti että siihen ehtii silmä tottua ja näkee toisessa sen ihmisen ja ystävän, jos on niin läheiseksi tullut. Olenhan erittäin hyvä ystävä eksäni kanssa, joka on minun ikäiseni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta... Miksi yksinäinen 50-kymppinen ei hae oman ikäistä seuraa? On myös yksinäisiä samanikäisiä jotka tuntevat että 'parasta ennen' päivämäärä on mennyt ohi.
        Itse koen sen niin että naismakuni on muuttunut vuosien myötä, olen siis mies ja juuri 50 . Nyt seksuaalinen mielenkiintoni on kypsemmissä naisissa, ei parikymppisissä. Tämä luultavasti johtuu siitä että tyttäreni ovat tuon ikäisiä.

        En itsekään ymmärrä mitä joku näkee henkisesti vielä kypsymättömässä, jonka elämänkokemus on vielä ohut kun on itse lähempänä viittäkymppiä. Itse en olisi voinut edes 27v voinut ajatella alle 25v miestä, niin erilainen maailma oli siinä jo kohtaa. Käytännössä ihminen on vielä sisäisesti puoliksi lapsi. Näen myös itse omakohtaisesti hassuna ajattelun, että nuori, kaunis/komea ja timmi ulkokuori kompensoi millään tasolla sisäisiä puutteita tai keskenkasvuisuutta. Kuorta ehkä katsoo hetken, mutta sisäisen kanssa joutuu elämään kauan. Silti, ihmiset on erilaisia ja jokainen saa valita sen mukaan mistä itse kiinnostuu ja erilaisuus on näissäkin asioissa vaan rikkaus.

        Ikä on menettänyt merkityksensä vasta kun itseä nuoremmat miehet on kasvaneet aikuisiksi. Miehissä toki on jonkun verran 50v, jotka vasta ovat kasvamassa aikuiseksi ja silloin voi nuoren kanssa löytyä enemmän yhteistä? Tosin kyllä silloin usein käy, että kun nainen itse kasvaa, teiniksi jämähtänyt pappa jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta... Miksi yksinäinen 50-kymppinen ei hae oman ikäistä seuraa? On myös yksinäisiä samanikäisiä jotka tuntevat että 'parasta ennen' päivämäärä on mennyt ohi.
        Itse koen sen niin että naismakuni on muuttunut vuosien myötä, olen siis mies ja juuri 50 . Nyt seksuaalinen mielenkiintoni on kypsemmissä naisissa, ei parikymppisissä. Tämä luultavasti johtuu siitä että tyttäreni ovat tuon ikäisiä.

        Oikein teet. Ja oikein perustein.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo on osittain totta. Kukapa ei kaipaisi nuoruuttaan? Mutta en yritä nuorella naisella kompensoida mitään. Tykkään aidosti. Viehätyn kauneudesta. Yms. Miksi on vaikeaa sulattaa sitä? En myöskään pidä jokaista kaunista viehättävänä ihmisenä, jos luonne osoittautuu kusipääksi.

        Hae Venäjältä tai Ukrainasta ostomorsian. Tekevät mitä vain rahasta.


      • Citrinella kirjoitti:

        En itsekään ymmärrä mitä joku näkee henkisesti vielä kypsymättömässä, jonka elämänkokemus on vielä ohut kun on itse lähempänä viittäkymppiä. Itse en olisi voinut edes 27v voinut ajatella alle 25v miestä, niin erilainen maailma oli siinä jo kohtaa. Käytännössä ihminen on vielä sisäisesti puoliksi lapsi. Näen myös itse omakohtaisesti hassuna ajattelun, että nuori, kaunis/komea ja timmi ulkokuori kompensoi millään tasolla sisäisiä puutteita tai keskenkasvuisuutta. Kuorta ehkä katsoo hetken, mutta sisäisen kanssa joutuu elämään kauan. Silti, ihmiset on erilaisia ja jokainen saa valita sen mukaan mistä itse kiinnostuu ja erilaisuus on näissäkin asioissa vaan rikkaus.

        Ikä on menettänyt merkityksensä vasta kun itseä nuoremmat miehet on kasvaneet aikuisiksi. Miehissä toki on jonkun verran 50v, jotka vasta ovat kasvamassa aikuiseksi ja silloin voi nuoren kanssa löytyä enemmän yhteistä? Tosin kyllä silloin usein käy, että kun nainen itse kasvaa, teiniksi jämähtänyt pappa jää.

        Niinpä. Huomaa kyllä että tätä asiaa on mahdotonta selittää kellekään että miksi näin. Miltä kuulostaa sellainen että omanikäisen, viiskymppisen kanssa, oleminen tuntuu kuin olisi oman äitinsä kanssa? Etenkin jos on sellainen määräilevä luonne, eikä yhtään suloinen taikka herkkä. Puistattavaa suorastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein teet. Ja oikein perustein.

        Tehän sovitte hyvin yhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hae Venäjältä tai Ukrainasta ostomorsian. Tekevät mitä vain rahasta.

        Niin rahasta. Rahalla ei saa rakkautta. Minulla on jo kokemusta tuostakin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niinpä. Huomaa kyllä että tätä asiaa on mahdotonta selittää kellekään että miksi näin. Miltä kuulostaa sellainen että omanikäisen, viiskymppisen kanssa, oleminen tuntuu kuin olisi oman äitinsä kanssa? Etenkin jos on sellainen määräilevä luonne, eikä yhtään suloinen taikka herkkä. Puistattavaa suorastaan.

        Sinä selkeästi kuulut heihin, jolla nuori on lähempänä omaa aaltopituutta. Ei siinä mitään, kuten sanoin erilaisuus on rikkaus.

        Se mitä et voi olettaa, että teini/jälkiteini kokee sinut teininä ja haluaa isänsä ikäisen puolison. Heillä on myös oikeus omaan kantaansa ihan niin kuin sinullakin. Jos koet itse oman ikäisen naiset vanhana eläkeläisenä, on hassua ajatella, että sinut koetaan nuorena. Silti, meitä on erilaisia ja joudut todennäköisesti vain etsimään pidempään löytääkseni sen mitä etsit. Ei ikäerosuhteet ole kumminkaan päin tavattomia.


      • Citrinella kirjoitti:

        Sinä selkeästi kuulut heihin, jolla nuori on lähempänä omaa aaltopituutta. Ei siinä mitään, kuten sanoin erilaisuus on rikkaus.

        Se mitä et voi olettaa, että teini/jälkiteini kokee sinut teininä ja haluaa isänsä ikäisen puolison. Heillä on myös oikeus omaan kantaansa ihan niin kuin sinullakin. Jos koet itse oman ikäisen naiset vanhana eläkeläisenä, on hassua ajatella, että sinut koetaan nuorena. Silti, meitä on erilaisia ja joudut todennäköisesti vain etsimään pidempään löytääkseni sen mitä etsit. Ei ikäerosuhteet ole kumminkaan päin tavattomia.

        En ole mielestäni missään vaiheessa olettanutkaan, että nuoret minua haluavat. Siksi myös vihaan itseäni, kun en enää ole viehättävä nuorten silmissä, jos yleensä kenenkään silmissä. Ei tunnu elämä reilulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yritä kääntää sinun päätäsi. Seksuaalisuus on ihme juttu. Mikä vain voi olla seksuaalinen objekti. Muistaakseni psykologian uranuurtaja Jung on kertonut eräästä potilaastaan joka kiihottui vain ja ainoastaan siitä kun taskukellon lasin valo heijastui seinälle. Mikäli sinua kiihottaa vain nuoremmat 20- v. Naiset on se sinun oma asiasi. Heitä tosin on vaikea saada 50-kymppisen ellei ole varakas. Tällöinkin rakkaus ei ole todellista.
        Itsekin olen ihmetellyt oman naismakuni muuttumista. Nykyisin pelkkä ajatus n. 40-50 vuotiaasta hieman ylipainoisesta milfistä joka tuoksuu naiselta (eikä parfyymilta tai pesuaineelta) saa paikat jäykistymään... Ehkä tämä muutos johtuu tosiaan siitä että omat lapset ovat kasvaneet.

        Olisi mielenkiintoista tietää, mitä mies isänä olisi mieltä siitä että oma 17-18-vuotias tytär tapailisi 50-vuotiasta miestä. Meidän iskä ei hyväksynyt edes muutamaa vuotta vanhempaa poikakaveria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää, mitä mies isänä olisi mieltä siitä että oma 17-18-vuotias tytär tapailisi 50-vuotiasta miestä. Meidän iskä ei hyväksynyt edes muutamaa vuotta vanhempaa poikakaveria.

        Tuo on tietysti yksi kysymys aina. Minulle taas on oma poika sanonut, tykkäävänsä itseään reilusti vanhemmista naisista... Eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Ymmärrän kyllä sen jos nuoren neidon isä haluaa ampua minut. Itse en isänä niin tekisi kuitenkaan, mutta tietenkin haluaisin olla varma että on hyvissä ja turvallisissa käsissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää, mitä mies isänä olisi mieltä siitä että oma 17-18-vuotias tytär tapailisi 50-vuotiasta miestä. Meidän iskä ei hyväksynyt edes muutamaa vuotta vanhempaa poikakaveria.

        Eihän varmaan suvun jatkamisen kannaltakaan ole kaikkein ideaaleinta... Ja häpeä yms sukujuhlissa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo on osittain totta. Kukapa ei kaipaisi nuoruuttaan? Mutta en yritä nuorella naisella kompensoida mitään. Tykkään aidosti. Viehätyn kauneudesta. Yms. Miksi on vaikeaa sulattaa sitä? En myöskään pidä jokaista kaunista viehättävänä ihmisenä, jos luonne osoittautuu kusipääksi.

        En pysy perässä ... Ihastuksesi on kuitenkin päälle 20v? Mikset voi hienovaraisesti kertoa hälle et oot vähän ihastunut. Ojennat vaikka kimpun kukkia ja kehut kauniiksi. Sittenhän tiedät miten neito reagoi. Monesti nuoret naiset peilaa viehätysvoimaansa vanhempien miesten katseista. Eivät kuitenkaan halua sen enempää, kun mieltävät miehen isän ikäisekseen. Näin varmaan tämänkin neidon kohdalla. Ja pelästyi kun aisti katseestasi jotain muuta kuin vain ystävällisyyttä. Mut mikset tee mitään sen eteen että tiedät hänen todelliset tunteensa. Jos hän suoraan sanoisi ettei kuule pappa kiinnosta, niin siinähän se sitten. Pääsisit sinäkin ehkä nopeammin eteenpäin ihastuksen kohteestasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En pysy perässä ... Ihastuksesi on kuitenkin päälle 20v? Mikset voi hienovaraisesti kertoa hälle et oot vähän ihastunut. Ojennat vaikka kimpun kukkia ja kehut kauniiksi. Sittenhän tiedät miten neito reagoi. Monesti nuoret naiset peilaa viehätysvoimaansa vanhempien miesten katseista. Eivät kuitenkaan halua sen enempää, kun mieltävät miehen isän ikäisekseen. Näin varmaan tämänkin neidon kohdalla. Ja pelästyi kun aisti katseestasi jotain muuta kuin vain ystävällisyyttä. Mut mikset tee mitään sen eteen että tiedät hänen todelliset tunteensa. Jos hän suoraan sanoisi ettei kuule pappa kiinnosta, niin siinähän se sitten. Pääsisit sinäkin ehkä nopeammin eteenpäin ihastuksen kohteestasi.

        Sinä olet joku uusi täällä. Minä olen hänelle ilmaissut että olen häneen ihastunut. Hän meni siitä hämilleen. Siitä on jo yli vuosi, enkä ole yli päässyt. Enkä varmaan tule koskaan pääsemäänkään. Tämä on minun kohtaloni. Juttu on monitahoisempi nuin tässä kerroin. En jaksa enää jauhaa siitä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo on osittain totta. Kukapa ei kaipaisi nuoruuttaan? Mutta en yritä nuorella naisella kompensoida mitään. Tykkään aidosti. Viehätyn kauneudesta. Yms. Miksi on vaikeaa sulattaa sitä? En myöskään pidä jokaista kaunista viehättävänä ihmisenä, jos luonne osoittautuu kusipääksi.

        Kuinka sitten siedät itseäsi kirjoituksiasi lueskelleena mun käsitys susta on että sä olet melkonen kusipää


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En vaihda koska, olen hyvin uskollinen ihmiselle johon kiinnyn ja josta välitän. Vanheneminen tapahtuu niin hitaasti että siihen ehtii silmä tottua ja näkee toisessa sen ihmisen ja ystävän, jos on niin läheiseksi tullut. Olenhan erittäin hyvä ystävä eksäni kanssa, joka on minun ikäiseni.

        Tuota viimeistä epäilen en jaksa uskoa että kukaan saatana jaksaa sun kaltaista ruikuttajaa päivääkään


      • Anonyymi

        Viimeistään nelikymppisenä jo on siinäkin möläytys.
        Eräät kutsuvat itseään vanhoiksi jo 40 vuotiaana vaikka elämä on silloin paljon ihanampaa kun 20 vuotiaana .
        Minua aina ärsytti äitini joka sanoi jo nelikymppisenä ” me vanhat” jos ihminen on terve ja pitää työstään , ja ehkä harrastaa asioita niin ei ole mitenkään vanha .


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Nuoria ja kauniita , jos suhde toiseen on ehto olla nuori ja kaunis niin silloin on jäänyt vajaaksi jostain elämän varrella


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Valitettavasti 50-kymppisenä huomio on nuoresta tytöstä useimmiten hyvin ahdistavaa. Ei ole kyse siitä, että olisit huono, vaan siitä he ovat nuoria ja lähtökohtaisesti 50v on nuoresta ihan eri maasta ja lähestymistapa on aika erilainen kainon ikätoverin lähestymiseen. Heidän pitää saada kasvaa rauhassa aikuiseksi.

        Veikkaan, että sama koskee myös 50-kymppisten naisten kiinnostusta 20-30v nuorempiin, tosin puumailmiö on ehkä tätä vähän muuttanut?

        Ehkä ymmärrät asian, jos saisit itse seksuaalista huomiota 70-80v naiselta tai mieheltä. Ikäero tapauksissa ihastuminen ei ole väärin, mutta hienotunteisuutta ja varovaisuutta tarvitaan enemmän kuin saman ikäisten kanssa ja kiitos-ei on otettava tosissaan.

        Jos haluat nuoren ja kauniin, ja itse olet jo heidän silmissään vanha, se tulee tarkoittamaan että löytäminen on vaikeaa ellei sinulla ole jotain mikä kompensoi ikää. Ei ole väärin haluta enemmän tai jotain mikä on haastava löytää, mutta on naivia ajatella että se sen löytäminen on helppoa tai yhtä tyhmää on ajatella, että olet sen takia surkimus ihmisenä. Otan esimerkin työn hakemisesta, vaikka asioita ei voi verrata, se saa sinut ehkä ymmärtämään .Jos haet presidentiksi tai Suomen suurimman yrityksen CEO:ksi, sinulta odotetaan tavallista ihmistä enemmän ja vaikka olisit ihmisenä ok, on valituksi tuleminen vaikeaa ja ilman sopivaa kokemusta vielä vaikeampaa. Kaikki hakijatkin on yleensä alansa huippuja. Jos taas haet perusduunarina kaupan kassaksi tai lähihoitajaksi ja sinulla on siihen kokemus, olet jo lähtökohtaisesti vahvoilla. Siis se mihin itse omat tavoitteesi asetat vaikuttaa tavoitteen saavuttamiseen enemmän kuin se miten hyvä ihmisenä olet.

        Kun ihmiset lopettavat tuon ns ikä keskustelun kokonaan ja hyväksyvät että rakkaus ei katso ikään, ainoastaan ihmiseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoria ja kauniita , jos suhde toiseen on ehto olla nuori ja kaunis niin silloin on jäänyt vajaaksi jostain elämän varrella

        Niin onkin ja entäs sitten?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se on sinun juttusi. On näköjään vaikeaa ymmärtää jos kiinnostaa oikeasti nuoremmat kuin omanikäiset. Ärsyttää suorastaan aina uudestaan jauhaa tästä. Ette saa minun päätäni käännettyä tässä asiassa vaikka mitä yritätte. Olen ennemmin yksin ja ilman kuin otan jonkun mummon vastentahtoisesti.

        Ei moni nainenkaan ehkä ota jotain papparaista vasten tahtoaan , yksin päättää asiansa ja myös seuransa .
        Mutta kun tunne on molemmin puolista niin asiat luistaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihmiset lopettavat tuon ns ikä keskustelun kokonaan ja hyväksyvät että rakkaus ei katso ikään, ainoastaan ihmiseen

        Joskus noin on, joskus tunne on molemmin puolinen. Mutta… suurimmasta osasta nuorista naisista isän ikäinen ihailija ei tunnu suinkaan rakkaudelta vaan ahdistelevalta papalta. Nuorelle 50v papan ihailu ja ronskimpi flirtti voi tuntua hyvinkin ahdistavalta, vaikka miehessä ei olisikaan mitään varsinaista vikaa.

        Siinä olen samaa mieltä, että jos tunne on molemminpuolinen ja kumpikin on täysi-ikäinen tai mielummin parikymppinen, ei mitään ongelmaa ole! Kyse on siitä, että lähestymisessä pitää olla hienotunteinen ja ottaa huomioon se ettei nuori ole vielä henkisesti aikuinen! Vastuullinen aikuinen ei myöskään painosta tai manipuloi nuorta.


      • Citrinella kirjoitti:

        Joskus noin on, joskus tunne on molemmin puolinen. Mutta… suurimmasta osasta nuorista naisista isän ikäinen ihailija ei tunnu suinkaan rakkaudelta vaan ahdistelevalta papalta. Nuorelle 50v papan ihailu ja ronskimpi flirtti voi tuntua hyvinkin ahdistavalta, vaikka miehessä ei olisikaan mitään varsinaista vikaa.

        Siinä olen samaa mieltä, että jos tunne on molemminpuolinen ja kumpikin on täysi-ikäinen tai mielummin parikymppinen, ei mitään ongelmaa ole! Kyse on siitä, että lähestymisessä pitää olla hienotunteinen ja ottaa huomioon se ettei nuori ole vielä henkisesti aikuinen! Vastuullinen aikuinen ei myöskään painosta tai manipuloi nuorta.

        Pakko tähän väliin sanoa, että omassa jutussani ei ollut kyse mistään ronskista flirttailusta. Vaan kerroin vain olevani ihastunut. Muuta en sitten kerinnyt koskaan sanomaankaan. Edes sitä, että en halunnut säikäyttää. Kun en odottanut häneltä mitään. Tilanne muuttui tukalaksi sillä sekunnilla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se on sinun juttusi. On näköjään vaikeaa ymmärtää jos kiinnostaa oikeasti nuoremmat kuin omanikäiset. Ärsyttää suorastaan aina uudestaan jauhaa tästä. Ette saa minun päätäni käännettyä tässä asiassa vaikka mitä yritätte. Olen ennemmin yksin ja ilman kuin otan jonkun mummon vastentahtoisesti.

        Oma onnettomuutesihan se on kun jäät ilman parisuhdetta etsiessäsi lähes lasta kumppaniksesi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo on osittain totta. Kukapa ei kaipaisi nuoruuttaan? Mutta en yritä nuorella naisella kompensoida mitään. Tykkään aidosti. Viehätyn kauneudesta. Yms. Miksi on vaikeaa sulattaa sitä? En myöskään pidä jokaista kaunista viehättävänä ihmisenä, jos luonne osoittautuu kusipääksi.

        Minä en kaipaa nuoruuttani. Aikansa kutakin.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Joskus noin on, joskus tunne on molemmin puolinen. Mutta… suurimmasta osasta nuorista naisista isän ikäinen ihailija ei tunnu suinkaan rakkaudelta vaan ahdistelevalta papalta. Nuorelle 50v papan ihailu ja ronskimpi flirtti voi tuntua hyvinkin ahdistavalta, vaikka miehessä ei olisikaan mitään varsinaista vikaa.

        Siinä olen samaa mieltä, että jos tunne on molemminpuolinen ja kumpikin on täysi-ikäinen tai mielummin parikymppinen, ei mitään ongelmaa ole! Kyse on siitä, että lähestymisessä pitää olla hienotunteinen ja ottaa huomioon se ettei nuori ole vielä henkisesti aikuinen! Vastuullinen aikuinen ei myöskään painosta tai manipuloi nuorta.

        Nimenomaan 50v papan flirtti ja ihailu on parikymppisestä pääosin ahdistavaa. Jos papparainen ymmärtää olla flirttaamatta ja vonkaamatta voi mennä paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma onnettomuutesihan se on kun jäät ilman parisuhdetta etsiessäsi lähes lasta kumppaniksesi.

        Lasta... Lasta ja lasta. On teillä ongelma kun näette vain lapsia. Jos jään ilman parisuhdetta sen takia, ettei vastaan enää tule ihminen johon ihastun ja joka ihastuu minuun. Niin ei voi mitään.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Lasta... Lasta ja lasta. On teillä ongelma kun näette vain lapsia. Jos jään ilman parisuhdetta sen takia, ettei vastaan enää tule ihminen johon ihastun ja joka ihastuu minuun. Niin ei voi mitään.

        Ja alkaa tuntua kyllä todennäköiseltä että yksin jään. Kokonaan yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kaipaa nuoruuttani. Aikansa kutakin.

        No se on sinun asiasi. Sinulla ei ollut nuorena mukavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan 50v papan flirtti ja ihailu on parikymppisestä pääosin ahdistavaa. Jos papparainen ymmärtää olla flirttaamatta ja vonkaamatta voi mennä paremmin.

        Niin samantien voikin hypätä hautaan, kun kaikki ilot on elämästä viety. Ei ole enää kuin töitä ja laskujen makselua lopun elämää.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Pakko tähän väliin sanoa, että omassa jutussani ei ollut kyse mistään ronskista flirttailusta. Vaan kerroin vain olevani ihastunut. Muuta en sitten kerinnyt koskaan sanomaankaan. Edes sitä, että en halunnut säikäyttää. Kun en odottanut häneltä mitään. Tilanne muuttui tukalaksi sillä sekunnilla.

        Tunteen kertominen hienotunteisesti, ja asian jättäminen siihen jos ei saa vastakaikua, ei ole mitenkään tuomittavaa! Asian jättämisellä siihen tarkoitan, ettei seuraa fyysisesti, stalkkaa somessa, painosta, kärtä monta kertaa kiellon päälle tai koskettele tai yritä halata tai vihjaile seksuaalisesti.

        Teini ei ole vielä aikuinen ja yksipuolisten tunteiden vastaanottaminen voi olla todella ahdistaa, vaikket olisikaan tehnyt mitään väärää ja olisitkin itse käyttäytynyt asiallisesti. Hän reagoi voimakkaasti, koska vasta opettelee tunteiden käsittelyä.

        Jossain kohtaa sanoit, että rakastuit silmiin katsomisesta. Sen ymmärrän ja tiedän kyllä miten totaalisesti syvä katse voi sytyttää tunteen palon. Silti muista myös, että monet ihmiset katsoo silmiin luontevasti kaikkia, se on jo hyviä käytöstapoja ja ihan normaalia läsnäoloa. Sama koskee hymyilyä. Sitten taas toinen ääripää, joka katsoo silmiin hyvin harvoin tai ei koskaan (erityisesti autismin kirjo, asperger). Jos kahden ihmisen käsitys silmiin katoamisesta on hyvin erilainen, on keskinäisen väärinymmärryksen riski iso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan 50v papan flirtti ja ihailu on parikymppisestä pääosin ahdistavaa. Jos papparainen ymmärtää olla flirttaamatta ja vonkaamatta voi mennä paremmin.

        Omasta lähipiiristäni on tapaus jossa eron jälkeen 40-kymppinen mies alkoi elää 'uutta nuoruuttaan'. Hänellä oli kolme lasta jotka jäivät asumaan äidin luo. Nuorimmainen 10 vuotias. Tämä mies oli sitä mieltä että hänen oli saatava parikymppinen naiskaveri, oman ikäiset eivät kiinnosta. Hän kävikin jahtaamaan erästä 19v. Tyttöä joka oli tosi kiusaantunut tämän kaverin huomiosta ja lopulta vanhempien oli puututtava asiaan. Jotenkin säälittävä tämä tyyppi, kaljuuntuva keski-ikäinen mies päivystämässä autossaan joka oli kuin amispoikien tuunaama. Hän jäi lopulta yksin ja sai aivohalvauksen. On nyt puhekyvytön ja edelleen yksin hoivakodissa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin samantien voikin hypätä hautaan, kun kaikki ilot on elämästä viety. Ei ole enää kuin töitä ja laskujen makselua lopun elämää.

        Älä nyt viitti 'PalstaRinssi'.
        Voithan sinä käydä huorissa ja valita jonkun nuoren yrittäjän palvelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti 'PalstaRinssi'.
        Voithan sinä käydä huorissa ja valita jonkun nuoren yrittäjän palvelun.

        Käy vaan itse tai myy palvelujasi. Rinssi ei sinulta halua, vaikka ilmaiseksi antaisit. Ja onko sun koko ajan pakko tyrkyttää agressiivisesti itseäsi?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En vaihda koska, olen hyvin uskollinen ihmiselle johon kiinnyn ja josta välitän. Vanheneminen tapahtuu niin hitaasti että siihen ehtii silmä tottua ja näkee toisessa sen ihmisen ja ystävän, jos on niin läheiseksi tullut. Olenhan erittäin hyvä ystävä eksäni kanssa, joka on minun ikäiseni.

        Hoo Vee.
        Sut tunnistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoo Vee.
        Sut tunnistettu.

        Etkö muuhun pysty, kuin arpomaan nimimerkkiä. Sinua ei haluta. Turha siinä on yrittää puukolla tökkiä. Paljastit vaan taas itsesi. Jos et hyvällä kelpaa, niin sitten pahalla. Ei, et kelpaa siltikään. Onko se niin paha paikka sisäistää?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinä olet joku uusi täällä. Minä olen hänelle ilmaissut että olen häneen ihastunut. Hän meni siitä hämilleen. Siitä on jo yli vuosi, enkä ole yli päässyt. Enkä varmaan tule koskaan pääsemäänkään. Tämä on minun kohtaloni. Juttu on monitahoisempi nuin tässä kerroin. En jaksa enää jauhaa siitä.

        Päässä vikaa kun jaksaa vanha ukko täällä huudella jonku 30 v nuoremman perään. Ei ole edes ollut suhdetta ja tyttöä ei kiinnosta. Lopeta jo tuo paskanjauhaminen ja aikuistu


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Valitettavasti 50-kymppisenä huomio on nuoresta tytöstä useimmiten hyvin ahdistavaa. Ei ole kyse siitä, että olisit huono, vaan siitä he ovat nuoria ja lähtökohtaisesti 50v on nuoresta ihan eri maasta ja lähestymistapa on aika erilainen kainon ikätoverin lähestymiseen. Heidän pitää saada kasvaa rauhassa aikuiseksi.

        Veikkaan, että sama koskee myös 50-kymppisten naisten kiinnostusta 20-30v nuorempiin, tosin puumailmiö on ehkä tätä vähän muuttanut?

        Ehkä ymmärrät asian, jos saisit itse seksuaalista huomiota 70-80v naiselta tai mieheltä. Ikäero tapauksissa ihastuminen ei ole väärin, mutta hienotunteisuutta ja varovaisuutta tarvitaan enemmän kuin saman ikäisten kanssa ja kiitos-ei on otettava tosissaan.

        Jos haluat nuoren ja kauniin, ja itse olet jo heidän silmissään vanha, se tulee tarkoittamaan että löytäminen on vaikeaa ellei sinulla ole jotain mikä kompensoi ikää. Ei ole väärin haluta enemmän tai jotain mikä on haastava löytää, mutta on naivia ajatella että se sen löytäminen on helppoa tai yhtä tyhmää on ajatella, että olet sen takia surkimus ihmisenä. Otan esimerkin työn hakemisesta, vaikka asioita ei voi verrata, se saa sinut ehkä ymmärtämään .Jos haet presidentiksi tai Suomen suurimman yrityksen CEO:ksi, sinulta odotetaan tavallista ihmistä enemmän ja vaikka olisit ihmisenä ok, on valituksi tuleminen vaikeaa ja ilman sopivaa kokemusta vielä vaikeampaa. Kaikki hakijatkin on yleensä alansa huippuja. Jos taas haet perusduunarina kaupan kassaksi tai lähihoitajaksi ja sinulla on siihen kokemus, olet jo lähtökohtaisesti vahvoilla. Siis se mihin itse omat tavoitteesi asetat vaikuttaa tavoitteen saavuttamiseen enemmän kuin se miten hyvä ihmisenä olet.

        Mikä on 50-kymppinen?
        500-vuotias?
        Käsitteet kuntoon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himot ja halut on kaiketi enämpi sieltä korvien välistä kiinni kuinka osaa himojaan ja halujaan kontrolloida mitään kauniimpaa taas en itse tiedä kuin kyky rakastaa muutakin kuin itseään

        Onko käsi haarojen välissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päässä vikaa kun jaksaa vanha ukko täällä huudella jonku 30 v nuoremman perään. Ei ole edes ollut suhdetta ja tyttöä ei kiinnosta. Lopeta jo tuo paskanjauhaminen ja aikuistu

        Lopeta itse. Sinun siitä tekee mieli koko ajan asiaa jauhaa ja olla ITSE esillä. Onko hyvä räyhätä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo on osittain totta. Kukapa ei kaipaisi nuoruuttaan? Mutta en yritä nuorella naisella kompensoida mitään. Tykkään aidosti. Viehätyn kauneudesta. Yms. Miksi on vaikeaa sulattaa sitä? En myöskään pidä jokaista kaunista viehättävänä ihmisenä, jos luonne osoittautuu kusipääksi.

        Nuori kaunis nainen on haluttava, siis 25-40v, sitten taas 50v ,joka olisi sopiva, mutta kyselee heti omaisuutta, onko hyvä ammatti, hieno auto, kesämökki, ym. Ne 50v naiset, jotka on todella haluttavia, eivät levitä reisiään, kuin mammonan takia, ei mistään rakkaudesta. Sitten on taas 50v naisia, jotka ei ole yhtään haluttavia oikeastaan kenellekkään, ne antautuu, kun vain saavat miehen. Siis, nuori nainen tulee vielä himosta ja halusta ja jopa rakastuu vanhempaan mieheen, joka ei ole lapsellinen 20v kokematon, joka puhuu jääkiekosta ja autoista, kuinka ryypättiin kavereitten kanssa ja istuttiin terassilla. Kovia panomiehiä olevinaan, mutta tosipaikassa minuutissa kaikki ohi. Toista se on meillä vanhemmilla miehillä, esileikki kestää pidempään, sitten se onkin helppoa jyystää parikin tuntia ja nuori nainen haluaa pitää välillä taukoa, kun orgasmit ei lopu, alkaa tyttö vapista pelkästä jatkuvasta nautinnosta. Tiedän kokemuksesta, kun olen seurustellut 26v naisen kanssa ja vieläkin käy kylässä pari kertaa kuukaudessa, kun asuu toisella paikkakunnalla työn takia. Ei me kaikki 50v miehet mitään velttomunia olla, kuten kaljalla istujat, kalja veltostuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omasta lähipiiristäni on tapaus jossa eron jälkeen 40-kymppinen mies alkoi elää 'uutta nuoruuttaan'. Hänellä oli kolme lasta jotka jäivät asumaan äidin luo. Nuorimmainen 10 vuotias. Tämä mies oli sitä mieltä että hänen oli saatava parikymppinen naiskaveri, oman ikäiset eivät kiinnosta. Hän kävikin jahtaamaan erästä 19v. Tyttöä joka oli tosi kiusaantunut tämän kaverin huomiosta ja lopulta vanhempien oli puututtava asiaan. Jotenkin säälittävä tämä tyyppi, kaljuuntuva keski-ikäinen mies päivystämässä autossaan joka oli kuin amispoikien tuunaama. Hän jäi lopulta yksin ja sai aivohalvauksen. On nyt puhekyvytön ja edelleen yksin hoivakodissa.

        🥴🥴🥴


      • Anonyymi

        Hah. Minulla on rautaa yllinkyllin kropassa. Kyllä tässä vielä toiset 50 vuotta hengsìllaan. Ruostumaan en ryhdy, koska luuydinnaulat ovat titaania.

        >simiti<


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Monilla johtajilla on itseään huomattavasti nuoremmat puolisot eli valta ja raha houkuttelee. Myös kuuluisuus vetää nuoria puoleensa. (Lukuisat rokkistarat sekä vaikkapa Danny.)


      • Anonyymi

        Puhukaa vain omasta puolestanne. Itse melkein 40v ja elämä vasta edessä. Pelien pelaaminen varmaan omalta osaltaan pitänyt minut henkisesti hyvin nuorena ja kävelen ja liikun niin aktiivisesti, että kehonikin pysyy.

        "Emme lakkaa leikkimästä koska vanhenemme; vaan vanhenemme koska lakkaamme leikkimästä"
        -George Bernard Shaw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhukaa vain omasta puolestanne. Itse melkein 40v ja elämä vasta edessä. Pelien pelaaminen varmaan omalta osaltaan pitänyt minut henkisesti hyvin nuorena ja kävelen ja liikun niin aktiivisesti, että kehonikin pysyy.

        "Emme lakkaa leikkimästä koska vanhenemme; vaan vanhenemme koska lakkaamme leikkimästä"
        -George Bernard Shaw

        Venyttely, terveellinen ravinto, säännöllinen elämänrytmi, ahkera meditointi ja ennenkaikkea myönteinen ja aurinkoinen ajattelu myös erittäin tärkeitä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Ska puhetta. Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Valitettavasti 50-kymppisenä huomio on nuoresta tytöstä useimmiten hyvin ahdistavaa. Ei ole kyse siitä, että olisit huono, vaan siitä he ovat nuoria ja lähtökohtaisesti 50v on nuoresta ihan eri maasta ja lähestymistapa on aika erilainen kainon ikätoverin lähestymiseen. Heidän pitää saada kasvaa rauhassa aikuiseksi.

        Veikkaan, että sama koskee myös 50-kymppisten naisten kiinnostusta 20-30v nuorempiin, tosin puumailmiö on ehkä tätä vähän muuttanut?

        Ehkä ymmärrät asian, jos saisit itse seksuaalista huomiota 70-80v naiselta tai mieheltä. Ikäero tapauksissa ihastuminen ei ole väärin, mutta hienotunteisuutta ja varovaisuutta tarvitaan enemmän kuin saman ikäisten kanssa ja kiitos-ei on otettava tosissaan.

        Jos haluat nuoren ja kauniin, ja itse olet jo heidän silmissään vanha, se tulee tarkoittamaan että löytäminen on vaikeaa ellei sinulla ole jotain mikä kompensoi ikää. Ei ole väärin haluta enemmän tai jotain mikä on haastava löytää, mutta on naivia ajatella että se sen löytäminen on helppoa tai yhtä tyhmää on ajatella, että olet sen takia surkimus ihmisenä. Otan esimerkin työn hakemisesta, vaikka asioita ei voi verrata, se saa sinut ehkä ymmärtämään .Jos haet presidentiksi tai Suomen suurimman yrityksen CEO:ksi, sinulta odotetaan tavallista ihmistä enemmän ja vaikka olisit ihmisenä ok, on valituksi tuleminen vaikeaa ja ilman sopivaa kokemusta vielä vaikeampaa. Kaikki hakijatkin on yleensä alansa huippuja. Jos taas haet perusduunarina kaupan kassaksi tai lähihoitajaksi ja sinulla on siihen kokemus, olet jo lähtökohtaisesti vahvoilla. Siis se mihin itse omat tavoitteesi asetat vaikuttaa tavoitteen saavuttamiseen enemmän kuin se miten hyvä ihmisenä olet.

        Ei ole mitään himoa meikäläisellä 20 kymppisistä
        Kun ovst omsn lapsen ikäisiä. Liian nuoria.
        Kyllä se minulla lähtee 35 vuotiaasya ylöspäin.
        T. Kohta 50v mies


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se on sinun juttusi. On näköjään vaikeaa ymmärtää jos kiinnostaa oikeasti nuoremmat kuin omanikäiset. Ärsyttää suorastaan aina uudestaan jauhaa tästä. Ette saa minun päätäni käännettyä tässä asiassa vaikka mitä yritätte. Olen ennemmin yksin ja ilman kuin otan jonkun mummon vastentahtoisesti.

        50v paha ikä siinä iässä
        Tyttöjä voi kattoa aurinkolasien läpi
        Ehimennen pää etisuuntaan pysähtymätyä
        Että ei huomata
        Jos ne menee ohi


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Itse olen 54v ja vierellä 10v nuorempi todella ihana nainen - elämä on siltä osin täydellistä.
        Makuuhuoneen puolella niin hyvää kaikki, että en parikymppisenä olisi uskonut, jos olisin tiennyt.

        Tuossa 4-kympin jälkeen lopetin miettimästä ikää. Mitäs väliä sillä on, kun jossain vaiheessa kuitenkin lähtö tulee - nautitaan siihen saakka...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En vaihda koska, olen hyvin uskollinen ihmiselle johon kiinnyn ja josta välitän. Vanheneminen tapahtuu niin hitaasti että siihen ehtii silmä tottua ja näkee toisessa sen ihmisen ja ystävän, jos on niin läheiseksi tullut. Olenhan erittäin hyvä ystävä eksäni kanssa, joka on minun ikäiseni.

        miksi sitten erosit, jos niin mahtava olet olevinaan - taisi exä nähdä tuon teeskentelyn läpi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori kaunis nainen on haluttava, siis 25-40v, sitten taas 50v ,joka olisi sopiva, mutta kyselee heti omaisuutta, onko hyvä ammatti, hieno auto, kesämökki, ym. Ne 50v naiset, jotka on todella haluttavia, eivät levitä reisiään, kuin mammonan takia, ei mistään rakkaudesta. Sitten on taas 50v naisia, jotka ei ole yhtään haluttavia oikeastaan kenellekkään, ne antautuu, kun vain saavat miehen. Siis, nuori nainen tulee vielä himosta ja halusta ja jopa rakastuu vanhempaan mieheen, joka ei ole lapsellinen 20v kokematon, joka puhuu jääkiekosta ja autoista, kuinka ryypättiin kavereitten kanssa ja istuttiin terassilla. Kovia panomiehiä olevinaan, mutta tosipaikassa minuutissa kaikki ohi. Toista se on meillä vanhemmilla miehillä, esileikki kestää pidempään, sitten se onkin helppoa jyystää parikin tuntia ja nuori nainen haluaa pitää välillä taukoa, kun orgasmit ei lopu, alkaa tyttö vapista pelkästä jatkuvasta nautinnosta. Tiedän kokemuksesta, kun olen seurustellut 26v naisen kanssa ja vieläkin käy kylässä pari kertaa kuukaudessa, kun asuu toisella paikkakunnalla työn takia. Ei me kaikki 50v miehet mitään velttomunia olla, kuten kaljalla istujat, kalja veltostuttaa.

        "..helppoa jyystää parikin tuntia... kun orgasmit ei lopu, alkaa tyttö vapista pelkästä jatkuvasta nautinnosta... vieläkin käy kylässä pari kertaa kuukaudessa..."

        Vaihtoehtoisia skenaarioita:
        Jyystämiseksihän se muuttuu silloin, kun aito nautinto puuttuu
        Tyttö on oppinut nykypornosta sen jatkuvan huutamisen ja orkkuteeskentelyn
        Keho alkaa vapista liiasta stressistä, joka voi johtua esim. tuntikausien jyystöstä
        Tyttö saattaa käydä kylässä myös saadakseen yöpaikan, mutta ei kerro sulle tod syytä

        Epäilemättä ja ilman muuta tuo sinun kuvitelma on kuitenkin se oikea, sillä tyttöhän on mm. nauttinut koko ajan ja joka hetkestä, puhunut sinulle totta ihan aikuisten oikeasti ja aina, ja paikkakunnallakin hän käy kylässä vain ja yksinomaan sinun takia, koska on umpirakastunut sinuun, vaikkette enää seurustelekaan. Turha sinun minua on siitä syyttää.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Tunteen kertominen hienotunteisesti, ja asian jättäminen siihen jos ei saa vastakaikua, ei ole mitenkään tuomittavaa! Asian jättämisellä siihen tarkoitan, ettei seuraa fyysisesti, stalkkaa somessa, painosta, kärtä monta kertaa kiellon päälle tai koskettele tai yritä halata tai vihjaile seksuaalisesti.

        Teini ei ole vielä aikuinen ja yksipuolisten tunteiden vastaanottaminen voi olla todella ahdistaa, vaikket olisikaan tehnyt mitään väärää ja olisitkin itse käyttäytynyt asiallisesti. Hän reagoi voimakkaasti, koska vasta opettelee tunteiden käsittelyä.

        Jossain kohtaa sanoit, että rakastuit silmiin katsomisesta. Sen ymmärrän ja tiedän kyllä miten totaalisesti syvä katse voi sytyttää tunteen palon. Silti muista myös, että monet ihmiset katsoo silmiin luontevasti kaikkia, se on jo hyviä käytöstapoja ja ihan normaalia läsnäoloa. Sama koskee hymyilyä. Sitten taas toinen ääripää, joka katsoo silmiin hyvin harvoin tai ei koskaan (erityisesti autismin kirjo, asperger). Jos kahden ihmisen käsitys silmiin katoamisesta on hyvin erilainen, on keskinäisen väärinymmärryksen riski iso.

        Erityisesti nuoren siirtyminen koulumaailmasta työelämään on melkoinen mullistus. Koulussa aikuiset ovat turvallisia, mutta nuoren yllätykseksi aikuisten maailmassa omien vanhempien ja isovanhempien ikäisten ihmisten mielessä saattaakin olla ihan jotain muuta kuin työkaveruus ja nuoren opastaminen. Nuori vielä pyrkii sinisilmäisesti miellyttämään kaikkia ja sopeutumaan joukkoon.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo on osittain totta. Kukapa ei kaipaisi nuoruuttaan? Mutta en yritä nuorella naisella kompensoida mitään. Tykkään aidosti. Viehätyn kauneudesta. Yms. Miksi on vaikeaa sulattaa sitä? En myöskään pidä jokaista kaunista viehättävänä ihmisenä, jos luonne osoittautuu kusipääksi.

        On jotenkin edesvastuutonta vanhalta mieheltä haluta nuorta naista, koska siinähän esineellistetään eli ronskisti hyväksikäytetään naisen nuoruutta. Naiselle hedelmällinen ikä on suurin lahja, jota mikään raha tai maallinen hyvä ei voi korvata. Naisen kuuluu käyttää nuo kallisarvoiset ikävuodet järkevästi ikäistensä miesten kanssa eläen eikä jonkun ikämiehen ekoa nostaen. Nuorena likkana sain ikämiehiltä ikävää huomiota, joka tuntui todella halventavalta ja irstaalta, inhottavaltakin, ei ollenkaan imartelevalta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näin juurikin. Mutta saisi sitten himot ja halut ja kyky rakastua kadota ikääntymisen myötä myös. Mitään muuta kuin murhetta siitä sitten, kun tulet vain naurunalaiseksi sen takia.

        50v keskityt nauttimaan kerrytetystäsi omaisuudesta vaimon kanssa, vai oletko maannut kotona työikäsi kelatuilla ja nyt kiukuttaa?

        Elämähän on juuri parasta tuossa 50v.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja länsimainen lääketiede, kaikin voimin vaan pitää ihmisiä hengissä, yli tuon parasta ennen ajan.

        Voit itse vaikuttaa asiaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Kehittele itsellesi elämä ja lopeta luuserina eläminen. Vinkumistasi ei kukaan jaksa kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori kaunis nainen on haluttava, siis 25-40v, sitten taas 50v ,joka olisi sopiva, mutta kyselee heti omaisuutta, onko hyvä ammatti, hieno auto, kesämökki, ym. Ne 50v naiset, jotka on todella haluttavia, eivät levitä reisiään, kuin mammonan takia, ei mistään rakkaudesta. Sitten on taas 50v naisia, jotka ei ole yhtään haluttavia oikeastaan kenellekkään, ne antautuu, kun vain saavat miehen. Siis, nuori nainen tulee vielä himosta ja halusta ja jopa rakastuu vanhempaan mieheen, joka ei ole lapsellinen 20v kokematon, joka puhuu jääkiekosta ja autoista, kuinka ryypättiin kavereitten kanssa ja istuttiin terassilla. Kovia panomiehiä olevinaan, mutta tosipaikassa minuutissa kaikki ohi. Toista se on meillä vanhemmilla miehillä, esileikki kestää pidempään, sitten se onkin helppoa jyystää parikin tuntia ja nuori nainen haluaa pitää välillä taukoa, kun orgasmit ei lopu, alkaa tyttö vapista pelkästä jatkuvasta nautinnosta. Tiedän kokemuksesta, kun olen seurustellut 26v naisen kanssa ja vieläkin käy kylässä pari kertaa kuukaudessa, kun asuu toisella paikkakunnalla työn takia. Ei me kaikki 50v miehet mitään velttomunia olla, kuten kaljalla istujat, kalja veltostuttaa.

        Ei sen ammatin tarvitse olla mikään ihmeellinen, mutta aikuinen ote asioihin ja elämänhallinta on a ja o.
        Suhteellisuudentajun puute, kitinä, roikkuminen ja kyttääminen on ehdoton ei.
        Huonot elämäntavat siihen päälle. Pitää olla psyykkistä ryhtiä ja joustoa ruumiillisen lisäksi. Olla ihminen ihmiselle.
        N50.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näin juurikin. Mutta saisi sitten himot ja halut ja kyky rakastua kadota ikääntymisen myötä myös. Mitään muuta kuin murhetta siitä sitten, kun tulet vain naurunalaiseksi sen takia.

        Tosi on. Tätä tää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatukset ja mieli pidetään nuorekkaana niin hyvin pärjää..

        Riittääkö perustoimeentulo siihen.. niihin virikkeisiin?
        Uusiin?!!!
        Kun kaikkia auringon alla nähty ja koettu.
        Sitä mä meinaan.
        Ei rahalla onnea saa, mutta voi käydä vaikka teatterissa, oopperassa, rock-konserteissa, ravintoissa syömässä esim. veljen ja sen vaimon kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kainalot puhtaina!

        Munahiestä ja nivusistä ei niin väliä !
        Menettelee pyykkipoika nenässä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niinpä. Huomaa kyllä että tätä asiaa on mahdotonta selittää kellekään että miksi näin. Miltä kuulostaa sellainen että omanikäisen, viiskymppisen kanssa, oleminen tuntuu kuin olisi oman äitinsä kanssa? Etenkin jos on sellainen määräilevä luonne, eikä yhtään suloinen taikka herkkä. Puistattavaa suorastaan.

        Koska:

        - oma maskuliinisuutesi häipynyt
        - olet naisistynut, maismainen
        - testot alhaiset

        Miehet ja naiset ovat entistä enemmän toisiensa kaltaisia "lapsiaikuisia", mitä vanhempia heistä tulee.

        Turha muusta haikailla.

        Telkkarin leffojen rakkauskohtaukset alkavat olla kiusallisen naurettavia, kiusaannuttavia, osumia. Iha naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venyttely, terveellinen ravinto, säännöllinen elämänrytmi, ahkera meditointi ja ennenkaikkea myönteinen ja aurinkoinen ajattelu myös erittäin tärkeitä.

        Älä unohda säännöllistä runkkaamista! Ei se kyllä korvaa oikeaa ihmistä....


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Valitettavasti 50-kymppisenä huomio on nuoresta tytöstä useimmiten hyvin ahdistavaa. Ei ole kyse siitä, että olisit huono, vaan siitä he ovat nuoria ja lähtökohtaisesti 50v on nuoresta ihan eri maasta ja lähestymistapa on aika erilainen kainon ikätoverin lähestymiseen. Heidän pitää saada kasvaa rauhassa aikuiseksi.

        Veikkaan, että sama koskee myös 50-kymppisten naisten kiinnostusta 20-30v nuorempiin, tosin puumailmiö on ehkä tätä vähän muuttanut?

        Ehkä ymmärrät asian, jos saisit itse seksuaalista huomiota 70-80v naiselta tai mieheltä. Ikäero tapauksissa ihastuminen ei ole väärin, mutta hienotunteisuutta ja varovaisuutta tarvitaan enemmän kuin saman ikäisten kanssa ja kiitos-ei on otettava tosissaan.

        Jos haluat nuoren ja kauniin, ja itse olet jo heidän silmissään vanha, se tulee tarkoittamaan että löytäminen on vaikeaa ellei sinulla ole jotain mikä kompensoi ikää. Ei ole väärin haluta enemmän tai jotain mikä on haastava löytää, mutta on naivia ajatella että se sen löytäminen on helppoa tai yhtä tyhmää on ajatella, että olet sen takia surkimus ihmisenä. Otan esimerkin työn hakemisesta, vaikka asioita ei voi verrata, se saa sinut ehkä ymmärtämään .Jos haet presidentiksi tai Suomen suurimman yrityksen CEO:ksi, sinulta odotetaan tavallista ihmistä enemmän ja vaikka olisit ihmisenä ok, on valituksi tuleminen vaikeaa ja ilman sopivaa kokemusta vielä vaikeampaa. Kaikki hakijatkin on yleensä alansa huippuja. Jos taas haet perusduunarina kaupan kassaksi tai lähihoitajaksi ja sinulla on siihen kokemus, olet jo lähtökohtaisesti vahvoilla. Siis se mihin itse omat tavoitteesi asetat vaikuttaa tavoitteen saavuttamiseen enemmän kuin se miten hyvä ihmisenä olet.

        Alku: Valitettavasti 50-kymppisestä ...
        (väärin ilmaistu !).
        Ei pystyny lukee pidemmälle.
        Sori siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatukset ja mieli pidetään nuorekkaana niin hyvin pärjää..

        Pidä ihmeessä harmaahapsi ja harmaahapsu.
        😁😁😁😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Aika harva vanhempi nainen himoitsee ikäistään paljon nuorempia, kun eivät himoitse edes samanikäisiään. Vanhemmat miehet varmasti himoitsevat nuoria naisia, mutta eivät niitä saa, muuta kuin maksullisia.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Valitettavasti 50-kymppisenä huomio on nuoresta tytöstä useimmiten hyvin ahdistavaa. Ei ole kyse siitä, että olisit huono, vaan siitä he ovat nuoria ja lähtökohtaisesti 50v on nuoresta ihan eri maasta ja lähestymistapa on aika erilainen kainon ikätoverin lähestymiseen. Heidän pitää saada kasvaa rauhassa aikuiseksi.

        Veikkaan, että sama koskee myös 50-kymppisten naisten kiinnostusta 20-30v nuorempiin, tosin puumailmiö on ehkä tätä vähän muuttanut?

        Ehkä ymmärrät asian, jos saisit itse seksuaalista huomiota 70-80v naiselta tai mieheltä. Ikäero tapauksissa ihastuminen ei ole väärin, mutta hienotunteisuutta ja varovaisuutta tarvitaan enemmän kuin saman ikäisten kanssa ja kiitos-ei on otettava tosissaan.

        Jos haluat nuoren ja kauniin, ja itse olet jo heidän silmissään vanha, se tulee tarkoittamaan että löytäminen on vaikeaa ellei sinulla ole jotain mikä kompensoi ikää. Ei ole väärin haluta enemmän tai jotain mikä on haastava löytää, mutta on naivia ajatella että se sen löytäminen on helppoa tai yhtä tyhmää on ajatella, että olet sen takia surkimus ihmisenä. Otan esimerkin työn hakemisesta, vaikka asioita ei voi verrata, se saa sinut ehkä ymmärtämään .Jos haet presidentiksi tai Suomen suurimman yrityksen CEO:ksi, sinulta odotetaan tavallista ihmistä enemmän ja vaikka olisit ihmisenä ok, on valituksi tuleminen vaikeaa ja ilman sopivaa kokemusta vielä vaikeampaa. Kaikki hakijatkin on yleensä alansa huippuja. Jos taas haet perusduunarina kaupan kassaksi tai lähihoitajaksi ja sinulla on siihen kokemus, olet jo lähtökohtaisesti vahvoilla. Siis se mihin itse omat tavoitteesi asetat vaikuttaa tavoitteen saavuttamiseen enemmän kuin se miten hyvä ihmisenä olet.

        No, sinä olet 57 v ja tyttäresi 23 v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, sinä olet 57 v ja tyttäresi 23 v.

        Ei mennyt oikein, mutta mitäpä tuolla on merkistystä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja länsimainen lääketiede, kaikin voimin vaan pitää ihmisiä hengissä, yli tuon parasta ennen ajan.

        Solidaarisuus iän tuomaa dementiaa kohtaan pitää hyvinvointialueen elossa ja sen palvelut pyörimässä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pärjää kyllä, mutta ei saa enää himoita nuoria ja kauniita. kun et itse ole.

        Viedään se roskapussikin ulos vaikka ei se aina näytäkkään niin siloiselta ja edustavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta... Miksi yksinäinen 50-kymppinen ei hae oman ikäistä seuraa? On myös yksinäisiä samanikäisiä jotka tuntevat että 'parasta ennen' päivämäärä on mennyt ohi.
        Itse koen sen niin että naismakuni on muuttunut vuosien myötä, olen siis mies ja juuri 50 . Nyt seksuaalinen mielenkiintoni on kypsemmissä naisissa, ei parikymppisissä. Tämä luultavasti johtuu siitä että tyttäreni ovat tuon ikäisiä.

        Joskus sadokin ajaa haarakonttorinkin ylitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae Venäjältä tai Ukrainasta ostomorsian. Tekevät mitä vain rahasta.

        Kyllä jääsydänkin sulaa 24 karaatissa olipa sen antajan olemus millainen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin rahasta. Rahalla ei saa rakkautta. Minulla on jo kokemusta tuostakin.

        Vaikka raha ei merkitsekkään mitään niin kuitenkin sen avulla on niin helppoa pitää yhteyttä EX.n lapsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50v paha ikä siinä iässä
        Tyttöjä voi kattoa aurinkolasien läpi
        Ehimennen pää etisuuntaan pysähtymätyä
        Että ei huomata
        Jos ne menee ohi

        Hmm.. Terassille.Nähdään me ne täältäkin.Hmm... Niin,ja pian tulee toinenkin parvi noidenkin perään...


      • Anonyymi

        Nyt meni yllä ihminen ja eläin sekaisin.

        Mitä henkisiin saavutuksiin tulee, niin parhaat kyllä vanhempina ja viisaampina ideoituja. Selvästi.


      • Anonyymi

        Hmm...Nimeä eikä ikää saa alistaa...ja suku.... hmm...nimen vaihto...kannattaa vielä näin vanhana tyttönäkin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peukku siitä, kun jaksaa kirjoitella asiallisesti väliin, vaikka ihmiset lätisevät palstalla ajankulukseen niitä näitä kaalin päitä... ;)
        Etenkin kun 80% jutuista pyörii
        ympärillä... rin tin tin.. pim pin pin.....
        ---
        piiri pieni pyörii
        lapset siinä hyörii
        sormet sanoo: soo soo soo...

        Sii tin tin
        Emä tin tin tin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himot ja halut on kaiketi enämpi sieltä korvien välistä kiinni kuinka osaa himojaan ja halujaan kontrolloida mitään kauniimpaa taas en itse tiedä kuin kyky rakastaa muutakin kuin itseään

        Munakoisot esiin


    • Anonyymi

      Eikä ole vaan upeaa ja fantastista.

      • Anonyymi

        Alaikäisiin sekaantuminen vai toivottavasti siellä kylällä missä sä asustat on osattu lapsia varoittaa susta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alaikäisiin sekaantuminen vai toivottavasti siellä kylällä missä sä asustat on osattu lapsia varoittaa susta

        Edelleen jatkuu tuo idioottimainen mustamaalaaminen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Edelleen jatkuu tuo idioottimainen mustamaalaaminen.

        Se oli kysymys missä on sun luetun ymmärtäminen kaikki ei ole samanlaisia paskan puhujia kui sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kysymys missä on sun luetun ymmärtäminen kaikki ei ole samanlaisia paskan puhujia kui sinä

        Siinä ei ollut kysymysmerkkiä ja eikö kaikissa lauseissa, joissa kysytään jotain tulisi olla, että sen varmasti mieltäisi kysymykseksi, eikä vain joksikin herjaksi?


    • Elämä on sitä miksi sen itse tekee ja miten sen päättää kokea.

      • Kyllä siihen vaikuttaa moni kanssa eläjäkin monella tavalla.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä siihen vaikuttaa moni kanssa eläjäkin monella tavalla.

        Niin, ja silloin nimenomaan merkittävää on se, miten valitset kokea niiden muiden vaikutukset.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, ja silloin nimenomaan merkittävää on se, miten valitset kokea niiden muiden vaikutukset.

        No hyvä että täällä on viisaita ihmisiä, jotka tietää miten elämää eletään. Minä en syntynyt mikään elmänoppikirja kourassa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No hyvä että täällä on viisaita ihmisiä, jotka tietää miten elämää eletään. Minä en syntynyt mikään elmänoppikirja kourassa.

        Sääli että olen jo tällainen ikäloppu jonka saa jo tönäistä rotkoon.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No hyvä että täällä on viisaita ihmisiä, jotka tietää miten elämää eletään. Minä en syntynyt mikään elmänoppikirja kourassa.

        Ei kukaan synny manuaalin kanssa, vaan tarkoituskin on, että eletty elämä opettaa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei kukaan synny manuaalin kanssa, vaan tarkoituskin on, että eletty elämä opettaa.

        Niin. Ketä opettaa mihinkin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sääli että olen jo tällainen ikäloppu jonka saa jo tönäistä rotkoon.

        Mulla tulee viiskyt täyteen tammikuussa eikä pätkääkään tunnu siltä. Enkä aio sen mukaisesti käyttäytyäkään, kun ei yhtään siltä tunnu. Ergo, olen siis valinnut kokea sen tietyllä tavalla ja viis veisaan muiden näkemyksistä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin. Ketä opettaa mihinkin.

        Ei suinkaan, vaanvaan MITÄ juuri SINÄ päätät oppia oman elämäsi käänteistä. Jokaisella se on oma valinta ja jokaisen tarina on erilainen, vaikka olisivat eläneet identtiset elämät.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla tulee viiskyt täyteen tammikuussa eikä pätkääkään tunnu siltä. Enkä aio sen mukaisesti käyttäytyäkään, kun ei yhtään siltä tunnu. Ergo, olen siis valinnut kokea sen tietyllä tavalla ja viis veisaan muiden näkemyksistä.

        En sanonutkaan missään vaiheessa, että minä tuntisin oloani vanhaksi ja vanhukseksi. mutta toiset haluavat nähdä minut täälläkin sellaisena raihnaisena paskana.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En sanonutkaan missään vaiheessa, että minä tuntisin oloani vanhaksi ja vanhukseksi. mutta toiset haluavat nähdä minut täälläkin sellaisena raihnaisena paskana.

        Etenkin kun olen paljastanut ihastukseni, niin siitä vasta paskamyrsky nousi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Etenkin kun olen paljastanut ihastukseni, niin siitä vasta paskamyrsky nousi.

        Etköhän sinä löydä kolmekymppisestäkin jonkun simpsakan, ei sen teini tartte olla ollakseen ihana?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Etköhän sinä löydä kolmekymppisestäkin jonkun simpsakan, ei sen teini tartte olla ollakseen ihana?

        No jos ihastuksen kohde on teini-ikäinen, niin sitä voi ihan rauhassa odotella jokusen vuoden ja sitten se ei enää olekaan teini...


      • G-LoveR kirjoitti:

        Etköhän sinä löydä kolmekymppisestäkin jonkun simpsakan, ei sen teini tartte olla ollakseen ihana?

        Siinä on ollut kyse siitä, että olen ihastunut tähän tiettyyn, eikä lähde mielestä pois millään ilvellääkään. En ikinä ole ajatellut että sen pitää olla juuri tietyn ikäinen, vaikka tietenkin nuoret ovat nättejä ja heitä katselee jo senkin takia enemmän. Nätti voi olla se kolmekymppinenkin tietysti. En tiedä pystynkö ihastumaan nyt kehenkään toiseen ollenkaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        No jos ihastuksen kohde on teini-ikäinen, niin sitä voi ihan rauhassa odotella jokusen vuoden ja sitten se ei enää olekaan teini...

        Niinpä. Eri juttu sitten onko nuorikko vielä sittenkään kiinnostunut. Voi olla voi olla olematta. 🤷🏼‍♂️


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Siinä on ollut kyse siitä, että olen ihastunut tähän tiettyyn, eikä lähde mielestä pois millään ilvellääkään. En ikinä ole ajatellut että sen pitää olla juuri tietyn ikäinen, vaikka tietenkin nuoret ovat nättejä ja heitä katselee jo senkin takia enemmän. Nätti voi olla se kolmekymppinenkin tietysti. En tiedä pystynkö ihastumaan nyt kehenkään toiseen ollenkaan.

        Toisekseen olen niin onneton naisten kanssa, että siitä mitään tule vaikka olis kuka. Jos se toinen ei minuun ihastu ja tee jotain asian eteen myös.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niinpä. Eri juttu sitten onko nuorikko vielä sittenkään kiinnostunut. Voi olla voi olla olematta. 🤷🏼‍♂️

        No se on ihan oma lukunsa se.


      • randombypasser kirjoitti:

        No jos ihastuksen kohde on teini-ikäinen, niin sitä voi ihan rauhassa odotella jokusen vuoden ja sitten se ei enää olekaan teini...

        Odottelee ja huomaa että on naimisissa jonkun kanssa ja paksuna tekee sen pari kymmentä kersaa siinä. Sittenkö on vasta minun vuoroni... Ainiin mutta sitten olen jo 70 vuotta tai enemmän...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Siinä on ollut kyse siitä, että olen ihastunut tähän tiettyyn, eikä lähde mielestä pois millään ilvellääkään. En ikinä ole ajatellut että sen pitää olla juuri tietyn ikäinen, vaikka tietenkin nuoret ovat nättejä ja heitä katselee jo senkin takia enemmän. Nätti voi olla se kolmekymppinenkin tietysti. En tiedä pystynkö ihastumaan nyt kehenkään toiseen ollenkaan.

        Ymmärrän, niin se mullakin pruukaa mennä ihastuu yhteen tiettyyn ja se pysyy päässä sen kun pysyy. Helposti vuosia niin etten muita näe enkä edes halua, vaikken saisi sitäkään jonka tahtoisin.

        Semmosta se on, siihenkin auttaa oma aivotyö. Miten pyrkii tietoisesti eroon siitä have to have ajattelusta.


      • randombypasser kirjoitti:

        No se on ihan oma lukunsa se.

        Juu.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Toisekseen olen niin onneton naisten kanssa, että siitä mitään tule vaikka olis kuka. Jos se toinen ei minuun ihastu ja tee jotain asian eteen myös.

        No ei kukaan muukaan ketään väkisin saa itseensä ihastumaan. Se vaan on pakko oppia kestämään.

        Toisellakin on oma tahto ja mieltymyksensä.

        Nyt sinä et nää niitä jitka sinusta kiinnostuu...


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ymmärrän, niin se mullakin pruukaa mennä ihastuu yhteen tiettyyn ja se pysyy päässä sen kun pysyy. Helposti vuosia niin etten muita näe enkä edes halua, vaikken saisi sitäkään jonka tahtoisin.

        Semmosta se on, siihenkin auttaa oma aivotyö. Miten pyrkii tietoisesti eroon siitä have to have ajattelusta.

        Joo kyllä. Kaipa se on sitten alettava vetämään huumeita pää täyteen ja koitettava vaan unohtaa. Vaikka koko saatanan elämä samantien.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ei kukaan muukaan ketään väkisin saa itseensä ihastumaan. Se vaan on pakko oppia kestämään.

        Toisellakin on oma tahto ja mieltymyksensä.

        Nyt sinä et nää niitä jitka sinusta kiinnostuu...

        Niin se kun on monesti niin, että minä kiinnostun jostain ja hän ei minusta. Sitten joku minusta ja minä en hänestä. Tällein tämä elämä sitten hurahti ohi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo kyllä. Kaipa se on sitten alettava vetämään huumeita pää täyteen ja koitettava vaan unohtaa. Vaikka koko saatanan elämä samantien.

        Sinä ryvet itsesäälissä nyt. Meinaatko, että tulet huumeilla yhtään ainakaan vetävämmäksi? Näytät ihan perseeltä oltuasi narkkari ja terveyskin menee, ei saumoja senkään vertaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin se kun on monesti niin, että minä kiinnostun jostain ja hän ei minusta. Sitten joku minusta ja minä en hänestä. Tällein tämä elämä sitten hurahti ohi.

        Niin se mullakin on usein mennyt.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sinä ryvet itsesäälissä nyt. Meinaatko, että tulet huumeilla yhtään ainakaan vetävämmäksi? Näytät ihan perseeltä oltuasi narkkari ja terveyskin menee, ei saumoja senkään vertaa.

        Kuten sanoin, minun pettymys on sitä luokkaa tämän asian kanssa, että aivan sama.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin se mullakin on usein mennyt.

        Niin se menee, kun ihastuu aina niihin keitä ei voi saada, koska ne eivät tykkää sinusta yhtään.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuten sanoin, minun pettymys on sitä luokkaa tämän asian kanssa, että aivan sama.

        No nuo puheet viittaa jo syvään depikseen, oisko lääkärille meneminen asiaa ja pyytä jutteluapua, ehkä?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin se menee, kun ihastuu aina niihin keitä ei voi saada, koska ne eivät tykkää sinusta yhtään.

        Yym, pitänee keskittyä niihin jotka voi saada. Ainoa lääke tähän. Ja unohtaa ne joita ei voi saada.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No nuo puheet viittaa jo syvään depikseen, oisko lääkärille meneminen asiaa ja pyytä jutteluapua, ehkä?

        Olen jo ollut lääkärillä ja lääkityksessä asian tiimoilta. Olen senkin tänne kuuluttanut aikoja sitten.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Yym, pitänee keskittyä niihin jotka voi saada. Ainoa lääke tähän. Ja unohtaa ne joita ei voi saada.

        Ja voisit yrittää ajatella niinkin, että tämän sun ihastuksesi elämä on hyvää niin kuin hän sen hyväksi kokee. Jos sinä et kuulu siihen suunnitelmaan, niin ole edes iloinen, että hänellä on hyvä olla valitsemallaan tavalla.

        Toisen hyvä olo voi olla sinunkin hyvä olo ilman suhdettakin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En sanonutkaan missään vaiheessa, että minä tuntisin oloani vanhaksi ja vanhukseksi. mutta toiset haluavat nähdä minut täälläkin sellaisena raihnaisena paskana.

        Raihnainen et ole. Sielusi on.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Yym, pitänee keskittyä niihin jotka voi saada. Ainoa lääke tähän. Ja unohtaa ne joita ei voi saada.

        Niin tiedän. En vaan pysty unohtamaan ihmistä millään.. Sitä kun näyttää olevan vaikea tajuta teidän jotka ette ole kokenut tämmöistä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen jo ollut lääkärillä ja lääkityksessä asian tiimoilta. Olen senkin tänne kuuluttanut aikoja sitten.

        Okei. Kuule niin minäkin söin masennukseen lääkkeitä, masennukseen mikä puhkesi ihastuksen myötä. Nousi kunnon myräkkä mun sisälläni ja moni asia lopulta masensi ja itkin itkemistäni ihastukseni lohduttomuutta, terveyttäni, sukupuoltani ja seksuaalisuuttani, kaikkea.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja voisit yrittää ajatella niinkin, että tämän sun ihastuksesi elämä on hyvää niin kuin hän sen hyväksi kokee. Jos sinä et kuulu siihen suunnitelmaan, niin ole edes iloinen, että hänellä on hyvä olla valitsemallaan tavalla.

        Toisen hyvä olo voi olla sinunkin hyvä olo ilman suhdettakin.

        Niin, mutta minä olen täysin ulkopuolinen. Aika vähän se antaa minulle, kun ei edes sanaakaan saa vaihtaa toisen kanssa. En sano sitä että pitäisikään jos toinen ei minua halua tuntea millään tasolla.. Tätä ajatusta on aika vaikea pukea sanoiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raihnainen et ole. Sielusi on.

        Ikävä kyllä sieluni on aika riekaleina monestakin elämän varrella sattuneesta jutusta. Tieni on ollut paljon kivisempi, kuin monella kultalusikka suussa syntyneellä koltiaisella. Eikä näytä yhtään helpommaksikaan käyvän.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei. Kuule niin minäkin söin masennukseen lääkkeitä, masennukseen mikä puhkesi ihastuksen myötä. Nousi kunnon myräkkä mun sisälläni ja moni asia lopulta masensi ja itkin itkemistäni ihastukseni lohduttomuutta, terveyttäni, sukupuoltani ja seksuaalisuuttani, kaikkea.

        Se ihastuminen oli triggeri, laukaisin vyörylle jota nyt muunmuassa selvittelen muiden oheisten, kuten traumojen kanssa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei. Kuule niin minäkin söin masennukseen lääkkeitä, masennukseen mikä puhkesi ihastuksen myötä. Nousi kunnon myräkkä mun sisälläni ja moni asia lopulta masensi ja itkin itkemistäni ihastukseni lohduttomuutta, terveyttäni, sukupuoltani ja seksuaalisuuttani, kaikkea.

        Kuulostaa kyllä tutulta tuo kaikki.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin tiedän. En vaan pysty unohtamaan ihmistä millään.. Sitä kun näyttää olevan vaikea tajuta teidän jotka ette ole kokenut tämmöistä.

        Olen kokenut, minä vaan etsin selviytymiskeinoja vajomiseen. Enkä työnny syvemmälle. Ota ittees niskata kiinni.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, mutta minä olen täysin ulkopuolinen. Aika vähän se antaa minulle, kun ei edes sanaakaan saa vaihtaa toisen kanssa. En sano sitä että pitäisikään jos toinen ei minua halua tuntea millään tasolla.. Tätä ajatusta on aika vaikea pukea sanoiksi.

        Sinulla ei ole valtaa päättää, joten et voi kuin kunnioittaa ja hyväksyä hänen päätökset.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä tutulta tuo kaikki.

        Niin. Ja kerron sen nyt ääneen en syyllistääkseni ketään, vaan jotta ymmärtäisit ettei muillakaan aina helppoa ole vaikka päällepäin niin luulee.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sinulla ei ole valtaa päättää, joten et voi kuin kunnioittaa ja hyväksyä hänen päätökset.

        Ei minulla ole valtaa. En ole sellaista kuvitellutkaan...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei minulla ole valtaa. En ole sellaista kuvitellutkaan...

        No sitten päätät sen hyväksyä. Ja sillä hyvä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No sitten päätät sen hyväksyä. Ja sillä hyvä.

        elämä on paskaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        elämä on paskaa.

        Sulla vaikuttais olevan muutakin kertyneenä mielen päälle jo ennen tätä tyttöä ja häneen liittyviä asioita, nyt ne kaikki kertaantuu ja oot kuin suonsilmässä? Varaa aika vaikka mielenterveyspuolen sairaanhoitajalle ja hommaa itselles mahdollisuus purkaa toi vyyhti jonkun kanssa. 🙏

        Ei ne pillerit auta, jos oma tahto nousta on kateissa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sulla vaikuttais olevan muutakin kertyneenä mielen päälle jo ennen tätä tyttöä ja häneen liittyviä asioita, nyt ne kaikki kertaantuu ja oot kuin suonsilmässä? Varaa aika vaikka mielenterveyspuolen sairaanhoitajalle ja hommaa itselles mahdollisuus purkaa toi vyyhti jonkun kanssa. 🙏

        Ei ne pillerit auta, jos oma tahto nousta on kateissa.

        Minulla on jo nuo jutut hallussa. Sinä ylireagoit kaikkeen mitä sanon voimakkaasti. Et tunne minua ihmisenä yhtään oikeasti. Minä olen aika synkkä ihminen, ja omaan todella mustan huumorintajunkin. Kuulostan paljon masentuneemmalta kuin oikeasti olen. Nyt on vaan todella paska fiilis näistä keskusteluista. Jos yhtään osaat mennä minun pöksyihin kun olet vastaavaa kokenut. Sinulle on ollut helpompaa vain unohtaa oma ihastus. Ehkä se ei ollut muutenkaan samanlainen kuin minulla. En tiedä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulla on jo nuo jutut hallussa. Sinä ylireagoit kaikkeen mitä sanon voimakkaasti. Et tunne minua ihmisenä yhtään oikeasti. Minä olen aika synkkä ihminen, ja omaan todella mustan huumorintajunkin. Kuulostan paljon masentuneemmalta kuin oikeasti olen. Nyt on vaan todella paska fiilis näistä keskusteluista. Jos yhtään osaat mennä minun pöksyihin kun olet vastaavaa kokenut. Sinulle on ollut helpompaa vain unohtaa oma ihastus. Ehkä se ei ollut muutenkaan samanlainen kuin minulla. En tiedä.

        Miksi sitten korostat pahaa oloasi, jos et kerran ole niin pohjalla? Paska fiilis varmaan, on mullakin paska fiilis monistakin jutuista, mutta ei ne mee kun läpi käymällä ohi.

        Ei oo oikotietä onneen ikävä kyllä.

        En mä ole unohtanut, mutta mä kunnioitan häntä ja hänen elämää. Hän on minusta edelleen ihana, jolla on maailman kaunein hymy ja koko nainen on upea. Mutta ei se mitään auta, että vatvoisi kun emmä saa sitä, kun emmä saa. Trust me mäkin vatvoin. Mutta on osattava ymmärtää milloin menee yli ja on löydettävä parempi tapa kun märehtiä.

        Ja mulla toimii kun ajattelen, että hänen onni on tärkeämpää kun se saanko mä mitään hänestä tai häneen liittyvää. Sitähän sitä parinakin sille ihmiselle toivoisi, onnea ja hyvää? Miksei sittenkin vaikkei oma ihastus saa vastakaikua?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Miksi sitten korostat pahaa oloasi, jos et kerran ole niin pohjalla? Paska fiilis varmaan, on mullakin paska fiilis monistakin jutuista, mutta ei ne mee kun läpi käymällä ohi.

        Ei oo oikotietä onneen ikävä kyllä.

        En mä ole unohtanut, mutta mä kunnioitan häntä ja hänen elämää. Hän on minusta edelleen ihana, jolla on maailman kaunein hymy ja koko nainen on upea. Mutta ei se mitään auta, että vatvoisi kun emmä saa sitä, kun emmä saa. Trust me mäkin vatvoin. Mutta on osattava ymmärtää milloin menee yli ja on löydettävä parempi tapa kun märehtiä.

        Ja mulla toimii kun ajattelen, että hänen onni on tärkeämpää kun se saanko mä mitään hänestä tai häneen liittyvää. Sitähän sitä parinakin sille ihmiselle toivoisi, onnea ja hyvää? Miksei sittenkin vaikkei oma ihastus saa vastakaikua?

        Niin kai sitten... Minut vaan valtaa tuon ajatuksen jälkeen sellainen tyhjyys. Kuin musta-aukko joka imaisee sisäänsä ja sinne jään lopuksi elämää.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin kai sitten... Minut vaan valtaa tuon ajatuksen jälkeen sellainen tyhjyys. Kuin musta-aukko joka imaisee sisäänsä ja sinne jään lopuksi elämää.

        Ollaan sitten onnellinen.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ollaan sitten onnellinen.

        Katselen vaan jostain panssarilasin takaa, kun muilla on kivaa ja mukavaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin kai sitten... Minut vaan valtaa tuon ajatuksen jälkeen sellainen tyhjyys. Kuin musta-aukko joka imaisee sisäänsä ja sinne jään lopuksi elämää.

        Ymmärrän, sellastahan se on. Lohdutonta. Mutta niin se vaan on, että pitää yrittää löytää positiivisia asioita elämästä ja jopa tuosta tilanteestakin.

        Ja jättää minäminäminä surkea minä vähemmälle. Onni kyllä löytyy, kun et itse seiso sen tiellisinä ja alat uskomaan siihen.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Katselen vaan jostain panssarilasin takaa, kun muilla on kivaa ja mukavaa.

        Plääh, ulkopuolisuudentunne on tuttua, mulla on ollut koko ikäni se tunne, etten kuulu joukkoon ja oon ulkopuolinen. Sekin tulee omasta päästä.

        Eiks se ole kuitenkin ihanaa, että rakkautta on ja sitä näkee? Muhun se just valaa uskoa, että hemmetyi kyl määkin sen löydän kun noikin, se vaan joskus ottaa aikansa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ymmärrän, sellastahan se on. Lohdutonta. Mutta niin se vaan on, että pitää yrittää löytää positiivisia asioita elämästä ja jopa tuosta tilanteestakin.

        Ja jättää minäminäminä surkea minä vähemmälle. Onni kyllä löytyy, kun et itse seiso sen tiellisinä ja alat uskomaan siihen.

        Aika vaikeaa uskoa sellaiseen, kaiken tällaisen jälkeen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Plääh, ulkopuolisuudentunne on tuttua, mulla on ollut koko ikäni se tunne, etten kuulu joukkoon ja oon ulkopuolinen. Sekin tulee omasta päästä.

        Eiks se ole kuitenkin ihanaa, että rakkautta on ja sitä näkee? Muhun se just valaa uskoa, että hemmetyi kyl määkin sen löydän kun noikin, se vaan joskus ottaa aikansa.

        No sinulla on tuollainen kyky ajatella asioita ja minulla erilainen. Tässä ei varmaan pystytä ymmärtämään toisiamme. Minä olen paljon synkempi ja melankolisempi ihminen ilmeisesti.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Aika vaikeaa uskoa sellaiseen, kaiken tällaisen jälkeen.

        Vaikeaa on millon mikäkin, ummetuskin mutta koita nyt edes, mitäpä sä häviätkään jos yrität piristyä.

        Älä tuhlaa elämääs märehtimiseen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Vaikeaa on millon mikäkin, ummetuskin mutta koita nyt edes, mitäpä sä häviätkään jos yrität piristyä.

        Älä tuhlaa elämääs märehtimiseen.

        Ei tänne palstalle olisi ikinä pitänyt tulla. Eikä ihastua.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No sinulla on tuollainen kyky ajatella asioita ja minulla erilainen. Tässä ei varmaan pystytä ymmärtämään toisiamme. Minä olen paljon synkempi ja melankolisempi ihminen ilmeisesti.

        Ehkä sitä kykyä voi koittaa treenata? Tarpeeksi kun on 💩 elämässä ollu pennusta asti, niin on oppinut ettei kukaan muu pelasta 💩 kun minä itte itteni. Joten kehitä työkalujasi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei tänne palstalle olisi ikinä pitänyt tulla. Eikä ihastua.

        No ei ainakaan ihastua. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        No ei ainakaan ihastua. :)

        Juu kylmetän itseni samanlaiseksi jääkalikaksi kuin sinä olet. Siitä sitä elämän riemua sitten jatkossa. Mikä tässä enää muu on kuin työjuhta ja muuli.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Juu kylmetän itseni samanlaiseksi jääkalikaksi kuin sinä olet. Siitä sitä elämän riemua sitten jatkossa. Mikä tässä enää muu on kuin työjuhta ja muuli.

        Minä en ole jääkalikka, mutta realismiin olen mieltynyt.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Minä en ole jääkalikka, mutta realismiin olen mieltynyt.

        Realismi on niin tylsää minusta, ettei mitään rajaa. Menee elämän ilo siinä, liiassa harmaudessa. Mutta nyt minun on poistuttava unten maille. Öitä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Realismi on niin tylsää minusta, ettei mitään rajaa. Menee elämän ilo siinä, liiassa harmaudessa. Mutta nyt minun on poistuttava unten maille. Öitä.

        Heh, no jos saippuakuplassa eläminen on mukavempaa, niin ei se kyllä useinkaan auta elämän eteenpäin viemisessä. Öitä. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä siihen vaikuttaa moni kanssa eläjäkin monella tavalla.

        No kuinkahan kerropa ny si hieman tarkemmin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No hyvä että täällä on viisaita ihmisiä, jotka tietää miten elämää eletään. Minä en syntynyt mikään elmänoppikirja kourassa.

        Eipä meistä ole kukaan mikään kirja kädessä syntynyt


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sääli että olen jo tällainen ikäloppu jonka saa jo tönäistä rotkoon.

        Pieni tuuli ni horjahdat itse ei tartti kenenkään liata käsiään turhaan


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En sanonutkaan missään vaiheessa, että minä tuntisin oloani vanhaksi ja vanhukseksi. mutta toiset haluavat nähdä minut täälläkin sellaisena raihnaisena paskana.

        No sen vaikutelman sä annat ihan itse kirjoituksillasi ja koitappa ny alkaa nosteleen niitä inkkareita siihi kanoottiin ennen kui se viimeinenkin meloja putoaa kanootista


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siinä on ollut kyse siitä, että olen ihastunut tähän tiettyyn, eikä lähde mielestä pois millään ilvellääkään. En ikinä ole ajatellut että sen pitää olla juuri tietyn ikäinen, vaikka tietenkin nuoret ovat nättejä ja heitä katselee jo senkin takia enemmän. Nätti voi olla se kolmekymppinenkin tietysti. En tiedä pystynkö ihastumaan nyt kehenkään toiseen ollenkaan.

        Voi vittu kun ihminen on kykenevä ihastumaan tuhansia kertoja päivässä mihin missäkin mu vai idiootti juoksee ihastuksensa perässä ja suhteeseen tarvitaan muutakin kui pelkkä ihastus kyky sitoutua esimerkiksi olisi hyvä osata ennen kui edes harkitsee parisuhdetta


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Toisekseen olen niin onneton naisten kanssa, että siitä mitään tule vaikka olis kuka. Jos se toinen ei minuun ihastu ja tee jotain asian eteen myös.

        Ehkä kannattaisi si harkita parisuhdetta miehen kanssa jos kerran olet onneton naisten kanssa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Odottelee ja huomaa että on naimisissa jonkun kanssa ja paksuna tekee sen pari kymmentä kersaa siinä. Sittenkö on vasta minun vuoroni... Ainiin mutta sitten olen jo 70 vuotta tai enemmän...

        Siinä kohti uskoisin heidän olevan onnellisia yhdessä perheenä ja jos koet että sun tarttis vuoroa odottaa mene kelaan tai kaupan lihatiskille jonottaan sen vuoronumeron kanssa


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ymmärrän, niin se mullakin pruukaa mennä ihastuu yhteen tiettyyn ja se pysyy päässä sen kun pysyy. Helposti vuosia niin etten muita näe enkä edes halua, vaikken saisi sitäkään jonka tahtoisin.

        Semmosta se on, siihenkin auttaa oma aivotyö. Miten pyrkii tietoisesti eroon siitä have to have ajattelusta.

        Siinäkin tulee ongelma jos ei ole pakko saada mu ne tunteet vaan on mahdottomia unohtaa tai haudata


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo kyllä. Kaipa se on sitten alettava vetämään huumeita pää täyteen ja koitettava vaan unohtaa. Vaikka koko saatanan elämä samantien.

        Koitappa josko onnistuisit siinä mu huumeiden kanssa pitää kaiketi olla erityisen varovainen siinä on kai niin kovin helppo vetää yliannostus tai ostaa epäpuhdasta kamaa helpompaa olisi siinä kohti kai ruiskulla painaa vai ilmaan suoniin pumppu lyö kerran reilusti tyhjää ni se oli siinnä ei tartti enään si loppu elämää murehtia


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin se kun on monesti niin, että minä kiinnostun jostain ja hän ei minusta. Sitten joku minusta ja minä en hänestä. Tällein tämä elämä sitten hurahti ohi.

        Ei huolta mitä olen kirjoituksiasi seuraillut ni kyllä ne olisi kaikki juossut karkuun olisivat oppineet tuntemaan sua et ihan hyvä ettet ole helvetin montaa elämää ehkä kerenny pilaamaan ainakaan ihan totaalisesti


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sinä ryvet itsesäälissä nyt. Meinaatko, että tulet huumeilla yhtään ainakaan vetävämmäksi? Näytät ihan perseeltä oltuasi narkkari ja terveyskin menee, ei saumoja senkään vertaa.

        Tuo rypenyt itsesäälissä jo hyvän tovin mu keräilee kai sääli pisteitä satunnaisilta uusilta kävijöiltä


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuten sanoin, minun pettymys on sitä luokkaa tämän asian kanssa, että aivan sama.

        Oletko huomannut itse sen pettymyksen itsellesi aiheuttaneen


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin se menee, kun ihastuu aina niihin keitä ei voi saada, koska ne eivät tykkää sinusta yhtään.

        No.pitääkö etsiä niitä itseä reilu kolmekymmentä vuotta nuorempia


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No nuo puheet viittaa jo syvään depikseen, oisko lääkärille meneminen asiaa ja pyytä jutteluapua, ehkä?

        Yrittäny sitä sille jo monessa keskustelussa sanoa ettäkö hakeutuisi hoitoon mu vaikuttaa olevan todella pitkät piuhat tai si pelkää poliisia onko mahdollisestikin saanu tuomion alaikäisen ahdistelusta jos keskustelussa kun hän itse sen ainakin tunnusti


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen jo ollut lääkärillä ja lääkityksessä asian tiimoilta. Olen senkin tänne kuuluttanut aikoja sitten.

        Sä tarvisit jatkuvaa valvottua ympärivuorokautista laitoshoitoa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin tiedän. En vaan pysty unohtamaan ihmistä millään.. Sitä kun näyttää olevan vaikea tajuta teidän jotka ette ole kokenut tämmöistä.

        Kyse ei ole siitä osaatko unohtaa vaan siitä että jätät rauhaan jotta toinen voi olla onnellinen itse valitsemansa ihmisen kanssa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, mutta minä olen täysin ulkopuolinen. Aika vähän se antaa minulle, kun ei edes sanaakaan saa vaihtaa toisen kanssa. En sano sitä että pitäisikään jos toinen ei minua halua tuntea millään tasolla.. Tätä ajatusta on aika vaikea pukea sanoiksi.

        Etkö ole tuosta jo ymmärtänyt että hän ei halua olla kanssasi tekemisissä


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        elämä on paskaa.

        No voi voi et ole ainoa koita selvitä


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulla on jo nuo jutut hallussa. Sinä ylireagoit kaikkeen mitä sanon voimakkaasti. Et tunne minua ihmisenä yhtään oikeasti. Minä olen aika synkkä ihminen, ja omaan todella mustan huumorintajunkin. Kuulostan paljon masentuneemmalta kuin oikeasti olen. Nyt on vaan todella paska fiilis näistä keskusteluista. Jos yhtään osaat mennä minun pöksyihin kun olet vastaavaa kokenut. Sinulle on ollut helpompaa vain unohtaa oma ihastus. Ehkä se ei ollut muutenkaan samanlainen kuin minulla. En tiedä.

        Se mitä hän tuolla aiemmin kuvasi ei kyllä lukemani perusteella vaikuttanut mitenkään helpolta tai yksinkertaiselta


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Katselen vaan jostain panssarilasin takaa, kun muilla on kivaa ja mukavaa.

        Vaiko kalterien


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei tänne palstalle olisi ikinä pitänyt tulla. Eikä ihastua.

        No mitäs tulit omahan oli valintasi mä en ymmärrä kuinka sä jaksat ton saman valitus virren eri asuissa hoidon piiriin en usko sun kuuluvan tolla asenteella sut olisi toimitettu suljetulle olet sä sen verran monasti jo uhannu ittes täällä tappaakin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Realismi on niin tylsää minusta, ettei mitään rajaa. Menee elämän ilo siinä, liiassa harmaudessa. Mutta nyt minun on poistuttava unten maille. Öitä.

        Miten se poikkeaa siitä mitä sun elämä on nytkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs tulit omahan oli valintasi mä en ymmärrä kuinka sä jaksat ton saman valitus virren eri asuissa hoidon piiriin en usko sun kuuluvan tolla asenteella sut olisi toimitettu suljetulle olet sä sen verran monasti jo uhannu ittes täällä tappaakin

        HEI HALOO!?

        Missä heittää? Miksi jatkat täällä yksinpuhelua. Miksi kerrot täällä omaa stooria, kela jäännyt päälle, vaikkei rinssii ole vastaamassa.

        Mikä oikein hätänä? Oletko ottanut jotain lääkettä?

        Älä oksenna toisen niskaan tuolla tavoin omaa pahaa oloa, kun hän ei ole edes vastaamassa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei kukaan synny manuaalin kanssa, vaan tarkoituskin on, että eletty elämä opettaa.

        Sinä olet viisain koko porukasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuinkahan kerropa ny si hieman tarkemmin

        Kerroppa sinä itse hieman tarkemmin, mikä tämä RIPULOINTI on, joka tästä kommentistasi alkaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo kyllä. Kaipa se on sitten alettava vetämään huumeita pää täyteen ja koitettava vaan unohtaa. Vaikka koko saatanan elämä samantien.

        Helvetissä on kivaa sinunlaisillasi. 🔥


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulla on jo nuo jutut hallussa. Sinä ylireagoit kaikkeen mitä sanon voimakkaasti. Et tunne minua ihmisenä yhtään oikeasti. Minä olen aika synkkä ihminen, ja omaan todella mustan huumorintajunkin. Kuulostan paljon masentuneemmalta kuin oikeasti olen. Nyt on vaan todella paska fiilis näistä keskusteluista. Jos yhtään osaat mennä minun pöksyihin kun olet vastaavaa kokenut. Sinulle on ollut helpompaa vain unohtaa oma ihastus. Ehkä se ei ollut muutenkaan samanlainen kuin minulla. En tiedä.

        Pidä turpas kiinni psyko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä turpas kiinni psyko

        No nytkö sekosit kokonaan. Olisit tehnyt oman aloituksen, niin kuin suositeltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetissä on kivaa sinunlaisillasi. 🔥

        Ja juu, kaksoisliekkisi voit sammuttaa. Rinssin ei pala, eikä tule koskaan palamaan sinulle. Valitettavasti näin on. Etsi joku muu kohde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs tulit omahan oli valintasi mä en ymmärrä kuinka sä jaksat ton saman valitus virren eri asuissa hoidon piiriin en usko sun kuuluvan tolla asenteella sut olisi toimitettu suljetulle olet sä sen verran monasti jo uhannu ittes täällä tappaakin

        Idiootti jälleen kerran. Kuvitteletko, että ihastuminen on oma valinta? Se ei ole mikään valinta. Säälin sinua, kun et selvästikään ole koskaan ollut oikeasti ihastunut ja rakastunut kehenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se poikkeaa siitä mitä sun elämä on nytkään

        Sinulle on varmasti aika turhaa yrittää selittää tunnemaailman asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helvetissä on kivaa sinunlaisillasi. 🔥

        Minä kun en usko helvettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No.pitääkö etsiä niitä itseä reilu kolmekymmentä vuotta nuorempia

        Se ei kuulu sinulle, ketä etsin ja kenestä pidän.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Toisekseen olen niin onneton naisten kanssa, että siitä mitään tule vaikka olis kuka. Jos se toinen ei minuun ihastu ja tee jotain asian eteen myös.

        Kyllä tulee vielä joku pieni söpö mummo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin tulee ongelma jos ei ole pakko saada mu ne tunteet vaan on mahdottomia unohtaa tai haudata

        No ne tunteet tarttee koittaa jäsennellä siedettävään muotoon. Niin ettei ne uuvuta ja häiritse muuta elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä meistä ole kukaan mikään kirja kädessä syntynyt

        Minä tulin mitä missä milloin -teoksen kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäny sitä sille jo monessa keskustelussa sanoa ettäkö hakeutuisi hoitoon mu vaikuttaa olevan todella pitkät piuhat tai si pelkää poliisia onko mahdollisestikin saanu tuomion alaikäisen ahdistelusta jos keskustelussa kun hän itse sen ainakin tunnusti

        Mjoo. Toiset on herkempiä jäämään jumiin. Nuo itsessä syntyneitä ja kasvaneita tunnemöykkyjä mitkä ei varsinaisesti liity edes siihen ihastukseen. Se vaan pettymys siinä kohtaa laukaisi tunnevyöryn joka olis tullut jonkun muun kohdalla yhtäläillä.

        Nyt sitten olo on kun mottiin jääneellä jänöllä. Työntöskö pään pensaaseen vai stressaisko ittensä hengiltä. Ehkä hän siitä tokenee, kun malttaa ottaa järjen käteen tunne vatvomisen sijaan. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tulee vielä joku pieni söpö mummo!

        Mummo ja mummo... Ollaan sitten ilman.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mjoo. Toiset on herkempiä jäämään jumiin. Nuo itsessä syntyneitä ja kasvaneita tunnemöykkyjä mitkä ei varsinaisesti liity edes siihen ihastukseen. Se vaan pettymys siinä kohtaa laukaisi tunnevyöryn joka olis tullut jonkun muun kohdalla yhtäläillä.

        Nyt sitten olo on kun mottiin jääneellä jänöllä. Työntöskö pään pensaaseen vai stressaisko ittensä hengiltä. Ehkä hän siitä tokenee, kun malttaa ottaa järjen käteen tunne vatvomisen sijaan. :)

        Te kaksi siinä oikein lyötte käsiä yhteen ja olette sitä mieltä, etten saa rakastaa ja rakastua mihinkään, paitsi johonkin rapakuntoiseen mummoon.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Te kaksi siinä oikein lyötte käsiä yhteen ja olette sitä mieltä, etten saa rakastaa ja rakastua mihinkään, paitsi johonkin rapakuntoiseen mummoon.

        En ole mitään mieltä. Lähinnä yritin saada sut ajattelemaan omasta navasta poispäin.

        Itsesäälissä rypien et tuu ikinä onnelliseksi ja se ei ole ihastuksen syy, eikä koko aiheen syy, se on sun oma asenne se syy. Jos sä et yritä sitä muuttaa, ei paljon auta mikään mitä muut höpöttää.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En ole mitään mieltä. Lähinnä yritin saada sut ajattelemaan omasta navasta poispäin.

        Itsesäälissä rypien et tuu ikinä onnelliseksi ja se ei ole ihastuksen syy, eikä koko aiheen syy, se on sun oma asenne se syy. Jos sä et yritä sitä muuttaa, ei paljon auta mikään mitä muut höpöttää.

        Minä en pysty näitä tunteita roskiin heittämään enkä napista sammuttamaan. Rakastan sitä tyttöä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en pysty näitä tunteita roskiin heittämään enkä napista sammuttamaan. Rakastan sitä tyttöä.

        Et taida pystyä, eikä kukaan ole sellaista tainnut sanoakkaan? Mut voit sä silti kaivaa ittestäs järjen esiin ja miettiä miten eteenpäin ja päästää vähitellen irti.

        Tietysti jos tykkäät rypeä tossa olotilassa, niin. 🤷🏼‍♂️


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en pysty näitä tunteita roskiin heittämään enkä napista sammuttamaan. Rakastan sitä tyttöä.

        Mites se rakkaus syntyi tuohon tyttöön?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mites se rakkaus syntyi tuohon tyttöön?

        Olen se täällä kertonut monta kertaa. Nähtiin useasti ja silmiin katseltiin. Jotain tapahtui silloin minussa. Minun olisi vaan pitänyt osata sillon tutustua häneen kun hänellä vielä oli selvästi miekenkiintoa siihen. En uskaltanut. Kunnes hän kylmeni minua kohtaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen se täällä kertonut monta kertaa. Nähtiin useasti ja silmiin katseltiin. Jotain tapahtui silloin minussa. Minun olisi vaan pitänyt osata sillon tutustua häneen kun hänellä vielä oli selvästi miekenkiintoa siihen. En uskaltanut. Kunnes hän kylmeni minua kohtaan.

        Että silmiin katsellen se syttyi? Juttelitteko mitään toistenne kanssa, mistä olisit oppinut tuntemaan häntä ihmisenä?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Että silmiin katsellen se syttyi? Juttelitteko mitään toistenne kanssa, mistä olisit oppinut tuntemaan häntä ihmisenä?

        Siis jotain sellaista tietoa minkä perusteella voi rakastuakin? Elämästä, miten hän ajattelee ja kokee asioista?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Että silmiin katsellen se syttyi? Juttelitteko mitään toistenne kanssa, mistä olisit oppinut tuntemaan häntä ihmisenä?

        Kyllä rohkaistuin hänelle juttelemaankin, mutta se oli paljon myöhemmin kuin ne silmiin tuijottelut ja hymyt. Hän oli niin valloittava. En ole kokenut sellaista ennen kenenkään muun kanssa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä rohkaistuin hänelle juttelemaankin, mutta se oli paljon myöhemmin kuin ne silmiin tuijottelut ja hymyt. Hän oli niin valloittava. En ole kokenut sellaista ennen kenenkään muun kanssa.

        Lisään vielä että luuloista huolimatta, siinä ei ollut mitään seksuaalista.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä rohkaistuin hänelle juttelemaankin, mutta se oli paljon myöhemmin kuin ne silmiin tuijottelut ja hymyt. Hän oli niin valloittava. En ole kokenut sellaista ennen kenenkään muun kanssa.

        Olitte siis vuorovaikutuksessa puolin ja toisin jutellen? Ja hänkin kertoi sulle elämästään? :)

        Juu valloittavat on valloittavia.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Siis jotain sellaista tietoa minkä perusteella voi rakastuakin? Elämästä, miten hän ajattelee ja kokee asioista?

        Ei mitään niin syvällisiä päästy puhumaan siinä tilanteessa. Töissä oltiin molemmat. Luulet ettei voi rakastua toiseen jollei ensin käydä joku henkevä syväluotaava pitkä keskustelu? Sinä olet ilmeisesti sapioseksuaali.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olitte siis vuorovaikutuksessa puolin ja toisin jutellen? Ja hänkin kertoi sulle elämästään? :)

        Juu valloittavat on valloittavia.

        Kysyn vaan, joskus kun ihmiset ihastuu tyylin, kun toinen hoitaa työtään ja puhuu siihen liittyvää tai sanoo moi ja hymyilee.

        Se on silloin ihastumista mielikuvaan, kun ei tiedä toisen elämästä ja persoonasta mitään konkreettista, näkee vaan nätin ja kivan olemuksen.

        Vasta kun tietää toisen elämästä ja persoonasta jotain todellista, voi sanoa ihastuneensa todelliseen ihmiseen ei mielikuviin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olitte siis vuorovaikutuksessa puolin ja toisin jutellen? Ja hänkin kertoi sulle elämästään? :)

        Juu valloittavat on valloittavia.

        Aika vähän kertoi.. olen muuta kautta päässyt perille hänestä enemmän. Mutta en mistään henkilökohtaisesta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kysyn vaan, joskus kun ihmiset ihastuu tyylin, kun toinen hoitaa työtään ja puhuu siihen liittyvää tai sanoo moi ja hymyilee.

        Se on silloin ihastumista mielikuvaan, kun ei tiedä toisen elämästä ja persoonasta mitään konkreettista, näkee vaan nätin ja kivan olemuksen.

        Vasta kun tietää toisen elämästä ja persoonasta jotain todellista, voi sanoa ihastuneensa todelliseen ihmiseen ei mielikuviin.

        Juu. Mutta sellainen ihastuminen ei kestä kuin hetken.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kysyn vaan, joskus kun ihmiset ihastuu tyylin, kun toinen hoitaa työtään ja puhuu siihen liittyvää tai sanoo moi ja hymyilee.

        Se on silloin ihastumista mielikuvaan, kun ei tiedä toisen elämästä ja persoonasta mitään konkreettista, näkee vaan nätin ja kivan olemuksen.

        Vasta kun tietää toisen elämästä ja persoonasta jotain todellista, voi sanoa ihastuneensa todelliseen ihmiseen ei mielikuviin.

        Ja vaikka jotkut sanoo, että vasta kun tapaa naamatusten ja puhuu naamatusten voi vasta ihastua, vaan kun ihminen on voinut kertoa itsestään paljon enemmän kirjoittaen kun ikinä kohdatessa naamatusten, niin tunnet ihmistä paremmin sen tiedon perusteella kun näkemisellä.

        Tätä moni ei tule ajatelleeksi. Siksi kysyin.. Miten tämä rakkaus syttyi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Juu. Mutta sellainen ihastuminen ei kestä kuin hetken.

        Minä olen koko ajan halunnut oppia tuntemaan hänet oikeasti.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei mitään niin syvällisiä päästy puhumaan siinä tilanteessa. Töissä oltiin molemmat. Luulet ettei voi rakastua toiseen jollei ensin käydä joku henkevä syväluotaava pitkä keskustelu? Sinä olet ilmeisesti sapioseksuaali.

        Joo olen niitä jotka ihastuu ja rakastuu persoonaan eli siihen mitä ihminen henkisenä ja psyykkisenä älyllisenä edustaa. Sapioseksuaalikin kyllä.

        Ihastua voi, mutta rakkaus vaatii kyllä enemmän tietoa. Minun mielestä, kuin kevyen kahvipöytäkeskustelun kesälomasta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja vaikka jotkut sanoo, että vasta kun tapaa naamatusten ja puhuu naamatusten voi vasta ihastua, vaan kun ihminen on voinut kertoa itsestään paljon enemmän kirjoittaen kun ikinä kohdatessa naamatusten, niin tunnet ihmistä paremmin sen tiedon perusteella kun näkemisellä.

        Tätä moni ei tule ajatelleeksi. Siksi kysyin.. Miten tämä rakkaus syttyi.

        Ihastuminen on jotain mitä ei valita. Se tapahtui minulla näin. Siihen riitti kun molempien katse jumittui toisiinsa pitkäksi aikaa, useampana päivänä ja se hymy ohi kävellessä. En tiedä mitä hän silloin ajatteli. Ja se jäikin selvittämättä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Aika vähän kertoi.. olen muuta kautta päässyt perille hänestä enemmän. Mutta en mistään henkilökohtaisesta.

        Okei. No en hiillosta sua enempää. :)


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Juu. Mutta sellainen ihastuminen ei kestä kuin hetken.

        Riippuu miten hyvä on itsessään ihastusta ruokkimaan. Ihmiset ei aina tajua, että ihastus voi olla piiloseksuaalista. Vaan luulee sen olevan elämän rakkaustarina tuntematta toista yhtään.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joo olen niitä jotka ihastuu ja rakastuu persoonaan eli siihen mitä ihminen henkisenä ja psyykkisenä älyllisenä edustaa. Sapioseksuaalikin kyllä.

        Ihastua voi, mutta rakkaus vaatii kyllä enemmän tietoa. Minun mielestä, kuin kevyen kahvipöytäkeskustelun kesälomasta.

        No siinä ollaankin törmäyskurssilla. Minä kiinnostun muulla tavoin. Ei kumpikaan ole väärin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Riippuu miten hyvä on itsessään ihastusta ruokkimaan. Ihmiset ei aina tajua, että ihastus voi olla piiloseksuaalista. Vaan luulee sen olevan elämän rakkaustarina tuntematta toista yhtään.

        Tuntuukin että olen kirottu, enkä saa löytää rakkautta ollenkaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä olen koko ajan halunnut oppia tuntemaan hänet oikeasti.

        Ymmärrän. Mieli tekee tuntea ihmisenä. Työrooli, palstarooli, deittirooli ihmisillä on rooleja ja niitten taakse näkee vain herkällä korvalla ja herkkyydellä ymmärtää ihmisyyttä. 👍


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No siinä ollaankin törmäyskurssilla. Minä kiinnostun muulla tavoin. Ei kumpikaan ole väärin.

        Jep. :)

        Minä sisältä ulospäin, sinä ulkoa sisäänpäin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ymmärrän. Mieli tekee tuntea ihmisenä. Työrooli, palstarooli, deittirooli ihmisillä on rooleja ja niitten taakse näkee vain herkällä korvalla ja herkkyydellä ymmärtää ihmisyyttä. 👍

        Sen virheen olen usein hänen kohdalla tehnyt, että unohdan hänen olevan vielä todella nuori.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jep. :)

        Minä sisältä ulospäin, sinä ulkoa sisäänpäin.

        Näin juuri. Hyvin muotoilit.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jep. :)

        Minä sisältä ulospäin, sinä ulkoa sisäänpäin.

        Enemmistö on ulkoa sisäänpäin ihastujia. Josrain kerran löysin lukujakin, kuulun tässäkin asiassa vähemmistöön. Mutta mukavaa itsenäisyyspäivää. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Enemmistö on ulkoa sisäänpäin ihastujia. Josrain kerran löysin lukujakin, kuulun tässäkin asiassa vähemmistöön. Mutta mukavaa itsenäisyyspäivää. :)

        Kiitos. Mukavaa itsenäisyyspäivää sinullekin. 🙂👑


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mummo ja mummo... Ollaan sitten ilman.

        Vai ei kelpaa mummot! Hyi sinua! Joku pieni mummo voi olla ilman omaa sydänmurupappaansa! Vähän harkintaa lauseisiisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei kelpaa mummot! Hyi sinua! Joku pieni mummo voi olla ilman omaa sydänmurupappaansa! Vähän harkintaa lauseisiisi.

        Kyllä mummo löytää pappansa jostain toisesta seurakunnasta. Minä en ole mummoja varten.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Te kaksi siinä oikein lyötte käsiä yhteen ja olette sitä mieltä, etten saa rakastaa ja rakastua mihinkään, paitsi johonkin rapakuntoiseen mummoon.

        Puhuitpas rumasti :(


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Että silmiin katsellen se syttyi? Juttelitteko mitään toistenne kanssa, mistä olisit oppinut tuntemaan häntä ihmisenä?

        Aivan niin, tyttöhän on voinut loppupeleissä olla täysin hunsvotti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä mummo löytää pappansa jostain toisesta seurakunnasta. Minä en ole mummoja varten.

        Niin sinä olet palstatarinoita varten. Kyllä nämä kolumnistit tiedetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuitpas rumasti :(

        Olen vain rehellinen. Kerron mitä tahdon ja mitä en.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, tyttöhän on voinut loppupeleissä olla täysin hunsvotti.

        No sitä en hänestä usko. Varmasti liian fiksu ja kunnollinen minulle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen vain rehellinen. Kerron mitä tahdon ja mitä en.

        Poika, menepäs lumen luontiin.

        Tervehtien Martta-mummi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poika, menepäs lumen luontiin.

        Tervehtien Martta-mummi

        Olen töissä ja täällä ei ole lunta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen töissä ja täällä ei ole lunta.

        Äkkiäkös sitä tulloo.

        Ystävällisesti tervehtien Martta-mummi


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sinulla on tuollainen kyky ajatella asioita ja minulla erilainen. Tässä ei varmaan pystytä ymmärtämään toisiamme. Minä olen paljon synkempi ja melankolisempi ihminen ilmeisesti.

        Minä oon ollut ihastunut pariin otteeseen aikuisiällä niin tulisesti, että tuntui etten henkeäkään saanut vedetyksi muutamaan viikkoon, riuduin kaipauksesta, joka ilta silmät itkussa yritin rukoilla miljoonittain ,että tee Jumala jotain, ja anna ihastukseni kohteen tehdä jotakin sellaista, että ymmärrän hänen olevan kiinnostunut yht lailla minusta. Ihastus oli saanut musta sellaisen ylivallan, et hänen lähettyvillään olin kuin jääkalikka, millään en uskaltanut ilmaista että voisin olla "vähän" kiinnostunut" hänestä ... Pelkäsin, että tunteeni vyöryvät ja syövät hänet, vaikkei mitään tunteita minusta edes päällisin puolin erottanut. Tai ainakaan, et tunteeni voisivat olla ihastukseen viittaavia. Pikemminkin viestin ehkä kaikkea muuta . Ja iltaisin jatkoin rukouksiani ilta ilta illan perään. Olin vähän niin kuin rakkaudesta sairas, niin kuin sanotaan. Jälkeenpäin ajateltuna tuo kaikki jo hymyilyttää vähän nolottaakin, mut tunteet ovat tunteita, mitä niille voi!!!:) Sit jossain vaiheessa tajusin, et ihastus oli tavallaan vienyt mut kauas omasta itsestäni, ettei mussa ollu muuta kuin tuo ihastumisen tunne. Mä en ollu enää mä. Ei siis ihan fiksua loppupelissä. Kai jokaisen voimakkaan tunteen edessä, kai lopulta pitää oivaltaa et se on vain tunne. Ottaa ohjat käsiin. Alettava rakastaa taas itseään.
        Ja nykyään,,, en tiedä opinko mitään, sen näyttää kun seuraava ihastuminen osuu kohdalle,, koetan säilyttää ns. Rauhan itsessäni . Mitään ei saa väkipakolla. Rakkaus ei toimi väkipakolla...... Tai kovalla yrittämisellä. Et sä mitään sillä saa. Menetät vaan mielenrauhas. ..
        Juokset vaan himosi perässä. Himon jälkeen tulee aina uusi himo...ja himo....


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen töissä ja täällä ei ole lunta.

        Poistit Martta-mummin elämän viisauden neuvon. Ei ollut oikein mummia kohtaan se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon ollut ihastunut pariin otteeseen aikuisiällä niin tulisesti, että tuntui etten henkeäkään saanut vedetyksi muutamaan viikkoon, riuduin kaipauksesta, joka ilta silmät itkussa yritin rukoilla miljoonittain ,että tee Jumala jotain, ja anna ihastukseni kohteen tehdä jotakin sellaista, että ymmärrän hänen olevan kiinnostunut yht lailla minusta. Ihastus oli saanut musta sellaisen ylivallan, et hänen lähettyvillään olin kuin jääkalikka, millään en uskaltanut ilmaista että voisin olla "vähän" kiinnostunut" hänestä ... Pelkäsin, että tunteeni vyöryvät ja syövät hänet, vaikkei mitään tunteita minusta edes päällisin puolin erottanut. Tai ainakaan, et tunteeni voisivat olla ihastukseen viittaavia. Pikemminkin viestin ehkä kaikkea muuta . Ja iltaisin jatkoin rukouksiani ilta ilta illan perään. Olin vähän niin kuin rakkaudesta sairas, niin kuin sanotaan. Jälkeenpäin ajateltuna tuo kaikki jo hymyilyttää vähän nolottaakin, mut tunteet ovat tunteita, mitä niille voi!!!:) Sit jossain vaiheessa tajusin, et ihastus oli tavallaan vienyt mut kauas omasta itsestäni, ettei mussa ollu muuta kuin tuo ihastumisen tunne. Mä en ollu enää mä. Ei siis ihan fiksua loppupelissä. Kai jokaisen voimakkaan tunteen edessä, kai lopulta pitää oivaltaa et se on vain tunne. Ottaa ohjat käsiin. Alettava rakastaa taas itseään.
        Ja nykyään,,, en tiedä opinko mitään, sen näyttää kun seuraava ihastuminen osuu kohdalle,, koetan säilyttää ns. Rauhan itsessäni . Mitään ei saa väkipakolla. Rakkaus ei toimi väkipakolla...... Tai kovalla yrittämisellä. Et sä mitään sillä saa. Menetät vaan mielenrauhas. ..
        Juokset vaan himosi perässä. Himon jälkeen tulee aina uusi himo...ja himo....

        Muuten hyvä juttu, mutta tuo loppu oli huono eikä osunut. Minulla tämä tunne on ihan muuta kuin himoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poistit Martta-mummin elämän viisauden neuvon. Ei ollut oikein mummia kohtaan se.

        Minä en täältä poistele mitään, vaan se on tämä palsta itsessään. Feikki mummi sinä olet. Joku setä leikkii siellä nyt.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen vain rehellinen. Kerron mitä tahdon ja mitä en.

        Sit ku rinsessa pamahtais paksuks ja lihois 30 kiloa niin jättäsit sen varmaan ku nallin kalliolle, parjatuks lihavaks Yh-äidiks


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit ku rinsessa pamahtais paksuks ja lihois 30 kiloa niin jättäsit sen varmaan ku nallin kalliolle, parjatuks lihavaks Yh-äidiks

        En ole tehnyt niin ennenkään. Olen ollut naimisissa ja nähnyt vaimoni raskaana, enkä jättänyt häntä sen jälkeen. Että väärin meni tuokin arvauksesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, tyttöhän on voinut loppupeleissä olla täysin hunsvotti.

        Yym. Silläpä minäkin olen (täälläkin) avoimen rehellinen itseni myös ärsyttävyyksieni kanssa, niin ei tartte turhaan ihastua mielikuviin. :'D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, tyttöhän on voinut loppupeleissä olla täysin hunsvotti.

        Mitä nyt ihmisiä seuraa, niin usein naisilla on tarve luoda itsestään parempaa ja nätimpää luonnekuvaa, kun sitten oikeasti ovatkaan. Sitten he ei oikein tiedä miten olla, kun se oikea minä alkaa pilkottaavuorovaikutuksessa ja sitten onkin vaikee enää vetää roolia uskottavasti. Siksi suositan jokaisen olemaan sen verran "jätkä" ettei suotta rakentele mitään roolia itselleen ollakseen haluttavampi.

        On vaan mitä on, joko kelpaa tai ei ja siksi itselläni on miesten kanssa ollut helpompaa, kun nuo teeskentelyt vähemmän on miesten ongelmia. Toki heilläkin on tarve luida tietynlaisra mieskuvaa itsestään, jos se on myyvä. :)

        Mutta sen läpi näkee. Ihminen sielläkin vaan on vähän imagoa luoden. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mitä nyt ihmisiä seuraa, niin usein naisilla on tarve luoda itsestään parempaa ja nätimpää luonnekuvaa, kun sitten oikeasti ovatkaan. Sitten he ei oikein tiedä miten olla, kun se oikea minä alkaa pilkottaavuorovaikutuksessa ja sitten onkin vaikee enää vetää roolia uskottavasti. Siksi suositan jokaisen olemaan sen verran "jätkä" ettei suotta rakentele mitään roolia itselleen ollakseen haluttavampi.

        On vaan mitä on, joko kelpaa tai ei ja siksi itselläni on miesten kanssa ollut helpompaa, kun nuo teeskentelyt vähemmän on miesten ongelmia. Toki heilläkin on tarve luida tietynlaisra mieskuvaa itsestään, jos se on myyvä. :)

        Mutta sen läpi näkee. Ihminen sielläkin vaan on vähän imagoa luoden. :)

        Sen verran hänestä jo tiedän, etten pysty kuvittelemaan häntä millään tavalla huonona ja pahana ihmisenä. Ok. Luonteesta en tiedä enkä ajatuksista. Mutta tiedän millaisia ystäviä hänellä on. Pikemminkin liian kiltti ja hyvä tapainen minulle. Hyvästä varakkaasta perheestä mitä todennäköisimmin. Minä tulen köyhistä oloista.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sen verran hänestä jo tiedän, etten pysty kuvittelemaan häntä millään tavalla huonona ja pahana ihmisenä. Ok. Luonteesta en tiedä enkä ajatuksista. Mutta tiedän millaisia ystäviä hänellä on. Pikemminkin liian kiltti ja hyvä tapainen minulle. Hyvästä varakkaasta perheestä mitä todennäköisimmin. Minä tulen köyhistä oloista.

        No tuokin on minusta turhaa, ylentää toista ja alentaa itseään. Hän on parempi ja minä huonompi ajattelu on jonninjoutavaa. Etenkin kun kyse on jostain titteleistä, koulutuksista, rahasta jne. mikä ei ihmisyyttä määritä mitenkään, vain mielenkiinnon asioita kohtaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No tuokin on minusta turhaa, ylentää toista ja alentaa itseään. Hän on parempi ja minä huonompi ajattelu on jonninjoutavaa. Etenkin kun kyse on jostain titteleistä, koulutuksista, rahasta jne. mikä ei ihmisyyttä määritä mitenkään, vain mielenkiinnon asioita kohtaan.

        Voihan siinä olla arvonäkemykset erilaisia, jos toinen saa kaiken helpolla ja itse taistelee joka päivä selviytymisestä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No tuokin on minusta turhaa, ylentää toista ja alentaa itseään. Hän on parempi ja minä huonompi ajattelu on jonninjoutavaa. Etenkin kun kyse on jostain titteleistä, koulutuksista, rahasta jne. mikä ei ihmisyyttä määritä mitenkään, vain mielenkiinnon asioita kohtaan.

        Samoin kun se mistä oloista on lähtöisin, varakas tai köyhä yhä vain ihminen hienouksineen ja huonouksineen. Ei pidä mennä tuohon paremmuusharhaan, että joku on ihmisenä parempi, enempi koska sillä on jotain hyödykkeitä kuten rahaa, koulutusta tms. enempi. Sillä voi silti olla älliä vöhempi, muita arkisia taitoja ja rakastamisen kyky jne. ihan nollassa.

        Ei nuo yhteiskuntaluokitukset oikein edistä kenenkään inhimillisyyttä, päinvastoin tyhmentää vaan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Voihan siinä olla arvonäkemykset erilaisia, jos toinen saa kaiken helpolla ja itse taistelee joka päivä selviytymisestä.

        Tottakai, sekin riippuu ihmisen omasta motivaatiosta ja järjenkäytöstä. Millaiseksi heittäytyy.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tottakai, sekin riippuu ihmisen omasta motivaatiosta ja järjenkäytöstä. Millaiseksi heittäytyy.

        Olen itse polveutuva aatelissuvusta, johon Mannerheimkin kuuluu. Mutta voin sanoa, että jos yhä olisin aatelinen itsekin, olisin kapinallinen. Sillä en usko minkäänlaiseen paremmus paskaan minkään ihmisen määrittelemän paremman mukaan. Huuhaata. Tarve päteä ja hallita, siihen se kaikki paska liittyy.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olen itse polveutuva aatelissuvusta, johon Mannerheimkin kuuluu. Mutta voin sanoa, että jos yhä olisin aatelinen itsekin, olisin kapinallinen. Sillä en usko minkäänlaiseen paremmus paskaan minkään ihmisen määrittelemän paremman mukaan. Huuhaata. Tarve päteä ja hallita, siihen se kaikki paska liittyy.

        Pitää sisällään juhlavaatteet tekee juhlan tai olisi kunnioittavaa käytöstä. Paskapuhetta. Ihmisen keksimä ilveily leikki.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olen itse polveutuva aatelissuvusta, johon Mannerheimkin kuuluu. Mutta voin sanoa, että jos yhä olisin aatelinen itsekin, olisin kapinallinen. Sillä en usko minkäänlaiseen paremmus paskaan minkään ihmisen määrittelemän paremman mukaan. Huuhaata. Tarve päteä ja hallita, siihen se kaikki paska liittyy.

        Olen tuosta samaa mieltä. Minäkään en mielelläni kumartele ketään. Kaikki ollaan ihmisiä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen tuosta samaa mieltä. Minäkään en mielelläni kumartele ketään. Kaikki ollaan ihmisiä.

        Nimenomaan näin se on. Näennäistä ja keksittyä hilettä millä voidaan hetki elää kuplassa miten erinomaisia tms. kun olemme etikettien mukaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nimenomaan näin se on. Näennäistä ja keksittyä hilettä millä voidaan hetki elää kuplassa miten erinomaisia tms. kun olemme etikettien mukaan.

        Varmaan kaikki nyt kadehtii, vielä tyhmyyskuplan juoneksi. Voilaa. 🙉


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en täältä poistele mitään, vaan se on tämä palsta itsessään. Feikki mummi sinä olet. Joku setä leikkii siellä nyt.

        Kyllä aina poistuu. Ja kohtele mummoja oikein. Mummo ei oo setä jos sillä ei ole m unia.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Pitää sisällään juhlavaatteet tekee juhlan tai olisi kunnioittavaa käytöstä. Paskapuhetta. Ihmisen keksimä ilveily leikki.

        Tuo ei nyt taas muusta kerro kun huonoista käytöstavoista jos ei osaa tilanteen mukaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei nyt taas muusta kerro kun huonoista käytöstavoista jos ei osaa tilanteen mukaan olla.

        Ja täällä on sitä porukkaa paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei nyt taas muusta kerro kun huonoista käytöstavoista jos ei osaa tilanteen mukaan olla.

        Kuka nekin käytöstavat on määritellyt mikä on hyvää ja mikä ei? Ei multa vaan kysytty oonko samaa mieltä.

        Kelpaa juhlia yhtä hyvin farkuissa ja t-paidassa, kuin fyllimekossakin. Yhtään ei juhla kärsi eikä tartte loukkaantua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei nyt taas muusta kerro kun huonoista käytöstavoista jos ei osaa tilanteen mukaan olla.

        Tarvit vaan jonkun tekosyyn mutkuttaa?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tarvit vaan jonkun tekosyyn mutkuttaa?

        Kyllä tämä käyttäytymissääntö koskee suurinta osaa ihmisistä. Ja on heille ihan luontaista.

        Miksi potkit yleistä yhteiskuntaa vastaan?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kuka nekin käytöstavat on määritellyt mikä on hyvää ja mikä ei? Ei multa vaan kysytty oonko samaa mieltä.

        Kelpaa juhlia yhtä hyvin farkuissa ja t-paidassa, kuin fyllimekossakin. Yhtään ei juhla kärsi eikä tartte loukkaantua.

        Enemmistö. Hyvin selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistö. Hyvin selvää.

        …ja tyylitaju.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä käyttäytymissääntö koskee suurinta osaa ihmisistä. Ja on heille ihan luontaista.

        Miksi potkit yleistä yhteiskuntaa vastaan?

        Jaa, no minua se ei koske eikä liikuta. En lähde leikkiinne mukaan. Leikkikää keskenänne, joille vaatteet on niin vitun tärkeet. Mutta älkää ikinä erehtykö sanomaan, että puolustatte yksilönoikeuksia tms. Muuten valehtelette kirkkain silmin.

        En potki, en vaan jaksa apinoida täysin turhia juttuja. Voi miettiä itsekin mikä on oleellista ja mikä ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enemmistö. Hyvin selvää.

        Enemmistö onkin narunperässä vedettäviä pässejä, jotka ei ajattele ite vaan haukkaa kaiken valmiina. Syytön mä olen siihen ja se tyylitajukin niin verhokangas mekkona? :)

        Mee ny mäjelle..


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Enemmistö onkin narunperässä vedettäviä pässejä, jotka ei ajattele ite vaan haukkaa kaiken valmiina. Syytön mä olen siihen ja se tyylitajukin niin verhokangas mekkona? :)

        Mee ny mäjelle..

        Kunhan ei tyyliin mene ja vilauttele tissejä Linnan juhlissa :)


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jaa, no minua se ei koske eikä liikuta. En lähde leikkiinne mukaan. Leikkikää keskenänne, joille vaatteet on niin vitun tärkeet. Mutta älkää ikinä erehtykö sanomaan, että puolustatte yksilönoikeuksia tms. Muuten valehtelette kirkkain silmin.

        En potki, en vaan jaksa apinoida täysin turhia juttuja. Voi miettiä itsekin mikä on oleellista ja mikä ei.

        Oletko ajatellut, että toiset ihmiset, muut kuin sinä, pitävät siitä, nauttivat jopa, sillä se ei ole jokapäiväistä. Edelleenkään se puku ei ihmisen persoonallisuutta muuta. Iltapuku lauantaina, pskasaappaat maanantaina.

        Mutta käsitin jo asenteesi.
        Toki elät niin kuin tykkäät.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Enemmistö onkin narunperässä vedettäviä pässejä, jotka ei ajattele ite vaan haukkaa kaiken valmiina. Syytön mä olen siihen ja se tyylitajukin niin verhokangas mekkona? :)

        Mee ny mäjelle..

        No sähän viihdyt vallan hyvin omassa seurassasi, ole hyvä, pysy siellä :)

        Sieltä voit jatkaa arvosteluasi sillä välin kun muut elävät elämää sen kaikissa tilanteissa ja kirjoissa, puvuissa ja pyjamissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei tyyliin mene ja vilauttele tissejä Linnan juhlissa :)

        Niin, sen verran kiltti kuitenkin on hyvä olla.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Enemmistö onkin narunperässä vedettäviä pässejä, jotka ei ajattele ite vaan haukkaa kaiken valmiina. Syytön mä olen siihen ja se tyylitajukin niin verhokangas mekkona? :)

        Mee ny mäjelle..

        Komppaan tätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut, että toiset ihmiset, muut kuin sinä, pitävät siitä, nauttivat jopa, sillä se ei ole jokapäiväistä. Edelleenkään se puku ei ihmisen persoonallisuutta muuta. Iltapuku lauantaina, pskasaappaat maanantaina.

        Mutta käsitin jo asenteesi.
        Toki elät niin kuin tykkäät.

        Olen toki. Monet ihmiset nauttii muutenkin ihan kummista jutuista. Tai en tiiä nauttiiko vai sanooko vaan itseään vakuutellen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sähän viihdyt vallan hyvin omassa seurassasi, ole hyvä, pysy siellä :)

        Sieltä voit jatkaa arvosteluasi sillä välin kun muut elävät elämää sen kaikissa tilanteissa ja kirjoissa, puvuissa ja pyjamissa.

        Pyjamassa voi mennä kauppaankin. :)

        Juu, en ole tulossa sun bätrre folk kemuihin, ei pelkoa. :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mulla tulee viiskyt täyteen tammikuussa eikä pätkääkään tunnu siltä. Enkä aio sen mukaisesti käyttäytyäkään, kun ei yhtään siltä tunnu. Ergo, olen siis valinnut kokea sen tietyllä tavalla ja viis veisaan muiden näkemyksistä.

        "Thats the way"
        -Mandalorian-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Thats the way"
        -Mandalorian-

        This is the way


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinulle on varmasti aika turhaa yrittää selittää tunnemaailman asioita.

        Sulle niitä tuntus olevan turha kertoa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Odottelee ja huomaa että on naimisissa jonkun kanssa ja paksuna tekee sen pari kymmentä kersaa siinä. Sittenkö on vasta minun vuoroni... Ainiin mutta sitten olen jo 70 vuotta tai enemmän...

        Taidat tiedostamattasi haaveilla juuri sellaisista naisista, joita et ikinä saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat tiedostamattasi haaveilla juuri sellaisista naisista, joita et ikinä saa.

        Niin ja entä sitten. Minun on haaveet ja halut. Minun elämä on minun elämää. Jokaisella meillä on risti kannettavanamme ja minun ristini on sitten tämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat tiedostamattasi haaveilla juuri sellaisista naisista, joita et ikinä saa.

        Nai sinä niitä mummeleita ihan vapaasti. Älä niitä muille tyrkytä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä siihen vaikuttaa moni kanssa eläjäkin monella tavalla.

        Siksi katkaisinkin välit täysin narsistiin, jonka olin tuntenut vuosikaudet, koska jos joku ihmissuhde riistää elämänlaatua ja onnellisuutta, niin miksi edes pitää siitä kiinni?

        Antaa kalkkunoiden elää laumoissaan keskinkertaisina ja lentotaidottomina; me eliitti-ihmiset/kotkat lennämme joko pienessä porukassa muiden kotkien kanssa tai yksin, mutta miksi olla myrkyllisten ja negatiivisten ihmisten/kalkkunoiden seurassa, jos ne saisi itsensä ajattelemaan yhtä rajoittuneesti kuin ne?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin, ja silloin nimenomaan merkittävää on se, miten valitset kokea niiden muiden vaikutukset.

        Juuri näin: elämästä vain 10% on kiinni tapahtumista ja kokonaiset 90% kiinni siitä miten suhtautuu niihin.

        "En korjaa ongelmia. Korjaan ajatteluni. Sitten ongelmat korjaavat itse itsensä."
        -Louis Hay


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin: elämästä vain 10% on kiinni tapahtumista ja kokonaiset 90% kiinni siitä miten suhtautuu niihin.

        "En korjaa ongelmia. Korjaan ajatteluni. Sitten ongelmat korjaavat itse itsensä."
        -Louis Hay

        Sen takia tietoisuusmeditointi ja omien tunteiden ja ajatusten parempi kuuntelu ilman jatkuvaa tuomitsevuutta ja arvostelemista ovat niin tärkeitä.

        Jos sinulla esim. olisi hyvä kaveri, joka kertoisi hyvin ikävistä kokemuksistaan elämässään, niin suhtautumisesi olisi varmasti hyvin ymmärtävä, ilman mitään tarpeetonta tuomitsevuutta ja arvostelua, mutta miten usein sitä toisinaan onkaan huomaamatta helppo tuomita, arvostella ja vastustaa omia ajatuksiaan ja tunteitaan ilman haluakaan ymmärtää niitä? Miksi ei vain tarkkailla ja kuunnella niitä takertumatta niihin sen kummemmin, kuin katsoisi kauniina kesäisenä päivänä ruohikolla selällään taivaalla lipuvia pilviä, joista joku näyttäisi nallelta, toinen lampaalta ja kolmas sateenvarjolta, tietäen että kuten pilviäkin, niin ajatuksia ja tunteitakin tulee ja menee loputtomasti, joten miksi ei vain nauttisi niiden katselusta ja ehkä samalla oppisi ymmärtämään niitä ja sitä kautta paremmin myös itseään?

        Se natsien keskitysleirilläkin ollut ja sieltä selvinnyt Viktor Frankl oli seurannut siellä olevien ihmisten suhtautumista keskitysleirin karseisiin oloihinsa ja kirjoittanut hyvän ja mieltä avartavan kirjankin ihmisiin liittyen sen pohjalta nimeltä: "Ihmisyyden rajalla"

        Hän oli todennut, että kaikki muu voidaan viedä ihmiseltä paitsi hänen vapautensa valita asenteensa oli tilanne sitten mikä tahansa.

        Ja myös niissä hirveissä oloissa keskitysleirillä, ne jolla ei ollut mitään todella suurta syytä elää ja jäädä henkiin eivät todennäköisesti selvinneet sieltä läheskään yhtä todennäköisesti, kuin ne joilla oli elämänkipinä, toivo ja halu tehdä vielä elämässään jotain, mikä auttoi jakamaan ja selviytymään heitä niistä kauheista elämänsä vaiheista yli.


    • Minä taas olen sitä mieltä, että nyt lähempänä viittäkymppiä alkaa olla elämä selkeämpää. Voi nauttia elämästä, kun on oppinut karsimaan turhia asioita pois ja sisällyttämään mieleisiä asioita elämään.

      Jonkinlainen helpotus, kun ei ole pakko olla mitään eikä tähdätä mihinkään. :D

      Juoskoon ne jotka tykkää suu vaahdossa, minä käävelen jatkossa ihan omaan tahtiini rauhassa, ihan niin kun mulle sopii. En olis uskaltanut nuorena. Nyt uskallan.

      • Sinulla ei olekaan palleja tuottamassa testoa, ja halua edelleen elää kuten nuoret elää.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinulla ei olekaan palleja tuottamassa testoa, ja halua edelleen elää kuten nuoret elää.

        Voi kuule, palleista ei ole muutenkaan mitään huolta. Ja elän nyt jo nuorekkaammin kuin moni muu ikäiseni ikinä. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinulla ei olekaan palleja tuottamassa testoa, ja halua edelleen elää kuten nuoret elää.

        Monella naisella on silti munaa enempi kuin yhdelläkään miehellä et mihin niitä palleja tarvitaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monella naisella on silti munaa enempi kuin yhdelläkään miehellä et mihin niitä palleja tarvitaan

        Tässä ei ollut kyse munasta, vaan testosteronista. Minua ei mitkään hormoonihirviöt, miesmäiset naiset kiihota.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tässä ei ollut kyse munasta, vaan testosteronista. Minua ei mitkään hormoonihirviöt, miesmäiset naiset kiihota.

        Yleensä ne miehet, jolla testosteroni on koholla, haluavat paljon ja kykenevät monenlaisten naisten kanssa ilman ongelmia. Sen sijaan monesti masennuksesta kärsivillä vanhemmilla miehillä testosteroni sattaa olla matalampi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ne miehet, jolla testosteroni on koholla, haluavat paljon ja kykenevät monenlaisten naisten kanssa ilman ongelmia. Sen sijaan monesti masennuksesta kärsivillä vanhemmilla miehillä testosteroni sattaa olla matalampi.

        Aha nyt yritetään sitten tällä konstilla. Että testoa lisää niin mummotkin kelpaavat. Ihan sama mitä sanot, se on ei kiitos ja näkemiin mummot.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Aha nyt yritetään sitten tällä konstilla. Että testoa lisää niin mummotkin kelpaavat. Ihan sama mitä sanot, se on ei kiitos ja näkemiin mummot.

        Kyllä minulla on testot todennäköisesti aika korkealla kun salilla käyn ja siellä tulosta tulee. Pennarikin seisoo kuin nuorella pojalla, kun niikseen tulee. Ei silti mummot kiihota.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä minulla on testot todennäköisesti aika korkealla kun salilla käyn ja siellä tulosta tulee. Pennarikin seisoo kuin nuorella pojalla, kun niikseen tulee. Ei silti mummot kiihota.

        Alkaa todella ärsyttämään tuo teidän asenne minua kohtaan.


    • Anonyymi

      Jokainen näkee asian omasta näkökulmastaan ja siihen jokaisella on oikeus. Itse olen juuri tutustumassa viisikymppiseen mieheen ja hän on kyllä kaikkea muuta kuin vanhus..

      • Minä en pidä itseäni vanhuksena myöskään. Mutta osa tykkää täälläkin pitää minua vain pervopappana.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en pidä itseäni vanhuksena myöskään. Mutta osa tykkää täälläkin pitää minua vain pervopappana.

        Älä välitä muiden mielipiteistä. Elä omaa elämääsi, jos se ei riko lakia eikä loukkaa ketään.

        Me olemme tämän miehen kanssa molemmat ihan keski-ikäisiä, vaikka minä jonkin verran nuorempi, mutta mies ei tunnu millään tavalla papalta. Jotkut viisikymppiset tosin tuntuvat eli se on hyvin paljon ihmisestä kiinni. Toisilla säilyy sellainen aktiivinen ote elämään ja positiivinen mieli ja se kyllä näkyy.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en pidä itseäni vanhuksena myöskään. Mutta osa tykkää täälläkin pitää minua vain pervopappana.

        Kaikilla ei ole lapsia/lapsenlapsia.. ei ole mummomaisia mitenkään.
        Voi olla nuoria miehiä heille tyrkyllä, ei kiinnosta kovin nuoret.
        Ei siitä silti tuollaista "vouhkausta" pidetä..


    • Anonyymi

      Kas kas. Olet oivaltanut jotain vihdoin.
      Sitä paitsi, ikäsi lienee lähempänä 60 v.
      Just jå.

      • Kun ei edes ole...


      • Anonyymi

        Siis turha tätä ikää on tässä vääntää lisää. Saanko kysyä, mitkä ne omat oivalluksesi ovat. Minkä ikäinen olet ja mitkä ajattelet olevan realistiset valintasi?


    • Anonyymi

      Eikös tämmöiset aloitukset kuulu senioreiden palstalle tai vanhusten palstoille tai vanhainkotiin juttelemaan saman ikäisten kanssa

      • Joo näin on. Taidan varata sen hautapaikan huomenna ja jostain hoitokodista huoneen,.


      • Anonyymi

        Höpö höpön provopaappas taas vauhdissa. Kyllä se on vaan ihanaa päästä ikäväpalstalle jonkun sydämeen puukkoa kääntämään. Noh, mitäs sais olla herralle omaa?:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpön provopaappas taas vauhdissa. Kyllä se on vaan ihanaa päästä ikäväpalstalle jonkun sydämeen puukkoa kääntämään. Noh, mitäs sais olla herralle omaa?:)

        Näin puhuu itse sadisti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näin puhuu itse sadisti.

        No mut viesti ei ollut sulle, vaan aloittajalle. Olet liian herkässä tilassa. Tulkitset epähuomiossa puolustuksenkin hyökkäyksensä. Pelkäämpä, etteivät nämä keskustelut tee väsyneenä hyvää sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mut viesti ei ollut sulle, vaan aloittajalle. Olet liian herkässä tilassa. Tulkitset epähuomiossa puolustuksenkin hyökkäyksensä. Pelkäämpä, etteivät nämä keskustelut tee väsyneenä hyvää sulle.

        Ai anteeksi. näin kävi nyt ja olen todella poikki ja rikki nyt... Kun minua on kiusattu täällä, niin kuvittelen melkein kaiken olevan samaa härkkimistä minua kohtaan. Anteeksi vielä. Minun on parempi mennä nyt nukkumaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai anteeksi. näin kävi nyt ja olen todella poikki ja rikki nyt... Kun minua on kiusattu täällä, niin kuvittelen melkein kaiken olevan samaa härkkimistä minua kohtaan. Anteeksi vielä. Minun on parempi mennä nyt nukkumaan.

        Joo sinun ja sadistin on parempi mennä nukkumaan ja jättää palsta nuoremmille niin heti nukkumaan et jaksatte aamulla kun kotihoita tulee käymään aamulla mut näkee teistä et 5 kymppiset tulee parhaiten juttuun 5 kymppisten kanssa ei vanhustentalossakaan enään hereillä olla yököt on hereillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinun ja sadistin on parempi mennä nukkumaan ja jättää palsta nuoremmille niin heti nukkumaan et jaksatte aamulla kun kotihoita tulee käymään aamulla mut näkee teistä et 5 kymppiset tulee parhaiten juttuun 5 kymppisten kanssa ei vanhustentalossakaan enään hereillä olla yököt on hereillä

        Kyllä te lippispää bemarityypit voitte ihan hyvin jäädä riekkumaan tänne. Minä pappapaskiainen painun nyt potan kautta yöpuulle. Mietin huomenna, viitsinkö tänne enää vaivautua ollenkaan. kun nuoriso vaan häiriintyy minusta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä te lippispää bemarityypit voitte ihan hyvin jäädä riekkumaan tänne. Minä pappapaskiainen painun nyt potan kautta yöpuulle. Mietin huomenna, viitsinkö tänne enää vaivautua ollenkaan. kun nuoriso vaan häiriintyy minusta.

        Voisit pyytää sadistia treffeille kun olette samanikäisiä senioreita mut joo sinkut palsta tarkoitettu nuorille ja nuorille aikuisille niin 5 kymppiset kuuluu museoon tai seniori palstoille tai vanhainkotiin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä te lippispää bemarityypit voitte ihan hyvin jäädä riekkumaan tänne. Minä pappapaskiainen painun nyt potan kautta yöpuulle. Mietin huomenna, viitsinkö tänne enää vaivautua ollenkaan. kun nuoriso vaan häiriintyy minusta.

        Pöh, tuo välis mikään bemarityppi ole. Maitokärryillä luulee naisia kuljettavansa ja HK:n lenkkimakkaraa illalliseksi tarjoaa :<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisit pyytää sadistia treffeille kun olette samanikäisiä senioreita mut joo sinkut palsta tarkoitettu nuorille ja nuorille aikuisille niin 5 kymppiset kuuluu museoon tai seniori palstoille tai vanhainkotiin

        Missä lukee ikä ja kenelle on tarkoitettu? Kyllä taitaa siellä joku elmänsä uhossa ja voimissaan oleva pikku karvaperse nyt keksiä ihan omia sääntöjään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo näin on. Taidan varata sen hautapaikan huomenna ja jostain hoitokodista huoneen,.

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Haha mikä surkimus olet. Nyyh kun olen vanhus. Ei vanhuus ole mikään nyyh vaan kasvamisen ja oivaltamisen paikka. Et ole näköjään pysynyt ikäsi kehityksen mukana vaan jäänyt jollekkin teini asteelle. Ei hyvä se. 💩

      • Anonyymi

        Paraskin sanoja. Näytät jonkun jätökseltä???


      • No se on mitä se on... Aivan kuin jonkun autismin tai muun kehityshäiriön voisi parantaa. Sinulla se on kanssa aikamoinen asenneongelma ja tuollainen ärsyttävä tyyli esittää asia vittumaisesti, osoittaa sinunkin lapsellisuutta aika tehokkaasti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se on mitä se on... Aivan kuin jonkun autismin tai muun kehityshäiriön voisi parantaa. Sinulla se on kanssa aikamoinen asenneongelma ja tuollainen ärsyttävä tyyli esittää asia vittumaisesti, osoittaa sinunkin lapsellisuutta aika tehokkaasti.

        Jos tuo kakkapökäle ei pukahda sanaakaan, niin miksi sinun pitäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo kakkapökäle ei pukahda sanaakaan, niin miksi sinun pitäisi?

        Kiitos nauruista. 😃 kakkapökäle😃en voi nyt kun nUraa. Masuun sattuu..hihi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos nauruista. 😃 kakkapökäle😃en voi nyt kun nUraa. Masuun sattuu..hihi.

        Haista sie kakka 😂 💦 mokomakin häirikkö. Jos saan kiinni ketä ihastusta jahtaat, niin vien mennen tullen sen mukanani 😀 Ihan vaan huvikseni.. Tai sitten sinut 😋😘😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haista sie kakka 😂 💦 mokomakin häirikkö. Jos saan kiinni ketä ihastusta jahtaat, niin vien mennen tullen sen mukanani 😀 Ihan vaan huvikseni.. Tai sitten sinut 😋😘😃

        No siinä taas. N ja sen poikakaveri? Eikö vaan? Sanokaa nyt niin jätän palstan.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No siinä taas. N ja sen poikakaveri? Eikö vaan? Sanokaa nyt niin jätän palstan.

        Nyt voitte ko kertoa mistä tässä on koko ajan ollut kyse.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No siinä taas. N ja sen poikakaveri? Eikö vaan? Sanokaa nyt niin jätän palstan.

        No ei TODELLAKAAN! 🤯 Nyt tulkitsit TÄYSIN väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sie kakka 😂 💦 mokomakin häirikkö. Jos saan kiinni ketä ihastusta jahtaat, niin vien mennen tullen sen mukanani 😀 Ihan vaan huvikseni.. Tai sitten sinut 😋😘😃

        Minä en ketään ihastusta jahtaa,ne jahtaa mua 💩aaapuuuaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei TODELLAKAAN! 🤯 Nyt tulkitsit TÄYSIN väärin.

        Hei, lue nämä aamulla. Ymmärrät ne silloin, niin kuin ne ovat. Käyt tosi herkillä. Tällainen keskustelu, niin kuin se rönsyilee on pahasta sinulle, jos koet vielä että sinua pilkataan.

        Siis oikeasti, on surullista, että niin paljon pahaa yksi rakastuminen tuottanut. Ei ihastumisessa ole mitään väärää, mutta ei tuo N ole tainnut olla mitenkään kypsä henkilö sitä käsittelemään. Pahoittelut, että joudun ihastustasi tässä moittimaan


    • Koko ketjun lukeneena vielä muistuttaisin samaa mitä muutkin sanoo: ketään ei voi pakottaa rakastamaan. Sinä et voi rakkaudelle mitään, mutta hänkään ei voi sille mitään! Eikä häneltä voi vaatia suhdetta vain sinun tunteideni takia.

      Jokainen meistä on kohdannut tilanteen, että ihastuu ja toinen ei tunne samoin. Jokainen meistä on kohdannut tilanteen, että joku ihastuu sinuun eikä pysty vastaamaan tunteisiin. Ainoa mitä näissä tilanteissa voi tehdä, on kohdella toista niin kuin itseään haluaisi kohdella. Torjua kauniisti, mutta myös uskoa kaunis ei-kiitos yhdellä kerralla. Jos kärttää ja kärttää, se on ahdistelua ja ahdistavaa, ja silloin on jo oikeus sanoa kovemmin.

      Yksipuolinen rakkaus on kova kokemus, mutta se on kuitenkin elämän kuuluvaa vaihe. Jos sen kohtaa, voi joko ruokkia tunnetta ja olla monta vuotta jumissa tai sitten yrittää parhaansa päästä yli, vaikka se veisi 10 vuotta… Yleensä siihen menee kuukausia tai muutama vuosi korkeintaan. Jos se ei omin voimin onnistu, on terapia ihan järkevä ja aiheellinen vaihtoehto. Tärkeintä on myöntää itselleen, että häntä ei tule samaan, vaikka miten paljon haluaa ja vaikka yrittäisi miten paljon vaan! Ja voi olla oman itsensä kannalta hyvä todeta itselleen, ettei tunteet ole koskaan pahoja ja huonoja, vaikka se ei aina johda elämänpituiseen onneen. Saat pitää halutessasi tunteesi niin pitkään kun koet sen tarpeelliseksi, vaikka hän ei pystykään tunteeseen vastaamaan.

      • En minä mielestäni ole niin antanut ymmärtääkään, että väkisin koitan ketään saada. Turhauttaa vaan tämä oma tilanne. Selväksi tullut nyt ettei minulle ole mitään kaivattua täällä... Kiitos sinullekin kun jaksoit noin pitkästi kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Koitat opetella aikuistumaan ja yrität löytää vähintään ikäistäsi seuraa seksiin tosin siinä voi tulla se haaste vastaan että sen tasoiselle naiselle mitä sä etsit ei mene ihan mikä tahansa paska läpi sun ikäluokassakaan enään ja se munakin kun pitäisi saada seisomaan eikä vai roikottaa sie jalkojen välissä

      • Siinäpä se on kun harva viiskymppinen on niin kiihottavan näköinen. Että ei kiitos.


      • Anonyymi

        Hei, camoon, älä laita mitään tuollaista. Tiedät itsekin, ettei tuossa mitään järkeä, niin olet aikuisempi itse.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siinäpä se on kun harva viiskymppinen on niin kiihottavan näköinen. Että ei kiitos.

        Vai kiihottavan näköinen? Oletko itse? Miksi naisen pitäisi kun et itsekkään ole. Et päihittäisi minua jos kilpailu laitettaisiin pustyyn. saisin pajon nuorempia ja sinä et yhtään ketään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kiihottavan näköinen? Oletko itse? Miksi naisen pitäisi kun et itsekkään ole. Et päihittäisi minua jos kilpailu laitettaisiin pustyyn. saisin pajon nuorempia ja sinä et yhtään ketään .

        - sivusta
        Vai niin, tulihan se sieltä.🤔

        Sinun mielestä siis Palstarinssin pitäisi langeta sinuun?
        .....
        Ja yksinkertaisesti siis vituttaa, että se on sekaisin jostakin muusta naisesta epätoivoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - sivusta
        Vai niin, tulihan se sieltä.🤔

        Sinun mielestä siis Palstarinssin pitäisi langeta sinuun?
        .....
        Ja yksinkertaisesti siis vituttaa, että se on sekaisin jostakin muusta naisesta epätoivoisesti.

        Joku tuntematon palstapässi ei vois vähempää kiinnostaa.yäk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tuntematon palstapässi ei vois vähempää kiinnostaa.yäk.

        Mutta kiinnostaa siltikin. Ja erityisesti kiinnostaakin, miten hän puhuu ihastuksestaan, eikä kukaan pääse siihen tunteeseen väliin. Ja miten moni sitä kipeästi toivoo, olevansa edes yhden ihmisen kaipauksen arvoinen, vaan ei ole.

        Eikö se olekin ihmeellistä, miten loistava ja upea rinssin nainen on?


    • Anonyymi

      Kiva että meni perille. Hyvää loppuelämää. Ymmärrä ikäsi.

      • Nähdään taivaassa.


      • Anonyymi

        Höpö höpö ja nyt nukkumaan. Aamulla näkee paremmin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nähdään taivaassa.

        Ja sinulle herätys. Tuo ei ollut N eikä sen poikakaverin. Pelkkä palstaprovo... Kauanko sinua pitää vielä sudenkuopilta suojella? :(


    • Anonyymi

      Yhyy viisikymppinen tajusi ettei puolet nuoremmat ole kiiñostuneet
      Mikä yllätys😳

      • Anonyymi

        Ps. Taivaaseen ei pedoja huolita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Taivaaseen ei pedoja huolita.

        Mitään taivasta ei edes ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään taivasta ei edes ole.

        Pidä ne pedot itselläsi, jos oma ongelmasi.


    • Anonyymi

      Onhan se kun vielä toinen tekee ihan kiimaiseksi

      • Anonyymi

        Voit aloittaa oman aloituksen pedoistasi. Yritetään auttaa sitten sinunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit aloittaa oman aloituksen pedoistasi. Yritetään auttaa sitten sinunkin.

        Ole vaan hyvä. Palsta on avoin ja vapaa puhua omaa asiaa. Ei kiitos nyt tähän.


    • Anonyymi

      Älähän nyt. Oma ihastukseni on ikäisesi herra ja itse 15 vuotta nuorempi.. Haluaisin niin viettää elämääni hänen kanssaan eikä sillä biologisella hommalla niinkään väliä edes.

      • Anonyymi

        Oliko tämä uusi yritys sinulta samalta? Onko tarvetta päästä jatkoon uudella taktiikalla, kun edellinen ei uponnut?

        Aika kipeä tarve olla rinssin silmiin kiinnostava. Väitän, ettet tule olemaan sen halutumpi kuin edellinenkään.


      • Anonyymi

        Prinssi kaipaa 30v nuorempaa teinityttöä, 15 v on hänelle liian vähän.


    • Anonyymi

      No, älä skeidaa pamlaa 50 kybäsenä laiffi starttaa.

    • Anonyymi

      Olette pihalla kuin lumiukot.ei mitään ikärajaa,ei mitään moraalia. Ainoastaan minäminä oma himo ja oma itsekkyys. Ei ihme että maailma voi pahoin.olette💩

      • Anonyymi

        Sinä olet se minä-minä, sinuun pitäisi rinssin ihastua ja jos ei, niin käyt lemuamaan.


    • Anonyymi

      No mielestäni on täysin normaalia jos 18-40 vuotiaat katselevat energisiä tuoreita kehoja ja vartaloita. Heillä kun on vaistomaisesti mielessään vielä lisääntyminen ja siihen liittyvät haaveet. Tuohon liittyy myös se suunnaton seksuaalinen nälkä.

      Mitä vanhemmaksi ihminen tulee sitä itsenäisemmäksi hän kehittyy.
      Miehenä voin todeta sen miten naisen seksuaalisuus laittoi juoksemaan vaikka marathon-matkan treenaamatta, nyt voisi jo ottaa alle pari juoksulenkkiä jotta maaliin saakka pääsisi.

      Mutta, tästä pääsemmekin itsenäisyyteen ja sitä kannattaa juhlia, myös sitä henkilökohtaista itsenäistä tilaa jossa ei tunne enää olevansa "pakotettuna, pään sisäisen myllerryksen ansiosta" kohtaamaan vastakkaista sukupuolta, ikään kuin ainoana oikeana valintana omassa elämässään.

      Tasapaino ja rauha.

      Ihmissuhteissa kannattaa myös muistaa se että ne voivat olla sisällöiltään henkisesti rankkoja, joskus lopuksi vaihdetaan lukkoja ja muuta:)

      https://www.youtube.com/watch?v=3e9pJF8DfYs

      AV

    • Anonyymi

      Näin viisikymppisenä voi vain todeta sen valaistuksen ja valon jonka naiset ovat tuoneet tullessaan, useaan otteeseen. Tyytyväisenä menneisyyteen peilaten en varmaan kestäisi enää yhtään valaistumista ilman sokeutumista. Siinä sitten sokeana ryntäilisi sinne tänne iskien päänsä pihakoivuihin ja tiiliseiniin. Henkihän tuollaisesta lähtisi, saisi ainakin päänsä kipeeksi.

      AV

      • Anonyymi

        Se oli mukava kirjoitus ja oikein sopiva itsenäisyyspäiväksi. Jopa palstapersoonista ja mieleen hetket eletystä elämästä. Sinustakin jäi. Olit minulle viimeinen kivi, jonka jouduin kääntämään matkallani tasapainoon omassa. Kiitos siitä, että olit olemassa.

        Kuka tahansa voi joutua milloin tahansa tekemään oman elämänsä rinssit. Kaikki tukeni tänään PalstaRinssille, joka ei vielä ymmärrä, että hänen itsensä sisällä palaa se kaikkein kaunein ja tavoittamiton liekki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli mukava kirjoitus ja oikein sopiva itsenäisyyspäiväksi. Jopa palstapersoonista ja mieleen hetket eletystä elämästä. Sinustakin jäi. Olit minulle viimeinen kivi, jonka jouduin kääntämään matkallani tasapainoon omassa. Kiitos siitä, että olit olemassa.

        Kuka tahansa voi joutua milloin tahansa tekemään oman elämänsä rinssit. Kaikki tukeni tänään PalstaRinssille, joka ei vielä ymmärrä, että hänen itsensä sisällä palaa se kaikkein kaunein ja tavoittamiton liekki.

        Kiitos myös sinulle, ilman sinua ei olisi nykyistä minääni.

        AV


    • Anonyymi

      Sitähän sinä olet täällä useaan otteeseen toitottanut, että yli 40-vuotiaat on liian vanhoja, lihavia, rumia, huonokuntoisia ja mitä muuta. Kai se täytyy uskoa.

      • Sanoin että moni on. En tarkoita että jokainen on.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sanoin että moni on. En tarkoita että jokainen on.

        Ei, kyllä sen käsityksen on saanut, että yli 40-vuotiaat ei kelpaa kenellekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä sen käsityksen on saanut, että yli 40-vuotiaat ei kelpaa kenellekään.

        Sitten olet käsittänyt väärin kaikki. Jos sanon että minua miellyttää enempi alle 40 vuotiaat ja hyväkuntoiset naiset, en tarkoita ettei ne miellyttäis monia muita, ne vanhemmat ja huono kuntoiset. Ei tarvitse vääristellä asioita.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitten olet käsittänyt väärin kaikki. Jos sanon että minua miellyttää enempi alle 40 vuotiaat ja hyväkuntoiset naiset, en tarkoita ettei ne miellyttäis monia muita, ne vanhemmat ja huono kuntoiset. Ei tarvitse vääristellä asioita.

        Kaikille naisille ottajia riittää, enemmän kuin kaikille miehille.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitten olet käsittänyt väärin kaikki. Jos sanon että minua miellyttää enempi alle 40 vuotiaat ja hyväkuntoiset naiset, en tarkoita ettei ne miellyttäis monia muita, ne vanhemmat ja huono kuntoiset. Ei tarvitse vääristellä asioita.

        Eli kaikki yli nelikymppiset on vanhoja läskejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikki yli nelikymppiset on vanhoja läskejä.

        Monet ovat valitettavasti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Monet ovat valitettavasti.

        Meilläpäin ei kyllä, mutta uskotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä sen käsityksen on saanut, että yli 40-vuotiaat ei kelpaa kenellekään.

        Kun nuoret puuhaa keskenään ja vanhat keskenään niin kaikki ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nuoret puuhaa keskenään ja vanhat keskenään niin kaikki ok.

        Kyllä tuota pakkaa sekoittaa onneksi aika moni.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä tuota pakkaa sekoittaa onneksi aika moni.

        Nuorille voi kauniisti sanoa että nauttivat nyt nuoruudestaan. Kerran se vaan kirpasee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuorille voi kauniisti sanoa että nauttivat nyt nuoruudestaan. Kerran se vaan kirpasee.

        Siinähän yrität. Minun päätäni et käännä. Joko olen joskus itseäni nuoremman kanssa taikka kokonaan ilman. Olen aika varma että minuakin voi joku vielä lähestyä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siinähän yrität. Minun päätäni et käännä. Joko olen joskus itseäni nuoremman kanssa taikka kokonaan ilman. Olen aika varma että minuakin voi joku vielä lähestyä.

        Niinhän nuo perässä juoksevat. Uskovat kun tarpeeksi jämäkästi sanoo.


    • Anonyymi

      Toi on kaikki pelkkää aivokemiaa.

      • Tiedän. Kaikkihan on. Sinun ajatuksesikin. Pelkkää aivokemiaa. Kyllä kaiken saa latistamalla latistettua.


    • Paitsi sitten, jos on kaunis ja rikas nainen. Kosintoja riittää ja vielä enemmän kuin nuorempana. Tosi monilla on rahahaaveita perimiseen liittyen.

      • Minä en toisten rikkauksien perässä juokse ollenkaan. Jos ei ole mitään tunnetta ja halua toista kohtaan niin ei kiinnosta.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en toisten rikkauksien perässä juokse ollenkaan. Jos ei ole mitään tunnetta ja halua toista kohtaan niin ei kiinnosta.

        Kaikki eivät todellakaan ole tuollaisia. Monet miehet sanovat sen ihan suoraan, että haluaisivat naimisiin kanssani rahojen takia. Kukaan ei enää arvosta ahkeraa työntekoa ja osaamista eli sitä, miten rahaa tienataan.


      • enlabarra kirjoitti:

        Kaikki eivät todellakaan ole tuollaisia. Monet miehet sanovat sen ihan suoraan, että haluaisivat naimisiin kanssani rahojen takia. Kukaan ei enää arvosta ahkeraa työntekoa ja osaamista eli sitä, miten rahaa tienataan.

        Joo varmaan on näin. Minulla on ainakin yksi kaveri, jota kiinnostaa naisessa enemmän varallisuus kuin muut asiat. Lyhyitä ja riitaisia suhteita ovat olleet.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo varmaan on näin. Minulla on ainakin yksi kaveri, jota kiinnostaa naisessa enemmän varallisuus kuin muut asiat. Lyhyitä ja riitaisia suhteita ovat olleet.

        https://youtu.be/WXwgZL4zx9o

        Fairytale kertoo hyvin siitä, kun joku onnenonkija lähtee esittämään unelmien miestä. On pelkkää riitelyä ja sopimista. Sitten niitä suhteita ei saa edes lopetettua, jos mies on aidosti rahoista kiinnostunut.


      • enlabarra kirjoitti:

        https://youtu.be/WXwgZL4zx9o

        Fairytale kertoo hyvin siitä, kun joku onnenonkija lähtee esittämään unelmien miestä. On pelkkää riitelyä ja sopimista. Sitten niitä suhteita ei saa edes lopetettua, jos mies on aidosti rahoista kiinnostunut.

        Vasta hiljattain jouduin olemaan kuuntelevana korvana ja henkisenä tukena, tällaiselle naiselle joka otti eron tästä minun kaverista. Nyt hän on onnellisessa suhteessa fiksun ja varakkaan miehen kanssa toisaalla.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Vasta hiljattain jouduin olemaan kuuntelevana korvana ja henkisenä tukena, tällaiselle naiselle joka otti eron tästä minun kaverista. Nyt hän on onnellisessa suhteessa fiksun ja varakkaan miehen kanssa toisaalla.

        Mutta minun viimeisin miessuhde päättyi siihen, kun se mies teki pyramidihuijauksen minun omaisuudesta ja kaikki hänen varakkaat kaverinsa juuri lähtivät mukaan lakimiesten pyramidihuijaukseen. Nyt ne kaikki varakkaat odottavat rahoja minun lavastetusta kuolinpesästä ja lakimiehet tekivät paperit verottajaa varten valmiiksi. Suomen perintöveroja ei pääse karkuun kuin Afrikkaan. Selvitin sen asian itse yhdeltä afrikkalaiselta taksikuskilta.


    • Anonyymi

      MUTTA ! Etsippäs sopiva friidu itselles ja ryhdy naiskentelemaan hänen kansaan säännöllisesti vaikka vain kerran päivässä niin piristyt.

      • En etsi mitään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En etsi mitään.

        Et pysty kykeneen.

        Ja olet vastenmielinen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En etsi mitään.

        Ethän sä voi etsiä mitään !
        Usko jo.


    • Anonyymi

      sen verran tähän 50v miehen teemaan, niin muut valitsee mistä ovat kiinnostuneita, tuskin katsovat ikää naamasta vaan olemukseen ja kokemukseen leppoinen ikä mies,

    • Anonyymi

      Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole. Tumputtaa vaan menemään, sillä siitä pääsee.

      • Se on helppoa eikä tartte tyytyä mummoihin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on helppoa eikä tartte tyytyä mummoihin.

        Mutku olet ruma.


      • Anonyymi

        Et muuta ole opetellut kuin tumputtaa, addikriivisesti ja maanisesti!


    • Anonyymi

      Kukin tavallaan. On viisikymppisiä miehiä ja naisia, joita seksi ei kiinnosta ja pitävät itseään vanhoina, se heille suotakoon. On myös viisikymppisiä naisia ja miehiä, jotka näkee elämässä vielä vaikka mitä mielenkiintoista ja seksikin kiinnostaa ja ehkä hekin löytävät toisiaan. Ite näen, että niinkauan kuin terveys kestää ja on mahdollista liikkua ja kokea eri juttuja niin kauan on kiva tarttua niihin, ysikymppisenä voi olla haastetta ja huonolla tuurilla koska vaan, kaikki ei oo iästä kiinni.

      • Noinhan se onkin. Kunnosta ja terveydestä se on kiinni, mitä pystyy ja jaksaa tehdä. Ihan sama minkä ikäinen on.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Noinhan se onkin. Kunnosta ja terveydestä se on kiinni, mitä pystyy ja jaksaa tehdä. Ihan sama minkä ikäinen on.

        Myös siitä mitkä asiat elämässä kiinnostaa enemmän kuin suhteilu jonkun kanssa. Ei kaikki viisikymppiset pidä itsään vanhoina, vaikka seksi ei enää kiinnostakaan. Mitään ei kannata yleistää koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös siitä mitkä asiat elämässä kiinnostaa enemmän kuin suhteilu jonkun kanssa. Ei kaikki viisikymppiset pidä itsään vanhoina, vaikka seksi ei enää kiinnostakaan. Mitään ei kannata yleistää koskaan.

        Minä en kuulu noihin viiskymppisiin, joita ei seksikään kiinnosta. Olen edelleen viriili mies. Siinäkin mielessä elämänhalua täynnä. Kunto on kuin kolmekymppisellä. Toki olen sitä aktiivisesti halunnut nostaa ja pitää yllä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en kuulu noihin viiskymppisiin, joita ei seksikään kiinnosta. Olen edelleen viriili mies. Siinäkin mielessä elämänhalua täynnä. Kunto on kuin kolmekymppisellä. Toki olen sitä aktiivisesti halunnut nostaa ja pitää yllä.

        Jo pelkästään rinssin läsnäolon määrä ajallisesti puhumattakoon laadusta kertoa karua kieltä tosiasioista.
        Impotentti naisen kanssa. Pornoaddikti oma käsi fesu ainoat päivän aktiviteetit.

        Syö ja nukkuu joskus också.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en kuulu noihin viiskymppisiin, joita ei seksikään kiinnosta. Olen edelleen viriili mies. Siinäkin mielessä elämänhalua täynnä. Kunto on kuin kolmekymppisellä. Toki olen sitä aktiivisesti halunnut nostaa ja pitää yllä.

        Ethän ole.
        Sut on nähty.


    • Anonyymi

      Väärin, kyllä niitä ylläpidettäviä ja hoivattavia riittää vielä viidenkympin jälkeenkin, sitäpaitsi lopullista valaistumista ja viisautta odotellessa aika kuluu mainiosti kun jo on pientä kirkastumista jo havaittavissa taivaanrannassa toisin kuin alle viisikymppisillä joille viisauden löytäminen on vasta jotain häilähtelyä sumun seassa :D

    • Anonyymi

      Ai tämäkö se on elävien kuolleiden keskusteluketju.

      • Anonyymi

        Kaiva se hyvä ittestäsi

        Miä oon sivuseikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiva se hyvä ittestäsi

        Miä oon sivuseikka

        Puhu ja kirjoita selkosuomea.

        Mikä "miä" ...

        Tuota menoa sinusta tullut tai tullee sivuseikka.


    • Anonyymi

      Palsta rinssin ongelma on se, että on työtön viisikymppinen, ja notkuu nettipalstoilla. Ei sellaisesta vanhuksesta parikymppinen nainen ole kiinnostunut. Parasta vaan pornoilla netin kautta, ja ihmetellä nuoruuden ihanuutta.

      • Anonyymi

        Sitä varten pornoa tehdään. Saa saamattomat ihailla nuoria naisia vielä vanhanakin ja runkata niille. Sehän on vaan hyvä asia, että on jotain iloa vielä elämässä, jota on vielä hetki jäljellä.


      • Anonyymi

        Just jå och ja visst.


    • Anonyymi

      Yli viiskymppisenä käytän ainoastaan tuoretta lihaa kaikissa muodoissa.

      • Anonyymi

        Kukin tyylillään, se suotakoon..


    • Anonyymi

      Mikset voisi rakastua kehenkään, ei 50 vuotias mikään vanhus ole , ja jos kohtaa uuden ihmisen niin mikä estää rakastumasta . Ei kai sitä sukua tartte enää jatkakaakkaan vaan silloin voi nauttia toisen ihmisen läsnäolosta täysillä ja harrastaa yhdessä kivoja asioita .
      Joten älä anna masennukselle valtaa, vaan elä täysillä

      • No tuskin tulee vastaan hänenlaistaan ihanaa. Ei tule koskaan. En saanut häntä, niin olen sitten kokonaan ilman. Hyvästi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No tuskin tulee vastaan hänenlaistaan ihanaa. Ei tule koskaan. En saanut häntä, niin olen sitten kokonaan ilman. Hyvästi.

        Ootko nyt ihan tosissasi? Minusta tuntuu, että sä vedätät lukijoita. Ootko sä joku käsikirjoitus?


    • Anonyymi

      Tein toisen työuran ekan päälle määräaikaisilla ja osin lyhennetyn työajan soppareilla ja vasta näin lähellä 70-ikävuotta sitten jäin oikeasti eläkkeelle.

      Kuun lopussa tulee vuosi täyteen aitona eläkeläisenä ja avaajan 50-kymppishöpötykseen kommentoisin:

      Vuonna 2022 itsellä

      -enemmän lenkkikilometrejä kuin ehkä 40-vuoteen.
      -enemmän kaloja kuin koskaan
      -suurempia kaloja kuin koskaan
      -merellä perheen ja lastenlasten kanssa vietettyä aikaa enemmän kuin koskaan
      -enemmän mustikoita, puolukoita, sieniä, vattuja ja karpaloita pakkaseen kuin koskaan.
      -enemmän erilaista puuhaa kavereiden kanssa kuin koskaan
      -enemmän mummon kiusaamista kuin koskaan pl. ihan alkuun seurusteluaikana ennen yhteen muuttoa. (kiitos viagran osaksi)
      -verenpaineet pitkästä aikaa priimatasolla. (100 /200 sai lähtemään lekurin pakeille työaikana)
      -paino pudonnut 6kg, vielä on varaa...
      jne
      jne

      Elämäni paras vuosi koskaan, millä mittarilla hyvänsä. Avaaja hyvä, vanha sanonta, ettei kannata yleistää, pätee tässäkin.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta vanhus gubbe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta vanhus gubbe.

        Tunnetkos sanontaa, että ihminen katselee maailmanmenoa sitä omaa näkemäänsä ja kokemaansa vasten peilaten. En mitenkään voi kiistää sitä, ettetkö sinä olisi omanikäisenäni ollut paljonkin heikommissa kantimissa ja kertomani siksi kuulostaa sinusta uskomattomalta.

        - Suosittelen pitämään keppanan ja terävien määrän kohtuullisena😅


      • Anonyymi

        Kirjoituksellasi todistat, että jo olet itseäsi täynnä oleva, olevinaan, mulkero.
        Täysdille.


    • Ompas pessimistinen miete aloittajalta..

      Itse mietin, näin kohta 45 vuotiaana, että nythän vasta elämä tavallaan ihan itseä varten vasta alkaa. Tiettyhän sitä on aiemminkin elänyt itselle, mutta monet muutkin ihmiset on siihen vaikuttaneet. Lapset on vaatineet huomiota 20 vuotta, yhden 12 vuotta vuotta opiskelin...ja ekat 6 vuotta vaan toikkaroin kuralätäköissä hyppien. Joku 2-3 vuotta suunniteltiin exän kanssa arkihommia...

      Nytten vasta oikeastaan voin suunnitella, että mitä minä haluan. Eikä tartte enää miettiä liikaa mitäs muut. 😊

      • Anonyymi

        Just näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin!

        Just näin, mutta kun tässä ei ole kyse siitä, että mieli on avoin kaikelle. Se on sulkeutunut, eikä siihen ole pääsyä millään muulla. Sen naisella on nimi, hahmo ja historia. Ei siihen voi tyrkätä syliin mitään muuta, et "ota sit nyt tuo", kun et muuta mielestämme edes ansaitse.


    • Anonyymi

      Kiesus, mikä vanha ja limainen valittaja. Kääkkä pitää itseään nuorena ja nuorekkaana, mutta vinkuu ja vänisee kuin joku 70-vuotias invalidi eturauhashöyläyksen jälkeen. Tiedoksi, että oikeasti nuorilla on nuorten energinen ja valoisa elämänasenne, jos ovat päästään terveitä. Sinä on korviesi välistä suorastaan seniili ja monet viisikymppiset naiset pesee sut mennen tullen jo pelkällä elämänilollaan.

      • Anonyymi

        Hei. Anna hänen olla. Jos sulla on edes lähemmäs 50-ikää, niin ymmärrät ettei hyökätä haukkumaan. Hän on ihastunut ja rakastunut palavasti yksin ja ainoastaan naisensa, eikä siihen väliin pääse vaikka olisi minkä ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Anna hänen olla. Jos sulla on edes lähemmäs 50-ikää, niin ymmärrät ettei hyökätä haukkumaan. Hän on ihastunut ja rakastunut palavasti yksin ja ainoastaan naisensa, eikä siihen väliin pääse vaikka olisi minkä ikäinen.

        Vaikea kuvitella, että tuohon mielikuvitusväliin edes kukaan haluaisi, sen verran tympeä valittaja ja ankeuttaja koko paappa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kuvitella, että tuohon mielikuvitusväliin edes kukaan haluaisi, sen verran tympeä valittaja ja ankeuttaja koko paappa.

        Voit pitää sen omana tietojasi. Se ei ole sinun elämäsi, eikä hän pysty elävöittämään sun elämääsi. Etsi ilosi muualta.


      • Anonyymi

        Suksi itse. Sehän sinua vituttaa, että samat voi käydä sullekin. Ettei ihminen kovetu edes viidenkympin ikään, niin että rakkauden puute satuttaisi. Sitähän sinä pelkäät. Tunnet sisimmässäni oman raukan mielesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi itse. Sehän sinua vituttaa, että samat voi käydä sullekin. Ettei ihminen kovetu edes viidenkympin ikään, niin että rakkauden puute satuttaisi. Sitähän sinä pelkäät. Tunnet sisimmässäni oman raukan mielesi.

        Kyllä sinäkin olet vielä 50 ja hyvällä tuurilla ja tuolla asenteella..ehkä näetkin sen iän eri silmin kun koet vähän muutakin kuin omaa kättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi itse. Sehän sinua vituttaa, että samat voi käydä sullekin. Ettei ihminen kovetu edes viidenkympin ikään, niin että rakkauden puute satuttaisi. Sitähän sinä pelkäät. Tunnet sisimmässäni oman raukan mielesi.

        Musta ei ikinä tule tuollaista vinkuvaa mustaa aukkoa, jonka elämän tarkoitus on itsesäälissä rypeminen. Kukaan tollasta jaksa kuunnella tai katsella. On vielä totaalisen umpisokea itselleen. Mutta valivali, nauttikaa märehtimisestä. Fiksummat jatkaa matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta ei ikinä tule tuollaista vinkuvaa mustaa aukkoa, jonka elämän tarkoitus on itsesäälissä rypeminen. Kukaan tollasta jaksa kuunnella tai katsella. On vielä totaalisen umpisokea itselleen. Mutta valivali, nauttikaa märehtimisestä. Fiksummat jatkaa matkaa.

        Musta ei ikinä tule?

        Mitä enemmän yrität, niin kuin nytkin yrität vakuutella itsellesi ja halveksit heikkoutta, jota itsestäsikin yrität tuhota, niin sen varmemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinäkin olet vielä 50 ja hyvällä tuurilla ja tuolla asenteella..ehkä näetkin sen iän eri silmin kun koet vähän muutakin kuin omaa kättä.

        Juu. Lähes 60 ja se oma käsi käyb.


    • Anonyymi

      Balstå Prinsch 57 v.
      Mitä kaikkea tehnyt, valehdellut, luvannut?

      • Anonyymi

        älä häiritse nyt ihastustasi kun se ei pysty ny vastaamaan kun sillä on kikkeli suussa


    • Anonyymi

      Niin on.
      Omansa tai naapurin.

    • Anonyymi

      Ei se ihastus ole. Asukki, vanha gubbe (svensson).
      Se loppuu ihan pian.

      Terv: peräreikä ja pierut sen mukaiset.

    • Anonyymi

      Balstå Brinssillä ei ole pian kuin ne yimahallit ja räkälöiden mieswessat intoina.

    • Anonyymi

      Usein haisee ukko. Haluton.
      Oma käsi pelaa. Runk.

    • Anonyymi

      Mä vasta aloin elää omaa elämääni. Ilmeisesti naisilla eri asia kuin miehillä.

    • Anonyymi

      Kyllä vanhempanakin kuin viisikymppisenä voi rakastua. Jotkut ovat löytäneet toisensa kasikymppisinä. Joku voi haluta uuden ystävän kuusikymppisenä toisesta kuusikymppisestä.

      • Minusta on jotenkin hellyyttävää, kun on nähnyt pareja jotka löysi toisensa vanhainkodissa. Tai palvelutalossa sanotaan.

        Tavallaan ne hetket kun näkee näitä pareja saa muistamaan, että niin rakkaus ei katso ikään eikä kurttuihin. Se on sisäinen voima. ❤️

        Eikä tarvi olla sitä nuoruuden säpinää, riittää että on se ihana ihminen jonka näkeminen saa sydämen nauramaan.


    • Anonyymi

      Totta.
      Olet ymmärtänyt.

    • Anonyymi

      Ei se ikää katso kun kemiat kohtaa. Jos epätoivoisesti haluaa nuorta kumppania, käännä katse ulkomaiden tuontivaimokkeisiin. Ikä ei ole ongelma jos nuppi toimii.

      • Anonyymi

        näin on. jos nuppi pamahtaa joka aamu kovaksi niin ei huolta. päästä ei niin väliä, pääasia että meisseli toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin on. jos nuppi pamahtaa joka aamu kovaksi niin ei huolta. päästä ei niin väliä, pääasia että meisseli toimii.

        Eihä se toimi.


      • Anonyymi

        Meikäläisen 18-vuotias poika jos toisi näytille ikäiseni 50 v naisen; sori, ei käy muija. Hakeudu ikäistesi seuraan pervo.


    • Anonyymi

      Sehän tässä viidenkympin kynnyksellä on parasta ettei
      Alakerta vie miestä vaan mies alakertaa.
      Höpö höpö juttuja tuo että elämä olis jotenkin loppu tuossa iässä.
      Kyllä mä säälin tuollasta elämän asennetta.
      Silmät auki ja ala elämään.

      • Anonyymi

        Itse tapasin 56-v miehen, ja seksuaalisesti oli erittäinkin haluttava ja toimiva. T. nainen 50 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tapasin 56-v miehen, ja seksuaalisesti oli erittäinkin haluttava ja toimiva. T. nainen 50 v

        Ai jaa.
        Odota se alkuhuuman pääte.
        Mitään ei tapahdu.
        Vessassa ramppaa. Yksikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tapasin 56-v miehen, ja seksuaalisesti oli erittäinkin haluttava ja toimiva. T. nainen 50 v

        No mihin se katos? Poies. Lähti kokeilemaan miestä "miestä" eikä senkoommin oo näkynyt, kun paukkasivat naimisiin.
        Teemu Laajasalo vihki ja juhli mukana kruisailuissakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa.
        Odota se alkuhuuman pääte.
        Mitään ei tapahdu.
        Vessassa ramppaa. Yksikseen.

        Näin se menee.

        Suurey on puheet. Lahkeet tyhjänä lepattaa, mutta tyhmä törkyturpa puhuu elämänoppejaan ja jakelee "viisauksiaan". Aina se viimeinen sana asiasta kuin asiasta.

        Ja, jos vanha mies, niin mitä todnäköisemmin aisasta.
        Siitä puhe...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa.
        Odota se alkuhuuman pääte.
        Mitään ei tapahdu.
        Vessassa ramppaa. Yksikseen.

        Sai nelikymppisen, mutta myös teini-ikäisen naisen myötä, ja koiran. Nyt repii hiuksia päästään, ei hetken rauhaa nalkutukselta. Ystäviä olemme silti.


    • Anonyymi

      Katso Arman 50 v. Tv.Huomaat olet ihminen parhaassa iässä miehenä.

      • Anonyymi

        Karsee on. Rumakin. Myös itseriittoinen ja tyhmä.


    • Anonyymi

      50-vuotiaana on tärkeintä joka ikinen aamu syödä kourallinen diapameja, silloin elämä hymyilee kirkkaasti ja velatkin muuttuu saataviksi.

    • Palstan vakiovaatimus on, että tunteita pitää analysoida. Psykologismia. Roskaa. TIETOA voi analysoida. Ei tunteita, sillä ne eivät muodosta kuitenkaan loogista kokonaisuutta. 🌹👀

    • Anonyymi

      Ihminen on juuri niin vanha kuin itsensä mieltää, eikä valitettavasti kaikki osaa vanheta älykkäästi. Jäädään mielessään jonnekin nuoruusaikaan ja kitistään kun ei ole enää sama henkilö, eikä kukaan enää halua, eikä kiinnostu, eikä itseäkään enää kiinnosta mikään. Ei elämän laatu ole kiinni siitä, että ikään kuin ihmisen keksimien numeroiden mukaan elämänlaatu huononisi jonkin perusasetuksen mukaisesti. Korvien välissä on vikaa, jo numerot määrittelee itsensä.

      • Anonyymi

        höpö höpö. vaikka kuinka mieltäisit itsesi 12-vuotiaaksi ja olet itse 56-vuotias, ei se homma mihinkään muutu. ei elämänlaatu iästä ole kiinni jos on sinut itsensä kanssa ja ymmärtää oman ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö. vaikka kuinka mieltäisit itsesi 12-vuotiaaksi ja olet itse 56-vuotias, ei se homma mihinkään muutu. ei elämänlaatu iästä ole kiinni jos on sinut itsensä kanssa ja ymmärtää oman ikänsä.

        Hyvä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Mikä on, kun 55-vyotias mies"mies" ei halua tai ole tekemisissä 13-vuoriaan tyttärensä kanssa osana tyttären elämää?
      Mitä ekaks tulee mieleen?
      Entä tokax?

    • Anonyymi

      Tai toisinpäin tytär alkaa jo tajuta sukupolvien välisen kuilun? Ihailtavaa itsenäisyyttä teineissä on toisinaan oikeastaan.

    • Anonyymi

      Hesarissa oli tänään artikkeli nuorista, joilla on ollut kolmekymppinen miesystävä nuorena ja mitä ihminen itse jälkikäteen miehen näkee ja miksi suhteeseen on lähtenyt. Kannattaa käydä lukemassa, jotta ymmärtää muutakin kuin asian oman napansa kautta.

      • Anonyymi

        Ei pääse lukemaan juttua maksumuurin takia. Mutta tälläainen kohta siellä osuu silmiin ja justiin eilen kirjoitin tästä täällä. "parikymmentä vuotta sitten tällaisia suhteita ei osattu paheksua samalla lailla kuin nyt."
        Niin ajat on muuttuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääse lukemaan juttua maksumuurin takia. Mutta tälläainen kohta siellä osuu silmiin ja justiin eilen kirjoitin tästä täällä. "parikymmentä vuotta sitten tällaisia suhteita ei osattu paheksua samalla lailla kuin nyt."
        Niin ajat on muuttuneet.

        Maailma muuttuu, parempaan suuntaan. Kun nyt esimerkiksi tiedetään, että ihmisen aivot saavuttavat aikuisen rakenteensa ja toimintakykynsä 25 ikävuoden paikkeilla, niin tulisiko alle tämän ikäisiä nuoria nykyistä paremmin suojella aikuisten toilailuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma muuttuu, parempaan suuntaan. Kun nyt esimerkiksi tiedetään, että ihmisen aivot saavuttavat aikuisen rakenteensa ja toimintakykynsä 25 ikävuoden paikkeilla, niin tulisiko alle tämän ikäisiä nuoria nykyistä paremmin suojella aikuisten toilailuilta.

        Kyllä varmaan olisi hyvä että alle 25 asti asuttaisiin vielä vanhempien luona. Kotiintuloajat. Ajokortti ja äänestysoikeuskin vasta 25 vuotiaille. 🐺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan olisi hyvä että alle 25 asti asuttaisiin vielä vanhempien luona. Kotiintuloajat. Ajokortti ja äänestysoikeuskin vasta 25 vuotiaille. 🐺

        Kyllä! Tästä täytyy tehdä kansalaisaloite. Vähennetään liikenneonnettomuuksien määrää ja pelastetaan nuorten mielenterveys! Nuoria täytyy suojella aikuisten turmiollisilta vaikutteilta. Pelastakaa nuoret!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan olisi hyvä että alle 25 asti asuttaisiin vielä vanhempien luona. Kotiintuloajat. Ajokortti ja äänestysoikeuskin vasta 25 vuotiaille. 🐺

        Kannatetaan.
        Kaikkea kannattaa varoa.

        Minä EN varonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääse lukemaan juttua maksumuurin takia. Mutta tälläainen kohta siellä osuu silmiin ja justiin eilen kirjoitin tästä täällä. "parikymmentä vuotta sitten tällaisia suhteita ei osattu paheksua samalla lailla kuin nyt."
        Niin ajat on muuttuneet.

        Siinä alkua, siis tämän päivän HS
        Anna, 35 vuotta: ”Aloin tapailla yli parikymppisiä miehiä ollessani 14-vuotias”
        ”KUN siirryin yläasteelle, vanhempani erosivat ja muutin asumaan isäni kanssa. Riitaisan eron aikana välini äitiini viilenivät. Elämäntilanne oli 14-vuotiaalle sekava, ja kaipasin hirveästi rakkautta.
        Samoihin aikoihin sain uusia kavereita, joista osa seurusteli tai vietti aikaa itseään vanhempien miesten kanssa. Asetelma veti minuakin puoleensa monesta syystä. Kehityin varhain. Kuukautiseni alkoivat ja rintani kasvoivat aikaisemmin kuin muilla tytöillä. Pojat reagoivat muuttuneeseen kehooni tökkimällä rintojani, naureskelemalla ja haukkumalla läskiksi.
        Samaan aikaan olin havahtumassa siihen, että olen seksuaalinen olento. Samanikäiset pojat tuntuivat siinä vaiheessa ihan lapsilta ja janosin sitä, että joku pitäisi minua viehättävänä.
        ALOIMME viettää uusien kavereideni kanssa aikaa silloisen kotikaupunkini keskustassa. Saatoimme hengata esimerkiksi grillillä ja hakeutua baarista palaavien miesporukoiden seuraan. Kaverini olivat minua pari vuotta vanhempia, ja heidän poikaystävänsä siitä vielä pari vuotta vanhempia.
        Niin sitten aloin tapailla yli parikymppisiä miehiä ollessani 14-vuotias.
        Ajattelin tuolloin, että miehet halusivat minua, koska olin ikäistäni vanhemman näköinen. Nyt tajuan, että miehet halusivat minua osittain siksi, että näytin niin nuorelta.
        Ajattelin itse olevani käytännössä aikuinen – olinhan seksuaalisesti aktiivinen, itsenäinen ja pidin huolen omista asioistani. Isäni dokasi tuohon aikaan paljon, ja koin arkemme pyörittämisestä vastuuta.
        Koulumme rehtori vitsaili minulle, että voin tulla lukion jälkeen hänen seuraajakseen. Vitsi kuvasti hyvin sitä, että vaikka vapaa-ajanviettotyylini oli mitä oli, hoidin kouluni kunnialla ja aikuisten silmissä vaikutin vastuulliselta esimerkkioppilaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä alkua, siis tämän päivän HS
        Anna, 35 vuotta: ”Aloin tapailla yli parikymppisiä miehiä ollessani 14-vuotias”
        ”KUN siirryin yläasteelle, vanhempani erosivat ja muutin asumaan isäni kanssa. Riitaisan eron aikana välini äitiini viilenivät. Elämäntilanne oli 14-vuotiaalle sekava, ja kaipasin hirveästi rakkautta.
        Samoihin aikoihin sain uusia kavereita, joista osa seurusteli tai vietti aikaa itseään vanhempien miesten kanssa. Asetelma veti minuakin puoleensa monesta syystä. Kehityin varhain. Kuukautiseni alkoivat ja rintani kasvoivat aikaisemmin kuin muilla tytöillä. Pojat reagoivat muuttuneeseen kehooni tökkimällä rintojani, naureskelemalla ja haukkumalla läskiksi.
        Samaan aikaan olin havahtumassa siihen, että olen seksuaalinen olento. Samanikäiset pojat tuntuivat siinä vaiheessa ihan lapsilta ja janosin sitä, että joku pitäisi minua viehättävänä.
        ALOIMME viettää uusien kavereideni kanssa aikaa silloisen kotikaupunkini keskustassa. Saatoimme hengata esimerkiksi grillillä ja hakeutua baarista palaavien miesporukoiden seuraan. Kaverini olivat minua pari vuotta vanhempia, ja heidän poikaystävänsä siitä vielä pari vuotta vanhempia.
        Niin sitten aloin tapailla yli parikymppisiä miehiä ollessani 14-vuotias.
        Ajattelin tuolloin, että miehet halusivat minua, koska olin ikäistäni vanhemman näköinen. Nyt tajuan, että miehet halusivat minua osittain siksi, että näytin niin nuorelta.
        Ajattelin itse olevani käytännössä aikuinen – olinhan seksuaalisesti aktiivinen, itsenäinen ja pidin huolen omista asioistani. Isäni dokasi tuohon aikaan paljon, ja koin arkemme pyörittämisestä vastuuta.
        Koulumme rehtori vitsaili minulle, että voin tulla lukion jälkeen hänen seuraajakseen. Vitsi kuvasti hyvin sitä, että vaikka vapaa-ajanviettotyylini oli mitä oli, hoidin kouluni kunnialla ja aikuisten silmissä vaikutin vastuulliselta esimerkkioppilaalta.

        NOINA VUOSINA äitini löysi päiväkirjani ja luki niitä. Hän haukkui minua huoraksi, mutta ei se silloin hirveästi osunut, eikä ainakaan vaikuttanut miessuhteisiini. Välimme olivat muutenkin huonot.
        Isä tiesi suhteistani. Kerran seurustelin 24-vuotiaan rakennusalalla työskennelleen miehen kanssa, jonka isäni tunsi. Olimme muuttaneet uuteen taloon, ja mies tuli kunnostamaan minun huoneeni. Nykyhetkestä käsin tuntuu aika nyrjähtäneeltä, että aikuinen mies siinä remppasi lastenhuonetta tyttöystävälleen, mutta silloin ajattelin sen olevan pelkästään ihanaa.
        En tiedä, mitä isä suhteistani ajatteli. En usko, että hänellä oli sanoja ottaa asiaa puheeksi.
        NYT MINULLA on oma tytär, ja kokemusteni vuoksi haluan tarjota hänelle niin paljon hyväksyntää ja turvaa, ettei hänen tarvitsisi hakea niitä seksisuhteista.
        Toisaalta seksuaalisuuden voima oli ainakin itselläni teinivuosina valtaisa. On ihan turha sanoa aikuisuutta lähestyvälle nuorelle, että et saa tehdä sitä tai tuota. Enemmänkin pitäisi olla saatavilla ja pitää lapsesta huolta silloinkin kun seksuaalisuus herää.
        Kokemukseni ovat vaikuttaneet ihmissuhteisiini yllättävän kauaskantoisesti. Kumppanini ovat aina olleet minua vanhempia, enkä ole oikeastaan ikinä oppinut, miten ollaan tasavertaisessa suhteessa. En ole edes osannut kaivata sellaista ennen kuin nyt.
        Olen vasta hiljattain tajunnut, että olisin voinut ihan itse päättää seksuaalisesta itseilmaisustani: olen esimerkiksi aina vetänyt seksuaalisesti alistuvaa roolia, vaikkei se ole minulle ominaista, enkä ole ikinä osannut sanoittaa, mitä haluan sängyssä. Nämä taidot haluan opetella.
        Toivon, että tyttäreni oppisi ne jo ensimmäisissä suhteissaan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NOINA VUOSINA äitini löysi päiväkirjani ja luki niitä. Hän haukkui minua huoraksi, mutta ei se silloin hirveästi osunut, eikä ainakaan vaikuttanut miessuhteisiini. Välimme olivat muutenkin huonot.
        Isä tiesi suhteistani. Kerran seurustelin 24-vuotiaan rakennusalalla työskennelleen miehen kanssa, jonka isäni tunsi. Olimme muuttaneet uuteen taloon, ja mies tuli kunnostamaan minun huoneeni. Nykyhetkestä käsin tuntuu aika nyrjähtäneeltä, että aikuinen mies siinä remppasi lastenhuonetta tyttöystävälleen, mutta silloin ajattelin sen olevan pelkästään ihanaa.
        En tiedä, mitä isä suhteistani ajatteli. En usko, että hänellä oli sanoja ottaa asiaa puheeksi.
        NYT MINULLA on oma tytär, ja kokemusteni vuoksi haluan tarjota hänelle niin paljon hyväksyntää ja turvaa, ettei hänen tarvitsisi hakea niitä seksisuhteista.
        Toisaalta seksuaalisuuden voima oli ainakin itselläni teinivuosina valtaisa. On ihan turha sanoa aikuisuutta lähestyvälle nuorelle, että et saa tehdä sitä tai tuota. Enemmänkin pitäisi olla saatavilla ja pitää lapsesta huolta silloinkin kun seksuaalisuus herää.
        Kokemukseni ovat vaikuttaneet ihmissuhteisiini yllättävän kauaskantoisesti. Kumppanini ovat aina olleet minua vanhempia, enkä ole oikeastaan ikinä oppinut, miten ollaan tasavertaisessa suhteessa. En ole edes osannut kaivata sellaista ennen kuin nyt.
        Olen vasta hiljattain tajunnut, että olisin voinut ihan itse päättää seksuaalisesta itseilmaisustani: olen esimerkiksi aina vetänyt seksuaalisesti alistuvaa roolia, vaikkei se ole minulle ominaista, enkä ole ikinä osannut sanoittaa, mitä haluan sängyssä. Nämä taidot haluan opetella.
        Toivon, että tyttäreni oppisi ne jo ensimmäisissä suhteissaan.”

        Nössöä. Kysyin pian tavattuamme. Vastasit: " Jos se on jotain, mitä ei voi kertoa".

        Minulle ei mikään olisi ollut mahdotonta.

        Et ole kertonut, kuka olet, millainen olet, mitä toivot, mitä haluat.

        Lähden ihan pian.


    • Anonyymi

      Sellainenkin fetissi, että haluaa, saa seisokin, isoäidin kanssa.

      • Anonyymi

        Ai sulla on sellainen? Kerrohan lisää kokemuksistasi. 🐺


    • Anonyymi

      Kyllähän hopari itse tietää...

    • Anonyymi

      Totta kirjoitit giljotiini.
      Näin se on. Ihan totta joka sana.
      Loppu on lusimista. Tosin, rahaa jos olisi enemmän, aikaa voisi viettää paremmin vivahtein vaihdellen.
      Ei niin yxtotista ynnäämistä centtien ja pennien kanssa. Nääs.

    • scrg

      Vanhana joutaa tehdä muutakin, kun ei ole tarvetta rakastua.

      • Anonyymi

        Niinpä. Minkäänlainen suhteilu ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Jokohan se ukko uuvahti,laitto tekarit lasiin ja kuorsaa niin että kuola valuu🤭

      • Anonyymi

        Miten se ruotsiksi kirkoitetaan:jörkka:
        Kyllllllä!


    • Anonyymi

      Nuorwt sekoittavat kusivehkeitä nuorten kanssa.

      Vanhat sekoittelevat ja sotkevat kusivehkeitään vanhojen kanssa.

      Joku roti !
      Pitää olla.

      🌹

      • Ei ole mitään perustetta sille, miksi sen tarvitsee noin mennä. Eikä se edes niin mene, onneksi. Ahdasmielisiä kiristää pipo päässä.


      • Anonyymi

        Tai voi olla niin, ettei nuoret eivätkä vanhat sotke mitään kenenkään kanssa. Sekin on täysin normaalia, koska ei kaikille seksi ole tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voi olla niin, ettei nuoret eivätkä vanhat sotke mitään kenenkään kanssa. Sekin on täysin normaalia, koska ei kaikille seksi ole tärkeää.

        On kiusallista ja turhauttavaa tumputtamisesi !
        Ällöä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole mitään perustetta sille, miksi sen tarvitsee noin mennä. Eikä se edes niin mene, onneksi. Ahdasmielisiä kiristää pipo päässä.

        Kuka helvata (edes rahast katsoo puhumattakaan muusta virjamunia katsoo tai nuolee?
        Sellaista rahaa kun ei ole.
        Muuhun-han vitjamunista (avout 50 years)
        EI LÖYDYACTIONIÄ.
        Wessasta ja öisin vierasta kuuluu harvoin joku ääähhh ja näkyy, tuntuu hikikarpalot keholla.
        Pitkään aikaan en tosin ole iljennyt edes ko. viereiseen petkehoon koskea, koska oksu... Voi tulla.


    • Anonyymi

      🌞😚

      • 🤗🌕


    • Anonyymi

      Löysämiehillä ei kiristä mikään eikä mistään.
      Löysää, löysää... Ei sitä jännitettä takaisin saa.

    • Anonyymi

      PalstaRinssin väliintulo?

      Ei kekkaa mitään.
      Kakkaako just parhaillaan?

      • rinssi on historiaa.


    • Anonyymi

      Miksi vanhat miehet 40-75 v juoksette nuorempien naisten perässä,se on kuvottavaa ja ahdistavaa.Olen itse 50v en halua mitään 60-70v vaaria elämääni.Onneksi on vaihdevuodet, voi sanoa vaareille päin näköä suksisuohon.Seksi on yleensäkin liikaa arvostettua ja miehet surkimuksia sikoja.

      • Minua ei kiinnosta sinunlaisesi juuri tuosta syystä.


    • Anonyymi

      Sinä - Sinä - olet tyhmin, yksinkertaisin poika- ja miesystävistäni.

    • Anonyymi

      - onko niin, että vain kusi- ja paskajutut ?

      • Anonyymi

        ...siis aikuisten kesken. Juodaan toistemme kusta.
        ...paskat maistamatta. Toistai- seksi.


    • Anonyymi

      Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uusi sukupolvi on naima iässä ja itse olet vaan vanhus joka on tiellä, ja joka ei saa enää rakastua kehenkään. Olet jo biologisen tehtäväsi suorittanut ja voit poistua näyttämöltä. Kiitos ja hei. Näin se menee.

      Hienosti kirjoitettu mutta totta!!!
      Sait silti nauramaan vaikka itsekkin olen viisikymppinen.

      • Kiitos. Olihan tuossa myös sarkasmia mukana. En todellakaan koe viiskymppisenä nyt, että olisin joku ikäloppu, kun olen elämäni kunnossa. On kivoja harrastuksia ja terveyttä ja elinvoimaa. Mutta tiettyjen ihmisten asenne minun ikäisiä kohtaan, sai tuon kirjoituksen aikaan.


    • Anonyymi

      Olen jo lähdössä. Lähtö on nyt ihan jo lähellä.
      Käännä katseesi muualle ja muihin.

    • Anonyymi

      Lähden maapallolta. Pois.
      Kaikkea kivaa sulle. Kiitti vitusti.

      • No justiinsa juu.


    • Anonyymi

      Sun lärvis ärsyttää päivä päivältä enemmän.
      Valehtelija. Paskanpuhuja. Hienosteleva, hifistelijä -mies- "mies". Vallankäyttäjä, itserakas, itsetietoinen.
      Piereskelevä, anus-orientoitunut, haiseva ns. älykkö.
      Perse levällään ja muna käytössä miesten kerhoissa.
      Upeaa aviomiesainesta. Sauna-, pyöräily- ja uimahallimiehiä on luonteeltaan.
      Tykkää myös tosi tosi vanhusnaisista.
      Kiitti. Mulle riitti. Veit kaiken.
      Olet ylpeä itsestäsi?

    • Anonyymi

      Sinulla on lapsi. Tytär 23 v.
      Mikä on syy, että et voi / halua / juökea / kehtaa / välitä
      tavata hänt älä kuin korkeintaan
      kerran vuodessa?

      Mikään normaali isä-lapsi-suhde ruohan ei ole.

    • Anonyymi

      Haiskahtaa kauas.

    • Ihastumisesta sanoisin, että kuka tahansa voi ihastua - kehen tahansa. Olipa siinä sitten järkeä tai ei. Jopa pakkomielteiseksi asti.

      Miten sen tunneloukon voi sitten purkaa, niin ystävälliseksikin tarkoitut järjen sanat ei aina auta. Sen päätepiste voi alkaa vasta sitten, kun oikeasti tajuaa, missä kuplassa itse elää tunteineen, ja joskus - kovan kivun ja itkun kautta - tajuaa sen, että ei, meitä vain ei ole tarkoitettu toisillemme, ei sovita.

      Toista ei voi pakottaa rakastumaan. Mikä vaativinta, ei ainakaan rakastamaan. Itse en vähempään edes tyytyisi. Jos joskus niin kuvittelee, niin se on vain itsensä huijaamista - sen tosiasian siirtämistä, että omissa mielikuvissaan haluaa luoda todellisuutta valheista, kuvitelmista ja haaveista. Mihin kaikkeen ihminen onkaan valmis menemään vähäjärkisessä ihastuksessaan?

      On opeteltava luopumaan.

      Tuntuu maailmanlopun ajatukselta, mutta kun ei ole. Jos itsekunnioitusta on sen verran jäljellä, että tajuaa mitä on tekemässä, ehkä jonakin päivänä tajuaa senkin, mikä itsessä on kaikkein arvokkainta. Eikä se välttämättä enää ole ikä, ulkonäkö, maneerit, mikään.

      • Minä luovutan ja lopetan kaiken. Minäön onnellisena minua ei tulla näkemään enää missään.


      • Anonyymi

        No nuo "elisaketun" ajatukset sopisivat kyllä hyvin myös valtiomafiasotaherra Putinin pääkopan sisään pyöriteltäviksi hänen omien venäjän valtasuuruusihastustensa suhteen.


    • Anonyymi

      Kyllä kuule se fakta on niin että jo 30-vuotiaana kannattaa alkaa suunnittelemaan itselle jossain valtiollisessa hoitolaitoksessa kuten palvelutalossa asumista, kun aivot niinpaskaa kuluneita aivoja...

    • Anonyymi

      Olen ihan samaa mieltä, täytin kesällä 50 ja tuntuu että kaikki on ihan turhaa ja mennyttä ja en ymmärrä miksi pitäisi elää 90-100 v.

      En usko että ihmistä on biologisesti "tarkoitettu" elää tätä vanhemmaksi, niin kuin joku kommentoikin.

      Jotenkin mietin että eläkkeeseen on vielä vähintään kymmenen vuotta,mutta mitä sen jälkeen?? Muksut elää ihan omaa elämäänsä ja tavataan aina välillä, mutta heillä on jo ihan omat menot joissa en ole mukana.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      zsitä luzmuutta zse teedttää kolmikymppisenä ':D

    • Anonyymi

      aika hyvä idea sinänsä lähteä kumiverneredrllä atlatin ylitystä...

    • Anonyymi

      Entäs sitten kun olet 90 ?
      Miltä sitten tuntuu, jos nyt tuntuu tuolta?

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      24 ikävuosi on luuserimies.

    • Anonyymi

      Mä en ehkä elä 50-vuotiaaksi.

    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa. Ei ihmisen ole ollut tarkoituskaan tällä pallolla tyhjänpanttina sisällöttömänä roikkua satavuotiaaksi.

      Sitäpaitsi uudet milleniaalit, heidän elämänodotusikänsä ON 100v. Parhaimmillaan ja pahimmillaan elävät yksilöt varmaan lähes 110v. Miksi?

      Tiede, tuo ah, tiede, maakaroi testejä lääkkein ja toimenpitein katsoa, miten pitkään ihmisen voi halventaa kehäraakkina olemaan tylsässä "elämässä" = henki pihisee.

      Aivan turhaa. Ennenkaikkea tylsää. Kallista. Lapset ja lapsenlapset maksavat liksastaan ihmisalienien, olioiden, hengissäpysymistä riesaksi asti.


      Odotan vapautusta. Kaikki jännä on jo nähty ja koettu moneen kertaan.
      Kokemusta on: isoisäni eli 104-vuotiaaksi

    • Joku kaiveli esille 😮😆

      • Anonyymi

        Oma on vikasi. Olen sanonut sulle että nää viestit säilyy netissä. Eli ihan oma on vikasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oma on vikasi. Olen sanonut sulle että nää viestit säilyy netissä. Eli ihan oma on vikasi

        Kyllä minä tiedän sen...


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe