Miksi Darth Vader on niin ruma?

Kawq

Kun Luke vetää Vaderin kypärän pois päästä Jedin Paluussa, niin sieltä paljastuu erittäin ruma mies. Ihmeellistä! Sarjan 2. ja 3. jaksossa Anakin on komea nuorukainen, eli miten on mahdollista että hänen kasvonsa ovat noin paljon muuttuneet huonompaan suuntaan?

33

7770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ½!!!

      Anakinj on tietenkin vanhentunut koska episode 3 ja 4 välillä on ainakin kaksikymmentä vuotta niin varmaan 20 on tullut joku 40:nen.Ihminen muuttuu aika paljon jo 10 vuoden aikana.

      • .,.,.,.,

        Jätkä on kerinny uimaan laavassakin siinä välissä. Ei se ainakaan kauneskylvystä käy..


      • Friikki
        .,.,.,., kirjoitti:

        Jätkä on kerinny uimaan laavassakin siinä välissä. Ei se ainakaan kauneskylvystä käy..

        Anakinin naaman olisi pitänyt olla ihan mustaksi palanut. Sellaisena se kuvataan "Sithin Kosto" kirjan lopussa.


    • siksi

      hiki syö ihon pilalle

    • jennuli

      Yritäppäs itte huolethia ulkonäöstäs jos päässäs on sellanen ihme kypärä koko elämäs? se ei paljoo peiliin oo kattonu.

      • Timantti

        Ihme kun Lucas ei siihenkin kohtaukseen ollut hienossa digifuckintaaliversiossaan ängennyt Haydenin naamataulua. Ajatelkaa nyt, liikuttava kohtaus "Anna minun katsoa sinua omilla silmilläni", maski poistetaan ja...iiiik! Christensenin söpöliini-naama ! Oikea antikliimaksi, vai mitä ?


      • crazy-jumpper
        Timantti kirjoitti:

        Ihme kun Lucas ei siihenkin kohtaukseen ollut hienossa digifuckintaaliversiossaan ängennyt Haydenin naamataulua. Ajatelkaa nyt, liikuttava kohtaus "Anna minun katsoa sinua omilla silmilläni", maski poistetaan ja...iiiik! Christensenin söpöliini-naama ! Oikea antikliimaksi, vai mitä ?

        Se on Luke! ei Lucas!


      • crazy-jumpper
        crazy-jumpper kirjoitti:

        Se on Luke! ei Lucas!

        sä puhuit siitä lucasista.... ääärgh... oon tölläilly liikaa Star warsin jedin paluuta ku pää on täynnä lukea xD


      • Kawq
        Timantti kirjoitti:

        Ihme kun Lucas ei siihenkin kohtaukseen ollut hienossa digifuckintaaliversiossaan ängennyt Haydenin naamataulua. Ajatelkaa nyt, liikuttava kohtaus "Anna minun katsoa sinua omilla silmilläni", maski poistetaan ja...iiiik! Christensenin söpöliini-naama ! Oikea antikliimaksi, vai mitä ?

        No eihän Vaderin olisi tarvinnut mikään kiiltokuva Peter Franzen ollakaan, vaan ihan tavallisen näköinen. IIK ja IIK todellakin, mutta varsin liikuttava kohtaus se on joka tapauksessa.


      • sebbor
        Timantti kirjoitti:

        Ihme kun Lucas ei siihenkin kohtaukseen ollut hienossa digifuckintaaliversiossaan ängennyt Haydenin naamataulua. Ajatelkaa nyt, liikuttava kohtaus "Anna minun katsoa sinua omilla silmilläni", maski poistetaan ja...iiiik! Christensenin söpöliini-naama ! Oikea antikliimaksi, vai mitä ?

        en tiiä oliko se vaa huhu tai jotai mut jossai oli et johokki versioo ois lisätty haydenin naama siihe kohtaa missä obiwan, yoda ja anakin näyttäytyy lukelle haamuina (tai niinä) siin lopus... kuvaaki siit oli, saatto kyl olla editoitukki


    • Fart Vader

      Darth on käynyt enemmissä kauneusleikkauksissa kuin Michael Jackson. Ja käyttänyt halvimpia löytämiään plastiikkakirurgeja.
      Ja oikeasti Anakin on homo ja Jar-Jar Binks on Luken isä.

      • Timantti

        Crazy-jumpper on aivan sekaisin kun ei ymmärrä Timantin puhetta xD.
        Mutta ei se mitään, minäkin olen vähän sekalutta, minä myös olen töllistellyt Jedin paluuta tässä pari päivää, ja yritin kuvitella sitä kyseistä kohtausta jumalaisen komeilla nuoren Anakinin kasvoilla, EI KUULKAA ONNISTU! Pitää aika hupsu tyttönen olla sen joka odottaa tosissaan sieltä maskin alta paljastuvan jonkin muotovalion (ihan ihme sanajärjestys, tajusitteko mitään?)


    • I won't tell you... *gjiäh ...

      Heipä hei, sinä tietämätön!

      Oletkohan edes katsonut koko elokuvaa, kun sanot noin? Tiedätkö, että Anakin on muuttunut yhä vain komeammaksi iän myötä. Ja se perin salamyhkäinen hänen "ihonsa kurtistuminen" teki hänen ulkonäölleen vain hyvää. Nyt hän on koko maailman seksikkäin mies!!! x) Etkö sinä, tyhmä, tajua sitä?!!! Oletko aivan järjetön, kun väität häntä rumaksi!!!!! Hyvää päivänjatkoa sinullekin... *piru* Ja olin ihan tosissani tämän viestin suhteen. Jokainen sana tuli suoraan sydämestäni.

    • Obi-yksi

      Pahuus korruptoi tietenkin, ei muuta selvitystä SW:n mustavalkoisessa arvomaailmassa tarvita.

    • ukkeli

      en muuta mutta tämä viesti taisi rikkoa kaikki ennätykset

      • ½!!!

        aihekin oli tosi järkevä "miks darth vader on niin ruma".Turha aihe.........


      • Kawq
        ½!!! kirjoitti:

        aihekin oli tosi järkevä "miks darth vader on niin ruma".Turha aihe.........

        Mikäs siinä on ihmeellistä, että minua kiinnostaa miten Vaderin kasvot ovat niin muuttuneet. Aihe ei ole turha, vain sinä 1/2 eli todellakin PUOLIKAS, olet todella turha.


      • Mies26w
        Kawq kirjoitti:

        Mikäs siinä on ihmeellistä, että minua kiinnostaa miten Vaderin kasvot ovat niin muuttuneet. Aihe ei ole turha, vain sinä 1/2 eli todellakin PUOLIKAS, olet todella turha.

        Episode kolme sithin kostossa Anakin kääntyy voiman pimeällä puolelle ja Obi Wan Kenobi
        yrittää kääntää häntä takaisin voiman valoisalle puolelle mistä seuraa taistelu
        tuliplaneetalla ja he ajautuvat taistelussa laavavirtaan jolloin Obi Wan hyppää pois rinteeseen
        ja sanoo Its over Anakin i have the higher ground,jolloin Anakin hyökkää ja Obi Wan sivaltaa
        valosapelilla Anakinilta jalat poikki Anakin liukuu rinnettä alas ja hänen jalkansa syttyvät palamaan,
        ja hän saa pahoja palovammoja Keisari kuitenkin pelastaa hänet ja Anakin saa Darth Vader puvun
        ja hänestä tulee lopullisesti Darth Vader..


      • Mies26w
        Kawq kirjoitti:

        Mikäs siinä on ihmeellistä, että minua kiinnostaa miten Vaderin kasvot ovat niin muuttuneet. Aihe ei ole turha, vain sinä 1/2 eli todellakin PUOLIKAS, olet todella turha.

        Episode kolmen Sithin Koston ja Episode 6 Jedin Paluu välillä aikaa on kulunnut ainakin 20-25 vuotta,
        Joten Anakin Skywalker on tottakai vanhentunut..


      • shit
        Mies26w kirjoitti:

        Episode kolme sithin kostossa Anakin kääntyy voiman pimeällä puolelle ja Obi Wan Kenobi
        yrittää kääntää häntä takaisin voiman valoisalle puolelle mistä seuraa taistelu
        tuliplaneetalla ja he ajautuvat taistelussa laavavirtaan jolloin Obi Wan hyppää pois rinteeseen
        ja sanoo Its over Anakin i have the higher ground,jolloin Anakin hyökkää ja Obi Wan sivaltaa
        valosapelilla Anakinilta jalat poikki Anakin liukuu rinnettä alas ja hänen jalkansa syttyvät palamaan,
        ja hän saa pahoja palovammoja Keisari kuitenkin pelastaa hänet ja Anakin saa Darth Vader puvun
        ja hänestä tulee lopullisesti Darth Vader..

        Anakinista tulee darth vader silloin kun se liitty shitheihin.


      • Tähtien Sota Vader
        Mies26w kirjoitti:

        Episode kolme sithin kostossa Anakin kääntyy voiman pimeällä puolelle ja Obi Wan Kenobi
        yrittää kääntää häntä takaisin voiman valoisalle puolelle mistä seuraa taistelu
        tuliplaneetalla ja he ajautuvat taistelussa laavavirtaan jolloin Obi Wan hyppää pois rinteeseen
        ja sanoo Its over Anakin i have the higher ground,jolloin Anakin hyökkää ja Obi Wan sivaltaa
        valosapelilla Anakinilta jalat poikki Anakin liukuu rinnettä alas ja hänen jalkansa syttyvät palamaan,
        ja hän saa pahoja palovammoja Keisari kuitenkin pelastaa hänet ja Anakin saa Darth Vader puvun
        ja hänestä tulee lopullisesti Darth Vader..

        Ei tuu lopullisesti, Jedin paluun lopussa se muuttuu hyväksi, ja saa rauhan Valoisalta puolelta ja Hänestä tulee Anakin Skywalker, ennen kuolemaansa....


      • e-e-eei...
        shit kirjoitti:

        Anakinista tulee darth vader silloin kun se liitty shitheihin.

        Ei elokuvissa


    • maco

      vaderin kasvot ja muu keho saivat todella pahoja palovammoja episode 3 lopussa josta johtoo myös vaderin puku joka suojaa kehoa muutenkin.

      • 20

        jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.


    • Anakin vs. Obi-wan

      1. Anakin on ehtinyt vanhentua 2. Anakin paloi melkein kuoliaaksi 3. Rumien kasvojen syy on maski!!!

    • Veteranfan

      ...kulahtanut vuosien saatossa,jos kerran heiluu potta päässä 25.vuotta niin siinä ajassa kuka tahansa kaveri muuttuu pahemmaksi ja rumemmaksi niin fyysisesti kuin henkisesti.Tämä oli varmaan Lucasin ajatus kertoa katsojille miten pahuus muuttaa ihmistä mekaaniseksi.

      • KyleKatarn(1987)

        mahtavaa, jos sieltä naamarin alta olisi paljastunut lievästi vanhentunut, mutta kasvoiltaan virheetön Hayden Christensen.


      • YODA2
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        mahtavaa, jos sieltä naamarin alta olisi paljastunut lievästi vanhentunut, mutta kasvoiltaan virheetön Hayden Christensen.

        Haluan huomauttaa kaikille,että Anakinista ei tullut lopullisesti Darth Vader,sillä hän palasi Jedin Paluussa
        hän palaa takaisin valoisalle puolelle,heitti keisarin kuiluun,tuhosi Sithit ja toi tasapainon voimaan ja
        hänestä tuli taas Anakin Skywalker.
        Now go my son.Leave me.


    • starWarsGuru

      MINÄ taas haluan huomauttaa sitä että ennustuksessa anakin toisi tasapainon voimaan tuhoamalla sithit ja niin hän tekikin tuhoamalla sidiouksen ja itsensä
      Anakin ei ikinä palannut pimeältä puolelta

    • KyleKatarn(1987)

      Anakin palasi pimeältä puolelta. Ellei olisi palannut, hän olisi antanut Keisarin aivan rauhassa murhata Luken, eikä hän olisi kääntynyt mestariaan vastaan ja tuhonnut tätä.

      Hän kuitenkin pelasti poikansa ja surmasi keisari Palpatinen ja samalla itsensä, eli tuhosi ainakin kaikki sillä hetkellä tiedossa olleet Sithit, mutta avoimeksi kylläkin jäi, toiko tämä kaikki Voiman jälleen tasapainoon...

    • Anonyymi

      Pimeä puoli rumentaa kasvotkin...

    • Anonyymi

      Episodin 3 lopussa Anakin mulahti laavavirtaan, uintiretki taisi vaikuttaa myös ulkonäköön. Reilut parikymmentä vuotta kypärä päässä ilman päivänvaloa antoi viimeisen silauksen.

    • Anonyymi

      koska Anakin Skywalker paloi tulessa ja hiukset paloi tuhkaksi ja muutkin elintoiminnot joten panssari oli pakko pitää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe